مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

چيست؟ sml

 چيست؟ sml

در دنياي مدرن امروز پلاستيك ها نقش مهمي را ايفا مي كنند در واقع در تمام زمينه هاي فعاليت از صنايع بزرگ گرفته تا پوشاك و ساخت ظروف و ... دخيل هستند . اين مواد با داشتن خواصي مثل اعطاف بالا ، رنگ پذيري ، سبك بودن و قابليت بازيافت باعث شده اند تا  قابليت هاي فراواني داشته و در تمام صنايع از آنها استفاده شود . از سويي ديگر با افزايش مصرف پلاستيك ها ، ضايعات پلاستيك نيز روز به روز افزايش پيدا مي كند . به همين دليل نياز به بازيافت پلاستيك ها يك امر ضروري به شما مي آيد.

در صنعت بازيافت پلاستيك يكي از بخش هاي مهم و ضروي آسياب ضايعات پلاستيك است . ضايعات پلاستيك مي تواند در اندازه هاي متفاوت بزرگ و كوچك وجود داشته باشد . كه براي هرچه بهتر انجام شدن عمليا ت بازيافت بايد به اندازه هاي بسيار ريز خرد شود . دستگاهي كه اين كار را ميسر مي كند دستگاه آسياب پلاستيك نام دارد كه در انواع مختلفي به بازار عرضه مي شود . از جمله اين دستگاه ها دستگاه آسياب شمشيري ، دستگاه آسياب چكشي و دستگاه آسياب ناخني مي توان نام برد. كه هر كدام از اين مدل ها مزايا و معايب خود را دارند .

دستگاه آسياب چكشي از وسيله اي چكش مانند براي هرد و آسياب كردن قطعات استفاده مي كند . دستگاه آسياب شمشيري هم تيغه هايي بسيار تيزي براي خرد كردن قطعات تعبيه شده است . اما اين دو مدل آسياب داراي معايبي هستند كه آسياب ناخني آنها را ندارد . آسياب ناخني با استفاده از تكنولوژي ساخت پيشرفته تر  sml داراي گواهينامه CE اروپا ( گواهينامه فروش اين محصول در اروپا ) است و بسيار كم صدا تر ، كم مصرف  ، تعمير سريع و آسان و داراي آب گردون براي ياتاقان ها است . به همين دليل از لحاظ ايمني و كارايي در درجه بالاتري قرار مي گيرد.

sml

يك كارخانه سازنده ماشين آلات صنعتي سنگين است .اين واحد تجاري توليد كننده در سال 1967 در اتريش تاسيس شد و شروع به كار كرد. و مجموعه ي بزرگي از تمام تخصص ها از طراحي تا ساخت و فروش را گرد آوري كرده اند . محصولات توليدي اين برند تنوع بسيار بالايي دارد كه دستگاه آسياب ناخني sml يكي از محصولات  اين كارخانه به شمار مي رود كه از كيفيت و سرعت بالايي برخوردار است. يكي از مزاياي اين مدل دستگاه خرد كن نسبت به ساير دستگاه هاي خرد كن پلاستيك حفظ ايمني اپراتور دستگاه است . با طراحي پيشرفته اين دستگاه از پرش قطعات به بيرون كاملا جلوگيري شده است . همچنين كم صدا بودن ، سرعت و دقت بالا در خرد كردن ضايعات پلاستيك ، باعث شده تا قيمت بالا تر اين دستگاه نسبت به دستگاه هاي خرد كن پلاستيك كاملا توجيه شده و مشتريان زيادي را جذب نمايد.

اگر شما به دنبال راه اندازي يك خط بازيافت پلاستيك هستيد بايد براي خريد دستگاه متناسب با نياز خود حتما بامشاوران متخصص  و كارشناسان با تجربه در اين زمينه مشورت كرده و راهنمايي بگيريد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۹:۵۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :