مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ليپوماتيك چيست؟

ليپوماتيك چيست؟

ليپوماتيك در اصفهان نسل پيشرفته و تغييريافته ليپوساكشن است كه عوارض آن را به همراه ندارد. در ليپوماتيك، هيچ خبري از ناهمواري‌هاي فاحش در چربي، آسيب شديد به بافت و همچنين، مشكلاتي مثل ريسك بالاي آمبولي وجود ندارد. عمل ليپوماتيك يك عمل زيبايي براي خلاص شدن از چربي هاي اضافي بدن  است. اين عمل در كلينيك داراي مجوز و به صورت سرپايي انجام داده مي شود و نيازي به بيهوشي ندارد. در اين عمل مقدار زيادي چربي را از بدن خارج مي شود.

در گذشته، براي تناسب اندام و رسيدن به رضايت از اندام، بايد روزهاي زيادي را به ورزش كردن اختصاص مي‌داديد و در نهايت، شايد تا حد نسبتا رضايت‌بخشي، به شكل و فرم دل‌خواه در اندام‌تان مي‌رسيديد؛ اما خوشبختانه، اين روزها با معجزه ليپوماتيك، مي‌توانيد جذابيت اندام‌تان را چند برابر كنيد.

كساني كه اين عمل را انجام مي دهند ادعا دارند كاهش سايز با اين عمل براي طولاني مدت ادامه دارد و سلوليت را هم از بين مي برد. جراحي ليپوماتيك چربي ها را به صورت فيزيكي از بين مي برد.

اين چربي ها بدون درد و خونريزي از بدن حذف مي شوند. هدف از اين عمل جراحي تغيير سايز و شكل بدن است. ريكاوري پس از انجام عمل ليپوماتيك نيز ۳ تا ۷ روز است.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد.  اين مجموعه در كليه زمينه هاي زيبايي ارائه دهنده با كيفيت ترين خدمات در زمينه زيبايي مي باشد. علت نام گذاري اين مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

ما از بروزترين و كم خطرترين روش ها براي هر آنچه شما مي خواهيد استفاده خواهيم كرد.

 

 

چه افرادي كانديد مناسب ليپوماتيك هستند؟

 

افرادي كه مي‌توانند كانديد خوبي براي استفاده از معجزه ليپوماتيك باشند، شامل:

 

  • افرادي كه اضافه وزن زيادي ندارند.
  • افرادي كه چاقي موضعي دارند.
  • افرادي كه دچار ناهمواري چربي و سلوليت هستند.
  • افراد كه بيماري خاصي ندارند.
  • افرادي كه علاقه‌مند به تغيير فرم اندام‌شان هستند.
  • افرادي كه به هر دليلي امكان ورزش و رژيم براي كاهش چربي در ناحيه‌اي خاص ندارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۷:۲۱ توسط:احسان زماني موضوع:

شاك ويو چيست؟

شاك ويو چيست؟

 اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌ با متد شاك ويو در اصفهان همراه باشيد.

با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود.

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

 

خدمات كلينيك لاغري

 مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند، كه هر كدام براي نوع خاصي از چاقي مناسب هستند:

 

لاغري با ليزر (افزايش سوخت‌و‌ساز بدن) در كلينيك لاغري:

 

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري ، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۹:۳۰ توسط:احسان زماني موضوع:

كاربردهاي لاغري با LPG

كاربردهاي لاغري با LPG 

براي درمان انواع مختلف چاقي‌ها، سلوليت و افتادگي پوست كاربرد دارد. در واقع روشي غيرتهاجمي براي درمان پيري پوست و سفت كردن آن همزمان با كاهش چربي است. اين دستگاه با امواج راديويي كار مي‌كند؛‌ در طول درمان، جريان از الكترودهاي دستگاه به پوست شما منتقل مي‌شود و براي تحريك كلاژن و توليد الاستين به بافت‌هاي موجود در زير پوست گرما داده مي‌شود.

عوارض و اثرات جانبي:

كم شدن چربي  و سفت شدن پوست باRF ، بسيار بي‌خطر است و تنها عارضه جانبي متداول آن درد خفيف تا متوسط ​​در طول درمان است.

مزايا:

بدون اينكه بر ظاهر بيروني پوست تأثير منفي گذاشته شود، از گرما براي آسيب زدن به بافت زير اپيدرم(روپوست) استفاده مي‌كنند؛ بعد از درمان، نيازي به استراحت و مراقبت از پوست نيست؛ خاصيت ارتجاعي پوست افزايش مي‌يابد؛ پوست‌هاي چسبان سفت‌تر مي‌‌شوند؛ بيماران ممكن است بلافاصله پس از درمان متوجه سفت شدن پوست شوند، ساير بيماران ممكن است در طي شش ماه بعد از درمان اوليه متوجه نتايج شوند.

 

لاغري LPG در اصفهان از جديدترين روش‌هاي لاغري موضعي است. براي درمان انواع مختلف چاقي‌ها، سلوليت و افتادگي پوست كاربرد دارد. اين دستگاه از موتور ويژه‌اي براي ايجاد مكش استفاده مي‌كند كه مي‌توانيد شدت و فركانس آن را تنظيم كنيد و دو غلطك دارد كه موجب كشش پوست مي‌شود. اين روش در درمان بافت‌هاي مختلفي از جمله سلوليت، چربي، ورم پوست، بافت فيبري پوست، چسبندگي پوست، التهاب پوست، و براي پوست ضعيف و حساس موثر است.

ماساژ مكانيكي دستگاه، با ايجاد فشار مثبت و حركت روي پوست و ايجاد فشار منفي بر روي لايه‌هاي زيرين پوست، بدون ايجاد خرابي و تاثير بد، بر سلوليت و چربي زيرپوستي، عضلات و ماهيچه‌ها، يا استخوان‌ها، عروق و اعصاب، تأثير مي‌گذارد. ماساژ با دستگاه  LPG يك روش غير تهاجمي است كه نتايج آن فقط در ۶ جلسه قابل ملاحظه است، اما در برخي موارد با توجه به شرايط بيمار، ۲۰ جلسه درمان يا بيشتر توصيه مي‌شود.

عوارض و اثرات جانبي:

كبودي خفيف تنها اثر جانبي ناخوشايند ماساژ با  LPG است كه در بيماران با پوست حساس ظاهر مي‌شود.

مزايا:

از مزاياي اين روش مي‌توان به تسكين دردهاي عضلاني، محو شدن ترك‌هاي پوستي، ‌بافت پيوندي و زخم، جوانسازي و احساس آرامش اشاره كرد.

 

لاغري موضعي با Cavitation(كويتيشن) :

در اين روش از امواج صوتي با فركانس پايين براي از بين بردن سلول‌هاي چربي استفاده مي‌كند. اين روش درماني در طي چند سال اخير محبوبيت زيادي پيدا كرده و براي درمان‌ چاقي و سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد. اين دستگاه غيرتهاجمي، با امواج صوتي و در بعضي موارد با مكش نور، مناطق خاص بدن را هدف قرار مي‌دهد. اين فرآيند، سلولهاي چربي را در زير سطح پوست، گرم و مرتعش مي‌كند؛ درنهايت اين فشار باعث مي‌شود سلولهاي چربي مايع شوند و محتواي آن‌ها در جريان خون آزاد شود.

عوارض و اثرات جانبي:

دماي بدن در حين انجام Cavitation  افزايش مي‌يابد؛  پوست كمي تحريك و قرمز مي‌شود؛ ممكن است فرد در ناحيه تحت درمان كمي درد احساس كند .

مزايا:

اين روش درماني بسيار سريع و آسان است.

 

لاغري با دستگاه Shock Wave(شاك ويو تراپي) :

اين گزينه درماني در ابتدا براي درمان درد مزمن در مفاصل و ماهيچه‌ها و ساير آسيب‌هاي دردناك مورد استفاده قرار گرفت. آزمايش‌هاي بيشتر نشان داده است كه براي درمان سلوليت هم مي‌توان از آن استفاده كرد؛ در واقع دستگاهي براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي سفت است. در اين روش درمان از امواج صوتي پرانرژي و قدرتمند استفاده مي‌شود كه لرزش و ارتعاش ايجاد مي‌كنند و بر روي بافت همبند و در نهايت خود پوست تأثير مثبت مي‌گذارند.

 

عوارض و اثرات جانبي:

محل درمان ممكن است كمي قرمز و متورم شود.

مزايا:

در كنار درمان سلوليت، اين درمان به تحريك توليد كلاژن، جوانسازي بافت همبند، بهبود خاصيت ارتجاعي پوست و ايجاد پوستي محكم‌تر و نرم‌تر نيز كمك مي‌كند.

 

اين نكته را در نظر بگيريد كه در لاغري موضعي با دستگاه، نتايج در افراد مختلف با يكديگر متفاوت است. تاريخچه سلامتي و نوع بدن شما تعيين‌كننده اين نتايج هستند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۵۲ توسط:احسان زماني موضوع:

لاغري ال پي جي براي چه نواحي بدن است؟

لاغري ال پي جي براي چه نواحي بدن است؟

نتايجي كه لاغري موضعي با دستگاه دارد، ممكن است با كاهش وزن و رژيم‌هاي سخت اتفاق نيافتد. اين روش به شما كمك مي‌كند بدني تندرست و متناسب داشته باشيد و بتوانيد ظاهر آن را بهبود دهيد. در ادامه دليل آن را متوجه خواهيد شد. با ما همراه باشيد.

 

چاقي موضعي يا تجمع بافت چربي موضعي، به ويژه در خانم‌ها، يك مشكل شايع است. بسياري از افراد با وجود اينكه وزن طبيعي دارند، از چربي‌هاي موضعي در قسمت‌هاي مختلف بدن‌شان رنج مي‌برند؛ به اين تجمع بافت چربي، سلوليت (تجمع چربي و فرورفتگي پوست) گفته مي‌شود. سلوليت، عارضه تجمع بيش از حد چربي است كه در لايه‌هاي زيرپوستي بدن به شكل گلوله و برجستگي‌هاي كوچك قرار مي‌گيرند و همچنين آب در بافت‌هاي مجاور آن‌ها حبس مي‌شوند. براي از بين بردن  و درمان سلوليت‌ روش‌هاي زيادي وجود دارد:

  • ورزش
  • رژيم غذايي
  • لوسيون‌ها و كرم‌هاي لاغري و سفت‌كننده
  • آبرساني
  • ماساژ
  • ليزر، درمان با اشعه قرمز يا آبي
  • ليپوساكشن
  • لاغري موضعي با دستگاه

لاغري موضعي، براي اصلاح نواحي مختلف بدن به دو صورت انجام مي شود:

  1. با جراحي
  2. بدون جراحي

روش‌هاي درماني كه با جراحي انجام مي‌شوند ممكن است براي همه‌ي افراد نتيجه مطلوب را نداشته باشد؛ اين روش‌ها همراه با خونريزي و درد هستند و پس از جراحي نياز به مراقبت دارند. چرا به دنبال راه‌هاي بهتر و راحت‌تر براي حل اين مشكل نباشيم؟

در اين مقاله به طور اختصاصي درمورد لاغري ال پي جي در اصفهان ، روشي موضعي با دستگاه و بدون جراحي صحبت مي‌كنيم. روشي كه طرفداران زيادي دارد و در آن از دستگاه‌ها براي لاغري استفاده مي‌شود و در واقع روشي غيرتهاجمي، بدون درد و  بدون خونريزي است.

 

مناطقي كه توسط دستگاه لاغري موضعي قابل درمان هستند:

  • ران
  • باسن
  • شكم
  • پهلو
  • سينه
  • پشت و داخل بازو
  • افتادگي پوست
  • غبغب
  • و به طور كلي چاقي موضعي همه نواحي بدن.

 

مزاياي لاغري موضعي با دستگاه:

  • روشي غيرتهاجمي‌ است (بدون نياز به جراحي، ‌خونريزي و زخم)
  • بدون نياز به بيهوشي
  • نتايج قوي و تأييد شده
  • زيبايي و تناسب اندام بيشتر
  • كاهش تجمع آب در بدن بعد از اولين جلسه درمان
  • صاف شدن سطح سلوليت‌‌ها
  • انعطاف پذيري بيشتر پوست و از بين رفتن چربي‌هاي مقاوم(كاهش چربي در اين روش به حدود ۷۰٪ مي‌رسد)
  • درماني دلپذير و آرامش‌بخش

 

انواع مختلف دستگاه‌ لاغري موضعي:

  • RF
  • LPG
  • Cavitation
  • Shock Wave

هر دستگاه لاغري، مخصوص درمان يك نوع از چاقي‌ست. مجموعه مدرن ليزر كلينيك درماني در اصفهان به كمك پزشك‌ها و پرسنل حرفه‌اي خود و با در اختيار داشتن انواع دستگاه‌هاي لاغري، قادر به درمان انواع چاقي، سلوليت و ليفت صورت در اصفهان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

سلوليت چيست و چگونه درمان مي شود؟

سلوليت چيست و چگونه درمان مي شود؟

سلوليت به تجمع بد شكل چربي‌هايي گفته مي‌شود كه در سوخت و ساز آنها اختلال به وجود آمده است. اين چربي‌ها به همراه برخي مواد سمي در زير پوست رسوب مي‌كنند كه اين مشكل بيشتر در خانم‌ها رايج است. روش هاي درمان سلوليت در اصفهان بسيار رايج تر و راحتر از ثبل شده است و اين مسئله ديگر نگراني هاي قبل را برا يافراد داراياين مشكل ندارد.

سلوليت تنها در خانم‌هايي كه اضافه وزن دارند يا چاق هستند وجود ندارد ، بلكه زنان لاغر و يا آنهايي كه از وزن ايده آلي برخوردارند نيز ممكن است ديده شود. سلوليت يا تجمع چربي و فرورفتگي پوست از عوامل ناخوش آيندي است كه معمولاً در كشاله‌هاي ران، شكم، باسن و سينه‌ها، ايجاد مي‌شود.

عوامل اصلي ايجاد سلوليت عبارتند از:

۱- رژيم غذايي نامناسب
۲- تجمع سموم در بدن
۳- افزايش وزن
۴-  بارداري
۵-ضخامت و رنگ پوست
۶- عدم تحرك

روش هاي مختلف درمان سلوليت

درمان سلوليت با ليپوليز تزريقي

ليپوليز تزريقي روشي است كه در آن براي از بين بردن چربي‌هاي زير پوست مواد خاصي در پوست تزريق مي‌شود. تركيب حاصل (فسفاتيديل كولين، داكسي كوليك اسيد) با سوزن‌هاي باريك به بافت چربي زير درم تزريق مي‌گردد. تركيب فوق همانند دترجنت عمل كرده و غشاء دو لايه سلول‌هاي چربي را حل مي‌نمايد. همزمان آنزيم‌هاي ذخيره در سلول‌هاي چربي آزاد شده و به تدريج و طي يك دوره ۸ هفته‌اي چربي بافت را تجزيه مي‌نمايند.

اين دوره ۸ هفته‌اي را دوره ذوب (melting cycle) مي‌گويند. محصولات تجزيه آنزيمي به كبد منتقل شده و در آنجا متابوليزه مي‌گردد و به اين طريق، سلوليت و فرورفتگي‌هاي ناخوش آيند پوست بهبود مي‌يابند.

 

رفع سلوليت با كربوكسي تراپي

كربوكسي تراپي يا همان تزريق گاز دي اكسيد كربن (CO2) نيز يكي از روشهاي رفع و درمان سلوليت و ناهمواري‌هاي پوستي در بانوان است. دي اكسيد كربن با ايجاد آسيب ناشي ازفشار و ضربه، سلول‌هاي چربي را شكننده كرده و سپس با افزايش جريان خون در رگ‌ها، باعث افزايش اكسيژن در محل و دفع بهتر چربي مي‌شود.

 

رفع سلوليت با كويتيشن

سيستم‌هاي كويتيشن يا كاويتاسيون مولد امواج اولتراسوند با فركانس پايين (۴۰KHz) و شدت بالا هستند كه با شكستن چربي‌ها و كاهش آنها باعث از بين رفتن سلوليت و در نتيجه درمان چاقي مي‌شوند. در اين فرايند مايع ميان بافتي در چندين نوبت تغيير فاز مي‌دهد درنتيجه به صورت متناوب منقبض و منبسط مي‌شود. سپس، سلول‌هاي چربي از داخل متلاشي شده، آب و چربي آن‌ها به داخل بافت‌هاي بدن رها مي‌گردند.

 به‌طوركلي اين چربي‌ها يا به مصرف مي‌رسند يا توسط بدن حذف مي‌شوند. از مزاياي اين روش كاهش حجم چربي موضع در مدت كوتاه است كه با لاغري عمومي همراه نيست. همچنين به قوام پوست و بهبود فيزيك بدني نيز كمك مي‌كند. كويتيشن بر روي سلوليت موثر است. سلوليت پس از رژيم با كوچك نشدن اعضايي مثل شكم ، پهلوها، ران‌ها و بازوها بيشتر خود را نشان مي‌دهد. در اين مواقع كويتيشن بسيار مفيد است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۴۴ توسط:احسان زماني موضوع:

RF چه مزايايي دراد؟

RF چه مزايايي دراد؟

در حال حاضر، RF  در اصفهان ، بهترين تكنولوژي موجود است كه در آن از امواج راديويي براي سفت كردن پوست و از بين بردن سلوليت (چربي‌هاي موضعي) استفاده مي‌شود. آر اف (rf) ، در كلينيك مدرن ليزر، هم براي جوانسازي و از بين بردن چين و چروك‌ها ، و هم براي لاغري موضعي قسمت‌هاي مختلف بدن انجام مي‌شود. در اين مطلب، به طور اختصاصي درمورد تاثير اين روش بر چاقي‌ موضعي صحبت مي‌كنيم.   

مزاياي لاغري با آر اف (rf) 

  • درمان و رفع سلوليت‌ها در قسمت‌هاي مختلف بدن
  • سفت و محكم كردن پوست در محل درمان
  • بدون نياز به دوران نقاهت و مراقبت
  • جوانسازي پوست در محل درمان
  • بهبود و افزايش گردش خون
  • افزايش كلاژن پوست
  • بدون درد
  • سريع

عوارض جانبي درمان چاقي موضعي با آر اف (rf)

اين روش درماني عوارض جانبي حاد و جدي ندارد؛‌ اين موارد ممكن است به ندرت رخ دهند:

گرما, قرمزي خفيف,احساس خارش,حساسيت و نازك شدن پوست

 

تفاوت آر اف فركشنال و آر اف

آر اف فركشنال و آر اف، تفاوت‌هاي زيادي با يكديگر دارند. فركشنال rf، به كمك سوزن‌هاي بسيار كوچك، امواج راديويي را به لايه‌هاي عميق پوست منتقل مي‌كند و ميزان كلاژن و الاستين پوست  كه عواملي براي سفت شدن و حفظ خاصيت ارتجاعي پوست هستند را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد. در واقع روشي براي جوانسازي و رفع چين و چروك پوست است؛ در حالي كه آر اف، يكي از دستگاه‌هاي لاغري موضعي است و براي درمان سلوليت‌ها كابرد دارد.

يكي از بهترين روش‌هاي جايگزين آر اف فركشنال، ليزر فوتونا است كه هم پيشرفته‌‌تر است و هم تاثير بهتر و طولاني مدتي دارد. جوانسازي چهاربعدي با فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام مي‌شود و نتيجه‌ي آن كاهش چين و چروك پوست، جوانسازي و سفت شدن پوست، فرم‌دهي و حجم‌دهي پوست و پاكسازي و لايه‌برداري از آن است.  

قبل و بعد از درمان، بايد چه كارهايي را انجام دهيد؟

قبل و بعد از درمان، سيگار نكشيد، فعاليت‌هاي بدني زياد و ورزش‌هايي كه آب بدن‌تان را كم مي‌كنند انجام ندهيد و روزانه حداقل ۸ تا ۱۰ ليوان آب بخوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۶:۲۶ توسط:احسان زماني موضوع:

آر اف چه كاربردهايي دارد؟

آر اف چه كاربردهايي دارد؟

در حال حاضر، آر اف در اصفهان ، بهترين تكنولوژي موجود است كه در آن از امواج راديويي براي سفت كردن پوست و از بين بردن سلوليت (چربي‌هاي موضعي) استفاده مي‌شود. آر اف (rf) در اصفهان، در كلينيك مدرن ليزر، هم براي جوانسازي و از بين بردن چين و چروك‌ها ، و هم براي لاغري موضعي قسمت‌هاي مختلف بدن انجام مي‌شود. در اين مطلب، به طور اختصاصي درمورد تاثير اين روش بر چاقي‌ موضعي صحبت مي‌كنيم.   

سلوليت‌ چيست؟

وقتي پوست در قسمت‌هايي كه چربي‌ها را پوشانده است، به وسيله‌ي بافت‌ همبند، به داخل بافت‌هاي عميق‌تر پوست كشيده مي‌شود و سطح پوست ناهموار مي‌شود، سلوليت ايجاد مي‌شود. در واقع چربي‌هاي زيرپوستي كه بين ماهيچه‌ها و بافت‌هاي پوست هستند، به سطح پوست فشار وارد مي‌كنند و در شكم، پهلو، باسن، ران و بازوها، فرورفتگي‌هايي ايجاد مي‌شوداين چربي‌هاي زير پوستي، در خانم‌ها شايع‌تر است.

ژنتيك و عوامل ارثي، درصد چربي بدن و سن، عوامل تاثيرگذار بر سلوليت‌ها هستند؛ افزايش سن باعث مي‌شود پوست نازك شد و خاصيت ارتجاعي آن كم شود، در نتيجه سلوليت‌ها بيشتر نمايان مي‌شوند. هورمون‌ها، رژيم غذايي نامناسب، سبك زندگي ناسالم، سموم انباشته شده در بدن، افزايش وزن، بي‌تحركي و بارداري، نيز عوامل به وجودآوردنده‌ي سلوليت هستند.

ضخامت پوست شما نيز بر ظاهر سلوليت تاثيرگذار است. همه‌ي افراد با هر وزني، مي‌توانند سلوليت را در قسمت‌هاي مختلف بدن‌شان تجربه كنند.

يكي از روش‌هاي موثر كلينيك زيبايي در اصفهان براي از بين بردن سلوليت‌ها و چربي‌هاي موضعي، استفاده از دستگاه آر اف (rf) است.

درمان چاقي موضعي با آر اف (rf)، يك روش غيرتهاجمي است كه بدون درد، خونريزي، سوختگي، بيهوشي و جراحي است و از مكانيزم امواج راديويي براي درمان استفاده مي‌شود.

در اين روش، از سطح پوست (لايه‌‌ي اپيدرم)، به لايه‌ها و بافت‌هاي عميق پوست (درم)، گرماي شديدي منتقل مي‌شود تا توليد كلاژن (فاكتور مهمي كه مانع از شل شدن و افتادگي پوست مي‌شود) در پوست تحريك شود و افزايش يابد، و گردش خون بهبود پيدا كند، در نتيجه چربي‌هاي ذخيره شده آزاد مي‌شوند.

به گفته‌ي بهترين دكتر پوست اصفهان، فركانس راديويي، فقط به لايه‌هاي خاصي از پوست نفوذ مي‌كند، و فقط بافت‌هاي مشخصي از پوست را گرم مي‌كند. همانطور كه گفته شد، لايه‌ي مياني پوست يا درم، كه كلاژن و بافت‌هاي چربي در آن قرار دارند، هدف قرار مي‌گيرند و گرما دريافت مي‌كنند.  

 

با فركانس راديويي عميق، سستي پوست و سلوليت‌ها قابل درمان هستند، و پوست يكنواخت‌تر، صاف‌تر و نرم تر مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۹:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

بي اشتهايي و افزايش اشتها

بي اشتهايي و افزايش اشتها 

ما يا نگران از دست دادن وزن هستيم و يا براي كاهش وزن تلاش مي‌كنيم. در واقع اين يك مشكل چند وجهي است و براي حل آن به برنامه‌اي خوب كه شامل: رژيم‌ غذايي، ورزش و تكنيك‌هاي كاهش استرس است، نياز داريم. رژيم غذايي نه تنها به زيبايي و تناسب اندام شما كمك مي‌كند، بلكه باعث مي‌شود سبك زندگي سالم‌تري را تجربه كنيد؛‌ همچنين از بيماري‌هايي مانند: ديابت، كبد چرب، مشكلات قلبي،‌ عروقي، نقرس و  پيشگيري مي‌كند. مجموعه ما به عنوان كلينيك لاغري ، نه تنها براي افراد چاق، بلكه براي افرادي كه از لاغري رنج مي‌برند و همچنين براي رشد بهتر كودكان و براي خانم‌هاي باردار رژيم غذايي مناسب ارائه مي‌دهد.

 

اما، اين نكته را در نظر بگيريد كه تنها با رژيم غذايي نمي‌توانيد سريع به وزن ايده‌آل‌تان برسيد!

 همان‌طور كه افراد زيادي به دنبال رژيم‌هاي لاغري هستند تا وزن خود را كم كنند. عده زيادي هم در آرزوي چاقي به سر مي‌برند و همواره به دنبال راهي جهت افزايش وزن مي‌باشند. براي اين تعداد از افراد هم راهكار درماني وجود دارد. بله درماني! همان‌طور كه چاقي بيماري محسوب مي‌شود لاغري و كمبود وزن نيز بيماري است و در صورت تداوم سلامت بدن را به خطر مي‌اندازد. اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه روياي افزايش وزن را داريد حتماً اين مقاله را بخوانيد. با نشان دادن دلايل و مضرات كمبود وزن و معرفي متخصصين تغذيه كه با ارائه رژيم براي افزايش اشتها در اصفهان به شما مشاوره مي‌دهند، شما را در عملي كردن تصميمتان ياري‌خواهيم كرد

همان‌طور كه حتماً مي‌دانيد هر فرد با توجه به قد بايد از وزن مشخصي برخوردار باشد كه اين وزن، وزن ايدئال اوست. شاخص توده بدن را با شاخص (BMI) اندازه‌گيري مي‌كنند. درصورتي‌كه BMI شخصي كمتر از عدد 18.5 باشد آن فرد دچار كمبود وزن است.

مهم‌ترين عاملي كه وجود دارد دانستن اين نكته است كه چرا فرد دچار كمبود وزن شده است. درواقع مرحله اول علت‌يابي مشكل است. اما چه عواملي موجب كمبود وزن مي‌شود:


  • سوءتغذيه: سوءتغذيه يكي از دلايل اصلي مهم كاهش وزن در افراد است. اين مشكل بيشتر به دليل عدم دسترسي به غذاي سالم پيش مي‌آيد. همان‌طور كه در بسياري از كشورهاي فقير شاهد هستيم اما ممكن است در كشورهاي توسعه‌يافته هم نيز اتفاق بيفتد. يا به دليل مسائل اقتصادي و يا به علت عادات غذايي ناسالم فرد.
  • بي‌اشتهايي: در اين شرايط فرد اشتها و علاقه‌اي به خوردن غذا ندارد و وعده‌هاي كامل غذايي خود در يك روز را دريافت نمي‌كند. بسياري از اين افراد دچار توهم اضافه‌وزن هم هستند و ازلحاظ ذهني و رواني نيز خود را به كم خوردن مجبور مي‌كنند و در اين متوجه وزني كه از دست مي‌دهند نيستند. بنابراين اين افراد بايد براي كم‌اشتهايي و كمبود وزن خود با يك متخصص مشورت كرده و در صورت نياز يك رژيم افزايش وزن يا هركجاي ديگر دريافت كنند.
  • بيماري: ممكن است فرد به دليل ابتلا به بيماري خاص همچون پركاري تيروئيد، ديابت، سرطان، ابتلا به ويروس اچ آي وي و يا عفونت‌هاي ديگر، اختلال يا عفونت در دستگاه گوارش و  به بي‌اشتهايي مبتلا شود و يا حتي با داشتن اشتهاي خوب و خوردن وعده‌هاي كافي نيز وزن اضافه نكند. در چنين شرايطي فرد بايد به پزشك مراجعه كرده و با دادن آزمايش از سلامت بدن خود مطمئن شود. با درمان بيماري حتماً مشكل كمبود وزن نيز حل خواهد شد.
  • تحرك زياد: برخي افراد نسبت به كالري كه هرروز دريافت مي‌كنند تحرك بيشتري دارند. بنابراين فرصت ذخيره كالري در بدن را ندارند و بيشتر از آن چيزي كه خورده‌اند مي‌سوزانند. اين افراد با افزايش وعده غذايي يا تمركز بر دريافت برخي مواد غذايي خاص حتماً به افزايش وزن خواهند رسيد.
  • اختلالات خلقي و افسردگي: افسردگي بر افراد ممكن است تأثيرات مختلف و متفاوتي بگذارند. برخي با ابتلا به افسردگي پرخوري مي‌كنند و برخي ديگر به‌هيچ‌عنوان تمايلي به غذا خوردن ندارند. در اين افراد پيش ازهر چيز بايد درمان افسردگي صورت پذيرد سپس مشكل كمبود وزن نيز مرتفع خواهد شد. در كمبود وزن عوامل ژنتيكي نيز تأثيرگذار است كه باز مي‌توان با كمك متخصص و دريافت رژيم افزايش وزن آن را درمان كرد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

كاهش اشتها

كاهش اشتها 

 

 

اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌ با كلينيك لاغري ما همراه باشيد. با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود.

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري ، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

براي اينكه از چاقي و اضافه وزن پيشگيري كنيد و براي كاهش اشتها در اصفهان، به طور موثر براي شما انجام شود و نتيجه دهد، بهتر است نكات زير را مطالعه كنيد:

 

وزن فراتر از چربي است (تمركز روي چربي بدن)

 اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه، رسيدن به بدن و وزن ايده‌آل‌تان، چيزي فراتر از كاهش چربي بدن است. در حقيقت، وزن بدن، شامل چربي‌ها، ميزان ماهيچه‌ها و وزن آب بدن مي‌شود.

ماهيچه‌ها از چربي سنگين‌تر هستند، بنابراين با از دست دادن چربي و به دست آوردن مقدار معادل عضله، در واقع مي‌توانيد وزن خود را افزايش دهيد، با اين حال، بدن شما از هميشه باريك‌تر و لاغرتر به نظر مي‌رسد.

ميزان كافي از كالري‌هاي مناسب را مصرف كنيد

 

كاهش وزن، به ميزان كالري دريافتي شما ربط دارد. از همه مهم‌تر، شما بايد بدانيد كه كالري مواد غذايي چقدر است و با بدن شما چه كار مي‌كنند. مثلا، كربوهيدرات‌هاي سفيد مانند نان و برنج ، كالري بالا و ارزش غذايي كمي براي بدن ما دارند. با اين حال، پروتئين و انواع خاصي از چربي‌ها براي سلامتي‌تان مفيد هستند.

به ميزان غذاي مصرفي‌تان توجه داشته باشيد

 كلينيك لاغري ، به شما توصيه مي‌كند كه هر روز به نوع غذا و ميزان آن توجه داشته باشيد. بدن افراد مختلف با يكديگر فرق دارد و ميزان غذا و كالري مصرفي براي شما منحصربه فرد است. به طور كلي، مي‌خواهيد كمتر از كالري توصيه شده روزانه‌تان مصرف كنيد، كه باعث مي‌شود بدن‌تان شروع به سوزاندن چربي كند، تا بتواند ميزان مصرف انرژي مورد نياز خود را حفظ كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۱۱ توسط:احسان زماني موضوع:

رژيم اصولي

رژيم اصولي

ممكن است شما به دليل اضافه وزن به  بهترين كارشناس تغذيه در اصفهان مراجعه كرده باشيد، اين مسئله را از ياد نبريد كه رژيم غذايي به معناي از بين بردن علايق خود نيست بلكه شما با توجه به داشتن يك دكتر رژيم در اصفهان مي توانيد به وزن ايده آل خود برسيد در حالي كه از هيچ غذاي مورد علاقه اي دست نكشيده‌ايد. دممكن است اين فكر به ذهن شما برسد كه گرفتن رژيم در اصفهان با وجود اين همه غذاهاي خوشمزه كار بسيار دشواري باشد اما اگر تحت نظر دكتر تغذيه باشيد و متناسب با دستورات عمل كنيد هم مي توانيد خوراكي هاي خوشمزه بخوريد و هم به وزن ايده ال خود برسيد.

يك متخصص تغذيه همچنين ممكن است مكمل هاي اساسي سلامتي را براي كمك به مشتري در دستيابي به اهداف سلامتي و كاهش وزن پيشنهاد كند.

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست. 

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۳:۰۲ توسط:احسان زماني موضوع: