مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

منظور از سئو چيست؟

سئو چيست؟

بي شك امروزه واژه سئو و بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو بيش از پيش شنيده مي شود و نقش پررنگ تري نسبت به گذشته پيدا كرده است و احتمالا دليل آن اين باشد كه اهميت سئو سايت بين صاحبان وب سايت ها و كسب و كارها نسبت به گذشته آشكارتر شده است.

علاوه بر آن در حال حاضر با توجه به شرايط رقابتي در زمينه هاي مختلف، كسب رتبه مناسب در موتورهاي جستجو يكي از مهم‌ترين شرايط براي پيشرفت يك كسب و كار تلقي مي شود.

قبل از هر چيزي اجازه دهيد كه به تعريف ساده اي از سئوي سايت بپردازيم.

 

 

به فرايند تاثيرگذاري براي مشاهده آنلاين يك وب سايت يا يك صفحه وب در نتايج ناپايدار موتور جستجوگر، وب بهينه سازي موتور جستجو يا سئو گويند.

 

اهميت سئو

امروزه در دنياي رقابت براي ديده شدن در موتورهاي جستجو بايد درصدر بود.

هر كسب و كاري تمايل دارد كه وب سايت خود را در كلمات كليدي مختلفي كه توسط كاربر جستجو مي‌شود، در صفحه اول گوگل و در صدر نتايج قرار گيرد. چرا كه اين امر موجب مي‌شود كه وب سايت، بازديد بيشتري داشته و در نتيجه احتمال افزايش فروش محصولات بالا رود.

 

اهميت سئو سايت در گوگل

هر كدام از موتورهاي جستجو براي رتبه بندي وب سايت ها الگوريتم و قوانين خاص مربوط به خود را دارند.

موتور جستجوي گوگل با اختلاف بسيار چشمگيري سهم بسيار زيادي از بازار موتورهاي جستجو را در جهان به خود اختصاص داده است. همين امر موجب گشته كه اكثر كسب و كارها تلاش كنند وب سايت خود را براي اين موتور جستجو بهينه كنند تا بتوانند رتبه مناسبي در آن كسب كنند.

پس بهينه سازي وب سايت براي موتور جستجوي گوگل مي تواند يك سرمايه گذاري هوشمندانه باشد.

 

روش هاي بهينه سازي سايت ها

كلاه سفيد: به روش هاي مجاز كه مطابق با معيارهاي موتورهاي جستجوگر مي باشد، كلاه سفيد گويند. استفاده از اين روش ها مي تواند يك سايت را به نحوي بهينه سازي كند كه نتايج مثبتي به دنبال داشته باشد.

 

كلاه سياه: روش هاي غير مجاز كه بعضي از افراد براي ارتقاء سايت خود از آن استفاده مي كنند، كلاه سياه مي‌گويند. چنانچه كه موتورهاي جستجوگر متوجه شوند در سايتي از اين نوع روش ها استفاده مي شود؛ ادامه فعاليت آن سايت ممنوع خواهد شد و نام آن سايت را از فهرست اسامي سايتهاي خود حذف خواهند كرد.

 

گوگل براي رتبه بندي سايت ها از چه فاكتورهايي استفاده مي‌كند؟

فاكتورهاي زيادي براي رنكينگ در اين موتور جستجو مورد بررسي قرار مي گيرد كه بسياري از آنها مخفي مي باشد.

اما با استفاده از فاكتورهايي كه از آنها آگاهي داريم مي‌توانيم تلاش كنيم تا جايگاه خود را در نتايج جستجو بهبود بخشيم.

 

فاكتورهاي گوگل:

- كيفيت محتوا و توليد محتواي سئو شده

- بك لينك ها

- لينك سازي داخلي

- استفاده از سئوي كلاه سفيد

- دوري از تكنيك هاي سئو كلاه سياه

- موارد تكنيكال همچون سرعت وب سايت

 

ما تمام تلاش خود را به كار گرفته‌ايم تا در دوره جامع سئو در اصفهان، به صفر تا صد آموزش سئو به صورت كاملا كاربردي و اجرايي بپردازيم. شما با شركت در اين دوره مي توانيد تمامي استانداردها و تكنيك هاي حرفه‌اي سئو را فرا بگيريد و رتبه بسيار ويژه‌اي از گوگل براي وب سايت خود كسب كنيد.

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۳:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :