مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

حمل باربه نقاط مختلف مرزي

حمل باربه نقاط مختلف مرزي

 

مهران شهري واقع در استان ايلام مي باشد و از مناطق گرمسيري محسوب مي شود حمل بار از اصفهان به مهران توسط شركت ما انجام ميگيرد.

 

براي حمل بار به مرزهاي كشور بايد اقداماتي انجام داد تا بدون دردسر اين بارها به مقصد برسد حمل بار از اصفهان به مهران به صورت مستقيم انجام مي‌شود البته براي ارسال بار مداركي مورد نياز است كه آماده كردن اين مدارك بر عهده شركت بوده و شركت ما مداركي مانند كارت بازرگاني ،مجوز صدور و گواهي استاندارد، قيمت گذاري كالا توسط گمرك را آماده كرده و در اختيار رانندگان حمل بار به مرزها قرار مي‌دهد.

البته بسياري از شركت‌ها از اين قوانين مطلع نبوده و باعث مي‌شوند كه صاحبان بار بدون اطلاع از اين قوانين بار ها را به مرزها برد ه و دچار ضررهاي زيادي شوند كاميونهاي شركت مام سقف بوده و بر اساس نوع بار و وزن بار وحجم ان  كاميون ويا خاور را انتخاب كرده با توجه به سالم بودن ماشين ها راهي مرزها مي كنند ارسال بار به غرب كشور از مرزهاي شلمچه و مهران  وچزابه صورت مي‌گيرد مهران يكي از شهرهاي مهم تردد باربري و عراق به شمار مي‌آيد كه نيمي از جابجايي ها از مهران صورت مي‌گيرد.

براي حمل بار به مرزهاي كشور مخصوصا مهران بايد مناسب ترين كارتون ها در نظر گرفته هم سالم باشند و هم مسقف و بر اساس نوبت به حجم كالا ماشين مورد نظر را انتخاب كنيد البته بعضي بارها با وجود وزن كم داراي حجم زيادي هستند و به خاطر همين بايد اطلاعات داشته باشيم كه كاميون بزرگتري را انتخاب كنيم شركت مسابقه بي‌نظير در حمل بار از اصفهان به مهران در تمامي اين نكات را در نظر مي‌گيرد البته قيمت آن نسبت به ماشين و متفاوت است ولي ما در شركت خود يك تخفيف جزيي مي‌دهيم.

خدمات ارسال بار و كالا از اصفهان و ساير شهرها به گمرك و مرز مهران كه مرز مشترك ايران و عراق است كه توسط شركت ما انجام مي شود.

حمل و نقل انواع بار ها و كالاهاي صنعتي و شخصي با كمترين هزينه به صورت دربستي با انواع خودروهاي باربري از اصفهان به مرز مهران رادر شركت ما تجربه كنيد.

شركت ما در ۲۴ ساعت از شبانه روز و حتي در ايام تعطيل در خدمت شما مشتريان گرامي مي باشد اين شركت داراي كادري جوانب رانندگاني با تجربه دلسوز مي باشد

شركت ما تمام كالاها و بارهاي شما را از ابتدا بيمه كرده و شما مي توانيد به اين شركت اعتماد كنيد اگر قصد داريد بايد از اصفهان به مهران منتقل كنيد حتماً با شركت ما تماس گرفته و يا وارد اپليكيشن  شركت شده و به راحتي نيرو و ماشين را كه مي خواهيد درخواست كنيد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۵:۴۷ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :