مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

انتقال بار به نقاط مختلف مشهد

انتقال بار به نقاط مختلف مشهد

 

امروزه حمل و نقل بين شهري نسبت به گذشته خيلي آسان تر شده است دليل اين آساني اين است كه ماشين هاي پيشرفته اي پيدا شده و شركت ما با استفاده از اين ماشين ها و تجهيزات پيشرفته حمل بار را به همه نقاط كشور مخصوصاً حمل بار از اصفهان به مشهد را انجام ميدهد.

شما به خاطر اينكه بار هاي تان را از اصفهان به مشهد جابجا كنيد به يك شركت باربري معتبر نياز داريد كه اين شركت تاييد شده باشد تا در صورت بروز مشكل بتوانيد از راه قانوني مشكل خود را پيگيري و حل كنيد .شركت ما علاوه بر اين مزيت ها تمام كالاهاي شما را از مبدا تا مقصد بيمه كرده و سالم تحويل شما مي دهد . برنامه‌ريزي دقيق اين شركت براي حمل بار از اصفهان به مشهد يكي ديگر از مزيت هاي اين ما مي باشد. برنامه ريزي دقيق شركت ما را كارشناسان و متخصصان برنامه ريزي انجام مي‌دهند كارتنهاي اين شركت بسيار محكم مي باشد و روي اين كارتون ها را با چسب هاي پهن كاركنان پوشانده و با ماژيك روي اين بسته بندي ها مي نويسند كه شكستني است يا وسايل ديگري درونش است اين كار باعث مي شود  وقتي بار به مقصد رسيد و شما خواستيد در بين كارتنها را باز كنيد خيلي راحت و بدون دغدغه فكري اين كار را انجام دهيد .كاركنان اين شركت از تمامي كالاهاي شما ليست برداري كرده و تا زماني كه بار به مقصد نرسيده اين ليست را در شركت خود نگهداري مي كنند.

شركت مايكي از نمايندگي هاي مهم براي جابجايي و حمل بار از اصفهان به مشهد است .ما مفتخريم كه حمل و نقل بار هاي بزرگ و كوچك خود را به ما  مي سپاريد و ما با توانمندي كه داريم اين كار را با امنيت كامل به سرانجام مي رسانيم شركت مايكي از مجهزترين شركت‌ها ها در اصفهان با ارائه بسته بندي استاندارد ،ماشين هاي به روز و سالم ، كاركنان متعهد و متخصصان دلسوز مي باشد.و از همه مهمتر رانندگاني خوش  اخلاق خوش برخورد دارد.

در اين شركت تمامي خدمات براي حمل و نقل كالا به شما ارائه مي گردد و در زمينه حمل جهيزيه عروس و داماد از اصفهان به مشهد شركت ما خدمات ويژه اي را انجام داده است.

راه هاي مختلفي براي انتقال انواع كالاها وجود دارد راه هاي زميني ،هوايي و يا ريلي كه خوشبختانه با پيشرفت علم و تكنولوژي در ايران شما مشتريان عزيز مي توانند از هر كدام از اين راه ها كه خواستيد كالاهاي خود را از اصفهان به مشهد حمل كنيد.

راه هاي هوايي براي حمل اثاثيه منزل از اصفهان به مشهد بسيار مناسب است و شركت ما در اين زمينه فعاليت هاي چشمگيري داشته و داراي متخصصان با تجربه‌اي است كه مي‌توانند در طول شبانه روز ۲۴و ساعته و حتي ايام تعطيل به سوالات شما پاسخ داده و شما مشتريان عزيز را راهنمايي كنند

فقط كافيست قبل از حمل و نقل كالاهاي خود از شركت ما استعلام گرفته و گفته هاي ما را تاييد كنيد

ما افتخار مي‌كنيم كه براي انتقال كالاي خود از اصفهان به مشهد شركت ما را انتخاب ميكنيد . با شماره تلفن هاي زير تماس بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :