مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

نحوه توليد سوله فلزي وكاربرد آن

نحوه توليد سوله فلزي وكاربرد آن

 

مجموعه ي ما ساخت و توليد سوله فلزي در اصفهان را با انواع مختلف طرح هاي سوله  هاي فلزي در فضاي باز را ارائه مي دهد كه علاوه بر اينكه مقرون به صرفه هستند؛ ساخت آنها نيز ساده و آسان مي باشد. در واقع  ما به شما در طراحي و توليد سوله فلزي و اينكه چگونه مي توان دستورالعمل ها و نكاتي را ايجاد كرد كه با هر مرحله از فرايند ساختمان سازي از فونداسيون ، كف ، ديوارها تا سقف  با يكديگر مطابقت داشته باشند؛كمك مي كنيم.

سوله سازه فلزي يك روش جديد براي ساخت ساختمان است كه به طور گسترده در ايجاد كارگاه ، انبار ، سوله ماشين ، سوله مزرعه و ديگر سوله هاي ذخيره سازي استفاده مي شود. متريال فلز سازه اي به عنوان عنصر ساختاري اوليه سوله هاي فولادي و همچنين به عنوان عضو اصلي باربر آن ها عمل مي كند. سازه هاي فولادي عمدتاً از ستون فولادي ، تير فولادي ، سيستم مهاربندي افقي سقف تشكيل شده است. با توجه به كاربرد خاص مورد نظر شما ، ما از انواع سازه هاي فولادي و فلزي براي ساخت و توليد سوله ي شما در طراحي آن بكار مي بريم.

سازه هاي فلزي كاربرد زيادي در ساخت و توليد سوله هاي بخش هاي صنعتي و غير صنعتي مانند توليد ، كشاورزي و مصارف غيرنظامي نيز دارند.

سوله هاي فلزي كارگاهي: سوله هاي فلزي با كاربري كارگاهي بهترين گزينه براي مصارف صنعتي است و مي تواند براي خطوط مختلف توليد ، تعمير و مونتاژ استفاده شوند. اين نوع فرم سوله اي از ساختمان هاي كارگاهي در مقايسه با ساختمان هاي بتني بسيار به صرفه تر و كم هزينه تر مي باشند.

سوله هاي انبار فلزي: سوله هاي انبار با سازه هاي فولادي و فلزي يك راه حل ايده آل براي ذخيره انواع كالا ها است.

سوله فلزي اتومبيل:ساخت و توليد سوله فلزي ماشين راهي آسان و سريع براي ايجاد يك پاركينگ يا مصارف متعدد مكانيكي و غيره است.

به طور كلي ، ستونها و تيرهاي فولادي ساختار اصلي و اوليه ي ساختمانهاي سوله فلزي را تشكيل مي دهند. ساختار ثانويه آنها عمدتا شامل روكش ديوار و سقف ، پانل ها و سيستم مهاربندي است. براي سيستم مهاربندي افقي سقف و سيستم مهاربندي ستون ديوار از فولاد زاويه اي استفاده مي كنند.

مزاياي ساخت سوله فولادي

1- كاربرد گسترده: سازه فولادي براي ساخت ساختمان هاي يك طبقه و چند طبقه ، كارگاه ها ، انبارها ، كارخانه هاي صنعتي ، انبارهاي ذخيره سازي و غيره مناسب است.

2- فرايند ساخت سريع و آسان: ساختمان هاي از پيش ساختهشده با اسكلت فلزي دوره ساخت را تا حد زيادي كوتاه مي كند؛ زيرا همه ي اجزا در كارخانه پيش ساخته شده و سپس به محل ساخت تحويل داده مي شوند تا مونتاژ شوند.

3-  استحكام بالا و عمر مفيد طولاني سازه: فولاد سازه اي داراي طول بيشتر و در برابر انواع شرايط جوي هوا ( بارش برف و باران) داراي مقاومت بيشتري است.

4- هزينه معقول: يكي از مهم ترين نقاط قوت سازه هاي سوله اي فلزي اين است كه كيت هاي فلزي علاوه بر هزينه ي پايين داراي وزن كمي نيز هستند ، بنابراين مي توان هزينه ساخت آنها را تا حد قابل توجه اي كاهش داد. در يك كلام ، سوله سازي فولادي جايگزين اقتصادي ساختمان هاي بتني است.

5- حفاظت از محيط زيست: مواد فولادي را مي توان بازيافت كرد ، بنابراين آنها براي محيط زيست بي ضرر هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۸:۰۶ توسط:احسان زماني موضوع:

كاربرد ورق هاي نوع آجدار

كاربرد ورق هاي نوع آجدار

ورق آجدار نوعي از ورق هاي فلزي توليد شده به روش نوردگرم كه در آن شمش خام را حرارت مي دهند و بعد از آن از غلتك ها كه به آن ها نورد مي گويند عبور مي دهند؛ مي باشد.

 ورق آجدار فابريك در اصفهان كه در نام هاي ديگري مانند ورق شطرنجي، ورق برجسته و ورق كف سازي نيز شناخته مي شود و در تمام سطوح خود الگوهاي منظم و مرتب جهت كاهش اصطكاك و به شكل هاي مختلفي از قبيل بادامي، لوزي، قطره اي ، عدسي و دايره اي در شركت فولا مباركه اصفهان توليد مي شود.

انواع جنس هاي ورق آجدار: اين نوع ورق ها در جنس هاي مختلفي مانند آهني، استيل، گالوانيزه و آلومينيومي ساخته مي شوند.

ورق‌هاي آجدار بر اساس نوع برجستگي كاربردهاي متفاوتي دارند. براي مثال ورق آجدار گل بادامي در سطوحي مورد استفاده بوده كه داراي اصطكاك كمي باشند. درواقع با استفاده از اين نوع ورق آجدار از سر خوردن افراد جلوگيري مي‌شود. 

ورق هاي آجدار از لحاظ شيوه ي توليد به دو نوع 1- ورق آجدار فابريك و 2- ورق آجدار پرسي تقسم مي شوند. 

تفاوت ورق آجدار پرسي و ورق آجدار فابريك

سطح پشت ورق‌هاي آجدار فابريك با ورق هاي آجدار پرسي متفاوت است. در واقع براي توليد يك ورق آجدار به روش فابريك يك لايه از آج به ورق اضافه مي‌شود؛ بنابراين سطح پشت ورق آجدار فابريك صاف است.

اما ورق پرسي ورق ساده‌اي است كه هيچ لايه اي به آن اضافه نمي شود بلكه برآمدگي‌ها و شيار هايي بر روي آن با دستگاه‌هاي مخصوص حك مي‌شود؛ بنابراين عكس طرح برآمدگي‌هاي سطح روي ورق در پشت ورق نقش خواهد بست و سطح پشتي آن مانند ورق آجدار فابريك صاف نخواهد بود. يكي ديگر از تفاوت‌هاي ورق آجدار پرسي و فابريك در وزن آن ها است. ورق آجدار فابريك وزن بالاتري نسبت به ورق‌هاي آجدار پرسي داشته چرا كه آج بر روي ورق به‌صورت يك‌ لايه جداگانه قرار مي‌گيرد و به وزن آن مي افزايد.

كاربرد انواع ورق هاي آجدار: از ورق هاي آجدار معمولا در سطوحي و كف زمين هاي در ساخت كه امكان ليز خوردن افراد زياد است،در راه سازي و ساخت انواع پل هاي عبوري، ايستگاه هاي اتوبوس، حفاظ ها انواع مناطق نظامي، ساخت پله هاي اضطراري، ديواره هاي اتاقك آسانسور، سقف هاي شيرواني و حتي ساخت دستگاه ها و ماشين آلات صنعتي و لوازم خانگي  استفاده مي شوند.

حائز اهميت ترين ويژگي و خصوصيات ورق هاي آجدار، مقاومت و استحكام بالاي آن ها مي باشد، به طوري كه در مكان‌ها و فضاهاي مختلفي كه انواع نيرو هاي جانبي زيادي وارد مي شود، مانند كف كشتي‌ها و كاميون هاي حمل بارهاي سنگين نيز قابل استفاده هستند. از ديگر مزاياي اين محصول مي‌توان به قابليت جوشكاري و شكل پذيري آن اشاره كرد. علاوه بر اين همانطور كه گفته شد اين نوع ورق ها در برابر لغزش و سر خوردن نيز مقاومت بالايي از خود نشان مي دهند.

 جالب است بدانيد از آنجا كه ورق هاي آجدار داراي سطحي براق ، زيبا و درخشان هستند؛ در برخي از كاربردهاي زينتي و تزييني نيز مورد استفاده قرار مي گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۱:۲۶ توسط:احسان زماني موضوع:

محصولات جانبي آهن

 محصولات جانبي آهن

 

 

مقطع يا ميلگرد هايي با جنس فولادي را شافت يا شفت مي نامند. گفته مي شود كه از شافت ها جهت انتقال نيرو و گشتاور استفاده مي كنند و همچنين از آن ها به عنوان قطعه اي رفت و برگشتي ؛ در هر وسيله مكانيكي از جمله خودرو، ساختمان، آسانسور، تونل و غيره استفاده مي كنند.

  انواع مختلف شافت‌ آهن در اصفهان كه كاربردهاي گوناگوني دارند را در اين مجموعه مي توانيد تهيه كنيد.

كاربرد شافت آهن

شافت هاي آهني براي ساخت و بهره برداري از انواع تونل ها بسيار مهم هستند و بايد فشارهاي زمين ، آب و سنگ را متعادل كنند. آن ها دسترسي از سطح زمين به سطح تونل را براي همه انواع تونل ، از جمله دسترسي مسافران به تونل هاي حمل و نقل جمعي و زيرزميني راه آهن ، امكان پذير مي كنند. آن ها به عنوان شافت قطره اي براي تونل هاي فاضلاب و شافت هاي نزولي و جذب تونل هاي آبرساني ، و همچنين سازه هاي ورودي و خروجي براي تونل ها و سدهاي كنترل سيلاب نيز عمل مي كنند.

شافت هاي آهن همچنين براي تهويه بزرگراه ها ، حمل و نقل جمعي و تونل هاي راه آهن نيز كاربرد دارند.

شافت ها عموماً به دلايل كارايي سازه ها به صورت دايره اي يا بيضوي هستند ، اگرچه ممكن است هندسه هاي پيچيده تري براي شافت هاي خاص مناسب باشد. شافت ها براي مقاومت در برابر فشارهاي جانبي در حين ساخت و در حفظ طول عمر مفيد آن ها طراحي شده اند. اين فشارها شامل فشار آب ، خاك و سنگ است.

ايجاد تعادل بين فشار زمين ، آب و سنگ

فشار آب در شرايط آب هاي زيرزميني فرض مي شود كه به طور خطي با عمق هاي متفاوت است. با اين حال ، هنگامي كه شافت ها در سفره هاي آب زيرزميني نفوذ مي كنند ، اين قانون اعمال نمي شود. به طور مشابه ، فشارهاي زمين نيز به طور كلي به صورت خطي و با عمق متفاوت است ، اگرچه براي شافت هاي عميق در خاك ، اغلب فشار محدود كننده اي فرض مي شود. فشارهاي سنگي براي طراحي شافت بر اساس ساختار سنگ ايجاد مي شود.

فشار زمين و آب در اطراف محور يكنواخت فرض مي شود ، در حالي كه فشار سنگ ممكن است متفاوت باشد. فشار يكنواخت زمين و آب منجر به ايجاد نيروهاي فشاري يكنواخت در پوشش شافت مي شود. بارهاي سنگي متغير در اطراف محوطه شافت منجر به ايجاد انعطف پذيري در پوشش شافت مي شوند. لحظات ثانويه مربوط به خروج از مركز بار اغلب براي شافت هاي ساخته شده در زمين فرض مي شود.

شافت هاي حفر شده در سنگ در حين ساخت با تقويت سنگ و حفاظت از سطح سنگ ، به شكل پارچه سيم جوش داده شده يا شاتكريت (بتن پاشيده) پشتيباني مي شوند. به طور كلي اين پشتيباني ساختماني به طور حمايت دائمي ارائه نمي شود. اگر آرماتور سنگي با حفاظت مضاعف در برابر خوردگي نصب شده باشد ، مي توان آن را دائمي در نظر گرفت و پوشش نهايي شفت را مي توان فقط براي فشار آب طراحي كرد. با اين حال ، نصب آرماتورهاي سنگي با حفاظت از خوردگي مضاعف ، پيشرفت حفاري را به تأخير مي اندازد و ممكن است هزينه هاي كلي ساخت را افزايش دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۴:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

خدمات درماني مختلف 

خدمات درماني مختلف 

 

درمانگاه محلي است كه در آنجا به درمان بيماران ميپردازند ولي برخلاف بيمارستان بيماري را بستري نمي كنند و فقط به معالجه سرپايي بيماران اقدام مي كنند. اصفهان كلانشهري است با درمانگاه هاي بسيار زياد، ما به بررسي عواملي كه يك درمانگاه را برتر از بقيه ميكند مي پردازيم تا به بهترين درمانگاه در اصفهان برسيم.

درمانگاه ها مي توانند با توجه به نوع اداره آنها به صورت خصوصي، دولتي و يا خيريه تقسيم شده و يا با توجه به نوع كارايي آنها به درمانگاه عمومي و تخصصي اي همانند درمانگاه چشم پزشكي، دندانپزشكي، پوست و مو و موارد بسياري ديگر همانند آن تقسيم بندي شوند. همچنين در هر درمانگاه ممكن است در كنار بخش هاي پزشكي بخش هاي پيراپزشكي هم وجود داشته باشند كه كمك بزرگي براي تكميل درمان و رفاه بيماران مي كند.

مجوز تأسيس و پروانه بهره‌برداري درمانگاه ها را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از طريق دانشگاه‌هاي علوم پزشكي مربوطه صادر مي‌نمايد و از آنجايي كه  درمانگاه مؤسسه واحدي است اجازه ثبت قرارداد با شركت هاي بيمه و سازمانهاي خصوصي و دولتي براي جذب بيماران و ايجاد رفاه بيش تر براي آنان را دارد، همچنين درمانگاه ها مي توانند سرنسخه و سربرگ داشته باشد و پذيرش و صندوق واحدي براي بخشهاي مختلف داشته باشد. بديهي است كه هر چقدر يك درمانگاه بتواند با مراكز بيمه و شركت هاي بيش تري قرارداد بسته و در ارتباط باشد شرايط رفاه عمومي بسيار بهتر و بيشتري را براي گروه هاي متنوعي از جامعه فراهم مي آورد و از طرفي جذب سرمايه بالاتر از اين طريق و گسترش و پيشرفت درمانگاه باعث رفاه بيماران مراجعه كننده بدان جا مي شود.

معمولا حتي وقتي صبحت از درمانگاه و ساختمان هايي با كاربري پزشكي ميشود افراد بسيار ناراحت و مكدر مي شوند و اصولا اين مكان ها نمي تواند محيط دلچسبي براي هيچ كس باشد؛ در آيين نامه تاسيس درمانگاه ها آمده است كه ساختمان درمانگاه و تعداد اتاق ها و كليه شرايط لازم براي تهويه ، نور ، سيستم هاي حرارتي و برودتي ، بايد منطبق با اصول بهداشتي و فني بوده و مورد قبول و تصويب وزارت يا دانشگاه دانشكده مربوطه قرار گيرد. همچنين در دو تبصره آن آمده است كه حداقل تعداد اتاق براي تاسيس درمانگاه عمومي شامل شش اتاق و يك سالن انتظار با امكانات كافي مي باشد. سطح كلي زير بنا بايد حداقل دويست متر مربع بدون در نظر گرفتن فضاي لازم جهت بخش هاي پاراكلينيك بوده و پيش بيني هاي لازم براي كليه اقدامات ايمني از جمله اطفاي حريق شده باشد وحداقل تخت هاي لازم جهت تزريقات و پانسمان و سرم درماني و تحت نظر ، شش عدد با تفكيك فضاي لازم براي خانم ها و آقايان مي باشد. درمانگاه ها با توجه به جمعيت، پراكندگي بسيار خوبي دارند كه البته نوع خدمت رساني درمانگاه، ساعت كاري يا شبانه روزي بودن آن و پزشكان معالج آن در تعيين سطح كيفيت درمانگاه نقش به سزايي دارد. اما امروزه علاوه بر همه اين مسائل نكته ديگري كه بسيار حائز اهميت است اين است كه محيط درمانگاه بايد به طوري ساخته شود كه فرد از زيبايي، دكوراسيون و نما و تمام وسايل موجود در محيط درمانگاه و مركز پزشكي آرامش گيرد و اين خود يكي از اركان اصلي در بهبود بيماريه بيمار به حساب مي آيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۳:۴۱ توسط:احسان زماني موضوع:

موارد استفاده فيلر براي چيست؟

موارد استفاده فيلر براي چيست؟

با افزايش سن و ايجاد افتادگي و چين وچروك هاي پوستي افراد به دنبال روش هايي براي از بين بردن آن ها مي گردد. تزريق فيلر يكي از اين روش ها است كه با پر كردن حجم از دست رفته به برطرف شدن اين چين و چروك ها كمك مي كند. اگر به دنبال تزريق فيلر در اصفهان هستيد اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

تزريق فيلرها علل وكاربرد هاي فراواني دارند كه از جمله آنها مي توان به تزريق براي پر كردن خطوط و چين و چروك هاي صورت از جمله آنها خطوط دور چشم، پيشاني، خطوط لب و اطراف دهان و همچنين ايجاد تغييرات پوستي از جمله حجم دادن به لب ها و گونه ها و بسياري موارد ديگر اشاره كرد.

نوع فيلر، محل تزريق آن، ميزان و اندازه تزريق و حتي كيفيت كار به شدت به پزشكي كه اين كار را براي شما انجام مي دهد بستگي دارد به طوري كه از هر چيز مهم تر در انجام تزريق فيلر انتخاب پزشكي است كه اين كار را براي شما انجام مي دهد، اگر پزشك سابقه، تخصص و توانايي خوبي در تزريق داشته باشد حتي اگر فيلر اثر بخشي كمي داشته باشد باز هم از طبيعي بودن صورت شما نمي كاهد و زيبايي شما را خدشه دار نمي كند. به همين دليل است كه در كلينيك هاي معتبر و با كمك خدمات پزشكان ماهر شما مي توانيد نمونه هاي تزريقات قبلي را مشاهده كرده و از ميزان كيفيت آنها با خبر شويد.

نوع فيلر به اندازه تخصص پزشك مهم است، در حال حاضر انواع مختلفي از فيلر از جمله چربي انساني، هيالورونيك اسيد، كلسيم هيدروكسيل اپاتيك و پلي ال لاكتيك اسيد در بازار وجود دارد و آنها به سه دسته كلي دائمي، نيمه دائمي و موقت تقسيم بندي مي شوند، كه هر كدام از آنها معايب و مزاياي خاص خود را دارد، كه البته با مراجعه به يك كلينيك خوب و دريافت راهنمايي از مشاوران آنها و با كمك آزمايشات تجويزي، پزشك خود پيشنهادات مفيدي در مورد نوع فيلر مناسب به شما خواهد داد.

 پر طرفدار ترين نوع تزريق فيلر، تزريق نوع دائمي آن است كه به سبب عدم نياز به تكرار هزينه كمتري را در بر ميگيرد ولي از آنجا كه نوع موقت و نيمه دائمي در صورت بازگشت به حالت اوليه هيچگونه عوارض و ظاهر بدي به وجود نمي آورند و در صورت عدم رضايت از تزريق اول امكان بهبود آن وجود دارد، پيشنهاد ما در صورت عدم وجود مشكل مالي انتخاب يك فيلر موقت حداقل براي اولين بار است زيرا شما را با يك بار تجربه فيلر آشنا كرده همچنين متوجه ميزان علاقه مندي خود به ادامه يا قطع آن نيز مي كند.

تزريق فيلر روشي سريع در درمان است كه تنها با استفاده از يك بي حسي موضعي انجام مي شود و نتيجه آن به سرعت بعد از انجام تزريق قابل مشاهده است و عوارض آن بسيار نادر بوده و در موارد كمي باعث ايجاد كبودي و التهاب مي شود كه البته زود گذر است و مي شود تنها به كمك يك پزشك با تجربه احتمال بروز اين عوارض  را به صفر رساند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

غذاي سالم براي داشتن بدني سالم

غذاي سالم براي داشتن بدني سالم

 

ذهن سالم در بدن سالم است و بدن سالم با كمك غذايي كه ميخوريد به وجود مي آيد؛ رژيم  در اصفهان مقاله اي است كه در حال خواندن آن هسستيد تا با كمك آن همه اطلاعاتي كه نياز است درمورد انواع رژيم و بايد و نبايد هاي آن بدانيد را به دست آوريد.

رژيم غذايي، برنامه تغذيه اي است كه از پرخوري و كم خوري جلوگيري مي كند وكمك مي كند تا ميزان مواد مغذي اي كه به بدن مي رسد كافي و مناسب باشد، اما اين برنامه براي هر كس متفاوت است و تهيه آن نياز به يك تخصص كامل در مورد ميزان مواد تشكيل دهنده هر غذا، كالري و ميزان ارزش غذايي هرغذا دارد كه داشتن اين اطلاعات و تخصص كار هر فردي نيست؛ در اينجاست كه اهميت وجود متخصصان تغذيه و نقش مهمشان در زندگي مردم به چشم مي آيد.

متخصصان تغذيه را معمولا مي توان در بيمارستان ها، كلينيك ها ي عمومي و شخصي، مراكز درماني و مراكز ورزشي يافت، در اولين ملاقات آنها ارزيابي بهداشتي كاملي براي شما انجام داده، يك سري اهداف كوتاه مدت تا بلند مدت براي شما تعيين مي كنند تا انتظارات شما از رژيمي كه دريافت ميكنيد به طور كامل ولي واقع بينانه مشخص شود؛ آنها برامه غذايي مختص شما تدوين نموده و به شما كمك ميكنند تا بفهميد كه كدام غذاها و به چه ميزان، مواد مغذي مورد نياز شما را تامين مي كند. در جلسات بعد آنها پس از نظارت بر روند انجام برنامه غذايي و يافتن چگونگي سبك اجرايي شما برنامه هايي نزديك تر به سبكو عادات شما تهيه كرده و تلاش ميكنند با پشتيباني و ايجاد انگيزه عادت هاي اشتباه غذايي شما را به سبكي درست و سالم هدايت كنند.

متخصصان تغذيه بيشماري در اصفهان مشغول به كار ستند كه شما مي توانيد با توجه به خصوصياتي همچون تحصيلات، سابقه كاري، ميزان رضايت مراجعه كنندگان، هزينه دريافتي، نزديكي به محل زندگي شما و چندين آيتم ديگر آنها را طبقه بندي كرده و بهترين آنها را براي شخص خود انتخاب كنيد.

به خاطر داشته باشيد برنامه غذايي هر فرد با توجه به بيماري ها، ميزان فعاليت، آناتومي فيزيكي، نياز هر فرد به فاكتور هاي غذايي و توجه به بسياري از موارد براي او تعيين شده است و حتي ممكن است برنامه غذايي دو فرد از اعضاي يك خانواده تفاوت هاي زيادي با هم داشته باشند و به هيچ عنوان نمي توان از برنامه شخص ديگري استفاده كرد و انتظار داشت اثري كه آن برنامه براي آن شخص داشته، براي شما نيز اجرا شود. البته اينگونه نيست كه متخصص تغذيه از شما توقع داشته باشد كه مثلا در يك خانواده 4 نفره هنگام نهار 4 نوع غذاي متفاوت تهيه و ميل كنيد بلكه او ميزان آن غذا براي هر فرد را تعيين و اگر ماده اي در آن غذا باشد كه بتوان جايگزين كرده و اثر بهتري را مشاهده كنيد به شما در مورد آن آگاهي مي دهد.

با كمك ما متخصص تغذيه مناسب خود را پيدا كرده و با شروع يك رژيم غذايي مناسب سبك زندگي اي جديد و سالم را آغاز كنيد و از اثرات رواني و جسمي فوق العاده آن شگفت زده شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۰:۴۱ توسط:احسان زماني موضوع:

غذاي سالم براي داشتن بدني سالم

غذاي سالم براي داشتن بدني سالم

 

ذهن سالم در بدن سالم است و بدن سالم با كمك غذايي كه ميخوريد به وجود مي آيد؛ رژيم  در اصفهان مقاله اي است كه در حال خواندن آن هسستيد تا با كمك آن همه اطلاعاتي كه نياز است درمورد انواع رژيم و بايد و نبايد هاي آن بدانيد را به دست آوريد.

رژيم غذايي، برنامه تغذيه اي است كه از پرخوري و كم خوري جلوگيري مي كند وكمك مي كند تا ميزان مواد مغذي اي كه به بدن مي رسد كافي و مناسب باشد، اما اين برنامه براي هر كس متفاوت است و تهيه آن نياز به يك تخصص كامل در مورد ميزان مواد تشكيل دهنده هر غذا، كالري و ميزان ارزش غذايي هرغذا دارد كه داشتن اين اطلاعات و تخصص كار هر فردي نيست؛ در اينجاست كه اهميت وجود متخصصان تغذيه و نقش مهمشان در زندگي مردم به چشم مي آيد.

متخصصان تغذيه را معمولا مي توان در بيمارستان ها، كلينيك ها ي عمومي و شخصي، مراكز درماني و مراكز ورزشي يافت، در اولين ملاقات آنها ارزيابي بهداشتي كاملي براي شما انجام داده، يك سري اهداف كوتاه مدت تا بلند مدت براي شما تعيين مي كنند تا انتظارات شما از رژيمي كه دريافت ميكنيد به طور كامل ولي واقع بينانه مشخص شود؛ آنها برامه غذايي مختص شما تدوين نموده و به شما كمك ميكنند تا بفهميد كه كدام غذاها و به چه ميزان، مواد مغذي مورد نياز شما را تامين مي كند. در جلسات بعد آنها پس از نظارت بر روند انجام برنامه غذايي و يافتن چگونگي سبك اجرايي شما برنامه هايي نزديك تر به سبكو عادات شما تهيه كرده و تلاش ميكنند با پشتيباني و ايجاد انگيزه عادت هاي اشتباه غذايي شما را به سبكي درست و سالم هدايت كنند.

متخصصان تغذيه بيشماري در اصفهان مشغول به كار ستند كه شما مي توانيد با توجه به خصوصياتي همچون تحصيلات، سابقه كاري، ميزان رضايت مراجعه كنندگان، هزينه دريافتي، نزديكي به محل زندگي شما و چندين آيتم ديگر آنها را طبقه بندي كرده و بهترين آنها را براي شخص خود انتخاب كنيد.

به خاطر داشته باشيد برنامه غذايي هر فرد با توجه به بيماري ها، ميزان فعاليت، آناتومي فيزيكي، نياز هر فرد به فاكتور هاي غذايي و توجه به بسياري از موارد براي او تعيين شده است و حتي ممكن است برنامه غذايي دو فرد از اعضاي يك خانواده تفاوت هاي زيادي با هم داشته باشند و به هيچ عنوان نمي توان از برنامه شخص ديگري استفاده كرد و انتظار داشت اثري كه آن برنامه براي آن شخص داشته، براي شما نيز اجرا شود. البته اينگونه نيست كه متخصص تغذيه از شما توقع داشته باشد كه مثلا در يك خانواده 4 نفره هنگام نهار 4 نوع غذاي متفاوت تهيه و ميل كنيد بلكه او ميزان آن غذا براي هر فرد را تعيين و اگر ماده اي در آن غذا باشد كه بتوان جايگزين كرده و اثر بهتري را مشاهده كنيد به شما در مورد آن آگاهي مي دهد.

با كمك ما متخصص تغذيه مناسب خود را پيدا كرده و با شروع يك رژيم غذايي مناسب سبك زندگي اي جديد و سالم را آغاز كنيد و از اثرات رواني و جسمي فوق العاده آن شگفت زده شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۴۷ توسط:احسان زماني موضوع:

كيوسوئيچ گونه كار مي كند؟

كيوسوئيچ گونه كار مي كند؟

 

ليزر كيوسوئيچ يكي از جديدترين روش هاي جوان سازي پوست و بهترين راهكار براي از بين بردن لك هاي پوستي، جاي جوش، تتو و غيره است. اگر به دنبال انجام ليزر كوسوئيچ در اصفهان هستيد تا آخر اين مقاله با ما همراه باشيد.

ليزر كيوسوئيچ روشي سريع و كم عارضه است كه بدون نياز به جراحي و يا بيهوشي لك‌هاي پوستي را از بين مي برد بدون اينكه آسيبي به پوست شما وارد كند. اين ليزر با استفاده از دستگاهي معين طول موج معيني را بر روي پوست شما مي تاباند،  اين اشعه با نفوذ به لايه‌هاي پوست توسط رنگ‌دانه‌ها جذب شده و باعث تغيير رنگ پوست و از بين بردن لك‌ها يا رنگ‌هاي مصنوعي موجود در پوست مي‌شود. اين ليزر هيچ منعي براي هيچ كس ندارد و تنها كافي است رنگ پوست تيره نداشته باشيد تا بتوانيد از آن استفاده كرده از اثرات معجزه آساي آن لذت ببريد.

با استفاده از ليزر كوسوئيچ شما مي توانيد از روشي كم خطر كك و مك هاي صورت، لكه هاي قهوه اي پوست، هر نوع خال، قارچ ناخن و حتي تتو را از بين ببريد و پوستي جوان و يكدست داشته باشيد.

 خصوصيت جذاب ديگر ليزر كيوسوئيچ طول درمان كوتاه وجلسات درماني كم آن است به طوري كه شما در جلسه اول درمان شاهد بازدهي 75تا85 درصدي هستيد و معمولا طول جلسات به ندرت به سه جلسه مي كشد. همچنين استفاده ازين دستگاه تنها سوزش بسيار كمي در ناحيه انجام ليزر دارد و شما هيچگونه دردي حين انجام كار حس نمي كنيد با اين حال اگر پوست حساسي داريد و يا نسبت به درد مقاومت خيلي كمي داريد به شما پيشنهاد مي شود از كرم بي حسي قبل از انجام ليزر استفاده نماييد. ؛ به ياد داشته باشيد پوست خشك شده يا تورم هاي ايجاد شده احتمالي  در محل درمان را دستكاري نكرده و نخارانيد، زيرا انجام اين كار مي‌تواند خطر باقي ماندن جراحت بر روي پوست پس از درمان را افزايش دهد.

استفاده از روش درماني ليزر كيوسوئيچ هيچ عوارض جانبي اي به همراه ندارد، تنها موردي كه پس از ليزر در بعضي موارد خاص ممكن است پيش بيايد قرمزي و پوسته شدن خفيف پوست است كه خيلي زود برطرف مي شود. موارد منع استفاده از ليزر كوسوئيچ فقط خانم هاي باردار و افرادي كه سابقه كلوئيد يا همان ايجاد گوشت اضافه در ناحيه زخم دارند مي باشد و استفاده ازين دستگاه هيچ ممنوعيت ديگري ندارد.

ليزر كيوسوئيچ به هيچگونه پيشنياز دارويي يا مراقبت خاص قبل يا بعد از انجام ليزر ندارد و تنها با چند حركت ساده همانند اجتناب از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشيد قبل و بعد از انجام ليزر و استفاده از كرم تجويزي دكتر و عدم شستشوي محل ليزر تا 24 ساعت پس از ليزر مي توانيد به راحتي شاهد معجزه درماني آن باشيد

به دليل عملكرد بسيار خوب ليزر كيوسوئيچ پزشكان زيبايي بسياري به اين روش روي آورده اند و ميزان رضايت بالاي اين روش آنها را به تعجب واداشته است امروزه در اكثر كلينيك و مطب هاي زيبايي ازين روش استفاده مي شود و با وجود اينكه تنها يك دهه است كه اين فناوري وارد بازار شده اما توجه علاقه مندان بسياري را به خود جذب كرده است كه نشان از كيفيت اين روش درماني دارد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۴:۲۴ توسط:احسان زماني موضوع:

مقايسه چند پارامتربراي تشخيص بهترين ليزر

مقايسه چند پارامتربراي تشخيص بهترين ليزر

 

از بين بردن موهاي زائد به وسيله ليزر يكي از جديد ترين و رايج ترين شيوه ها در دهه هاي اخير است، دستگاه هاي ليزر متفاوتي در بازار وجود دارد كه با كمك فناوري و برندهاي گوناگون انتخاب را براي افراد دشوار مي كند؛ درپايان اين متن شما با بهترين دستگاه ليزر در اصفهان آشنا خواهيد شد.

وقتي صحبت از دستگاه ليزر مي شود شما ميتوانيد با مقايسه چند پارامتر ساده بهترين دستگاه را شناسايي كنيد. مواردي همچون:

سرعت

درد

ماندگاري

طول موج

تناژ پوست

معمولا در بحث دستگاه ليزر بهترين وجود ندارد چراكه هر دستگاه معايب و مزاياي خاص خود را دارد و معمولا با توجه به تناسب آن با فرد انتخاب مي شود؛ اگر به دنبال بهترين اثرگذاري هستيد مي بايست حتما به دو نكته توجه كنيد، نخست اينكه فناوري دستگاه بايد با رنگ پوست شما همخواني داشته باشد و ديگر آنكه بايد قطر تابش، خنك كننده و وقفه هاي تابش ايمني مناسب در دستگاه انتخابي شما باشد. هرچه سازگاري دستگاه با شرايط شما بيشتر باشد قدرت عملكرد دستگاه بيش تر نمايش داده مي شود.

از بهترين دستگاه هاي ليزر در اصفهان در حال حاضر ميتوان به الكساندريت، دايود، ان دياگ و روبي اشاره كرد كه كه ما به طور كل روبي را ازين دسته حذف مي كنيم چراكه فناوري ساخت آن بسيار قديمي بوده و در بسياري موارد سوختگي و درد زيادي براي فرد به همراه مي آورد اما از آنجايي كه جزو اولين دستگاه هاي ليزر بوده وبسيار نام آشناست ما از آن نام برديم ولي ابدا آن را پيشنهاد نمي كنيم.

دستگاه هاي نام برده از برند هاي معروف و نام آشنا هستند كه مستقيما از كشورهاي آمريكا، چين و آلمان وارد مي شود و برند و كشور سازنده دستگاه هم عامل مهمي در كيفيت دستگاه محسوب مي شود.

الكساندريت: نام آشناترين دستگاه ليزر،ساخت آمريكا، طول موج 775 نانومتر، سرعت و ماندگاري بسيار بالا و مناسب براي رنگ پوست روشن تا سبزه كه همه دليلي واضح براي پر طرفدار بودن اين دستگاه است، الكساندريت را تبديل به نام آشناترين و پرطرفدارترين دستگاه كرده است.

دايود: در پله دوم ولي با برابري هاي بسيار نسبت به الكساندريت، اين دستگاه را جزو بهترين ها آورده است؛ از كشور سازنده گرفته تا سرعت و ماندگاري، همه خصوصيات الكساندريت در دايود هست اما عيوبي كه آن را به پله دوم كشانده طول موج ضعيف تر آن نسبت به الكساندريت است كه باعث ايجاد سوختگي و درد در پوست هاي تيره شده و طول مدت زمان جلسات ليزر را نيز بيشتر مي كند.

ان دياگ: ان دياگ دستگاهي است كه مكمل دستگاه هاي ديگر شد و كاستي هاي آن ها را برطرف كرد، شركت سازنده آمريكايي اين دستگاه برآن شد تا دستگاه ليزري تهيه كند كه با كمك طول موجي كه پايين تر از دو دستگاه قبلي است، موثرترين دستگاه براي افرادي با پوست تيره شود.

اگر به دنبال خريد يا استفاده از دستگاه ليزر هستيد و به دنبال بهترين دستگاه ليزر در اصفهان مي گرديد، بهترين راه كمك گرفتن از مشاوران ما و اعتماد و استفاده از تجربه آنان است.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۸:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

ويژگي هاي مراكز زيبايي

ويژگي هاي مراكز زيبايي

 

 

بهترين مركز زيبايي در اصفهان كدام است؟ بهترين مركز زيبايي چه ويژگي هايي دارد ؟امروز زيبايي چهره و صورت از اهميت زيادي برخوردار است چرا كه افراد بيشتر از گذشته به زيبايي و لطافت پوست خود مخصوصاً صورت خود اهميت مي دهند .با پيشرفت علم و تكنولوژي و دستگاههايي  كه در زمينه زيبايي ساخته شد آنها شد زيبايي صورت را چندين برابر كرد و همچنين پزشكان و كارشناسان كه تخصص خود را در اين زمينه گرفته اند توجه مردم به اين امور زياد شد..

 

با رشد علم پزشكي داشتن چهره اي جذاب و جوان براي همه دوست داشتني و خوب است افراد زيادي امروزه به مراكز زيبايي مراجعه مي‌كنند و انتظار دارند تا به خواسته هاي خود دست پيدا كنند با توجه به اين  نكته تعداد مراكز زيبايي در اصفهان فراوان است پس بايد توجه داشته باشيم قبل از مراجعه به مراكز زيبايي اطلاعاتي راجع به ويژگي هاي آنها به دست آوريم.

 

اين كه بدانيم مركز زيبايي استاندارد بايد چه ويژگي هايي داشته باشد بهترين مركز زيبايي بايد استاندارد باشد يعني مجهز به پيشرفته ترين دستگاه و لوازم براي عمل جراحي مسلط به متدهاي حرفه اي روز دنيا داراي متخصصان مجرب با مدرك پزشكي و گواهينامه معتبر و كارت سلامت كه حتما همگي بايد در مركز زيبايي باشد.

 

ارائه خدمات با بهترين كيفيت و قيمت مناسب و مقرون به صرفه ارائه خدمات مشاوره قبل از عمل زيبايي به منظور اينكه بيمار آگاه شود از شرايط و چگونگي عمل خود.

 

بيماران بايد حتماً قبل از عمل آگاهي لازم را راجع به آن مركز به دست آورد و با مراجعه به مركز زيبايي تحقيق و بررسي كنند كه آيا اين مركز زيبايي معتبر استاندارد و ايمن است

 

يكي از معيارهاي انتخاب مركز زيبايي در دسترسي آسان به اين مراكز ها مي باشد شخصي كه ميخواهد عمل زيبايي انجام دهد مي تواند به سايتهاي اين مراكز رفته و راجع به آن ها تحقيق هايي درباره خدمات آنها انجام دهد از اطلاعات آنها بهره مند شود به همين دليل مي‌تواند مركز زيبايي را كه نزديك محل سكونت خود را انتخاب كرده و بدون هيچ مشكلي براي رفت و آمد از مشاوران ان مركز راهنمايي بگيرد.

 

مشاهده نمونه كارهاي قبلي مركز از جمله معيارهاي مهم انتخاب مركز زيبايي است شما مي توانيد با مراجعه به سايت يا صفحه اينستاگرام مركز زيبايي نمونه كارهاي آن را مشاهده كنيد و به راحتي تصميم بگيريد كه اين مركز زيبايي كارش استاندارد و خوب است يا نه.

 

ارتباط با بيماران قبلي مركز و گفتگو با آنها از ويژگي‌هاي مركز زيبايي است و ما تمامي ويژگي ها را يكجا در مركز خود جمع كرده و شما مي توانيد به راحتي وارد سايت ما شده و نوبت گرفته بدون اينكه در اين اوضاع كرونايي از خانه خارج شود و يا با شماره تلفن هاي ما تماس بگيريد.

 

خدمات ارائه شده در مراكز زيبايي و همچنين مركز زيبايي ما شامل ليزر موهاي زائد تزريق بوتاكس ليفتينگ صورت با نخ ميكرودرم از بين بردن خط اخم از بين بردن خط خنده برداشتن غبغب و خدمات بسيار ديگري كه شما در اين مركز همه را با هم خواهيد داشت.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۰:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع: