مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كناف مناسب چه خانه هايي است؟

كناف مناسب چه خانه هايي است؟



انواع اجراي كناف در بوشهر

انواع سقف هاي كاذب تحت عنوان ديوار پوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين حالت ديوار و سقف كناف در يك مجموعه نماي زيبايي در معماري داخلي ساختمان ايجاد مي كند. شركت هاي دكوراسيون داخلي از كناف با شيوه هاي متعددي از جمله طراحي ديوار پوششي به وسيله ي كناف، ديوار جدا كننده، سقف كاذب، سقف كاذب شبكه اي، سقف كاذب يكپارچه و … را در بر مي گيرد. همه ي نيروهاي متخصص در حوزه ي اجراي كناف با به كارگيري اصول و قواعد استاندارد عمل مي كنند. براي بهره مند شدن از خدمات دكوراسيون داخلي مي بايست با كارشناسان اين حوزه مشورت كنيد.

 

اجراي كناف در بوشهر به عنوان ديوار جدا كننده

ديوار جدا كننده با نام ديگري تحت عنوان داراي وال نيز معروف است. اين نوع ديوارها در فضاي داخلي براي ديوارهايي كه فشار بار زيادي بر روي آن ها نيست و جهت تقسيم بندي فضاي داخل تعبيه شده است به كار مي رود. اين متريال قاب هايي از جنس فولاد سبك را در بر مي گيرد. همچنين صفحه هايي كه با روكش گچي ساخته شده اند در يك لايه يا بيشتر با يك پيچ روي قاب ها قرار مي گيرد. فضاهاي خالي كه در ديوار وجود دارد اين امكان را فراهم مي سازد كه بتوان از عايق هاي حرارتي يا صوتي بهره برد و يا بتوان به راحتي به سيستم هاي مكانيكي و الكتريكي دسترسي داشت. در واقع مطالب ذكر شده درباره ي اجراي كناف در بوشهر از ويژگي هاي حائز اهميت اين سازه به شمار مي رود.

 

اجراي كناف در بوشهر جهت نصب سقف كاذب

طي فرآيند اجراي كناف در بوشهر يكي از كامل كننده هاي سقف اصلي ساختمان سقف كاذب محسوب مي شود. و يكي از شيوه هاي پوشاندن سقف اصلي در فضاي داخلي ساختمان به شمار مي‌ رود. در اين روش سازه هاي فلزي كه بستري براي مستقر شدن سقف كاذب را فراهم مي كند در سقف اصلي قرار مي گيرد و صفحاتي با روكش گچي در بستر ذكر شده تعبيه مي شود. نحوه ي تعبيه كردن سازه ي فلزي بر سقف داخلي ساختمان و شكل هاي مختلف سازه ب در نظر گرفتن فضا تعيين مي شود. اگر سقف كاذب از متريال هاي استانداردي برخوردار باشد، آپشن هاي بسياري را به صاحب بنا و طراح ارائه مي دهد. سقف هاي كاذب در دو نوع سقف كاذب شبكه اي و سقف كاذب يكپارچه توليد مي‌ شوند كه هر كدام شاخصه هاي منحصر به فردي را شامل مي شوند و بر اساس نياز با توجه به صلاح ديد طراح به كار مي روند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :