مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

از بين لايه هاي مرده پوست

از بين لايه هاي مرده پوست

 

در درمان پاكسازي پوست و يا پاكسازي صورت ابتدا لايه هاي آسيب ديده بيروني را برداشته تا لايه‌هاي زيرين پوست كه ظاهري سالم‌ تر دارند را آشكار كرده تا شرايط را براي رشد سلول‌هاي جديد و سالم پوست فراهم نمايند . در پاكسازي پوست بسته به پوست مشتري از بخور تميز كنند گرفته تا اسكراب‌ ها استفاده مي شود . بهتر است بدانيد كه زمان استفاده از اين مواد پوست ماساژ داده خواهد شد و بعد از آن با استفاده از ابزار هاي پاكسازي جوش‌ها و دانه‌هاي سرسياه كاملا تخليه مي شود و در مرحله آخر ماسك مخصوص و سازگار با پوست  روي صورت و يا پوست شخص گذاشته مي‌شود . در كنار پاكسازي روي پوست نيز آب‌ رساني به پوست انجام مي شود تا باعث افزايش رطوبت پوست شود . ماساژ هنگام  پاكسازي پوست به خاطر جريان بهتر خون در زير پوست انجام مي شود كه اين كار باعث جذب اكسيژن بهتر در پوست شده و پوست را شاداب تر مي كند . علاوه بر اين ماساژها به ريلكس شدن و احساس آرامش هم كمك مي كند .

 

اگر به دنبال رنگ پوست صاف و درخشان هستيد انجام روال روزانه ي پاك سازي صورت بسيار حائز اهميت است . علاوه بر اين مهم است كه به طور منظم  يا هر زمان كه پوست شما به آن نياز دارد پاكسازي در اصفهان را در يك كلينيك پوست و مو و زير نظر يك متخصص انجام دهيد  .  با گذشت زمان صورت ما درخشندگي خود را به سبب ناخالصي هاي توليد شده ، آلودگي ، رژيم غذايي و چربي هايي كه پوست ما به طور طبيعي توليد مي كند از دست مي دهد كه اين كار منافذ پوست را مسدود كرده و از تنفس صحيح پوست جلوگيري مي كند. قرار دادن خود در دست يك كلينيك زيبايي يك گام اساسي براي اطمينان از تميز شدن عميق صورت و سم زدايي صورت در تمام سطوح است . تميز كردن پوست كه به آن پاكسازي صورت نيز گفته مي شود براي تميزكردن صورت ، سالم ماندن ، احيا و زيبا نگه داشتن پوست صورت انجام مي شود . انجام يك روش بهداشتي به صورت ماهيانه يا هر دو ماه يكبار بسته به شرايط پوست و مهمتر از همه  انجام آن قبل از شروع ساير درمانها توصيه مي شود . اين نوع پاكسازي نه تنها ظاهر پوست بلكه سلامت داخلي آن را نيز بهبود مي بخشد .

 پاكسازي پوست

شايد اين سوال براي شما هم پيش آمده باشد كه بهترين و مداوم ترين زمان براي پاكسازي پوست چه مدت يك بار است پاسخ ما به شما اين است كه براي يك پاكسازي پوست ، مراقبت از پوست و حفظ سلامت پوست با ظاهري شاداب حداقل يك بار در ماه يا هر 4 تا 6 هفته يك بار بايد به يك كلينيك مراجعه كنيد . پاكسازي عمقي صورت متداول ترين درماني است كه توسط متخصصان زيبايي در مدرن ليزر انجام مي شود . پاكسازي پوست صورت چند مرحله است كه بسته به نوع پوست خاص و نوع پوست شما انتخاب مي شوند كه اين انتخاب مي تواند شامل لايه برداري ، ماسك صورت ، پاكسازي ، ماساژ صورت ، بخار و انواع كرم ها و لوسيون ها باشد . ناگفته نمتند كه بعضي از اين روش ها براي سفت شدن پوست مفيد هستند ، برخي ديگر براي از بين بردن پوست مرده و آشكار كردن يك لايه تازه عالي هستند ، و برخي ديگر بر حل يك بيماري خاص در پوست يا درمان مناطق پوست تمركز دارند. اگرچه توصيه ما به شما هر 4 تا 6 هفته يكبار است اما ممكن است متخصص زيبايي شما برنامه اي متفاوت را براساس نيازهاي پوستي توصيه كند.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۰:۱۰ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :