مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

خريد انواع ورق

ورق روغني در اصفهان

ورق روغني در اصفهان  معروف به ورق سرد هست كه به خاطره ظاهر ويژه اش خاهان زيادي دارد و در جاهاي زيادي به فروش مي رود ورق روغني به دو روش نورد سرد و نورد گرم به دست ميايد كه در كارخانه ها از طريق نورد سرد به دست مياورند در اين روش ورق هايي كه ضخامت بالايي دارند توسط نورد ضخامتش كمتر ميشود و براي اينكه كيفيتش بهترشود عمليات هاي سطحي بر روي آن انجام ميشود. براي خريد ورق روغني در اصفهان ما به شما دهكردي را پيشنهاد مي شود

 

ورق سياه در اصفهان

ورق سياه در اصفهان و همان ورق معمولي است اما در روش نورد گرم توليد ميشود در اين روش آهن را در دماي خيلي زياد قرار مي دهند و پس از آن از غلتك هاي مخصوصي رد مي شوند و شبيه به ورق مي شود و به خواطر اين كه رنگش مات و مايل به رنگ مشكي ميشود به آن ورق سياه مي گويند. ورق روغني به دو حالت رول و شيت هست كه در روش رول عرض معلومي دارد و براي همين بهتر است. بايد بگوييم كه ورق سياه در صفهان فروش بسيار خوبي دارد و براخ سرماي گذاري براي فروش بسيار مناسب است.

 

ورق گالوانيزه در اصفهان

ورق گالوانيزه در اصفهان ورقي فولادي اي است كه توسط روي گالوانيزه درست شده است. ورق گالوانيزه در اصفهان و ديگر جا ها براي محافظت از جا هاي مختلف است تا از ضربه هايي كه به آن مي خورد محافضت كند كه نو ها ي مختلفي وجود دارد چون ميزان مقاومتش فرق مي كند. هر چه ضخامتش بيشتر باشد مقاومتش بيشتر مي شود و غير از آن رويي كه با آن ورق گالوانيزه را درست كردند هم مهم است چون ميزان مقاومتش اگر روي متفاوتي داشته باشد فرق مي كند و يكي از بهترين آن ها ورق آهني است كه در مذاب بوده و درست شده است.

 

ورق آجدار در اصفهان

ورق آجدار در اصفهان در دو نو ورق آجدار پرسي و ورق آجدار فابريك توليد مي شود كه هركدام از اين ها كارايي خودشان را دارند. ورق آجدار در اصفهان كه دو نو دارد نو اول اجادار فابريك يا آج تو پر است كه وقتي كه توليد مي شود آج هايش تو پر است و كيفيت با لايي دارد و براي همين قيمت بالايي دارد. در نو دوم كه آجدار پرسي يا آج تو خالي كه  اين ورق ورقي معمولي است كه در دستگاه پرس قرار مي گيرد و ورق معمولي تبديل به ورق آجدار ميشود اما آج هايش تو خالي است. اين نو ورق ها بسيا از نظر قيمتي خوب است و در بسياري از جا ها به كار ميايد.

 

ورق كركره رنگي در اصفهان

ورق كركره رنگي در اصفهان  بسيار خوب براي كار است و ورق كركره رنگي در اصفهان ابزاري است كه براي سال ها كار برد دارد و در صنعت ها مخترف باتوجه به كار شما مي تواند شما را كمك دهد. بايد بگوييم كار خانه دهكردي كارخانه اي است كه با كمك پرسنل عالي اش توانا به ساختن بهترين و باكيفيت ترين ورق كركره رنگي در اصفهان باشد. و مشتريانش را راضي نگه دارد.

 

ورق استيل در اصفهان

ورق استيل در اصفهان ورقي است كه از فولاد است و ضد رنگ است و ضد ضربه و براي همين كاربر هاي زيادي دارد ورق استيل در اصفهان به  دو روش رول و ورقه اي توليد مي شود كه ضخامت اين نو ورق كم و سطحش صاف مي باشد. ورق استيل در اصفهان بادرصدي كربن توليد مي شود كه هر چه قدر درصد آن بالا برود مقاوم تر مي شود و انعطاف پظيري آن پايين ميايد و هرچقدر ميزان كربنش كمتر باشد ميزين مقاومتش پايين تر و انعطاف پذيري اش پايين تر ميايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۴:۴۲ توسط:احسان زماني موضوع:

دكوراسيون ذاخلي

 

 

خريد سقف كشسان

سقف كشسان كه با نام هاي ديگري همچون باريسول، سقف كهكشاني، سقف ستاره اي، سقف آينه اي و ... دسته اي از سقف هاي ثانويه است كه به دليل نوع نورپردازي و جنس به كار برده شده، شركت توليد كننده آن و.. بنام سقف كسشان معروف است كه به دليل متنوع بودن آن خريد سقف كشسان  بسيار مورد استقبال قرار گرفته شده است. به جز يكسري از اجناس توليدي كه در آن از پارچه كشسان استفاده شده است، بقيه انواع آن قابليت عبور نور را دارا مي باشند همين دليل بسيار خوبي براي خريد سقف كشسان  و استفاده ي آن در محيط هاي فاقد نور كافي است. البته در مدل پارچه اي آن ميتوان از نورپردازي مناسب براي كمبود نور فضاي بكار برده شده استفاده كرد.

 

قيمت سقف كشسان

براي برآورد قيمت سقف كشسان   چند عامل مهم و تاثير گذار است. ايتدا نوع سقف انتخابي، زيرا بسته به نوع سقف انتخاب شده قطعا متريال متفاوتي هم در ساخت خود محصول و هم در نصب آن نياز مند خواهد بود. در حال حاضر قيمت سقف كشسان   حداقل 380 هزار تومان شروع شده و تا 500 هزار تومان افزايش مي يابد. اين قيمت ها مي تواند با توجه به نوسان قيمت ارز متفاوت باشد و زماني كه شما اين مطلب را شماهده مي كنيد تغيير در آن رخ داده باشد پس بهتر است قبل از خريد استعلام قيمتي ديگري از محصول داشه باشيد.

 

 

اجراي سقف كشسان

هميشه لازم است قبل هر اقدامي براي خريد محصول يكسري نكات در نظر داشته باشيم پس اگر شما هم به تازگي تصميم به  اجراي سقف كشسان  كرده ايد بهتر است اين نكات را بخاطر داشته باشيد تا بتوانيد تصميم گيري خوبي از هر لحاظ و رضايت بيشتري در پايان خريد و اجراي كار خود داشته باشيد. يكي از اين نكات توجه به ارتفاع است. اين محصول متناسب براي سقف هاي كوتاه نيست به دليل اينكه خود پايين تر از سقف اصلي قرار مي گيرد. حال اگر ارتفاع مناسبي براي اين كار داريد مرحله بعد براي اجراي سقف كشسان  انتخاب طرح مناسب است انتخاب طرح آرامبخش و زيبا و البته مناسب با فضاي بكار برده شده حال شما يك نصاب حرفه اي و خوش سليقه براي اجراي كارتان نياز مند هستيد.

نصب سقف كشسان

شايد بتوان گفت آخرين مرحله بعد از تصميم گيري طرح نصب سقف كشسان است. اين كار نيازمند يك نصاب حرفه اي است. كه بتواند زيبايي تصوير انتخابي شما را بهتر نمايش دهد. خيلي وقت ها نصاب حرفه اي حتي در انتخاب طرح مناسب فضاي كاري شما هم بسيار كمك كننده است و مي تواند ايده هاي ناب و خلاقانه اي متناسب با شناختي كه از شما، فضاي كاري يا زندگيتان بدست آورده، ارائه دهد.پس ميتوان گفت نصب سقف كشسان  نيازمند فرد متخصص با تجربه كاري خوبي است تا بتواند تصوير ذهني شما از پايان كار را به همان شكلي كه انتظار داريد به پايان برساند.

باريسول

يكي از نام هاي بكار برده شده براي سقف كشسان باريسول  است.  يكي از ويژگي هاي سقف باريسول كه باعث جلوه بيشتر اين محصول مي شود، يك تكه بودن آن است. شما هيچگونه محدوديتي براي استفاده از طرح دلخواهي خود نداريد از طرفي باريسول   جز محصولات تزييني بسيار پركاربرد در مناطق مرطوب است به دليل اينكه اين محصول فاقد خاصيت تخريب در اين شرايط آب و هوايي است. از انواع متفاوت اين سقف ثانويه مي توان به نوع آيينه اي كه با نام هاي لاكر و براق هم شناخته مي شود، چاپي كه متناسب با سليقه مشتري طرح مورد نظر چاپ مي شود، مات يا ساتين كه فاقد طرح است اما عبور نور بسيار خوبي دارد، سقف  ستاره اي كه داراي نورهاي زيادي بروي آن است.

كابينت پيش ساخته

يكسري از توليد كنندگان اقدام به ساخت  و نصب كابينت هايي با ابعاد استاندارد مي كنند كه در مدت زمان بسيار كوتاهي توليد و نصب آن ها رخ مي دهد به اين محصولات آشپزخانه كابينت پيش ساخته گفته مي شود. يكي از عيب هاي اين محصول محدوديت در انتخاب طرح هاي و رنگ آن است اما از طرفي كاهش هزينه هاي آن مي تواند نكته مثبت آن براي افرادي باشد كه با كمبود بودجه مواجه هستند. كابينت پيش ساخته  انواع مختلفي دارد از جمله كلاسيك  كه از جنس ممبران و مدرن كه از جنس هايگلاس است. نوع معمولي اين كابينت هاي از جنس ام دي اف هستند.  بدنه تمامي اين كابينت ها سفيد است و تفاوت فقط در درب محصول ديده ميشود.

 

كابينت در اصفهان

اصفهان يكي از شهر هاي بزرگ ايران است كه در زمينه صنعتي و كارخانه يا كارگاه هاي توليدي بسياري را در خود دارد. با توجه به كمبود آب در اين منطقه بزرگ ايران بيشتر زمين ها بعد كاري خود را از كشاورزي به صنعتي و توليدي تغيير داده اند. تعداد كارگاه هاي كابينت در اصفهان در اصفهان در سال هاي اخير بسيار زياد شده است.يكي از اين علل وجود مناطق مسكوني مسكن مهر و تعداد بالاي ساخت و ساز در اين مناطق و حتي ديگر مناطق اين استان بزرگ است. بسياري از خانه هاي ويلايي و قديم ساز هم تبديل به آپارتمان شده اند و قطعا نياز به كابينت يكي از مهم ترين نياز هاي آن است. به دليل حجم بالاي تقاضا در اين حوزه تنوع كابينت در اصفهان  بسيار بالا است به دليل وجود حجم بالاي سليقه مشتري هاي مراجعه كننده كه اين امر باعث رقابت بالا بين توليد كنندگان آن شده است.

 

 

 

كابينت آشپزخانه در اصفهان

شايد تا 20 سال گذشته بيشتر ين تنوعي كه از كابينت شاهد آن بوديم در رنگ بوده است. امروزه با توجه به فضاي محدود خانه ها بخصوص آشپزخانه كه جز پركاربردي ترين و همين طور پر وسايل ترين بخش هاي خانه است وجود سبك جديد كابينت با امكانات بيشتر بسيار كمك كننده است.  كابينت آشپزخانه در اصفهان  و ديگر شهرهاي ايران بسيار پر رونق  بوده است يكي از دلايل آن كوچكتر شدن فضاي منازل نسبت به قبل، علاقه آن ها به محيط هاي شيك و پركاربردي براي زندگي است كه باعث شده اين نياز پر رنگ تر از قبل به نظر آيد. براي بسياري از خانم ها راحت بودن در آشپزخانه بسيار حائز اهميت است همين امر و حفظ بافت سنتي رفت و آمد هاي خانوادگي بسيار باعث شده كابينت آشپزخانه در اصفهان و حتي در شهر هاي ديگر ايران كه به سمت كوچك تر شدن مساحت موجود پيش مي روند . نياز به استفاده بهينه از حداقل فضاي ممكن بخصوص در آشپزخانه را واجب كرده است.

كابينت كلاسيك در اصفهان

بسياري از افراد علارغم وجود تنوع هاي در طرح هاي مختلف نياز به محيط كلاسيك دارند تا آرامش لازم را پيدا كنند. حس القا شده در اين محيط هاي كلاسيك است كه اين نياز را در آن بيدار مي كند اين امر در انتخاب تمامي اجناس مشاهده مي شود حتي كابينت، كابينت كلاسيك در اصفهان و در ديگر شهر هاي كوچيك بزرگ بخشي از كاتالوگ ها و طرح هاي ارائه شده كارشناسان اين صنعت است كه اين امر نشان دهنده دريافت اين حس از طرف آنان و ماندگار بودن مشتري هاي خاص اين سبك است.  كابينت كلاسيك در اصفهان و ديگر شهرهاي منطقه محدوديتي در طرح، كاربرد و رنگ آن ها ايجاد نكرده است، بلكه توليد كنندگان اين محصول با حفظ ايجاد كارايي آن تنوع طرح و رنگ را هم مانند ديگر مدل ها كابينت در اين سبك بسيار رعايت كرده اند پس طرفدران زياد سبك كلاسيك بهتر است نگران اين مسئله نباشند و با خيال راحت خريد خود را انجام دهند.

 

كاببينت هاي گلاس در اصفهان

در ميان انواع كابينت ها، كاببينت هاي گلاس در اصفهان از انواع مقاوت آن در ميان ديگر طرح هاي آن است. اما كابينت گلاس چيست؟ اين نوع كابينت از چوب ام در اف با روكش پلاستيكي و براقي توليد مي شود كه وجود روكش براق باعث ايجاد تفاوت با نوع ام دي اف آن شده است. كاببينت هاي گلاس در اصفهان  و حتي ديگر شهرها براي محيط هايي كه نور در آن بسيار كم و فضاي كوچكي دارند بسيار مفيد است علت آن هم به دليل انعكاس نوري بسيار زيادي است كه در اين محصول ديده مي شود. نور بكار برده شده در سقف آشپزخانه و انعكاس آن در كابينت ها باعث برزگ تر به چشم خوردن اين فضا مي شود كه كمبود نور آشپزخانه هاي بدون پنجره را  تا حدي جبران مي كند.

 

 

كابينت مدرن در اصفهان

كابينت قلب تپنده ي هر خانه اي است كه مي تواند ظاهري منجسم و يا حتي بسيار آشفته را به كل خانه منتقل كند. وجود انسجام يا آشفتگي در اين فضا را انتخاب درست كاببينت ايجاد مي كند. بسياري از افراد در انتخاب سبك منزل خود از طرح هاي كلاسيك استفاده مي كنند و عده اي ديگر علافه به دكوراسيون مدرن دارن كه اين امر بسيار سليقه اي است. انتخاب   كابينت مدرن در اصفهان   حتي ديگر شهر ها طرفداران خواست خود را دارد كه پيرو سبك مدرن  يا سبك كلاسيك در طراحي داخلي هستند. با توجه به حس اين نياز، توليد كنندگان اقدام به توليد اين محصولات مي كنند.  كابينت مدرن در اصفهان    جنس هاي متفاوتي را در خود دراد شايد يكي از اين تنوع هاي استفاده از درب هاي شيشه اي براي اين محصولات است كه به دليل استفاده اصفهاني ها  از ظروف سنتي بسيار مورد استقبال قرار گرفته است. از طرفي تميز كردن اين درب ها راحت تر هستند و همين طور هزينه ي كمتري هم در بر دارند. علاوه بر شيشه، ورق، پلاستيك هاي متفاوت ، آهن و حتي براق يا مات بودن از ديگر ويژگي هاي اين محصولات است و همين طور تركيب كردن انواع آن با يكديگر.

 

 

 

كابينت ممبران در اصفهان

به كابينت هاي تمام چوب كابينت ممبران گفته مي شود.  كابينت ممبران در اصفهان   به دليل هزينه هاي بسيار بالايي كه دادر جز محصولات حساب مي شود . علت پر هزينه بر بودن آن استفاده از چوب در تمام كابينت و سطوح آن است.به همين دليل است كه بيشتر مورد استقبال اقشار پر در آمد قرار مي گيرد. حتي نوع چوب استفاده شده در محصول خود با تفاوت قيمتهايي همراه است . اما همين استفاده از چوب در فضاي خانه خود حسي بسيار گرم و صميمي به خانه القا خواهد كرد. به دليل اينكه بيشتر تنوع هاي اين كابينت به خاطر استفاده از چوب در توليد آن به رنگ تيره است پيشنهاد مي شود حتما براي آشپزخانه هايي با نور كافي و ترجيحا داراي پنجره اين سبك از كار استفاده شود و يا حتي فضاهايي با دكوراسيون باز به دليل جذب نرو كافي توسط اين كابينت ها كه خود زيبايي و پرشكوه بودن اين سبك را دو چندان مي كند. كابينت ممبران در اصفهان  با سفارش هاي از قبل مشخص شده صورت مي گيرد.

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

بيل مكانيكي

اجاره بيل مكانيكي

 

در ايران جا هاي بسيار زيادي براي اجاره بيل مكانيكي وجود دارد و به خاطر همين چون شما از انتخابتان مطمعن شويد ما به شما بارنداز را پيشنهاد مي دهيم به خاطر اين بارنداز را به شما پيشنهاد مي دهيم كه شركتي است كه براي مشتري هايش احترام زيادي ميگذارد تا آن ها را راظي نگه دارد واز لحاظ هاي ديگر هم مناسب براي اجاره بيل مكانيكي است بيل مكانيكي براي مواقع زايادي قابل استفاده است بيل مكانيكي مناسب براي حفاري و معدن و براي نو سازي آپارتمان و خانه ها و.... استفاده ميشود و بايد گفت بارنداز كارخانه اي است كه با كيفيت مثال زدني اش اين دستگاه ها را با كمك پرسنل توانا اش توليد مي كند و به شما عزيزان اراعه مي دهد تا با آن به بهترين شكل ممكن كارها تان را انجام بدهيد پس با ما باشيد واز ما خريد كنيد.

 

بيل مكانيكي

 

بيل مكانيكي دستگاهايي است كه براي خيلي جاها و مكان ها به كار ميايد ومي شود با آن كارهاي خيلي ها را آسان كرد و خيال خيلي ها را آسوده نگه ميدارد بيل مكانيكي براي حفاري زمين و معدن ها وخراب كردن آپارتمان ها و خانه ها به كار مي آيد و براي همين ما بارنداز را به شما براي اجاره بيل مكانيكي پيشنهاد ميدهيم چون بارنداز يكي از بهترين ها دراين كار و حرفه است و حتا با كارخانه هاي بزرگ داخلي و خارجي مقايسه ميشود واين كارخانه اين را تضمين ميدهد كه بهترين دستگاه ها را به شما مي دهد كه با زحمت و تلاش زياد براي شما به دست آمده. شما مي توانيد با اجاره بيل مكانيكي به بهترين شكل كارهاي تان را انجام دهيد و به موفقيت و اون چيزي كه مي خواهيد برسيد.

 

شركت بارنداز

شركت بارنداز كارخانه اي با سابقه كاري و تجربه بالا و دارا بودن پرسنلي با تجربه و كا رايي زياد به شما پيشنهاد ميدهد كه با اجاره بيل مكانيكي از ما راحت از انتخابتان باشيد چون بيل مكانيكي وسيله اي است كه براي كساني كه  كار هاي زيادي حفاري دارد مناسب است و احداف شركت بارنداز اين است كه مشتريانش را راظي نگه دارد و بتواند يكي از بهتيرين ها در اين حرفه و جهان شود و سعي كند تا بهترين ها را براي شما فراهم كند كه هم شما و هم خود را راظي نگه دارد و باعث اين شود كه  شما از انتخابتان پشيمان نشويد شركت بارنداز مي خواهد تا با كارمندان و پرسنل كارآمدش به كمك خدا بتواند قله هاي ترقي را پشت سر بگذارد و يكي از بهترين ها در اين كار و حرفه شود.

 

بارانداز

مجموعه بارانداز با بيش از 30 سال فعاليت اقتصادي و لجستيكي داخلي و خارجي مشغول به فعاليت است. هدف اين مجموعه ارائه با كيفيت ترين خدمات موجود جهت رضايت خاطر مشتريان است در زمينه حمل انواع كالاها از طريقي مسير راه آهن يا جاده است. علاوه بر اين ها  مجموعه بارانداز در زمينه ارائه خدمات بيل مكانيكي از خريد اجاره به همراه خدمات آن نيز فعاليت هاي مداوم و مستمري دارد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۳:۰۵ توسط:احسان زماني موضوع:

بيل مكانيكي

اجاره بيل مكانيكي

 

در ايران جا هاي بسيار زيادي براي اجاره بيل مكانيكي وجود دارد و به خاطر همين چون شما از انتخابتان مطمعن شويد ما به شما بارنداز را پيشنهاد مي دهيم به خاطر اين بارنداز را به شما پيشنهاد مي دهيم كه شركتي است كه براي مشتري هايش احترام زيادي ميگذارد تا آن ها را راظي نگه دارد واز لحاظ هاي ديگر هم مناسب براي اجاره بيل مكانيكي است بيل مكانيكي براي مواقع زايادي قابل استفاده است بيل مكانيكي مناسب براي حفاري و معدن و براي نو سازي آپارتمان و خانه ها و.... استفاده ميشود و بايد گفت بارنداز كارخانه اي است كه با كيفيت مثال زدني اش اين دستگاه ها را با كمك پرسنل توانا اش توليد مي كند و به شما عزيزان اراعه مي دهد تا با آن به بهترين شكل ممكن كارها تان را انجام بدهيد پس با ما باشيد واز ما خريد كنيد.

 

بيل مكانيكي

 

بيل مكانيكي دستگاهايي است كه براي خيلي جاها و مكان ها به كار ميايد ومي شود با آن كارهاي خيلي ها را آسان كرد و خيال خيلي ها را آسوده نگه ميدارد بيل مكانيكي براي حفاري زمين و معدن ها وخراب كردن آپارتمان ها و خانه ها به كار مي آيد و براي همين ما بارنداز را به شما براي اجاره بيل مكانيكي پيشنهاد ميدهيم چون بارنداز يكي از بهترين ها دراين كار و حرفه است و حتا با كارخانه هاي بزرگ داخلي و خارجي مقايسه ميشود واين كارخانه اين را تضمين ميدهد كه بهترين دستگاه ها را به شما مي دهد كه با زحمت و تلاش زياد براي شما به دست آمده. شما مي توانيد با اجاره بيل مكانيكي به بهترين شكل كارهاي تان را انجام دهيد و به موفقيت و اون چيزي كه مي خواهيد برسيد.

 

شركت بارنداز

شركت بارنداز كارخانه اي با سابقه كاري و تجربه بالا و دارا بودن پرسنلي با تجربه و كا رايي زياد به شما پيشنهاد ميدهد كه با اجاره بيل مكانيكي از ما راحت از انتخابتان باشيد چون بيل مكانيكي وسيله اي است كه براي كساني كه  كار هاي زيادي حفاري دارد مناسب است و احداف شركت بارنداز اين است كه مشتريانش را راظي نگه دارد و بتواند يكي از بهتيرين ها در اين حرفه و جهان شود و سعي كند تا بهترين ها را براي شما فراهم كند كه هم شما و هم خود را راظي نگه دارد و باعث اين شود كه  شما از انتخابتان پشيمان نشويد شركت بارنداز مي خواهد تا با كارمندان و پرسنل كارآمدش به كمك خدا بتواند قله هاي ترقي را پشت سر بگذارد و يكي از بهترين ها در اين كار و حرفه شود.

 

بارانداز

مجموعه بارانداز با بيش از 30 سال فعاليت اقتصادي و لجستيكي داخلي و خارجي مشغول به فعاليت است. هدف اين مجموعه ارائه با كيفيت ترين خدمات موجود جهت رضايت خاطر مشتريان است در زمينه حمل انواع كالاها از طريقي مسير راه آهن يا جاده است. علاوه بر اين ها  مجموعه بارانداز در زمينه ارائه خدمات بيل مكانيكي از خريد اجاره به همراه خدمات آن نيز فعاليت هاي مداوم و مستمري دارد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۲:۳۳ توسط:احسان زماني موضوع:

سنگ قيمتي

 

شهاب سنگ

شهاب سنگ يك سنگ آسماني است كه به زمين افتاده است. در واقع همه اجرام در حال حركت در فضا كه به زمين مي افتند، شهاب سنگ ناميده مي شوند. دست كم هر سال 100 شهاب سنگ با زمين برخورد مي كنند.  برخي از شهاب سنگ‌ ها به اندازه‌اي بزرگ هستند كه با چشم غير مسلح در شب به شكل ستاره دنباله دار درخشان در آسمان ديده مي‌شوند باتوجه به ارزش و اهميت  شهاب سنگ   و مواد تشكيل دهنده آن و احتمال وجود فلز‌هاي گران قيمت، جستجوي  شهاب سنگ  يكي از كار‌هاي پرطرفدار براي جستجو گران در زمين است و عده‌اي  افراد سال‌ها به دنبال شكار  شهاب سنگ  در بيابان‌ها ومناطقي هستند كه احتمال بارش شهاب سنگي درآن وجود دارد.

 

خريد سنگ هاي كلكسيوني

از قديم الايام ، تاجرها به دنبال گوهرهاي كم ياب  مي رفتند تا تمايل اشراف زادگان ثروتمند اروپا را ارضا كنند. به منظور ارضاي اين ذوق بيش از اندازه  ، جهانگردها و آشوب طلب ها عازم مكان هاي ناشناسي مي شدند تا جواهرات كمياب را براي زينت بخشيدن به لباس هاي سلطنتي بيابند. پرتغالي ها و بعد ها ايتاليايي ها، از سراسر اروپا به راه افتادند و از راه  روسيه به ايران آمدند و سرانجام به هند رفتند تا بزرگترين و بهترين جواهرات استخراج شده را جستجو كنند.كل اين داستان ها  نشان از اين دارد كه انسانها از زمانهاي قديم به دنبال سنگهاي زيبا بودند تا زندگي شان را با آنها آراسته نموده و مجموعه اي بي نظير از سنگ هاي كلكسيوني را جمع آوري كنند. در حال حاضر نيز افراد علاقمند از سرتاسر جهان با حضور در حراجي ها و مزايده هاي مختلف براي خريد سنگ هاي كلكسيوني  به رقابت با يكديگر ميپردازند.برخي از ما زمان زيادي را براي كامل كردن كلكسيون مان اختصاص مي دهيم كه دليل اصلي اش اشتياق براي يافتن گوهرفوق العاده است.خريد سنگ هاي كلكسيوني يكي از سرگرمي هاي مورد علاقه بسياري از افراد است.

 

 

  خريد سنگ قيمتي

گروهي از سنگهايي مي باشند كه به علت زيبايي و كمياب بودنشان ارزش خيلي بالايي دارند ودرگذشته خيلي از مردم از سنگ هاي قيمتي به عنوان دارو استفاده مي كردند و بعضي ديگر بر اين باور بودند كه خريد سنگ قيمتي به آنها قدرت و شجاعت مي بخشد . با سپري شدن زمان درستي يا نادرستي تمام اين تصورها ثابت شد اما هيچ وقت از طرفداران آنها كم نشد. در دنياي امروز هم اين سنگ ها عامل تعيين كننده اي در ثروت اشخاص و دولت ها هستند. و وكاربرد زيادي در زيبايي و پوشش دارند  . خريد سنگ قيمتي  به سبب گسترده بودن رنگ ها و طرح هاي آنها  كاربردهاي زيادي دارند. در آن زمانها در كنار علم گوهرشناسي، شغل هاي متنوع و بازار پرفروشي هم در زمينه تجارت سنگ‌هاي قيمتي در ايران برقرار بود. از همين رو است كه اغلب مردم به دنبال خريد سنگ قيمتي هستند.

 

 

سنگ هاي كمياب

وقتي درباره سنگ‌هاي كمياب فكر مي‌كنيم، الماس، زمرد و ياقوت عنوان كمياب ‌ترين سنگ‌هاي جواهر در تمامي دنيا را به خود اختصاص مي‌دهند.شايد به طور شگفت‌آوري وجود داشته باشد  تعداد زيادي از سنگ‌هايي كه كمياب‌ تر و حتي گران‌قيمت‌تر هستند.اين سنگها به دليل داشتن خواص نوري مواد بسيارداراي شهرت مي باشند.در واقع سنگ‌هاي كمياب  قابليت تغير رنگ در نورهاي مختلف را دارد اين تغيير رنگ كاملا مستقل از زاويه ديد شما مي باشد و به نوع تابش نور در محيط برمي گردد،بعضي از سنگ‌هاي كمياب داراي خواصي از جمله:  به وجود آورنده حس شادي ،محافظ انسان در مقابل انرژي‌هاي منفي ،از بين بردن استرس و غم. به وجود آوردن انرژي مثبت ،براي درمان بي خوابي،براي تسكين و ارامش اعصاب،موجب آرامش يافتن،موجب افزايش شادي و نشاط در افراد مي باشند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۹:۴۴ توسط:احسان زماني موضوع:

اطلاعات فروش آهن ايران

قيمت ميلگرد

در مطلب اين بخش به توضيح مختصري در رابطه با قيمت ميلگرد   مي پردازيم. همانطور كه اطلاع داريد كارخانه فولاد مباركه اصفهان يكي از كارخانه هاي برتر كشوري در زمينه توليد ميلگرد و ديگر تجهيزات است. در حال حاضر اين كارخانه علاوه بر توليد براي مصارف داخلي در صادرات هم حرفي براي گفتن دارد. به همين دليل و استفاده از متريال مرغوب مي توان گفت ممكن است قيمت ميلگرد با كارخانه هايي كه در توليد تجربه كافي اين كارخانه را دارا نيستند و يا در امر صادرات دستي بر آتش ندارند متفاوت باشد. در خيلي زمينه ها اين تفاوت قيمت بسيار زياد نيست و يا ممكن است اختلاف قيمتي بسيار باشد ولي قطعا كيفيت توليدات فولاد مباركه جاي هيچ شكي براي انتخاب يك محصول با كيفيت باقي نمي گذارد.

 

قيمت ميلگرد ذوب آهن

 ذوب آهن اصفهان و فولاد مباركه اصفهان دو كارخانه مطرح داخلي در توليد ميلگرد و ديگر محصولات مي باشند. قيمت ميلگرد ذوب آهن  و فولاد مباركه تفاوت چنداني ندارد. اصفهان به دليل دارا بودن اين دو كارخانه بزرگ يكي از قطب هاي توليد آهن كشور است. علاوه بر اصفهان اهواز شهر ديگري است كه در اين زمينه حرفي براي گفت دارد و جز قطب هاي اصلي اين زمينه در كنار اصفهان  قرار دارد. اما بيشترين تفاوت اين دو صنعت در توليد ورق هاي صنعتي است. پس مي توان گفت قيمت ميلگرد ذوب آهن  و فولاد مباركه اصفهان و حتي فولاد خوزستان خيلي تفاوت چنداني با يكديگر ندارند.

قيمت ميلگرد زاگرس

براي خريد ميلگرد برندهاي متفاوتي موجود است از برند مخصوص فولاد مباركه گرفته تا ذوب آهن و زاگرس. دو برند اول در شهر اصفهان و برند آخر در شهركرد واقع شده است. قيمت ميلگرد زاگرس شايد از لحاظ هزينه باربري با ميلگرد ذوب اهن و فولاد مباركه متفاوت باشد كه آن هم بسته به شهر محل سكونت خربدار دارد. پس تا بدين جا متوجه شديم كه يكي از عوامل تاثير گذار قيمت ميلگرد زاگرس ، ذوب آهن و فولاد مسافت خريدار و فروشنده است. در اكثر مواقع قيمت هاي زاگرس مشخص و قيمت هاي ذوب آهن در سايت نامشخص است كه خريدار مربوطه بايد بعد از انتخاب محصول مورد نظر با كارشناس مريوط تماس حاصل فرمايد.

 

 

قيمت تيرآهن

كشور ايران يكي از غني تري منابع سنگ آهن است كه اين امر موجب ايجاد كارخانه هاي  بسيار در زمينه توليد آهن آلات نيمه آماده است. برخي از اين كارخانه ها عبارتند از ذوب آهن، نورآريان فولاد، ناب تبريز، فولا خوزستان و ... است. معمولا قيمت تيرآهن در تمامي اين كارخانه ها به شكلي ثابت است مگر در يكسري از توليدات اين كارخانه جات كه بسته به نوع مواد استفاده شده در آن و يا حجم هاي توليد كه در قيمت تاثير گذار است باعث اختلاف سطح قيمت تيرآهن در بازار براي اين محصول شود. از طرفي بايد در مورد مسير باربري اين محصول براي خريدار را هم در نظر گرفت.

قيمت نبشي

قطعا در توليد يك محصول عوامل بسياري مي تواند دخيل باشد از جمله كيفيت مواد اوليه در توليد آن، وزن محصول خروجي و ابعاد آن. در كل نبشي ها در هزينه هاي تمام شده ساخت يك سازه تاثيرگذار هستند. براي همين هرگونه تغيير قيمت نبشي مي تواند بازار ساخت و ساز را دگرگون كند. براي همين اكثر انبوه سازان سعي بر آن دارند كه مناسب ترين نبشي ها را در طول پروژه انتخاب كنند كه بعد با مشكل مواجه نشوند. در بيشتر موارد قيمت نبشي را بيان نمي كنند و بعد از معرفي محصول خريدار را به كارشناس مربوز به آن محصل ارجاع مي دهند. علت اين امر عوامل بسيار زيادي است كه تغيير در هر كدام منجر به تغيير در قيمت نهايي خواهد شد.

قيمت ناوداني

ناوداني ها انواع مختلفي هستند از جمله مشبك و ساده كه همين امر خود در قيمت ناوداني تاثير گذار خواهد بود.به غير از مدل ناوداني كه خود در به كار بردن مواد و توليد آن تاثير گذار است در حال حاضر نوسانات ارزي مورد ديگري است كه در قيمت ناوداني مي تواند موثر باشد. بخصوص ناوداني هاي وارداتي كه بسيار زياد تحت تاثير اين عامل قرار مي گيرند و حتي ممكن است قيمت آن را ناگهاني زياد كنند.

 

قيمت ورق فولادي

نام ديگر ورق فولادي ورق سياه است كه در اكثر صنايع استفاده بسيار زيادي از آن مي شود. جالب است بدانيم اين محصول فقط در صنعت مادر توليد و مصرف نمي شود بلكه در لوازم خانگي، كارخانه جات خودرو  و كشتي سازي نيز پركاربرد هستند. پس همين عوامل ابتدايي كه شامل نوع مصرف محصول است مي تواند در قيمت ورق فولادي اثير گذار باشد. در ايران كارخانه هاي بسياري  در اين زمينه مشغول به فعاليت هستند بريا مثال فولاد مباركه و فولاد اكسين خوزستان ممكن است تفاوت قيمتي در توليدات اين كارخانه ها مشاهده كنيد يكي از علت هاي آن ضخامت ورق هاي توليد شده در اينكارخانه ها است كه بر رو ي قيمت ورق فولادي موثر است و به طبع كارآيي خواص خود را نيز براي خريدار به همراه دارد.

 

قيمت آهن

در حال حاضر صنعت فلاد كشور ما با نوساناتي همراه است كه به دليل قيمت هاي جهاني است اين عامل نه تنها بروي فولاد بلكه بر قيمت آهن نيز تاثير دارد كه خود يكي از عوامل نارضايتي مشتري ها را در دارد. البته نبايد غافل شد كه عوامل داخلي اي هم در اين نوسانات دخيل هستند.با توجه به اينكه در هر كشوري بازار آهن و فلز جز مهم ترين و كاربردي ترين محصولات توليدي هستند اين نوسان قيمت بروي بقيه اقلام هم تاثير خود  خواهد گذاشت.  از ديگر علل قيمت آهن ميزان عرضه و تقاضا، قيمت انرژي و موجودي انبارها است. در حال حاضر ديگر كشورها راه حل اين مشكل را در ايجاد بازار آزاد مي دانند كه تا حدود زيادي شفاف سازي و سلامت را به بازار بر ميگرداند.

 

قيمت قوطي و پروفيل

بايد توجه داشت در حال حاضر قيمت قيمت قوطي و پروفيل داخلي افزايش يافته است كه دليل آن اقدامات دفاع تجاري در اتحاديه اروپا براي منع واردات اين محصول است. جهش ناگهاني قيمت دلار نيز بي تاثير نبوده است، و با افزايش ناگهاني آن قيمت قوطي و پروفيل هم دست خوش تغييرات فاحشي شد. در هفته هاي اخير كاهش نامحسوسي را در اين زمينه شاهد بود كه نسبت به ديگر بازارها شتاب كمتري داشت. در كل چيزي كه مشخص است نرخ قيمت دلار است كه با قيمت محصولات فلزي ارتباط مستقيم دارد.

 

 

 

 

قيمت سيم آرماتور بندي

درست است كه امروز در زمينه تجهيزات و مصالح ساختماني پيشرفت بسياري رخ داد است ولي هنوز كه هنوز است بيشتر انبوه سازان در توليدات خود از بتن و فولاد به دليل مقرون بصرفه بودن آن استفاده مي كنند. حتي قيمت سيم آرماتور بندي و تجهيزات مرتبط با آن در اين مقرون بصرفه بودن تاثيري ايجاد نمي كند و هزينه كار نسبت به تجهيزات جديد كمتر است. فولادي كه در بتن استفاده مي شود را اصطلاحا ارماتور يا ميلگرد اجدار مي گويند كه نحوه اتصال ارماتور ها در سازه بسيار مهم است حتي كيفيت توليد يآن در كل سازه تاثير خود را خواهد گذاشت. قطر ميلگرد استفاده شده در بتن، مقاومت كششي سيم از ديگر عوامل كاهش يا افزايش قيمت سيم آرماتور بندي است.

قيمت ورق رنگي

صنعت فولاد در كشور جز صنايع پيشرفته محسوب مي شود  اما متاسفانه هنوز در زمينه توليد ورق رنگي  مخصوصا ورق رنگي با ضخامت كم به خودكفايي لازم نرسيده ايم و مصرف كننده مجبور به خريد محصولات وارداتي در اين زمينه است كه قطعا بروي قيمت ورق رنگي با توجه به نوسانات بسيار بازار ارز تاثير خواهد گذاشت. بيشتر نياز بازار ورق رنگي با ضخامت 4دهم ميلي متر است كه آن هم وارداتي يافت مي شود. البته بايد در نظر داشت ورق هاي توليدي فولاد مباركه درصد كمي از سهم بازار آزاد را شامل مي شوند به دليل اينكه مصرف كننده براي خريد بايد كد خريد داشته باشيد كه همين درصد كم خود بر قيمت ورق رنگي بي تاثير نيست.

قيمت ورق استيل

از پركاربردترين ورق هاي استيل ورق استيل نگير است كه در انواع مختلفي توليد مي شود. در حدود 6 نوع ورق استيل نگير در بازار موجود است كه ضخامت هركدام در قيمت ورق استيل تاثير دارد. علاوه ورق استيل نگير در بازار نوع ديگري از ورق استيل با نام ورق استيل بگير همم موجود است. علت اينكه قيمت ورق استيل نگير نسبت به نوع ديگر آن بيشتر است استحكام بسيار بالاي آن در مصارف مختلفي است كه دارد.

خريد ميلگرد

ميلگرد ها معمولا در دسته فولادهاي معمولي در گروه نرم با كربن حداقل 25 صدم درصد هستند اين مسئله باعث مي شود برشكاري، جوش كاري و شكل پذيري سرد بسيار عالي از خود نشان دهند. به همين دليل خريد ميلگرد مورد استقبال بسيار زيادي است. ميلگرد بسيار كاربردي است و در ارماتور بندي و بتن آن موجود است، براي خريد ميلگرد متناسب با نوع كار مي توان مدل ساده، آجدار كه هر كدام باز بسته به نوع نياز خريدار زير دسته هاي خاص خود را دارند تقسيم مي شود.

فروش ميلگرد

نكته بسيار مهم قبل از فروش ميلگرد اين است كه ابتدا هدف مصرفي خريدار را پرسيده و آن را به طور كامل روشن كنيم. بعضا ديده شده است كه خريداران بدون داشتن اطلاعات كامل اقدام به خريد اين محصول كرده اند و در هنگام كار از مدل خريداري شده پشيمان شده اند. حتي اگر حس مي كنيد خريدار كاملا از خريد نوع محصول خود مطمئن است بهتر است يكبار ديگر تمامي محصلات متناسب با هدف فرد را برايش توضيح داده و سپس اقدام به فروش ميلگرد كنيم اين عامل خود اطمينان مشتري چه قبل از خريد از شما چه پس از خريد از نحوه پياده سازي كار را ايجاد مي كند.

قيمت ورق گالوانيزه

يكسري عوامل در روند افزايشي قيمت ورق گالوانيزه موثر است مثل شروع فصول برودتي، تاخيري اي كه توليد كنندگان در تحويل كالاها دارند، شايعات تورمي در بازار، افزايش نرخ هاي ارز. ايران بزرگترين كشور صادر كننده وق گالوانيزه است. با ورود به مرحله دوم تحريمات و كم شدن صادرات محصولات فولادي بازهم تغييرات بسياري را در ابن بازار شاهد هستيم كه قطعا اين تاثير بروي قيمت ورق گالوانيزه هم خواهد بود.

 

قيمت ورق فولاد مباركه

در حال حاضر فولاد مباركه يكي از بزرگترين كارخانه هاي توليد كننده ورق فولاد در ايران به حساب مي آيد. قيمت ورق فولاد مباركه در حال حاضر با توجه به نوسانات اخير بازار ارز و ديگر موارد جز بروزترين قيمت ها است. مجموعه ها با مشكلاتي در زمينه قيمت دهي در خيلي از موارد مواجه هستند اما شما هر زمان كه خواستيد چه آنلايم يا تلفني قيمت ورق فولاد مباركه را به راحتي مي توانيد سرچ كنيد و بدست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۹:۱۷ توسط:احسان زماني موضوع: