مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

قيمت هاي ارسال بار ترافيكي

قيمت هاي ارسال بار ترافيكي 

 

 

حمل و باربري بار ترافيكي با بهترين و كمترين قيمت از اصفهان در شركت ما انجام مي گيرد هزينه ارسال بار ترافيكي از اصفهان در اين شركت بسيار ناچيز بوده و ما مفتخريم كه با بيش از نيم قرن سابقه درخشان در حمل و ارسال بار ترافيكي از اصفهان در خدمت شما مشتريان گرامي مي باشيم .ارسال و باربري تمامي محموله ها و بار ترافيكي را شركت ما بيمه كرده و همراه با بيمه نامه ايران در خدمت شما قرار مي دهد كه كمترين قيمت براي حمل و نقل كالاهاي شما با بهترين برنامه ريزي در شركت ما زير نظر متخصصان ما انجام ميپذيرد فقط كافيست با يك تلفن بهترين و سالم ترين ماشين ها و تريلر ها را از ما بخواهيد.

نرخ كرايه و هزينه ارسال بار ترافيكي از اصفهان و در تمامي مناطق ايران داراي يك نرخ مشخص و معلوم نمي باشد به خاطر همين براي استعلام گرفتن از نرخ كرايه بايد با شركت هما تماس گرفته و نوع محموله خود را ذكر كنيد تا متخصصان ما شما را راهنمايي كرده و بسته به نوع كالايي شما نوع تريلي كمرشكن را معين كنند نوع بار شما را بايد كارشناسان ما بررسي كنند تا بتوانند مجوز از وزارت راه بگيرند. مجوز براي حمل بار و محموله شما بسته به نوع بار و مقدار آن فرق مي‌كند و علاوه بر آن هزينه بيمه نامه هم به هزينه مجوز اضافه شده و در نهايت قيمت كلي بار ترافيكي مشخص ميشود.

براي حمل بارهاي ترافيكي بايد بيمه نامه كامل هم براي بار ترافيكي سنگين و فوق سنگين وجود داشته باشد چرا كه محموله داراي ارزش زيادي بوده و بايد حمل آن همراه با بيمه نامه باشد تا در صورت بروز هرگونه خسارت بتوان بتوان آن را جبران كرد در شركت ما اين يك اصل مهم بوده و علاوه بر بيمه محموله راننده هم بايد بيمه داشته باشد و در شركت ما رانندگان داراي كارت سلامت هستند.

در صورتي كه قيمت محموله تا ۱۰۰ ميليون تومان باشد شركت ما۳۵ هزار تومان هزينه بيمه از صاحبان كالا دريافت مي‌كند و اين در مقابل محموله شما قيمت ناچيزي است . براي اطلاع از هزينه حمل بار ترافيكي سنگين و فوق سنگين در اصفهان با كارشناسان ما در تماس باشيد تا راهنمايي هاي لازم را در خدمت شما عزيزان قرار دهند اين متخصصان در اولين فرصت هزينه حمل بار ترافيكي را استعلام گرفته و به شما اعلام مي كند

 براي اطلاع از ميزان هزينه و تعرفه باربري و محموله ترافيكي قبل از اينكه سفارش تريلي بدهيد مي توانيد با واحد تخصص در شركت ما تماس گرفته تا قيمت را به شما اعلام كنند مشاورين خبره ما شما را راهنمايي مي كنند. روزانه هزاران بار ترافيكي از اصفهان  به تمامي نقاط كشورمان ايران در شركت ما انجام ميگيرد حمل بار ترافيكي حتماً بايد استاندارد بوده و مشاوران و كارشناسان ما هستند كه در زمينه  استاندارد تخصص داشته و و امنيت محموله شما را تضمين مي كنند شفاف سازي در روند اعلام كرايه و هزينه محموله ترافيكي يكي ديگر از مزيت هاي شركت ما مي باشد.

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :