مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كناف چيست و چه كاربردهايي دارد؟

كناف چيست و چه كاربردهايي دارد؟


ساختار كلي اين سيستم ها به شكل صفحات روكش دار گچي، سيماني و يا مقاطع فولادي گالوانيزه مي باشد. از اين صفحات جهت پوشش و پروفيل هاي فولادي به عنوان زير سازي استفاده مي شود. معمولاً اجراي كناف در شيراز    با توجه به شرايط و نوع نياز مورد نظر در ضخامت هاي متفاوتي عرضه مي‌شود.

 

مزاياي اجراي كناف

كناف ها به علت سهولت در ساخت و ساز و دقت اجرايي بالا، نسبت به روش هاي سنتي بسيار محبوب‌تر مي‌باشد؛ چراكه در زمان و هزينه هاي ساخت و ساز صرفه جويي قابل ملاحظه اي را به دنبال دارد. به همين دليل، اجراي كناف در شيراز يكي از بهترين و كم هزينه ترين مصالح ساختماني به شمار مي رود.

كناف نه تنها باعث كاهش بار مرده ساختمان مي شود، بلكه موجب كاهش نيروي ناشي از زلزله مي‌گردد و اين امر موجب مي‌شود كه هزينه‌هاي مربوط به سازه و پي كاهش يابد.

ساختار كناف به گونه اي مي باشد كه داراي عايق حرارتي و صوتي مناسب بوده و در برابر رطوبت مقاوم مي باشد.

كناف با توجه به ساختار مقاومي كه در برابر آتش سوزي دارد، مي‌تواند سازه و يا فضاهاي مورد نظر ساختمان را در مقابل آتش مستقيم يك تا دو ساعت مقاوم نمايد.

از ديگر مزاياي اجراي كناف در شيراز مي توان به مواردي همچون؛ ايجاد تغييرات با توجه به نيازها يا كاربري بنا، سهولت در انجام تعميرات، دسترسي سريع به تاسيسات، حمل و نقل آسان و ارزان اشاره نمود.

 

صوت در سيستم اجراي كناف در شيراز

معمولا ميزان صدايي كه در اثر كوبش در سقف هاي ساختمان ايجاد مزاحمت مي‌كند در سقف هاي مختلف متفاوت مي باشد.

به طور مثال؛ اگر سقف ما تيرچه بلوك باشد ميزان صداي ايجاد شده در اثر ضربه بالا مي باشد، به همين دليل براي پايين آوردن اين مقدار بايد بر روي سقف عمل كف سازي اجرا شود. سپس پوكه معدني ريخته و بعد از آن خاك ريزي  و سيمان كاري شود. در نهايت مي توانيم از يك لايه اليافي مانند موكت استفاده كنيم تا صداي كوبه اي كه به طبقه پايين مي‌رسد كاهش يابد.

اگر از سقف كاذب كناف به صورت يكپارچه و يا مشبك استفاده كنيم؛ ديگر نيازي به هيچ مصالح مصرفي جهت كاهش صداي كوبه اي نداريم.

 

رطوبت در سيستم اجراي كناف در شيراز

معمولا كناف ها صفحات روكش داري هستند كه كه گچ تشكيل دهنده‌ي آن با مواد مقاوم در برابر رطوبت تركيب شده و كاغذ روكش آن با مواد مقاوم رطوبت پوشش داده مي‌شود. از همين رو كناف ها مقاومت بالايي در برابر رطوبت دارند و گزينه مناسبي جهت استفاده در حمام، آشپزخانه و دستشويي به شمار مي‌روند.

علاوه بر آن از اين پنل هاي گچي مي توان به عنوان ديوارهاي جداكننده و پارتيشن كناف، ديوارهاي پوششي كناف، انواع سقف كاذب يكپارچه، سقف مشبك كناف، پوشش ستون و تيرهاي فلزي و بتني استفاده نمود.

يكي از ويژگي‌هاي بسيار محبوب اين نوع پنل هاي گچي؛ قابليت رنگ كردن ضد رطوبت اين نوع كناف ها مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۳۵ توسط:احسان زماني موضوع:

كناف مناسب چه خانه هايي است؟

كناف مناسب چه خانه هايي است؟



انواع اجراي كناف در بوشهر

انواع سقف هاي كاذب تحت عنوان ديوار پوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين حالت ديوار و سقف كناف در يك مجموعه نماي زيبايي در معماري داخلي ساختمان ايجاد مي كند. شركت هاي دكوراسيون داخلي از كناف با شيوه هاي متعددي از جمله طراحي ديوار پوششي به وسيله ي كناف، ديوار جدا كننده، سقف كاذب، سقف كاذب شبكه اي، سقف كاذب يكپارچه و … را در بر مي گيرد. همه ي نيروهاي متخصص در حوزه ي اجراي كناف با به كارگيري اصول و قواعد استاندارد عمل مي كنند. براي بهره مند شدن از خدمات دكوراسيون داخلي مي بايست با كارشناسان اين حوزه مشورت كنيد.

 

اجراي كناف در بوشهر به عنوان ديوار جدا كننده

ديوار جدا كننده با نام ديگري تحت عنوان داراي وال نيز معروف است. اين نوع ديوارها در فضاي داخلي براي ديوارهايي كه فشار بار زيادي بر روي آن ها نيست و جهت تقسيم بندي فضاي داخل تعبيه شده است به كار مي رود. اين متريال قاب هايي از جنس فولاد سبك را در بر مي گيرد. همچنين صفحه هايي كه با روكش گچي ساخته شده اند در يك لايه يا بيشتر با يك پيچ روي قاب ها قرار مي گيرد. فضاهاي خالي كه در ديوار وجود دارد اين امكان را فراهم مي سازد كه بتوان از عايق هاي حرارتي يا صوتي بهره برد و يا بتوان به راحتي به سيستم هاي مكانيكي و الكتريكي دسترسي داشت. در واقع مطالب ذكر شده درباره ي اجراي كناف در بوشهر از ويژگي هاي حائز اهميت اين سازه به شمار مي رود.

 

اجراي كناف در بوشهر جهت نصب سقف كاذب

طي فرآيند اجراي كناف در بوشهر يكي از كامل كننده هاي سقف اصلي ساختمان سقف كاذب محسوب مي شود. و يكي از شيوه هاي پوشاندن سقف اصلي در فضاي داخلي ساختمان به شمار مي‌ رود. در اين روش سازه هاي فلزي كه بستري براي مستقر شدن سقف كاذب را فراهم مي كند در سقف اصلي قرار مي گيرد و صفحاتي با روكش گچي در بستر ذكر شده تعبيه مي شود. نحوه ي تعبيه كردن سازه ي فلزي بر سقف داخلي ساختمان و شكل هاي مختلف سازه ب در نظر گرفتن فضا تعيين مي شود. اگر سقف كاذب از متريال هاي استانداردي برخوردار باشد، آپشن هاي بسياري را به صاحب بنا و طراح ارائه مي دهد. سقف هاي كاذب در دو نوع سقف كاذب شبكه اي و سقف كاذب يكپارچه توليد مي‌ شوند كه هر كدام شاخصه هاي منحصر به فردي را شامل مي شوند و بر اساس نياز با توجه به صلاح ديد طراح به كار مي روند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

طريقه نصب كناف ها در منزل

طريقه نصب كناف ها در منزل


شركت ما با كادري مجرب و متخصص اجراي كناف در شهركرد را چندين دهه است كه بر عهده دارد.اما ابتدا به تاريخچه اجراي كناف شهركرد مي پردازيم.

كناف فناوري نسبتاً جديدي است كه براي اولين بار توسط شركت آلماني تاسيس شد .واقعيت اصلي كناف اين است كه اين فناوري شيوه هاي نوين در اجراي سقف كاذب و ديوارهاي داخلي است .

انجام تمامي اين كارها در اين روش به زمان و كمي تلاش نياز دارد و نتايج آن خيلي بيشتر از حد تصور و انتظارات ما است .اجراي كناف در شهركرد تمام انتظارات شما را درباره زيبايي ساختمان برآورده مي كند .

جالب است بدانيد كه يك شركت آلماني است كه انواع مصالح ساختمان را توليد و به فروش مي‌رساند.

محصولات اين كمپاني به دليل كيفيت خوب سازگاري با محيط زيست و دوام بالا بسيار مشهور هستند.

با ورود محصولات اين شركت به ايران اجراي كناف در شهركرد جايگاه ويژه اي براي خود پيدا كرده است.

به عبارت ساده اگر بخواهيم تعريفي از كناف داشته باشيم كناف صفحات گچي با روكش كاغذي هستند كه طي فرآيندهاي خاصي در محل اجرا مي شوند.

اين صفحات به صورت خشك و با طرح هاي مختلف در ديوارها و سقف هاي كاذب استفاده مي‌شود.

آلفونس و كارل كناف برادراني بودند كه به دليل علاقه به مواد طبيعي مانند گچ مدرك مهندسي معدن داشتند. آنها با مطالعه خواص اين  ماده تصميم گرفتند تا از آن براي سرعت بخشيدن به كاهش هزينه هاي ساخت و ساز استفاده كنند.

همانطور كه گفتيم اجراي كناف از آلمان شروع شدو با توسعه و تنوع بخشيدن به اين توليدات در سطح بين‌المللي در اين زمينه  فعاليت دارد.

سيستم ها و مصالحي كه بر مبناي گچ توليد مي‌شود:

  • عايق هاي صوتي حرارتي
  • مصالح و مواد ساختماني بر پايه گچ و سيمان
  • استخراج سنگ آهك و توليد مصالح مرتبط اين ماده ساختماني

شركت ما با تيمي كارآزموده و كارشناسان متخصص  اجراي كناف در شهركرد را بر عهده دارد اين كادر خبره و كارآزموده اجراي كناف در شهركرد را با بهترين كيفيت و نازلترين قيمت به شما مشتريان عزيز ارائه مي دهد .

 

مجموعه ما با چند دهه سابقه و تجربه در زمينه نصب فروش و اجراي كناف در شهركرد در خدمت همشهريان عزيز مي باشد .كناف كاران در مجموعه ما علاوه بر طراحي كناف  سقف منزل  شما مطابق با سليقه و نظر خودتان  خدمات ارائه ميدهند.

 

اين گروه آماده ارائه خدمات به شما مشتريان عزيز در دكوراسيون داخلي منزل ،دفتر كار ،شركت و…. با استفاده از طرح ها و مدل هاي مختلف مي باشند.

 

فقط كافيست با مجموعه ما براي اجراي كناف در شهركرد تماس گرفته و طرح و مدل خود را براي دكوراسيون داخلي منزل و آشپزخانه ،اتاق خواب، كناف سقف يا كناف ديوار سفارش دهيد.

 

مشاوران ما بعد از بازديد از مكان، شما را راهنمايي كرده و خدمات انواع كناف را به شما ارائه مي‌دهند،

 

اجراي كناف در شهركرد را به ما بسپاريد و براي اطلاع از طراحي نمونه كارو قيمت كناف و اجراي كناف شهركرد  با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد .

 

كناف ديوار يكي از دهها خدمات كناف كاران ما در شهركرد مي‌باشد .گروه ما علاوه بر طراحي ديوار يا همان ديوار كاذب مطابق با سليقه و نظر شما در كمترين زمان و با بيشترين كيفيت و نازلترين قيمت به اجراي آن در منزل شما مي پردازد اجراي كناف منزل خود را به ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۷:۰۶ توسط:احسان زماني موضوع:

نصب اصولي كناف به چه صورتي است؟

نصب اصولي كناف به چه صورتي است؟

 

اجراي كناف را به عنوان يكي از موارد مهم در دكوراسيون داخلي مي دانند كه داراي طرح هاي متنوع بوده و قابليت اجرا براي ديوار و سقف را دارا مي باشد. در واقع كناف نوعي صفحه روكش دار از جنس گچ مي باشد كه امروزه به عنوان يكي از عناصر مهم و زيبا در طراحي داخلي ساختمان ها محسوب مي گردد. كناف نسبت به انواع متريال هاي قديمي تر با سرعت بيشتري قابل اجرا مي باشد و با طراحي متنوع مي توان آن را در قسمت هاي مختلف مانند سقف به كار برد. كناف داراي انواع مختلفي از طرح ها و رنگ ها است كه با ضخامت متفاوتي توليد مي شود و با توجه به شرايط محيطي كه قرار است در آن كار اجراي كناف صورت بگيرد انواع مناسبي طراحي شده اند تا در مكان هايي با رطوبت و حرارت زياد يا كم نيز كاربردي باشد. وجود طرح هاي خاص براي كناف سبب مي شود كه اين عنصر دكوراتيو داراي محبوبيت زيادي باشد. هزينه هايي كه اجراي كناف دارد در مقايسه با موادي مانند گچ به مراتب پايين تر است و از آنجايي كه ارتفاع كمتري نبست به اجراي گچ روي سقف دارد داراي وزني سبك تر مي باشد. به همين دليل اجراي كناف جايگزين بسيار خوبي به جاي گچ در ساختمان هاي مدرن شده است.

مصالح مورد نياز براي اجراي كناف

مصالح مختلفي براي اجراي كناف لازم است كه عبارتند از صفحات روكش دار از نوع گچي و سيماني و گاردكس، آكوستيك و تصفيه هوا. در ضمن موادي مانند تايل هاي گچي و معدني همين طور پشم و چوب نيز استفاده مي شود. انواع ابزارها و نوارهاي درزگير همين طور مقاطع فولادي سبك براي اجراي كناف لازم است. سازه هاي سپري و ادوات اتصالات همين طور چسب هاي جدا كننده و محافظ از ديگر مصالح مورد نياز براي اجراي كناف هستند. ماستيك و بتونه درزگير نيز استفاده مي شود تا با كاربرد مناسب همه مصالح ذكر شده مقاومت مناسبي در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت و آتش همين طور كپك ايجاد گردد. به همين ترتيب كناف عايق شده و اگر از ابزارها و مصالح به درستي استفاده شود ترك ها ايجاد نمي شوند. اجراي كناف در اصفهان تحت نظر متخصصين اين امر به صورت مناسب صورت مي گيرد و همه مراحل از صفر تا صد به صورت دقيق اجرا خواهد شد تا نتيجه اي مطلوب حاصل گردد.

 اگر قسمتي از ديواري كه كناف روي آن نصب شده است دچار آسيب شود در نتيجه مي توان اين قسمت را به سادگي تعويض كرد و يا تعميرات لازم را انجام داد. وجود اين ويژگي هاي متمايز كننده سبب مي شود كه عمر مفيد ساختمان نيز افزايش پيدا كند. يكي از نكات مهم در مورد اجراي كناف اين است كه بايد همه مراحل اجراي آن تحت نظر يك متخصص ماهر در اين زمينه انجام شود. هنگام نصب كناف بايد دقت كرد تا فشاري كه به ورقه هاي كناف وارد مي شود بيش از اندازه نباشد تا اين مصالح به درستي اجرا شوند و دوام مناسب خود را داشته باشند. قبل از اين كه كناف اجرا شود بايد اندازه گيري هاي دقيق صورت بگيرد تا طرح و نقشه نهايي به درستي اجرا شود. كناف داراي ايمني بالايي مي باشد و در قسمت هاي مختلف مانند سقف كاذب و يا قسمت هاي ديگر از ساحتمان به راحتي اجرا مي شود. كناف به عنوان يك عايق صوتي و حرارتي نيز شناخته مي شود و با نيروي كار كمتر و كاهش نخاله هاي ساختماني اجرا مي شود. رنگ پذيري كناف يكي از ويژگي هاي مثبت اين مصالح قلمداد مي شود و از اين رو دست طراحان براي استفاده از آن در هر ساختماني با هر دكوراسيوني باز مي باشد. البته بايد توجه كرد علاوه بر مزاياي زيادي كه كناف دارد مقاومت بالايي در برابر ضربه ندارد به ويژه هنگامي كه نصب تجهيزات صورت مي گيرد بايد دقت كرد كه ضربه به آن وارد نشود. اگر مواد اوليه براي كناف داراي كيفيت مناسب نباشند در اين صورت مشكلاتي را به دنبال خواهند داشت.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ

 ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ 

مراكز تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ (SAMSUNG) در طول سالها تجربه در خدمات سرويس هاي تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ، به اين مورد رسيده اند كه بايد به همه وسايلي كه با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط هستند توجه ويژه اي داشت.

مارك ها و برندهاي معتبر به دنبال توليد محصولات خود با بهترين كيفيت هستند و با توجه به آمار فروش و توليد ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ، به راحتي مي توان درك كرد كه اين دستگاه مورد استقبال مردم و همه كساني كه از اين محصولات استفاده مي كنند، بوده است.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ خود را به متخصصان متخصص و مجرب صفاهان سرويس بسپاريد.

نمايندگي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ 

مركز تعمير اين دستگاه سالانه دوره هاي آموزشي را براي تعميركاران ماشين ظرفشويي سامسونگ برگزار مي كند و آنها را با روش هاي تعمير لوازم خانگي خود آشنا كرده و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ را آموزش مي دهد.

هنگامي كه ماشين ظرفشويي شما مشكلي دارد و به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ نياز داريد، مي توانيد با خيال راحت با تعميرگاه مجاز ماشين ظرفشويي خود تماس بگيريد.

آنها متخصص ترين و باصلاحيت ترين تعميركار را براي شما ارسال مي كنند. براي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان با صفاهان سرويس تماس بگيريد تا در اسرع وقت و با هزينه مناسب آن را مانند روز اول تحويل شما دهيم.

علاوه بر اين، متخصصان ما نكته هاي خوبي را در براي نگهداري و استفاده درست از ماشين ظرفشويي سامسونگ به شما ارائه مي دهند تا بتوانيد از دستگاه خود بهتر استفاده كنيد.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ به دليل استفاده در خانه و همچنين هتل ها داراي اهميت است. به همين دليل، اين شركت خدماتي را براي رفع مشكلات و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان به خريداران اين محصول، ارائه مي دهد.

به طور مثال، اگر ماشين ظرفشويي سامسونگ به درستي كار نكند، سر و صداي زيادي ايجاد مي كند. مهمترين قسمت تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ تشخيص بخشي است كه بايد در داخل دستگاه تعمير شود. چه كسي بهتر از يك متخصص خبره در تعمير ظرف شويي سامسونگ مي تواند اين كار را انجام دهد.

اگر شناسايي مشكل را به درستي انجام دهيد، حل آن دشوار نيست. بنابراين، وقتي احساس كرديد كه ظرف شويي سامسونگ شما به مشكل بر خورده است، بايد فوراً از تعميركار ماشين ظرفشويي سامسونگ خود بخواهيد تا آن را در اسرع وقت با مراجعه به مكان، آن را تعمير كند.

دلايل عمده خرابي و نياز به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

 چرا ماشين ظرفشويي ظرف ها را به خوبي خشك نمي كند؟

  • خرابي تهويه: وظيفه تهويه، حذف هواي گرم و بخار آب از ماشين ظرفشويي پس از شستن است. هنگامي كه تهويه به درستي كار نكند، بخار ايجاد شده در دستگاه باقي مي ماند و از خشك شدن ظروف جلوگيري مي كنند.
  • آسيب به بازوهاي اسپري: با باز و بررسي كردن بازوهاي اسپري مي توانيد اين مشكل را برطرف كرده و در صورت نياز اين بازوها را تعويض كنيد.
  • خرابي فن تهويه: از فن تهويه گاهي اوقات براي خشك كردن ظروف استفاده مي شود. گاهي اوقات اين فن ها مي توانند سوخته، مسدود يا به طور كامل آسيب ببينند. در نتيجه براي سرويس و يا تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ، بايد همراه با ساير بررسي هاي فني، بررسي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۲:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ

 ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ 

مراكز تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ (SAMSUNG) در طول سالها تجربه در خدمات سرويس هاي تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ، به اين مورد رسيده اند كه بايد به همه وسايلي كه با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط هستند توجه ويژه اي داشت.

مارك ها و برندهاي معتبر به دنبال توليد محصولات خود با بهترين كيفيت هستند و با توجه به آمار فروش و توليد ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ، به راحتي مي توان درك كرد كه اين دستگاه مورد استقبال مردم و همه كساني كه از اين محصولات استفاده مي كنند، بوده است.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ خود را به متخصصان متخصص و مجرب صفاهان سرويس بسپاريد.

نمايندگي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ 

مركز تعمير اين دستگاه سالانه دوره هاي آموزشي را براي تعميركاران ماشين ظرفشويي سامسونگ برگزار مي كند و آنها را با روش هاي تعمير لوازم خانگي خود آشنا كرده و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ را آموزش مي دهد.

هنگامي كه ماشين ظرفشويي شما مشكلي دارد و به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ نياز داريد، مي توانيد با خيال راحت با تعميرگاه مجاز ماشين ظرفشويي خود تماس بگيريد.

آنها متخصص ترين و باصلاحيت ترين تعميركار را براي شما ارسال مي كنند. براي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان با صفاهان سرويس تماس بگيريد تا در اسرع وقت و با هزينه مناسب آن را مانند روز اول تحويل شما دهيم.

علاوه بر اين، متخصصان ما نكته هاي خوبي را در براي نگهداري و استفاده درست از ماشين ظرفشويي سامسونگ به شما ارائه مي دهند تا بتوانيد از دستگاه خود بهتر استفاده كنيد.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ به دليل استفاده در خانه و همچنين هتل ها داراي اهميت است. به همين دليل، اين شركت خدماتي را براي رفع مشكلات و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان به خريداران اين محصول، ارائه مي دهد.

به طور مثال، اگر ماشين ظرفشويي سامسونگ به درستي كار نكند، سر و صداي زيادي ايجاد مي كند. مهمترين قسمت تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ تشخيص بخشي است كه بايد در داخل دستگاه تعمير شود. چه كسي بهتر از يك متخصص خبره در تعمير ظرف شويي سامسونگ مي تواند اين كار را انجام دهد.

اگر شناسايي مشكل را به درستي انجام دهيد، حل آن دشوار نيست. بنابراين، وقتي احساس كرديد كه ظرف شويي سامسونگ شما به مشكل بر خورده است، بايد فوراً از تعميركار ماشين ظرفشويي سامسونگ خود بخواهيد تا آن را در اسرع وقت با مراجعه به مكان، آن را تعمير كند.

دلايل عمده خرابي و نياز به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

 چرا ماشين ظرفشويي ظرف ها را به خوبي خشك نمي كند؟

  • خرابي تهويه: وظيفه تهويه، حذف هواي گرم و بخار آب از ماشين ظرفشويي پس از شستن است. هنگامي كه تهويه به درستي كار نكند، بخار ايجاد شده در دستگاه باقي مي ماند و از خشك شدن ظروف جلوگيري مي كنند.
  • آسيب به بازوهاي اسپري: با باز و بررسي كردن بازوهاي اسپري مي توانيد اين مشكل را برطرف كرده و در صورت نياز اين بازوها را تعويض كنيد.
  • خرابي فن تهويه: از فن تهويه گاهي اوقات براي خشك كردن ظروف استفاده مي شود. گاهي اوقات اين فن ها مي توانند سوخته، مسدود يا به طور كامل آسيب ببينند. در نتيجه براي سرويس و يا تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ، بايد همراه با ساير بررسي هاي فني، بررسي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۱:۴۵ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ

 ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ 

مراكز تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ (SAMSUNG) در طول سالها تجربه در خدمات سرويس هاي تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ، به اين مورد رسيده اند كه بايد به همه وسايلي كه با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط هستند توجه ويژه اي داشت.

مارك ها و برندهاي معتبر به دنبال توليد محصولات خود با بهترين كيفيت هستند و با توجه به آمار فروش و توليد ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ، به راحتي مي توان درك كرد كه اين دستگاه مورد استقبال مردم و همه كساني كه از اين محصولات استفاده مي كنند، بوده است.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ خود را به متخصصان متخصص و مجرب صفاهان سرويس بسپاريد.

نمايندگي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ 

مركز تعمير اين دستگاه سالانه دوره هاي آموزشي را براي تعميركاران ماشين ظرفشويي سامسونگ برگزار مي كند و آنها را با روش هاي تعمير لوازم خانگي خود آشنا كرده و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ را آموزش مي دهد.

هنگامي كه ماشين ظرفشويي شما مشكلي دارد و به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ نياز داريد، مي توانيد با خيال راحت با تعميرگاه مجاز ماشين ظرفشويي خود تماس بگيريد.

آنها متخصص ترين و باصلاحيت ترين تعميركار را براي شما ارسال مي كنند. براي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان با صفاهان سرويس تماس بگيريد تا در اسرع وقت و با هزينه مناسب آن را مانند روز اول تحويل شما دهيم.

علاوه بر اين، متخصصان ما نكته هاي خوبي را در براي نگهداري و استفاده درست از ماشين ظرفشويي سامسونگ به شما ارائه مي دهند تا بتوانيد از دستگاه خود بهتر استفاده كنيد.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ به دليل استفاده در خانه و همچنين هتل ها داراي اهميت است. به همين دليل، اين شركت خدماتي را براي رفع مشكلات و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان به خريداران اين محصول، ارائه مي دهد.

به طور مثال، اگر ماشين ظرفشويي سامسونگ به درستي كار نكند، سر و صداي زيادي ايجاد مي كند. مهمترين قسمت تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ تشخيص بخشي است كه بايد در داخل دستگاه تعمير شود. چه كسي بهتر از يك متخصص خبره در تعمير ظرف شويي سامسونگ مي تواند اين كار را انجام دهد.

اگر شناسايي مشكل را به درستي انجام دهيد، حل آن دشوار نيست. بنابراين، وقتي احساس كرديد كه ظرف شويي سامسونگ شما به مشكل بر خورده است، بايد فوراً از تعميركار ماشين ظرفشويي سامسونگ خود بخواهيد تا آن را در اسرع وقت با مراجعه به مكان، آن را تعمير كند.

دلايل عمده خرابي و نياز به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

 چرا ماشين ظرفشويي ظرف ها را به خوبي خشك نمي كند؟

  • خرابي تهويه: وظيفه تهويه، حذف هواي گرم و بخار آب از ماشين ظرفشويي پس از شستن است. هنگامي كه تهويه به درستي كار نكند، بخار ايجاد شده در دستگاه باقي مي ماند و از خشك شدن ظروف جلوگيري مي كنند.
  • آسيب به بازوهاي اسپري: با باز و بررسي كردن بازوهاي اسپري مي توانيد اين مشكل را برطرف كرده و در صورت نياز اين بازوها را تعويض كنيد.
  • خرابي فن تهويه: از فن تهويه گاهي اوقات براي خشك كردن ظروف استفاده مي شود. گاهي اوقات اين فن ها مي توانند سوخته، مسدود يا به طور كامل آسيب ببينند. در نتيجه براي سرويس و يا تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ، بايد همراه با ساير بررسي هاي فني، بررسي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۱:۲۷ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي لباسشويي سامسونگ

 ماشين هاي لباسشويي سامسونگ 



ماشين لباسشويي سامسونگ از جمله ماشين لباسشويي‌هاي مدرن و بسيار كاربردي در ميان برندهاي مطرح امروز است، اين محصول سامسونگ با طراحي بسيار زيبا و منحصربه‌فرد و همچنين مجهز بودن به تكنولوژي روز،در كنار برنامه‌هاي متنوع و كا بردي شستشو مثل شستشوي سريع،برنامه ضد چروك و كاهش سطح مصرف انرژي چشم گير تا A+++ و دارا بودن موتور نوع دايركت درايو توانسته است جاي خود را در ميان خريداران به خوبي باز كند. خريداران اين محصول مي‌توانند براي انجام كليه تعمير ماشين لباسشويي سامسونگ در اصفهان به نمايندگي‌هاي مجاز اين برند در شهر يا شهرستان محل اقامت خود مراجعه كنند. در نمايندگي‌هاي مجاز اين كار توسط پرسنل با تجربه و متخصص در كوتاه‌ترين زمان ممكن و در صورت نياز به تعويض قطعات با استفاده از قطعات اورجينال و ضمانت اصالت كالا انجام مي‌گيرد.

ماشين لباسشويي سامسونگ چه موقع نيازمند به تعمير مي باشد ؟

در صورتي كه ماشين لباسشويي شما كدهاي خطا يا ارور ارسال مي‌كند بهتر است كه با يك نمايندگي مجاز تعمير ماشين لباسشويي سامسونگ تماس بگيريد. كدهاي خطاي زيادي وجود دارد كه هركدام بيانگر ايجاد مشكل در بخشي از سخت افزار يا برنامه‌هاي شستشوي ماشين لباسشويي هستند.
معمولا در زمان ارسال كد خطا چند لحظه بعد از روشن شدن ماشين لباسشويي و با آغاز كار كردن آن، ناگهان ماشين لباسشويي متوقف شده و يك كد خطا روي صفحه نمايش ظاهر مي‌شود. در اين بخش شما را با خطاهاي رايج در ماشين‌هاي لباسشويي سامسونگ آشنا مي‌كنيم.

كد خطاي PF: اگر اين خطا را مشاهده كرديد بهتر است كه برق ورودي ماشين لباسشويي را كنترل كنيد، معمولا زماني كه برق ماشين لباسشويي حين كار كردن قطع و وصل شود اين ارور ظاهر مي‌شود. گاهي نيز به دليل وجود ايراد در برد ماشين لباسشويي اين خطا رخ مي‌دهد.

كد خطاي E1 يا ۴E: زماني كه اين خطا را مي‌بينيد بايد مسير آب ورودي دستگاه را چك كنيد، شلنگ آب، صافي ماشين لباسشويي و در كل مسيري كه آب به ماشين وارد مي‌شود را بررسي كنيد. البته گاهي اوقات بروز اشكال در برد نيز ممكن است اين خطا را به همراه داشته باشد.

كد خطاي E2 يا ۵E: اين خطا مخصوص بخش خروجي و تخليه آب است، در صورت بروز اين خطا بايد مسير تخليه آب از جمله شلنگ و پمپ تخليه را بررسي كنيد، گاهي تا خوردگي شلنگ تخليه باعث مي‌شود كه اين خطا ظاهر شود.

ساير خطاهاي رايج به اين شرح است:

  1. كد خطاي E6: خطاي سنسور دماي آب.
  2. كد خطاي de : قفل در ماشين لباسشويي بررسي شود
  3. كد خطاي Hr : سنسور دماي آب بررسي شود.
  4. كد خطاي HE : المنت دستگاه بررسي شود

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۷:۵۳ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي لباسشويي بوش

 ماشين هاي لباسشويي بوش 



صفاهان سرويس داراي نيروهاي متخصص مي باشد وبراي تعويض قطعات ماشين لباسشويي بوش ازقطعات اصلي وفابريك استفاده ميكند كه اين دوموضوع ازاهميت بالايي درتعميرات برخورداراست.

صفاهان سرويس نمايندگي رسمي ماشين لباسشويي بوش نيست ولي صفاهان سرويس زيرنظر اتحاديه تعيرات لوازم خانگي ميباشد وميتواند تعميرات ماشين لباسشويي بوش راانجام دهد.

تمامي مبالغ دريافتي نيروهاي صفاهان سرويس براي تعميرياسرويس ونصب ماشين لباسشويي بوش طبق تعرفه اتحاديه ميباشدوهزينه بالاتري دريافت نميشود.

تمامي قطعات مصرفي براي تعميرياسرويس ماشين لباسشويي بوش توسط صفاهان سرويس اورجينال واصلي وفابريك ميباشد وهمين موضوع باعث برتري صفاهان سرويس درتعميرات ماشين لباسشويي بوش نسبت به ساير تعميركارها وشركت هاي ديگر ميباشد.

ازاين رو صفاهان سرويس مركز تعميرات لباسشويي بوش دراصفهان بخاطر اعتمادكردن مشتري وبرند سازي وجلب رضايت قطعات مصرفي وكارانجام شده رابه مدت 3ماه گارانتي ميكند.

صفاهان سرويس يك مجموعه تعميرات تمامي برندهايلوازم خانگي دراصفهان ميباشدوبصورت مستقل ازساير شركت ها ونمايندگي ها ميباشد وزيرنظر اتحاديه به فعاليت خود ادامه ميدهد.

چراصفاهان سرويس را براي تعمير ماشين لباسشويي بوش انتخاب كنيم؟

  1. سرعت درارائه خدمات دركمتراز24ساعت كه نكته ايي خيلي مهمي ميباشد
  2. تعميرات ماشين لباسشويي درمحل وعدم جابجايي وكاهش هزينه هاي جابجايي
  3. استفاده ازقطعات فابريكي براي تعميرماشين لباسشويي
  4. عيب يابي دقيق وصحيح درتشخيص عيب
  5. مسلط بودن به دستگاه شمابراي تعمير
  6. ارائه فاكتوررسمي وگرفتن هزينه طبق تعرفه اتحاديه وزيرنظر اتحاديه فعاليت داشتن
  7. استفاده ازنيروهاي مجرب وباتجربه

اگر براي تعمير يا نصب يا تعمير ماشين لباسشويي بوش در اصفهان بدنبال تعمير كار هستيد صفاهان سرويس را انتخاب كنيد كه بدنبال ارائه خدمات با بالاترين كيفيت به شما هست

ارور ماشين لباسشويي بوش :

  • E02 – برنامه كارت الكترونيكي معيوب است – خرابي كارت براي تعمير به تعميرگاه ارسال مي شود
  • E13 – علت خرابي تخليه آب – تخليه آب مشكل است – فيلتر خاك – پمپ تخليه نامناسب – تعويض پمپ تخليه – دو شاخه را جدا كرده و با مركز خدمات تماس بگيريد
  • E16 – ممكن است درب در باز باشد – ميكروسوئيچ سوخت – ميكروسوييچ كار نمي كند
  • E17 –  اشكال از زمان آبگيري بيش از حد معمول – بسته بودن شير آب – خرابي اكوا استاپ – اشكال از فرمان برد
  • E18 – خطاي پمپ تخليه – خروجي مسدود شده است

 

  • E19 – زمان گرم شدن بيش از حد آب – ولتاژ پايين – سوزاندن عنصر – خرابي برد الكترونيكي
  • E20 – خطاي سنسور NTC – عنصر
  • E23 – خطاي خرابي Aqua Stop – شير بسته است – خرابي برد الكترونيكي
  • E25 –  اشكال ارور از سنسور كف – بررسي ببين كف دستگاه AQUA Sensore
  • E26 – خطاي هيدروستات – ولتاژ بايد بين 3.5 تا 0.5 باشد – شيلنگ Hydrostat

 

  • E27 – خرابي هيدرواستات – خرابي يا مسدود شدن شيلنگ هيدروستات
  • E28 – خرابي يا سوزش سنسور كف – سنسور جريان خراب شدن سنسور
  • E29 – خطاي بسته بودن آب – خرابي سنسور – Aqua Stop – خرابي برد الكترونيكي
  • E -31 – خطاي پمپ تخليه – لوله خروجي – Hydrostat – لوله هيدروستات
  • E32 – اضافه شدن مشكل يا كمبود لباس – هنگام خشك شدن و ارورهاي ديگر.....

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۱:۱۸ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي لباسشويي ال جي

 ماشين هاي لباسشويي ال جي 


يكي از محبوب‌ترين برندهاي لوازم الكترونيكي در ميان ايرانيان برند الجي است، به ويژه ماشين لباسشويي ال جي از جمله محصولات پرطرفدار اين برند كره‌اي محسوب مي‌شود، از آنجايي كه ماشين لباسشويي يك وسيله كاملا كاربردي و ضروري در منزل محسوب مي‌شود، بايد در مورد سرويس دوره اي يا تعميرات آن بسيار حساس بود. صفاهان سرويس تيمي متخصص و فعال در زمينه تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

 

 نكات مهم در تعمير ماشين لباسشويي ال جي

دو نكته وجود دارد كه در تعمير ماشين لباسشويي بايد به آن دقت كنيد، نكته اول اين كه ماشين لباسشويي يك وسيله كاملا كاربردي و مهم است، بنابراين اگر به هر دليلي نياز به تعمير داشته باشد ميتواند بخشي از امور منزل را مختل كند، پس بسيار مهم است كه انجام تعميرات ماشين لباسشويي بسيار سريع و در اسرع وقت صورت گيرد.

نكته مهم بعدي كه بايد به آن اشاره كنيم اين است كه اگر در زمان تعمير ماشين لباسشويي در اصفهان نياز به تعويض قطعه وجود داشته باشد، قطعه‌اي كه مورد استفاده قرار مي‌گيرد بايد اورجينال و اصل بوده و از ضمانت اصالت كالا بهره‌مند باشد.

رعايت اين دو نكته باعث مي‌شود كه كار تعمير ماشين لباسشويي به شكل مناسب و اصولي انجام گيرد.

نگاهي به كدهاي خطاي ماشين لباسشويي ال جي : يكي از عمده مشكلاتي كه خريداران ماشين لباسشويي ال جي با آن روبه‌رو هستند مشكل ارور يا پيغام خطاهايياست كه گاهي رخ مي‌دهد،

انواع كد ها و خطاها :

  • IE: اشكال در آب‌گيري لباسشويي ال جي
  • OE: اشكال در تخليه آب ماشين لباسشويي ال جي
  • HE: اشكال در المنت يا مدار مربوطه
  • Te: اشكال در ترميستور دماي آب
  • de : اشكال در ميكروسوييچ در
  • LE: اشكال در سنسور دور سنج موتور دايركت درايو
  • CE: اشكال در موتور
  • CL: فعال شدن قفل كودك

در اكثر مواقع با ريست كردن ماشين لباسشويي يا خاموش و روشن كردن آن مشكل حل مي‌شود، اما در صورتي كه پيغام خطا به بروز يك مشكل فني اشاره دارد بايد با تعميركاران ماشين لباسشويي تماس بگيريد تا ماشين لباسشويي را عيب‌يابي كرده و ايراد آن را برطرف كنند.

نگهداري از ماشين لباسشويي ال جي

كيفيت نگهداري از ماشين لباسشويي باعث مي شود تا وسيله شما داراي طول عمر بالايي باشد، ضمن اين كه سرويس‌هاي مرتب و دوره‌اي نيز مي تواند تاثير زيادي در اين مورد داشته باشند. از جمله نكات مراقبتي كه بايد در نگهداري ماشين لباسشويي ال جي به آن توجه كنيد اين است كه پس از پايان شستشو سريع‌تر لباس‌ها را از دستگاه خارج نماييد و كف لاستيك دور درب را با يك دستمال خشك كنيد.

حداقل يك ساعت درب ماشين لباسشويي را باز بگذاريد تا رطوبت داخل ماشين خارج شود. هر شش ماه يكبار حدود يك فنجان پودر جرمگير داخل جاپودي و برنامه Clean drum يا برنامه Cotton را انتخاب كرده را انتخاب كرده و ماشين را بدون لباس استارت نماييد.

بايد حداقل هر 6 ماه يك بار فيلتر پايين دستگاه را باز كرده و تميز كنيد، بهتر است هر سال يك بار با يك مسواك روزنه سقف جاپودري را تميز كنيد تا ورود آب به دستگاه بهتر گردد.
رعايت همين نكات به ظاهر ساده به شكل چشم‌گيري كارايي ماشين لباسشويي ال جي را افزايش داده و سبب مي‌شود كه نياز كمتري به تعمير داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۴:۵۷ توسط:احسان زماني موضوع: