مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

منتقل كردن بار به شيخ صالح

منتقل كردن بار به شيخ صالح

 

 بازارچه مرزي شيخ صالح در سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را آغاز نموده و از بازارچه هاي رسمي كشور مي باشد.

شيخ صالح در فاصله ۴۵ كيلومتري شهرستان تازه آباد و از توابع ثلاث باباجاني مي‌باشد.

بازارچه هاي شيخ صالح همه روزه شاهد كاميون هايي با كالاهاي زيادي مي باشد كه در رونق اقتصادي اين شهرستان بسيار نقش بسزايي داشته اين بازارچه روزانه شاهد ۵۰ كاميون ايراني مي‌باشد كه كالاهايي همچون سيمان چيپس و انواع لوازم پلاستيكي را به عراق صادر مي كند ما مفتخريم كه در شركت خود حمل بار از اصفهان به شيخ صالح را انجام مي‌دهيم و با بهترين كاميونها به مردم خدمت رساني ميكنيم.

 شركت حمل و نقل مرضيه ما در تمامي شهرهاي ايران از جمله باربري شيخ صالح قادر به باربري مرزي ميباشد و بهترين باربري براي شيخ صالح را مي توان با شركت باربري ما تجربه كرد باربري و حمل و نقل در شركت ما  براي مرز شيخ صالح بسيار فعال بوده و بار شما را با نهايت ايمني و سرعت انجام ميدهيم يكي از دوست داشتني هاي يك شركت اين است كه بتواند كالاهاي خود را بعد از بار كردن به مرز هايي مثل شيخ صالح رسانده و اين كالاها را ماشين هايي مثل كاميون و خاور و غيره اي من به مقصد برساند شركت ما بار شما را براي فرستادن به شيخ صالح بيمه كرده و با تخفيف ويژه به شما مشتريان ارائه مي دهد. اين شركت بيمه نامه معتبر و دولتي براي كالاهاي شما ارائه مي دهد و كارشناسان خبره ما در اين شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما مي باشند و كارشناسان ما شما را راهنمايي كرده تا براي ارسال بار از اصفهان به مرز شيخ صالح بهترين ها را انتخاب كنيد. بيمه‌نامه باعث مي‌شود كه اگر مشكلي براي بار هاي تان هنگام بار بردن از اصفهان به مرز شيخ صفي پيش بيايد تمام خسارات را پرداخت ميكند اين شركت تا سقف ۳۰ ميليون تومان به صورت رايگان بارهاي شما مشتريان عزيز را بيمه كرده و و بارهاي شما تحت  پوشش بيمه ايران مي باشد. كاميون هاي شركت ما انواع مختلفي دارند كه براي باربري به مرز شيخ صالح به صورت مجهز با سقفي پوشيده آماده ارائه خدمات مي باشند باربري تمام مرزهاي ايران به ويژه مرز شيخ صفي را با اطمينان خاطر به ما بسپاريد ارزانترين نرخ كرايه براي حمل و نقل بارهاي صادراتي در شركت ما مي باشد با كارشناسان ما مشورت كرده و حمل بار هاي تان را به ما بسپاريد. باربري شركت ما متخصص ارائه خدمت رساني و حمل و نقل از گمركهاي ايران مي باشد انواع كاميون ها و  تريلي ها و به صورت شبانه روزي و ۲۴ ساعته حتي ايام تعطيل خدمات باربري شما را در كوتاهترين زمان ممكن انجام مي دهند.

رانندگان و پرسنل ما بسيار مجرب از رابطه بوده و تمام توان تلاش خود را به كار مي‌گيرند كه رضايت شما مشتريان محترم را كسب كند در شركت ما مشتري قبل از واريز نمودن وجه به فروشنده يك قيمت حدودي از بار و محموله خود دارد و قبل ازاستعلام  از شركت ما از قيمت ها اطلاع دارد

براي حمل و نقل بار ه هاي خود با شركت ما تماس گرفته و ازكارشناسان ما راهنمايي بگيريد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۵۵ توسط:احسان زماني موضوع:

حمل بار به نقاط مرزي متفاوت

حمل بار به نقاط مرزي متفاوت

 

مرز خسروي يكي از پايانه هاي رسمي و بين المللي ايران است كه در شهرستان قصرشيرين واقع شده و ارتباط زميني ايران با عراق توسط اين مرز برقرار است.

 حمل بار از اصفهان به مرز خسروي با شركت ما بسيار ساده و راحت خواهد بود.

باربري اصفهان به مرز خسروي توسط شركت ما انجام مي شود و براي بار هايتان امنيت را در اين شركت تضمين مي‌كنيم و ضامن سلامتي كالاها و اثاثيه شما هستيم اين شركت با بيمه نامه رايگان و معتبر آماده خدمت رساني به شما عزيزان است. اين شركت خدمات مشاوره رايگان دارد. به دليل اينكه مرز خسروي شلوغ است قيمت‌هاي حمل بار از اصفهان به مرز خسروي بيشتر است

همچنين تعداد  كاميون‌ها كم هستند ولي ما در شركت مان قيمت‌ها را هيچ تغييري نداده و طبق خواسته شما كاميون را در اختيار شما قرار ميدهيم.

اين شركت براي باربري از اصفهان به مرز خسروي بارنامه دولتي صادر مي‌كند كه باعث امنيت بار و كالاهاي تا ن ميشود.

و در ضمن بدون بارنامه دولتي بار را جابجا نخواهد كرد در بارنامه دولتي اطلاعاتي مثل اطلاعات مالي اطلاعات صاحب بار اطلاعات نوع بار ثبت شده است كه براي راننده خيلي مهم مي باشد ما در اين شركت راننده و ماشين را بدون بارنامه دولتي به مرزها نمي‌فرستيم با شركت ما نگران جريمه شدن و يا خراب شدن ماشين نباشيد شركت ما در اسرع وقت انواع كاميون ها را براي شما ميفرستد كاميونهاي تك و كاميون‌هاي ۱۰ تن كه براي حمل انواع بارهاي صنعتي و تجاري مناسب است.

كاميونهاي جفت يا 15 تن كه توانايي حمل انواع بارها چه ساده و چه شكننده را دارند كاميون ها در شركت ما سقف دار بوده و حتي كاميون هايي داريم كه براي حمل بار در شهر ها مناسب است بار هايتان را براي رساندن به مرز خسروي به ما بسپاريد .ما با داشتن كاميون‌هاي مطمئن بار شما را سالم به مقصد رسانده و شما هيچ ضرري را متحمل نمي شويد. ارسال بار با نيسان به مرز خسروي  همه روزه و ۲۴ ساعته با برقراري يك تلفن و يا با اپليكيشن در شركت ما انجام مي شود.

شركت ما با ارائه خدمات نوين همراه با بارنامه و بيمه نامه معتبر مطابق با ارزش بار در سريعترين زمان آماده حمل و نقل انواع بار يا كالا و اثاثيه منزل و يا اداري مي باشد.

 براي استعلام از تعرفه قيمت به روز نيسان با كارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات اين شركت بهره مند شويد حمل بار با نيسان با كمترين قيمت را در شركت ما تجربه كرده و امكان حمل و نقل اثاثيه و يا هر چيز ممكن را داشته باشيد.

نيسان براي بار هاي كم حجم بسيار مناسب مي باشد و با كرايه كمتر و سرعت بالا كالاي شما را زودتر به مقصد مي رساند و از ديگر مزيت هاي نيسان تخليه سريع در مقصد مي باشد و اين وانت بار نيسان براي حمل و نقل بار شما عزيزان به مرز خسروي بسيار مناسب بوده و شما با خيال آسوده بار خود را به شركت ما داده و در مرز خسروي تحويل مي گيريد براي حمل و نقل بار خود از اصفهان به مرز خسروي شركت ما را انتخاب كنيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۱:۲۰ توسط:احسان زماني موضوع:

حمل باربه نقاط مختلف مرزي

حمل باربه نقاط مختلف مرزي

 

مهران شهري واقع در استان ايلام مي باشد و از مناطق گرمسيري محسوب مي شود حمل بار از اصفهان به مهران توسط شركت ما انجام ميگيرد.

 

براي حمل بار به مرزهاي كشور بايد اقداماتي انجام داد تا بدون دردسر اين بارها به مقصد برسد حمل بار از اصفهان به مهران به صورت مستقيم انجام مي‌شود البته براي ارسال بار مداركي مورد نياز است كه آماده كردن اين مدارك بر عهده شركت بوده و شركت ما مداركي مانند كارت بازرگاني ،مجوز صدور و گواهي استاندارد، قيمت گذاري كالا توسط گمرك را آماده كرده و در اختيار رانندگان حمل بار به مرزها قرار مي‌دهد.

البته بسياري از شركت‌ها از اين قوانين مطلع نبوده و باعث مي‌شوند كه صاحبان بار بدون اطلاع از اين قوانين بار ها را به مرزها برد ه و دچار ضررهاي زيادي شوند كاميونهاي شركت مام سقف بوده و بر اساس نوع بار و وزن بار وحجم ان  كاميون ويا خاور را انتخاب كرده با توجه به سالم بودن ماشين ها راهي مرزها مي كنند ارسال بار به غرب كشور از مرزهاي شلمچه و مهران  وچزابه صورت مي‌گيرد مهران يكي از شهرهاي مهم تردد باربري و عراق به شمار مي‌آيد كه نيمي از جابجايي ها از مهران صورت مي‌گيرد.

براي حمل بار به مرزهاي كشور مخصوصا مهران بايد مناسب ترين كارتون ها در نظر گرفته هم سالم باشند و هم مسقف و بر اساس نوبت به حجم كالا ماشين مورد نظر را انتخاب كنيد البته بعضي بارها با وجود وزن كم داراي حجم زيادي هستند و به خاطر همين بايد اطلاعات داشته باشيم كه كاميون بزرگتري را انتخاب كنيم شركت مسابقه بي‌نظير در حمل بار از اصفهان به مهران در تمامي اين نكات را در نظر مي‌گيرد البته قيمت آن نسبت به ماشين و متفاوت است ولي ما در شركت خود يك تخفيف جزيي مي‌دهيم.

خدمات ارسال بار و كالا از اصفهان و ساير شهرها به گمرك و مرز مهران كه مرز مشترك ايران و عراق است كه توسط شركت ما انجام مي شود.

حمل و نقل انواع بار ها و كالاهاي صنعتي و شخصي با كمترين هزينه به صورت دربستي با انواع خودروهاي باربري از اصفهان به مرز مهران رادر شركت ما تجربه كنيد.

شركت ما در ۲۴ ساعت از شبانه روز و حتي در ايام تعطيل در خدمت شما مشتريان گرامي مي باشد اين شركت داراي كادري جوانب رانندگاني با تجربه دلسوز مي باشد

شركت ما تمام كالاها و بارهاي شما را از ابتدا بيمه كرده و شما مي توانيد به اين شركت اعتماد كنيد اگر قصد داريد بايد از اصفهان به مهران منتقل كنيد حتماً با شركت ما تماس گرفته و يا وارد اپليكيشن  شركت شده و به راحتي نيرو و ماشين را كه مي خواهيد درخواست كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۵:۴۷ توسط:احسان زماني موضوع:

حمل بار نقاط مختلف تهران

حمل بار نقاط مختلف تهران

 

 امروزه همه ما با تبادلات كالا از شهري به شهر ديگر آشنا هستيم و نمونه بارز اين تبادل كالا حمل بار از اصفهان به تهران و بالعكس مي باشد شركت ما با بهترين امكانات اين  زمينه  را فراهم كرده .باربري از اصفهان به تهران به صورت زمينه انجام مي شود.

شركت ما هم در زمينه خرده بار و هم در زمينه بار هاي بزرگ با شركت هاي بزرگ تهران در تبادل است دفاتر مشاوره رايگان براي اين كار دارد كه مشتريان عزيز بتوانند بهترين گزينه را انتخاب كنند خدماتي مثل بسته بندي هاي محكم و سالم ،ارسال خودروي مورد نظر با كمترين زمان ، حمل اثاثيه منزل از اصفهان به تهران حمل و نقل خرده بار و كلي بار از اصفهان به تهران . كارشناسان مجرب و دلسوز، كاميون ها و خاور ها و ماشين هاي ديگر با بيمه نامه دسترسي سريع به اين شركت به دليل بازاريابي ماهرانه كه انجام شده پاسخگوي تمام وقت به تماس هاي شما عزيزان مي باشد. اين موارد بخش اندكي از خدماتي است كه ما در شركت خود انجام داده ايم .يك تعدا فاكتورهايي مثل وزن بار حجم بار زمان موجود براي انجام حمل باردراين كار دخالت دارندكه شما بايداطلاعات صحيح و خوبي را در خدمت متخصصان ما بگذاريد. هرگونه اخبار غلطي كه شما در اختيار متخصصان بگذاري باعث مي شود كه خدمات ماديران ۸ مثلاً اگر حجم وسايل منزلتان زياد است بايد از شركت خود كه برايتان كاميون بفرستد نيسان چون حمل بار از اصفهان به تهران با نيسان سخت ميشود ولي با كاميون و يا خاور اين حمل بار به اصطلاح استاندارد شده و به راحتي انجام مي‌شود اگر مي خواهيد اثاثيه منزل را از اصفهان به تهران بفرستيم بايد خيلي حواست را جمع كرده كه چه شركتي اين كار را داريد چون حمل بار از اصفهان به تهران نسبت به اينكه بخواهيد داخل استان از نقطه به نقطه ديگر بفرستيد خيلي فرق مي كند راه طولاني و خسته كننده است كه هزار كيلومتر مي شود.

پس منطقي و مشخص است كه با ماشين هاي بزرگ و جديد و به روز اين كار بسيار راحت تر انجام شود وبه وسايل شما ضربه اي وارد نمي كند ما در شركت خود به اين مسائل خيلي خوب رسيدگي مي‌كنيم حتي اگر كسي اشتباهي به جاي خاور و كاميون نيسان از ما بخواهد ما به محض اينكه مي‌بينيم وسايل زياد دو راه طولاني است  نيسان را برمي گردانيم و ماشين مناسب را جايگزين خواهيم كرد.

به عنوان مثال اگر يك وسيله برقي را بخواهد از اصفهان به تهران ببريدوبه يك شركت معتبر نسپاريد و اين وسيله برقي ضربه بخورد و خراب شود چقدر براي شماهزينه برميدارد.ابن بسته بندي درست و منظم واستاندارد براي چه وسايل برقي و چه وسايل ديگر كاري بسيار ضروري است كه شركت ما با افتخار اين كار را انجام مي‌دهد اين شركت با سابقه درخشان در زمينه بسته بندي اثاثيه منزل بيمه نامه مخصوص استفاده از كاميون هاي جديد و سرپوشيده كارشناساني در محل براي نوشتن ليست چيدمان در كاميون  كه خود از مهمترين كارها مي باشد در خدمت شما مشتريان عزيز مي باشد. و اين تنها گوشه‌اي از خدمات شركت ما مي باشد شركت ما با بالاترين كيفيت در زمينه حمل بار از اصفهان به تهران وچه به نقاط  ديگر تجربه بالايي دارد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۱:۰۰ توسط:احسان زماني موضوع:

شركت  هاي متنوع باربري 

شركت  هاي متنوع باربري 

شركتهاي متعددي در زمينه باربري و اثاث كشي در اصفهان در حال فعاليت هستند شركت ما با سابقه درخشان و خدمات ارزنده كه در اختيار هموطنان عزيز قرار مي دهد اجتماعي مردم را به خود جلب كرده است شركت ما با كادر مجرب و تيم حرفه‌اي ۲۰ ساعته حتي  در روزهاي تعطيل اختيار شما عزيزان است و مي توانيد با يك تماس و يا مراجعه به سايت با شركت باربري اصفهان نيازهاي خود را رفع كنيد

در ادامه توضيحات بيشتري راجع به شركت باربري اصفهان و خدمات و قيمت هاي آن اطلاعات را در اختيار شما قرار مي دهيم.

شركت باربري اصفهان به شركت گفته مي‌شود كه حمل بارهاي سنگين را از نقطه اي به نقطه ديگر بر عهده دارد چون حمل بار يكي از سخت ترين كارهاي ممكن است براي مردم ما در شركت باربري اصفهان اين كار سخت را به راحت ترين كار ممكن تبديل كرده.شبيه  به يك نعمت الهي!

 اين شركت با كمترين قيمت و بيمه كالا و كالاها و تضميني صد‌درصد آماده و خدمات باشد

 

اسباب كشي يكي از كارهاي سخت و پر دردسر است كه انرژي زيادي را مي‌گيرد و بهتر است هر چه بي دردسر تر صورت پذيرد.

به دلايل مختلف مردم ساليانه جابجا ميشود درون شهري و يا حتي برون شهري.

از همين رو حمل بار وسايل و اثاث كشي يك معضل مهم به شمار مي رود.

شما در اين زمينه مي‌توانيد با تماس گرفتن و مشاوره رايگان از خدمات و قيمت هاي شركت مطلع شده و متناسب با نيازتان مشاوره اختصاصي دريافت كنيد.

از آنجايي كه اثاث كشي كاري پر دغدغه و مشكل است شما مي توانيد با سفارش آنلاين يكي  از دغدغه هاي خود را كم كنيد.

يكي از معضلات اسباب كشي و حمل بار  امروزه براي اينكه وسايلمان با سلامت و بدون هيچ خدشه اي و ضربه به مقصد برسد، بسته بندي اثاثيه منزل است.

 مادر شركت  تمام تلاش خود را كرده ايم تا خيال شما را آسوده و راحت كنيم با در نظر گرفتن كادري مجرب و دلسوز و مهربان و خوش اخلاق و ماشين هاي جديد و به روز و كارتون‌هاي با استحكام بالا و ضربه گير.

 همچنين شركت ما اين امكان را براي شما فراهم كرده كه كيسه‌هاي هم لباس با چسب هاي مخصوص به شما ارائه دهد و كارتون هايي كه ضربه گير هستند و استحكام دارند .

با ما آسودگي خيال را تجربه كنيد.

شركت ما مژده اي هم به عروس خانم ها و آقا دامادها داده كه حمل جهيزيه منزل خود را به ما بسپاريد و از ما هديه دريافت كنيد شركت ما آماده هرگونه خدمات حمل و نقل و بسته بندي براي جهيزيه عروس و داماد ها را دارد با تيم متخصص  را دارد با تيم متخصص و با تجربه و دلسوز و مهربان براي اينكه با خيال راحت و بدون دغدغه زندگي مشترك خود را شروع كنيد.

ما با تخفيف دادن به عروس و داماد ها هديه خود را به آنها تقديم مي‌كنيم.

شما مي توانيد با تماس و گرفتن مشاوره رايگان متناسب با نياز خود خدمات دريافت كرده و با آسودگي خاطر كار خود را به ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۱۸ توسط:احسان زماني موضوع:

شركت هاي حمل و نقل

شركت هاي حمل و نقل

 

شركت حمل و نقل اصفهان يكي از بهترين شركت ها در زمينه باربري مي باشد كه با دادن مشاوره رايگان به مشتريان در اين زمينه فعاليت هاي گسترده انجام داده است درباره ارائه خدمات حمل و نقل و استعلام قيمت ها با ما همراه باشيد.

 اين شركت داراي پرسنلي با سابقه و خوش برخورد و خوش اخلاق دلسوز و مهربان در زمينه ترخيص كالا مي باشد يكي از مهمترين ويژگي‌هاي شركت ما رازداري اطلاعات مشتريان است كه از اهميت ويژه اي برخوردار است.

 در اصفهان شركت هاي حمل و نقل هاي زيادي وجود دارد كه در حال فعاليت ميباشند شركت ما بزرگترين و قوي ترين تيم بازاريابي حمل و نقل اصفهان را دارا مي باشد و هدف آن فقط و فقط خدمات رساني به مردم عزيز ايران است

 شعار اين شركت معتبر ارائه خدمات متمايز چه در زمينه هزينه و چه در زمينه وقت و زمان است

شركت حمل و نقل ما هم در زمينه خرده بار و هم در زمينه كلي با انواع كاميون و تريلر بيست و سي توني و غيره و با كمترين هزينه و بيمه ۱۰۰% كالا در اولين فرصت كالاي شما را به مقصد مورد نظر مي رساند شركت ما داراي مجوز پروانه فعاليت از راه و شهرسازي در استان اصفهان است و به صورت شركتي كامل قانوني به كليه مشتريان گرامي خدمات ارزنده‌اي را ارائه مي‌كند تمام كالاها ضمانت ۱۰۰% داشته ماشين ها  از پوششي مناسب برخوردارند و نيروهاي مجرب و جوان و راننده هاي خوش اخلاق و مهربان و دلسوز را دارا مي باشد.

اين شركت با سابقه درخشاني كه دارد آماده ارائه خدمات و سرويس دهي به مشتريان مي باشد اگرچه اين شركت در اصفهان و ايران جايگاه خاصي به خود اختصاص داده ولي در حمل و نقل به كشورهايي مثل آلمان روسيه و چين و غيره نيز خدمات زيادي ارائه داده است.

شركت ما فقط در زمينه حمل كالا و اثاثيه منزل به صورت كاميون و وانت فعاليت نمي‌كند ويا كارهاي كوچك و جزئي

 

بلكه در تمامي زمينه‌ها وحتي كالاهاي ظريف و شكننده و اثاثيه  منزل كه خانم ها نسبت به آن حساس هستند را نيز برعهده ميگيرد

امروزه با پيشرفت تكنولوژي كافيست با يك شماره ويا وارد شدن به يك اپليكيشن از تمامي امكانات شركت ما آگاه شويد شركت ما براي شما اين امكان را فراهم نموده همان طور كه در منزل نشسته وارد اپليكيشن شده و مبدا و مقصد را مشخص نموده تاريخ و ساعت را اعلام كرده تا اين شركت در اولين فرصت بهترين امكانات را به شما ارائه دهد

 پس كالاهاي خود را به شركت واحد با خيالي راحت و آسوده به دنبال كارهاي روزانه خود برويد و سعي كنيد هميشه  از شركت‌ها استعلام گرفته و بعد كالاهاي اساسي منزلتان را به آنها بسپاريد

اين شركت معتبر آماده است با ديگر شركت‌هاي بزرگ و كوچك و كارگاه و كارخانه ها قرارداد بسته و با آنها همكاري هاي لازم را انجام دهد همكاران ما در اين شركت ۲۴ ساعته و حتي روزهاي تعطيل در خدمت شما مشتريان عزيز هستند و آماده هرگونه پاسخگويي به سوالات شما را دارند

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۲:۰۱ توسط:احسان زماني موضوع:

حمل بارهاي متفاوت

حمل بارهاي متفاوت

حمل بار از شهري به شهر ديگر هميشه براي همه سخت و طاقت فرسا بوده است و خواهد بود چراكه در طول راه آسيب هاي زيادي به وسايل وارد مي‌شوند و يا حتي اينگونه به نظر مي‌رسد كه تمام وسايل نابود شده و از بين رفتند و به اندازه يك سريال زلزله خسارت وارد شده است.

 

در اين مقاله سعي داريم كه اطلاعاتي راجع به حمل بار در اختيار شما قرار دهيم

حمل بار از اصفهان به نقاط ديگر علاوه بر سختي هاي بسته بندي و چينش صحيح در وسيله نقليه تا مقصد،نحوه رانندگي و خالي كردن بار و غيره نيز بستگي دارد

شركت ما در تلاش است همواره با دانش و تكنولوژي كمك شما عزيزان باشد

شايد براي شما سوال پيش بيايد كه آيا حمله با هم نياز به دانش و تكنولوژي دارد؟

در پاسخ مي توان گفت بله! زيرا اگر كارگر هنگام بسته بندي دانش كافي را نداشته باشند و يا هنگام بار زدن وسايل به كلي نابود مي شوند

نحوه بسته بندي كردن در حمل بار از اصفهان به نقاط مختلف اهميت دارد زيرا بسته بندي وسايل شكستني يا مبلمان يا فرش و هر كدام متفاوت است به گونه‌اي كه بايد صورت گيرد كه در مقصد سالم باشد

همچنين حمله بار تا وسيله اهميت زيادي دارد چرا كه يخچال گاز و غيره كه از وسايل سنگين محسوب مي‌شوند به دقت زيادي نياز دارند كه ما در شركت از مسائل روز بهره برديم تا هم كردن بدون آسيب امكان پذير شود

همچنين راننده هاي استخدام شدند كه سلامت و امنيت بار براي آنها در اولويت باشد

راننده بايد با سرعت مجاز و يا حتي كمتر در مسير باشد

چرا كه وسايل شكستني دقت و آرامش بيشتري نياز دارند

وقتي يه بار در مقصد اهميت زيادي دارد چرا كه در مبدا و طول راه سالم و سلامت بوده و در نتيجه در مقصد نيز اين عمل بايد به درستي صورت پذيرد.

حمل بار با پوشش مناسب همراه با كار مجرب ، دلسوز ، مهربان و جوان در شركت ما انجام مي شود شما به راحتي حمل گاوصندوق و يخچال سايد باي سايد را به ما بسپاريد با كمترين ضربه ممكن.

 چه بخواهيد بار به ترمينال برسد و  از آنجا تحويل بگيريد و يا بخواهد به درب منزل برسد.

 تمام آنچه از اسباب كشي منزل يا اداره انتظار داريد را با باربري ما تجربه كنيد مخصوصا خانم‌ها كه نسبت به وسايلشان حساس هستند.حتماً بايد براي حمل و جابجايي بايد با ما در تماس باشند.

نيروهاي ما در طول شبانه روز حتي روزهاي تعطيل براي سرويس‌دهي با بالاترين كيفيت حمل و نقل و بهترين هزينه و سرعت مطلوب در خدمت شما مشتريان عزيز قرار مي گيرد شركت ما داراي جديدترين و بروزترين تجهيزات و ماشين‌آلات اسباب كشي است

با توجه به نكاتي ك گفته شد حمل بار به افراد متخصص و يك تيم مجرب نياز دارد تا سلامتي وسايل را براي شما تضمين كند كه شما بتوانيد با خيالي آسوده و خاطري خوش اين كار را به پايان برسانيد.

در شركت سعي بر اين بوده كه با رعايت تمامي مواردي كه ذكر شد سلامتي و ايمني را براي وسايل شما تامين كند.

 

جهت رزرو ميتوانيد با شماره تلفن هاي موجود تماس بگيريد

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۲:۳۲ توسط:احسان زماني موضوع:

نحوه ارسال باربه نقاط مختلف

نحوه ارسال باربه نقاط مختلف

 

روش هاي متعددي براي انتقال بار و رفت و آمد ميان دو استان اصفهان و تهران وجود دارد و انتقال بار ميان اين دواستان هميشه از حجم بالايي برخوردار بوده انتقال بار به چند صورت امكان دارد هم از طريق سنتي و هم از روش هاي اينترنتي و نوين .

ارسال بار از اصفهان به همه نقاط كشور امكان‌پذير خواهد بود شركت ما در نظر دارد كه اين كار را با روشي مطمئن و قيمتي مناسب و منصفانه براي شما انجام دهد ارسال هميشه به صورت جزئي و كلي بوده اگر براي ارسال بار جزيي خود به يك وانت دربست احتياج داريد كه بارهاي كم و جزئي خود را حمل كند اين كار را به شركت ما بسپاريد و اگر  اثاثيه منزل حساس و شكننده داريد باز هم اين كار را به شركت ما بسپاريد.

اصفهان مركز گردشگري ايران بوده و پر از صنايع دستي و سوغاتي هاي متنوع است و معمولاً بيشتر اين بارها از اصفهان به تهران مي رود پس  ارسال بار و اينكه با چه وسيله اي بار خود را به مقصد برسانيد تا خيالتان آسوده و راحت باشد بسيار مهم است.

ما در شركت خود تصميم داريم سلامتي بار را تضمين و آن را از هر خطري بيمه كنيم و با بهترين روش ها و كمترين هزينه به مقصد برسانيم.

 اپليكيشن شركت به شما اين امكان را ميدهد كه شما وارد آن شده ، مبدا و مقصد را مشخص كرده تاريخ و ساعت زده و به راحتي بار خود را به مكاني كه مي خواهيد بفرستيد.

بسته بندي كردن بار خيلي مهم است اين كه بسته‌بندي ايمني داشته و همچنين شيوه بسته بندي اهميت دارد.

مثلاً شما مي خواهيد بسته اي را ارسال كنيد كه شامل تعدادي قاب ميناكاري است اگر وزن هر قاب را حدود ۲۵۰ گرم بگيريم،چون اين كار خيلي حساس است اين تعداد قاب بايد به صورت حرفه‌اي بسته بندي شود و يا بگونه اي باشد كه هم مانع از شكسته شدن آنها شود و هم جاي كمتر در ماشين بگيرد و هم در كارتون هاي مخصوص بسته بندي شود. شركت ما اين امكان را به شما خواهد داد با داشتن نيروي مجرب و كارآمد بسته بندي ها را براي شما انجام ميدهد و آماده ارسال مي كند

 در ضمن اين شركت تمام بار را چه جزئي و چه كلي بيمه كرده بدون كوچكترين ضربه به مقصد مي رساند و براي ارسال بار يكي از مهم‌ترين عوامل اثرگذار تجربه است كه نقش بسزايي در ارسال بار دارد اين شركت با داشتن سابقه طولاني و كادري با تجربه خاطر آسوده و راحت را براي مشتريان فراهم مي‌كند پس ارسال بار خود را به ما بسپاريد.

باربري در شركت ما تضمين شده و امنيت دارد و به شما مشتري عزيز اين قول را مي دهيد كه ارسال بار از مبدا به مقصد را به صورت صحيح انجام دهيم هم خدمات بين شهري داريم و هم خدمات بين استاني ، داراي ماشين هاي سقف دار و كارتون هاي بزرگ و كوچك كادري مجرب راننده خوش اخلاق و خوش برخورد به صورت ۲۴ ساعته در تمامي روزها حتي روزهاي تعطيل.

 براي اطلاع از قيمت جديد و شرايط كاري كاري اين شركت با ما در تماس باشيد در هر نقطه از شهر اصفهان كه باشيد تنها با يك تماس يا با وارد شدن به اپليكيشن بار خود را به ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۵۵ توسط:احسان زماني موضوع:

 حمل و نقل اثاثيه

 حمل و نقل اثاثيه

 

اسباب كشي و بردن اثاثيه منزل يكي از مشكلات امروزه اكثر خانواده ها است كه البته گران شدن خانه و اجاره نشيني بي‌تاثير در اين موضوع نيست

ما در اين مقاله قصد داريم راجع به اثاث كشي و باربري اطلاعاتي را در اختيار شما قرار بدهيم

ما در باربري اصفهان اين مشكل را براي شما حل كرديم حمل بار و اثاثيه قيمت ثابتي ندارد و نمي توان قيمت يك اسباب كشي را به طور دقيق بيان كرد قيمت ها با توجه به عوامل مختلفي به چند دسته تقسيم مي شوند براي باروري از ماشين هاي مختلفي استفاده مي شود مثل كاميون نيسان و غيره عامل بعدي مقدار اثاثيه منزل يا اداره است در ضمن مسافتي را هم كه يك كاربر مي‌پيمايد بسته به كم و زياد آن بايد در نظر گرفت نكته ديگر اينكه وسايل خاصي مانند گاوصندوق سايدباي‌سايد و نظاير آن هزينه متفاوتي دارد البته اين نكته كه اثاثيه منزل باشد يا اداره هم مهم است چون در اداره ميزهاي بزرگ اداري گاوصندوق هاي بزرگ دارد اما منازل ميز كار يا گاوصندوق ها وزن متفاوتي دارند كه هزينه هر كدام متفاوت است

با توجه به اينكه امروزه اكثريت خانم‌ها و آقايان مشغول به كار هستند و فرصت جمع‌آوري و بسته بندي كردن لوازم منزل  يا باز كردن لوازم بسته بندي شده منزل خودرا ندارند،شركت درصد است كه اين كار را با بهترين كادر مجرب و بهترين شكل انجام دهد

اين شركت با سابقه درخشاني كه ساليان متمادي داشته است اعتماد همگان را به خود جلب كرده ابزارهايي كه جهت باروري در اين شركت استفاده مي شوند با پوششي محكم و نيروي كاري مجرب و كارآزموده در اختيار شما قرار مي گيرند

چون شركت ما داراي مديريت كارآمد متخصص مي باشد شما مي توانيد با خيال راحت سر كار رفته و كارهايتان را به اين شركت بسپاريد بدون اينكه وسايل تان ريخت  و پاش شده باشد و يا منزل شلوغي داشته باشيد. و بعد از بازگشت از سر كار بدون اينكه سردرگم باشيد

سعي كرده‌ايم كه از روش هاي نويني براي حمل بار و اثاثيه استفاده كنيم اين روش را مخصوصاً براي كساني كه نگران حمل اثاثيه خود از راه پله هستند موثر است

اثاث كشي سرعت عمل بسيار مهم است كه شركت به دليل داشتن نيروهاي جوان و باتجربه و همچنين راننده هاي مجرب اين امر را براي شما امكان پذير كرده است

بيمه كردن وسايل منزل و اداره خود را در اسباب كشي به ما بسپاريد تا خيالتان از هر نظر آسوده باشد از ديگر مزيت هاي شركت ما در باروري اصفهان اين است كه اگر تعداد ماشين بيشتري خواستيد (در صورت وجود وسايل زياد) از تخفيف ويژه نيز برخوردار مي شويد

اين شركت با سابقه درخشان خود ۲۴ ساعته حتي در روزهاي تعطيل براي ارائه خدمات در اختيار شما مي باشد و شما در هر ساعت از شبانه روز تنها با يك تماس  مي‌توانيد اثاثيه خود را به ما بسپاريد زيرا شركت ما يك اثاث كشي بدون دغدغه را براي شما امكان پذير مي كند و خاطره خودش را در ذهن شما بر جاي مي گذارد

براي دريافت اطلاعات بيشتر و همچنين قيمت روز و براي گرفتن مشاوره با ما در تماس باشيد

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۷:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

آشنايي با انواع چسب هاي ساختماني

آشنايي با انواع چسب هاي ساختماني

 

چسب هاي ساختماني

 پيشرفت تكنولوژي در همه جا بخصوص ساخت و ساز بسيار تاثير گزار بوده است. به دليل بازسازي ها منازل براي راحت تر شدن كار و حتي كثيف كاري هاي كمتر ضمن كار چسب هاي مخصوصي براي سراميك و كاشي  وحتي در پروژه هاي اوليه ساخت و ساز از خمير هايي براي ميلگرد استفاده مي شود. اين بخشي از محصولات توليدي در اين زمينه بود وسعت اين محصولات روز به روز در حال زياد شدن است در ادامه ما به توضيح در مورد يكسري از معروف ترين و پركاربردي ترين آن ها اشاره خواهيم كرد.

 

چسب كاشي و سراميك

از تركيب سيمان پورتند غيرآلي، ماسه ريز و افزودني ها چسبي اين نوع ماده تشكيل مي شود. در ساخت چسب كاشي هدف توليدي ماده اي است كه در كنار پر قدرت بودن در كارآيي كمترين انرژي و زمان را از ما بگيرد. اما چرا به جاي راهكارهاي موثر قديمي بايد از اين نوع چسب در ساخت و سازها استفاده كرد. اين چسب ها حتي براي انواع سراميك در هر سايزي نيز بسيار كاربردي است.

قدرت چسبندگي:

به دليل وجود مواد و تركيبات شيميايي قوي قدرت اين ماده حتي نسبت به متريالي كه قبلا در ساخت و سازها مورد استفاده قرار مي گرفت بسيار بيشتر و بادام تر است. اين ماده بعد از خشك شدن مقاومت بسيار بالايي از خود نشان مي دهند. كه حتي استحكام بالاي آن ها در مناطق كه تحت تاثير زلزله هستند هم ارزيابي شده و تاييد شده است.

ضد آب بودن:

چسب كاشي نفوذناپذيري بسيار بالايي در برابر رطوبت دارد بطوري كه بعد از استفاده آب بدرون آ نفوذ نخواهد كرد. اين ويژگي براي مكان هايي مانند حمام و دستشويي مي تواند بسيار كاربردي باشد. همين طور استفاده از اين ماده در مناطقي با رطوبت هوايي بالا مي تواند افزايش طول عمر سازه را بدنبال داشته باشد.

صرفه اقتصادي:

قدرت بالا و استفاده راحت از اين محصول باعث شده مقداري كه براي مصرف مورد نياز است كمتر از ديگر مواد باشد. حتي استفاده از اين محصول براي بازسازي مكان هايي بخصوص اپارتمان ها بسيار بهتر خواهد بود. زيرا بحث تخريب كامل و بيرون بردن تمامي نخاله ها و دردسرهاي اين چنيني را در طول كار نخواهيم داشت.

توجه داشته باشيد چسبي كه خيلي سريع خشك مي شود مي تواند كار شما را سريع تر پيش ببرد و شما بتوانيد در زمان كوتاه تري، قسمت بيشتري را كاشي يا سراميك كنيد.

اصل و مرغوب نبودن چسب مي تواند با گذر زمان به كاشي يا سراميك نيز آسيب برساند و باعث شكستگي و كنده شدن آن شود. به همين دليل است كه توصيه مي شود در هنگام خريد حتما به علامت استاندارد بر روي چسب دقت كرد و سپس آن را مورد استفاده قرار داد.

البته بروز مشكل، تنها به دليل چسب نيست و انجام دهنده نيز بايد به مواردي مانند دماي محيط دقت كند. كاشي كاري در دماي سرد مي تواند مشكلاتي را براي شما بوجود آورد و به هيچ عنوان به شما توصيه نمي شود.

همچنين شخص قبل از كاشي كاري بايد سطح زير كار را مورد بررسي قرار دهد و در صورتي كثيفي آن را تميز كند. با انجام اين كار، چسب نيز قدرت بيشتري پيدا مي كند و بسيار راحت تر مي تواند چسبندگي ايجاد كند.

در هنگام نصب سراميك لازم است حتما از يك ماله شياردار استفاده شود و با آن چسب كاملا پخش شود. با اين كار تمامي قسمت ها به يك اندازه چسبي مي شوند و ديگر ضخامت قسمت ها با هم تفاوتي نخواهد داشت.

همچنين به دليل رقيق نبودن اين چسب ها، شما به راحتي مي توانيد ديوارهاي بلند را هم سراميك كنيد. چرا كه چسب اصلا شره نمي كند و باعث اذيت شدن در حين كار نمي شود. چرا كه شره كردن مايع چسبنده، دائما فرد را به عجله مي اندازد و باعث كثيف كاري در پروژه  مي گردد.

 

لازم به ذكر است براي كاشي ها پرسلان كه نسبت به سراميك قوي تر و متراكم تر است از چسبي مخصوص به خودشان به نام چسب پرسلان استفاده مي شود. نفوذ ناپذيري آن ها هم در برابر رطوبت و آب نسبت به دو مورد ديگر بسيار بالاتر است.

 

 

تنوع ساختاري چسب ها

چسب هاي مخصوص اين كار با توجه به تكنولوژي و مواد شيميايي كه در توليد آن ها بكاربرده شده است در دسته هاي زير قرار مي گيرند. توجه داشته باشيد هرنمونه از اين نوع چسب ها با توجه به مواد بكار برده شده در خود براي يك محيط با توجه به ميزان دما و رطوبت مورد استفاده قرار مي گيرند. تشخيص نوع اين كاربرد بسيار در دوام و تميزي كار مي تواند تاثير گزار باشد.

 

  • چسب اپوكسي : از تركيب رزين اپوكسي و هاردنر به دست مي آيد. به دليل خاصيت رزين اپكسي تا مدت زمان محدودي بعد از تركيب قابليت استفاده دارد. بيشتر مناسب براي مكان هايي است كه در آب غوطه ور هستند و در تماس كامل با رطوبت. نسبت به دو نوع ديگر كه در ادامه توضيح خواهيم داد در برابر آب و رطوبت بسيار مقاوم تر است، در برابر سولفاته شدن و باكتري مقاوم اش بالاتر، مقاومت در برابر حرارت و اگر سطح شما صيقلي است اين گزينه مي تواند گزينه بسيار مناسب و بادوامي براي شما باشد.
  • چسب پودري اصلاح شده با پليمر: از تركيب اصلاح كننده پليمري، سيمان و مواد معدني و مقدار مشخص شده آب اين تركيب به وجود مي آيد. اين نوع چسب نسبت به دو نوع ديگر هم با محيط زيست سازگار تر است و هم در گذر زمان مقاومت بيشتري پيدا مي كند.
  • چسب خميري بر پايه اكلريك:  تركيب رزين ها از نوع اكلريك با مواد معدني اين خمير ايجاد مي شود. انعطاف پذيري بالاتر، اجراي آسان تر و گيرش پذيري بالتري  نسبت به دو نوع ديگر دارند.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۰:۴۵ توسط:احسان زماني موضوع: