مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

راه كاري براي خال هاي صورت و بدن

 راه كاري براي خال هاي صورت و بدن

 

دكتر پوست براي درمان خال در اصفهان  و يا برداشتن آن بسيار است كه با مراجعه به مطب و يا كلينيك خصوصي آنها و باز گو كردن مشكلات پوستي از جمله تعداد خال ، سن خال ها ، وجود سابقه خال در خانواده و نكات مورد نياز مشكل خود را شرح دهيد . اين اطلاعات مي تواند در روند بهبود شما در درمان خال مفيد واقع شود . نا گفته نماند كه كلينيك انتخابي توسط شما در درمان و عوارض جانبي نقش بسزايي دارد . مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

معرفي انواع خال

خال ها را مي توان به انواع زير تقسيم كرد

  1. خال غير طبيعي : اين خال شباهت زيادي به ملانوم دارد ولي ملانوم نيست اما مي تواند شما را در معرض ابتلا به ملانوم قرار دهد . ويژگي اين خال ها عبارت است از : بزرگ ‌تر از پاك ‌كن انتهاي يك مداد هستند ، داراي شكل‌هاي غيرمنظم هستند ، بيش از يك رنگ دارند .
  2. خال مادرزادي : وقتي شخصي به هنگام تولد خال داشته باشد به آن خال ، خال مادر زادي مي گويند كه آمار نشان داده از هر صد نفر نوزاد يك نفر با خال به دنيا مي آيد .
  3. خال اسپيتز : شباهت اين خال به ملانوم انقدر زياد است كه حتي دكتر متخصص با ديدن نمي تواند آن را از ملانوما تشخيص دهد .

 

دليل نگراني مردم درمورد خال ها به خاطر وجود نوعي سرطان ملانوسيت است . در ابتدا ممكن است اين بيماري شبيه به يك خال بي ضرر باشد اما در طول زمان اين خال بزرگ مي شود و عواقب بدي را به همراه دارد .

هزينه برداشتن خال

اين هزينه بسته به نوع خال متفاوت است . بايد در نظر داشت كه قبل از انجام هر گونه هزينه براي برداشت بايد اطلاعات كافي در مورد نوع خال داشت . در بعضي افراد ديده شده است كه هنگام برداشت خال اول بعد از گذشت زماني دوباره در اطراف خال اول خال ديگري نمايان شده است كه اين كار به دليل عدم شناسايي درست نوع خال است . براي مشخص شدن قيمت دقيق خال شما ابتدا به كلينيك مورد نظر مراجعه مي كنيد بعد دكتر متخصص پس از برسي و تشخيص  نوع خال هزينه دقيق را به شما باز گو مي كند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۰۸ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :