مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

تزريق فيلر به صورت 

تزريق فيلر به صورت 

فيلر ،پر كننده يا حجم دهنده هاي پوستي به موادي گفته مي شود كه ساختار مشابه ژل دارند و براي جوان سازي پوست استفاده مي شوند. سه نوع فيلر موقتي، نيمه دائمي و دائمي وجود دارد. از تزريق فيلر هاي پوستي در زير پوست مي توان براي جبران حجم از دست رفته ،رفع چين و چروك ها، بهبودشكل انتهاي سطحي (كانتور)صورت و بدن استفاده كرد . از آن جايي كه فيلر‌ها مي‌توانند باعث حجم دهي خوب و نتايج قابل رويت در همان جلسه شوند و نيز هزينه و سختي كمتري از انجام جراحي‌هاي زيبايي دارند، لذا امروزه در جوان سازي پوست با استقبال بسياري رو به رو گرديده اند .البته در امر جوانسازي پوست، استفاده توام از فيلرها همراه با تزريق توكسين بوتولونيم و ليزر در فواصل مختلف مي‌تواند نتايج قابل قبول‌تري را ايجاد نمايد.

از ديگر ويژگي هاي اين مركز انجام كليه روش هاي جوانسازي و رفع عيوب صورت و بدن بوسيله تزريق انواع  فيلر از برندهاي معتبر خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت و ..... با جديدترين متدها مي باشد. نوع انتخاب هركدام از روش به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشاوره با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين  مسير را انتخاب كنيد.

مناطق تزريق فيلر

فيلرها در بدن به نقاطي مانند سينه، باسن و پشت دستها براي جوانسازي دست تزريق مي‌گردند. و نقاطي در صورت كه با تزريق فيلر جوانسازي مي‌گردد و با افزايش حجم همراه مي‌شود عبارتند از:

  • تزريق فيلر گونه، چانه، و خط فك براي كانتورينگ يا مادلينگ صورت ( زاويه سازي)
  • تزريق فيلر به لب
  • تزريق فيلر خط خنده
  • تزريق فيلر زير چشم
  • تزريق فيلر خط اخم و خطوط افقي پيشاني
  • تزريق فيلر به خطوط پاكلاغي كنار چشم

انواع فيلر

سه نوع تزريق فيلر در اصفهان  وجود دارد موقتي، نيمه دائمي و دائمي وجود دارد.

توجه:  فيلرموقتي و فيلر نيمه دائمي بيشتر توصيه مي شوند زيرا فيلرنوع دائمي آن داراي عوارضي مي باشد و در شرايطي كه فرد از ظاهر خود خسته شود تخليه و يا تغيير در شكل آن بسيار مشكل است.

 

فيلرهاي موقتي

از اين نوع فيلر ها  براي برجسته كردن لب،برجسته كردن گونه، از بين بردن چروك هاي پوست استفاده مي شود. فيلر موقت از جنس هيالورونيك اسيد ،كلاژن،كلسيم هيدروكسي آپاتيت يا چربي بدن متقاضي تهيه مي شود .
تزريق چربي كه روشي بسيار عالي براي جوان سازي و حجم دهي به پوست است .كلاژن نوعي پروتئين و يكي از اساسي ترين اجزاي ساختار پوست محسوب مي شود كلاژن باعث قوام وسعتي پوست شده و در بافت هاي محكم تر مثل استخوان باعث استحكام آنها مي شود. تزريق فيلر هاي موقتي براي برجسته سازي گونه و لب و يا اصلاح تغييرات ناشي از افزايش سن مانند چروك هاي پوست، نتايجي بسيار طبيعي را ايجاد مي كند. اما مشكل اصلي آن ماندگاري كم است كه معمولا بين ۳ الي۴ماه از بين مي رود.

 

فيلرهاي نيمه دائمي

از اين نوع فيلرها براي پر كردن خطوط عميق تر صورت استفاده مي شود. فيلرهاي نيمه دائمي از پركننده هاي نسج نرم براي درمان خطوط عميق تر صورت استفاده مي شوند و از آنجا كه ماهيت نيمه دائمي دارند ممكن است در هفته ها پس از تزريق اوليه فيلر نيازمند روتوش يا اضافه كردن كمي ديگر از آن باشيم. فيلرهاي نيمه دائمي باعث تحريك بافت سازي مي شوند و پس از مدتي اثرات خود را نشان مي دهند .معمولاً طول اثري حدود ۱٫۵سال دارند اما مي توانند ايجاد گلوله هاي زير پوستي كنند.

 

فيلرهاي دائمي

فيلرهاي دائم يا غير قابل جذب تنها براي چين وچروك هاي عميق مجاز است. تزريق اين فيلر ها براي بر طرف كردن چروك هاي سطحي در همه جاي دنيا ممنوع اعلام شده است. تا كنون فيلرهاي پركننده دائمي توليد نشده است كه فاقد عارضه باشد و تمامي فيلرهاي پركننده هاي دائمي فرد مورد استفاده را در معرض خطراتي چون جابه جايي دارو قرار مي دهند. حتي در صورت تخليه فيلر دائمي توسط پزشك ، پوست دچار پستي و بلندي و حالت غير يكنواخت مي شود . و اين يكي از مهمترين عواض تزريق فيلر مي باشد.  بايد به ياد داشته باشيم و بپذيريم كه با افزايش سن به تدريج برخي بافت ها تحليل رفته و برخي از نواحي صورت دچار افتادگي مي گردند و تزريق فيلر در جاي مناسبي قرار نخواهد گرفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

تزريق چربي به صورت

تزريق چربي به صورت

يكي از نشانه‌هاي پيري، كاهش حجم صورت و ساير بافت‌هاي بدن است. با افزايش سن به آرامي بالشتك‌هاي چربي كه در بخش‌هاي مختلف بدن قرار دارند، تحليل مي‌روند و باعث استخواني شدن ظاهر اندام و افزايش عمق خطوط و چين و چروك‌ها مي‌شود. روش‌هاي زيادي بر جبران حجم از دست رفته، رفع چين و چروك‌ها و به طور كلي جوانسازي پوست وجود دارد. تزريق چربي در اصفهان يكي از موثرترين روش‌هاي جوانسازي و حجم‌دهي به پوست است كه در سال‌هاي اخير تا حد زيادي مورد اقبال واقع شده است. به دليل ظرافتي كه در اين كار وجود دارد حتما بايد زير نظر پزشك متخصص در اين حيطه براي رسيدن به نتايجي دلخواه صورت گيرد.

 انتقال چربي معمولا از نواحي مانند شكم، اطراف باسن و يا پهلو برداشته شده و به نواحي اطراف چشم، پيشاني، گيجگاه، گونه، خط خنده، لب، چانه يا ديگر نقاط بدن كه نياز به تزريق آن هست انجام مي گردد.

چربي اي كه از بدن گرفته مي شود در مرحله بعد فرآوري شده و چربي از خون و مواد بي حس كننده با دقت جدا مي گردد. پس از جداسازي چربي ها ميزان دقيق چربي لازم براي تزريق در سرنگ هاي ظريف آماده ي تزريق مي شوند. بايد خاطر نشان كرد كه سلولهاي چربي بسيار حساس و آسيب پذيرند و در تمام مراحل برداشت، فرآوري و تزريق بايد نهايت دقت اعمال شود تا به آنها آسيبي نرسد و نتيجه ي مطلوب را به همراه داشته باشد.

به طور كلي روش تزريق چربي را در سه مرحله مي توان خلاصه كرد:

  • ابتدا برش ‏هاي كوچكي در پوست ايجاد مي ‏گردد و يك لوله نازك براي جمع كردن مقدار كمي چربي (مشابه با ليپوماتيك) استفاده مي‏ شود. بعد از بخيه زدن برش‏ ها، گن مناسبي بايد پوشيده شود.
  • با سرنگ ‏هاي مخصوصي چربي ‏ها به محل مورد نظر تزريق مي‏ شوند. سوزن سرنگ‏ ها بسيار ظريف است و زخمي در پوست ايجاد نمي ‏كند.
  • تجهيزات مدرن و ويژه ‏اي چربي را از خون و ديگر مايعات جدا مي ‏كند.

چه زماني به تزريق چربي فكر كنيم؟

 

  • اگر بخش‌هاي از صورت شما دچار فرو رفتگي و كاهش حجم شده است.
  • اگر مي‌خواهيد روش جوانسازي اثرات ماندگارتري نسبت به فيلرها يا ژل‌هاي موقت داشته باشد.
  • اگر مي‌خواهد انحناهاي سطحي (كانتور) بدن و صورت خود را بهبود ببخشيد، جاي اسكار و زخم‌ها را برطرف كنيد و دستان يا صورت خود را جوانسازي كنيد.
  • اگر مي‌خواهيد عدم تناسب انحنا يا كانتور سينه‌هاي خود را برطرف كنيد. از تزريق چربي مي‌توان براي طبيعي‌سازي نتايج ايمپلنت پستاني هم استفاده كرد.

 

اقدامات قبل از تزريق چربي به صورت

براي اينكه بيمار يك تزريق چربي ايده‌آل و بي‌دردسري را تجربه كند بهتر است تا به تمامي توصيه‌ها پزشك قبل و بعد از آن توجه ويژه‌اي داشته باشد. چند مورد از مهم‌ترين اقدامات قبل از تزريق چربي به صورت در زير آورده شده است:

  • با مصرف مايعات زياد بدن خود را هيدراته نگه داريد.
  • مصرف دخانيات و مشروبات الكلي را از چند هفته قبل كنار بگذاريد.
  • داروهاي رقيق‌كننده خون و ضدالتهابي را كنار بگذاريد.
  • اگر سابقه بيماري خاصي را داريد حتما آن را با پزشك خود در ميان بگذاريد.
  • در روز انجام تزريق چربي با يك همراه به كلينيك برويد.

 

مراقبت هاي بعد از تزريق چربي شكم به صورت

همان قدر كه مراقبت‌هاي قبل از تزريق چربي اهميت دارند مراقبت هاي بعد از تزريق چربي به صورت نيز مهم هستند. اين مراقبت‌ها مي‌توانند شامل موارد زير باشند:

  • داروهاي تجويز شده توسط پزشك را به درستي و مرتب مصرف كنيد.
  • از انجام فعاليت‌هاي سنگين خودداري كنيد.
  • از ماساژ با مالش ناحيه تزريق چربي خودداري كنيد.
  • پانسمان‌ها و نواحي استخراج و تزريق چربي را تميز نگه داريد.
  • تا چند روز بعد از برخورد آب به نواحي زخم شده خودداري كنيد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۴:۵۷ توسط:احسان زماني موضوع:

زاويه سازي صورت

زاويه سازي صورت

زاويه سازي فك (Orthognathic) از واژه يوناني (orthos) به معاني “مستقيم” و “فك” مي باشد. اورتوژناتيك يا سازويه سازي فك، مجموعه اقداماتي است كه در نهايت به بهبود ناهنجاري هاي موجود در فك و يا زيباسازي آن منجر مي شود.

اين ناهنجاري ها مي تواند به علت كمبود اسكلت، گردي صورت، كوتاه بودن اندازه هندسي فك و … باشد. بازگرداني حجم از دست رفته صورت يا اختلالات مادرزادي به منظور زيبايي هدف زاويه سازي فك و صورت مي باشد.

زاويه سازي فك با استفاده از روش‌هايي مثل تزريق ژل و چربي از بهترين راهكارها براي بهبود انحناي سطحي يا كانتور صورت هستند. اين روش‌هاي كم‌تهاجمي هم تاثيرات جوان كننده بر صورت مي‌گذارند و هم مي‌توانند تاثير شگفت‌انگيزي بر زيبايي چهره‌ي شما داشته باشند. روش‌هاي كم‌دردسر تزريقي جايگزيني مناسب براي روش‌هاي پردردسر و پرهزينه‌ي جراحي هستند. با استفاده از تزريق ژل يا چربي مي‌توانيم اثرات بلند مدت يا حتي دائمي، مشابه با جراحي فك يا ايمپلنت چانه ايجاد كنيم.

 

در اين روش‌ها، چربي يا ژل به درون بافت نرم صورت تزريق مي‌شود تا برخي اجزاي صورت مثل چانه يا گونه‌ها برجسته شوند، انحناي اجزاي صورت به تعادل برسند، حجم از دست رفته به دليل پيري جبران شود، چين و چروك‌هاي ظريف برطرف و شكاف‌هاي پوستي پر شوند. به كمك زاويه سازي فك مي‌توانيم مرز بين صورت و گردن را بهبود ببخشيم تا غبغب يا افتادگي چانه به چشم نيايد. حتي مي‌توانيم كاري كنيم كه چانه شما ظريف‌تر و باريك‌تر به نظر برسد. روش هاي مختلفي براي زاويه سازي در اصفهان وجود دارد كه در زير يكسري از ان ها را معرفي خواهيم كرد.

فيلرها 

تزريق ژل يا فيلر  يك روش غير جراحي است. در اين روش ابتدا آناتومي صورت توسط پزشك مورد بررسي قرار مي گيرد و قسمت هايي كه بايد تزريق انجام شود، مشخص مي شود.

تزريق ژل بايد به ميزان كافي و با دقت لازم انجام شود. با توجه به اينكه در اين روش از چه نوع ژلي استفاده مي شود، ماندگاري اين روش بين ۶ تا ۳۶ ماه است و بايد دقت كنيد كه به دليل وجود ژل هاي نامرغوب در بازار، قبل از زاويه سازي صورت ( مادلينگ چهره ) ، با تزريق ژل، حتما در مورد سابقه پزشك مورد نظر تحقيق نماييد، زيرا در صورت استفاده از ژل هاي نامرغوب عوارض جبران ناپذيري به صورت وارد مي شود.

بهترين نوع ژل اسيد هيالورونيك است كه با بدن سازگار است. از معايب تزريق ژل مي توان به عدم تقارن در صورت پس از تزريق، عفونت، كبودي و ورم اشاره نمود.

روش سريع و نسبتا ساده و كاملا سرپايي مي باشد و با درد اندك، بدون بيهوشي و بدون برش جراحي در مطب قابل انجام است. دوره نقاهت و نياز به استراحت ندارد و نتيجه تقريبا بلافاصله قابل مشاهده است

 

معايب فيلرها

تقريبا تمام فيلرهاي مرغوب قابل جذب مي باشند و مدت ماندگاري بين شش ماه تا سه سال دارند، بنابراين نياز به تكرار وجود دارد. فيلرهاي استاندارد معمولا به صورت سرنگ هاي يك سي سي مي باشند و از نظر تعداد تزريق در يك جلسه محدوديت وجود دارد و حجم بالاي فيلر نبايد تزريق شود مضافا به اينكه فيلر هاي مرغوب بسيار گران قيمت هستند و تعداد بالاي فيلر مقرون به صرفه نيست.

 

تزريق چربي براي زاويه دار كردن صورت

روش دوم غير جراحي، تزريق چربي مي باشد.  در واقع براي حجم دهي و زاويه سازي صورت ايده آل ترين و مقرون به صرفه ترين روش تزريق چربي است زيرا حجم مناسب ايجاد مي كند و از چربي بدن خود فرد است و احتمال حساسيت و واكنش ناخواسته وجود ندارد. به علاوه چربي در دراز مدت حداقل ۳۰ تا ۵۰ درصد باقي مي ماند.  شرط انجام اين روش داشتن ذخيره مناسب چربي مي باشد.

لازم به ذكر است كه تزريق چربي اقدامي بسيار هنرمندانه و آرتيستيك مي باشد كه نيازمند ديد زيبايي شناسي و تجربه كافي براي ايجاد زاوايا و سايه سازي مي باشد. 

زاويه سازي صورت با نخ:

اين روش نيز يكي از محبوب ترين روش هاي استفاده شده در زاويه سازي صورت (مادلينگ چهره) است. در اين روش ابتدا پزشك معالج نواحي ورود و خروج نخ را بر روي صورت بيمار مشخص مي كند. سپس با سوزن هاي نازك و مخصوص اينكار، نخ ها را وارد قسمت هاي مورد نظر كرده و پس از خروج، نخ ها را گره زده و آن را زير پوست مخفي مي كند.

استفاده از نخ باعث ليفتينگ و بالا كشيدن پوست مي شود. نتايج حاصل از زاويه سازي صورت با نخ، آني و قابل مشاهده است. اين روش هيچ گونه عارضه اي ندارد و باعث ايجاد زخم يا اسكار بر روي صورت نمي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۹:۰۸ توسط:احسان زماني موضوع:

تزريق ژل خط خنده 

تزريق ژل خط خنده 

در سال‌هاي اخير استفاده از تزريق ژل خط خنده در اصفهان براي از بين بردن چين‌ و چروك‌هاي پوستي كاربرد فراواني پيدا كرده است. در روش‌هاي مختلف تزريق ژل، از ژل‌هاي مخصوص براي جايگزيني چربي‌هاي ازدست‌رفته پوست و بهبود چين‌ و چروك‌ها استفاده مي‌شود. اين كار با كمك به ترميم بافت‌هاي پوستي به‌صورت موقت يا دائم چين‌ و چروك‌هاي صورت را برطرف كرده و به شما احساس خوب جواني را هديه مي‌دهد.

افزايش سن باعث مي‌شود كه در نواحي كناري بيني و دهان خطي بلند و عميق ايجاد شود كه از آن به نام خط خنده ياد مي‌شود. اين خط معمولا عميق بوده و باعث جدا شدن لب‌ها از گونه‌ها مي‌شود. به همين دليل افراد زيادي به دنبال راه‌حلي براي برطرف كردن آن هستند. برطرف كردن اين خطوط معمولا محدوديت سني نداشته و هر فردي كه از وجود آن‌ها ناراضي باشد مي‌تواند براي رفع آن‌ها اقدام كند.

بهتر است اين كار در كلينيك هاي معتبر تحت نظر پزشكان متخصص و با تجربه‌ي پوست و مو انجام شود. معمولا از فيلرها و ژل ها براي تزريق اين ناحيه استفاده مي‌گردد. اين مواد تزريقي علاوه بر خط خنده براي كاهش يا از بين بردن خطوط اخم و ساير چين و چروك هاي آزار دهنده كه به عنوان بخشي از روند طبيعي پيري ايجاد مي‌شوند، نيز استفاده مي‌شوند و مي‌توانند جايگزيني براي جراحي هاي مشابه جوان سازي صورت باشند. پركننده‌ها در اين ناحيه، علاوه بر پر كردن، از عميق‌تر شدن خط خنده نيز پيشگيري مي‌نمايند.

 

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن و معتبر بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

از ديگر ويژگي هاي اين مركز تزريق انواع ژل هاي خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت از با كيفيت ترين برندهاي موجود در بازار و متناسب با نوع كار شما مي باشد. نوع انتخاب به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشورت با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

تزريق ژل مي توانند در افراد مختلف و با توجه به سيستم بدني هر فرد نتايج متفاوتي را در پي داشته باشد. به طور نمي توان گفت كه تزريق ژل مي تواند تا چه حد بر روي خط خنده افراد موثر واقع شود. ممكن است اسيد هيالورونيك موجود در ژل در بدن بعضي از افرادي به راحتي جذب شود و بعد از گذشت مدت كمي نياز به تزريق دوباره ژل باشد.

به طور كلي مي توان گفت تمامي زنان و مرداني كه از وجود چين و چروك و خطوط عميق در چهره خود رنج مي برند و احساس مي كنند ظاهرشان پير تر به نظر مي رسد، در صورتي كه از لحاظ سلامت جسمي مشكلي نداشته باشند طبق صلاحديد پزشك متخصص پوست و مو قادر خواهند بود تا عمل زيبايي تزريق ژل را براي از بردن چين و چروك هاي خود استفاده كنند.

در برخي از افراد نيز تزريق ژل مي تواند تا مدت بيشتري باقي بماند و تا تزريق بعدي خاصيت پركنندگي خود را از دست ندهد.  عوارضي كه ممكن است در اثر Filler injection در افراد ايجاد شود مي تواند در برخي از آن ها حساسيت هاي پوستي ايجاد كند.

براي اين منظور پزشك قبل از تزريق ژل بايد كليه آزمايشات مربوطه را از بيمار  بگيرد تا بتواند به راحتي ژل را تزريق كند. خط خنده افراد از جمله نقاط حساسي است كه مي تواند در ظاهر تاثير گذار باشد. همه افراد در صدد پيدا كردن راهي براي از بين بردن دائمي خط خنده هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۰:۱۴ توسط:احسان زماني موضوع:

تزريق ژل زير چشم

تزريق ژل زير چشم

تزريق ژل زير چشم در اصفهان براي رفع سياهي، گودي، چروك هاي ريز، پف زير چشم و كانال هاي زير چشم كه با بالا رفتن سن عميق تر شده اند، انجام مي شود. تفاوت ژل زير چشم با ساير ژل ها اين است كه تمام مشكلات مربوط به دور چشم را با يك بار تزريق درمان مي كند. البته قبل از هر چيز متخصص زيبايي بايد در مورد انجام تزريق نظر بدهد.

تزريق ژل در زير چشم يك راه موثر براي برگرداندن حجم از دست رفته زير چشم، رفع دايره هاي سياه و گودي ريز چشم و درمان چشمان پف كرده است.

ژل ها مي توانند به پوست آبرساني كنند و باعث بهبود كيفيت پوست و توليد كلاژن بشوند. بيشتر بيماراني كه اين مشكلات را در زير چشمان خود دارند، خطوط اشك هم در زير چشمانشان ديده مي شود. تزريق ژل مي تواند باعث جوانسازي پوست زير چشم شود.

معمولا با افزايش سن چين و چروك و نيز گودي زير چشم به وجود مي آيد. همچنين با افزايش سن پوست زير چشم‌ها خاصيت كشساني خود را از دست مي‌دهد كه بيشتر در سنين بالا اتفاق مي‌افتد.  چين و چروك زير چشم تاثير نامطلوبي در ظاهر افراد دارد.

علاوه بر افزايش سن، مواردي نيز موجب مي شود كه چين و چروك در سنين جواني در پوست چشم به وجود آيد. مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، سيگار كشيدن و

بهترين ژل زير چشم

نوع ژلي كه پزشك براي تزريق در اين ناحيه پيشنهاد مي كند، اهميت زيادي دارد. بسياري از فيلرهاي تاييد نشده، موجب ايجاد تورم زياد در قسمت زير چشم مي شوند. به جرات مي توان گفت در حال حاضر ژل ژوويدرم بهترين نوع فيلر موجود در بازار است.

فرايند درماني تنها در حدود ۳۰ دقيقه طول مي كشد. با اينكه تاثير تزريق فيلر ها فورا قابل مشاهده است اما نتايج نهايي پس از گذشت ۲ هفته نمايان خواهند شد. علت چنين پديده اي آن است كه پوست جهت استراحت كردن، صاف شدن، دستيابي به بهترين تعادل رطوبتي و تلفيق شدن با فيلر ها به زمان نياز دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۵۲ توسط:احسان زماني موضوع:

تزريق ژل لب 

تزريق ژل لب 

نحوه تزريق ژل لب در اصفهان ،در مطلوب‌تر بودن و كم خطرتر بودن آن بسيار مهم است. پزشك معالج بايد اولا” شناخت دقيق و كافي‌ از ساختمان پوست و اجزاي صورت داشته باشد. ثانيا” به تكنيك اين روش كه شامل محل مناسب، مقدار تزريق و قرار دادن اين مواد در لايه هاي‌ مناسب پوستي است كاملا” آشنا باشد.
مقدار ژل تزريق شده و سطحي يا عمقي تزريق شدن آن، بستگي به نوع ماده استفاده شده و نتايج مورد دلخواه از طرفي و عمق و محل چين موردنظر از طرف ديگر دارد.
تركيبات هيالورونيك اسيد به علت جذب آب زياد در اطراف خود و افزايش حجم حاصل از اين امر نياز به حجم كمتري از ژل ،براي تصحيح چين‌ها و فرورفتگي‌ ها دارد.
بدين منظور پس از بي‌حس كردن موضع و اطمينان دادن به بيمار محل تزريق با محلول ضد ميكروبي يا الكل تميز مي شود.
سپس به وسيله سرنگ مخصوص و سوزن‌هايي ظريف با زاويه‌اي‌ درست ميزان دقيقي‌ از دارو در يكي‌ از لايه‌هاي پوستي و يا زيرپوستي به نواحي مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها،گونه ها، چين هاي دور دهان در خلال لبه فك ،در لب ها و به پيشاني تزريق مي شود.

 

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن و معتبر بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

از ديگر ويژگي هاي اين مركز تزريق انواع ژل هاي خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت از با كيفيت ترين برندهاي موجود در بازار و متناسب با نوع كار شما مي باشد. نوع انتخاب به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشورت با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

 تزريق ژل لب با نتايج طبيعي

در تزريق ژل لب طبيعي، لب ها از حالت و فرم اصلي خارج نخواهند شد. نسبت بسيار خاصي براي آن كه تزريق ژل لب طبيعي ترين لب به نظر برسد وجود دارد؛ به عبارت ديگر تزريق فيلر طبيعي نبايد به صورتي باشد كه براي عموم قابل تشخيص باشد كه شما تغييري در لب هاي خود ايجاد كرده ايد و در عين حال بايد حالت طبيعي خود را حفظ كند. به گفته پزشكان نسبت مناسبي بين گوشه هاي خارجي لب بالا و پايين وجود خواهد داشت. لازم به ذكر است كه انواع مختلف پركننده هاي تزريقي و بسته به اينكه كدام يك را انتخاب كنيد، تأثير متفاوتي خواهد داشت. مهم است كه مواد استفاده شده از قوام همان مخاط طبيعي لب باشند در غير اين صورت طبيعي به نظر نمي رسد.

پس از تزريق ژل طبيعي لب، لب هاي شما كمي متورم خواهد شد، اما اثرات پركننده ها را خيلي سريع خواهيد ديد. اكثر تورم در يك روز فروكش مي كند، اما شما به سه تا پنج روز خوب نياز داريد تا لبه اي شما به طور كامل برطرف شود و نتايج زيبا و طبيعي حاصل را مشاهده كنيد. اگر شما پركننده هاي اسيد هيالورونيك را كه رايج ترين آن ها هستند انتخاب كنيد مي توانيد اثرات سريع و با اطمينان بدست آوريد.

 از بين بردن ورم لب بعد از تزريق ژل

  • براي كاهش ورم و كبودي در محل تزريق يك هفته قبل از تزريق، از داروهاي بدون نسخه رقيق‌كننده خون مانند آسپرين، ايبوپروفن و ناپروكسن استفاده نكنيد.
  • از موادي مانند سير، جينسنگ و ويتامين اي استفاده نكنيد.
  • دو روز قبل از تزريق، از پمادهاي موضعي مانند ترتينوئين، رتينول، رتينوئيد، اسيد گليكوليك يا هرگونه محصول ضدپيري استفاده نكنيد.
  • از موم، دكلره، برداشتن مو با موچين يا كرم موبر در ناحيه مورد نظر دوري كنيد.
  • دور روز قبل از تزريق استفاده از آرنيكا را شروع كنيد. اين كار الزامي نيست اما كبودي را كاهش مي‌دهد.

اگر سابقه تبخال داريد، احتمال اينكه سوزن‌ها باعث تحريك و ايجاد تبخال شوند، وجود دارد. در اين صورت، پزشك خود را مطلع سازيد. در دوران بارداري و شيردهي تزريق لب انجام ندهيد. اگر به مواد تشكيل دهنده ژل حساسيت داريد يا اختلالات عصبي داريد، تزريق لب براي شما گزينه مناسبي نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۱۳ توسط:احسان زماني موضوع:

تزريق ژل گونه

تزريق ژل  گونه 

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم

 

از ديگر ويژگي هاي اين مركز تزريق انواع ژل هاي خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت از با كيفيت ترين برندهاي موجود در بازار و متناسب با نوع كار شما مي باشد. نوع انتخاب به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشورت با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

اما با توجه به شيميايي بودن اين مواد يك سوال بسيار مهم و كليدي براي افراد ممكن است به وجود بيايد كه بهترين ژل براي تزريق گونه كدام است؟ آيا مي‌توان از هر نوع فيلري كه در مطب‌ها موجود است استفاده كرد؟ مطمئنا اين‌طور نيست. چند نكته مهم براي تزريق ژل به گونه وجود دارد كه اولين آن‌ها معتبر بودن كلينيك است. دومين نكته تبحر پزشك، سومي مارك ژل و داشتن اسيد هيالورونيك به عنوان پيش ساز اصلي، ميزان ماندگاري و عوارض است.

بسياري از افراد تصور مي‌كنند كه تزريق ژل به گونه يا ديگر اجزاي صورت در دراز مدت به بافت‌هاي پوستي آن‌ها آسيب خواهد رساند. به علاوه اين افراد معتقدند كه استفاده از اين شيوه تنها نتايجي كوتاه مدت داشته و پس از مدتي باعث تشديد آسيب‌ها نيز خواهد شد. برخي ديگر تصور مي‌كنند كه ژل‌هاي استفاده شده در اين روش پس از مدتي استفاده خود شل شده و فرم صورت را تغيير مي‌دهند. نگراني‌ها و سوالات زيادي پيرامون تزريق ژل به گونه وجود دارد. ما در اين مقاله قصد داريم تا حد امكان به سوالات پاسخ داده و نگراني‌هاي شما را برطرف كنيم.

 

 

دلايل تزريق ژل گونه  چيست؟

 

يكي از محبوب ترين انواع تزريق ژل، تزريق ژل به گونه در اصفهان حساب مي شود. اين روش در جواني باعث برجسته‌تر شدن و زيباتر شدن چهره شما شده و در سنين بالاتر حالت افتادگي و علائم پيري را در چهره شما از بين مي‌برد. عوامل مختلفي مي‌توانند در تغيير حالت و شكل گونه‌هاي شما موثر باشند.

براي افراد جوان زيبايي صورت و برجسته سازي گونه‌ها يكي از اصلي‌ترين دلايل تزريق ژل به گونه است. اين كار باعث افزايش حجم گونه‌ها شده و تاثير زيادي در زيبايي چهره آن‌ها خواهد داشت. در افراد مسن‌تر كه افزايش سن باعث بروز چين و چروك‌ها و از بين رفتن سطوح چربي شده است نيز اين روش طرفداران زيادي دارد. اين افراد از تزريق ژل به گونه براي حفظ حالت گونه‌ها و جلوگيري از تغيير حالت چهره استفاده مي‌كنند. به همين دليل مي‌توان گفت استفاده از اين روش براي زيبايي در همه سنين مناسب است.

پس تا بدين جا ما با دو دسته افراد داوطلب تزريق ژل آشنا شديم يك دسته افرادي كه به مرور زمان بافت‌ها چربي صورت خود را از دست مي‌دهند و اين باعث مي‌شود تا صورت حالتي لاغر و پير به خود بگيرد. از طرفي كاهش چربي سبب مي‌شود تا پوست درخشندگي و طراوت خود را از دست بدهد و اين جلوه چندان زيبايي نخواهد داشت. خوشبختانه تزريق ژل به گونه راهكاري است كه امروزه براي افرادي كه در اين دسته قرار مي‌گيرند محسوب مي‌شود.  دسته دوم بسياري از جواناني كه مشكل پيري ندارند اما به دليل چهره لاغر و كشيده از ظاهر خود راضي نيستند مي‌توانند از مزيت‌هاي تزريق ژل گونه براي صورت كشيده  استفاده كرده و به صورتي چاق و چهره‌‌اي زيبا‌تر برسند.

 

انواع ژل‌هاي مناسب براي تزريق  گونه  چيست؟

 

انواع مختلفي از فيلرها وجود دارند كه براي تزريق به گونه‌ها توسط سازمان جهاني دارو (FDA) تاييد شده است. اسيد هيالورونيك و اسيد پلي لاكتيك (Sculptra) دو نوع ژل پركننده پوستي هستند كه براي استفاده در ناحيه گونه و زير چشم توصيه مي‌شوند. اين نوع فيلرهاي پوستي موقتي اما با دوام بالا مي‌باشند. آن‌ها به عنوان بهترين ژل براي تزريق گونه با كم ترين عارضه معرفي شده‌اند. از مواد پركننده‌اي مانند Radiesse (هيدروكسيلاپاتيت) براي اين ناحيه استفاده نمي‌شود. ژل‌هايي مانند ژودرم و رستيلين (Juvederm ، Restylane) بر پايه اسيد هيالورونيك ساخته شده اند كه به نسبت بقيه مارك‌ها معروف تر و كارآمدتر مي‌باشندقيمت تزريق ژل گونه به نوع و مارك ژل و اينكه آيا هيالورونيك اسيد دارد يا خير بستگي دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۷:۲۵ توسط:احسان زماني موضوع:

تزريق ژل زيبايي

تزريق ژل 

حتماً تا به حال درمورد تزريق ژل در اصفهان چيزهايي شنيده‌ايد و بدنبال جايي مناسب بوده ايد ؛ مي‌دانيد چه تفاوتي با تزريق بوتاكس دارد؟

هر دو روش‌هاي درماني و زيبايي از طريق تزريق هستند، اما با اين تفاوت كه تزريق ژل براي زاويه‌سازي فك، حجم‌دهي گونه و لب، رفع خط خنده، ايجاد خط گونه، رفع گودي و چروك‌هاي زير چشم، مورد استفاده قرار مي‌گيرد، در حالي كه بوتاكس روشي است براي رفع چروك اطراف لب، پيشاني، و چشم. تزريق ژل در اصفهان، يكي ديگر از خدمات مجموعه مدرن ليزر است كه در در مقالات بعدي با اين شيوه‌ي زيبايي بيشتر آشنا خواهيد شد.

نكاتي كه بايد قبل از تزريق بوتاكس  جدي گرفته شوند:

اگر در طي چهار ماه گذشته، هر نوع تزريق بوتاكس داشته‌ايد، به پزشك كلينيك زيبايي در اصفهان بگوييد؛ همچنين در صورت مصرف شل‌كننده‌هاي عضلاني و داروهاي حساسيت، به پزشك خود اطلاع دهيد؛ اگر رقيق‌كننده خون مصرف مي‌كنيد، ممكن است لازم باشد چندين روز قبل از تزريق، آن‌ها را متوقف كنيد تا خطر خونريزي يا كبودي شما كاهش يابد.

تزريق بوتاكس بدون بيهوشي و با‌ بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود؛ ‌اين روش درمان سريع است و سرپايي انجام مي‌شود.

نكاتي كه بايد در طول تزريق بوتاكس در نظر گرفته شوند:

تزريق بوتاكس معمولاً در كلينيك زيبايي انجام مي‌شود. پزشك شما از يك سوزن نازك براي تزريق مقادير كمي از سم بوتولينوم به پوست يا عضلات شما استفاده مي‌كند. تعداد تزريق‌هاي مورد نياز به عوامل زيادي از جمله وسعت منطقه تحت درمان، بستگي دارد.

نكاتي كه بايد بعد از تزريق بوتاكس جدي بگيريد:

محل درمان شده را به مدت ۲۴ ساعت مالش يا ماساژ ندهيد. در غير اي صورت ممكن است سموم به مناطق ديگر پوست منتقل شود. شما مي‌توانيد بلافاصله بعد از تزريق به فعاليت‌هاي روزانه خود ادامه دهيد و به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارد.

تاثير درمان و ماندگاري بوتاكس تا چه زماني است؟

تزريق بوتاكس، با ايجاد اختلال در حركت ماهيچه‌ها، حدود ۴ تا ۶ ماه بعد از تزريق ماندگاري دارد؛ يعني اگر مي‌خواهيد هميشه صورتي بدون چين و چروك داشته باشيد، بايد دو بار در سال تزريق بوتاكس انجام دهيد.

چند ساعت بعد از تزريق بوتاكس، تاثير آن روي ماهيچه‌ها شروع مي‌شود، و نتيجه‌ي نهايي آن براي رفع چروك، بعد از گذشت حدوداً يك هفته روي پوست قابل مشاهده است.

برخي ازعوارض جانبي عبارتند از:

  • ممكن است ۲۴ ساعت بعد از بوتاكس، سردرد داشته باشيد.
  • كبودر و قزمز شدن پوست در محل تزريق.
  • افتادگي موقت پوست صورت در محل تزريق؛ براي مثال، در تزريق بوتاكس به چشم و پيشاني، ممكن است پلك‌ها و ابروها، افتادگي موقت داشته باشند.
  • اگر تعداد دفعات تزريق بوتاكس زياد شود، بدن در برابر درمان آن مقاومت مي‌كند

عوارض احتمالي و بسيار نادر تزريق بوناكس عبارتند از:

  • درد خفيف
  • بي‌حسي
  • حالت تهوع
  • علائم سرماخوردگي
  • دوبيني چشم
  • تاري ديد
  • خونريزي
  • خشكي دهان
  • تحريك پوست و خارش
  • تورم

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۹:۱۳ توسط:احسان زماني موضوع:

فركشنال CO2

فركشنال CO2

بهتر است قبل از توضيح درباره فركشنال  co2 در اصفهان كمي با انواع ليزرها بسته به نوع كاربردشان بيشتر آشنا شويم.

عموما ليزرها در پزشكي زيبايي به دو دسته كلي ليزر لايه بردار و ليزر غير لايه بردار تقسيم مي شوند . هر كدام از اين روش ها، به ليزر فراكشنال و غير فراكشنال تقسيم مي شوند. ليزر CO2 فركشنال يكي از معروف ترين ليزرها در پزشكي است.

فركشنال در واقع نسل جديد ليزرهاي co2    است كه با وجود داشتن تمامي مزاياي ليزرهاي قديمي و بلكه بيشتر از آن، عوارض آنها را ندارد. ليزر co2  بيش از دو دهه بود كه به عنوان بهترين روش براي درمان غيرجراحي چروك ها و چاله هاي پوستي مورد استفاده قرار مي گرفت.اين روش اگرچه نتيجه بسيار مثبتي داشت و با درصد موفقيت بالايي مي توانست عوارض پوستي را برطرف كردن و پوستي صاف و يكدست ايجاد كند؛ اما طولاني بودن مدت التيام كه حدود ۴ الي ۶ ماه بعد از ليزر زمان مي برد، در حالي كه صورت بايد حدود دو هفته پانسمان مي شد، استفاده از آن را براي بيشتر افراد سخت و گاه غير ممكن كرده بود.اما امروزه اين مشكلات با نسل جديد ليزر هاي co2  با نام  co2  فركشنال تا حدود زيادي حل شده است. به طوري كه تمامي مزاياي اين ليزر باقي مانده و عوارض و سختي هاي آن مرتفع گرديده است.

ليزرهاي فركشنال تنها نواحي خاصي از پوست را هدف قرار داده و نواحي نقطه نقطه مانند ايجاد كرده و نواحي مابين نقاط عملا بدون آسيب ديدگي و تاثيرگذاري باقي مي مانند. ولي ليزرهاي غيرفركشنال، كل ناحيه هدف را تخريب مي كنند. در نتيجه ليزر فركشنال تنها باعث آسيب جزئي به پوست شده و پوست بسيار سريع تر از حالت غير فركشنال ترميم مي يابد.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

كليه دستگاه هاي اين مجموعه جز جديدترين ها روز دنيا مي باشد، حتي در زمينه فركشنال co2 .

 

كاربردهاي ليزر فركشنال CO2 در اصفهان

ليزر CO2 فركشنال براي درمان هايي تحت عنوان جوان سازي و لايه برداري پوست به كار مي رود كه جهت درمان بسياري از درمان هاي پوستي از قبيل كاهش خطوط و چين و چروك هاي ريز، بهبود چين و چروك هاي عميق، ترميم پوست آسيب ديده صورت، گردن، شانه ها و دست ها، كاهش لكه هاي پيري، اسكار آكنه و هايپرپيگمانتاسيون كاربرد دارد.

همچنين مي توان موارد زير را نيز از مزاياي اين نوع ليزر نسبت به نمونه هاي قديمي آن دانست :

  • افزايش كلاژن سازي
  • آسيب‌هاي نوري: هرگونه آسيب پوستي كه در نتيجه‌ي تابش پرتوي UV آفتاب يا سولاريوم باشد؛ مثل هايپرپيگمنتيشن (لكه‌هاي تيره‌ي پوست)
  • قابليت لايه‌برداري، و تحريك‌پذيري به صورت هم‌زمان وجود دارد .
  • محو نمودن تركهاي سطح شكم و ساير نواحي بدن.
  • كاهش چين و چروك هاي سطحي و رفع افتادگي پوست
  • قابليت تعيين طيف در رفع ضايعات عروقي و رنگي
  • رفع اسكار ناشي از زخم‏ ها، محل سوختگي،جراحي و جاي جوش و آكنه.
  • كوچك كردن منافذ باز پوست.

 

بسته به تنظيما ت دستگاه و نوع بيماري تحت درمان، بين ۶-۴ جلسه درمان لازم است . فوا صل جلسات درمان معمولا يك ماه مي باشد . توجه داشته باشيد پاسخ درماني در ليزرهاي فركشنا ل سريع نيست و معمولا بهبود قابل مشاهده پس از ۴-۳ ماه مشاهده مي شود . درطي اين مدت پوست مشغول ساخت كلاژن جديد و بازسازي كلاژن والاستين قديمي است .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۲:۱۳ توسط:احسان زماني موضوع:

چاقي شدن 

چاقي شدن 

در اين مطلب، به طور خاص درمورد دستگاه كويتيشن صحبت مي‌كنيم. كويتيشن ، يكي از خدمات ما براي درمان چاقي در اصفهان و از بين بردن  سلوليت‌هاي نرم استفاده مي كنيم. امروزه اين روش طرفداران زيادي دارد و جايگزين روش سنتي ليپوساكشن شده است.

مجموعه مدرن ليزر، براي درمان انواع چاقي موضعي در قسمت‌هاي مختلف بدن و متناسب با نوع چاقي شما، از چهار دستگاه مختلف استفاده مي‌كند. اين دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه ال پي جي (LPG): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از مكش.
  • آر اف (RF): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از امواج راديويي.
  • كويتيشن (Cavitation): براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي نرم.
  • شاك ويو (Shock Wave): براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي سفت.

برا آشنايي بيشتر با اين دستگاه‌ها و عملكرد آن‌ها، مقالات مدرن ليزر را دنبال كنيد.

ممكن است درباره‌ي نارضايتي افراد از ‌تاثير روش‌هاي درمان چاقي چيزهايي شنيده باشيد، مي‌دانيد مشكل كجاست؟ سلوليت‌ها يا چربي‌هايي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ايجاد مي‌شوند، انواع مختلفي دارند و در قسمت‌هاي مختلف بدن مثل: پهلو، شكم، سينه، ران، باسن، بازو و غبغب، به وجود مي‌آيند.

نكته‌ي مهم اين است كه، قبل از شروع درمان، بايد بدن شما آناليز شود تا ميزان توده عضلاني، چربي و آب بدن شما، به طور دقيق مشخص شود و متناسب با نتيجه‌ي اين آناليز و همچنين عوامل موثر بر چاقي و افزايش وزن شما، روش درماني مناسب انتخاب مي‌شود. گفتني است كه، در مجموعه ما، تست و آناليز بدن، با دستگاه اسكين آناليزر به صورت رايگان انجام مي‌شود.

روش‌هاي درمان چاقي به دو دسته تقسيم مي‌شوند.

  • درمان چاقي موضعي با دستگاه
  • ليزر افزايش سوخت‌وساز بدن

ليزر افزايش سوخت و ساز بدن، روشي است كه در آن اشتها شما كنترل مي‌شود و هنگامي كه احساسات مختلفي اعم از ناراحتي، خوشحالي، استرس و عصبانيت داريد، مي‌توانيد اشتها خود را كنترل كنيد تا زياد غذا نخوريد. به اين روش طب سوزني ليزري هم گفته مي‌شود، و عملكرد آن مشابه طب سوزني سنتي است، ولي با ليزر انجام مي‌شود و بدون درد، خونريزي و سوختگي است.

در واقع طب سوزني ليزري، همراه با رژيم درماني انجام مي‌شود، تا هم رعايت رژيم غذايي براي‌تان آسان‌تر شود و هم نتيجه‌‌ي بهتري نسبت به وقتي كه رژيم درماني به تنهايي استفاده مي‌شود، داشته باشد. اين روش درماني براي كاهش وزن كلي بدن است، اما روي لاغري و كاهش سايز نقاط خاص بدن متمركز نمي‌شود.

لاغري موضعي، برعكس روش‌ افزايش سوخت‌و‌ساز بدن، به كاهش وزن كلي كمكي نمي‌كند و فقط كاهش سايز در نقاط خاصي از بدن را انجام مي‌دهد.

كرايوليپوليز، نيز يكي از روش‌هاي درماني براي درمان چاقي موضعي است. اين روش با انجماد سلول‌هاي چربي در قسمت‌هاي خاص بدن، بافت‌هاي چربي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ذخيره شده‌اند را منجمد مي‌كند. در كرايوليپوليز، تعداد سلول‌هاي چربي كم مي‌شود.

لاغري و رفع چربي با كويتيشن چگونه انجام مي‌شود؟

كويتيشن، يكي از دستگاه‌هاي روش لاغري موضعي است و به كمك امواج صوتي با فركانس پايين، به لايه‌هاي زيرين پوست نفوذ مي‌كند و سلول‌هاي چربي را در محل موردنظر گرم مي‌كند و باعث ارتعاش آن‌ها مي‌شود، نهايتاً اين فشار، سلول‌هاي چربي را مي‌شكند و تجزيه مي‌كند، و سپس اين چربي‌ها از بدن دفع مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۳:۴۹ توسط:احسان زماني موضوع: