مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

از بين بردن چربي هاي اضافه بدن

از بين بردن چربي هاي اضافه بدن

 

قبل از آنكه بدانيم بهترين ليزر لاغري در اصفهان كجاست بايد اطلاعاتي راجع به ليزر لاغري داشته باشيم ليزر لاغري يك روش درماني عالي و جديد است كه از ليزر فيبر نوري ظريف براي از بين بردن چربي هاي بدن استفاده مي شود در اين عمل فقط يك بي‌حسي موضعي در قسمتي كه فرد مي‌خواهد انجام دهد.تزريق ميكنند.

 برخلاف عمل ليپوساكشن كه  بيهوشي كامل روي فرد انجام و جراحي مي شود نسل جديد دستگاههاي ليزر پيشرفته است و براي از بين بردن چربي موضعي با دستگاه قبلي كه در سراسر جهان وجود داشت فرق مي كند. اين دستگاه ها باعث سفت شدن و صاف تر شدن پوست شما مي شوند اگر شما از روش هاي طبيعي مثل ورزش و رژيم استفاده كرده ايد ولي هنوز موفق به كم كردن وزن خود نشده ايد ما به شما اين روش را پيشنهاد مي كنيم. لاغري موضعي با دستگاه هاي نوين باعث كاهش سلول ها و قوام بخشيدن به پوست مي شود پس با دستگاه‌هاي ليپوليز شما به وزن ايده آل خود مي‌رسيد در لاغري موضعي با  دستگاه ليپوليز يك ليزر با شدت پايين استفاده مي‌شود تا شدت چربي هاي اضافه شما كاهش پيدا كند در اين نوع روش ليزر هيچ سوزن و يا تزريقي انجام نميگيرد ليزر تنها با ايجاد يك سوراخ به قطر يك يا دو ميلي متر نيروي مشخصي را به چربي ها وارد كرده و در واقع مانند يك شوك عمل مي كند . اين كار باعث مي‌شود چربي ها شكسته شوند و

در طول فرايندهايي به صورت طبيعي به مرور زمان از بدن خارج شوند.

در لاغري ليپوليز اگر درست اين كار انجام نشود احتمال سوختگي پوست و آسيب هاي ديگر  به اين نقطه از بدن وجود دارد با ليزر مي توانيد ظاهر شكم خود را بهبود بخشيده و سايز كم كنيد با سيستم ليزر ليپوليز فرد وزن زيادي از دست نمي دهد  .براي ليزر لاغري بهتر است به مراكزي مراجعه كنيد كه شناخت كافي روي آنها داشته و قبل از آن اطلاعات كافي را به دست آوريد. بهترين ليزر لاغري بايد محيط تميز و آرام داشته و كارشناسان خبره و باتجربه در اين محيط كار كنند كادري منظم براي راهنمايي شما وجود داشته باشد تا با خيالي راحت و آسوده به اين مركز مراجعه كنيد دستگاه ديگري كه براي لاغري مخصوصا اطراف شكم در مراكز لاغري در اصفهان وجود دارد دستگاه لاغري هايفوليپوليز راست.

كه براي برداشتن چربي‌هاي انباشته و كم كردن سايز دور شكم بسيار مناسب است در اين روش شما احتياجي به جراحي نداريد و با اطمينان مي توان گفت   هيچ گونه عوارضي براي بدن شما ندارد. اين دستگاه باعث مي شود چربي هاي دور شكم شما براي هميشه از بين برود امواج متمركز است سيستم ليزر هايفو ليپوليزر در عمق 1 الي 2 سانتي متري زير پوست وارد ميشود.

به سطح پوست هيچگونه آسيب و سوختگي وارد نمي شود با وارد شدن امواج فراصوت در منطقه مورد نظر هر جلسه  فرد 3 الي 5 سانتيمتر از منطقه تحت درمان را از دست مي دهد.

اشخاص با جنسيت هاي مرد زن مي توانند از اين روش استفاده كنند ولي در افراد كم كردن سايز فرق ميكند افرادي كه به بيماري هاي خاصي دارند توصيه نمي شود از اين روش استفاده كنند. بر روي لينك ما كليك كرده و تمامي اطلاعات را در اين زمينه به دست آوريد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۲:۱۴ توسط:احسان زماني موضوع:

واجب ترين تجهيزات صنعتي انبارداري چيست؟

واجب ترين تجهيزات صنعتي انبارداري چيست؟

 

استاكر به عنوان يكي از تجهيزات صنعتي شناخته مي شود كه براي انبارداري مورد استفاده قرار مي گيرد و مانند ليفتراك مي تواند كار حمل و نقل و همين طور جابجايي بار را به شكل مناسبي انجام بدهد . اغلب مورد استفاده از استاكرها در فضاهايي مي باشد كه سرپوشيده هستند و براي مكان هايي كه محدوديت فضا در آنجا وجود دارد داراي كاربردي گسترده تري مي باشند . اگر آلايندگي فضا و محيط مورد نظر باشد استفاده از استاكرها يك گزينه مناسب تلقي مي شود كه بعد از ليفتراك به عنوان يكي از كاربردي ترين دستگاه ها براي حمل و نقل شناخته شده است و كارايي زيادي دارد . يكي از دلايلي كه از استاكرها براي حمل و نقل استفاده مي شود اين است كه داراي ابعاد كوچكتري نسبت به انواع ليفتراك هستند و مي توانند در فضاهايي كه داراي مساحت كمتري هستند مانور زيادي بدهند و به سهولت، كار جابجايي و حمل و نقل بار را انجام بدهند . در مكان هايي كه فاصله بين قفسه ها كم مي باشد براي جابجايي بار نياز به وسيله اي است كه به بهترين نحوكار حمل و نقل را انجام دهد از اين رو طراحي مناسب استاكرها  آنها را به عنوان يك دستگاه كاربردي براي جايجايي اجسام معرفي مي كند . انواع مختلف از استاكرها به صورت دستي و برقي طراحي شده اند كه براي سوخت و براي تامين انرژي از انواع سوخت هاي فسيلي استفاده نمي كنند از اين جهت آلايندگي ندارند و مي توانند از اين رو داراي كاربردي گسترده در صنايع مختلف باشند .

انواع استاكرها

استاكرهاي برقي خود به دو نوع تمام برقي و نيمه برقي نيز تقسيم بندي مي شوند كه هر كدام كارايي خاص خود را دارند . انواع استاكر برقي با استفاده از باتري يا نيروي الكتريكي كار مي كند و در آنجا عدم وجود موتور مكانيكي مشاهده مي شود . در انواع برقي مي توان براي باربري و بالابري انجام عمليات را به صورت برقي مشاهده كرد . اگر محيط مورد استفاده داراي سطحي صاف و مسطح باشد كاربري انواع استاكرهاي برقي مناسب تر مي شود و آنها سرعت عمل بالايي نسبت به انواع نيمه برقي دارند .

استاكرهاي نيمه برقي انواعي هستند كه كار جابجايي و بلند كردن اجسام را به صورت برقي مي توانند انجام دهند و حركت در آنها برقي مي باشد و كار بلند كردن يا ليفت اجسام را به صورت دستي انجام خواهد داد . به همين ترتيب مي توان حركت برعكس جابجايي و حركت را به صورت برقي و دستي مشاهده كرد . در استفاده از اين نوع استاكر شيب محلي كه قرار است در آنجا از اين وسيله استفاده شود مهم است و بايد زير 10 درجه باشد . اين استاكرها داراي قيمت مناسبي مي باشند و با داشتن سرعت بالا داراي كاربردي گسترده در صنايع مختلف شده اند .

استاكرهاي دستي

استاكر دستي همان طور كه مشخص است تمام عمليات مربوط به ليفت و بارگذاري را به صورت كاملا دستي انجام مي دهد و اين كار توسط اپراتور دستگاه صورت مي گيرد . حركت دستگاه و ليفت با استفاده از پدال امكان پذير است كه براي دستگاه به شكل مناسبي تعبيه شده است . اين استاكرهاي دستي به لحاظ اين كه توسط اپراتور كار را به صورت مستقيم انجام مي دهند ممكن است ايمني كمتر و درصد خطاي بالايي به همراه داشته باشند . اين نوع از استاكر را بيش تر افرادي مورد استفاده قرار مي دهند كه حجم كاري آنها خيلي زياد نيست و به صورت مداوم قرار نيست كه كار جابجايي و حمل بار انجام شود .

استاكرها به دليل نوع طراحي كه دارند اغلب براي مكان هايي مورد استفاده قرار مي گيرند كه وزن بار مورد نظر براي جابجايي خيلي زياد مي باشد و اغلب بار كمتر از 2 تن وزن داشته باشد . همين طور ارتفاعي كه براي جابجايي با استاكرها در نظر گرفته مي شود از 1.5 تا 4.5 متر در نظر گرفته شده است .

يكي از اهداف طراحي استاكرها براي بارگيري داخل ماشين هاي باربري مي باشد كه اين وسيله به بهترين شكل ممكن مي تواند انتقال و تخليه بار را به بهترين صورت ممكن انجام بدهد . خريد استاكر بايد با در نظر گرفتن شرايط و مساحت محيز مورد استفاده همين طور وزن بار و ابعاد آن صورت بگيرد . در خريد استاكر بهتر است دقت شود كه نوعي كه متناسب با هدف مورد نظر است تهيه شود تا كارايي بهتر و نتيجه اي مطلوب تر به همراه داشته باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۳:۰۹ توسط:احسان زماني موضوع:

پيشرفت صنعتي و جابه جابه هايي آن

پيشرفت صنعتي و جابه جابه هايي آن

 

ليفتراك به عنوان ابزاري شناخته مي شود كه مي تواند كار جابجايي اجسام سنگين را به شكل مناسبي تا ارتفاع مطلوب انجام بدهد . از آنجايي كه با وجود پيشرفت هاي صنعتي نياز به دستگاه هاي مختلف براي بلند كردن اجسام و تجهيزات سنگين احساس مي شود انواع مختلفي از دستگاه ها طراحي شده اند تا اين كار را ساده تر كنند . طراحي ليفترك ها نيز بدين منظورصورت گرفت تا حمل بار و جابجايي آن به بهترين وساده ترين شكل ممكن امكان پذير شود . انواع مختلفي از ليفتراك با كاربرد و قيمت متفاوتي به بازار عرضه شده اند تا بتوان نوع مناسبي از آن را براي هدف مورد نظر خريداري نمود.  ليفتراك در ظرفيت هاي متنوع براي جابجايي بار و شكل هاي مختلفي طراحي و توليد شده است و با درد نظر گرفتن كاري كه قرار است انجام دهد و محيطي كه قرار است از اين دستگاه استفاده شود مي توان نوع مناسبي از آن ا تهيه كرد . ليفتراك با دارا بودن دو شاخك كه در قسمت جلوي دستگاه طراحي شده است مي تواند كار بالا و پايين بردن اجسام را انجام دهد و همين طور براي جابجايي انواع وسايل سنگين مورد استفاده قرار بگيرد . ليفتراك ها در كارخانه هاي مختلف توليد مي شوند و داراي انواع مختلفي هستند. انواع ليفتراك توليد شده شامل انواع برقي و ديزلي و همين طور ليفتراك دوگانه سوز هستند كه اين سه نوع از انواع رايج ليفتراك هاي موجود در بازار محسوب مي شوند . براي اطلاع از ميزان باري كه قرار است ليفتراك حمل كند تنها كافي است كه به مشخصات درج شده كارخانه براي حمل بار و ظرفيت حمل بار روي ماشين آلات توجه شود .

ويژگي انواع مختلف ليفتراك

يكي از ويژگي هاي مهمي كه براي طراحي ليفتراك در نظر گرفته مي شود اين است كه بايد سيستم فرمان حركت چرخ را داشته باشد تا بتوان از آن براي جابجايي بار و اجسام در زواياي مختلف استفاده كرد . ليفتراك ها داراي اندازه هاي مختلف براي حمل بارهاي سنگين و بارهايي با وزن كمتر مي باشند . همين طور براي جابجايي در ارتفاع مشخص مي توان از انواع ليفتراك استفاده كرد. براي انبارهاي معمولي از ليفتراك هايي اغلب استفاده مي شود كه ظرفيت حمل آنها  1 تا 5 تن است . ليفتراك هاي بزرگتر با ظرفيت حمل بيشتر براي بارهاي سنگين تا وزن 50 تن نيز وجود دارد كه كاربرد آنها براي حمل كانتينرهاي سنگين تر در نظر گرفته شده است . ليفتراك ها داراي قسمت هاي مختلف همين طور اجزاي گوناگون هستند كه در طراحي آنها لحاظ شده است و كارخانه هاي سازنده منبع تغذيه و همين طور وزنه تعادل را براي طراحي دستگاه و ايجاد عملكرد موثرتر دستگاه در نظر گرفته اند .

ليفتراك ها براي جابجايي اجسام سنگين در مسيرهاي كوتاه داراي كاربرد مناسب تري مي باشند و از انواع دستگاه هاي ضروري براي انبارش كالا قلمداد مي گردند .

كاربرد انواع ليفتراك

از انواع ليفتراك ها نوع برقي آن به دليل استفاده از برق براي تامين انرژِي مي تواند گزينه مناسبي جهت كم كردن هزينه هاي سوختي باشد و به همين ترتيب آلايندگي آن نيز كمتر مي باشد . استفاده از اين نوع ليفتراك براي محيط هايي كه قرار است دود نباشد و كم صدا باشد از آن استفاده مي شود . استفاده از ليفتراك برقي براي محيط هاي باز يا بسته مناسب مي باشد .

 ليفتراك دوگانه سوز كه از گاز و بنزين استفاده مي كند تا انرژي آن تامين گردد و علاوه بر اين مي تواند با برق نيز كار كند. اين نوع ليفتراك سرعت بالايي داد و ميزان شتاب آن نيز زياد مي باشد .

ليفتراك ديزلي نوعي است كه براي بلند كردن اجسامي كه داراي وزن بسيار بالا مي باشند يك گزينه مطلوب مي باشد . در واقع استفاده از اين ليفتراك به گونه اي است كه مي توان آن را در شرايط محيطي مختلفي مورد استفاده قرار داد . در واقع يكي از انواع رايج از ليفتراك هايي كه در صنعت داراي كاربرد گسترده اي مي باشند نوع ديزلي است كه نسبت به انواع ديگر از قدرت بالاتري براي موتور برخوردار بوده و مي تواند بار را تا ارتفاع زيادي جابجا كند از اين رو كاربردي گسترده دارد . از نوع ديزلي بيشتر براي مكان هاي روباز استفاده مي شود و كارايي زيادي كه دارد همين طور سهولت استفاده از دستگاه به گونه اي است كه در صنايع مختلف كاربردي تر شده است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۲۰ توسط:احسان زماني موضوع:

جابه جايي اجناس سنگين در انبار كارخانه ها به چه صورتي است؟

جابه جايي اجناس سنگين در انبار كارخانه ها به چه صورتي است؟

 

جرثقيل سقفي به عنوان بالابر سقفي نيز شناخته مي شود كه از آن براي جابجا كردن باردر اماكن صنعتي استفاده مي شود . اين جابجايي در انبارها و سالن هاي صنعتي براي بارهايي با اندازه و وزن متفاوت مطرح مي باشد .  اغلب اين دستگاه ها داراي دو ريل موازي مي باشند كه به گونه اي طراحي شده كه مي تواند به صورت افقي در سالن ها نصب شود و جرثقيل مي تواند روي اين ريل ها حركت كند . در واقع جرثقيل در انواع مختلفي با ويژگي ها و قابليت هاي متنوعي طراحي و عرضه شده است تا هر كدام كاربرد خاص خود را براي جابجايي اجسام سنگين داشته باشند . ساختار كلي جرثقيل به اين صورت مي باشد كه داراي يك تير است و از يك قلاب همين طور يك كابل تشكيل شده كه مي تواند كار جابجايي بار را به امري ساده تبديل كند . يكي از انواع جرثقيل نوع سقفي آن مي باشد كه بيشترين كاربرد آن در سالن هاي سرپوشيده و همين طور سيلوهاي سرپوشيده  صنعتي مي باشد و جهت جابجايي و بلندكردن اجسا با وزن و ابعاد گوناگون به بهترين شكل ممكن داراي كاربردي مطلوب مي باشد .

استفاده از جرثقيل سقفي براي صنايع مختلف مشاهده مي شود و اغلب هنگامي كه بار با وزني بيشتر از يك تن برسد نياز به اين وسيله احساس مي شود تا در محيط هاي صنعتي مورد استفاده قرار بگيرد . با توجه به طول و عرض و ارتفاعي كه سالن دارد اين جرثقيل روي سقف نصب مي شود تا بتواند بارهاي موجود را جابجا كند . از اين وسيله به عنوان يكي از وسايل پركاربرد صنعتي ياد مي شود كه مي تواند داراي كاربري ساده و مناسب براي حمل و جابجايي بار در مكان هاي سرپوشيده باشد .

انواع مختلف جرثقيل سقفي

انواع مختلفي از اين نوع جرثقيل طراحي و عرضه شده اند كه مي توان نوع دو پل و تك پل را براي آن معرفي نمود . استفاده از هر نوع جرثقيل سقفي با توجه به شرايطي كه سالن دارد و همين طور محلي كه قرار است دستگاه نصب شود تفاوت دارد . از جرثقيل سقفي دو پل كه داراي دو پل سازه اي به صورت موازي مي باشد در محدوده اي كه تعريف شده است در طول انبار استفاده مي شود . اين جرثقيل داراي شش حركت است و مي توان در آن حركات بالا پايين و چپ و راست و همين طور عقب و جلو را مشاهده كرد . از آنجايي كه طراحي اين وسيله خاص مي باشد از آن براي صنايع مختلف استفاده مي شود . كاربرد اين وسيله براي جابجايي ماشين آلات و تعميرات تجهيزات سنگين است .

براي كاربري مطلوب و استفاده مناسب از جرثقيل سقفي بايد ويژگي هاي محيطي كه قرار است اين وسيله در آن قرار بگيرد و انتظاري كه از كاربرد دستگاه وجود دارد به دقت مورد توجه باشد تا كاربري آن مطلوب تر شود . جرثقيل هاي سقفي در انواع مدل هاي برقي و دستي نيز توليد مي شوند كه با در نظر گرفتن كاربرد آنها و وسيله اي كه قرار است با دستگاه حمل شود تهيه مي شوند .

كاربرد مناسب جرثقيل سقفي در انواع مختلف

ظرفيت هاي مختلفي براي جابجايي بار و تجهيزات صنعتي توسط جرثقيل سقفي در نظر گرفته شده است كه بهتر است براي اطمينان خاطر از جابجايي بار با ابعاد بالا و وزن سنگين ، ظرفيت مناسب دستگاه انتخاب شود . دراين صورت ايمني كار بالا رفته و در نهايت كاهش فرسايش دستگاه پس از استفاده طولاني مدت به شكل مطلوب مشاهده خواهد شد .

در مكان هايي كه داراي ابعاد كوچك هستند استفاده از جرثقيل سقفي تك پل مناسب تر مي باشد چون دهانه كوتاه دارد و وزن آن سبك تر از نوع دو پل مي باشد داراي كاربرد بهتري براي مكان هاي كوچك است . براي راه اندازه جرثقيل مراحل ساده اي صورت مي گيرد كه بايد شرايط محيطي كه قرار است در آنجا دستگاه نصب شود به درستي مورد توجه قرار بگيرد . براي جابجايي بارهايي با ظرفيت سنگين و همين طور طول زياد استفاده از جرثقيل سقفي بيشتر است . هزينه ساخت و نگهداري انواع تك پل از جرثقيل سقفي كمتر از نوع دو پل مي باشد . در واقع فناوري و زمان توليد نوع تك پل كمتر از دو پل مي باشد از اين رو قيمت مناسب تري دارد. استفاده از نوع جرثقيل سقفي  دو پل گسترده تر از نوع تك پل است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۶:۴۵ توسط:احسان زماني موضوع:

نحوه جابه جايي كالا در انبارها

 

نحوه جابه جايي كالا در انبارها

 

پالت پلاستيكي به عنوان وسيله اي معرفي مي شود كه  به وطور كلي براي قرار دادن كالا جهت جابجايي و انبار كردن استفاده مي شود . استفاده از اين وسيله براي انبار كردن مواد غذايي همين طور مواد صنعتي در مكان هاي مختلف كاربرد دارد . در واقع هنگامي كه جابجايي و حمل كالا با ليفتراك هايي از نوع دستي امكان پذير مي باشد كاربرد پالت پلاستيكي بيشتر شده و سبب مي شود كه حمل بار به صورت ساده تر و راحت تر امكان پذير شود . در واقع پالت ها داراي انواع مختلفي مي باشند كه با توجه به جنس مواد اوليه براي ساخت آنها نامگذاري شده اند . انواع چوبي و فلزي و نوع پلاستيكي از اين وسيله مشاهده مي شود كه كاربرد خاصي براي هر كدام از آنها در نظر گرفته مي شود . پالت پلاستيكي به گونه اي طراحي شده است تا براي نگهداري كالاهاي مختلفي كه داراي اندازه هاي مختلف و وزن متفاوت مي باشند كاربرد مطلوبي داشته باشد . كارايي بالاي پالت پلاستيكي سبب شده است كه امروزه به عنوان جايگزين مناسب انواع پالت هاي فلزي و چوبي محسوب شود و در بسياري از كارگاه ها و اماكن توليدي داراي كاربردي وسيع مي باشد . پالت پلاستيكي با توجه به ابعاد مختلف از آن داراي كاربري متنوع و قيمت مخصوص به خود مي باشد .

از اين محصول براي انبارداري و توزيع محصولات جهت نگهداري مناسب تر كالاها استفاده مي شود و به عنوان يك گزينه بهداشتي مورد تاييد قرار گرفته است . در واقع براي اين كه از پالت پلاستيكي استفاده شود مانند پالت چوبي نيازي به گند زدايي در آن مطرح نيست و از آنجايي كه داراي طول عمر بيشتر و دوام بالايي هستند به عنوان يك گزينه انتخابي مقرون به صرفه براي نگهداري كالا جهت حمل و نقل محسوب مي شوند . پالت پلاستيكي داراي قيمت پايين تري نسبت به انواع چوبي مي باشد از اين رو به عنوان يك گزينه عمومي مورد استفاده در صنايع مختلف است .

مزاياي مطلوب پالت پلاستيكي

يكي از مزاياي مهمي كه استفاده از پالت پلاستيكي دارد اين است كه داراي بهداشت مناسب بوده و كيفيت بالايي دارد و به دليل داشتن ابعاد يكسان كاربرد آن بيشتر مي شود . به همين ترتيب از آنجايي كه در اين پالت ميخ يا شكستگي وجود ندارد و جذب آب نيز در آن صورت نمي گيرد داراي كاربردي مناسب مي شود . از آنجايي كه وزن پالت پلاستيكي از سبكي نسبي برخوردار مي باشد به عنوان يك مزيت مهم آن را وسيله اي كاربردي در صنعت كرده است . با داشتن ويژگي هاي مطلوب در اين محصول مي توان پايداري آن را در شرايط آب و هوايي مختلف مشاهده كرد و از اين جهت كه در انبارداري براي قراردادن كالا به صورت منظم استفاده مي شود مي توان براي استفاده مناسب از فضايي كه موجود است آن را به كار برد . امكان رنگ بندي در طراحي هاي مختلف اين نوع پالت وجود دارد همين طور به دليل داشتن قابليت بازيافت و شماره گذاري مي توان بيان كرد كه اين محصول داراي قابليت هاي مناسبي در صنعت مي باشد .

كاربرد پالت پلاستيكي

امروزه در صنايع مختلف در سراسر دنيا از پالت پلاستيكي استفاده مي شود كه داشتن ويژگي هاي مطلوب آن اين قابليت را فراهم كرده كه با صرف هزينه اي كم بتوان استفاده گسترده تر و مفيدتري از آن داشت . داشتن طول عمر مفيد و كيفيت بالاي ساخت در اين محصول سبب مي شود كه براي انبارش يك گزينه انتخابي مناسب تلقي گردد . از آنجايي كه پالت پلاستيكي به گونه اي طراحي شده كه داراي وزن كم باشد براي محيط هايي كه پالت قرار است به صورت دستي جابجا شود يك گزينه مطلوب است . به طور كلي انتخاب پالت از نوع پلاستيكي بايد به شكلي باشد كه بتواند تحمل بار و چيدمان مورد نظر را داشته باشد و تغيير شكل ندهد . اين محصول بايد داراي سازگاري مناسب براي سيستم هاي بسته بندي و همين طور جابجايي بار را داشته باشد . انتخاب ابعاد مناسب پالت براي برآورده كردن انتظارات استفاده از آن مهم است. به دليل آن كه در صورت انتخاب و كاربري مناسب ، پالت دچار شكستگي و تغيير شكل نمي شود يك گزينه انتخابي پركاربرد است . پالت پلاستيكي در انواع يكبار مصرف و چند بار مصرف وجود دارد كه با توجه به كاربري مورد انتظار از آن تهيه مي شود و براي بارگيري در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۱۰ توسط:احسان زماني موضوع:

كاربرد روتاري در پمپ ها چيست؟

كاربرد روتاري در پمپ ها چيست؟

 

پمپ ها انواع مختلفي دارند پمپ وكيوم روتاري براي خارج كردن گاز يا مايع استفاده مي شود. محفظه هاي آب بندي شده نياز دارند كه كاملاً عاري از هوا شوند اين پمپ ها براي اين موارد استفاده مي شوند در واقع ايجاد خلا براي يك سري از محفظه ها اهميت زيادي دارد و براي ايجاد فشار منفي از پمپ وكيوم استفاده مي شود در فارسي وكيوم به معناي خلأ مي باشد كه يعني از طريق ايجاد مكش قوي محيط عاري از مولكول هوا مي‌شود پمپ وكيوم داراي سيلندر و الكتروموتور پمپ وكيوم هوا مي باشد كه با توجه به هر محيط طراحي خاص خود را دارد در واقع براي بازدهي بيشتر توليد شده است البته بازدهي بيشتر و مصرف انرژي كمتر اين دستگاه انواع مختلفي دارد كه با توجه به قدرت مكش محيط و قدرت متغير است.

اين دستگاه همچنين توانايي حمل وسيله را نيز دارد.

 با دستگاه پمپ وكيوم كوچك مي توان اجسام كوچك و دستگاه‌هاي پمپ وكيوم بزرگ اجسام بزرگتر را جابجا كرد.

تحمل وزن قدرت مكش هر دستگاه متفاوت است كاملاً مطابق با نياز هر شخص است.

پمپ وكيوم انواع مختلفي دارد تقسيم‌بندي اين نوع پمپ بر اساس اسم و برند نيست بلكه بر اساس فشار وكيوم و ساختار است كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت.

بر اساس فشار:اين نوع پمپ بر اساس فشار تقسيم بندي مي شوند بر دو نوع پمپ هاي اوليه و تقويت كننده يا ثانويه تقسيم بندي مي شوند و در بازار موجود هستند

پمپ‌هاي روتاري تيغه‌اي  دو طراحي دارند، تك مرحله اي و دومرحله‌اي.

پمپ‌هاي تك مرحله اي ساده‌تر هستند و تنها داراي يك روتور و استاتور مي‌باشند.

 پمپ‌هاي روتاري داراي سيستم‌هاي خلا پايين و متوسط به تنهايي و يا به همراه پمپ ديگر  به عنوان نقش اصلي پمپاژ به كار مي‌روند و در سيستم‌هاي خلأ بالا و بسيار بالا، نقش پشتيبان و تخليه‌ گر اوليه را ايفا مي‌كنند.

پمپ‌ روتاري كه داراي  تيغه‌ است، نوعاً معمولا داراي يك موتور الكتريكي است كه مجموعه روتور را كه شامل دو تيغه لغزنده با زاويه 180 درجه يا سه تيغه با زاويه 120 درجه بوده و توسط يك فنر به ديواره فشرده مي‌شوند، مي‌چرخاند و در طي چرخش از صفر تا كمي بيش از 180 درجه، هوا از يك قسمت وارد محفظه پمپ مي‌شود و پس از گذر از اين وضعيت به بيرون  از پمپ هدايت مي‌شود. تيغه‌هاي پمپ‌هاي روغني از جنس  فلز و تيغه‌هاي پمپ‌هاي خشك از جنس كربن هستند.

 براي آب‌ بندي فضاي بين تيغه و ديواره اين نوع پمپ‌ هم از يك فيلم نازك روغن استفاده مي‌شود.

 بنابراين قسمتي از اين پمپ هميشه سرشار از روغن است.

البته هوايي كه خارج مي شود نيز حاوي مقداري روغن است كه توسط فيلتر جاسازي شده در خروجي پمپ، حذف مي‌ گردد. هر چه آب‌ بندي تيغه با بدنه پمپ اصولي تر باشد،فشار‌ پايين تر و خلا بالاتري بدست مي آيد.

 

شما مي‌توانيد براي دريافت مشاوره و اطلاع از اينكه چه نوع پمپي براي بيزينس خود مناسب است با ما در تماس باشيد. مشاوران ما ۲۴ ساعته و حتي در روزهاي تعطيل آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشند.

و همچنين براي خريد اين نوع پمپ ها مي توانيد با شماره هاي ذكر شده تماس حاصل فرماييد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۸:۱۸ توسط:احسان زماني موضوع:

تنوع انواع پمپ

 تنوع انواع پمپ 

 

پمپ ها انواع مختلفي دارند پمپ وكيوم براي خارج كردن گاز يا مايع استفاده مي شود. محفظه هاي آب بندي شده نياز دارند كه كاملاً عاري از هوا شوند اين پمپ ها براي اين موارد استفاده مي شوند در واقع ايجاد خلا براي يك سري از محفظه ها اهميت زيادي دارد و براي ايجاد فشار منفي از پمپ وكيوم استفاده مي شود در فارسي وكيوم به معناي خلأ مي باشد كه يعني از طريق ايجاد مكش قوي محيط عاري از مولكول هوا مي‌شود پمپ وكيوم داراي سيلندر و الكتروموتور پمپ وكيوم هوا مي باشد كه با توجه به هر محيط طراحي خاص خود را دارد در واقع براي بازدهي بيشتر توليد شده است البته بازدهي بيشتر و مصرف انرژي كمتر اين دستگاه انواع مختلفي دارد كه با توجه به قدرت مكش محيط و قدرت متغير است.

اين دستگاه همچنين توانايي حمل وسيله را نيز دارد.

 با دستگاه پمپ وكيوم كوچك مي توان اجسام كوچك و دستگاه‌هاي پمپ وكيوم بزرگ اجسام بزرگتر را جابجا كرد.

تحمل وزن قدرت مكش هر دستگاه متفاوت است كاملاً مطابق با نياز هر شخص است.

پمپ وكيوم انواع مختلفي دارد تقسيم‌بندي اين نوع پمپ بر اساس اسم و برند نيست بلكه بر اساس فشار وكيوم و ساختار است كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت.

بر اساس فشار:اين نوع پمپ بر اساس فشار تقسيم بندي مي شوند بر دو نوع پمپ هاي اوليه و تقويت كننده يا ثانويه تقسيم بندي مي شوند و در بازار موجود هستند

بر اساس مراحل وكيوم :دو نوع يك و دو مرحله اي وجود دارد كه نوعي يك مرحله اي داراي سوپاپ است بر اساس ساختار، دو نوع پر كاربرد اين نوع پمپ آب و روغني است

در نوع پمپ آبي وظيفه ايجاد خلا بر عهده آب است اين نوع پمپ بر اين اساس كار مي‌كند كه:

پروانه يا تيغه اي وجود دارد كه با چرخش مايع درون آن باعث ايجاد و مكش مي‌شود به علت پايين بودن هزينه و راندمان بالا، اين نوع پمپ ها در صنايع بزرگ استفاده مي شوند.

مكنده هاي روغني با استفاده از روغن و يا هوا خنك مي شوند ساختار اين گونه وكيوم ها به طوري است كه براي صنايع متوسط بهترين گزينه هستند .

در بازار دو نوع روغني وجود دارد يك تك مرحله اي كه عمل مكش در آن با قطع جريان برق قطع مي‌شود و نوع دو مرحله اي كه در صورت قطع جريان برق تا مدتي به مكش ادامه مي‌دهد تا مكش كامل متوقف شود.

 تاثير وكيوم ها را در زندگي روزمره هم مي توانيد پيدا كنيد و فقط در صنايع وجود ندارند.

 جاروبرقي يك نوع اين وكيوم است كه در زندگي روزمره و در محيط‌هاي منزل و اداره جات از آنها استفاده مي شود كه البته انواع مختلفي نيز دارد.

در پزشكي نيز ساكشن ها نوعي وكيوم هستند كه در اتاق عمل و بخش ريكاوري مورد استفاده قرار مي‌گيرند .

در رفع برخي مشكلات پوستي و يا درمان مشكلات اندامي براي آب كردن چربي هاي اضافه بدن و بسته بندي كردن وسايل در صنايع چوبي و غير اين دستگاه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

سيستم‌هاي ايجاد وكيوم بر اساس محدوده فشار

خلاء پايين:  فشار تا 1 تور

خلاء متوسط:  فشار از 1 تا 3- 10 تور

خلاء بالا:  فشار از 3- 10 تا 7- 10 تور

خلاء فوق العاده بالا:  فشار از 7- 10 تا 11- 10 تور

خلاء بي نهايت بالا:  فشار كمتر از 11- 10 تور

 

شما مي‌توانيد براي دريافت مشاوره و اطلاع از اينكه چه نوع پمپي براي بيزينس خود مناسب است با ما در تماس باشيد. مشاوران ما ۲۴ ساعته و حتي در روزهاي تعطيل آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشند

و همچنين براي خريد اين نوع پمپ ها مي توانيد با شماره هاي ذكر شده تماس حاصل فرماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۰:۲۰ توسط:احسان زماني موضوع:

Shock devices

Shock devices

 

Direct current shock device is an electronic device that is offered in different types. Some types of shock devices are portable and are used to treat cardiac arrhythmias using electric current. In fact, this device is designed to be easy to use, and in fact, non-physicians can also use this device when a person's life is in danger of heart disease. This device has simple audio and video commands, so its use will increase greatly. A shock device can save the lives of many people who have heart problems for any reason. Because heart disease can be life-threatening, these devices were invented to bring life back to life. A Dc shock device can stimulate the heart muscle by applying a high voltage and an electric shock , thus creating a normal rhythm for the heart and returning the electrical pulses to their original state . In addition, in emergencies, when the patient has a heart condition and irregularity, the shock device can be used automatically to return the heartbeat back to normal.

 

Application of shock device

 

This device is mostly used for people who have a heart attack and has the proper function to save his life in the fastest possible time. In fact, when an electric shock is given to the body, an electric current passes through it with a certain voltage and causes muscular reactions in the body. Shock device has different types, including direct current shock device. This device is composed of different parts to provide optimal performance. The monitor that is connected to this device can actually check the shocking rhythms properly and it is used for the effect of the treatment. In some types of devices, a shock absorber is installed, which can be used non-aggressively.

 

In order for the shock device in hospitals to be more efficient, it is better to use a shock device in all parts of the hospital so that all staff are familiar with how to use it. As a result, repairs can be done properly. Direct current shock device is usually used for intensive care unit and also used in cardiac and angiography department. Some types of shock devices have built-in memory to maintain resuscitation activities performed over a period of time.

 

Shock device features

 

Battery technology is special for these devices and some of them are designed to be portable. Therefore, this device can be used for resuscitation other than in hospitals. Most batteries available for the shock device are rechargeable so as not to incur high غير مجاز مي باشدts. Existing electrodes may also be disposable or reusable, which can also be غير مجاز مي باشدtly to maintain.

 

Shock device, as mentioned, has different types, including internal and external types, implantable type, automatic and semi-automatic. The basis of this device is that it has a power supply and has a large internal battery to charge. The electrodes are attached to the device and placed in two parts of the patient's chest. The way energy is released in the patient's chest is that the stored energy in the capacitor goes from one electrode to another and is released through the patient's chest. Despite this process, the shock is transmitted to the heart and eventually the heartbeat is returned to it.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۵۲ توسط:احسان زماني موضوع:

Equipping the operating room in principle

Equipping the operating room in principle

 

Modular operating room equipment is equipment that all types are made in accordance with modern technologies. The design of this equipment is done with new methods to have the best possible efficiency and productivity in the operating room. It is necessary to use equipment in the operating room that is standard and of high quality to have the best performance. With the use of modular equipment, the amount of contamination in the operating room can be significantly reduced. Another feature of modular equipment is that it reduces the risk of infection and transmission and is known as غير مجاز مي باشدt-effective equipment.

 

Modular operating room equipment such as glass walls are known as antibacterial equipment that has standard technology and principles in the manufacturing process. Modular equipment has simply replaced the traditional systems used in the operating room to meet the needs of the operating room. Because traditional walls in the operating room had seams, the possibility of bacteria accumulating in them was high and cracking would increase if construction pressure was created, so these walls have been replaced with modular walls in modern methods. It was not possible to install built-in items on traditional walls, and the process was time consuming and lengthy. Traditional walls are not removable after construction and if they are damaged and need to be serviced and fixed, they create small particles in the environment. Therefore, modular equipment was made to eliminate these defects of traditional walls in the best possible way and increase efficiency.

 

Modular walls for the operating room

 

Modular operating room equipment has many advantages, including the fact that these walls have a smooth surface that is very strong and durable glass, and thus can significantly prevent the growth of bacteria in the environment. Washing modular walls is simple and takes a short time. In the case of modular walls, the design is such that there is a variety of colors, so it is possible to choose a specific type of design and color. One of the features of these walls as modular operating room equipment is that other types of equipment such as sockets and monitors can be installed on them. These walls are designed and built in such a way that they are fire resistant and due to their long life and long durability, they are considered as one of the غير مجاز مي باشدt-effective and suitable equipment. The structure used for these walls has a good resistance against acid and corrosive substances. Another important feature of these walls is that they can be installed on previous walls without the need to demolish the previous walls.

 

Optimal features of modular wall

 

These walls have good resistance and strength against the occurrence of factors such as earthquakes. Due to the fact that modular walls have a high speed for construction and installation, they have received a lot of attention. By using modular operating room equipment with a proper design system, in addition to reducing pollution in the environment, by installing walls in appropriate designs and creating a pleasant atmosphere, the morale of the staff and the patient will increase significantly and create comfort. It is very effective in the operating room.

 

Due to the nature of the materials used for modular operating room equipment, it has a higher hygienic and antibacterial coefficient among other available materials. Modular operating room equipment does not harm the environment and is a viable option as it is recyclable. For modular glass walls, the connections are made in such a way that it has considerable strength and resistance so that in case of pressure or earthquake, the existing forces are not transferred directly to the glass, therefore, proper protection and high safety in the room. Action will emerge.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۲:۰۲ توسط:احسان زماني موضوع:

Equip a hospital

Equip a hospital

 

Telemedicine equipment allows customers to provide any type of equipment related to medical affairs online and remotely. In fact, using this method, the possibility of close contact is eliminated, and the desired medical equipment can be easily selected and ordered quickly without wasting time. Remote selection is possible with high speed and time saving can be seen by selecting this option. In addition, with an online purchase, it is easily possible to choose the most appropriate option from the available items. Since medical devices have a very wide market and each of these devices has a specific use, you can choose one of the available brands and buy the type that is appropriate for the desired غير مجاز مي باشدt and quality. In addition, in some remote purchases, you can benefit from benefits such as consulting, which are the services of the manufacturer of this equipment. Telemedicine equipment includes a variety of medical equipment and supplies that are used for hospitals and clinics, while individuals can also benefit from telemarketing services to provide a specific type of medical equipment.

 

Medical equipment and their application in medical science

 

In fact, telemedicine equipment provides equipment and tools that are used in medical science for the purpose of diagnosing disease or for the prevention of various diseases and ultimately treatment. Each of these equipment’s is designed for human health and has a great variety. Medical equipment includes a wide range of devices that can be properly selected for different medical purposes under different heading s.

 

Due to their high sensitivity, products made as medical equipment must be designed and manufactured according to certain rules and standards, so the quality of work can improve the treatment process. Medical equipment or supplies must comply with safety principles in construction and perform very well in accordance with international standards. For telemedicine equipment, there is an advantage that a person can read the opinions of previous users and buy the best brand while choosing and buying products from a particular site or store.

 

They are divided into different groups according to the effect that medical equipment can have on the body or health of people. The production conditions of these products and the effect they have in every way are different. There are different types of medical devices and they are classified into different groups. This grouping includes examination equipment, general equipment, obstetrics and medical equipment, and medical equipment. Some medical equipment also includes laboratory equipment. Operating room equipment as well as ward equipment are other groups of medical equipment. Other equipment, such as dental equipment or other devices that are not in these groups but are effective in the treatment and health process, are classified as medical equipment for which no special classification has been made.

 

Features of medical equipment

 

Since medical devices are very sensitive devices, they must be used properly and care must be taken with the maintenance methods of these devices so that a significant amount of these devices are not damaged. Some medical devices are not repairable due to their high sensitivity and special structure, but many medical devices can be repaired. However, due to their high price and high sensitivity, hospital equipment must be used properly and periodic checks must be made for their health in order to have a good performance.

 

Medical equipment in case of damage and breakdown should be done by a specialist who is familiar with the maintenance and repair of this equipment to make the work process more principled.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۳:۵۲ توسط:احسان زماني موضوع: