مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

تركيب كاربردي سيمان و ماسه

تركيب كاربردي سيمان و ماسه

 

 تقريباً مي‌توان گفت گروت يك نوع چسب است. از تركيب سيمان و ماسه به دست مي‌آورد و تركيب حاصل از اين مواد حالت چسبنده اي دارد كه از آن به عنوان يك ملات استفاده مي شود معمولاً از گروت ها در جاهايي استفاده مي شود كه نياز به مقاومت بالا ترميم تركها و يا زيرسازي داشته باشد همانطور كه گفتيم كاربرد گوتها همانند ملات ها مي باشد از گروه هاي زير ستون ها نصب و راه اندازي پل ها و الحاق استفاده مي‌شود چون مقاومت و استحكام بيشتري دارد بعد از نصب كاشي و سراميك ها بر روي كف منزل حمام و سرويس بهداشتي با استفاده از گروه اقدام را بندي آنها مي‌كند معمولاً بايد اجازه بدهيم قوت‌ها خشك شده و بعد اقدام به آب بندي كنيم.

معمولاً در ساختمان ها بايد بگذاريم گروت هاا خشك شده بعد اقدام به آب بندي كاشي و سراميك آب كنيم البته بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه بايد ببينيم بعد از نصب كاشي و سراميك شرايط به گونه است كه نياز به آب بندي سطوح داشته باشد يا خير .ولي بعد از اين كه گروت در   سطوح شد استفاده از يك درزگير عاقلانه  تراست.

استفاده از گروت و درزگير باعث مي شود استحكام منزل شما بيشتر شده و شما به خوبي از دارايي هاي خود نگهداري كنيد .ما در شركت خود انواع گروت ها را با تضمين و بهترين قيمت به شما عرضه مي كنيم . اين شركت آماده عقد قرارداد با شركتها و كارخانجات براي عرضه اين كالا ميباشد ما در زمينه صادرات نيز نقش نيز نقش مهمي را داريم.

در اين شركت ما گروت ها داراي بسته بندي هاي منظم بوده و اين محصول را با تضمين صد در صد به شما مشتريان عزيز ارائه مي دهيم .مدل‌هاي مختلفي از گروهها در بازار موجود مي باشد كه شركت ما  سه نوع از آنها را در انبارهاي خود موجود دارد. گروت پليمري ، گروت اپوكسي و گروت سيماني

در ادامه مي خواهيم از ويژگي ها و كاربردهاي اين سه مدل گروت براي شما عزيزان توضيحات بدهيم اين اطلاعات به شما كمك مي‌كند كه موقع خريد هوشمندانه تصميم بگيريد گروت پليمري نوعي گروت سيماني است كه با مواد سيماني مخلوط شده و باعث توليد ماده اي  بسيار قدرتمند و كاربردي مي شود

واين  ويژگي باعث شده كه گروت پليمري به يكي از پركاربردترين و مقاوم ترين محصولات در ساخت و ساز تبديل شود. گروت اپوكسي كه از دوماه مصنوعي شبيه چسب تشكيل شده به همراه اين دو مايع مصنوعي مقداري ماسه نيز به عنوان سخت كننده به آنها اضافه شده است .اغلب اين ماده گران  قيمت براي نصب دستگاه‌هاي بزرگ و كوچك صنعتي به كار مي‌رود استحكام و دوام بالاي  آن باعث شده كه براي مكان هايي به كار رود كه قرار است بار زيادي روي آنها باشد و در آخر گروت  سيماني است كه از اين ماده به عنوان ملات مورد استفاده قرار مي‌گيرد و براي نصب كاشي و سراميك و همچنين تعميرات منزل از آن استفاده مي كنند.

شركت ما  كارشناسان خبره  اي دارد كه شما را راهنمايي كرده تا بهترين ها را انتخاب كنيد .با مشاوران رايگان از شركت ما محصولات مقاوم و مستحكم را انتخاب كنيد. با مراجعه به سايت اين شركت از محصولات ما ديدن فرماييد و اطلاعات خود را راجع به اين مواد كامل كنيد و يا با شماره تلفن هاي زير تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :