مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

منتقل كردن بار به شيخ صالح

منتقل كردن بار به شيخ صالح

 

 بازارچه مرزي شيخ صالح در سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را آغاز نموده و از بازارچه هاي رسمي كشور مي باشد.

شيخ صالح در فاصله ۴۵ كيلومتري شهرستان تازه آباد و از توابع ثلاث باباجاني مي‌باشد.

بازارچه هاي شيخ صالح همه روزه شاهد كاميون هايي با كالاهاي زيادي مي باشد كه در رونق اقتصادي اين شهرستان بسيار نقش بسزايي داشته اين بازارچه روزانه شاهد ۵۰ كاميون ايراني مي‌باشد كه كالاهايي همچون سيمان چيپس و انواع لوازم پلاستيكي را به عراق صادر مي كند ما مفتخريم كه در شركت خود حمل بار از اصفهان به شيخ صالح را انجام مي‌دهيم و با بهترين كاميونها به مردم خدمت رساني ميكنيم.

 شركت حمل و نقل مرضيه ما در تمامي شهرهاي ايران از جمله باربري شيخ صالح قادر به باربري مرزي ميباشد و بهترين باربري براي شيخ صالح را مي توان با شركت باربري ما تجربه كرد باربري و حمل و نقل در شركت ما  براي مرز شيخ صالح بسيار فعال بوده و بار شما را با نهايت ايمني و سرعت انجام ميدهيم يكي از دوست داشتني هاي يك شركت اين است كه بتواند كالاهاي خود را بعد از بار كردن به مرز هايي مثل شيخ صالح رسانده و اين كالاها را ماشين هايي مثل كاميون و خاور و غيره اي من به مقصد برساند شركت ما بار شما را براي فرستادن به شيخ صالح بيمه كرده و با تخفيف ويژه به شما مشتريان ارائه مي دهد. اين شركت بيمه نامه معتبر و دولتي براي كالاهاي شما ارائه مي دهد و كارشناسان خبره ما در اين شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما مي باشند و كارشناسان ما شما را راهنمايي كرده تا براي ارسال بار از اصفهان به مرز شيخ صالح بهترين ها را انتخاب كنيد. بيمه‌نامه باعث مي‌شود كه اگر مشكلي براي بار هاي تان هنگام بار بردن از اصفهان به مرز شيخ صفي پيش بيايد تمام خسارات را پرداخت ميكند اين شركت تا سقف ۳۰ ميليون تومان به صورت رايگان بارهاي شما مشتريان عزيز را بيمه كرده و و بارهاي شما تحت  پوشش بيمه ايران مي باشد. كاميون هاي شركت ما انواع مختلفي دارند كه براي باربري به مرز شيخ صالح به صورت مجهز با سقفي پوشيده آماده ارائه خدمات مي باشند باربري تمام مرزهاي ايران به ويژه مرز شيخ صفي را با اطمينان خاطر به ما بسپاريد ارزانترين نرخ كرايه براي حمل و نقل بارهاي صادراتي در شركت ما مي باشد با كارشناسان ما مشورت كرده و حمل بار هاي تان را به ما بسپاريد. باربري شركت ما متخصص ارائه خدمت رساني و حمل و نقل از گمركهاي ايران مي باشد انواع كاميون ها و  تريلي ها و به صورت شبانه روزي و ۲۴ ساعته حتي ايام تعطيل خدمات باربري شما را در كوتاهترين زمان ممكن انجام مي دهند.

رانندگان و پرسنل ما بسيار مجرب از رابطه بوده و تمام توان تلاش خود را به كار مي‌گيرند كه رضايت شما مشتريان محترم را كسب كند در شركت ما مشتري قبل از واريز نمودن وجه به فروشنده يك قيمت حدودي از بار و محموله خود دارد و قبل ازاستعلام  از شركت ما از قيمت ها اطلاع دارد

براي حمل و نقل بار ه هاي خود با شركت ما تماس گرفته و ازكارشناسان ما راهنمايي بگيريد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۵۵ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :