مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

آيا استفاده از جراحي براي لاغر بودن درست است؟

آيا استفاده از جراحي براي لاغر بودن درست است؟

 

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند، كه هر كدام براي نوع خاصي از چاقي مناسب هستند

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

 

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك  جراحي لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.

آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.

كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.

شاك ويو: براي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۰۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :