مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

لاغرشدن اصولي

لاغرشدن اصولي

 اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌ با كلينيك لاغري در اصفهان همراه باشيد. با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود. اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 كرايوليوليز در اصفهان، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است. در اين روش به كمك نور ليزر دستگاه، چربي‌ها منجمد مي‌شوند و از بين مي‌روند. در واقع كرايوليپوليز، روشي موثر براي درمان چاقي موضعي و سلوليت‌ها است.

 نكتهمتناسب با نوع سلوليت‌ها، شدت آن‌ها و تشخيص پزشك، از يكي از دو روش، لاغري موضعي با دستگاه و يا كرايوليپوليز استفاده مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۱۲ توسط:احسان زماني موضوع:

كوچك كردن راحت بيني

كوچك كردن راحت بيني 

پلاسما يا پلاسما جت بيني يكي از روش هاي جديد غير تهاجمي براي  كوچك كردن بيني در اصفهان بدون عمل جراحي است كه بسيار مورد علاقه افرادي قرار گرفته است كه ترس از جراحي دارند. اين روش حتي براي افراد كه نمي تواند مراقبت هاي بعد از عمل را داشته باشند ويا بدليل نوع شغل و فعاليت كاري نمي توانند تايم زيادي در مشرخصي باشند بسيار مناسب است. ما در كلينيك زيبايي مدرن ليزر بروز ترين ها را متناسب با نياز شما ارائه خواهيم داد.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

شما به راحتي مي توانيد براي فرم دهي بيني  در اصفهان به مجموعه ليزر مدرن مراجعه كنيد و از اصل بودن و بروز بودن تمام دستگاه ها و روش هاي درماني اطمينان داشته باشيد. اما روش پلاسما جت بيني چگونه روشي است ؟ در ادامه به بررسي كامل اين روش زيبايي خواهيم پرداخت.

 

فرم دهي بيني بدون عمل جراحي

 

امروزه عمل بيني يكي از عمل هاي پرطرفدار در ايران و حتي كل دنيا محسوب مي شود. همه‌ي ما مي‌دانيم كه يك عمل جراحي چه خطرات و عوارضي براي بدنمان خواهد داشت و از اثرات مواد بي‌هوشي و حساسيت‌هاي احتمالي به آن آگاهيم. خوشبختانه پلاسماي بيني روشي است كه با روي كار آمدنش تمامي اين مشكلات را برطرف كرد.

اما به خاطر داشته باشيد اين روش يك روش غير تهاجمي است. روش هاي غير تهاجمي به روش هايي در زيبايي گفته مي شود كه فرد بدون رفتن زير تيغ جراحي تغييراتي روي ظاهر خود ايجاد كند. روش پلاسما هم جز اين روش ها محسوب مي شود زيرا در انجام آن ما از جراحي استفاده نمي كنيم . پس با توجه به اين توضيحات ماندگاري كمتري نسبت به روش هاي تهاجمي دارد.

همانطور كه گفته شد اين روش جز روش هاي غير تهاجمي به حساب مي آيد پس تمامي عوارض كه ناشي از بيهوشيف حين جراحي و حتي بعد از آن است در اين روش كاملا حذف خواهد شد. زمان اين كار بسيار كمتر از جراحي است و از نوع موارد سرپايي به حساب مي آيد حتي شما نياز به همراه هم نخواهيد داشت.

درست است كه اين روش جز روش هاي كاملا امن بحساب مي آيد اما حتما بايد تحت نظر يك پزشك متخصص در اين زمينه صورت بگيرد. تزريق ژل بيني  و فرم دهي بيني به دليل نياز به دقت و ظرافت بالا نيازمند نگاه تخصصي يك پزشك مطمئن خواهد داشت.

در نظر داشته باشيد اگر اين كار توسط پزشك حاذق صورت نگيرد باعث مرگ بافت و حتي در مواردي به علت ناشي بودن فرد تزريق كننده باعث بروز آسيب شديد و جدي در چشم فرد شود.

در اين روش از تأثير پلاسما بر روي بافت استفاده مي‌شود، اين تكنيك بدون انجام جراحي انجام مي‌شود و هيچ‌گونه برشي روي بيني به وجود نمي‌آيد. با برخورد پلاسما با پوست سطحي و بافت چربي، به دليل دماي زياد پلاسما و فشار كم آن لايه چربي اضافه از بين مي‌رود و لايه‌هاي زيرين سفت تر شده و اين امر باعث خوش فرم شدن بيني مي‌شود. براي انجام پلاسما جت، روي سطح بيني به طور نقطه به نقطه پلاسما اثر مي‌كند و چربي‌ها از بين مي‌روند.

براي شروع پلاسما جت بيني، ابتدا بايد منطقه موردنظر بي حس شود. ابتدا بايد بيني به طور كامل تميز شده و از پمادهاي بي حسي استفاده كرد. پس از بي حسي كامل بعد از حدود ۳۰ دقيقه شروع به انجام عمل مي‌نماييم. بعد از اتمام عمل نقاطي بسيار ريز روي بيني بر اثر سوختگي لايه‌هاي چربي به وجود مي‌آيد. پس از عمل نبايد آن را دست‌كاري كرد و از خاراندن آن بايد اجتناب كرد.

 قطعا هزينه درماني اين روش بسيار كم تر از روش جراحي بيني است. اين اخلاف قيمت بسيار چشم گير است. پس اگر به دنبال تغييري موثر در ظاهر صورت خود هستيد و بودجه مناسب براي جراحي را نداريد و يا حتي از جراحي و ريسك پذيرش آن مي ترسيد اين روش بهترين روش پيشنهادي براي شما مي باشد. براي تماس از قيمت هاي مجموعه مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت تماس حاصل فرمائيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۱:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

پلاسما در زيبايي چه كاربردهايي دارد؟

پلاسما در زيبايي چه كاربردهايي دارد؟

پلاسما جت جديدترين تكنولوژي در زمينه‌ زيبايي است. فاز پلاسما تضمين مي‌كند كه دستگاه قادر است انرژي جديدي به سلول‌هاي پوست دهد و بدين‌گونه سلول‌هاي آسيب ديده را ترميم كند، در نتيجه هر نوع مشكل پوستي مي‌تواند برطرف شود.
روش غير جراحي بلفاروپلاستي با پلاسماجت كه اغلب تحت عنوان ليفت بدون جراحي پلك شناخته مي‌شود، يك جايگزين بي‌خطر براي جراحي زيبايي و بدون خطرات مرتبط با مداخلات جراحي است. به جاي بريدن پوست اضافه يا استفاده از نور شديد ليزر، در اين روش از پلاسما براي ايجاد يك قوس كوچك الكتريسيته استفاده مي‌شود كه مي‌تواند سلول‌هاي سطحي پوست را با استفاده از گرماي اعمالي هدف قرار دهد.
اين روش براي نواحي حساس پوست در اطراف چشم‌ها مناسب است زيرا از آسيب به پوست اطراف و زيرين جلوگيري مي‌كند و مي‌توان مطمئن بود كه مي‌توانيد پلك‌هاي خود را بعد از عمل همچنان بطور مناسب حركت دهيد.
دستگاه پلاسماجت روشي براي رفع افتادگي پلك بدون جراحي است. اين خدمت براي افرادي مناسب است كه تمايلي به جراحي پلك ندارند و ميخواهند بدون نياز به بي هوشي و جراحي ( به دليل ترس از بي هوشي) پلك هايي جوان و زيبا داشته باشند.

 

روش كار پلاسما جت

در اين روش نقاط ريز كنار هم به وسيله پلاسماجت سوزانده ميشود كه تنها سطحي ترين لايه پوست آسيب ميبند و درنتيجه اسكار به جا نميگذارد ولي درعين حال به دليل تبخير قسمتهايي از لايه هاي عمقي، پوست جمع تر ميگردد در نتيجه پس از يك هفته كه پوست بازسازي گرديد، عمق خطوط كم تر ميشود و روزنه ها كوچكتر شده و پوست ناحيه ليفت ميشود.

معمولاً برطبق نوع احتياج پوست و جنس هر پوست جلسات بين سه تا چهار جلسه و با فواصل يك تا دو ماه تكرار ميشود.

بافت پوست با برخورد پلاسما بر روي آن از حالت جامد به گاز تبديل مي‌شود (تصعيد) و پوست اضافه‌اي كه شل شده و افتادگي پيدا كرده از بين مي‌رود.

پلاسما در اصفهان بيشتر براي پلك و افتادگي ها ان انجام مي شود.پوست پلك بسيار نازك و حساس است و تحرك زيادي دارد. به دليل پلك زدن ‏هاي فراوان در طول روز فشار بسياري متحمل مي‏ شود. به همين دليل اولين علائم افزايش سن و خستگي در پوست اطراف چشم ظاهر مي ‏شود.

حتي جداي از افزايش سن عوامل محيطي مختلفي مانند سيگار كشيدن، نور آفتاب و آلودگي هوا باعث آسيب پوست پلك مي‏ گردد. در نتيجه پوست اطراف چشم دچار چين‏ و چروك مي‏ شود. هدف پلاسماجت از بين بردن يا كاهش اين نواقص است تا چشم ها زيبا و جوان تر به نظر برسند. امروزه دستگاه ‏هاي جديدي با استفاده از تكنولوژي پلاسماي گرم امكانات درماني و زيبايي فراواني را به ما ارائه مي‏ دهند.

اين انرژي گرمايي تنها سلول‏هاي پوست پلك را هدف قرار داده و به نواحي ديگر آسيبي نمي‏ رساند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۵۳ توسط:احسان زماني موضوع:

فركشنال RF 

فركشنال RF 

در حال حاضر، فركشنال RF در اصفهان، بهترين تكنولوژي موجود است كه در آن از امواج راديويي براي سفت كردن پوست و از بين بردن سلوليت (چربي‌هاي موضعي) استفاده مي‌شود. آر اف (rf) ، در كلينيك مدرن ليزر، هم براي جوانسازي و از بين بردن چين و چروك‌ها ، و هم براي لاغري موضعي قسمت‌هاي مختلف بدن انجام مي‌شود. در اين مطلب، به طور اختصاصي درمورد تاثير اين روش بر چاقي‌ موضعي صحبت مي‌كنيم.    وقتي پوست در قسمت‌هايي كه چربي‌ها را پوشانده است، به وسيله‌ي بافت‌ همبند، به داخل بافت‌هاي عميق‌تر پوست كشيده مي‌شود و سطح پوست ناهموار مي‌شود، سلوليت ايجاد مي‌شود. در واقع چربي‌هاي زيرپوستي كه بين ماهيچه‌ها و بافت‌هاي پوست هستند، به سطح پوست فشار وارد مي‌كنند و در شكم، پهلو، باسن، ران و بازوها، فرورفتگي‌هايي ايجاد مي‌شوداين چربي‌هاي زير پوستي، در خانم‌ها شايع‌تر است.

ژنتيك و عوامل ارثي، درصد چربي بدن و سن، عوامل تاثيرگذار بر سلوليت‌ها هستند؛ افزايش سن باعث مي‌شود پوست نازك شد و خاصيت ارتجاعي آن كم شود، در نتيجه سلوليت‌ها بيشتر نمايان مي‌شوند. هورمون‌ها، رژيم غذايي نامناسب، سبك زندگي ناسالم، سموم انباشته شده در بدن، افزايش وزن، بي‌تحركي و بارداري، نيز عوامل به وجودآوردنده‌ي سلوليت هستند.

ضخامت پوست شما نيز بر ظاهر سلوليت تاثيرگذار است. همه‌ي افراد با هر وزني، مي‌توانند سلوليت را در قسمت‌هاي مختلف بدن‌شان تجربه كنند.

يكي از روش‌هاي موثر كلينيك زيبايي براي از بين بردن سلوليت‌ها و چربي‌هاي موضعي، استفاده از دستگاه آر اف (rf) است.

درمان چاقي موضعي با آر اف (rf)، يك روش غيرتهاجمي است كه بدون درد، خونريزي، سوختگي، بيهوشي و جراحي است و از مكانيزم امواج راديويي براي درمان استفاده مي‌شود.

در اين روش، از سطح پوست (لايه‌‌ي اپيدرم)، به لايه‌ها و بافت‌هاي عميق پوست (درم)، گرماي شديدي منتقل مي‌شود تا توليد كلاژن (فاكتور مهمي كه مانع از شل شدن و افتادگي پوست مي‌شود) در پوست تحريك شود و افزايش يابد، و گردش خون بهبود پيدا كند، در نتيجه چربي‌هاي ذخيره شده آزاد مي‌شوند.

به گفته‌ي بهترين دكتر پوست ، فركانس راديويي، فقط به لايه‌هاي خاصي از پوست نفوذ مي‌كند، و فقط بافت‌هاي مشخصي از پوست را گرم مي‌كند. همانطور كه گفته شد، لايه‌ي مياني پوست يا درم، كه كلاژن و بافت‌هاي چربي در آن قرار دارند، هدف قرار مي‌گيرند و گرما دريافت مي‌كنند.  

 با فركانس راديويي عميق، سستي پوست و سلوليت‌ها قابل درمان هستند، و پوست يكنواخت‌تر، صاف‌تر و نرم تر مي‌شود. آر اف فركشنال و آر اف، تفاوت‌هاي زيادي با يكديگر دارند. فركشنال rf، به كمك سوزن‌هاي بسيار كوچك، امواج راديويي را به لايه‌هاي عميق پوست منتقل مي‌كند و ميزان كلاژن و الاستين پوست  كه عواملي براي سفت شدن و حفظ خاصيت ارتجاعي پوست هستند را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد. در واقع روشي براي جوانسازي و رفع چين و چروك پوست است؛ در حالي كه آر اف، يكي از دستگاه‌هاي لاغري موضعي است و براي درمان سلوليت‌ها كابرد دارد.

يكي از بهترين روش‌هاي جايگزين آر اف فركشنال، ليزر فوتونا است كه هم پيشرفته‌‌تر است و هم تاثير بهتر و طولاني مدتي دارد. جوانسازي چهاربعدي با فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام مي‌شود و نتيجه‌ي آن كاهش چين و چروك پوست، جوانسازي و سفت شدن پوست، فرم‌دهي و حجم‌دهي پوست و پاكسازي و لايه‌برداري از آن است.  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۲:۲۹ توسط:احسان زماني موضوع:

بهترين دستگاه مخصوص لاغري چيست؟

بهترين دستگاه مخصوص  لاغري چيست؟

 اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌, و حتي بهترين دستگاه لاغري در اصفهان را كجا ميتوانيد پيدا كنيد با كلينيك لاغري  همراه باشيد.

با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود.

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است. مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند، كه هر كدام براي نوع خاصي از چاقي مناسب هستند:

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

براي اينكه از چاقي و اضافه وزن پيشگيري كنيد و خدمات لاغري، به طور موثر براي شما انجام شود و نتيجه دهد، بهتر است نكات زير را مطالعه كنيد:

وزن فراتر از چربي است (تمركز روي چربي بدن)

 

اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه، رسيدن به بدن و وزن ايده‌آل‌تان، چيزي فراتر از كاهش چربي بدن است. در حقيقت، وزن بدن، شامل چربي‌ها، ميزان ماهيچه‌ها و وزن آب بدن مي‌شود.

ماهيچه‌ها از چربي سنگين‌تر هستند، بنابراين با از دست دادن چربي و به دست آوردن مقدار معادل عضله، در واقع مي‌توانيد وزن خود را افزايش دهيد، با اين حال، بدن شما از هميشه باريك‌تر و لاغرتر به نظر مي‌رسد.

ميزان كافي از كالري‌هاي مناسب را مصرف كنيد

 

كاهش وزن، به ميزان كالري دريافتي شما ربط دارد. از همه مهم‌تر، شما بايد بدانيد كه كالري مواد غذايي چقدر است و با بدن شما چه كار مي‌كنند. مثلا، كربوهيدرات‌هاي سفيد مانند نان و برنج ، كالري بالا و ارزش غذايي كمي براي بدن ما دارند. با اين حال، پروتئين و انواع خاصي از چربي‌ها براي سلامتي‌تان مفيد هستند.

به ميزان غذاي مصرفي‌تان توجه داشته باشيد

 

كلينيك لاغري ، به شما توصيه مي‌كند كه هر روز به نوع غذا و ميزان آن توجه داشته باشيد. بدن افراد مختلف با يكديگر فرق دارد و ميزان غذا و كالري مصرفي براي شما منحصربه فرد است. به طور كلي، مي‌خواهيد كمتر از كالري توصيه شده روزانه‌تان مصرف كنيد، كه باعث مي‌شود بدن‌تان شروع به سوزاندن چربي كند، تا بتواند ميزان مصرف انرژي مورد نياز خود را حفظ كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

بهترين دستگاه ها براي ليزر پوست

بهترين دستگاه ها براي ليزر پوست

 كلينيك مدرن ليزر با تجربه تخصصي در اين زمينه و داشتن تخصصي ترين و بروزترين دستگاه هاي روز دنيا جز بهترين ليزر پوست در اصفهان به شمار مي آيد. مدرن ليزر، كلينيك پوست و مو در اصفهان ،‌ به صورت تخصصي در زمينه‌ي زيبايي(پوست، مو  و لاغري)، با مديريت جناب آقاي دكتر مهدي حاجيان _بهترين دكتر پوست_ مشغول فعاليت است. مجموعه‌ي مدرن ليزر، به عنوان اولين كلينيك لاكچري براي درمان مشكلات پوستي مثل درمان ريزش مو و ليزر مو زائد، جوانسازي و پاكسازي پوست، درمان چاقي، و درمان چروك‌ها و لك‌ها و ، از پيشرفته‌ترين دستگا‌ه‌ها و فناوري‌هاي روز استفاده مي‌كند.

اگر مي‌خواهيد پوست زيبا، شاداب و جوان داشته باشيد و يا حتي مي‌خواهيد از پوست‌تان مراقبت كنيد، ما ليست كاملي از درمان‌ها و خدمات موثر پوستي را به شما ارائه مي‌دهيم.

اگر براي درمان چاقي و افزايش وزن و يا حتي لاغري، روش‌هاي درماني مثل رژيم‌هاي غذايي ‌و ورزش موثر نبوده‌اند، مدرن ليزر متناسب با نوع بافت‌هاي چربي بدن‌تان و دلايل اضافه وزن شما، روش‌هاي درماني موثري را به كار مي‌گيرد كه بدون درد هستند و بدون نياز به بيهوشي و جراحي انجام مي‌شوند و حتي بعد از درمان نيز به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارند.خدمات مدرن ليزر هم براي خانم‌ها و هم براي آقايان، انجام مي‌شود.

مركز ليزر، براي رضايت هرچه بيشتر مشتريان، تخفيف‌هايي را در نظر گرفته است. تخفيفات ويژه مدرن ليزر، براي اقشار پزشكي و خانواده‌هاي آنها در نظر گرفته شده است. لازم به ذكر است خانواده شامل (پدر و مادر، همسر، فرزندان، پدر و مادر همسر) است، و تخفيفات ويژه پرستاري شامل (پرستاري، مامايي، اتاق عمل و بيهوشي، فيزيوتراپي، راديولوژي، تغذيه، پاتولوژيك، ژنتيك) مي‌شود

مدرن ليزر، كلينيك پوست و مو در اصفهان است، كه به پوست و موي شما اهميت مي‌دهد، و از بهترين دستگاه‌هاي روز دنيا كه مورد تاييد سازمان غذا و دارو امريكا (FDA) هستند، استفاده مي‌كند. يكي از اين دستگاه‌ها كه هم براي پوست و هم براي مو كاربرد دارد، ليزر  فوتونا است. فوتونا، برنده جايزه بهترين ليزر زيبايي امريكاست. اين روش درماني چهار مرحله‌اي است؛ هر چهار مرحله به طور همزمان انجام مي‌شوند و نور ليزر به لايه‌هاي مختلف پوست نفوذ مي‌كند. درمان با ليزر فوتونا، يك روش غيرتهاجمي است؛ يعني بدون درد، خونريزي، سوختگي و بيهوشي انجام مي‌شود.

فوتونا براي جوانسازي چهاربعدي پوست، از بين بردن چين‌ و چروك‌ قسمت‌هاي مختلف صورت (چشم‌ها، پيشاني، اطراف لب، خط لبخند و )، درمان افتادگي غبغب و چروك‌هاي گردن، درمان سياهي و پف زير چشم، درمان انواع خال، درمان واريس‌هاي ريز، درمان انواع جوش‌ و جاي جوش، درمان منافذ باز پوست، درمان جاي سوختگي، زخم،‌ بخيه و ترك‌هاي چاقي-لاغري و حاملگي(استريا)، از بين بردن موهاي نازك، درمان ريزش مو و رويش مجدد مو، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۵:۱۶ توسط:احسان زماني موضوع:

رفع  دائمي موهاي زائد

رفع  دائمي موهاي زائد

 

مي توان گفت بهترين ليزر مو در اصفهان مدرن ليزر، است يك كلينيك پوست و مو در اصفهان ،‌ كه به صورت تخصصي در زمينه‌ي زيبايي(پوست، مو  و لاغري)، با مديريت جناب آقاي دكتر مهدي حاجيان _ مشغول فعاليت است. مجموعه‌ي مدرن ليزر، به عنوان اولين كلينيك لاكچري  در اصفهان براي درمان مشكلات پوستي مثل درمان ريزش مو و ليزر مو زائد، جوانسازي و پاكسازي پوست، درمان چاقي، و درمان چروك‌ها و لك‌ها و ، از پيشرفته‌ترين دستگا‌ه‌ها و فناوري‌هاي روز استفاده مي‌كند.با داشتن

اگر مي‌خواهيد پوست زيبا، شاداب و جوان داشته باشيد و يا حتي مي‌خواهيد از پوست‌تان مراقبت كنيد، ما ليست كاملي از درمان‌ها و خدمات موثر پوستي را به شما ارائه مي‌دهيم.

اگر براي درمان چاقي و افزايش وزن و يا حتي لاغري، روش‌هاي درماني مثل رژيم‌هاي غذايي ‌و ورزش موثر نبوده‌اند، مدرن ليزر متناسب با نوع بافت‌هاي چربي بدن‌تان و دلايل اضافه وزن شما، روش‌هاي درماني موثري را به كار مي‌گيرد كه بدون درد هستند و بدون نياز به بيهوشي و جراحي انجام مي‌شوند و حتي بعد از درمان نيز به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارند. خدمات مدرن ليزر هم براي خانم‌ها و هم براي آقايان، انجام مي‌شود.

مركز ليزر ، براي رضايت هرچه بيشتر مشتريان، تخفيف‌هايي را در نظر گرفته است. تخفيفات ويژه مدرن ليزر، براي اقشار پزشكي و خانواده‌هاي آنها در نظر گرفته شده است. لازم به ذكر است خانواده شامل (پدر و مادر، همسر، فرزندان، پدر و مادر همسر) است، و تخفيفات ويژه پرستاري شامل (پرستاري، مامايي، اتاق عمل و بيهوشي، فيزيوتراپي، راديولوژي، تغذيه، پاتولوژيك، ژنتيك) مي‌شود

مدرن ليزر، كلينيك پوست و مو در اصفهان است، كه به پوست و موي شما اهميت مي‌دهد، و از بهترين دستگاه‌هاي روز دنيا كه مورد تاييد سازمان غذا و دارو امريكا (FDA) هستند، استفاده مي‌كند. يكي از اين دستگاه‌ها كه هم براي پوست و هم براي مو كاربرد دارد، ليزر  فوتونا است. فوتونا، برنده جايزه بهترين ليزر زيبايي امريكاست. اين روش درماني چهار مرحله‌اي است؛ هر چهار مرحله به طور همزمان انجام مي‌شوند و نور ليزر به لايه‌هاي مختلف پوست نفوذ مي‌كند. درمان با ليزر فوتونا، يك روش غيرتهاجمي است؛ يعني بدون درد، خونريزي، سوختگي و بيهوشي انجام مي‌شود.

فوتونا براي جوانسازي چهاربعدي پوست، از بين بردن چين‌ و چروك‌ قسمت‌هاي مختلف صورت (چشم‌ها، پيشاني، اطراف لب، خط لبخند و )، درمان افتادگي غبغب و چروك‌هاي گردن، درمان سياهي و پف زير چشم، درمان انواع خال، درمان واريس‌هاي ريز، درمان انواع جوش‌ و جاي جوش، درمان منافذ باز پوست، درمان جاي سوختگي، زخم،‌ بخيه و ترك‌هاي چاقي-لاغري و حاملگي(استريا)، از بين بردن موهاي نازك، درمان ريزش مو و رويش مجدد مو، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۴۹ توسط:احسان زماني موضوع:

مزوتراپي چيست؟

مزوتراپي چيست؟

مزوتراپي در اصفهان روشي ا‌ست كه هم از طريق فيزيكي و هم شيميايي، بدن را تحريك مي‌كند؛ در آن مخلوطي از مواد مانند داروها، ويتامين‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌هاي گياهي و وجود دارد كه در مقادير ميكروسكوپي در بافت پوست تزريق مي‌شوند. در اين روش، اثر تزريق نسبت به مصرف اين خوراكي‌ها خيلي بيشتر است. اين روش غيرتهاجمي است كه به جراحي نياز  ندارد و به سادگي مزوتراپي در اصفهان انجام مي‌شود.

مزوتراپي، يك روش پزشكي‌ست و با درمان‌هاي ساده زيبايي كه تاثيرات كوتاه مدت و موقت دارند و خطرات، عوارض جانبي و محدوديت‌هاي درازمدت براي سلامتي ايجاد مي‌كنند، فرق دارد؛ اما اين نكته را در نظر بگيريد كه بايد در كلينيكي معتبر با پزشكان و اپراتورهاي مجرب كه مجوز دارند انجام شود.

ريزش مو يكي از شايع‌ترين مشكلات امروز‌ي‌ست. اگرچه ريزش ۲۵ تا ۵۰ تار مو در روز امري طبيعي است، اما گاهي اوقات ريزش مو بسيار بيشتر و سريع‌تر مي‌شود و شما را نگران مي‌كند. مزوتراپي ممكن است به جلوگيري از ريزش مو، بهبود كيفيت مو و تحريك رشد مو كمك كند.

در اين روش، داروها به پوست سر تزريق مي‌شوند و به لايه‌ي درم و بافت همبند پوست وارد مي‌شوند و گردش خون، سيستم ايمني و عصبي بدن را بهبود مي‌دهند، كه نتيجه‌ي آن كاهش و درمان ريزش مو است. اگر نياز به رشد موهاي جديد و ضخيم شدن آن‌ها داريد، اين روش نمي‌تواند موثر باشد، و ما جوانسازي با فوتونا  را به شما معرفي مي‌كنيم.

يكي از كاربردهاي مزوتراپي، جوانسازي پوست است كه با هدف كاهش مشكلات پوستي در صورت و بدن انجام مي‌شود. از اين روش مي‌توان براي جوانسازي صورت، گردن و زير چشم استفاده كرد. براي جوانسازي پوست، مواد به لايه‌ي درم (لايه مياني پوست) تزريق مي‌شود، كه نتيجه‌ي آن تقويت و افزايش توليد كلاژن و الاستين است. كلاژن و الاستين، تغذيه‌ي مورد نياز پوست براي حفظ خاصيت ارتجاعي و استحكام پوست هستند و سوخت و ساز آن را افزايش مي‌دهند.

مزاياي مزوتراپي

  • عدم تعادل هورموني در اطراف فوليكول مو را اصلاح مي‌كند
  • به موها مواد مغذي مي‌رساند
  • گردش خون را بهبود مي‌دهد
  • سرعت كوچك شدن فوليكول مو، كه يكي از عوامل ريزش است را كاهش مي‌دهد
  • جوانسازي كامل پوست
  • پوست را محكم و سفت مي‌كند و خاصيت ارتجاعي آن را افزايش مي‌دهد
  • وضعيت پوست را بهبود مي‌دهد و آن را درخشان مي‌كند
  • پيشگيري از ايجاد چين و چروك، جوانسازي و احياي پوست
  • رنگ پوست را بهبود مي‌دهد
  • باعث ليفت پوست در صورت، گردن، غبغب و روي دست‌ها مي‌شود
  • براي همه‌ي پوست‌ها مناسب و ايمن است

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۳۸ توسط:احسان زماني موضوع:

ميكرودرم چيست؟

ميكرودرم چيست؟

ميكروردم در اصفهان سطح پوست را دوباره جوان مي‌كند، و در نتيجه چهر‌ه‌اي درخشان‌تر و شاداب‌تر خواهيد داشت. اين روش، پوست را پاكسازي مي‌كند و تعداد زيادي از مشكلات پوستي مثل آكنه، جاي زخم آكنه، لكه‌هاي پوستي، آفتاب سوختگي، خطوط و چروك‌هاي ريز را درمان مي‌كنددرمان مشكلات پوستي با ميكرودرم در اصفهان ، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است كه در ادامه بيشتر با آن آشنا مي‌شويد.

اين روش براي انواع پوست‌ها با رنگ‌هاي مختلف مناسب است، و بعد از درمان، روي پوست، زخم و لك (تغيير رنگ) ايجاد نمي‌شود؛ روش سريعي است، و بدون نياز به تزريق و بي‌حسي انجام مي‌شود و به دليل اثربخشي بالايي كه دارد، طرفداران زيادي پيدا كرده است.

اين روش، فرآيند استفاده از كريستال‌هاي بسيار كوچك براي لايه‌برداري از پوست، و سپس استخراج باقي مانده‌ها و ناخالصي‌هاي پوست با مكش است. در اين روش، از مواد شيميايي استفاده نمي‌شود و يك روش غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) است. با استفاده از اين روش، پوست مرده و خشك سطح پوست از بين مي‌رود، تا پوست تازه و سالم زير بدن خود را نشان دهد.

اين دستگاه دو عملكرد دارد. در مرحله اول، دستگاه به آرامي پوست شما را مي‌تراشد- كه اين كار مي‌تواند با روش‌هاي ديگر هم انجام شود. كريستال‌هاي به كار رفته در اين روش، از موادي تشكيل شده‌اند كه رايج‌ترين آنها اكسيد آلومينيوم است، و مي‌تواند از اكسيد منيزيم، كلريد سديم و حتي الماس هم باشند!

در مرحله دوم، سلول‌هاي مرده پوست كه توسط كريستال‌ها خارج شده‌اند، از بين مي‌روند. اين كار توسط مكشي كه در داخل دستگاه تعبيه شده است، انجام مي‌شود و شدت اين مكش قابل تنظيم است.

مزاياي درمان با ميكرودرم

 

افزايش گردش خون

اين فرايند، گردش خون و غدد لنفاوي را در اعماق پوست بهبود مي‌دهد، كه باعث مي‌شود سلامت لايه‌هاي زيرين پوست افزايش يابد. افزايش جريان خون به معناي اكسيژن بيشتر و رسيدن مواد مغذي به سلول‌ها است؛ اين روند سلول‌ها را ترميم مي‌كند، بنابراين پوست تقويت مي‌شود و خاصيت ارتجاعي افزايش مي‌يابد.

 

تاثير محصولات مراقبت از پوست را افزايش مي‌دهد

اين روش، با از بين بردن سلول‌هاي مرده پوست و بهبود گردش خون، به جذب بيشتر محصولات مراقبت از پوست كمك مي‌كند؛ ‌براي مثال اگر از محصولات ضد آكنه براي پوست صورت‌تان استفاده مي‌كنيد، بعد از انجام اين روش، جذب و تاثيرگذاري اين محصولات روي پوست‌تان بيشتر مي‌شود و نتايج بهتري دارد.

 

اندازه و سلامت منافذ پوست

نه تنها مي‌تواند منافذ باز پوست را ببندد، بلكه تعداد آنها را نيز كاهش مي‌دهد. همه ما از بدو تولد روي پوست‌مان منافذ باز داريم، اما برخي از عوامل خارجي باعث بزرگتر شدن آن‌ها مي‌شود. منافذ پوست در اثر آلودگي و چرب شدن پوست، افزايش سن، پيري پوست‌ و نور خورشيد، بزرگ مي‌شوند. اين روش درماني مي‌تواند به درمان منافذ باز پوست كمك كند و با بهبود گردش خون، التهاب پوست را كاهش دهد و پاكيزگي و سلامت طبيعي پوست را افزايش دهد.

 

ايمن بودن ميكرودرم

در حال حاضر بسياري از افراد اين شيوه‌ را به ساير روش‌هاي درماني مانند درمان با ليزر و لايه‌برداري شيميايي ترجيح مي‌دهند، زيرا ايمن‌تر است و نتايج عالي به همراه دارد. يكي از بي‌خطرترين روش‌هاي زيبايي و جوانسازي پوست است كه شما مي‌توانيد انجام دهيد و نيازي به مصرف دارو و دوره نقاهت طولاني مدت ندارد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

مزونيدلينگ

مزونيدلينگ

مزونيدلينگ در اصفهان يكي از جديدترين روش هاي جوانسازي پوست و درمان ريزش مو است كه خود از دو شيوه درمان مستقل مزوتراپي و ميكرونيدلنيگ تشكيل شده است. مشابه با ساير روشهاي زيبايي پوست و مو، در اين روش هم هدف توليد كلاژن و الاستين به منظور رفع مشكلات پوست و مو است. در ادامه همراه ما باشيد تا با مزايا و معايب مزونيدلينگ و كانديداي مناسب اين روش، بيشتر آشنا شويد.

 

مزونيدلينگ يك تكنيك پيشرفته براي جوانسازي پوست صورت، گردن و زير چشم است كه فوايد چندين روش درماني را در يك روش واحد خلاصه مي كند. القاء كلاژن در اين روش موجب توليد كلاژن هاي جديد و درخشندگي پوست مي شود. مزونيدلينگ روشي مشابه ميكرونيدلينگ است اما عمق نفوذ سوزن ها متفاوت است و در مزونيدلينگ مزودرم پوست را براي نتايج بهتر هدف قرار مي دهند. اين روش ايمن، ساده و محرك ترشح كلاژن است.

ميكرونيدلينگ توسط دستگاهي به نام درماپن انجام مي شود كه داراي سوزن هايي در حد ميكرو است كه با ورود به لايه درم موجب تحريك كلاژن سازي و در نتيجه جوانسازي پوست مي شوند. همچنين در پوست كانال هاي ميكرو ايجاد ميكند كه جذب مواد از پوست را چندين برابر ميكنند، بنابراين همزمان با ايجاد سوراخ ها، سرم هاي حاوي مواد مغذي و كوكتل هاي مزتراپي به عمق پوست فرستاده مي شود كه داراي خاصيت كلاژن سازي، ضد پيري و سفت كنندگي پوست هستند.

 

مزونيدلينگ  براي  پوست

 

براي انجام مزونيدلينگ در اصفهان براي پوست از سيستم سوزني ديجيتال استفاده مي‌شود. اين دستگاه داراي تعداد زيادي سوزن‌هاي ريز و بسيار ظريف است كه داروهاي مخصوص از طريق آن‌ها به پوست تزريق مي‌شوند. پيش از شروع درمان با اين روش، پزشك با استفاده از پمادهاي بي‌حسي يا بعضي داروها محل درمان را بي‌حس مي‌كند. البته نسبت به روش مزوتراپي درد اين روش بسيار كمتر است. اما براي به حداقل رساندن درد از بي‌حسي موضعي استفاده مي‌شود.

 پس از مرحله بي‌حسي كوكتل‌هاي مزوتراپي در سيستم سوزن ديجيتال قرار مي‌گيرند. پزشك با توجه به سن بيمار، نوع پوست، ميزان آسيب و محل درمان مقدار دارو و عمق نفوذ سوزن‌ها را تنظيم مي‌كند. همچنين مدت‌زمان درمان نيز با توجه به همين موارد تعيين مي‌شود. پس از قرار دادن اين سيستم بر روي پوست، سوزن‌ها وارد پوست شده و معمولا در ناحيه مياني درم و اپيدرم قرار مي‌گيرند. محل ورود و قرارگيري سوزن‌ها در اين روش ميكروپانچ ناميده مي‌شود كه از طريق آن داروها وارد پوست مي‌شوند. ورود اين داروها به پوست باعث تحريك كلاژن‌ها و رفع اثرات پيري پوست مي‌شود.

تعيين تعداد جلسات موردنياز براي انجام مزونيدلينگ به شدت و نوع آسيب، نوع پوست، سن فرد و ناحيه درمان بستگي دارد. پزشك در جلسات مشاوره بيمار را به‌طور كامل معاينه مي‌كند تا نوع و مقدار موردنياز و تعداد جلسات درماني را دقيقا تعيين كند‌. معمولا جلسات موردنياز براي تكميل درمان مزونيدلينگ ۶ تا ۸ جلسه است كه با فاصله‌هاي ۱ تا ۱٫۵ ماهه انجام مي‌شوند. اما بسته به شرايط پزشك ممكن است جلسات كمتر يا بيشتر با فاصله‌هاي متفاوتي را براي فرد تجويز كند‌.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع: