مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

نحوه ارسال باربه نقاط مختلف

نحوه ارسال باربه نقاط مختلف

 

روش هاي متعددي براي انتقال بار و رفت و آمد ميان دو استان اصفهان و تهران وجود دارد و انتقال بار ميان اين دواستان هميشه از حجم بالايي برخوردار بوده انتقال بار به چند صورت امكان دارد هم از طريق سنتي و هم از روش هاي اينترنتي و نوين .

ارسال بار از اصفهان به همه نقاط كشور امكان‌پذير خواهد بود شركت ما در نظر دارد كه اين كار را با روشي مطمئن و قيمتي مناسب و منصفانه براي شما انجام دهد ارسال هميشه به صورت جزئي و كلي بوده اگر براي ارسال بار جزيي خود به يك وانت دربست احتياج داريد كه بارهاي كم و جزئي خود را حمل كند اين كار را به شركت ما بسپاريد و اگر  اثاثيه منزل حساس و شكننده داريد باز هم اين كار را به شركت ما بسپاريد.

اصفهان مركز گردشگري ايران بوده و پر از صنايع دستي و سوغاتي هاي متنوع است و معمولاً بيشتر اين بارها از اصفهان به تهران مي رود پس  ارسال بار و اينكه با چه وسيله اي بار خود را به مقصد برسانيد تا خيالتان آسوده و راحت باشد بسيار مهم است.

ما در شركت خود تصميم داريم سلامتي بار را تضمين و آن را از هر خطري بيمه كنيم و با بهترين روش ها و كمترين هزينه به مقصد برسانيم.

 اپليكيشن شركت به شما اين امكان را ميدهد كه شما وارد آن شده ، مبدا و مقصد را مشخص كرده تاريخ و ساعت زده و به راحتي بار خود را به مكاني كه مي خواهيد بفرستيد.

بسته بندي كردن بار خيلي مهم است اين كه بسته‌بندي ايمني داشته و همچنين شيوه بسته بندي اهميت دارد.

مثلاً شما مي خواهيد بسته اي را ارسال كنيد كه شامل تعدادي قاب ميناكاري است اگر وزن هر قاب را حدود ۲۵۰ گرم بگيريم،چون اين كار خيلي حساس است اين تعداد قاب بايد به صورت حرفه‌اي بسته بندي شود و يا بگونه اي باشد كه هم مانع از شكسته شدن آنها شود و هم جاي كمتر در ماشين بگيرد و هم در كارتون هاي مخصوص بسته بندي شود. شركت ما اين امكان را به شما خواهد داد با داشتن نيروي مجرب و كارآمد بسته بندي ها را براي شما انجام ميدهد و آماده ارسال مي كند

 در ضمن اين شركت تمام بار را چه جزئي و چه كلي بيمه كرده بدون كوچكترين ضربه به مقصد مي رساند و براي ارسال بار يكي از مهم‌ترين عوامل اثرگذار تجربه است كه نقش بسزايي در ارسال بار دارد اين شركت با داشتن سابقه طولاني و كادري با تجربه خاطر آسوده و راحت را براي مشتريان فراهم مي‌كند پس ارسال بار خود را به ما بسپاريد.

باربري در شركت ما تضمين شده و امنيت دارد و به شما مشتري عزيز اين قول را مي دهيد كه ارسال بار از مبدا به مقصد را به صورت صحيح انجام دهيم هم خدمات بين شهري داريم و هم خدمات بين استاني ، داراي ماشين هاي سقف دار و كارتون هاي بزرگ و كوچك كادري مجرب راننده خوش اخلاق و خوش برخورد به صورت ۲۴ ساعته در تمامي روزها حتي روزهاي تعطيل.

 براي اطلاع از قيمت جديد و شرايط كاري كاري اين شركت با ما در تماس باشيد در هر نقطه از شهر اصفهان كه باشيد تنها با يك تماس يا با وارد شدن به اپليكيشن بار خود را به ما بسپاريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۵۵ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :