مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

دستگاه هاي بازيافتي رامعلي

دستگاه هاي بازيافتي رامعلي

دستگاه آسياب يكي از مهمترين بخش هاي فرايند بازيافت پلاستيك است . محصولات پلاستيكي مثل، بطري ، سبد ، كيسه هاي پلاستيكي و ... توسط اين دستگاه به قطعات كوچك و ريز به طور يكنواخت خرد مي شوند كه به آن اصطلاحا پرك مي گويند .

در عرصه رقابت بازار داخلي دستگاه هاي آسياب پلاستيك مختلفي وجود دارد كه هم داخل ايران و هم خارج از ايران توليد شده اند . يكي از واحد هاي صنعتي توليدي ايراني در اين زمينه گروه توليدي ماشين سازي اصل آسيا است كه بيش از 35  سال تجربه در زمينه طراحي ، توليد و ساخت انواع دستگاه هاي آسياب پلاستيك را دارد. 

اين گروه توليدي صنعتي به سرپرستي و مديريت آقاي حاج حسين رامعلي با بهره گيري از فناوري و دانش روز دنيا و با استفاده از مرغوب ترين متريال موجود اقدام به طراحي و توليد ماشين آلات صنعتي كرده است . كيفيت محصولات توليدي اين شركت منطبق بر استانداردهاي جهاني طراحي شده است و در سطح بين المللي مطرح است . بطوريكه علاوه بر بازار داخلي در بازار جهاني و كشور هاي همسايه از جمله عراق ، عمان ، آذربايجان ، تاجيكستان ، ارمنستان و ... نيز شناخته شده است . نگرش مشتري مداري ، خدمات پس از فروش و پشتيباني همه جانبه باعث جلب رضايت مشتريان و توسعه كمي و كيفي اين برند شده است .

در صورتيكه شما به منظور كسب درآمد و اشتغال زايي قصد راه اندازي يك خط بازيافت ضايعات پلاستيكي را داريد .ابتدا بايد در خصوص دستگاه هاي ضروري اطلاات مناسبي كسب نماييد سپس باتوجه به نيازهاي خود بهترين گزينه را انتخاب كرده و خريداري نماييد.

يكي از مهمترين دستگاه ها در فرايند بازيافت پلاستيك ، دستگاه آسياب است چرا كه بيشترين فشار مكانيكي روي اين قسمت است و عمده برق مصرفي توسط اين دستگاه استفاده مي شود . آسياب ها از نظر خوراك مصرفي  انواع مختلفي دارند دستگاه آسياب پت ، دستگاه آسياب سبد ، دستگاه آسياب نايلون و ... . شركت ماشين سازي اصل آسياب توليد كننده انواع دستگاه آسياب پلاستيك بوده در اينجا چند نمونه از مهمترين دستگاه آسياب رامعلي اشاره ميكنيم :

دستگاه آسياب پلاستيك مدل اس 6045 : كه داراي دهنه 47*60 و 12 تيغه آبكاري شده مي باشد . قدرت دينام در اين دستگاه 30 اسب چيني و 1475 دور مي باشد .

دستگاه آسياب مدل 6050 : داراي دهنه اي با ابعاد 47*60 و 12 تيغه از جنس آلياژ اس پي كي مي باشد .دينام اين دستگاه داراي قدرت 40 اسب چيني و 1475 دور مي باشد .

دستگاه آسياب 8050 : ابعاد دهنه اين دستگاه 47*80 سانتيمتر و 12 عدد تيغه آبكاري شده مي باشد .

دستگاه آسياب 8060 : داراي دهنه اي به ابعاد 60*80 و 12 تيغه از جنس اس پي  كي بوده و قدرت دينام اين دستگاه 50 اسب چيني و 1475 دور مي باشد . 

دستگاه آسياب پلاستيك را حتما از فروشنده معتبر و داراي مجوز هاي قانوني خريداري نماييد و از داشتن گارانتي هاي لازم اطمينان حاصل كنيد . پس از خريداري نيز براي نصب ، راه اندازي و استفاده از دستگاه آموزش هاي لازم را كسب نماييد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۳:۳۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :