مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

سفارش آنلاين گز

سفارش آنلاين گز

 

محصولاتي كه داراي نشانه و مجوز سلامت هستند و همچنين برند هاي معروف و شناخته شده اي هستند معمولا داراي سايت هاي مربوط به معرفي كالا هاي خود نيز مي باشند و در داخل سايت به معرفي، رده بندي و قيمت گذاري كالاها مي پردازند. در خصوص خريد اينترنتي گز نيز مدير سايت به گونه اي به معرفي انواع گز ميپردازد كه عكس هر كدام از گز ها به ترتيب قابل مشاهده است و در قسمت پايين هر محصول به معرفي مشخصات و قيمت هر كدام مي پردازد. همچنين مي توانيد براي آگاهي از اطلاعات بيشتر از مشاورين سايت مروبطه كمك حاصل فرماييد. سايت هاي زيادي در خصوص خريد اينترنتي گز فعاليت مي كنند كه با قرار دادن آرم سلامت جعلي يا مجور فعاليت برند، از مشتريان اينترنتي كلاه برداري مي كنند در اين راستا شما را با تعدادي از سايت هاي معتبر خريد اينترنتي گز اشنا ميكنيم. با ما همراه باشيد.

 

تعدادي از سايت هاي معتبر خريد اينترنتي گز

فروشگاه اينترنتي گز مظفري

فروشگاه اينترنتي گز شيرين

فروشگاه اينترنتي گز كرماني

فروشگاه اينترنتي گز آنتيك

 

نكات مهم هنگام خريد اينترنتي گز

هنگامي كه صحبت از خريد اينترنتي مي شود، با تعداد زيادي سايت مواجه مي شويم كه ظاهرا در زمينه ي فروش اينترنتي فعاليت مي كنند پس بي شك نمي توان به هر يك از آن ها اعتماد كرد. بنابراين چگونه به صحت يا جعلي بودن اين گونه سايت ها پي ببريم؟ چند مشخصه ي بارز در زمينه ي خريد از سايت هاي اصلي وجود دارد كه در ادامه به معرفي آن ها ميپردازيم:

داشتن نماد اعتماد الكترونيك كسب و كارهاي اينترنتي

اولين نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد داشتن نماد الكترونيك در سايتي است كه مي توانيد به آن اعتماد كنيد زيرا اين نماد به واسطه ي سازمان تجارت الكترونيك به عنوان صلاحيت داشتن فروشنده براي فروش اينترنتي در اختيار فروشنده قرار مي گيرد و در واقع تآييديه اي محسوب مي شود براي اعتماد مشتري به فروشنده.

پرداخت درب منزلنآن آ

بططيب

در اين صورت شما با خيالي آسوده مي توانيد هنگام تحويل كالا، هزينه ي آن را پرداخت كنيد.

ضمانت تعويض محصول

اگر روكش روي جعبه ي گز قبلا باز شده باشد يا ماندگاري خود را از دست داده باشد و به هر دليلي كيفيت لازم را نداشته باشد، در  صورت داشتن ضمانت تعويض، مي توانيد آن را تعويض كنيد.

داشتن پيشوند URL

در هنگام پرداخت هزينه به صورت آنلاين بايد دقت كنيد كه URL سايت Https باشد در غير اين صورت سايت توسط افراد سودجو طراحي شده و هيچ بسته ي گزي به دست شما نمي رسد. توصيه مي شود از لپ تاپ براي خريد اينترنتي استفاده كني زيرا ديد كافي به URL خواهيد داشت.

از رسيد خريد خود اسكرين شات بگيريد

رسيد از خريد شما مدركي مبني بر خريد شما از سايت مربوطه است زيرا امكان دارد محصولي كه سفارش داده ايد با تآخير به دست شما برسد يا اصلا نرسد در اين صورت بايد گزارش دهيد و در صورت لزوم رسيد را نشان دهيد. در ضمن از رمز يكبار مصرف براي خريد هاي اينترنتي استفاده كنيد چون افراد سودجو با رمز دوم به دفعات مي توانند حساب بانكي شما را خالي كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :