مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

قيمت هاي ارسال بار به نقاط مختلف مشهد

 قيمت هاي ارسال بار به نقاط مختلف مشهد

 

ارزانترين نرخ كرايه حمل بار و اثاثيه از اصفهان به مشهد را با شركت ما تجربه كنيد هزينه ارسال بار از اصفهان به مشهد در شركت ها متغير بوده و نسبت به خدماتي كه براي شما انجام مي دهند كرايه و هزينه آن فرق مي‌كند حمل اثاثيه و بار در خاور و نيسان و با توجه به اين كه مسقف باشد يا روباز مهم است شركت ما در تلاش است كه شما با خيالي راحت و آسوده حمل و نقل اثاثيه خود را چه در منزل و چه در اداره به ما بسپاريد اين  شركت در شهرهاي مختلف مثل خميني‌شهر و شاهين‌شهر نمايندگي دارد و شما به راحتي مي توانيد از اين شهرها بارهاي خود را به مشهد رسانده و با سپردن بار به شركت ما خيالي آسوده  داشته باشد.

البته تعرفه ها و هزينه هاي حمل و نقل در شهرستان ها متفاوت مي باشد مثلاً كرايه بار از شاهين شهر به مشهد با هزينه بار از خميني شهر به مشهد فرق دارد .شركت ما با داشتن ماشين هاي سبك و سنگين در حمل محموله و كالاي شما تجربه اي به ياد ماندني را براي شما به ارمغان مي آورد اين شركت كالايي شما را بيمه كرده وباربيمه نامه دارد.

جالب توجه است كه بدانيد شما مي‌توانيد در اين شركت به صورت آنلاين محموله و اثاثيه خود را از مبدا تا مقصد زير نظر داشته و اين يكي از افتخارات شركت ما مي باشد.

 ما در شركت خود با بيمه كردن بار خيال مشتري را راحت كرده كه اگر خسارتي به بار مشتري وارد شد ما جبران مي كنيم. هزينه ارسال بار از اصفهان به مشهد در تمامي نقاط اصفهان متغير است و شما بايد قبل از از آنكه تصميم به حمل و نقل كالا خود بگيريد از شركت ما استعلام گرفته و قيمت ها و كرايه ماشين ها را سوال كنيد.

ما در شركت خود همواره در تلاش هستيم تا مشتري را از سلامت كاركنان ،راننده و ماشين با بيمه و كارت سلامت مطمئن كنيم.

اين شركت با ارائه ارزانترين تعرفه ها و هزينه هاي حمل بار و اثاثيه منزل از اصفهان به مشهد و تمامي شهرهاي اين استان با انواع كاميون ها وتريلي ها و ده چرخ ها خدمات ويژه اي را به شما مشتريان عزيز و گرامي ارائه مي دهد كاميون ها و نيسان و يا تريلي به درخواست شما بوده و نسبت به بار و حجم و نوع آن متفاوت است متخصصان ما با بررسي كردن  به اينكه ماشين ها مسقف بوده و يا روباز شما را راهنمايي مي كنند تا شما  از ايمني وسايل خود مطمئن شويد.

شركت ما تخفيف ويژه‌اي براي اثاث كشي و باربري ا انجام مي‌دهد .اين يك ادعا نيست كه ما براي اثاث كشي و حمل بار به شما تخفيف مي دهيم وشما از تمامي خدمات شركت ما بهره مند خواهيد شد. مشاورين ما به صورت رايگان در طول شبانه روز و حتي ايام تعطيل در خدمت شما مي باشند .

ما در بين ده ها شركت در اصفهان با نامي آشنا خدمات ويژه‌ا اي را به شما ارائه ميدهيم

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۶:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :