مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

چسب هاي مقاوم در برابر آب

چسب هاي مقاوم در برابر آب

 

 بهترين چسب براي آب بندي چسب مي باشد كه بتواند به خوبي آب بنده كرده و از پس از ورود آب و قسمتهاي ديگر جلوگيري كند براي چسباندن و فيكس كردن تمامي جا ها و سرويس هاي بهداشتي از چسب آب بندي استفاده مي شود اين چسب به خاطر پوشش ضد آبي كه روي سطوح ايجاد مي‌كند و رنگي كرم رنگي كه  دارد براي هر جايي كه شما فكرش را بكنيد مناسب است كاربردهاي چسب آب بندي را مي توان به آب بندي استخرها و حوض ها ،ساخت رنگ هاي پايه براي سطوح داخلي و خارجي ساختمان ها اشاره كرد چون چسب آب بندي ضد آب ميباشد براي فلزات و چوب ها كاربرد دارد قابليت اين را دارد كه ما به هر رنگي كه بخواهيم مي توانيم آن را در بياوريم دور از تابش خورشيد و نور مستقيم و دور از دماي  يخ زدگي به طور متوسط ۱۸ ماه قابل نگهداري مي باشد.

مادر شركت خود چسب آب بندي را با ضمانت به شما مشتري عزيز ارائه مي دهيم .ويژگي و خواصي كه اين چسب براي شما دارد مقاومت در برابر شستشوي زياد است.اگر شما آب روي چسب بريزيد به راحتي خشك ميشود.

در دماهاي بالا آب نمي‌شود و قابليت تحمل در دماهاي بالا را دارد با مواد ديگر و ملات هاي ديگر هم مي توان به راحتي آن را مخلوط كرد.اين شركت سالها ست كه در زمينه چسب و مواد شيميايي فعاليت دارد.تمام موادي كه ما در شركت خود به شما ارائه ميدهيم استاندارد است

روش كار با چسب آب بندي به اين صورت است كه سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگي و گرد و غبار تميز كرده و اگر تركي روي سطح كار وجود دارد خوب باز كرده و چسب را درون ترك ريخته و صبر ميكنيم تا خشك شود.

بعد از چند ساعت خواهيم ديد كه محكم شده و سطح مورد نظر شما را آب بندي كرده است مي تواند هم براي درزهايي كه روي سطوح شما باز شده چسب را با آب مخلوط كرده و با قلم مو به صورت ظريف بماليد. شركت ما داراي اندازه هاي متنوع از چسب هاي آب بندي مي باشد كه شما به راحتي مي توانيد به توجه به اينكه مكاني كه ميخواهيد از آن استفاده كنيد آن را انتخاب كنيد.

 شركت ما سابقه طولاني و درخشاني در زمينه توليد و پخش محصولات شيميايي دارد.

با توجه به اينكه محصولات اين شركت استاندارد بوده آماده عقد قرارداد با تمامي شركت ها و ارگان هاي ديگر در سراسر ايران مي باشد. لازم به ذكر است كه اين شركت چسبهاي آب بندي را به صورت كيلويي در بازار عرضه مي‌كند هنگام استفاده از اين چسب ها بهتر است از دستكش و عينك استفاده كنيد و سعي كنيد حتي الامكان با چشمهايتان در تماس نباشد ما در شركت خود چسب هاي آب بندي و همه محصولات شيميايي را به كشورهاي مثل عراق و افغانستان هم صادر مي‌كنيم فروشگاههاي اينترنتي شركت ما هميشه در حال فعاليت هستند

 با مشاورين ما به صورت آنلاين هم آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما مشتريان عزيز و گرامي هستند شركت ما معتبر ترين شركت ها در زمينه لوازم چسب آب بندي بوده شما مي‌توانيد هر موقع از روز احتياج به اين محصولات شيميايي داشتيد با ما تماس گرفته تا ما محصولات را با پيك هاي  رايگان درب منزل شما تحويل دهيم.بامادر تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

كاربرد پرسلان چيست؟

كاربرد پرسلان چيست؟

 

در ابتدا مي‌خواهيم بدانيم پرسلان چيست و بعد توضيحاتي راجع به چسب پرسلان بدهيم. كاشي پرسلان كه با نام كاشي چيني نيز شناخته مي‌شود. محصولاتي مثل خاك رس و يا گرانيت است كه در فشار و حرارت بسيار بالا پخته شده و به سراميك تبديل مي شود و به دليل زيبايي و امتيازات ويژه اي كه دارد بيشتر در كف و نماي ساختمان ها به كار مي رود .

.استحكام اين سراميك بسيار بالا بوده و در برابر مواد شيميايي و آب مقاوم است و بيشتر در جاهاي حساس مثل بيمارستان ها و آزمايشگاه ها نيز از پرسلان استفاده مي شود.

به نظر شما ما چطور ميتوانيم سراميك پرسلان را از بقيه سراميك ها تشخيص دهيم شركت ما اين كار را براي شما بسيار راحت كرده و متخصصان ما در اين شركت به شما ثابت مي كند كه جذب آب در سراميك پرسلان نسبت به ساير سراميك ها خيلي كمتر بوده و حدود پنج دهم درصد است.

به علاوه بر اين راه تشخيص ديگر سراميك پرسلان در تركيباتي است كه در آن به كار رفته در سراميك پرسلان خاك رس سفيد كه تحت فشار زياد بوده به كار مي‌رود امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي معمولاً در كارهاي ساختماني به جاي مصالحي مثل گچ و آهك و سيمان از چسب استفاده مي كنند براي چسباندن انواع سراميك هاي معمولي و سنگ ها و موزائيك ها و مخصوصاً پرسلان از چسب استفاده ميشود.

چسب پرسلان چه وضعيت هايي نسبت به گچ سيمان و يا آهك دارد در شركت ما مشاوران ، رايگان براي شما توضيح مي‌دهند كه چسب پرسلان چه  مزيتهايي دارد مزيت مهم اين چسب قدرت چسبندگي بالاي آن است .مقاوم در برابر رطوبت كه در طول ساليان زياد حتي يك قطره از آب هم به داخل زمين نفوذ نكند زمان كمتري را صرف كار كردن براي سراميك مي گذاريم وقتي كف سالن ها از چسب پرسلان باشد براي سيستم گرمايشي و سرمايشي خيالي راحت و آسوده داريم

شركت ما اين امكان را دارد كه چسب پرسلان استاندارد تهيه كند و در اختيار شما مشتريان عزيز و گرامي قرار دهد و در بسته هاي بزرگ و كوچك و ارسال رايگان درب ساختمانهاي شما. در اين شركت ما مشاوره هاي رايگان  داريم كه براي شما توضيح مي دهد كه هر پاكت ۲۰ كيلويي از چسب پرسلان را با ۵ الي ۶ ليتر آب به آرامي مخلوط كرده و حدود ۱۰ دقيقه استراحت دهيد و بعد شيارهاي زير سراميكها ايجاد كرده  و چسبها با كاردك مخصوص داخل شيارها ماليده وبعد ان را بچسبانيد. چون كاشيهاي پرسلان جذب آب پاييني دارند وقتي زير آنها چسب چسبانده شود ديگر آبي به زير سراميكها نفوذ نمي‌كند به خاطر اين مزيت خيلي خوب ،ين نوع سراميك ها كاربرد زيادي براي حمام و سرويس هاي بهداشتي دارند.

چسب پرسلان امكان چسباندن كاشي ها و سراميك ها روي هر سطحي را فراهم مي كند و اين بدان معناست كه اگر شما بخواهيد يك قسمت از سراميكهاي منزل خود را عوض كنيد كاري بسيار راحت است بدون اين كه گرد و خاك و كثيف كاري داشته باشيد.

در صورتي كه تمايل به سفارش و يا خريد چسب پرسلان و محصولات شيميايي ديگر را از شركت ما داريد با شماره هاي زير تماس بگيريد.

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۰۱ توسط:احسان زماني موضوع:

 روش راحت نصب كاشي

 روش راحت نصب كاشي

 

 چسب كاشي چيست ؟ميخواهيم بدانيم چه ويژگي ها و كاربرد هايي دارد ؟چسب كاشي جنسي نسبتاً جديد است كه براي چسباندن كاشي به جاي سيمان از آن استفاده مي شود. همچنين براي بندها بين كاشي نيز مي‌توان از چسب استفاده كرد و كاشي يا سراميك را مي توان به راحتي با اين چسباند. فراوان نسبت به نسبت به مصالح ساختماني مثل سيمان سفيد و گچ و غيره دارد .به علت مواد تشكيل دهنده  بسيار مرغوبي كه در آن به كار رفته آن  بسيار محكم است .و كاشي را خوب مي چسباند.

 اين مصالح ساختماني در كيسه هاي بزرگ و كوچك به صورت آماده در بازار وجود دارد. به خاطر اجزاي تشكيل دهنده خوبي كه دارد در ساختمان سازي كاربرد فراوان داشته و كار با اين نوع چسب بسيار ساده و راحت مي باشد به طوري كه اين جنس از مواد را با آب مخلوط كرده و تمامي درز هاي سراميك و كاشي و حتي سنگ و موزاييك را با آن پر ميكنيم .از تركيباتي كه در چسب كاشي به كار برده شده مي‌توان به مواد شيميايي و معدني مثل ماسه ريز و سيمان و افزودني هاي چسب دار اشاره كرد. در تهيه چسب كاشي سعي شده از موادي كه قدرت چسبندگي بالايي را دارند استفاده شود و هم اينكه اين جنس از مواد سبك بوده تا در هنگام كار با اين نوع از چسب كمترين انرژي و زمان را بگيرد .شركت ما نمايندگيهاي معتبري براي خريد و فروش چسب در تمامي استان ها و شهرستان ها دارد و اين نوع چسب   را با بهترين تركيبات و عالي ترين كيفيت  در خدمت شما عزيزان قرار مي دهد.

چسب كاشي مزيت‌هاي زيادي نسبت و مساله ديگر مثل گچ و سيمان و آهك دارد اولين و بهترين مزيت چسب كاشي قدرت بالا و چسبندگي آن مي‌باشد و اين چسبندگي به دليل مواد آلي است كه در آن وجود دارد . شركت ما چسب كاشي را به صورت خرده فروشي و عمده فروشي در اختيار شما عزيزان قرار مي‌دهد .اين شركت مشاوران با تجربه را استخدام كرده كه اگر شما راهنمايي بخواهيد كمكتان كنند.

و همين كه كارگراني دلسوز دارد تا بسته‌هاي چسب را برايتان در هر نقطه و مكان است كه بخواهيد بفرستند. و دومين مزيت اين چسب ها و مقاومت و استحكام بالاي آن ميباشد چسب كاشي بعد از اينكه كاملاً خشك شده در مقابل فشار و سنگيني و حتي رويدادهايي مثل زلزله بسيار محكم و مقاوم استگ اين چسب ضد آب بوده و با در اثر آب و رطوبت مقاومت بالايي دارد و حتي مي توان گفت كه با اين چسب از نفوذ آب به لايه‌هاي زيرين ساختمان جلوگيري مي‌شود چسب كاشي براي سرويس هاي بهداشتي حمام و آشپزخانه كاربرد فراواني دارد

 چون قدرت نفوذ رازير به زمين به صفر مي رساند.

ما در شركت خود با داشتن متخصصان خوب مشاورين رايگان تمامي اين اطلاعات را در اختيار شما قرار مي دهيم چسبها در شركت ما استاندارد است و شما از سلامت آن اطمينان داشته باشيد .در اين شركت تمامي اطلاعات استفاده از چسب ها روي پاكت ها درج شده تا شما به راحتي از اين چسب ها استفاده كنيد .چسب هاي كاشي گرد و خاك نداشته و از نظر اقتصادي بسيار مقرون به صرفه مي باشد .در شركت ما اين چسب ها را به دو صورت پودري و خميري به شما مشتريان عزيز و گرامي ارائه مي دهد چسب پودري را تنها با يك مقدار از آب مخلوط كرده بدون اينكه كثيف كاري شود استفاده كنيد.

 

 

 و نوع ديگر از چسب چسب خميري ميباشد كه احتياجي به مخلوط كردن با آب هم ندارد بسيار مقاوم و محكم است ما در شركت خود مفتخريم كه اين مساله را به اندازه كافي داشته و هر موقع كه شما بخواهيد در اختيارتان قرار مي دهيم با شماره هاي زير تماس گرفته و از مشاورين ما درباره چسب هاي كاشي راهنمايي بگيريد اين شركت ۲۴ ساعته و در تمام طول روز حتي ايام تعطيل يكسره باز و آماده ارائه خدمات مي باشد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۳۳ توسط:احسان زماني موضوع:

قيمت هاي ارسال بار به نقاط مختلف مشهد

 قيمت هاي ارسال بار به نقاط مختلف مشهد

 

ارزانترين نرخ كرايه حمل بار و اثاثيه از اصفهان به مشهد را با شركت ما تجربه كنيد هزينه ارسال بار از اصفهان به مشهد در شركت ها متغير بوده و نسبت به خدماتي كه براي شما انجام مي دهند كرايه و هزينه آن فرق مي‌كند حمل اثاثيه و بار در خاور و نيسان و با توجه به اين كه مسقف باشد يا روباز مهم است شركت ما در تلاش است كه شما با خيالي راحت و آسوده حمل و نقل اثاثيه خود را چه در منزل و چه در اداره به ما بسپاريد اين  شركت در شهرهاي مختلف مثل خميني‌شهر و شاهين‌شهر نمايندگي دارد و شما به راحتي مي توانيد از اين شهرها بارهاي خود را به مشهد رسانده و با سپردن بار به شركت ما خيالي آسوده  داشته باشد.

البته تعرفه ها و هزينه هاي حمل و نقل در شهرستان ها متفاوت مي باشد مثلاً كرايه بار از شاهين شهر به مشهد با هزينه بار از خميني شهر به مشهد فرق دارد .شركت ما با داشتن ماشين هاي سبك و سنگين در حمل محموله و كالاي شما تجربه اي به ياد ماندني را براي شما به ارمغان مي آورد اين شركت كالايي شما را بيمه كرده وباربيمه نامه دارد.

جالب توجه است كه بدانيد شما مي‌توانيد در اين شركت به صورت آنلاين محموله و اثاثيه خود را از مبدا تا مقصد زير نظر داشته و اين يكي از افتخارات شركت ما مي باشد.

 ما در شركت خود با بيمه كردن بار خيال مشتري را راحت كرده كه اگر خسارتي به بار مشتري وارد شد ما جبران مي كنيم. هزينه ارسال بار از اصفهان به مشهد در تمامي نقاط اصفهان متغير است و شما بايد قبل از از آنكه تصميم به حمل و نقل كالا خود بگيريد از شركت ما استعلام گرفته و قيمت ها و كرايه ماشين ها را سوال كنيد.

ما در شركت خود همواره در تلاش هستيم تا مشتري را از سلامت كاركنان ،راننده و ماشين با بيمه و كارت سلامت مطمئن كنيم.

اين شركت با ارائه ارزانترين تعرفه ها و هزينه هاي حمل بار و اثاثيه منزل از اصفهان به مشهد و تمامي شهرهاي اين استان با انواع كاميون ها وتريلي ها و ده چرخ ها خدمات ويژه اي را به شما مشتريان عزيز و گرامي ارائه مي دهد كاميون ها و نيسان و يا تريلي به درخواست شما بوده و نسبت به بار و حجم و نوع آن متفاوت است متخصصان ما با بررسي كردن  به اينكه ماشين ها مسقف بوده و يا روباز شما را راهنمايي مي كنند تا شما  از ايمني وسايل خود مطمئن شويد.

شركت ما تخفيف ويژه‌اي براي اثاث كشي و باربري ا انجام مي‌دهد .اين يك ادعا نيست كه ما براي اثاث كشي و حمل بار به شما تخفيف مي دهيم وشما از تمامي خدمات شركت ما بهره مند خواهيد شد. مشاورين ما به صورت رايگان در طول شبانه روز و حتي ايام تعطيل در خدمت شما مي باشند .

ما در بين ده ها شركت در اصفهان با نامي آشنا خدمات ويژه‌ا اي را به شما ارائه ميدهيم

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۶:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

قيمت هاي انتقال بار به تهران

قيمت هاي انتقال بار به تهران

 

امروزه همه از حمل و نقل و باربري و تبادلات بين كلانشهرها آگاهي كامل دارند و نمونه بارز آن هم حمل بار از اصفهان به تهران و برعكس مي باشد و علت آن هم براي همه روشن است كه به خاطر وجود واحدهاي صنعتي و توليدي و تجاري زيادي كه در اصفهان وجود دارد ارسال بار در طول  شبانه روز بسيار زياد انجام ميشود.

در شركت ما حمل و نقل بار و محمول روزانه هزاران بار از اصفهان به تهران و بقيه شهرهاي ديگر كشور انجام مي پذيرد حتي بصورت بين المللي در حمل و نقل كالا دستي دارد.شركت ما با افتتاح نمايندگي در اصفهان باعث شده كه حتي با شركتها و ارگانهاي ديگر قرار داد   بسته و آمادگي همكاري خود را اعلام مي دارد در شركت ها هزينه سال بار از اصفهان با تهران متفاوت ميباشد.

مادر شركت خود تمامي تلاشمان را مي كنيم تا هزينه ارسال بار از اصفهان به تهران با نازلترين قيمت در اختيار شما مشتريان عزيز قرار گيرد تبادلات و حمل و نقل محموله و بار از راه زميني قدمتي ديرينه داشته است .اين محموله ها با ماشين آلات و تجهيزات پيشرفته از اصفهان به تهران و برعكس انجام ميشود.

هزينه و تعرفه باربري از اصفهان به تهران به عوامل مختلفي بستگي دارد تعرفه و كرايه حمل بار با تريلي و همچنين هزينه كرايه وانت بار فرق ميكند.

يا اينكه بخواهيد بار خود را از اصفهان به تهران ببريد يا به شهرستان هاي تهران تعرفه باربري بين شهرهاي مخصوصاً بين اصفهان و تهران متفاوت بوده و امروزه به سختي مي توان شركت يا باربري را پيدا كنيد كه تعرفه و هزينه ثابتي داشته و ليست مشخص و معلومي را به شما مشتري ارائه دهد.

 

 هزينه باربري با كاميون بين شهري نسبت به عرضه و تقاضا به طور ثابت و قطعي مشخص نيست .پيشنهاد مي كنم از شركت ما استعلام گرفته و حمل و نقل محموله خود را به شركت ما بسپاريد در شركت باربري ما تلاش‌هاي فراواني كرده تا نرخ‌هاي حمل و نقل را با كمترين قيمت به شما ارائه دهيم .هزينه ارسال بار از اصفهان به تهران را در شركت ما با مشاورين خبره و متخصصين زبده ي ما تجربه كنيد ما در شركت خود از نظر تجربه حرف اول را مي‌زنيم.

بارهاي شما را بيمه كرده و از مبدا تا مقصد محموله هاي شما را تضمين مي كنيم علت اينكه در شركت ها نخواي كرايه نوسان دارد و بالا و پايين مي‌شود عوامل متعددي دخالت دارند مثل وه و تره بار به خاطر اينكه قيمت ها بالا بالا و پايين مي‌شود هزينه و كرايه كاميون ها و انسان‌ها نيز تغيير مي‌كنند بعضي موقع هم اتفاق هايي بد و ناگوار مثل سيل و زلزله درخواست‌ها را كم كرده و هزينه‌ها پايين مي آيد ولي شركت ما تمامي سعي و تلاش خود را مي‌كند تا به هيچ كس ضرري وارد نشود مشاورين رايگان ما در طول شبانه روز و حتي ايام تعطيل آماده پاسخگويي و ارائه خدمات به شما مشتريان عزيز گرامي مي باشد.با شركت ما در تماس باشيد و با خيالي راحت كالاي خود را به ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۲:۱۴ توسط:احسان زماني موضوع:

قيمت هاي ارسال بار ترافيكي

قيمت هاي ارسال بار ترافيكي 

 

 

حمل و باربري بار ترافيكي با بهترين و كمترين قيمت از اصفهان در شركت ما انجام مي گيرد هزينه ارسال بار ترافيكي از اصفهان در اين شركت بسيار ناچيز بوده و ما مفتخريم كه با بيش از نيم قرن سابقه درخشان در حمل و ارسال بار ترافيكي از اصفهان در خدمت شما مشتريان گرامي مي باشيم .ارسال و باربري تمامي محموله ها و بار ترافيكي را شركت ما بيمه كرده و همراه با بيمه نامه ايران در خدمت شما قرار مي دهد كه كمترين قيمت براي حمل و نقل كالاهاي شما با بهترين برنامه ريزي در شركت ما زير نظر متخصصان ما انجام ميپذيرد فقط كافيست با يك تلفن بهترين و سالم ترين ماشين ها و تريلر ها را از ما بخواهيد.

نرخ كرايه و هزينه ارسال بار ترافيكي از اصفهان و در تمامي مناطق ايران داراي يك نرخ مشخص و معلوم نمي باشد به خاطر همين براي استعلام گرفتن از نرخ كرايه بايد با شركت هما تماس گرفته و نوع محموله خود را ذكر كنيد تا متخصصان ما شما را راهنمايي كرده و بسته به نوع كالايي شما نوع تريلي كمرشكن را معين كنند نوع بار شما را بايد كارشناسان ما بررسي كنند تا بتوانند مجوز از وزارت راه بگيرند. مجوز براي حمل بار و محموله شما بسته به نوع بار و مقدار آن فرق مي‌كند و علاوه بر آن هزينه بيمه نامه هم به هزينه مجوز اضافه شده و در نهايت قيمت كلي بار ترافيكي مشخص ميشود.

براي حمل بارهاي ترافيكي بايد بيمه نامه كامل هم براي بار ترافيكي سنگين و فوق سنگين وجود داشته باشد چرا كه محموله داراي ارزش زيادي بوده و بايد حمل آن همراه با بيمه نامه باشد تا در صورت بروز هرگونه خسارت بتوان بتوان آن را جبران كرد در شركت ما اين يك اصل مهم بوده و علاوه بر بيمه محموله راننده هم بايد بيمه داشته باشد و در شركت ما رانندگان داراي كارت سلامت هستند.

در صورتي كه قيمت محموله تا ۱۰۰ ميليون تومان باشد شركت ما۳۵ هزار تومان هزينه بيمه از صاحبان كالا دريافت مي‌كند و اين در مقابل محموله شما قيمت ناچيزي است . براي اطلاع از هزينه حمل بار ترافيكي سنگين و فوق سنگين در اصفهان با كارشناسان ما در تماس باشيد تا راهنمايي هاي لازم را در خدمت شما عزيزان قرار دهند اين متخصصان در اولين فرصت هزينه حمل بار ترافيكي را استعلام گرفته و به شما اعلام مي كند

 براي اطلاع از ميزان هزينه و تعرفه باربري و محموله ترافيكي قبل از اينكه سفارش تريلي بدهيد مي توانيد با واحد تخصص در شركت ما تماس گرفته تا قيمت را به شما اعلام كنند مشاورين خبره ما شما را راهنمايي مي كنند. روزانه هزاران بار ترافيكي از اصفهان  به تمامي نقاط كشورمان ايران در شركت ما انجام ميگيرد حمل بار ترافيكي حتماً بايد استاندارد بوده و مشاوران و كارشناسان ما هستند كه در زمينه  استاندارد تخصص داشته و و امنيت محموله شما را تضمين مي كنند شفاف سازي در روند اعلام كرايه و هزينه محموله ترافيكي يكي ديگر از مزيت هاي شركت ما مي باشد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع:

انتقال حرفه اي بارهاي ترافيكي

انتقال حرفه اي بارهاي ترافيكي

 

نوع كالا در انتخاب وسيله حمل ل و نقل موثر است وجود جاده و راه ها در بسياري از مناطق باعث مي شود حمل و نقل انواع كالاهاي معمولي و حتي غير استاندارد در ابعاد بسيار بزرگ و كوچك از طريق زميني صورت گيرد . حمل بار ترافيكي از اصفهان با انواع خودروهايي مانند تريلر كمرشكن و يا تريلر ها ي خاص انجام مي شود از ويژگي‌هاي شركت ما اين است كه خودرو، ماشين آلات و تجهيزات با انواع تريلرهاي مخصوص انجام مي گيرد قابل توجه است كه محموله هاي ترافيكي سبك را با تريلي جابجا مي كنند. كانكس هاي بزرگ كه طولشان حداكثر يك و نيم تا دو متر از تريلي بيشتر است از جمله محموله هاي ترافيكي سبك به شمار مي‌آيد و شركت ما با داشتن اين كانكس ها تريلر هاي بزرگ در خدمت تمام مشتريان و شركت ها مي باشد و آمادگي اين را دارد كه با تمامي ارگان ها و شركت ها قرارداد بسته و با آنها همكاري كند .سرنوشت بار و محموله ترافيكي از اصفهان به شهرهاي مختلف را همه روزه با بهترين خدمات شركت ما بسپاريد.

در شركت ما حتي كليه ي  حمل و نقل هاي بين شهري بارهاي ترافيكي با ماشين هاي مخصوص انجام مي شود و اين شركت تلاش مي‌كند حمل و نقل بارهاي شما را به تمامي نقاط كشور پوشش دهد. شركت مايكي  از حرفه اي ترين و بهترين باربري هاي كشور براي جابجايي انواع دستگاه هاي بزرگ و قطعات نيروگاهي از اصفهان به هر نقطه از كشور كه شما مشتري گرامي بخواهيد آماده ارائه خدمات است.

 كارشناسان و متخصصان در شركت ما شما را راهنمايي كرده كه براي جابجايي و حمل بار ترافيكي از اصفهان بايد از كمرشكن استفاده كرد چون بهترين گزينه است.

البته در برخي موارد وقتي بارها وزن زيادي ندارند و با دشمن خيلي بزرگ است مي‌توان از تريلي كفي نيز استفاده كرد تريلي كفي توان حمل ۲۴ تن را دارد و ارتفاع اش نسبت به تريلي كمرشكن بلندتر است و ما در شركت خود تمامي امكانات را در اختيار شما عزيزان قرار ميدهيم .شركت ما متخصصان زيادي در حمل بار ترافيكي از اصفهان دارد .حمل بار ترافيكي از اصفهان به تمامي شهرستان هاي كشور در شركت ما با نهايت امنيت انجام مي شود.

شركت حمل و نقل بار ترافيكي در اصفهان با سابقه بيش از نيم قرن در زمينه حمل بارهاي سنگين و فوق سنگين يكي از قدرتمند ترين شركت ها در اين زمينه مي باشد .هزينه و قيمت بار ترافيكي به عوامل زيادي بستگي دارد به خاطر همين مي توان با قاطعيت قيمت و كرايه بار را مشخص كرد و نوشت متخصصان ما وقتي در محل حاضر مي‌شوند مي‌توانند بار را قيمت گذاري كنند.

شركت ما با كمترين قيمت حمل بار ترافيكي از اصفهان را بر عهده مي گيرد و مشاوره هاي رايگان در طول شبانه روز ۲۴ ساعته حتي ايام تعطيل فعاليت داشته و پاسخگوي شما مشتريان عزيز و گرامي مي باشند .حمل و نقل بار ترافيكي در شركت ما به نحو احسن انجام مي شود و شما مي توانيد عالي‌ترين سطح حمل و نقل ترافيكي از اصفهان را در شركت ما داشته باشيد.

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۶:۰۹ توسط:احسان زماني موضوع:

هزينه هاي حمل بار به نقاط مختلف

هزينه هاي حمل بار به نقاط مختلف

 

 

 حمل بار از اصفهان با ارزان ترين قيمت و در كوتاه ترين زمان ممكن را با شركت ما تجربه كنيد. اين شركت بارهاي شما را بيمه كرده  زير نظر بيمه ايران قرار گرفته و باران بيمه نامه به تمامي نقاط كشور حمل مي شود.و خدماتي در زمينه بسته بندي هاي محكم ارائه مي دهد حمل سريع  و ارزان انواع بارهاي شما در شركت ما امكان پذير است. وسيله نقليه با توجه به نوع بار و حجم آن و مسافتي كه بايد هم شود متفاوت است بعضي از بارها كم ولي حجم آنها زياد است در نتيجه ماشينها ي بزرگتري نياز است.

بعضي از بارها شكننده و حساس .شركت ما با توجه به نياز مشتري خدمات ارزان تري به شما عزيزان  ارائه ميدهد.

چون جمع آوري وسايل منزل هميشه نياز به حوصله و وقت آزاد زيادي دارد و هزينه زيادي هم بايد براي ان پرداخت كرد براي همه مخصوصا كارمندان بسيار وقت گير بوده و از نظر اقتصادي  به صرفه نيست از طرف ديگر تخصص نياز دارد شركت ما با داشتن كارگراني صبور و متخصصاني باتجربه با ارزانترين قيمتها در اصفهان آماده ارائه خدمات مي باشد.

قيمت حمل و نقل بارها در شركتها متفاوت مي‌باشد و  قيمت يكي از دغدغه‌هاي اصلي صاحبان كالا و بار است ما در شركت خود اين يك مشكل را براي شما مشتري عزيز و گرامي حل كرده ايم.

با شكستن قيمت ها خدمات ارزان تر و بهتري را به شما ارائه مي دهيم متخصصان و كارشناسان زبده اين شركت تمامي تلاش خودمي‌كنند تا حمل و نقل بار و بسته بندي آن براي مشتريان مقرون به صرفه باشد.

حمل و نقل بار در زمان كوتاه يكي از مشكلات صاحبان بار در اصفهان مي‌باشد اين كه كالاهاي با قيمت كمتري بسته‌بندي ودر ماشين  جاي شوند بسته بندي بايد استاندارد باشد

در شركت ما استاندارد بودن كالا را كارشناسان و متخصصان خبره تاييد ميكنند اين كار را به نحو احسن انجام ميدهند.

وباتجربه زيادي كه دارند بيشتر از شركتهاي ديگر احساس مسئوليت مي كنند.

 صاحبان كالا هميشه به دنبال اين هستند باربري و حمل و نقل ارزان باشد.

اين شركت با ارزان ترين قيمت ها در زمينه بسته بندي و حمل و نقل آماده ارائه خدمات مي باشد چون ايده هاي نو داردتلاش مي‌كند قيمت ها از بقيه شركت ارزان تر باشد .پرسنل هاي متعهد و مجرب در حمل بار و بسته بندي را در اين شركت مي توانيد پيدا كنيد حمل و جابجايي انواع بار مغازه ها ،بوتيك ها ،منازل و فروشگاهها در اين شركت انجام مي شود و شما مي توانيد از خدمات ارزان اين شركت در اصفهان استفاده كنيد

خدمات ارزان مثل بسته بندي و حمل و نقل بار با كادري مجرب و دلسوز انجام مي‌شود راننده هاي مهربان كه داراي كارت سلامت مي باشند براي حمل بار از اصفهان با انواع وسيله‌هاي نقليه استاندارد مثل انواع نيسان كاميون و خاور هاي سقف دار و رو باز با قيمت ارزان در اختيار شما قرار ميدهد.انواع تك و تريلي و غيره را براي باربري سنگ و مصالح ساختمان و تجهيزات تجاري با قيمت مناسب به شما مشتريان ارائه مي دهد.

 فقط كافيست با يك تماس ويا با وارد شدن به يك اپليكيشن ارزانترين ها را در شركت ما انتخاب كنيد.

 

 

 

هزينه هاي حمل بار به نقاط مختلف


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۲:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

انتقال بار به نقاط مختلف مشهد

انتقال بار به نقاط مختلف مشهد

 

امروزه حمل و نقل بين شهري نسبت به گذشته خيلي آسان تر شده است دليل اين آساني اين است كه ماشين هاي پيشرفته اي پيدا شده و شركت ما با استفاده از اين ماشين ها و تجهيزات پيشرفته حمل بار را به همه نقاط كشور مخصوصاً حمل بار از اصفهان به مشهد را انجام ميدهد.

شما به خاطر اينكه بار هاي تان را از اصفهان به مشهد جابجا كنيد به يك شركت باربري معتبر نياز داريد كه اين شركت تاييد شده باشد تا در صورت بروز مشكل بتوانيد از راه قانوني مشكل خود را پيگيري و حل كنيد .شركت ما علاوه بر اين مزيت ها تمام كالاهاي شما را از مبدا تا مقصد بيمه كرده و سالم تحويل شما مي دهد . برنامه‌ريزي دقيق اين شركت براي حمل بار از اصفهان به مشهد يكي ديگر از مزيت هاي اين ما مي باشد. برنامه ريزي دقيق شركت ما را كارشناسان و متخصصان برنامه ريزي انجام مي‌دهند كارتنهاي اين شركت بسيار محكم مي باشد و روي اين كارتون ها را با چسب هاي پهن كاركنان پوشانده و با ماژيك روي اين بسته بندي ها مي نويسند كه شكستني است يا وسايل ديگري درونش است اين كار باعث مي شود  وقتي بار به مقصد رسيد و شما خواستيد در بين كارتنها را باز كنيد خيلي راحت و بدون دغدغه فكري اين كار را انجام دهيد .كاركنان اين شركت از تمامي كالاهاي شما ليست برداري كرده و تا زماني كه بار به مقصد نرسيده اين ليست را در شركت خود نگهداري مي كنند.

شركت مايكي از نمايندگي هاي مهم براي جابجايي و حمل بار از اصفهان به مشهد است .ما مفتخريم كه حمل و نقل بار هاي بزرگ و كوچك خود را به ما  مي سپاريد و ما با توانمندي كه داريم اين كار را با امنيت كامل به سرانجام مي رسانيم شركت مايكي از مجهزترين شركت‌ها ها در اصفهان با ارائه بسته بندي استاندارد ،ماشين هاي به روز و سالم ، كاركنان متعهد و متخصصان دلسوز مي باشد.و از همه مهمتر رانندگاني خوش  اخلاق خوش برخورد دارد.

در اين شركت تمامي خدمات براي حمل و نقل كالا به شما ارائه مي گردد و در زمينه حمل جهيزيه عروس و داماد از اصفهان به مشهد شركت ما خدمات ويژه اي را انجام داده است.

راه هاي مختلفي براي انتقال انواع كالاها وجود دارد راه هاي زميني ،هوايي و يا ريلي كه خوشبختانه با پيشرفت علم و تكنولوژي در ايران شما مشتريان عزيز مي توانند از هر كدام از اين راه ها كه خواستيد كالاهاي خود را از اصفهان به مشهد حمل كنيد.

راه هاي هوايي براي حمل اثاثيه منزل از اصفهان به مشهد بسيار مناسب است و شركت ما در اين زمينه فعاليت هاي چشمگيري داشته و داراي متخصصان با تجربه‌اي است كه مي‌توانند در طول شبانه روز ۲۴و ساعته و حتي ايام تعطيل به سوالات شما پاسخ داده و شما مشتريان عزيز را راهنمايي كنند

فقط كافيست قبل از حمل و نقل كالاهاي خود از شركت ما استعلام گرفته و گفته هاي ما را تاييد كنيد

ما افتخار مي‌كنيم كه براي انتقال كالاي خود از اصفهان به مشهد شركت ما را انتخاب ميكنيد . با شماره تلفن هاي زير تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

ارسال بار به نقاط مختلف ايران

ارسال بار به نقاط مختلف ايران

 

اگر قصد حمله بار از اصفهان به تبريز را داريد با ما تماس بگيريد شركت ما در زمينه حمل بار به تبريز فعاليت‌هاي گسترده‌اي دارد و خدمات مشاوره اي را به صورت ۲۴ ساعته رايگان و در طول شبانه روز حتي روزهاي تعطيل به شما عزيزان ارائه مي دهد اگر ميخواهيد بار خود را از اصفهان به تبريز ارسال كنيد بار از هر جنسي كه باشد اين حمل و نقل را به شركت ما بسپاريد شما ميتوانيد در شركت ما به صورت آنلاين پيگير كالاي خود از مبدا تا مقصد باشيد. حمل بار از اصفهان به تبريز با صدور پروانه انجام مي شود.

ارسال انواع بار با روش‌هاي مختلف بارگيري و تخليه با كاظم متخصصي را به شركت ما بسپاريد تمامي رانندگان و كاركنان در شركت ما داراي كارت سلامت و مجوز باربري هستند حمل و نقل بار در شركت ما از اصفهان به تبريز و تمامي روستاهاي تبريز انجام مي شود نامه نامه در شركت ما از معتبرترين بيمه نامه ها مي باشد و از زماني كه شما بارنامه خود را ثبت مي كنيد تا هنگام رسيدن به مقصد تحت پوشش بيمه ما قرار مي‌گيرد هزينه بيمه در شركت ما به اين صورت است كه به ازاي هر ۱۰ ميليون تومان بارفقط وفقط ۳۵ هزار تومان از صاحب بار دريافت مي‌شود و اين مبلغ در ازاي اينكه اگر بارش مادر را خسارت ببيند خيلي ناچيز است و اين شركت تا سقف ۳۰ ميليون تومان بارهاي شما را بيمه مي‌كند بيمه نامه در شركت ما بيمه ايران ميباشد كه خدمات گسترده‌تري را به مشتريان گرامي ارائه مي دهد . براي ارسال بار خود از اصفهان به تبريز با توجه به حجم و وزن انها مي توانيد ماشين ها و تريلي هاي متفاوتي را انتخاب كتيد. تمامي ماشين هاي اين شركت سقف دار بوده و با توجه به درخواست شما رو باز هم دارد و هيچ گونه آسيبي در حمل و نقل بار شما از اصفهان به تبريز وارد نخواهد شد.كاميونها داراي اتاقكها كوچك وبزرگ هستند.

با كارشناسان ما تماس بگيريد قبل از اينكه قصد جابجاي بار خود را داشته باشيد.

حمله بار در شركت ماار اصفهان به  تبريز و برعكس زمان‌بندي دقيقي دارد. كاركنان ما بسيار منظم و مسئوليت پذيربوده و با هماهنگي هاي لازم در هنگام جمع آوري بار و هم در هنگام تخليه بار تمام تلاش خود را مي كنند.

 

و شما با خيالي آسوده بار هايتان را به ما بسپاريد.

شركت ما با داشتن سابقه طولاني و درخشان در زمينه حمل و نقل بار توانسته با شركتها و كارخانجات زيادي قرارداد بسته و خدمات گسترده اي را در زمينه حمله بارچه تجاري و چه صنعتي انجام دهد.

همچنين اين شركت در زمينه حمل جهيزيه نيز خدمات چشمگيري را به عروس و دامادهاي عزيز ارائه مي دهد پس با شركت ما نگران حمل و نقل جهيزيه خود نباشيد.

 

 همان طور كه در منزل نشسته ايد وارد اپليكيشن شركت شده مبدا و مقصد را انتخاب كرده روز و ساعت را مشخص كنيد و بقيه كارها را بدون هيچ نگراني به شركت ما بسپاريد.

و يا با شماره تلفن هاي ما تماس بگيريد

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۴۴ توسط:احسان زماني موضوع: