مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

طراحي فروشگاه هاي اينترنتي

طراحي فروشگاه هاي اينترنتي 

مهمترين نوع طراحي سايت ، طراحي وب سايت فروشگاهي است. اين موضوع به دليل فروش محصولات و ارائه خدمات مربوط به كالا در بين كسب و كارها محبوبيت خاصي دارد. طراحي سايت فروشگاهي به كسب و كارها كمك ميكند تا محصولات و خدمات خودشان را به مشتريان خود در سطح بسيار بزرگتري ارائه دهند.

طراحي فروشگاهي اينترنتي در اصفهان مانند تمام شهرهاي بزرگ و پرجمعيت ديگر جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده است. امروزه با رشد دنياي مجازي براي جلوگيري از اتلاف وقت در صف هاي طولاني براي خريد، مشتريان ترجيح ميدهند خريدهاي ساده خود را از طريق وب سايتها و مقايسه محصولات مشابه و مقايسه قيمتها ، خريداري و تهيه بفرمايند. اين موضوع باعث صرفه جويي در وقت و هزينه ميشود.

اين روزها خريد آنلاين طرفداران خود را دارد و بسياري از افراد را به خود جذب كرده است به همين خاطر داشتن يك وب سايت فروشگاهي جزو ضروري ترين كارهاست و براحتي ميزان فروش شما را بالا ميبرد. از آنجايي كه امروزه تلفن هاي همراه نيز دسترسي كاملي به اينترنت دارند براحتي و از طريق طراحي اپليكيشن در هر زمان و هر مكان مشتريها براحتي ميتوانند خريدهاي آنلاين خود را ثبت كنند.

چگونه يك سايت فروشگاهي قابل اعتماد داشته باشيد؟

يكي از عوامل بسيار مهمي كه براي سايت فروشگاهي وجود دارد نماد اعتماد الكترونيك است. با توجه به افزايش سايت هاي كلاهبرداري و فروشگاه هاي ناشناس و نامعتبر، داشتن نماد اعتماد و معتبر بودن تاريخ آن در ارزش دهي به سايت شما اهميت ويژه اي دارد. اين نماد با تاييد مركز توسعه تجارت الكترونيك به وبسايت شما داده ميشود و اين نماد باعث ميشود بازديدكنندگان به سايت شما اعتماد كنند و احتمال خريد آنها از سايت شما افزايش مي يابد.

مهمترين دلايل كه شركتها را به طراحي سايت فروشگاهي ترغيب ميكند

  • طراحي فروشگاه اينترنتي و كاهش هزينه هاي فروش و هزينه هاي كارمندان
  • توسعه فروش محصولات و خدمات فراتر از منطقه و كشور
  • حذف واسطه ها ودلالان و ارتباط مستقيم با خريداران
  • كاهش هزينه تبليغات و فروش با طراحي سايت
  • باعث جذب مشتريان بيشتر ميشود
  • كاهش هزينه هاي خريد و اجاره مكان
  • فروشگاهي هميشه باز و در دسترس خريداران
  • نيازي به مكان فيزيكي ندارد

نكات مهم براي طراحي سايت فروشگاهي

  • زيبايي در عين سادگي: به طور كلي سايت را براي كابران و خريداران طراحي ميكنيد، به همين خاطر بايد طراحي مناسبي باشد كه كاربر هنگام استفاده از آن به هيچ عنوان خسته نشود . توجه داشته باشيد سايت شما بايد حتي از رقبا بهتر باشد. دسترسي آسان به محصولات و دسته بندي هاي درست مورد توجه كاربران قرار ميگيرد.
  • راهنماي مشتريان: طراحي بايد به گونه اي باشد كه مشتري زمان كمتري را صرف پيدا كردن محصولات و فهميدن آن ها كند. اين نكته سبب جذب مشتري بيشتر به سايت شما ميشود.
  • امنيت: در طراحي سايت امنيت بسيار مهم است. زيرا مشتريان براي خريد اطلاعات مالي خود را در اختيار سايت قرار ميدهند. و بايد براي خريد اينترنتي به مشتريان اطمينان لازم را بدهيم .
  • توضيحات كاملي براي محصولات بنويسيم: در بخش توضيحات حتما ويژگي هاي محصولات را به صورت دقيقي بيان كنيم. توضيحات دقيق علاوه بر اينكه كار كاربران را راحتتر ميكند ، رنكينگ سايت شما را نيز بالاتر ميبرد. وقتي اطلاعات را كامل وارد ميكنيد در زمان سرچ محصولات، موتور هاي جستجو محصولات شما را راحتتر پيدا ميكنند.
  • تصاوير با كيفيت انتخاب كنيد: تصاوير با كيفيت جذب مشتريان را به همراه دارد و همينطور مشتريان با تصاوير ارتباط بهتري برقرار ميكنند. از زواياي مختلف محصول عكس بگذاريد تا نظر مشتريان را بيشتر جلب كنيد.
  • تخفيف بزنيد: تخفيف باعث جذب مشتريان بيشتر ميشود و مورد علاقه بازديدكنندگان است. و ميتواند آنها را به مشتريان ثابت سايت شما شوند.
  • كيفيت فني سايت را بالا ببريد: از مهمترين نكات اين است كه كيفيت فني سايت را بالا ببريد. مثال شما ميتوانيد پشتيباني سايت خود را بالا ببريد و كاربران با خيال راحتتري از شما خريد ميكنند.
  • طراحي براي موبايل و تبلت: امروزه افراد بسياري با موبايل و تبلت به اينترنت وصل ميشوند پس بهتر است اپليكيشن مناسبي براي موبايل نيز طراحي كرده باشيد. و همچنين به خاطر داشته باشيد سايت خود را براي مرورگرهاي متفاوتي طراحي كنيد. با اين كار مشتريان بيشتري را جذب سايت خود ميكنيد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۲۴ توسط:احسان زماني موضوع:

شركت طراحي وب سايت هاي حرفه اي

شركت طراحي وب سايت هاي  حرفه اي 

سوال بسياري از كسب و كارها و افراد اين است كه آيا طراحي سايت به درد كسب و كار ما هم ميخورد؟ در جواب ميتوانيم بگوييم بله در شرايط امروزه بعلت بيماري كرونا و زمان هايي كه افراد بهر دليلي نتوانند حضوري به مراكز خريد بروند، به وضوح ضروريت داشتن سايت احساس ميشود. و هر فرد و شغلي براي فروش بيشتر و توسعه كار بايد يك سايت براي فروش محصولات و خدمات خود را طراحي كند.

گاهي اوقات براي بعضي مشاغل با طراحي سايت قوي هم نميتوان به درآمدهاي بيشتر رسيد. بنابراين اگر برايتان اهميت دارد حتما قبل از هرگونه اقدام به طراحي سايت، حتما با متخصصين طراح وب سايت مشورت كنيد. پس بهتر است كسب و كار خودتان را بررسي كنيد و ببينيد آيا ارزش زمان و هزينه را دارد يا خير؟

نيازي نيست هر فردي مستقيما نحوه طراحي وب سايت را بداند و بايد اين كار را به دست متخصصيني كه تجربه و علم كافي در اين زمينه كسب كرده اند بسپاريد. طراحي وب سايت حرفه اي نياز به تخصص و تجربه دارد و شايد بارها شنيده باشيد كه طراحي سايت وردپرس آسان است و يا خودتان به طراحي سايت اقدام كرده باشيد اما مطمئن باشيد اصول اوليه طراحي را رعايت نكرده ايد و بازدهي مناسبي كه بايد داشته باشد را ندارد.

شركت طراحي وب سايت حرفه اي در اصفهان با استفاده از تخصص و تجربه خود در اين زمينه ، در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

كاربرد و هدف از طراحي سايت 

1-ويتريني هميشه آماده محصولات و خدمات شما

با طراحي وب سايت تخصصي محصولات و خدمات شغل شما، يك ويترين آماده و در دسترس براي مشتريان شماست. تفاوت ويترين اينترنتي و فيزيكي در دسترسي راحتتر مشتريان به محصولات و توضيحات محصولات هستند.

2- بزرگترين روش بازاريابي

براي هر فروشنده جذب مشتريان بيشتر براي فروش محصولات خود بسيار با اهميت است. روش هاي بازاريابي سنتي هميشه مورد نظر بوده است و ورود به طراحي سايت قدمي بزرگ براي فروش محصولات و خدمات هر كسب و كار به شمار ميرود.

3- كسب اعتبار

تجربه نشان داده است كه مشتريان بدنبال كالاهايي هستند كه قبلا استفاده كرده و يا حتي از طريق بازاريابي دهان به هان به او معرفي شده است. و اولين كاري كه به ذهن مشتريان ميرسد چك كردن سايت و جستجو در اينترنت است. حتي اگر مشترياني كه از محصولات شما بصورت فيزيكي خريد كرده باشند و در ذهنشان ماندگار شوند حتما بدنبال جايي ميگردند كه اطلاعات بيشتري راجع به محصول شما بدست بياورند و اگر در اين زمان رقبا بهتر از شما كار كرده باشند شما به كلي از يا مشتري خواهيد رفت.

4- خريد از راه دور

شرايط كنوني جهان ، انسانها را مجبور به خريد از راه دور كرده است و اين موقعيت باعث افزايش نياز به طراحي سايت براي هر كسب و كاري شده است. عواملي مانند آلودگي هوا، كرونا، نداشتن زمان كافي براي خريد ، تنوع محصولات و ... باعث افزايش خريد بصورت اينترنتي شده است.

5- مشتري جهاني

يكي ديگر از مزاياي طراحي وبسايت پيدا كردن مشترياني است كه فركش را هم نميكرديد و حتي از فاصله هاي زياد ميتوانيد براحتي مشتري جذب كرده و محصول خود را به فروش برسانيد.

6- تنوع محصولاتتان را نشان دهيد

طراحي سايت به شما اين امكان را ميدهد كه همه محصولات خود را به نمايش بگذاريد درست برعكس فروشگاه فيزيكي كه به دليل محدوديت فضا قادر به اين كار نيستيد

7- فروش محصولات در خواب

سايت يك مكان فيزيكي نيست كه شما ساعتي مشخص براي كار داشته باشيد و صرفا با حضور شما به درآمد برسيد. با طراحي سايت، سايت براي شما كار ميكند و در مسافرت و حتي در خواب شما درآمد خود را كسب ميكنيد.

8- رقبا را غافلگير كنيد

طراحي وب سايت خلاقانه شما را از رقبا جلو مي اندازد. با طراحي سايت ميتوانيد مشاوره رايگان به مشتريان دهيد و به آنها نشان دهيد تنها به فكر سود خود نيستيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۸:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

طراحي سايت

طراحي سايت

طراحي سايت يا وب ديزاين Web-Design به مراحل طراحي و ساخت يك پايگاه اينترنتي است. و براي معرفي شركت ها و ارائه محصولاتشان از سايت استفاده ميشود.

در دنياي امروز با تغيير مسير ، كسب و كارهاي سنتي به سمت كسب و كارهاي اينترنتي تغيير مسير داده اند. و طراحي سايت رونق بسياري پيدا كرده است.

هدف از طراحي سايت چيست؟

امروزه براي هر هدفي ، يك سايت طراحي ميشود و به عنوان پايگاه اطلاع رساني، فروش و ... از آن استفاده ميكنند. موفق ترين آنها سايتهايي هستند كه اصول طراحي و بهينه سازي سايت را بدرستي رعايت ميكنند و محتوا را به مخاطبان خود نمايش ميدهند. طراحي ساخت يك سايت موفق باعث ميشود در كمترين زمان باعث رشد مشتريان و افزايش سود فعاليت اقتصادي شود.

طراحي سايت در اصفهان نيز رونق بسياري پيدا كرده است.

مراحل طراحي وب سايت

مرحله 1: طراحي سايت

ابتدا با توجه به نياز و نوع سايت درخواستي مشتري، يك نماي كلي از سايت طراحي ميشود. اين نما نقشه كلي از صفحات سايت و جايگاه و چيدمان المان ها و عناصر مختلف است.

مرحله 2: طراحي گرافيك سايت

بعد از مشخص كردن نقشه سايت ، بايد سايت را طراحي كنيم. و با توجه به نوع كسب و كار اينترنتي و با استفاده از نرم افزارهاي مخصوص گرافيك، سايت طراحي ميشود

مرحله 3: كدنويسي و برنامه نويسي

با توجه به سايت و نياز مشتري، از روش هاي مختلفي براي مديريت سايت استفاده ميشود . مانند وردپرس و يا طراحي يك فريم ورك اختصاصي برنامه نويسي. براساس هزينه ها و نياز مشتري تصميم گرفته ميشود كه چگونه سايت مديريت شود.

مرحله 4:

در اين مرحله با تهيه يك هاست و نام دامنه مناسب سايت را پيكربندي ميكنيم و در دسترس عموم قرار ميدهيم.

انواع طراحي سايت

  • سايت ايستاتيك (Static Website)
  • سايت ديناميك يا پويا (Dynamic Website)

سايت ايستاتيك: در اين سايت تنها قسمت فرانت اند انجام ميشود و مطالب و محتويات سايت يكبار جمع آوري ميشوند و هر صفحهسايت جداگانه طراحي و بارگذاري ميشود. هر تغييري در اين سايت بايد توسط طراح كارشناس سايت انجام شود و از اين مدل طراحي سايت در سايتهاي معرفي كه تا مدتها محتواي آنها تغيير نميكند استفاده ميشود.

سايت ديناميك يا پويا: در طراحي اين سايت بخش فرانت اند و بك اند برنامه نويسي ميشود. در اين سايت مدام محتواي آن تغيير ميكند و با توجه به كاربرد سايت، طراحي و توسعه مي يابد. در اين نوع سايت برنامه نويس بك اند، وظيفه پوياسازي سايت را عهده دارد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

مراكز طراحي سايت

مراكز طراحي سايت

 

طراحي وب به مهارت ساخت و راه اندازي صفحات وبسايت گفته ميشود. در آغاز وب سايتها با كدهاي ساده HTML نوشته ميشدند. در كل ميتوان گفت طراحي سايت به طراحي و ساخت يك سايت با بهينه سازي و ديزاين در بستر اينترنت است.

وب يا همان World Wide Web كه به اختصار www ناميده ميشود و جزيي از اينترنت است و صفحات اينترنتي را شامل ميشود . كاربر با وارد كردن صفحه وب مورد نظر خود در مرورگر ميتواند به صفحه سايت مدنظر خود دسترسي داشته باشد. 

مركز طراحي سايت در اصفهان با استفاده از متخصصين سايت و بهينه سازي سايت آماده خدمت رساني به همشهريان عزيز ميباشد.

 

تاريخچه طراحي سايت

در حال حاضر ميليون ها سايت در سراسر جهان وجود دارند و هيچكدام آنها بيشتر از 28 سال قدمت ندارند. اولين طراح سايت جهان آقاي تيم برنرزلي بود كه اولين سايت دنيا World Wide Web يا همان W3 را طراحي كرد.

 پيشنهاد ميكنم حتما از اولين سايت دنيا http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html بازديد كنيد و ببينيد بعد از سالها چقدر ساده و ابتدايي به نظر ميرسد و در زمان خود يك شاهكار بوده است. در اين سايت ازهيچگونه تصوير و گرافيك و حتي رنگ بندي استفاده نشده است.

تاثير شركت مايكروسافت در پيشرفت سايتها

در سال 2000 ميلادي شركت مايكروسافت با معرفي اولين نسخه از مرورگر  Internet Explore انقلاب بزرگي در مرورگرهاي اينترنتي بود. اولين نسخه اين مرورگر به صورت كامل از HTML4.1 و CSS1 پشتيباني ميكرد. و اولين مرورگري بود كه به صورت كامل از تصاوير با فرمت PNG پشتيباني ميكرد.

طراحي سايت به چه كسي گفته ميشود

براي طراحي سايت به متخصصين زيادي از جمله گرافيست، برنامه نويس، سئوكار، پشتيباني و ... نياز است و مهمترين آنها طراح سايت، برنامه نويس و سئوكار ميباشد. طراح به كسي گفته ميشود كه در ايجاد وب سايت خلاقيت دارد و از طرح هاي زيبا در طراحي سايت شما استفاده ميكند و آن بخشي از سايت كه كاربر به صورت مستقيم در سايت شما دسترسي دارد را طراحي ميكند.

مراحل طراحي وب سايت

 

  • برنامه ريزي براي ساخت سايت
  • تحقيق محتوا
  • طراحي گرافيكي قالب سايت
  • كدنويسي
  • نصب سيستم مديريت محتوا يا cms
  • وارد كردن اطلاعات اوليه سايت
  • تست و بازبيني سايت

مهارتهاي اصلي براي طراحي سايت

 

  • تسلط كامل بر html
  • تسلط كامل بر css
  • يادگيري java script
  • يادگيري  jquery
  • يادگيري bootstarp
  • آشنايي با نرم افزارهاي طراحي وب مانند dreamweaver , php storm , note pad++
  • آشنايي با نرم افزارهاي بانك اطلاعاتي مانند mysql
  • يادگيري استانداردهاي طراحي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۱۵ توسط:احسان زماني موضوع:

طراحي سايت هاي فروشگاهي

طراحي سايت هاي فروشگاهي

هر سايتي كه امكان خريد محصول به صورت آنلاين را به كاربران ميدهد يك سايت فروشگاه محسوب ميشود. گاهي يك سايت خدماتي ميتواند فروشگاهي نيز باشد و بخشي از فعاليت خود را صرف فروش خدمات يا محصول نمايد. طراحي سايت فروشگاهي براي معرفي و تبليغ و فروش كالا و خدمات بستر بسيار مناسبي است. 

امروزه طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان مورد توجه بسياري از فروشندگان كالا و خدمات قرار گرفته است.

براي طراحي يك وب سايت فروشگاه فاكتورهاي بسيار زيادي وجود دارد و احتمال موفقيت آن بستگي به فاكتورهاي مدنظر موجود در سايت دارد. زماني كه خريد اينترنتي و پرداخت پول در ميان باشد مشتريان سخت اعتماد ميكنند. از مهمترين راهكارهاي حل اين موضوع دريافت نماد اعتماد الكترونيك است كه يك نشان ديجيتالي از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هاي اعطا ميشود كه اصول كلي مشخص شده توسط اين وزارتخانه را رعايت كرده باشند. يكي ديگر از مهمترين مسائلي كه براي موفقيت اين وب سايتها بايد در نظر گرفت سئو سايت فروشگاهي است تا وب سايت شما در جستجوي گوگل شناسايي و ترافيك و بازديدكننده خوبي را به خود جذب نمايد.

طراحي فروشگاه اينترنتي مانند ايجاد كردن فروشگاه در بستر اينترنت است. طراحي سايت فروشگاهي بايد مانند چيدمان قفسه هاي فروشگاه و قرار گرفتن محصولات با اهميت باشد. كاربران بعد از ورد به سايت ، محصولات و خدمات را مشاهده و بعد از انتخاب در سبد خريد صورت حساب مورد نظر را مشاهده و به درگاه پرداخت اينترنتي وصل ميشوند. تمامي مراحل مانند فروشگاه فيزيكي است.

ويژگيهايي كه براي موفقيت سايت فروشگاهي استفاده ميشود

 

  • سرعت بالاي بارگذاري سايت
  • سئوي مناسب
  • توضيحات لازم در مورد محصولات
  • سايت بايد ساده و داراي گرافيك مناسب باشد
  • امكان مقايسه محصولات با يكديگر
  • ارائه مشاوره آنلاين
  • ارائه تخفيفات و پيشنهادات
  • داراي ارسال رايگان سريع
  • ارائه قيمتهاي مناسب و به صرفه
  • ارائه گارانتي و خدمات پس از فروش
  • امكان برگشت دادن محصول در صورت عدم رضايت مشتري
  • امكان روش هاي پرداخت متفاوت (روش پرداخت در محل و پرداخت آنلاين)
  • دريافت نماد اعتماد الكترونيك براي سايت فروشگاهي
  • چيدمان مناسب قفسه هاي فروشگاه و قرار گرفتن درست محصولات در دسته بندي هاي
  • آناليز و پياده سازي راحتترين مسير براي خريد كه با چند كليك قابل انجام شود
  • طراحي پنل كاربري ساده براي مديران سايت
  • امكان وارد نمودن محصولات يا خدمات جديد همراه با ويژگي آنها توسط مديران سايت
  • قابليت تعريف چندين ادمين با سطح دسترسي هاي متفاوت
  • قابليت گسترده شدن فروشگاه از نظر تنوع، تعداد، امكانات، اتصال به اپليكيشن موبايل و ...
  • وجود جستجو و قابليت مقايسه و فيلتر كردن محصولات براساس جستجوهاي مختلف
  • انجام محاسبات مربوط به مبلغ نهايي با توجه به روش هاي ارسال، تخفيف و ...
  • ايجاد امنيت اطلاعات كاربران هنگام خريد
  • برقراري ارتباط موثر با مشتريان

مزاياي طراحي سايت فروشگاهي اينترنتي

 

  • كاهش هزينه ها
  • در دسترس بودن فروشگاه در هر ساعت از شبانه روز
  • داراي انعطاف پذيري و تغيير پذيري بيشتر
  • فروش و شناخته شدن بيشتر بين مشتريان

براي پرداخت وجه در خريد آنلاين دو روش وجود دارد.

روش اول: پرداخت در محل

اين قابليت باعث ميشود مشتريان بيشتر به شما اعتماد كنند و بعد از تحويل محصول با خيال راحت اقدام به پرداخت وجه ميكنند. و اگر فقط بصورت پرداخت آنلاين باشد مشتريان براحتي اعتماد نميكنند.

روش دوم: پرداخت اينترنتي و آنلاين

در اين روش مشتريان ابتدا مبلغ فاكتور را پرداخت ميكنند و سپس محصولات را دريافت ميكنند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۴۱ توسط:احسان زماني موضوع:

طراحي سايت هاي اختصاصي

طراحي سايت هاي اختصاصي

 

 طراحي سايت اختصاصي در اصفهان به گونه اي است كه همه چيز از ابتدا همان طور كه شما بخواهيد انجام مي شود. براي طرح ريزي سايت تخصصي حتما بايد به نياز هاي اصلي شغل مورد نظر توجه شود. هدف هاي مختلفي مثل بالا بردن فروش بازديد بيشتر از محصولات و اجناس ، باعث ايجاد حس اطمينان در خريداران ، آسان شدن خريد براي طراحي وب در نظر گرفته مي شود . سايت اختصاصي در اصفهان براي آن شركت ها ، سازمان ها ، ارگان ها و فروشگاه هايي استفاده مي شود كه تعداد زيادي دنبال كننده دارند پس داشتن يك وب سايت مي تواند بسيار عالي و با صرفه باشد.

طراحي سايت اختصاصي در اصفهان شرايطي را فراهم مي كند كه افراد بيشتري جذب آن شغل شوند.

وقتي كه اسم طراحي اختصاصي به ميان مي آيد ديگر نبايد بحثي راجع به ورد پرس ، جوملا و... شود چون كه در اين نرم افزار ها امكانات خيلي كمي براي اين كار هست. طرح ريزي براي وب سايت هاي ورد پرس محتاج به دانش اندكي است و لازم نيست فرد خيلي حرفه اي باشد.

مزيت هاي داشتن يك وب سايت اختصاصي

۱)بسيار قابل اعتماد

۲)كم شدن هزينه و صرفه جويي در زمان

۳)داراي قابليت اضافه كردن امكانات زياد به سايت

۴)كد نويسي در آن به گونه اي است كه كاملا متناسب با شغل و هدف مشخص شده است.

۵)از به روز ترين فناوري براي طراحي وب سايت استفاده مي شود و كيفيت را بالا مي برد.

حالا مي رويم سراغ عيب هايي كه طراحي سايت اختصاصي دارد.

۱)چون كه اين مدل از سايت از كيفيت خوبي برخوردار است هزينه هاي آن هم بالا است.

۲)براي درست كردن وب سايت تخصصي بايد وقت زيادي را صرف كرد نسبت به بقيه ي مدل ها

بهينه سازي يا سئو در طراحي سايت اختصاصي مهم است و ساخت يك وب سايت به تنهايي فايده ايي ندارد و نمي تواند سود آور باشد . بر اساس تحقيقات صورت گرفته اكثر كاربران از موتور هاي جست و جو براي استفاده از سايت بهره مي برند.

طراحي سايت اختصاصي در اصفهان براي شغل هاي مختلف استفاده مي شود مانند پزشكي ، آرايشگران ، فروشگاه هاي لباس يا مواد خوراكي و ... كه با قيمت هاي متفاوت انجام مي گيرد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۶:۴۶ توسط:احسان زماني موضوع:

طراحي سايت هاي فروشگاهي

 طراحي سايت هاي فروشگاهي 

 

استفاده كردن از انواع سايت ها در سراسر دنيا در حال افزايش است . شهر باستاني و فرهنگي اصفهان هم به دليل اين كه يك شهر صنعتي و همچنين تجاري است طرح ريزي وب سايت مي تواند بسيار پر در آمد باشد. هر كس بخواهد كسب و كار آنلاين داشته باشد براي طراحي سايت سراغ شركتي مي رود كه كيفيت كارش عالي باشد و بتواند در مدت زمان كوتاه و كمترين هزينه وب سايت را آماده كند.

ممكن است شما در اصفهان داراي مغازه ها و فروشگاه هاي مختلف باشيد كه بهتر است يك طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان راه اندازي كنيد و محصولات و كالاهاي خود را به صورت مجازي عرضه كنيد. طرح ريزي وب سايت بايد حرفه اي و اختصاصي باشد و فردي مدام آن را مديريت كند و فعال باشد تا پيشرفت و سود آوري هم اتفاق بيفتد و بازديد از سايت و تعداد كاربراني كه آن را دنبال مي كنند هم افزايش يابد. در اين ميان بايد به رقيبان اين عرصه نيز توجه بشود و اهدافي كه در نظر داريد رضايت بخش و قانع كننده باشد.

چندين مورد از خوبي هاي  طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان  

1)يكي از پر اهميت بودن مزيت هاي وب سايت فروشگاهي قابل دسترس بودن كالا ها در انواع مختلف است.

2)ديگر لازم نيست شخص براي خريد حتما به مغازه مراجعه كند.

3)مشخصات كامل محصولات در سايت قرار داده مي شود.

4)مي توان هزينه را به شكل نقدي هنگام تحويل محصول پرداخت كرد.

5)بر اساس نظرهايي كه افراد بيان مي كنند مي توان بهترين كالا را برگزيد.

6)اگر از محصولي كه خريداري كرديد ناراضي بوديد و يا داراي ايراد و مشكلي بود امكان برگرداندن آن فراهم شده است.

در طراحي سايت فروشگاهي در اصفهان شرايطي رعايت مي شود مثلا وب سايت را طوري مدل سازي مي كنند كه توجه كاربران را جلب كنند. عكس از محصولات را در سايت قرار مي دهند تا افراد بتوانند راحت تر تصميم بگيرند. روش انتخاب و پرداخت هزينه و دريافت محصول را توضيح داده است. سايت طراحي شده قابل اطمينان است.  

علاوه بر تمامي توضيحاتي كه داده شد سيو ي سايت نيز بايد مورد توجه قرار بگيرد و اين كار براي بازديد بيشتر مشتريان بسيار مفيد است.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۳۱ توسط:احسان زماني موضوع:

شركت حرفه اي طراحي وب سايت

شركت حرفه اي طراحي وب سايت 

 

براي وارد شدن به فضاي اينترنت اولين قدم طرح ريزي يك سايت است. اگر شما بخواهيد فروش آنلاين در اصفهان داشته باشيد بايد چند نكته را بدانيد: آشنا بودن با فرهنگ شهر اصفهان و احساس رضايتي كه مشتريان از استفاده ي سايت شما دارند و... كه اين موارد بسته به فردي است كه مدل سازي سايت را برعهده دارد. طراح بايد مجرب باشد و اطلاعات كافي و تخصصي براي طرح ريزي سايت را دارا باشد تا در آخر وب سايتي مفيد و خلاق ارايه بدهد.

در شركت طراحي وب سايت حرفه اي در اصفهان به تجزيه و تحليل سايت اشاره مي شود يعني اين كه براي شروع بايد هدف هايي كه از اين كار داريد و ميزان قابليت و توانايي هاي خود را در نظر بگيريد و اين گونه بر اساس استعداد و توانمندي و هدف خود كاري را بر مي گزينيد . حالا طبق ايده ي خلاقانه ي خود يك سايتي را طراحي مي كنيد كه ممكن است تا به حال فرد ديگري از مدل مد نظر شما استفاده نكرده باشد. توجه داشته كه موفقيت ديگر مشاغل در چه حدي بوده است و نيازمندي هاي افراد را شناسايي كنيد.

 

چند مورد از نكات مهم در شركت طراحي وب سايت حرفه اي در اصفهان به شرح زير مي باشد.

در وهله ي اول طراحي سايت بايد به گونه اي باشد كه نظر افراد و كاربران را به خود جلب كند براي مثال از رنگ هاي جذاب و سرعت سريع برخوردار باشد .اگر غير از اين باشد و طبق مشخصه هاي گوگل نباشد سايت دچار مشكل خواهد شد.

طراحي سايت حرفه اي بايد به گونه اي باشد كه بيشترين تعداد از افراد را جذب كند براي مثال افراد در چه سن و سالي و با چگونه اهدافي سراغ وب مي روند. از ديگر نكات ميتوان به اين موضوع اشاره كرد كه طرح ريزي سايت حرفه اي بايد به نحوي صورت پذيرد كه كاربران محترم به سادگي به آن موضوع و چيزي كه مي خواهند برسند.

طراحي وب سايت حرفه اي در اصفهان با هزينه هاي مختلفي انجام مي گيرد و بستگي به سليقه و نوع سايتي دارد كه فرد از شركت انتظار دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۸:۱۱ توسط:احسان زماني موضوع:

طراحي سايت براي فروشگاه هاي اينترنتي

 

 

طراحي سايت براي فروشگاه هاي اينترنتي

 

هر روزه فناوري در حال توسعه است و قابل مشاهده در استان ها و كشور هاي مختلف مي باشد. در هر مكاني از اين جهان كه باشيد تكنولوژي همراه شما است تا بتوانيد از كالا ها و محصولات مختلف بهره مند شويد. همان طور كه مي دانيد فروشگاه هاي اينترنتي تجارت را از حالت قديمي خود دور كرده اند و اين فرهنگ در كشور عزيزمان ايران نيز باب شده است.

افراد با تجربه اي در زمينه ي طراحي فروشگاه اينترنتي در اصفهان مشغول فعاليت هستند و سايت هاي متعددي را براي به فروش رساندن و در معرض ديد مردم قرار دادن اجناس طراحي مي كنند كه اين كار مزاياي فراواني را به دنبال دارد در زمان صرفه جويي مي شود و افراد سريع تر نياز هاي خود را رفع مي كنند در واقع براي هردو طرف يعني فروشنده و خريدار مفيد است . كساني هم كه خودشان اجناس را توليد مي كنند مي توانند چند مورد از نمونه كار هاي خود را در سايت قرار دهند و اين گونه سفارش بگيرند.

صرفا داشتن يك سايت فروشگاه اينترنتي به روز و منعطف با امكانات فراوان بدون داشتن تخصص براي پيشرفت و موفق شدن كفايت نمي كند و حتما بايد شخصي كه داراي تجربه است مديريت سايت را بر عهده بگيرد.

در طراحي فروشگاه اينترنتي مشخصات تمام اجناس قرار داده مي شود بعضي از آن ها قيمت ها را نيز مشخص كردند مشتري با مشاهده ي خصوصيات كالاي مد نظر خريد را انجام مي دهد .

مزيت هاي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي در اصفهان

1)مخارج كمتري در را در حوزه ي تبليغات به دنبال دارد

2)فرصت عالي فروش كالا و اجناس به خارج از كشور

3)كسب اطلاعات از سلايق افراد مختلف درباره محصولات

4)پرداخت هزينه به شكل آنلاين با تمامي كارت هاي بانكي

5)تصميم گيري براي خريد كردن راحت تر است

شهر بزرگ صفهان هم داراي مشاغل متعدد است و بسياري از افراد براي بهره مندي از مزاياي فروشگاه اينترنتي اقدام به طراحي سايت هايي كرده اند و محصولات خود را با تمام ويژگي ها در آن قرار داده اند و هر روز اين كار در حال توسعه و پيشرفت است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۱۲ توسط:احسان زماني موضوع:

طراحي حرفه اي سايت

طراحي حرفه اي سايت

 

در دنياي امروز كه تكنولوژي حالتي صعودي پيدا كرده حضور داشتن در صحنه ي وب ضروري شده است. اگر افراد با شغل هاي مختلف در فضاي اينترنت فعال نباشند قطعا تعدادي از كاربران از دنبال كردن آن ها صرف نظر مي كنند. در حال حاضر بسياري از شركت ها با طراحي وب سايت در اصفهان مشغول كار و فعاليت هستند و توانسته اند در اين راه موفقيت هايي را كسب كنند. بنابراين هر حرفه و شغلي ملزم به داشتن وب سايت است. به خاطر رقابت تنگاتنگي كه بين مشاغل بوجود آمده است ساخت و طراحي وب سايت در اصفهان مورد توجه مردم محترم اين شهر واقع شده است . يكي از عالي ترين روش ها براي عرضه ي كالا و اجناس در شهر تاريخي و پر هنر اصفهان داشتن سايت است و مردم با استفاده از آن نيازمندي هاي خود را رفع مي كنند .صرفا طرحي وب سايت كافي نيست و باعث پيشرفت در كار نمي شود ابتدا بايد طراحي توسط شركتي انجام بگيرد كه قابل اعتماد باشد و كار را با كيفيت بالا انجام دهد . دراين ميان بايد به رقيب ها هم توجه بشود بعد از اتمام طراحي فعال بودن مستمر حايز اهميت است. چيزي كه نبايد فراموش بشود اين است كه طراحي سايت بايد به گونه اي باشد كه نظر كاربران را جلب كند و از اشكال و رنگ هاي جذاب استفاده بشود.

طراحي وب سايت در اصفهان داراي اهميت است و دليل اهميت آن وقتي آشكار مي شود كه شما متوجه مي شويد بسيار افرادي هستند كه با محصولات شما آشنايي ندارند.

علت هاي متعددي از كمك وب سايت در زمينه ي شغلي مورد نظر وجود دارد مانند : امكان وصول به محصولات و خدمات شما

طراحي سايت در اصفهان مزايايي را به دنبال دارد و موجب بازديد بيشتر كالا ي ويژه ي شما و خدماتي كه براي افراد در نظر گرفتيد مي شود. پس بدون داشتن محدوديت زماني و مكاني و حتي روز هاي تعطيل هر كس بخواهد مي تواند اجناس شما را مشاهده كند و با شما براي تهيه ي آن ارتباط برقرار كند. با استفاده از اين روش فروش بيشتري صورت مي پذيرد و مقدار هزينه ي كمي براي جذب مشتري پرداخت مي كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۶:۳۱ توسط:احسان زماني موضوع: