مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ميلگرد و روش هاي نصب آن

ميلگرد و روش هاي نصب آن

 

خمير كاشت ميلگرد يكي از مهم ترين و ضروري ترين مواد در صنعت ساخت به شمار مي رود. در ساختمان سازي، در موارد بسياري نياز به استفاده از ميلگرد و اتصال آن در بتن هست كه از جمله آن ميتوان به صفحات فلزي كه در سقف، كف و ديوار ها استفاده مي شود، مواردي كه نياز به پر كردن شكاف هاي ايجاد شده در سازه هست و همچنين ميلگردي كه در سطوح افقي يا عمودي در بتن كار مي شود كه استفاده از خمير كاشت ميلگرد در اين اتصالات بهترين ياري دهنده براي تقويت و افزايش مقاومت سازه هاي بتني مي باشد.

خمير كاشت ميلگرد يك چسب بسيار قوي بر پايه رزين اپوكسي است كه شركت ما با بهره گيري از افزودني هاي شيميايي و فيلرهاي تقويت كننده در تركيب خمير كاشت ميلگرد باعث شده كه  چسب كاشت ميلگرد از مقاومت كششي فوق العاده اي برخوردار بوده، مقاومت مكانيكي و قابليت چسبندگي بتن تقويت شده، كاشت و همپوشاني هاي ميلگردها در بتن در مصالح بنايي و آجركاري به سهولت انجام شود.

انواع خمير كاشت ميلگرد موجود در شركت

در واقع خميرهاي كاشت ميلگرد توليد شده موجود درشركت ما شبيه هم نيستند و تفاوت هايي با يكديگر دارند كه تنوع آن براي بر طرف نمودن خواست و استفاده گوناگون خمير هاي كاشت ميلگرد و رضايت كامل مشتري است. اين نوع خميرهاي كاشت ميلگرد بر اساس تركيبات شيميايي به كار رفته و مشخصات فني و مكانيكي به سه دسته ي كلي تقسيم مي شود:

معرفي خمير كاشت ميلگرد كپسول مانند: مواد سازنده آن رزين پلي استر و رزين اپوكسي مي باشد. خمير كاشت ميلگرد كپسولي براي ميلگرد هايي كه در قسمت بالايي داراي مهره مي باشند مورد استفاده قرار مي گيرد و درحجم هاي متنوع و داخل شيشه هاي شفاف توليد و عرضه مي گردد، خمير كاشت ميلگرد كپسولي مقاومت بسيار بالايي حتي در محيط هاي اسيدي از خود نشان مي دهد.

خمير كاشت ميلگرد كارتريجي: .  خمير كاشت ميلگرد كارتريجي به صورت دو جزيي است كه جزو اول آن همانند ساير خمير هاي كاشت ميلگرد است و جزو دوم آن را سخت كننده پلي آمين تشكيل داده است؛ اين نوع خمير كاشت ميلگرد،به طور معمول براي مكان هايي با سطح چوبي،  بتني و سنگي مورد استفاده قرار مي گيرد.

خمير كاشت ميلگرد حجمي: اين نوع از خمير از سه جزء بدون حلال و از موادي مانند رزين اپوكسي بيسفنول، هاردنر بتن و پلي آميد تشكيل شده است؛ خمير كاشت ميلگرد حجمي در سطوح بتني مورد استفاده قرار مي گيرد و نقطه قوت آن قدرت چسبندگي ومقاومت كششي و خمشي آن است.

مزاياي  استفاده از خمير كاشت ميلگرد

استفاده از خمير كاشت ميلگرد مزايا زيادي را به دنبال دارد كه عبارت اند از:

  • اجرا و نصب بسيار سريع و آسان، داراي خاصيت خود متراكم شوندگي
  • بدون نياز به حلال، اين محصول به صورت روان مي باشد اما به هيچ عنوان شره نمي كند
  • خاصيت چسبندگي به انواع سطوح بتني،  سنگي، فلزي و ... و همچنين قدرت چسبندگي بالا در محيط هاي مرطوب و نم دار
  • عدم تاثير پذيري از عوامل جوي و شرايط آب و هوايي و عدم جذب آب
  • مقاومت شيميايي و مقاومت كششي و خمشي بسيار زياد در برابر خوردگي ميلگرد و افزايش عمر مفيد

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۴۶ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :