مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

آسياب هاي مدل ناخني

 آسياب هاي مدل ناخني 

امروزه با افزايش استفاده از مواد پلاستيكي و پليمري ، توليد ضايعات آن نيز رو به افزايش است . به همين دليل عمل بازيافت مواد پلاستيكي به صنعتي پر سود تبديل شده است و مشاغلي زيادي در اين زمينه ايجاد كرده است .يكي از راه هاي درامد با سود بالا در عين حال آسان در اين صنعت " آسياب كردن ضايعات پلاستيكي " است . شما با خريد يك دستگاه آسياب پلاستيك مي توانيد ضايعات پلاستيكي را جمع آوري يا خريداري كرده و سپس با خرد كردن و آسياب مواد ، آنها را به كارخانجات و واحد هاي صنعتي مربوطه بفروشيد . اين كار به دليل صرف هزينه اندك براي تهيه مواد اوليه و وجود مشتريان و متقاضيان زياد براي محصول نهايي شما از سود بالايي برخوردار است .

كار  دستگاه آسياب ، خرد كردن ضايعات پلاستيك به اندازه هاي كوچك است تا هم از نظر حمل  و نقل و هم ذوب كردن ، كار با سهولت بيشتري انجام شود . دستگاه اسياب انواع مختلفي دارد كه روش خرد كردن پلاستيك ها در هر كدام فرق مي كند . در واقع طراحي سيستم خرد كردن و ابزار مورد استفاده بر اساس سختي و نرمي مواد پلاستيكي انجام مي گيرد . مثلا دستگاه آسياب شمشيري براي خرد كردن ضايعات نرم و دستگاه آسياب چكشي براي خرد كردن ضايعات سخت تر مورد استفاده قرار مي گيرند. نوع ديگري از آسياب نيز وجود دازد كه با عنوان آسياب ناخني در بازار شناخته مي شود . از دستگاه آسياب ناخني بيشتر براي آسياب كردن گوني ها استفاده مي شود . از مزاياي مدل آسياب ناخني مي توان به دقت زياد آن در مقايسه با مدل آسياب چكشي اشاره كرد چرا كه در مدل چكشي به دليل كوبيده شدن ضايعات امكان دارد قطعات كوچك تر خرد نشده و فقط فشره شوند . ولي در آسياب هاي ناخني چنين  مشكلي وجود ندارد . و مشكل ديگر پرت شدن قطعات خرد شده و امكان آسيب رسيدن به اپراتور دستگاه است كه در آسياب ناخني به دليل استفاده از تيغه اين خطر وجود ندارد.

براي خريد دستگاه آسياب بايد به نكات مهمي توجه داشته باشيد :

1- مهمترين نكته در انتخاب يك دستگاه گارانتي ظرفيت اعلام شده توسط فروشند ه يا سازنده دستگاه است . به عنوان مثال اگر ظرفيت دستگاه آسياب دهنه 80 براي پت 500 كيلو اعلام شده بايد سازنده دستگاه اين ظرفيت را گارانتي كند .

2- قدرت موتور دستگاه هرچه بالاتر باشد طبيعتا ظرفيت دستگاه هم بيشتر مي شود .

3- ايمني دستگاه از همه لحاظ كامل باشد.

4- نوع و مدل تيغه براي خرد كردن پلاستيك موردنظر مناسب باشد.

5-ساخت و اسكلت دستگاه محكم و مقاوم باشد . جنس آهن آلات به كار رفته در ساخت بدنه دستگاه مرغوب و مستحكم باشد چرا كه هرچه بدنه دستگاه سنگين ترباشد قدرت موتور كاملا به تيغه منتقل شده و عمليات خردشدن به درستي انجام مي شود.

در نهايت چنانچه از تجربه و دانش كافي در اين زمينه برخوردار نيستيد حتما با كارشناسان و متخصصان مشورت كنيد تا دستگاه اسيابي متناسب با نيازتان خريداري كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۴:۵۳ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :