مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ارسال بار به نقاط مختلف ايران

ارسال بار به نقاط مختلف ايران

 

اگر قصد حمله بار از اصفهان به تبريز را داريد با ما تماس بگيريد شركت ما در زمينه حمل بار به تبريز فعاليت‌هاي گسترده‌اي دارد و خدمات مشاوره اي را به صورت ۲۴ ساعته رايگان و در طول شبانه روز حتي روزهاي تعطيل به شما عزيزان ارائه مي دهد اگر ميخواهيد بار خود را از اصفهان به تبريز ارسال كنيد بار از هر جنسي كه باشد اين حمل و نقل را به شركت ما بسپاريد شما ميتوانيد در شركت ما به صورت آنلاين پيگير كالاي خود از مبدا تا مقصد باشيد. حمل بار از اصفهان به تبريز با صدور پروانه انجام مي شود.

ارسال انواع بار با روش‌هاي مختلف بارگيري و تخليه با كاظم متخصصي را به شركت ما بسپاريد تمامي رانندگان و كاركنان در شركت ما داراي كارت سلامت و مجوز باربري هستند حمل و نقل بار در شركت ما از اصفهان به تبريز و تمامي روستاهاي تبريز انجام مي شود نامه نامه در شركت ما از معتبرترين بيمه نامه ها مي باشد و از زماني كه شما بارنامه خود را ثبت مي كنيد تا هنگام رسيدن به مقصد تحت پوشش بيمه ما قرار مي‌گيرد هزينه بيمه در شركت ما به اين صورت است كه به ازاي هر ۱۰ ميليون تومان بارفقط وفقط ۳۵ هزار تومان از صاحب بار دريافت مي‌شود و اين مبلغ در ازاي اينكه اگر بارش مادر را خسارت ببيند خيلي ناچيز است و اين شركت تا سقف ۳۰ ميليون تومان بارهاي شما را بيمه مي‌كند بيمه نامه در شركت ما بيمه ايران ميباشد كه خدمات گسترده‌تري را به مشتريان گرامي ارائه مي دهد . براي ارسال بار خود از اصفهان به تبريز با توجه به حجم و وزن انها مي توانيد ماشين ها و تريلي هاي متفاوتي را انتخاب كتيد. تمامي ماشين هاي اين شركت سقف دار بوده و با توجه به درخواست شما رو باز هم دارد و هيچ گونه آسيبي در حمل و نقل بار شما از اصفهان به تبريز وارد نخواهد شد.كاميونها داراي اتاقكها كوچك وبزرگ هستند.

با كارشناسان ما تماس بگيريد قبل از اينكه قصد جابجاي بار خود را داشته باشيد.

حمله بار در شركت ماار اصفهان به  تبريز و برعكس زمان‌بندي دقيقي دارد. كاركنان ما بسيار منظم و مسئوليت پذيربوده و با هماهنگي هاي لازم در هنگام جمع آوري بار و هم در هنگام تخليه بار تمام تلاش خود را مي كنند.

 

و شما با خيالي آسوده بار هايتان را به ما بسپاريد.

شركت ما با داشتن سابقه طولاني و درخشان در زمينه حمل و نقل بار توانسته با شركتها و كارخانجات زيادي قرارداد بسته و خدمات گسترده اي را در زمينه حمله بارچه تجاري و چه صنعتي انجام دهد.

همچنين اين شركت در زمينه حمل جهيزيه نيز خدمات چشمگيري را به عروس و دامادهاي عزيز ارائه مي دهد پس با شركت ما نگران حمل و نقل جهيزيه خود نباشيد.

 

 همان طور كه در منزل نشسته ايد وارد اپليكيشن شركت شده مبدا و مقصد را انتخاب كرده روز و ساعت را مشخص كنيد و بقيه كارها را بدون هيچ نگراني به شركت ما بسپاريد.

و يا با شماره تلفن هاي ما تماس بگيريد

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۴۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :