مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

حمل بار به نقاط مرزي متفاوت

حمل بار به نقاط مرزي متفاوت

 

مرز خسروي يكي از پايانه هاي رسمي و بين المللي ايران است كه در شهرستان قصرشيرين واقع شده و ارتباط زميني ايران با عراق توسط اين مرز برقرار است.

 حمل بار از اصفهان به مرز خسروي با شركت ما بسيار ساده و راحت خواهد بود.

باربري اصفهان به مرز خسروي توسط شركت ما انجام مي شود و براي بار هايتان امنيت را در اين شركت تضمين مي‌كنيم و ضامن سلامتي كالاها و اثاثيه شما هستيم اين شركت با بيمه نامه رايگان و معتبر آماده خدمت رساني به شما عزيزان است. اين شركت خدمات مشاوره رايگان دارد. به دليل اينكه مرز خسروي شلوغ است قيمت‌هاي حمل بار از اصفهان به مرز خسروي بيشتر است

همچنين تعداد  كاميون‌ها كم هستند ولي ما در شركت مان قيمت‌ها را هيچ تغييري نداده و طبق خواسته شما كاميون را در اختيار شما قرار ميدهيم.

اين شركت براي باربري از اصفهان به مرز خسروي بارنامه دولتي صادر مي‌كند كه باعث امنيت بار و كالاهاي تا ن ميشود.

و در ضمن بدون بارنامه دولتي بار را جابجا نخواهد كرد در بارنامه دولتي اطلاعاتي مثل اطلاعات مالي اطلاعات صاحب بار اطلاعات نوع بار ثبت شده است كه براي راننده خيلي مهم مي باشد ما در اين شركت راننده و ماشين را بدون بارنامه دولتي به مرزها نمي‌فرستيم با شركت ما نگران جريمه شدن و يا خراب شدن ماشين نباشيد شركت ما در اسرع وقت انواع كاميون ها را براي شما ميفرستد كاميونهاي تك و كاميون‌هاي ۱۰ تن كه براي حمل انواع بارهاي صنعتي و تجاري مناسب است.

كاميونهاي جفت يا 15 تن كه توانايي حمل انواع بارها چه ساده و چه شكننده را دارند كاميون ها در شركت ما سقف دار بوده و حتي كاميون هايي داريم كه براي حمل بار در شهر ها مناسب است بار هايتان را براي رساندن به مرز خسروي به ما بسپاريد .ما با داشتن كاميون‌هاي مطمئن بار شما را سالم به مقصد رسانده و شما هيچ ضرري را متحمل نمي شويد. ارسال بار با نيسان به مرز خسروي  همه روزه و ۲۴ ساعته با برقراري يك تلفن و يا با اپليكيشن در شركت ما انجام مي شود.

شركت ما با ارائه خدمات نوين همراه با بارنامه و بيمه نامه معتبر مطابق با ارزش بار در سريعترين زمان آماده حمل و نقل انواع بار يا كالا و اثاثيه منزل و يا اداري مي باشد.

 براي استعلام از تعرفه قيمت به روز نيسان با كارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات اين شركت بهره مند شويد حمل بار با نيسان با كمترين قيمت را در شركت ما تجربه كرده و امكان حمل و نقل اثاثيه و يا هر چيز ممكن را داشته باشيد.

نيسان براي بار هاي كم حجم بسيار مناسب مي باشد و با كرايه كمتر و سرعت بالا كالاي شما را زودتر به مقصد مي رساند و از ديگر مزيت هاي نيسان تخليه سريع در مقصد مي باشد و اين وانت بار نيسان براي حمل و نقل بار شما عزيزان به مرز خسروي بسيار مناسب بوده و شما با خيال آسوده بار خود را به شركت ما داده و در مرز خسروي تحويل مي گيريد براي حمل و نقل بار خود از اصفهان به مرز خسروي شركت ما را انتخاب كنيد.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۱:۲۰ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :