مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

پختن راحت نان

پختن راحت نان

 

با خريد تنور نانوايي از فروشگاه ما مي توانيد از تخفيف ويژه برخوردار شويد با كارشناسان فروش تنور نانوايي تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم را در اين زمينه بدست آوريد.

 

همراه شما هستيم از فروشگاه تنور سنتي مركز فروش انواع تنور هاي سنتي ، ميتوانيد خيلي راحت از سايت ما سفارش انواع تنور هاي سنتي را داشته باشيد ، خريد تنور سنتي ارزان و مقرون به صرفه با فروشگاه تنور نانوايي ما.با مادر تماس باشيد.تنور پخت تافتون نيمه اتوماتيك به صورت حرارت غير مستقيم  مي باشد.در اين دستگاه پخت به صورت يكنواخت در تمام سطوح بوده و كاملا مغز پخت مي شود .فر تونلي جايگزين مناسبي براي دستگاه هاي مشابه بدون كيفيت مي باشد كه علاوه بر پرت حرارتي و كيفيت نامناسب .ان به صورت غير بهداشتي توليد مي گردد .اين دستگاه جديد .حاصل سال ها مطالعه تحقيق و تلاش شبانه روزي متخصصين اين شركت بر اساس وضعيت هاي آب و هوايي متفاوت و مناسب با ذائقه ايراني توليد گرديده و توانسته رضايت كامل خريداران را جلب نمايد .از نظر صدا دستگاه و موتور آلات به كار رفته داراي كمترين صدا بوده و از نظر حجم و ابعاد و اندازه نيز بسيار مناسب براي واحدهاي صنفي و صنعتي با فضاهاي كوچك ، متوسط و بزرگ طراحي و ساخت گرديده است.

 

ما بهترين روش پخت نان با تنور نانوايي به همراه قيمت مناسب و كيفيت طرز پخت عالي فروش دستگاه به صورت دست دوم و نو جهت پخت انواع نان ها مانند ايراني محلي مثل لواش سنگك بربري و همه نوع نان در ايران و حتي خارجي به شكل عالي و كيفيت مناسب ارائه مي دهيم در تنور نانوايي اتوماتيك پخت دستگاه به صورت چرخشي مي باشد.

 

مناسب براي پخت نان هاي سنتي (لواش و تافتون)، پيتزا و بربري است.اين دستگاه داراي قابليت استفاده از هر دو نوع سوخت گاز و گازوئيل به واسطه تعويض مشعل را دارا مي باشد و حرارت مورد نياز جهت پخت نان را به وسيله دو مشعل با شعله مستقيم در زير و روي صفحات پخت تأمين مي كند و به اين ترتيب محصول نهايي(نان) توليد مي گردد.

 

دستگاه تنور نانوايي ما داراي  گواهينامه مديريت كيفيت ISO 9001 و CE اروپا مي باشد.دستگاه تنور نانوايي اتوماتيك ما در نانوايي شما توسط كارشناسان فني ما نصب و راه اندازي مي گردد و آموزش كاملي در مورد نحوه ي كار با دستگاه داده مي شود و با تست اوليه، تحويل خريدار ميشود.نان به عنوان بركت سفره شناخته مي‌شود و قوت غالب اكثر ايرانيان است. عطر و طعم نان تازه اشتهاي انسان را چند برابر خواهد كرد. اهميت نان تا حدي زياد است كه هر منطقه و شهري، نان محلي و مخصوص به خود را دارد كه به بخشي از فرهنگ آن شهر تبديل شده است. كيفيت تنوري كه جهت پخت نان استفاده مي‌شود نيز بسيار اثرگذار است. تنور سفالي خانگي به صورت دست ساز تهيه شده باشد؛ بدون شك روح طبيعت را به نان منتقل خواهد شد.تنور سفالي  يك محصول باكيفيت و ايراني است كه جهت مصارف صنعتي و خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد ولي خود تنور به شكل سنتي تهيه مي شود. اين محصول نيز مانند ديگر محصولات ما علي رغم كيفيت بسيار بالا، با قيمتي بسيار مقرون به صرفه به فروش مي رسد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

كاربرد ظروف آشپزخانه صنعتي

 كاربرد ظروف آشپزخانه صنعتي

 

خريد ظروف بن ماري از فروشگاه هاي معتبر به صورت حضوري و آنلاين انجام مي‌شود و شما مي‌توانيد به راحتي ظروف بيماري را خريداري كنيد ولي قبل از خريد حتما بايد توجه داشته باشيد كه از فروشگاهي ظروف بن ماري را تهيه كنيد استاندارد و معتبر باشد.

 

شايد اسم روش بن ماري را نيز شنيده باشيد در اين روش، براي حل كردن پودر ژلاتين يا خارج كردن شكلات از حالت جامد از حرارت‌دهي غيرمستقيم استفاده مي شود. در اين روش معمولا ظرف حاوي مواد مورد نظر را روي بخار آب مي‌دهند. در زبان انگليسي به بنماري، حمام آب گرم هم گفته مي‌شود. ما در اين‌ جا مي خواهيم از ظروف بن ماري استيل صحبت خواهيم .امروزه پخت غذا از حالت سنتي خود خارج شده‌ و رنگ و بوي جديدي به خود گرفته‌است. ظروف  آشپزخانه نيز نسبت به گذشته متنوع‌تر هستند. در واقع امروزه انواع ظروف آشپزخانه صنعتي مثل ظروف تفلون پيركس بن ماري استيل و غيره در ابعاد و كاربردهاي متفاوت ساخته شده‌اند تا آشپزي را براي شما آسان‌تر كنند.ظرف بن ماري از ظروف بسيار كاربردي در آشپزخانه و همينطور آزمايشگاه‌ها، است. لغت بن ماري ريشه‌اي فرانسوي دارد. بن ماري آزمايشگاهي و بن ماري آشپزخانه صنعتي، هريك بسته به نوع استفاده داراي ويژگي‌هاي متفاوتي هستند. شما مي‌توانيد ظروف بن ماري استيل آشپزخانه را از از فروشگاه ما با بهترين كيفيت تهيه كنيد. ما در اينجا سعي داريم تا شما را با ظرفي كه در بازار به نام ظروف بن ماري شناخته شده‌اند آشنا كنيم.

 

ظروف بن ماري استيل پركاربردترين و ضروري‌ترين تجهيزات آشپزخانه بيمارستان و صنعتي هستند. اندازه‌ها و ابعاد بن ماري استيل به تناسب نياز و سفارش مشتريان تغيير مي‌كند. ظروف بن ماري در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، كارخانه ها، ادارات، درمانگاه ها، بيمارستان ها و… استفاده مي‌شوند. ما در كارخانجات  ظروف استيل بن ماري خود را با استفاده از استيل ضد زنگ توليد مي‌كنيم.و اين محصول را با خدمات پس از فروش براي خريد در دسترس مشتريان قرار مي‌دهيم. اين ظروف بن ماري استيل بسيار مقاوم و بهداشتي است و براي نگهداري و آماده‌سازي مواد غذايي در آشپزخانه صنعتي مناسب است .ظروف بن ماري داراي علامت استاندارد است.و اين ظروف خدمات پس از فروش خيلي خوبي دارد.

 

ظروف بن ماري از كاربردي‌ترين تجهيزات رستوران، تجهيزات فست فود و تجهيزات كافي شاپ هستند. شما بايد براي خريد ظروف بن ماري استيل مناسب، محيط كار، اندازه فضاي آشپزخانه، نوع و حجم كار خود را در نظر بگيريد. از همين رو گروه صنعتي استيل وان، ظروف بن ماري را در ابعاد و اندازه هاي مختلف و متناسب با نياز شما، ارائه مي كند.

 

 

تيم مادر در گروه صنعتي كه بيش از ده سال سابقه در زمينه توليد محصولات استيل را دارد امكان سفارش و خريد انواع ظروف بن ماري استيل را با كيفيت بالا فراهم مي‌كند. پس با استفاده از شماره‌هاي درج‌شده در سايت با كارشناسان ما تماس گرفته و ظروف استيل بن ماري مناسب آشپزخانه خود را با قيمت مناسب سفارش داده و خريداري كنيد.

 

نكته قابل توجه اين است كه ظروف استيل بن ماري در كارخانه ما 12 ماه گارانتي دارد.قيمت ظرف بن ماري ارتباط مستقيمي با جنس، ابعاد، عمق و ميزان ضخامت اين ظروف دارد. هركدام از اين عوامل بر قيمت نهايي اين محصول تاثير بسزايي دارند.در اين قسمت مي خواهيم بدانيم ظروف بن ماري چه مزيتها و برتري هايي نسبت به بقيه ظروف دارد:

 

ظروف بن ماري مي‌توان براي ذوب كردن شكلات استفاده كرد. چرا كه شكلات در اين ظروف نمي‌سوزد و به آن‌ها نمي‌چسبد.

 

به كمك ظروف بن ماري مواد غذايي براي مدت زمان طولاني گرم نگه داشت.

 

براي مايع كردن عسل سخت ،مي‌توان لگن بن ماري را روي قابلمه آب جوش و در معرض بخار آب قرار داد.

 

ظروف بن ماري تميز و بهداشتي هستند و شستشوي آن‌ها آسان است.

 

 ظروف بن ماري استيل از بهم ريختگي محيط كار جلوگيري مي‌كنند و مقاومت بالايي دارند.

 

روش مخصوص ساخت اين ظروف كه به آن كشش عميق گفته مي‌شود از زنگ زدگي اين محصول جلوگيري مي‌كند و عمر آن را افزايش مي‌دهد.براي خريد ظروف بن ماري باما در تماس باشيد يا با مراجعه به سايت از انواع محصولات ما ديدن فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

ظروف مخصوص بن ماري

ظروف مخصوص بن ماري

 

بن ماري چيست؟ بن ماري يك واژه فرانسوي برگرفته از فرانسه و به معني حمام آب است اين دستگاه براي گرم كردن تدريجي و يكنواخت، به محلول ها در يك بازه زماني خاصي استفاده مي شود.محدوده دمايي بن‌ماري‌ ها كه به طور طبيعي و بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد بن ماري دستگاهي است كه داراي حوضچه اي استيل با آب پر ميشود و ظروف مختلف آزمايشگاهي درون آن قرار مي گيرد. حركت همرفتي گرما در آب از حرارت مستقيم شعله جلوگيري كرده و سبب ايجاد حرارت يكنواخت و قابل كنترل در آن مي شود.همانگونه كه گفتيم با برداشتن درپوش ها مي توان ظرف يا بشر حاوي مواد شيميايي كه حاوي حلال مي باشد را بر روي جايگاه قرار داد. همچنين به منظور حرارت دادن مواد خطرناك كه شعله مستقيم سبب انفجار آن ها مي شود از اين وسيله استفاده مي شود براي پر كردن دستگاه از آب يكبار تقطير استفاده نماييد. مراقب باشيد كه نمونه هاي شما به آب نفوذ نكند. در صورت مشاهده آلودگي در آب بن ماري، بلافاصله آب آن را به طور كامل تخليه و پس از شستشوي محفظه آن را از آب تميز پر نماييد. جنس بدنه بن ماري از ورق آهن مي باشد و توسط رنگ با مقاومت بالا و با سيستم الكترواستاتيك پوشش دهي مي شود تا زنگ نزند..محفظه دستگاه بايد هميشه حاوي مقدار كافي آب مقطر تميز باشد. بنابراين قبل از روشن ساختن آن از كافي بودن حجم آب اطمينان حاصل كنيد، خصوصا زماني كه مي خواهيد شبانه يا براي مدت طولاني دستگاه را روي دماي بالايي روشن بگذاريد. بديهي است كه كم شدن آب آن باعث بروز آسيب در دستگاه و آتش سوزي خواهد شد.گروه توليدي ما بن ماري را در دو دسته بندي كلي توليد مي كند كه به شرح ذيل مي باشد:بن ماري درب شيبدار بن ماري درب حلقوي

 

جنس بدنه خارجي از ورق روغني و رنگ الكترواستاتيك و جنس محفظه داخل و درب از استنلس استيل مي باشد.

 

همانطور كه اطلاع داريد گروه توليدي ما تنها شركت توليدي مي باشد كه قيمت محصولات خود را به صورت آنلاين در وب سايت قرار ميدهد و هميشه به روز بوده و حتي فروش اينترنتي و آنلاين نيز از جمله كارهاي دائمي اين گروه توليدي مي باشد و جهت اطلاع از قيمت محصولات و قيمت دستگاه بن ماري ميتوانيد به قسمت ليست قيمت رفته و قيمتها را دريافت نماييد.در هنگام كار با دستگاه بايد دقت شود كه محيط عاري از مواد احتراقي و قابل اشتعال باشد. بن ماري را بايد به پريزي متصل كرد كه داراي سيم تخليه برق در زمين باشد و هنگام تماس از وسايل حفاظتي بايد استفاده كرد زيرا ممكن است موجب سوختگي شود. هنگام قرار دادن و يا برداشتن نمونه بايد دقت شود كه صورت بر روي محفظه بخار قرار نگيرد زيرا بخارات دماي بالا موجب سوختگي خواهد شد براي خريد انواع بن ماري بر روي عكس هاي زير كليك كنيد تا وارد فروشگاه ما شويد .ساخت بن ماري توسط شركت مادر انواع مختلف انجام ميگيرد . از نظر سايز ، ابعاد ، تعداد درب حلقوي ، درب شيبدار ، ديجيتال ، هوشمند و ترموستاتيك دستگاه بن ماري با هم متفاوت مي باشد.بامن تماس بگيريد از مشاورين با تجربه ما راهنمايي بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۴۱ توسط:احسان زماني موضوع:

تهيه خميرهاي نانوايي لطيف

تهيه خميرهاي نانوايي لطيف

 

خريد دستگاه خمير گير براي نانوايي را به فروشگاه هاي معتبر و مطمئن بسپاريد

 

دستگاه خمير گير و يا دستگاه ميكسر صنعتي به منظور آماده سازي انواع خمير از خمير نان گرفته تا خمير مواد غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد .اين دستگاه توانسته سرعت كار را در بسياري از رستوران ها، نانوايي ها ، فست فود ها ، ساندويچ فروشي ها ، پيتزا فروشي ها ، قنادي ها و شيريني پزي ها به شكل چشمگيري افزايش دهد.

 

انواع دستگاه خمير گير از 8 كيلو تا 120 كيلو در فروشگاهها وجود دارد و هر كس بسته به نياز خود از اين دستگاه خريداري ميكند.البته اين ميزان به صورت استاندارد و تعريف شده است و در صورتيكه افرادي تمايل داشته باشند مي توانند با گفتگو با يك توليد كننده واقعي پاتيل استيل خمير گير را در ابعاد مختلف  سفارش دهند. دستگاه خميرگير بسته به حجم خميري كه مي خواهيد توليد كنيد ابعاد متفاوتي دارد. يك خمير گير كوچك هشت كيلويي ابعادي در اندازه 40 سانتي متر عرض، 50 سانتي متر طول و 70 سانتي متر ارتفاع دارد. حال هر چه بر حجم دستگاه افزوده شود ميزان ابعاد آن نيز تغيير مي كند.دستگاههاي خمير گير صنعتي بصورت ديگ هاي (پاتيل استيل ) بسته و يا باز هم توليد مي شوند. حسن خميرگير هاي توليد شده در گروه صنعتي ابتكار استيل اين است كه به راحتي اين ديگ ها و قطعات قابل باز و بسته شدن و يا تعويض هستند و به دليل اينكه ساختاري كاملا از استيل دارند به راحتي مي توان آنها را شستشو داد و زود تميزميشوند. البته تنها براي توليد ديگ ها و يا مخزن خمير گير از استيل استفاده نشده بلكه تمامي بدنه داخلي و خارجي دستگاه و حتي اسكلت اصلي دستگاه كاملا از استيل ضد خش استنلس است. در ساختار ديگ در كف آن از ورق 4 ميلي متري ، در بدنه ديگ از ورق 2 ميلي متري و در ساختار بدنه بيروني دستگاه خمير گير از ورق هاي 0.8 ميليمتري استفاده شده است.

 

به ياد داشته باشيد كه در صورت تماس و سفارش دستگاه خمير گير صنعتي خود به گروه صنعتي ما اين قابليت براي شما وجود دارد كه دستگاه خميرگير در ابعاد خيلي بزرگ يعني 120، 200 و يا حتي 260 كيلويي را هم سفارش دهيد و ميزان و حجم بسيار بيشتري از خمير را آماده كنيد.

 

براي بهتر آشنا شدن با دستگاه خمير گير نانوايي و براي دريافت ليست قيمت خمير گير پيتزا و خريد خميرگير اسپيرال و حتي فروش و نمايندگي دستگاه خمير گير 40 كيلويي و دستگاه همزن خمير صنعتي و همزن كوچك خانگي ،ميكسر خميرگير قنادي ،ميكسر شيريني پزي ، دستگاه خمير زن خانگي ، دستگاه خمير كن پيتزا  لطفا با گروه صنعتي مادر توليد تجهيزات آشپزخانه صنعتي و تجهيزات فست فود و رستوران تماس حاصل فرماييد.

 

باما در تماس باشيد واز تخفيف ويژه اي كه فروشگاه صنعتي ما براي شما در نظر گرفته اند برخوردار شويد

 

.دستگاه خمير گير خانگي يا "خمير گير كوچك" براي افرادي كه قصد دارند در منزل به پخت انواع كيك و نان بپردازند كاربرد زيادي دارد. دستگاه خمير گير كوچك براي افرادي كه مي‌خواهند كسب و كاري كوچك راه اندازي كنند نيز مناسب است.

 

يك دستگاه خمير گير خانگي مي‌تواند دستگاهي با ظرفيت 3 يا 5 كيلوگرم باشد. دستگاه خمير گير خانگي در بين تجهيزات صنايع غذايي قيمت پاييني دارد .با مادر تماس باشيد واز تخفيف ويژه اي برخوردار شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۸:۴۳ توسط:احسان زماني موضوع:

تهيه خميرهاي نانوايي لطيف

تهيه خميرهاي نانوايي لطيف

 

خريد دستگاه خمير گير براي نانوايي را به فروشگاه هاي معتبر و مطمئن بسپاريد

 

دستگاه خمير گير و يا دستگاه ميكسر صنعتي به منظور آماده سازي انواع خمير از خمير نان گرفته تا خمير مواد غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد .اين دستگاه توانسته سرعت كار را در بسياري از رستوران ها، نانوايي ها ، فست فود ها ، ساندويچ فروشي ها ، پيتزا فروشي ها ، قنادي ها و شيريني پزي ها به شكل چشمگيري افزايش دهد.

 

انواع دستگاه خمير گير از 8 كيلو تا 120 كيلو در فروشگاهها وجود دارد و هر كس بسته به نياز خود از اين دستگاه خريداري ميكند.البته اين ميزان به صورت استاندارد و تعريف شده است و در صورتيكه افرادي تمايل داشته باشند مي توانند با گفتگو با يك توليد كننده واقعي پاتيل استيل خمير گير را در ابعاد مختلف  سفارش دهند. دستگاه خميرگير بسته به حجم خميري كه مي خواهيد توليد كنيد ابعاد متفاوتي دارد. يك خمير گير كوچك هشت كيلويي ابعادي در اندازه 40 سانتي متر عرض، 50 سانتي متر طول و 70 سانتي متر ارتفاع دارد. حال هر چه بر حجم دستگاه افزوده شود ميزان ابعاد آن نيز تغيير مي كند.دستگاههاي خمير گير صنعتي بصورت ديگ هاي (پاتيل استيل ) بسته و يا باز هم توليد مي شوند. حسن خميرگير هاي توليد شده در گروه صنعتي ابتكار استيل اين است كه به راحتي اين ديگ ها و قطعات قابل باز و بسته شدن و يا تعويض هستند و به دليل اينكه ساختاري كاملا از استيل دارند به راحتي مي توان آنها را شستشو داد و زود تميزميشوند. البته تنها براي توليد ديگ ها و يا مخزن خمير گير از استيل استفاده نشده بلكه تمامي بدنه داخلي و خارجي دستگاه و حتي اسكلت اصلي دستگاه كاملا از استيل ضد خش استنلس است. در ساختار ديگ در كف آن از ورق 4 ميلي متري ، در بدنه ديگ از ورق 2 ميلي متري و در ساختار بدنه بيروني دستگاه خمير گير از ورق هاي 0.8 ميليمتري استفاده شده است.

 

به ياد داشته باشيد كه در صورت تماس و سفارش دستگاه خمير گير صنعتي خود به گروه صنعتي ما اين قابليت براي شما وجود دارد كه دستگاه خميرگير در ابعاد خيلي بزرگ يعني 120، 200 و يا حتي 260 كيلويي را هم سفارش دهيد و ميزان و حجم بسيار بيشتري از خمير را آماده كنيد.

 

براي بهتر آشنا شدن با دستگاه خمير گير نانوايي و براي دريافت ليست قيمت خمير گير پيتزا و خريد خميرگير اسپيرال و حتي فروش و نمايندگي دستگاه خمير گير 40 كيلويي و دستگاه همزن خمير صنعتي و همزن كوچك خانگي ،ميكسر خميرگير قنادي ،ميكسر شيريني پزي ، دستگاه خمير زن خانگي ، دستگاه خمير كن پيتزا  لطفا با گروه صنعتي مادر توليد تجهيزات آشپزخانه صنعتي و تجهيزات فست فود و رستوران تماس حاصل فرماييد.

 

باما در تماس باشيد واز تخفيف ويژه اي كه فروشگاه صنعتي ما براي شما در نظر گرفته اند برخوردار شويد

 

.دستگاه خمير گير خانگي يا "خمير گير كوچك" براي افرادي كه قصد دارند در منزل به پخت انواع كيك و نان بپردازند كاربرد زيادي دارد. دستگاه خمير گير كوچك براي افرادي كه مي‌خواهند كسب و كاري كوچك راه اندازي كنند نيز مناسب است.

 

يك دستگاه خمير گير خانگي مي‌تواند دستگاهي با ظرفيت 3 يا 5 كيلوگرم باشد. دستگاه خمير گير خانگي در بين تجهيزات صنايع غذايي قيمت پاييني دارد .با مادر تماس باشيد واز تخفيف ويژه اي برخوردار شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۸:۲۵ توسط:احسان زماني موضوع:

داشتن يك خمير يكدست و لطيف

داشتن يك خمير يكدست و لطيف

 

با دستگاه خمير گير شركت ما با آرامش خاطر كسب و كار خود را توسعه دهيد 

دستگاه خمير گير نانوايي معمولا يك دستگاه خمير گير با ظرفيت مخزن بالاست و براي انواع نانوايي هاي سنتي و صنعتي كاربرد دارد.دستگاه خمير گير نانوايي و نان فانتزي از وسايل پر استفاده از تجهيزات صنايع غذايي هستند. تمامي كارگاه هاي توليدي نان و شيريني بايد دستگاه خمير گيري براي توليد محصول را داشته باشند. همچنين در صورتي كه مي خواهند به اندازه مصرف يك مغازه قنادي و يا بيشتر توليد داشته باشند، حتما بايد از مدل هاي حرفه اي دستگاه خمير گير خريداري كنيد.

 

دستگاه خمير كن يا خمير گير از تجهيزات نانوايي و قنادي است كه براي مخلوط كردن و ورز دادن خمير انواع نان و كيك كاربرد دارد. دستگاه خمير گير داراي مخزني است كه خمير درون آن ريخته مي‌شود و پس از ورز دادن كامل براي پخت آماده مي‌شود

 

دستگاه خمير گير خانگي يا "خمير گير كوچك" براي افرادي كه قصد دارند در منزل به پخت انواع كيك و نان بپردازند كاربرد دارد. دستگاه خمير گير كوچك براي افرادي كه مي‌خواهند كسب و كار تازه اي را شروع كنند نيز مناسب است.

 

يك دستگاه خمير گير خانگي مي‌تواند دستگاهي با ظرفيت 3 يا 5 كيلوگرم باشد. دستگاه خمير گير خانگي در بين تجهيزات صنايع غذايي قيمت پاييني دارد و براي كسب و كارهاي خانگي و كوچك بسيار مناسب است.ستگاه خمير گير

 

دستگاه خمير كن يا خمير گير از تجهيزات نانوايي و قنادي است كه براي مخلوط كردن و ورز دادن خمير انواع نان و كيك كاربرد دارد. دستگاه خمير گير داراي مخزني است كه خمير درون آن ريخته مي‌شود و پس از ورز دادن كامل براي پخت آماده مي‌شود.

 

دستگاه خمير گير نانوايي معمولا يك دستگاه خمير گير با ظرفيت مخزن بالاست و براي انواع نانوايي هاي سنتي و صنعتي كاربرد دارد.

 

دستگاه خمير گير 40 كيلويي يكي از محبوب ترين دستگاه‌هاي خمير گير در صنايع غذايي است كه براي قنادي‌ها و نانوايي هاي بزرگي كه ظرفيت توليد بالايي دارند كاربرد دارد.

 

دستگاه خمير گير 40 كيلويي يكي از محبوب ترين دستگاه‌هاي خمير گير در صنايع غذايي است كه براي قنادي‌ها و نانوايي هاي بزرگي كه ظرفيت توليد بالايي دارند كاربرد دارد.با فروشگاه ما تماس بگيريد و از تجربه مشاورين ما به صورت رايگان بهره مند 

 

دستگاه خميرگير از نظر ظاهري كم و بيش به ميكسرهاي كاسه دار شباهت دارد. اگرچه در كارايي و ساختار چرخش چنگك و زاويه قرارگيري اش با ميكسرها تفاوت دارد. خميرگير چنانكه از نامش پيداست براي تهيه خمير به كار مي رود. و خمير در غذاخوري و هتل و شيريني پزي و نانوايي و مكان هايي كه به خمير احتياج دارند، به كار خواهد آمد. به اين ترتيب بايد خريد خميرگير را به غذاخوري ها و هتل ها و شيريني پزي ها و نانوايي و پيتزايي ها پيشنهاد داد. عموم مردم تصوري كه از خميرگير دارند، همان دستگاه بزرگي است كه در نانوايي ها با چنگكي بزرگ و پاتيلي بزرگ تر در حال ورز دادن خميري بود كه قرار بود نان شود. و هنوز هم از آن خميرگير ها در نانوايي ها ديده مي شود. با خريد دستگاه خمير گير از فروشگاه مابه كسب و كار خودرو تق بخشيده واز تخفيف ويژه اي برخوردار شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۱:۱۲ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه هاي مخصوص تهيه خمير

 دستگاه هاي مخصوص تهيه خمير

 

 از فروشگاه هاي معتبر به صورت حضوري و غيرحضوري براي  خريد خمير گير اقدام كنيد.در گذشته درست كردن خمير از آرد با دست مشكلاتي از قبيل هدر رفتن زمان و طولاني شدن خمير گيري، و به دنبال آن ورود ميكروب‌ها و آلودگي‌ها به داخل خمير را در پي داشت. با پيشرفت تكنولوژي و ورود دستگاه‌‌هاي مدرن و مجهز از جمله دستگاه خمير گير يا خمير كن در تجهيزات نانوايي و قنادي، امروزه نه تنها سرعت خميرگيري افزايش يافته است، بلكه اين عمل بدون دخالت دست و به صورت كاملا بهداشتي صورت مي‌گيرد.

 

دستگاه خميرگير از دستگاه هاي پر كاربرد صنعتي مي باشد كه خيلي از اصناف صنعتي كه در زمينه مواد غذايي فعاليت مي كنند به حداقل يك دستگاه خمير كن نيازمند هستند.

 

اين دستگاه كه بر اساس نياز هاي مشتري و با جديدترين متدهاي روز دنيا طراحي و توليد مي گردد.

 

سايز كوچك اين محصول مي تواند به عنوان دستگاه خمير گير خانگي نيز مورد استفاده قرار گيرد.دستگاه خمير همزن و خميرگير يا ميكسر نانوايي با ظرفيت هاي مختلف بر اساس نياز شما طراحي شده است كه در دو نوع : خمير گير آلومينيوم ، خميرهمزن استيل بر اساس استانداردهاي صنعتي توليد مي شود كه براي هم زدن همه نوع خمير مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

خميرهمزن ها در اندازه هاي هفت كيلو تا ۲۴۰ كيلويي براي كاربرد خانگي و نانوايي و صنعتي توليد مي گردد.

 

خميرگير داراي همزن و ديگ پاتيل استيل يا آلومينيوم مي باشد كه جهت بالا بردن كيفيت از استيل توليد مي نمايد.براي خريد انواع خمير گير ها در هر اندازه اي كه بخواهيد باما تماس بگيريد مشاوران ما شما را راهنمايي ميكنند .

 

دستگاه خمير گير دستگاهي است كه براي تهيه انواع خمير و هم زدن آرد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. كاربرد اين دستگاه تنها به مخلوط كردن خمير محدود نمي‌شود. علاوه بر هم زدن خمير، از اين دستگاه مي‌توان به عنوان ميكسر براي هم زدن گوشت و ساير مواد غذايي  در كارخانجات سوسيس و كالباس نيز استفاده ميشود.دستگاه‌ خمير گير كه از مهم ترين تجهيزات نانوايي و قنادي است، داراي يك ديگ يا پاتيل براي ريختن آرد، آب و ساير مواد در آن و يك چنگك براي هم زدن خمير است. اين دستگاه در دو جنس استيل و آلومينيوم، براي مصارف صنعتي، نيمه صنعتي و خانگي در اندازه‌هاي ۵ تا ۲۴۰ كيلويي كاربرد دارد. جنس ورقه‌هاي به كار رفته در دستگاه‌ خمير كن از استنلس استيل بوده و در برابر ضربه، و خش و زنگ زدگي مقاوم است. برق  مصرفي دستگاه خمير گير نيز به دو شكل تك فاز و سه فاز است.

 

 با آماده سازي سريع خمير توسط اين دستگاه مي‌توان به راحتي و به شكل چشمگيري سرعت كار را در نانوايي‌ها، رستوران‌ها و ، قنادي‌ها و شيريني پزي‌ها، پيتزا فروشي‌ها و فست‌فودها افزايش داد.انواع دستگاه‌ خمير گير با توجه به كاربرد، نوع استفاده و حجم خميري كه مي‌خواهيد توليد كنيد در اندازه‌‌ها   مختلف وجود دارند و به انواع گوناگون تقسيم مي‌شوند. اما به طور كلي اصلي‌ترين معيار سنجش و انتخاب دستگاه خمير گير بر اساس قابليت تحمل وزن اين دستگاه‌ها است. جنس دستگاههاي خمير گير از استيل با كيفيت بوده و به راحتي قابل شست‌وشو هستند.مي‌توانيد با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد تا براي انتخاب مناسب‌ترين نوع دستگاه شما را راهنمايي كنند. با خريد دستگاه خمير گير به صورت آنلاين از وب سايت ماعلاوه بر كيفيت بالاي محصول از ارزان‌ترين قيمت اين دستگاه بهره‌مند شويد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

درست كردن راحت انواع خمير

 درست كردن راحت انواع خمير

 

دستگاه خمير گير از نظر ظاهري كمابيش به ميكسرهاي كاسه دار شباهت‌هايي دارد اگرچه در كارايي و ساختار چرخش چنگك و زاويه قرار گيرد آن با ميكسر تفاوت دارد خميرگير چنانچه از نامش پيداست براي تهيه خمير به كار مي رود و خمير در غذا خوري هتل و شيريني پزي و نانوايي و مكان‌هايي كه به خمير احتياج دارند به كار خواهد آمد بدين ترتيب بايد خريد خمير گير را به غذاخوري ها و هتل ها و شيريني پزي ها و نانوايي ها و پيتزا پزي ها پيشنهاد كرد عموم مردم تصوري كه از خمير گير دارند همان دستگاه بزرگي كه در نانوايي‌ها با چند كي بزرگ و پاتيل بزرگتر در حال ورز دادن خمير اين بود كه قرار بود نان شود و هنوز هم از آن خمير گير ها در نانوايي ها ديده مي شود.

 

چنگكي كه با زاويه تند محتواي آرد و روغن و آب درون پاتيل خمير گير را هم مي زند مشخصه بارز تمامي انواع خمير گير از تفاوت عمده‌اي كه مي‌توان براي خمير گير و ميكسر ها خصوصاً ميكسر هاي اسپيرال قائل شد شكل چرخشي چنگك است كه در ميكسر هاي كاسه دار حركتي دايره‌اي حول مركز ظرف شكل مي گيرد دو در خمير گير ها هم زدن زاويه نسبت به مركز مخزن  خمير انجام ميشود را مي‌توان بر حسب ظرفيت و اندازه‌گيري به انواع خانگي و صنعتي تقسيم‌بندي كرد بنابراين خمير گير صنعتي و خمير گير خانگي از انواع خمير گيري از ظرفيت انواع دستگاه خمير گير از ۸ كيلو تا ۱۸۰ كيلو گرم متغير است و نياز متقاضيان تعيين كننده نوع خمير گير خواهد بود.

 

خريد خمير گير از فروشگاه اينترنتي به عنوان يكي از بزرگترين مراكز پخش آشپزخانه صنعتي مي تواند ضامن هزينه كمتر شما براي خريد اين محصول باشد چرا كه قيمت خمير گير در همه فروشگاه ها كه به دو صورت آنلاين و حضوري امكان خريد را براي متقاضيان سراسر ايران فراهم كرده است و نرخ نازل دارد كه امكان رقابت با هر فروشگاهي را دارد دستگاه خميرگير صنعتي دستگاه لازم براي نانوايي ها و شيريني پزي ها و كسب و كارهاي مشابه است.

 

خريد خمير گير خوب و با كيفيت از فروشگاه هاي معتبر و مطمئن مي تواند موجبات سود و منفعت براي كسب و كار باشد بنابراين شناخت يك دستگاه خمير گير كار آمد از شركت هاي خريد خمير گير خوب به شمار مي آيد .

 

فروشگاه هاي مختلفي آماده هستند تا با عرضه انواع خمير گير  با گنجايش هاي گوناگون در عين حال با ارزان ترين و نازلترين قيمت ها اين دستگاه صنعتي را به دست متقاضيان سراسر ايران برسانند از خمير گير ها در فروشگاه هاي اينترنتي ديدن كنيد و سپس با مشاورين ما تماس بگيريد تا آنها شما را راهنمايي كنند.

 

خريد و فروش خمير گير در ظاهر به تخصص چنداني نياز ندارد اما همين دستگاه ساده و كارآمد نيز بايد از فروشگاه معتبر خريداري شود و در عين حال با مطالعه و آگاهي خريداري كنيد انواع خمير گير ها هم به صورت حضوري و غيرحضوري آنلاين وجود دارد و مشاورين آنها اطلاعات كافي را در اختيار خريداران قرار مي دهند انواع خمير گير را عموماً از لحاظ گنجايش تقسيم بندي مي كنند گنجايش مقدار محتوياتي كه مي توان درون پاتيل خمير گير قرارداد محتوياتي كه بيشتر از آب و آرد و روغن تشكيل شده است جايي كه انواع خمير گير از گنجايش ۸ كيلوگرم تا ۱۸۰ كيلوگرم موجود است معيارهاي ديگر هم براي انواع خميره ملاك قرار مي‌گيرد و مي‌توان بر اساس آنها به متقاضيان اطلاعات داد قدرت موتور در انواع خمير گير بيشتر حول عدد ۲ اسب بخار دور مي‌زند موتورها نيز اغلب موتورهاي اصفهان ناميده مي شوند.باما تماس بگيريد تا مشاوران ما شما را راهنمايي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۹:۱۲ توسط:احسان زماني موضوع:

درست كردن راحت انواع خمير

 درست كردن راحت انواع خمير

 

دستگاه خمير گير از نظر ظاهري كمابيش به ميكسرهاي كاسه دار شباهت‌هايي دارد اگرچه در كارايي و ساختار چرخش چنگك و زاويه قرار گيرد آن با ميكسر تفاوت دارد خميرگير چنانچه از نامش پيداست براي تهيه خمير به كار مي رود و خمير در غذا خوري هتل و شيريني پزي و نانوايي و مكان‌هايي كه به خمير احتياج دارند به كار خواهد آمد بدين ترتيب بايد خريد خمير گير را به غذاخوري ها و هتل ها و شيريني پزي ها و نانوايي ها و پيتزا پزي ها پيشنهاد كرد عموم مردم تصوري كه از خمير گير دارند همان دستگاه بزرگي كه در نانوايي‌ها با چند كي بزرگ و پاتيل بزرگتر در حال ورز دادن خمير اين بود كه قرار بود نان شود و هنوز هم از آن خمير گير ها در نانوايي ها ديده مي شود.

 

چنگكي كه با زاويه تند محتواي آرد و روغن و آب درون پاتيل خمير گير را هم مي زند مشخصه بارز تمامي انواع خمير گير از تفاوت عمده‌اي كه مي‌توان براي خمير گير و ميكسر ها خصوصاً ميكسر هاي اسپيرال قائل شد شكل چرخشي چنگك است كه در ميكسر هاي كاسه دار حركتي دايره‌اي حول مركز ظرف شكل مي گيرد دو در خمير گير ها هم زدن زاويه نسبت به مركز مخزن  خمير انجام ميشود را مي‌توان بر حسب ظرفيت و اندازه‌گيري به انواع خانگي و صنعتي تقسيم‌بندي كرد بنابراين خمير گير صنعتي و خمير گير خانگي از انواع خمير گيري از ظرفيت انواع دستگاه خمير گير از ۸ كيلو تا ۱۸۰ كيلو گرم متغير است و نياز متقاضيان تعيين كننده نوع خمير گير خواهد بود.

 

خريد خمير گير از فروشگاه اينترنتي به عنوان يكي از بزرگترين مراكز پخش آشپزخانه صنعتي مي تواند ضامن هزينه كمتر شما براي خريد اين محصول باشد چرا كه قيمت خمير گير در همه فروشگاه ها كه به دو صورت آنلاين و حضوري امكان خريد را براي متقاضيان سراسر ايران فراهم كرده است و نرخ نازل دارد كه امكان رقابت با هر فروشگاهي را دارد دستگاه خميرگير صنعتي دستگاه لازم براي نانوايي ها و شيريني پزي ها و كسب و كارهاي مشابه است.

 

خريد خمير گير خوب و با كيفيت از فروشگاه هاي معتبر و مطمئن مي تواند موجبات سود و منفعت براي كسب و كار باشد بنابراين شناخت يك دستگاه خمير گير كار آمد از شركت هاي خريد خمير گير خوب به شمار مي آيد .

 

فروشگاه هاي مختلفي آماده هستند تا با عرضه انواع خمير گير  با گنجايش هاي گوناگون در عين حال با ارزان ترين و نازلترين قيمت ها اين دستگاه صنعتي را به دست متقاضيان سراسر ايران برسانند از خمير گير ها در فروشگاه هاي اينترنتي ديدن كنيد و سپس با مشاورين ما تماس بگيريد تا آنها شما را راهنمايي كنند.

 

خريد و فروش خمير گير در ظاهر به تخصص چنداني نياز ندارد اما همين دستگاه ساده و كارآمد نيز بايد از فروشگاه معتبر خريداري شود و در عين حال با مطالعه و آگاهي خريداري كنيد انواع خمير گير ها هم به صورت حضوري و غيرحضوري آنلاين وجود دارد و مشاورين آنها اطلاعات كافي را در اختيار خريداران قرار مي دهند انواع خمير گير را عموماً از لحاظ گنجايش تقسيم بندي مي كنند گنجايش مقدار محتوياتي كه مي توان درون پاتيل خمير گير قرارداد محتوياتي كه بيشتر از آب و آرد و روغن تشكيل شده است جايي كه انواع خمير گير از گنجايش ۸ كيلوگرم تا ۱۸۰ كيلوگرم موجود است معيارهاي ديگر هم براي انواع خميره ملاك قرار مي‌گيرد و مي‌توان بر اساس آنها به متقاضيان اطلاعات داد قدرت موتور در انواع خمير گير بيشتر حول عدد ۲ اسب بخار دور مي‌زند موتورها نيز اغلب موتورهاي اصفهان ناميده مي شوند.باما تماس بگيريد تا مشاوران ما شما را راهنمايي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۸:۰۱ توسط:احسان زماني موضوع:

درست كردن راحت انواع خمير

 درست كردن راحت انواع خمير

 

دستگاه خمير گير از نظر ظاهري كمابيش به ميكسرهاي كاسه دار شباهت‌هايي دارد اگرچه در كارايي و ساختار چرخش چنگك و زاويه قرار گيرد آن با ميكسر تفاوت دارد خميرگير چنانچه از نامش پيداست براي تهيه خمير به كار مي رود و خمير در غذا خوري هتل و شيريني پزي و نانوايي و مكان‌هايي كه به خمير احتياج دارند به كار خواهد آمد بدين ترتيب بايد خريد خمير گير را به غذاخوري ها و هتل ها و شيريني پزي ها و نانوايي ها و پيتزا پزي ها پيشنهاد كرد عموم مردم تصوري كه از خمير گير دارند همان دستگاه بزرگي كه در نانوايي‌ها با چند كي بزرگ و پاتيل بزرگتر در حال ورز دادن خمير اين بود كه قرار بود نان شود و هنوز هم از آن خمير گير ها در نانوايي ها ديده مي شود.

 

چنگكي كه با زاويه تند محتواي آرد و روغن و آب درون پاتيل خمير گير را هم مي زند مشخصه بارز تمامي انواع خمير گير از تفاوت عمده‌اي كه مي‌توان براي خمير گير و ميكسر ها خصوصاً ميكسر هاي اسپيرال قائل شد شكل چرخشي چنگك است كه در ميكسر هاي كاسه دار حركتي دايره‌اي حول مركز ظرف شكل مي گيرد دو در خمير گير ها هم زدن زاويه نسبت به مركز مخزن  خمير انجام ميشود را مي‌توان بر حسب ظرفيت و اندازه‌گيري به انواع خانگي و صنعتي تقسيم‌بندي كرد بنابراين خمير گير صنعتي و خمير گير خانگي از انواع خمير گيري از ظرفيت انواع دستگاه خمير گير از ۸ كيلو تا ۱۸۰ كيلو گرم متغير است و نياز متقاضيان تعيين كننده نوع خمير گير خواهد بود.

 

خريد خمير گير از فروشگاه اينترنتي به عنوان يكي از بزرگترين مراكز پخش آشپزخانه صنعتي مي تواند ضامن هزينه كمتر شما براي خريد اين محصول باشد چرا كه قيمت خمير گير در همه فروشگاه ها كه به دو صورت آنلاين و حضوري امكان خريد را براي متقاضيان سراسر ايران فراهم كرده است و نرخ نازل دارد كه امكان رقابت با هر فروشگاهي را دارد دستگاه خميرگير صنعتي دستگاه لازم براي نانوايي ها و شيريني پزي ها و كسب و كارهاي مشابه است.

 

خريد خمير گير خوب و با كيفيت از فروشگاه هاي معتبر و مطمئن مي تواند موجبات سود و منفعت براي كسب و كار باشد بنابراين شناخت يك دستگاه خمير گير كار آمد از شركت هاي خريد خمير گير خوب به شمار مي آيد .

 

فروشگاه هاي مختلفي آماده هستند تا با عرضه انواع خمير گير  با گنجايش هاي گوناگون در عين حال با ارزان ترين و نازلترين قيمت ها اين دستگاه صنعتي را به دست متقاضيان سراسر ايران برسانند از خمير گير ها در فروشگاه هاي اينترنتي ديدن كنيد و سپس با مشاورين ما تماس بگيريد تا آنها شما را راهنمايي كنند.

 

خريد و فروش خمير گير در ظاهر به تخصص چنداني نياز ندارد اما همين دستگاه ساده و كارآمد نيز بايد از فروشگاه معتبر خريداري شود و در عين حال با مطالعه و آگاهي خريداري كنيد انواع خمير گير ها هم به صورت حضوري و غيرحضوري آنلاين وجود دارد و مشاورين آنها اطلاعات كافي را در اختيار خريداران قرار مي دهند انواع خمير گير را عموماً از لحاظ گنجايش تقسيم بندي مي كنند گنجايش مقدار محتوياتي كه مي توان درون پاتيل خمير گير قرارداد محتوياتي كه بيشتر از آب و آرد و روغن تشكيل شده است جايي كه انواع خمير گير از گنجايش ۸ كيلوگرم تا ۱۸۰ كيلوگرم موجود است معيارهاي ديگر هم براي انواع خميره ملاك قرار مي‌گيرد و مي‌توان بر اساس آنها به متقاضيان اطلاعات داد قدرت موتور در انواع خمير گير بيشتر حول عدد ۲ اسب بخار دور مي‌زند موتورها نيز اغلب موتورهاي اصفهان ناميده مي شوند.باما تماس بگيريد تا مشاوران ما شما را راهنمايي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۰۹ توسط:احسان زماني موضوع: