مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

در سئو ما چه چيزهايي را مي آموزيم؟

در سئو ما چه چيزهايي را مي آموزيم؟

 

براي اينكه بتوانيد در زمينه ي سئو موفق باشيد نياز است با اصول و قواعد سئو از صفر تا صد آشنا شويد امروزه شركت هاي متعددي در خصوص بهترين دوره آموزش سئو در اصفهان فعاليت مي كنند كه آماده ي ارائه ي آموزش هاي اصولي سئو مي باشند و مي توانند براي بدست آوردن جايگاه سايتتان در نتايج جستجو به شما مشاوره بدهند.

 

سئو چيست؟

سئو به معني بهينه سازي براي موتور هاي جستجو به دليل عملكرد صحيح سايت با اصول موتور هاي جستجو و ميزان بازديد كاربران صورت مي پذيرد. عبارات كليدي، لينك گذاري، محتواي داخل سايت و بسياري از موارد ديگر در سئو حائز اهميت هستند. مبحث كلمه ي كليدي در توليد محتوا بسيار حائز اهميت مي باشد زيرا كار هاي بعدي در اجراي سئو طبق كلمه ي كليدي صورت مي پذيرد.

اگر آموزش كافي در حوزه ي سئو نديده باشيد:

امروزه به دليل رقابت در فضاي مجازي به طور معمول به دست آوردن جايگاه با انتخاب صحيح كلمات كليدي آسان نيست. به همين جهت هزينه ي خدمات سئو نسبت به گذشته افزايش يافته است. در برخي از پروژه ها نمي توان اطمينان كاملي از درصد موفقيت سايت داشت لزا در كنار پرداخت هزينه ريسك بالايي را مي پذيريد.

افراد زيادي در زمينه ي سئو فعاليت مي كنند كه نمي‌ توانيد ميزان دانش آن ها را بسنجيد لزا مي بايست آگاهي كامل نسبي در خصوص سئو داشته باشيد تا بتوانيد فرد حرفه اي را براي اين كار انتخاب كنيد‌.

تصور اشتباهي كه در مورد فعاليت در زمينه ي سئو وجود دارد اين است كه مي توان در كوتاه ترين زمان به نتايج دلخواه رسيد در صورتي كه براي رسيدن به اين نتايج لازم است بسيار صبور و شكيبا باشيد. 

نكات مهم در آموزش سئو

در واقع در بحث سئو بيشترين مسئله اي كه مورد اهميت قرار دارد رضايت كاربران از محتواي مقاله مي باشد. از مواردي كه در جلب رضايت مشتري مؤثر است شامل كيفيت محتواي سايت، سرعت، عدم اشتباه تايپي، ادبيات مقاله و ... مي شود. به دليل استفاده ي رايج از موبايل و فضاي مجازي، كسب اطلاعات در مقايسه با گذشته به طرز چشمگيري آسان و سريع مي باشد. امروزه تا حد بي شماري جست و جو در گوگل صورت مي پذيرد اما اكثر جستجوها جهت خريد و فروش و ارائه و دريافت خدمات مي باشد. اگر سايت در گوگل در جايگاه اول قرار داشته باشد كاربران بعد از جستجو ابتدا با سايت شما رو به رو مي شوند و براي مشاهده و كسب اطلاعات بيشتر وارد سايت مي شوند و از خدماتي كه سايت شما ارائه مي دهد بهره مند مي شوند. گذراندن اين مراحل به ظاهر ساده باعث مي شود مشتريان بسياري جذب كنيد. به طور كلي داشتن جايگاه اول در جستجو گوگل موجب جذب كاربران بيشتر مي شود و اگر خدمات ارزنده اي ارائه دهيد مي توانيد اين كاربران را تبديل به مشتري كنيد. امروزه به دليل رقابت تنگاتنگ در فضاي مجازي به طور معمول به دست آوردن جايگاه با انتخاب صحيح كلمات كليدي آسان نيست به همين دليل ممكن است هزينه بر باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۲:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

سئو به چه معنا مي باشد؟

سئو به چه معنا مي باشد؟


بهينه سازي موتور جستجو يا سئو، فرايندي است كه تلاش مي‌كند محتواي آنلاين شما را مطابق با الگوريتم هاي موتور جستجوگر بهينه سازي كند و آن را به عنوان يك نتيجه برتر براي جستجوي يك كلمه كليدي به كاربران نشان دهد.

 

تفاوت سئو و تبليغات گوگل در چيست؟

سئو نتايج ارگانيك گوگل را تحت تاثير قرار مي دهد، در صورتي كه تبليغات‌ گوگل همان پولي مي باشد كه ما به تبليغات اختصاص داده ايم. با اين نوع تبليغات مي توانيم به صفحه اول راه پيدا كنيم و اما بايد بدانيم زماني كه هر كاربر بر روي لينك ما كليك نمايد موظف هستيم كه به گوگل پول پرداخت كنيم.

در سئو ما وب سايت خود را بهينه سازي مي‌كنيم تا به استانداردهاي گوگل نزديك شويم و بدون پرداخت هيچ هزينه اي جايگاه خود را در رتبه هاي برتر حفظ كنيم.

 

راه هاي بهينه سازي سايت

- آپديت كردن صفحات سايت

- تهيه نقشه دقيق سايت

- عدم كپي برداري از سايت هاي ديگر

- بهينه سازي متا تگ‌ها

- مديريت محتوا

- تبادل لينك

- عدم استفاده از فلش در سايت

 

دلايل اهميت سئو

از آنجايي كه تمامي وب سايت ها در رقابت زيادي با يكديگر هستند روند سئو به هر سايتي كمك مي‌كند تا در صفحات اول موتورهاي جستجو جايگاه بالايي به دست آورد. علاوه بر آن سئو باعث مي شود كه سايت ها با ليست كلمات كليدي در نتايج جستجو قرار بگيرند با توجه به اهميت بالاي محتواي سايت بايد تلاش كنيم كه محتواي سايت ما همان محتوايي باشد كه كاربر به دنبال آن مي باشد. پس بايد تمام تلاش خود را كنيم تا مقالات خود را بهينه سازي كنيم.

 

اصول مهم در سئو

سئو تكنيكال 

محتوا سئو شده

لينك ها

 

نقش بك لينك در آينده سئو

از آنجايي كه لينك ها نقش بسيار ويژه اي در رتبه بندي گوگل دارند، بايد توجه داشته باشيم كه گوگل سخت گيري زيادي نسبت به نحوه لينك سازي دارد.

توصيه‌هاي مهم جهت لينك سازي:

- لينك ها را خريداري نكنيد

- براي متن لينك شده تنها به كلمه كليدي اتكا نكنيد

- به تجارت لينك نپردازيد

- لينك ها را فقط با هدف رتبه بالا گرفتن در گوگل نسازيد

- اگر سايت هاي اسپم به شما لينك دادن از آنها درخواست كنيد كه لينكشان را بردارند

 

فاكتورهاي مهم گوگل جهت بهينه سازي سايت:

- كيفيت محتوا و توليد محتواي سئو شده

- استفاده از سئوي كلاه سفيد

- بك لينك ها

- لينك سازي داخلي

- دوري از تكنيك هاي سئو كلاه سياه

- موارد تكنيكال همچون سرعت وب سايت

 

اشتباهات رايج سئو سايت:

- عدم استفاده از عنوان‌ها

- افزايش مطالب غير مرتبط با موضوع سايت

- افزايش كلمات كليدي غير مرتبط

- استفاده از عكس به جاي متن

- ساخت سايت كامل فلش

- استفاده از پيوند هاي نامناسب

- عدم بروز رساني و به خواب رفتن وب سايت

- عدم لينك دادن به ديگران

 

شما با شركت در كلاس سئو در اصفهان مي توانيد به تمامي نكات پيرامون بهينه سازي سايت دسترسي پيدا كنيد و وب سايت خود را متناسب با فاكتور هاي گوگل سئو كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۸:۱۱ توسط:احسان زماني موضوع:

منظور از سئو چيست؟

سئو چيست؟

بي شك امروزه واژه سئو و بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو بيش از پيش شنيده مي شود و نقش پررنگ تري نسبت به گذشته پيدا كرده است و احتمالا دليل آن اين باشد كه اهميت سئو سايت بين صاحبان وب سايت ها و كسب و كارها نسبت به گذشته آشكارتر شده است.

علاوه بر آن در حال حاضر با توجه به شرايط رقابتي در زمينه هاي مختلف، كسب رتبه مناسب در موتورهاي جستجو يكي از مهم‌ترين شرايط براي پيشرفت يك كسب و كار تلقي مي شود.

قبل از هر چيزي اجازه دهيد كه به تعريف ساده اي از سئوي سايت بپردازيم.

 

 

به فرايند تاثيرگذاري براي مشاهده آنلاين يك وب سايت يا يك صفحه وب در نتايج ناپايدار موتور جستجوگر، وب بهينه سازي موتور جستجو يا سئو گويند.

 

اهميت سئو

امروزه در دنياي رقابت براي ديده شدن در موتورهاي جستجو بايد درصدر بود.

هر كسب و كاري تمايل دارد كه وب سايت خود را در كلمات كليدي مختلفي كه توسط كاربر جستجو مي‌شود، در صفحه اول گوگل و در صدر نتايج قرار گيرد. چرا كه اين امر موجب مي‌شود كه وب سايت، بازديد بيشتري داشته و در نتيجه احتمال افزايش فروش محصولات بالا رود.

 

اهميت سئو سايت در گوگل

هر كدام از موتورهاي جستجو براي رتبه بندي وب سايت ها الگوريتم و قوانين خاص مربوط به خود را دارند.

موتور جستجوي گوگل با اختلاف بسيار چشمگيري سهم بسيار زيادي از بازار موتورهاي جستجو را در جهان به خود اختصاص داده است. همين امر موجب گشته كه اكثر كسب و كارها تلاش كنند وب سايت خود را براي اين موتور جستجو بهينه كنند تا بتوانند رتبه مناسبي در آن كسب كنند.

پس بهينه سازي وب سايت براي موتور جستجوي گوگل مي تواند يك سرمايه گذاري هوشمندانه باشد.

 

روش هاي بهينه سازي سايت ها

كلاه سفيد: به روش هاي مجاز كه مطابق با معيارهاي موتورهاي جستجوگر مي باشد، كلاه سفيد گويند. استفاده از اين روش ها مي تواند يك سايت را به نحوي بهينه سازي كند كه نتايج مثبتي به دنبال داشته باشد.

 

كلاه سياه: روش هاي غير مجاز كه بعضي از افراد براي ارتقاء سايت خود از آن استفاده مي كنند، كلاه سياه مي‌گويند. چنانچه كه موتورهاي جستجوگر متوجه شوند در سايتي از اين نوع روش ها استفاده مي شود؛ ادامه فعاليت آن سايت ممنوع خواهد شد و نام آن سايت را از فهرست اسامي سايتهاي خود حذف خواهند كرد.

 

گوگل براي رتبه بندي سايت ها از چه فاكتورهايي استفاده مي‌كند؟

فاكتورهاي زيادي براي رنكينگ در اين موتور جستجو مورد بررسي قرار مي گيرد كه بسياري از آنها مخفي مي باشد.

اما با استفاده از فاكتورهايي كه از آنها آگاهي داريم مي‌توانيم تلاش كنيم تا جايگاه خود را در نتايج جستجو بهبود بخشيم.

 

فاكتورهاي گوگل:

- كيفيت محتوا و توليد محتواي سئو شده

- بك لينك ها

- لينك سازي داخلي

- استفاده از سئوي كلاه سفيد

- دوري از تكنيك هاي سئو كلاه سياه

- موارد تكنيكال همچون سرعت وب سايت

 

ما تمام تلاش خود را به كار گرفته‌ايم تا در دوره جامع سئو در اصفهان، به صفر تا صد آموزش سئو به صورت كاملا كاربردي و اجرايي بپردازيم. شما با شركت در اين دوره مي توانيد تمامي استانداردها و تكنيك هاي حرفه‌اي سئو را فرا بگيريد و رتبه بسيار ويژه‌اي از گوگل براي وب سايت خود كسب كنيد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۳:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع:

آيا استفاده از جراحي براي لاغر بودن درست است؟

آيا استفاده از جراحي براي لاغر بودن درست است؟

 

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند، كه هر كدام براي نوع خاصي از چاقي مناسب هستند

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

 

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك  جراحي لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.

آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.

كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.

شاك ويو: براي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۹:۰۴ توسط:احسان زماني موضوع:

چگونگي استفاده از متدهاي جديد در زيبايي

چگونگي استفاده از متدهاي جديد در زيبايي

 

اين نوع از عمل ها تقريبا بر روي هر قسمت از بدن قابل اجرا مي باشد ولي نبايد بي مهابا و بدون فكر كردن به عواقب زير تيغ جراحي رفت چراكه نتايج به وجود آمده دائمي هستند و فرد بايد قبل از اين كار در مورد تصميم خود كاملاً مطمئن باشد . اين نوع از عمل ها بايد توسط پزشكي حاذق و مجموعه اي معتبر و با سابقه انجام شود . مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي و جراحي زيبايي در اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

در اين گونه عمل ها اگر پزشك احتمال دهد كه مشكل موجود توسط عوامل ديگر ايجاد شده و با جراحي بر طرف نخواهد شد قبل از جراحي جلسات مشاوره برگزار خواهد كرد . يكي ديگر از جراحي هاي زيبايي جراحي زيبايي ترميمي است كه هدف آن بهبود عملكرد و بهتر كردن ظاهر ارگان آسيب ديده‌ي بدن است .

اين جراحي مانند هر پديده اي در اين عصر طلايي رونق گرفته است . عده اي از بيماران انجام جراحي هاي صورت ، جراحي ليف چشم ها ، ليفت صورت ، شكل دهي بيني و ايمپلانت چانه را انتخاب مي كنند . و عده اي  ديگر به وسيله ليپوساكشن ، جراحي پستان ، جمع كردن شكم و حتي ليفت بازو و ليفت ران شكل بهتري به بدن خود مي دهند .

شما تنها كسي نيستيد كه پيش از اين فكر مي‌كرديد جراحي پلاستيك و زيبايي دو عمل مشابه هستند . تعداد زيادي از جراحان پلاستيك ، كار جراحي زيبايي را هم انجام مي‌دهند و به همين دليل اين دو عبارت معمولا به جاي هم به كار مي‌رود . اما اين مسئله از نظر تكنيكي كاملاً درست نيس. جراحي پلاستيك و جراحي زيبايي دو رشته‌ي تخصصي پزشكي بسيار مرتبط به هم و البته جداگانه هستند .جراحي پلاستيك و جراحي زيبايي اهداف متفاوت دارند با وجود اين كه هر دوي اين جراحي‌ها باعث بهبود شكل بدن بيمار مي‌شود ، ولي اين دو روش از نظر اهداف درماني ، روش‌هاي آموزشي و تحقيقاتي با هم تفاوت‌هايي دارند . جراحي زيبايي بر روي بهبود وضعيت ظاهري تمركز دارد و روش‌ها، تكنيك‌ها و اصول جراحي زيبايي بر بهبود ظاهر بيمار تمركز مي كند . بهبود نقص‌هاي زيبايي ، قرينه‌گي و فرم از اهداف اصلي اين روش درماني هستند.  جراحي زيبايي روي همه‌ي نواحي سر، گردن و بدن قابل انجام است. جراحي زيبايي روي نقاطي كه از نظر عملكردي سالم هستند در صورت رضايت فرد انجام مي‌شود‌ .

جراحي پلاستيك نوعي تخصص جراحي است كه در آن ناهنجاري‌هاي ظاهري صورت و بدن كه بر اثر اختلالات مادرزادي ، حوادث ، سوختگي و بيماري‌ها ايجاد شده‌اند تحت درمان قرار مي‌گيرند در واقع در جراحي پلاستيك بر روي ناحيه‌اي از بدن كه از نظر كاركرد و عملكرد دچار نقص است تمركز شده و حالت ترميمي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۸:۴۵ توسط:احسان زماني موضوع:

چگونگي استفاده از متدهاي جديد در زيبايي

چگونگي استفاده از متدهاي جديد در زيبايي

 

اين نوع از عمل ها تقريبا بر روي هر قسمت از بدن قابل اجرا مي باشد ولي نبايد بي مهابا و بدون فكر كردن به عواقب زير تيغ جراحي رفت چراكه نتايج به وجود آمده دائمي هستند و فرد بايد قبل از اين كار در مورد تصميم خود كاملاً مطمئن باشد . اين نوع از عمل ها بايد توسط پزشكي حاذق و مجموعه اي معتبر و با سابقه انجام شود . مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي و جراحي زيبايي در اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

در اين گونه عمل ها اگر پزشك احتمال دهد كه مشكل موجود توسط عوامل ديگر ايجاد شده و با جراحي بر طرف نخواهد شد قبل از جراحي جلسات مشاوره برگزار خواهد كرد . يكي ديگر از جراحي هاي زيبايي جراحي زيبايي ترميمي است كه هدف آن بهبود عملكرد و بهتر كردن ظاهر ارگان آسيب ديده‌ي بدن است .

اين جراحي مانند هر پديده اي در اين عصر طلايي رونق گرفته است . عده اي از بيماران انجام جراحي هاي صورت ، جراحي ليف چشم ها ، ليفت صورت ، شكل دهي بيني و ايمپلانت چانه را انتخاب مي كنند . و عده اي  ديگر به وسيله ليپوساكشن ، جراحي پستان ، جمع كردن شكم و حتي ليفت بازو و ليفت ران شكل بهتري به بدن خود مي دهند .

شما تنها كسي نيستيد كه پيش از اين فكر مي‌كرديد جراحي پلاستيك و زيبايي دو عمل مشابه هستند . تعداد زيادي از جراحان پلاستيك ، كار جراحي زيبايي را هم انجام مي‌دهند و به همين دليل اين دو عبارت معمولا به جاي هم به كار مي‌رود . اما اين مسئله از نظر تكنيكي كاملاً درست نيس. جراحي پلاستيك و جراحي زيبايي دو رشته‌ي تخصصي پزشكي بسيار مرتبط به هم و البته جداگانه هستند .جراحي پلاستيك و جراحي زيبايي اهداف متفاوت دارند با وجود اين كه هر دوي اين جراحي‌ها باعث بهبود شكل بدن بيمار مي‌شود ، ولي اين دو روش از نظر اهداف درماني ، روش‌هاي آموزشي و تحقيقاتي با هم تفاوت‌هايي دارند . جراحي زيبايي بر روي بهبود وضعيت ظاهري تمركز دارد و روش‌ها، تكنيك‌ها و اصول جراحي زيبايي بر بهبود ظاهر بيمار تمركز مي كند . بهبود نقص‌هاي زيبايي ، قرينه‌گي و فرم از اهداف اصلي اين روش درماني هستند.  جراحي زيبايي روي همه‌ي نواحي سر، گردن و بدن قابل انجام است. جراحي زيبايي روي نقاطي كه از نظر عملكردي سالم هستند در صورت رضايت فرد انجام مي‌شود‌ .

جراحي پلاستيك نوعي تخصص جراحي است كه در آن ناهنجاري‌هاي ظاهري صورت و بدن كه بر اثر اختلالات مادرزادي ، حوادث ، سوختگي و بيماري‌ها ايجاد شده‌اند تحت درمان قرار مي‌گيرند در واقع در جراحي پلاستيك بر روي ناحيه‌اي از بدن كه از نظر كاركرد و عملكرد دچار نقص است تمركز شده و حالت ترميمي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۷:۳۱ توسط:احسان زماني موضوع:

پيشرفت پزشكي در زيبايي

پيشرفت پزشكي در زيبايي

 

جراحي در اصفهان زماني كه صحبت از زيبايي و ظاهر مي شود هركسي دوست دارد گامي به صورت بهتر شدن بردارد . هرچيزي كه مي خواهيد در ظاهر تان بهتر به نظر برسد جراحي پلاستيك پاسخ گوي شما است . از آنجايي كه همه مي دانيم زماني كه مي خواهيد بهترين نتيجه را بگيريد ، بايد دنبال بهترين جراحان پلاستيك و يا بهترين مجموعه بگرديد . مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

بهتر است بدانيد جراحي يكي از شيوه هاي درمان در پزشكي است . در اين روش معمولا براي برداشت بخشي از بدن و يا كارگذاشتن وسيله ‌اي مانند پروتز استفاده مي شود . جراح به فردي كه مهارت جراحي دارد مي گويند . جراحي ها انواع مختلفي دارند از جمله جراحي قلب ، جراحي مغز و اعصاب ، جراحي زنان و زايمان ، جراحي زيبايي و كه هر كدام را جراح متخصص آن انجام مي دهد . قبل از شروع هر عمل پرسنل مربوطه اتاق عمل ، ابزارها ، دستگاه ها و بيمار را آماده مي كنند . پس از آماده بودن همه چيز جراح كار خود را با همكاري تكنسين هاي اتاق عمل شروع مي كند. در گذشته جراحي همواره با تيغ جراحي و برش موضع عمل انجام مي‌شد اما امروزه روشهاي جراحي پيشرفته تري مانند جراحي آندوسكوپيك، ليزر، اشعه گاما و كوتر نيز به كار مي‌روند . جراح پس از اتمام جراحي نيز بر حال بيمار نظارت دارد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۴:۳۸ توسط:احسان زماني موضوع:

درمان كيست تخمدان

درمان كيست تخمدان

 

مي توان گفت يكي از مشكلاتي كه بين خانم ها رواج دارد كيست تخمدان است . اين كيست ها داراي انواع مختلفي بوده كه برخي از آن ها هيچ نشانه ي خاصي ندارند و به همين خاطر بيشتر افراد از وجود مشكل در تخمدان خود بي خبر هستند . ما در اينجا قصد داريم تا شما را با علايم ، راه هاي پيشگيري و هم چنين مجموعه اي با سابقه در اين زمينه آشنا كنيم . مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

كيست چيست ؟

به كيسه هايي انباشته از مايع يا مواد جامد در داخل و يا سطح تخمدان گفته مي شود . لازم به ذكر است كه نبايد اين موضوع را با آبسه اشتباه گرفت . كيست ها بيشتر اوقات در هنگام تخمك گذاري شكل مي گيرند و اين عمل زماني اتفاق مي افتد كه تخمدان هر ماه تخمك آزاد كند .

علايم كيست چيست ؟

به طورعادي كيست هاي كوچك بي ضرر هستند به همين خاطر بيشتر زناني كه به اين بيماري دچار هستند علائمي ندارند . در صورتي كه اين كيست ها بزرگ شود علائمي مانند : احساس درد ناگهاني در ناحيه كمر ، حالت تهوع شديد ، احساس درد هنگام نزديكي ، پريودهاي نامنظم ، موهاي زائد به ويژه در ناحيه چانه و گونه به همراه خواهن داشت . همانگونه كه مطلع هستيد عواملي شامل : خونريزي ، تب ، احساس سرگيجه و عدم تعادل و درد شديد در ناحيه لگن جزء علائمي است كه بايد هرچه سريع تر به پزشك مراجعه كنيد .

راه هاي درمان كيست 

تا زماني كه كيست خيلي بزرگ نشود ويا سرعت رشد آن زياد نباشد دكتر معمولا بيمار را به انتظار و مراقبت توصيه مي كند كه اين انتظار براي خاطرجمعي از عدم رفع خود به خودي كيست است . در برخي موارد ممكن است براي واقف گشتن به اين موضوع دكتر چندين آزمايش را طي چند ماه براي برسي كامل كيست انجام دهد . نا گفته نماند كه درمان هاي خانگي نمي تواند به از بين رفتن كيست كمك شاياني كند . در اين دوران بيشتر هدف پزشك درمان علائم و كنترل درد بيمار است.جراحي  كيست در اصفهان  بروي مواردي است كه خيلي حاد بوده و با روش هاي دارويي به درمان پاسخ ندهند و بيمار از اين بابت بسيار رنج مي كشد.

اكثر خانم هاي مبتلا به كيست در دوران قاعدگي درد بيشتري را حس مي كنند كه به همين خاطر كنترل درد بيمار از اهميت بالايي بر خوردار است . بهتر است بدانيد كه اگر كيست از بين نرود و يا اندازه آن بزرگ تر شود پزشك درماني براي كاهش اندازه كيست و يا حذف آن تجويز مي كند . از ديگر عواملي كه مي تواند درد كيست را كاهش دهد مي توان به : ماساژ بخش تحتاني كمر، ران‌ها، باسن و معده اشاره كرد كه شدت دردهاي عضلاني را پايين مي‌آورد دومين عامل ورزش‌هاي كششي بوده كه  مي‌توانند در كاهش درد مربوط به كيست نقش زيادي ايفا كنند سومين عامل گرما ست كه باعث افزايش جريان خون و كمك به كاهش درد مي‌شود شما مي توانيد يك كيسه آب داغ را در حوله بپيچيد و به مدت ۲۰ دقيقه روي معده يا بخش تحتاني كمر قرار دهيد . چهارمين عامل ريلكس كردن و تن‌آرامي اظطراب و استرس بوده كه  موجب تشديد درد مي‌شوندو تكنيك‌هاي ريلكس كردن يا تن‌آرامي مانند : مديتيشن ، يوگا و تنفس عميق به كاهش اظطراب و شدت درد ، كنترل درد مزمن و به افزايش سلامت جسم و روح  كمك زيادي مي‌كنند . پنجمين عامل قرص هاي ضد بارداري است كه اگر به صورت مكرر دچار كيست تخمدان مي شويد ، پزشك تان مي تواند قرص ضد بارداري تجويز كند تا روند تخمك ‌گذاري متوقف شود و از پديد آمدن كيست ‌هاي جديد پيشگيري شود . ششمين عامل لاپاراسكوپي هست كه اگر كيست تان كوچك بود و نتيجه آزمايش‌هاي تصوير برداري نشان مي‌داد سرطاني است ، پزشك تان مي‌تواند توسط لاپاراسكوپي و طي يك عمل جراحي كيست را حذف كند . هفتمين عامل برنامه غذايي سالم بوده كه غذاها و خوراكي‌هايي كه مصرف مي‌كنيد ، مي‌توانند بر رشد كيست‌ ها تاثير بگذارند. رژيم غذايي نامناسب مي‌تواند منجر به ابتلا به سندروم تخمدان پلي‌كيستيك شود در اين شرايط ، فرد دچار قاعدگي نامنظم يا آمنوره مي‌شود در نتيجه لازم است از مصرف غذاها و خوراكي‌هايي كه موجب مقاومت به انسولين در بدن مي‌‌شوند خودداري كنيد . از جمله اين غذاها مي‌توان به كربوهيدرات تصفيه‌ شده و غذاهاي فرآوري ‌شده ‌اي مانند موارد زير اشاره كرد: نان سفيد ، سيب ‌زميني سفيد ،  تمام مواد خوراكي تهيه‌ شده با آرد سفيد ، انواع شيريني ، دسر، مافين و ساير غذاهاي شيرين و داراي شكر كه بايد به جاي مصرف زياد كربوهيدرات تصفيه‌ شده ازغذاهايي كه به كنترل و تنظيم وزن و رفع مقاومت به انسولين كمك مي‌كنند استفاده كنيد . در اين شرايط مصرف غذاهاي زير توصيه مي‌شود : غذاهاي سرشار از فيبر، مانند كلم بروكلي ، خوراكي‌هاي سبز، بادام ، توت و كدو، غذاهاي داراي پروتئين ، مانند ماهي ، توفو و جوجه ، غذاهاي ضدالتهاب ، مانند ادويه‌ها ، گوجه‌فرنگي ، زردچوبه ، كلم‌پيچ و روغن زيتون ، اگر براي كاهش وزن يا مديريت رژيم غذايي خود دچار مشكل هستيد ، با پزشكتان مشورت و يا به يك متخصص تغذيه مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۰۵ توسط:احسان زماني موضوع:

مفهوم كلينيك چيست؟

مفهوم كلينيك چيست؟

 

در سال هاي اخير، روز به روز شاهد افزايش تعداد زيادي درمانگاه در اصفهان و حتي ديگر شهرها بوده ايم كه ادعا مي كنند در انجام انواع عمل هاي زيبايي مهارت داشته و با كمترين هزينه مي توانند بهترين كيفيت را ارائه دهند! از آرايشگاه گرفته تا مراكزي كه نام خود را مركز تخصصي انجام امور زيبايي مي گذارند! اما از ميان اين پيشنهاد هاي متنوع با رنج قيمتي متفاوت، اينكه كدام يك قابل اطمينان هستند، مسئله اي است كه بايد به آن پرداخته شود.

 

كلينيك يكي از مفاهيمي است كه در دنياي پزشكي به وفور استفاده شده و همه ما تقريبا با آن آشنا هستيم. كلينيك به مطب با درمانگاهي گفته مي شود كه در آن انواع خدمات پزشكي در حوزه هاي مختلف درماني براي رفع مشكل افراد ارائه مي شود.

بنابراين كلينيك پوست و زيبايي را مي توان مكاني در نظر گرفت كه زير نظر وزارت بهداشت و با استفاده از پروانه تخصصي و مجوزي كه دارد، مي تواند انواع خدمات درماني پوستي و زيبايي را به افراد مختلف ارائه دهد.

 

كلينيك به مطب يا درمانگاهي گفته مي شود كه خدمات پزشكي در حوضه هاي مختلف پزشكي يا زيبايي به متقاضيان ارائه مي گردد.افراد بايد در انتخاب كلينيك هاي زيبايي دقت زيادي داشته باشند ، زيرا در صورتي كه به بهترين كلينك هاي زيبايي مراجعه نكند ممكن است براي ما خاطره بدي را به جاي بگذارد.

همان طور كه در بخش قبل اشاره كرديم، براي انتخاب يك كلينيك خوب پوست و مو در اصفهان يا شهرهاي بزرگ مثل كرج، تهران، شيراز، مشهد، تبريز، رشت و... قبل از هر چيز بايد دكترها، متخصصين و تجهيزات آن مركز رو بررسي كنيد..

بنابراين براي انتخاب بهترين درمانگاه در اصفهان، قبل از هر چيز بايد به دنبال پزشك يا پزشكان متخصصي كه در اين كلينيك مشغول به فعاليت هستند باشيد.چرا كه اگر شما بتوانيد از بهترين گزينه ها در كنار هم استفاده كنيد، به احتمال زياد در آخر رضايت بيشتري خواهيد داشت.

براي انتخاب بهترين دكتر پوست و مو بايد به مواردي همچون دانشگاهي كه پزشك در آن تحصيل كرده است، سابقه پزشك، مهارت هاي درماني و ... توجه كنيد. براي اطلاع از اين موارد و كيفيت خدماتي كه توسط اين مركز ارائه مي شود، مي توانيد از مشاوره ي رايگاني كه در بيشتر مراكز ، وجود دارد، استفاده كنيد.

بنابراين اگر به دنبال متخصص خوب پوست و مو هستيد، بهتر است كه خجالت را كنار گذاشته و در جلسه مشاوره تمامي سوالات خود را در رابطه با مواردي همچون سابقه افراد، مدرك تحصيلي هر كدام، ميزان تجربه و نوع تخصص افراد و ... بپرسيد.

البته براي رسيدن به پاسخ اين سوالات، تنها به كادر كلينيك اكتفا نكرده و از افرادي كه در اين مركز حاضر هستند و يا قبلا از خدماتش استفاده كرده اند، سوال كرده و تحقيقات خود را كامل كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۷:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

آبرساني پوست

آبرساني پوست

 

پوست به دليل قرار گرفتن در معرض نور آفتاب ، مواد آلاينده موجود در هوا و استرس هاي روزانه مستعد از دست دادن آب و خشكي مي باشد كه در اثر اين پديده پوست تكيده ، پير و بيمار به نظر مي رسد و شادابي اوليه خود را از دست مي دهد . هيدرودرمي در اصفهان يا همان آبرساني پوست روشي بسيار مفيد براي پيشگيري و درمان اين عارضه به حساب مي آيد . مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

كم آبي و يا خشكي پوست يكي از رايج ترين مشكلات پوست است كه در هر نوع تيپ پوستي خشك ، چرب و مختلط بروز مي كند كه بهترين راه درمان آن هيدرودرمي است . هيدرودرمي توسط دستگاه انجام مي شود كه كار اين دستگاه رطوبت رساني به سلول هاي لايه شاخي پوست مي باشد و باعث شادابي پوست و رفع چين چروك سطحي پوست مي شود . انجام آبرساني در فاصله ي زماني مشخص پوست شما را از خشكي و پيري زودرس محافظت و چربي و خشكي بيش از حد پوست را متعادل مي كند و جوش هاي سرسياه ها را از بين برده و لطافت و طراوت و شادابي را به پوست شما هديه مي دهد.

از هيدرودرمي براي درمان موارد مانند :

خطوط ريز و چين و چروك هاي سطحي ، پيري زودرس ، آفتاب سوختگي ، آكنه و جراحت ، پوست هاي ناصاف ، هايپرپيگمنتاسيون ، بسته بودن منافذ ، پوست مستعد آكنه ، ايجاد بافت هاي سالم تر استفاده مي شود .

فوايد روش هيدرودرمي در اصفهان عبارت است از :

كاهش ظاهر آسيب ديده پوست به خاطر قرار گرفتن در معرض نور خورشيد و افزايش سن ، صاف كردن چين و چروك ها و خطوط ايجاد شده بر روي پوست ، بهبود بافت پوست ، بهبود وضعيت بعضي از انواع جوش ها و آكنه ها ، ايجاد ظاهر زيباتر، جوان تر، شفاف تر و حتي اصلاح ساختار پوست .

نحوه عملكرد دستگاه هيدرودرم : 

اين دستگاه لايه هاي خارجي پوست كه شامل سلول هاي مرده هستن را مي سايد كه اين كار باعث مي شود كه سطح خارجي پوست پاكسازي شود . گام بعدي اين روش اضافه كردن سرم ها در لايه هاي زيرين پوست به كمك فشار است . سرم هاي استفاده شده براي هريك از بيماران براي درمان خاصي بوده به عنوان مثال براي درمان جوش ، در مان آكنه از سرم هاي از بين برنده علائم پيري و هيدراته استفاده مي شود .

شايد اين سوال براي شما هم پيش آمده باشد كه آيا هيدرودرمي در اصفهان  يا آبرساني پوست در اصفهان باعث جوان سازي پوست مي‌شود يا خير ؟ خوب هيدرو درمي نه تنها باعث جوان سازي پوست شده بلكه باعث : كاهش تجمع سلولي ، رساندن آب و اكسيژن به بافت‌ها ، تأمين مواد غذايي و حفاظتي ، تأمين انرژي براي سلول‌هاي جديد و بهبود زخم‌ها ، از بين بردن و حذف زائدات متابوليك از بافت‌ها  و تقويت تنفس مويرگي مي شود .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۳:۵۵ توسط:احسان زماني موضوع: