مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

دكوراسيون ذاخلي

 

 

خريد سقف كشسان

سقف كشسان كه با نام هاي ديگري همچون باريسول، سقف كهكشاني، سقف ستاره اي، سقف آينه اي و ... دسته اي از سقف هاي ثانويه است كه به دليل نوع نورپردازي و جنس به كار برده شده، شركت توليد كننده آن و.. بنام سقف كسشان معروف است كه به دليل متنوع بودن آن خريد سقف كشسان  بسيار مورد استقبال قرار گرفته شده است. به جز يكسري از اجناس توليدي كه در آن از پارچه كشسان استفاده شده است، بقيه انواع آن قابليت عبور نور را دارا مي باشند همين دليل بسيار خوبي براي خريد سقف كشسان  و استفاده ي آن در محيط هاي فاقد نور كافي است. البته در مدل پارچه اي آن ميتوان از نورپردازي مناسب براي كمبود نور فضاي بكار برده شده استفاده كرد.

 

قيمت سقف كشسان

براي برآورد قيمت سقف كشسان   چند عامل مهم و تاثير گذار است. ايتدا نوع سقف انتخابي، زيرا بسته به نوع سقف انتخاب شده قطعا متريال متفاوتي هم در ساخت خود محصول و هم در نصب آن نياز مند خواهد بود. در حال حاضر قيمت سقف كشسان   حداقل 380 هزار تومان شروع شده و تا 500 هزار تومان افزايش مي يابد. اين قيمت ها مي تواند با توجه به نوسان قيمت ارز متفاوت باشد و زماني كه شما اين مطلب را شماهده مي كنيد تغيير در آن رخ داده باشد پس بهتر است قبل از خريد استعلام قيمتي ديگري از محصول داشه باشيد.

 

 

اجراي سقف كشسان

هميشه لازم است قبل هر اقدامي براي خريد محصول يكسري نكات در نظر داشته باشيم پس اگر شما هم به تازگي تصميم به  اجراي سقف كشسان  كرده ايد بهتر است اين نكات را بخاطر داشته باشيد تا بتوانيد تصميم گيري خوبي از هر لحاظ و رضايت بيشتري در پايان خريد و اجراي كار خود داشته باشيد. يكي از اين نكات توجه به ارتفاع است. اين محصول متناسب براي سقف هاي كوتاه نيست به دليل اينكه خود پايين تر از سقف اصلي قرار مي گيرد. حال اگر ارتفاع مناسبي براي اين كار داريد مرحله بعد براي اجراي سقف كشسان  انتخاب طرح مناسب است انتخاب طرح آرامبخش و زيبا و البته مناسب با فضاي بكار برده شده حال شما يك نصاب حرفه اي و خوش سليقه براي اجراي كارتان نياز مند هستيد.

نصب سقف كشسان

شايد بتوان گفت آخرين مرحله بعد از تصميم گيري طرح نصب سقف كشسان است. اين كار نيازمند يك نصاب حرفه اي است. كه بتواند زيبايي تصوير انتخابي شما را بهتر نمايش دهد. خيلي وقت ها نصاب حرفه اي حتي در انتخاب طرح مناسب فضاي كاري شما هم بسيار كمك كننده است و مي تواند ايده هاي ناب و خلاقانه اي متناسب با شناختي كه از شما، فضاي كاري يا زندگيتان بدست آورده، ارائه دهد.پس ميتوان گفت نصب سقف كشسان  نيازمند فرد متخصص با تجربه كاري خوبي است تا بتواند تصوير ذهني شما از پايان كار را به همان شكلي كه انتظار داريد به پايان برساند.

باريسول

يكي از نام هاي بكار برده شده براي سقف كشسان باريسول  است.  يكي از ويژگي هاي سقف باريسول كه باعث جلوه بيشتر اين محصول مي شود، يك تكه بودن آن است. شما هيچگونه محدوديتي براي استفاده از طرح دلخواهي خود نداريد از طرفي باريسول   جز محصولات تزييني بسيار پركاربرد در مناطق مرطوب است به دليل اينكه اين محصول فاقد خاصيت تخريب در اين شرايط آب و هوايي است. از انواع متفاوت اين سقف ثانويه مي توان به نوع آيينه اي كه با نام هاي لاكر و براق هم شناخته مي شود، چاپي كه متناسب با سليقه مشتري طرح مورد نظر چاپ مي شود، مات يا ساتين كه فاقد طرح است اما عبور نور بسيار خوبي دارد، سقف  ستاره اي كه داراي نورهاي زيادي بروي آن است.

كابينت پيش ساخته

يكسري از توليد كنندگان اقدام به ساخت  و نصب كابينت هايي با ابعاد استاندارد مي كنند كه در مدت زمان بسيار كوتاهي توليد و نصب آن ها رخ مي دهد به اين محصولات آشپزخانه كابينت پيش ساخته گفته مي شود. يكي از عيب هاي اين محصول محدوديت در انتخاب طرح هاي و رنگ آن است اما از طرفي كاهش هزينه هاي آن مي تواند نكته مثبت آن براي افرادي باشد كه با كمبود بودجه مواجه هستند. كابينت پيش ساخته  انواع مختلفي دارد از جمله كلاسيك  كه از جنس ممبران و مدرن كه از جنس هايگلاس است. نوع معمولي اين كابينت هاي از جنس ام دي اف هستند.  بدنه تمامي اين كابينت ها سفيد است و تفاوت فقط در درب محصول ديده ميشود.

 

كابينت در اصفهان

اصفهان يكي از شهر هاي بزرگ ايران است كه در زمينه صنعتي و كارخانه يا كارگاه هاي توليدي بسياري را در خود دارد. با توجه به كمبود آب در اين منطقه بزرگ ايران بيشتر زمين ها بعد كاري خود را از كشاورزي به صنعتي و توليدي تغيير داده اند. تعداد كارگاه هاي كابينت در اصفهان در اصفهان در سال هاي اخير بسيار زياد شده است.يكي از اين علل وجود مناطق مسكوني مسكن مهر و تعداد بالاي ساخت و ساز در اين مناطق و حتي ديگر مناطق اين استان بزرگ است. بسياري از خانه هاي ويلايي و قديم ساز هم تبديل به آپارتمان شده اند و قطعا نياز به كابينت يكي از مهم ترين نياز هاي آن است. به دليل حجم بالاي تقاضا در اين حوزه تنوع كابينت در اصفهان  بسيار بالا است به دليل وجود حجم بالاي سليقه مشتري هاي مراجعه كننده كه اين امر باعث رقابت بالا بين توليد كنندگان آن شده است.

 

 

 

كابينت آشپزخانه در اصفهان

شايد تا 20 سال گذشته بيشتر ين تنوعي كه از كابينت شاهد آن بوديم در رنگ بوده است. امروزه با توجه به فضاي محدود خانه ها بخصوص آشپزخانه كه جز پركاربردي ترين و همين طور پر وسايل ترين بخش هاي خانه است وجود سبك جديد كابينت با امكانات بيشتر بسيار كمك كننده است.  كابينت آشپزخانه در اصفهان  و ديگر شهرهاي ايران بسيار پر رونق  بوده است يكي از دلايل آن كوچكتر شدن فضاي منازل نسبت به قبل، علاقه آن ها به محيط هاي شيك و پركاربردي براي زندگي است كه باعث شده اين نياز پر رنگ تر از قبل به نظر آيد. براي بسياري از خانم ها راحت بودن در آشپزخانه بسيار حائز اهميت است همين امر و حفظ بافت سنتي رفت و آمد هاي خانوادگي بسيار باعث شده كابينت آشپزخانه در اصفهان و حتي در شهر هاي ديگر ايران كه به سمت كوچك تر شدن مساحت موجود پيش مي روند . نياز به استفاده بهينه از حداقل فضاي ممكن بخصوص در آشپزخانه را واجب كرده است.

كابينت كلاسيك در اصفهان

بسياري از افراد علارغم وجود تنوع هاي در طرح هاي مختلف نياز به محيط كلاسيك دارند تا آرامش لازم را پيدا كنند. حس القا شده در اين محيط هاي كلاسيك است كه اين نياز را در آن بيدار مي كند اين امر در انتخاب تمامي اجناس مشاهده مي شود حتي كابينت، كابينت كلاسيك در اصفهان و در ديگر شهر هاي كوچيك بزرگ بخشي از كاتالوگ ها و طرح هاي ارائه شده كارشناسان اين صنعت است كه اين امر نشان دهنده دريافت اين حس از طرف آنان و ماندگار بودن مشتري هاي خاص اين سبك است.  كابينت كلاسيك در اصفهان و ديگر شهرهاي منطقه محدوديتي در طرح، كاربرد و رنگ آن ها ايجاد نكرده است، بلكه توليد كنندگان اين محصول با حفظ ايجاد كارايي آن تنوع طرح و رنگ را هم مانند ديگر مدل ها كابينت در اين سبك بسيار رعايت كرده اند پس طرفدران زياد سبك كلاسيك بهتر است نگران اين مسئله نباشند و با خيال راحت خريد خود را انجام دهند.

 

كاببينت هاي گلاس در اصفهان

در ميان انواع كابينت ها، كاببينت هاي گلاس در اصفهان از انواع مقاوت آن در ميان ديگر طرح هاي آن است. اما كابينت گلاس چيست؟ اين نوع كابينت از چوب ام در اف با روكش پلاستيكي و براقي توليد مي شود كه وجود روكش براق باعث ايجاد تفاوت با نوع ام دي اف آن شده است. كاببينت هاي گلاس در اصفهان  و حتي ديگر شهرها براي محيط هايي كه نور در آن بسيار كم و فضاي كوچكي دارند بسيار مفيد است علت آن هم به دليل انعكاس نوري بسيار زيادي است كه در اين محصول ديده مي شود. نور بكار برده شده در سقف آشپزخانه و انعكاس آن در كابينت ها باعث برزگ تر به چشم خوردن اين فضا مي شود كه كمبود نور آشپزخانه هاي بدون پنجره را  تا حدي جبران مي كند.

 

 

كابينت مدرن در اصفهان

كابينت قلب تپنده ي هر خانه اي است كه مي تواند ظاهري منجسم و يا حتي بسيار آشفته را به كل خانه منتقل كند. وجود انسجام يا آشفتگي در اين فضا را انتخاب درست كاببينت ايجاد مي كند. بسياري از افراد در انتخاب سبك منزل خود از طرح هاي كلاسيك استفاده مي كنند و عده اي ديگر علافه به دكوراسيون مدرن دارن كه اين امر بسيار سليقه اي است. انتخاب   كابينت مدرن در اصفهان   حتي ديگر شهر ها طرفداران خواست خود را دارد كه پيرو سبك مدرن  يا سبك كلاسيك در طراحي داخلي هستند. با توجه به حس اين نياز، توليد كنندگان اقدام به توليد اين محصولات مي كنند.  كابينت مدرن در اصفهان    جنس هاي متفاوتي را در خود دراد شايد يكي از اين تنوع هاي استفاده از درب هاي شيشه اي براي اين محصولات است كه به دليل استفاده اصفهاني ها  از ظروف سنتي بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. از طرفي تميز كردن اين درب ها راحت تر هستند و همين طور هزينه ي كمتري هم در بر دارند. علاوه بر شيشه، ورق، پلاستيك هاي متفاوت ، آهن و حتي براق يا مات بودن از ديگر ويژگي هاي اين محصولات است و همين طور تركيب كردن انواع آن با يكديگر.

 

 

 

كابينت ممبران در اصفهان

به كابينت هاي تمام چوب كابينت ممبران گفته مي شود.  كابينت ممبران در اصفهان   به دليل هزينه هاي بسيار بالايي كه دادر جز محصولات حساب مي شود . علت پر هزينه بر بودن آن استفاده از چوب در تمام كابينت و سطوح آن است.به همين دليل است كه بيشتر مورد استقبال اقشار پر در آمد قرار مي گيرد. حتي نوع چوب استفاده شده در محصول خود با تفاوت قيمتهايي همراه است . اما همين استفاده از چوب در فضاي خانه خود حسي بسيار گرم و صميمي به خانه القا خواهد كرد. به دليل اينكه بيشتر تنوع هاي اين كابينت به خاطر استفاده از چوب در توليد آن به رنگ تيره است پيشنهاد مي شود حتما براي آشپزخانه هايي با نور كافي و ترجيحا داراي پنجره اين سبك از كار استفاده شود و يا حتي فضاهايي با دكوراسيون باز به دليل جذب نرو كافي توسط اين كابينت ها كه خود زيبايي و پرشكوه بودن اين سبك را دو چندان مي كند. كابينت ممبران در اصفهان  با سفارش هاي از قبل مشخص شده صورت مي گيرد.

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :