مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ليفت با نخ به چه صورتي است؟

ليفت با نخ به چه صورتي است؟

 كاشت نخ يكي از جديدترين روش‌ها براي ليفت صورت و بدن است و طرفداران زيادي دارد. اين روش براي ليفت صورت، پيشاني، ابرو، چشم، گونه، خط فك و گردن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. روش درمان به اين صورت است كه بعد از ايجاد سوراخ‌هاي كوچك روي پوست، نخ ليفتينگ با سوزن وارد بافت‌هاي زير پوست مي‌شود و شبيه قلاب به اين بافت‌ها وصل مي‌شود و پوست بالا كشيده مي‌شود. كاشت نخ  بايد در كلينيك زيبايي انجام شود و حدودا ۴۰ دقيقه طول مي‌كشد. دوام و ماندگاري ليفت صورت با نخ به فاكتورهايي مثل ژنتيك و سبك زندگي شما بستگي دارد. اين روش كاملا ايمن است و ميزان كلاژن توليدي در پوست را افزايش مي‌دهد.

ليفت صورت

 ليفت صورت فقط روي دو سوم پايين صورت متمركز است. افراد به دلايل مختلفي ليفت صورت انجام مي‌دهند و يكي از دلايل معمول آن كمك به پنهان كردن علائم پيري‌ست. مجموعه ما با انجام ليفت با نخ در اصفهان به شما كمك مي كند تا علائم پيري ظاهر شده روي پوست تان را درمان و برطرف كنيد و در هر سني صورت جواني داشته باشيد.

 

ليفتينگ صورت يعني از بين بردن پوست اضافي، صاف كردن چين و چروك و سفت شدن بافت و ماهيچه‌هاي  صورت كه شامل ليفت ابرو و چشم نمي‌شود.

 

براي ليفت صورت روش‌هاي مختلفي وجود دارد:

 

  • جراحي
  • كرم‌هاي ليفتينگ
  • بوتاكس، پركننده‌ها(چربي و ژل)
  • ميكرونيدلينگ
  • كاشت نخ
  • هايفو
  • آر اف فركشنال
  • IPL
  • فوتونا

جراحي:

 هدف از جراحي ليفت صورت، رفع افتادگي پوست و جوانسازي صورت است. در اين روش، افتادگي پوست اطراف فك، غبغب، اطراف دهان و بيني، گردن و زير چانه تحت درمان قرار مي گيرد. جراحي ليفتينگ صورت معمولاً به صورت سرپايي انجام مي شود. ممكن است شامل بي حسي موضعي و يا بيهوشي عمومي باشد. جراح برشي از پشت گوش تا خط مو و همچنين از پشت گوش به قسمت پشت سر ايجاد مي كند. ممكن است يك برش كوچك يا بريدگي در زير چانه ايجاد شود تا پوست و بافت عميق تر گردن محكم شود. سپس برش ها با بخيه ها بسته مي شوند.در جراحي، پوست كشيده و در نتيجه محكم مي‌شود، اما بافت كلي پوست شما بهبود نميابد. اين روش با درد و خونريزي همراه است و به دوران نقاهت و مراقبت نياز دارد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۱:۵۱ توسط:احسان زماني موضوع:

دكتر متخصص تغذيه 

دكتر متخصص تغذيه 

رژيم غذاي و وضعيت تغذيه اي بر نتايج سلامتي تاثير مي گذارد. افزايش جهاني بيماري هاي غير واگير مرتبط با رژيم غذايي به تغذيه به اين معني است كه بيش از هر زمان ديگري ضروري است همه متخصصان مراقبت mal علاوه دو برابر چاقي و سو هاي بهداشتي قادر به ارائه حداقل توصيه هاي اساسي تغذيه اي مبتني بر شواهد باشند. بهبود رژيم غذايي فرد به مواردي بيش از ارائه اطلاعات نياز دارد، بلكه براي تغيير و حفظ رفتارهاي جديد به پشتيباني مداوم و طولاني مدت نياز دارد. 

يك كارشناس تغذيه اذعان مي كند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست. 

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند.

متخصصان تغذيه در محيط هاي مختلفي از جمله بيمارستان ها، مراكز خرده فروشي و مراكز تناسب اندام دولتي يا خصوصي فعاليت مي كنند، پس از اتمام تحصيلات مورد نياز، سپس مي توانند  محلي را كه مي خواهند در آن كار كنند را انتخاب كنند. به عنوان يك متخصص تغذيه، هنگام شروع سفر خود به سمت سلامتي، به شما انگيزه مي دهند و تشويقتان مي كنند. هنگامي كه مشتريان شروع به درك دليل نياز به انتخاب بهتر غذا و سبك زندگي مي كنند، مي توانيد آن را تشويق كنيد كه فراتر از اهداف خود باشند و نحوه برخورد خود با سلامتي را براي هميشه تغيير دهند.

يك دكتر تغذيه در اصفهان مي تواند به شما در درك شرايط و چگونگي تاثير مواد غذايي بر روي آن كمك كند. به علاوه يك متخصص تغذيه يك برنامه غذايي را براي شما قرار مي دهد كه داراي مواد مغذي مورد نياز براي مديريت شما باشد.

اگر شما در حال مراقبت از افراد مسن هستيد مي بايست دستور غذايي مناسبي را داشته باشيد تا بتوانيد تمامي مواد مورد نياز بدن آن ها را تامين كنيد. يك رژيم غذايي مناسب در رابطه با ذائقه افراد نيز مي تواند تاثير گذار باشد. ممكن است شما به دليل اضافه وزن به كارشناس تغذيه مراجعه كرده باشيد، اين مسئله را از ياد نبريد كه رژيم غذايي به معناي از بين بردن علايق خود نيست بلكه شما با توجه به داشتن يك دكتر رژيم مي توانيد به وزن ايده آل خود برسيد در حالي كه از هيچ غذاي مورد علاقه اي دست نكشيده ايد. 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۰۷ توسط:احسان زماني موضوع:

كارشناس تخصصي تغذيه

 كارشناس تخصصي تغذيه

رژيم غذاي و وضعيت تغذيه اي بر نتايج سلامتي تاثير مي گذارد. افزايش جهاني بيماري هاي غير واگير مرتبط با رژيم غذايي به تغذيه به اين معني است كه بيش از هر زمان ديگري ضروري است همه متخصصان مراقبت mal علاوه دو برابر چاقي و سو هاي بهداشتي قادر به ارائه حداقل توصيه هاي اساسي تغذيه اي مبتني بر شواهد باشند. بهبود رژيم غذايي فرد به مواردي بيش از ارائه اطلاعات نياز دارد، بلكه براي تغيير و حفظ رفتارهاي جديد به پشتيباني مداوم و طولاني مدت نياز دارد

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند.

بهترين كارشناس تغذيه در اصفهان از يك روش عملي مبتني بر غذا براي ارزيابي عادات فرد و ايجاد يك برنامه غذايي شخصي استفاده مي كنند. شما به عنوان يك متخصص تغذيه، مشتريان خود را به سمت خوردن غذاهاي تازه و طبيعي راهنمايي كرده و آموزش هاي همراه را براي ترويج بيشتر تغذيه سالم ارائه مي دهد.متخصصان تغذيه به ايجاد برنامه هاي غذايي منحصر به فرد براي بهبود وزن، روحيه و انرژي كمك مي كنند. برنامه ريزي وعده هاي غذايي خانوادگي نيز اغلب بخشي از برنامه كاهش وزن است. علاوه بر برنامه ريزي غذا، يك متخصص تغذيه همچنين ممكن است مكمل هاي اساسي سلامتي را براي كمك به مشتري در دستيابي به اهداف سلامتي و كاهش وزن پيشنهاد كند.

متخصصان تغذيه در محيط هاي مختلفي از جمله بيمارستان ها، مراكز خرده فروشي و مراكز تناسب اندام دولتي يا خصوصي فعاليت مي كنند، پس از اتمام تحصيلات مورد نياز، سپس مي توانند  محلي را كه مي خواهند در آن كار كنند را انتخاب كنند. به عنوان يك متخصص تغذيه، هنگام شروع سفر خود به سمت سلامتي، به شما انگيزه مي دهند و تشويقتان مي كنند. هنگامي كه مشتريان شروع به درك دليل نياز به انتخاب بهتر غذا و سبك زندگي مي كنند، مي توانيد آن را تشويق كنيد كه فراتر از اهداف خود باشند و نحوه برخورد خود با سلامتي را براي هميشه تغيير دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۶:۳۹ توسط:احسان زماني موضوع:

روش هاي پرحجم كردن موي سر

روش هاي پرحجم كردن موي سر

كرم ها، جراحي ها و بسياري از رويكرد هاي ديگر براي پرپشت كردن مو در اصفهان هستند. اين روش هاي درماني معمول كاهش و كم خطر هستند و غالبا خطرناكند فاقد آن هستند. خوشبختانه، پيشرفت هاي اخير در پزشكي جامع منجر به توسعه يك درمان ترميم كننده مو بدون جراجي شده است.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

 

در كلينيك مدرن ليزر ما تمامي روش هاي مدرن را به كار گرفته ايم تا بتوانيم آنچه را كه مطابق با شماست را فراهم آوريم در واقع هدف ما ضخيم كردن مو در اصفهان به روش هاي متفاوت و متناسب با نيازهاي شماست.

يكي از مواردي كه ما در كلينيك مدرن ليزر به آن مي باليم اين است كه علاوه بر پر پشت كردن مو به ضخيم كردن مو در اصفهان نيز مي پردازيم و تمام تلاش خود را با بهترين متخصصان به كار گرفته ايم تا بهترين امكانات را با بهترين كيفيت در اختيار شما قرار دهيم.

ضخيم كردن مو همان چيزي است كه بسياري از ما به دنبال آن هستيم. ما در كلينيك مدرن ليزر از روش هاي كم تهاجمي و كم عوارض استفاده خواهيم كرد تا شما را دچار صدمه نكنيم و در عين حال به پرپشت كردن مو به روش هاي نوين نيز مي پردازيم و اين پرپشت كردن مي تواند به ضخيم كردن مو نيز منجر شود. اين روش با استفاده از پروتئين هاي بهبود دهنده و فاكتورهاي رشد در بدن خود، باعث آسيب ديدگي بافت آسيب ديده مي شود. اين روش درماني ريشه مو را با هدف تحريك چرخه رشد طبيعي مو، هدف قرار مي دهد. برخلاف روش هاي درماني ترميم موي جراحي، درمان هاي ترميم مو كاملا بدون عوارض هستند و مي توانند شما را به خواسته اي كه داريد برسانند چرا كه در اين روش عفونت بسيار كم است و پياز مو از خود شما گرفته مي شود.

اين روش درماني طبيعي براي پر پشت كردن مو، ممكن است رشد مو را نيز تا 40% افزايش دهد و اين به معناي يك معجزه مي باشد.

بسياري از روش هايي كه ما در مدرن ليزر به كار مي بريم، بدون درد و بدون عوارض مي باشند. همانطور كه مي دانيد پرپشت كردن مو و يا ضخيم كردن مو يكي از روش هايي است كه شما مي توانيد اعتماد به نفس خود را بازيابيد و عزت نفس خود را تقويت كنيد.

با روش هايي كه طي مشاوره هاي پي در پي توسط متخصصان انجام مي شود شما مي توانيد به اين نتيجه برسيد كه چگونه هم طول و هم ضخامت موي خود را افزايش دهيد و آن را بهبود ببخشيد.

حتما براي شما هم پيش آمده است كه مدت هاي طولاني از كرم ها و يا داروهاي بدون اثر استفاده كرده باشيد و از پر پشت كردن مو در اصفهان ناميد شده باشيد؛ اما واقعيت اين است كه اين روش تنها و آخرين روشي است كه شما به آن رجوع مي كنيد چرا كه مدرن ليزر با بهترين دستگاه ها و متخصصان شما را تا بهبودي كامل همراهي مي كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۵:۱۲ توسط:احسان زماني موضوع:

ضخيم كردن تارهاي مو 

ضخيم كردن تارهاي مو 

كرم ها، جراحي ها و بسياري از رويكرد هاي ديگر براي پرپشت كردن مو هستند. اين روش هاي درماني معمول كاهش و كم خطر هستند و غالبا خطرناكند فاقد آن هستند. خوشبختانه، پيشرفت هاي اخير در پزشكي جامع منجر به توسعه يك درمان ترميم كننده مو بدون جراجي شده است.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

 

در كلينيك مدرن ليزر ما تمامي روش هاي مدرن را به كار گرفته ايم تا بتوانيم آنچه را كه مطابق با شماست را فراهم آوريم در واقع هدف ما ضخيم كردن مو در اصفهان به روش هاي متفاوت و متناسب با نيازهاي شماست.

يكي از مواردي كه ما در كلينيك مدرن ليزر به آن مي باليم اين است كه علاوه بر پر پشت كردن مو به ضخيم كردن مو در اصفهان نيز مي پردازيم و تمام تلاش خود را با بهترين متخصصان به كار گرفته ايم تا بهترين امكانات را با بهترين كيفيت در اختيار شما قرار دهيم.

ضخيم كردن مو همان چيزي است كه بسياري از ما به دنبال آن هستيم. ما در كلينيك مدرن ليزر از روش هاي كم تهاجمي و كم عوارض استفاده خواهيم كرد تا شما را دچار صدمه نكنيم و در عين حال به پرپشت كردن مو در اصفهان به روش هاي نوين نيز مي پردازيم و اين پرپشت كردن مي تواند به ضخيم كردن مو  نيز منجر شود. اين روش با استفاده از پروتئين هاي بهبود دهنده و فاكتورهاي رشد در بدن خود، باعث آسيب ديدگي بافت آسيب ديده مي شود. اين روش درماني ريشه مو را با هدف تحريك چرخه رشد طبيعي مو، هدف قرار مي دهد. برخلاف روش هاي درماني ترميم موي جراحي، درمان هاي ترميم مو كاملا بدون عوارض هستند و مي توانند شما را به خواسته اي كه داريد برسانند چرا كه در اين روش عفونت بسيار كم است و پياز مو از خود شما گرفته مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۹:۳۶ توسط:احسان زماني موضوع:

برطرف كردن ريزش موي سر

برطرف كردن  ريزش موي سر

 

 پلاسماي غني از پلاكت يا prp، يك روش درماني است، كه از قابليت‌هاي طبيعي بدن براي درمان بدن استفاده مي‌كند. prp، براي رفع ريزش مو در اصفهان ، بهبود روند درمان كاشت مو ، درمان آسيب‌هاي ارتوپدي،‌ آرتروز، بهبود آسيب‌ديدگي‌هاي ورزشي، صدمات حاد ماهيچه‌ها و رباط‌ها و كاهش و بهبود التهاب ناشي از آن‌ها، توسط مجموعه مدرن ليزر انجام مي‌شود.

Prpدر اصفهان چگونه كار مي‌كند؟

 خون، حاوي گلبول‌هاي قرمز، سلول‌هاي سفيد و پلاكت‌ها است. پلاكت‌ها حاوي صدها پروتئين به نام فاكتورهاي رشد هستند و چندين نقش مهم در بدن ايفا مي‌كنند:

  1. باعث لخته شدن خون در محل زخم مي‌شوند، تا خونريزي ادامه پيدا نكند.
  2. به بهبود زخم‌ها و صدمات كمك مي‌كنند.

تحقيقات نشان داده است كه، تزريق غلظت بالاي پلاكت به بهبود قسمت‌هايي از بدن كه ملتهب شده‌اند يا آسيب ديده‌اند كمك مي‌كند؛ چون غلظت بالاي پلاكت، غلظت بالايي از فاكتورهاي رشد را دارد، و در نتيجه سرعت بهبود بيشتر مي‌شود.

يك نمونه خون از فرد تحت درمان گرفته مي‌شود، و طي يك فرآيند سانتريفيوژ با دستگاهي مخصوص، پلاكت‌ها از محتويات ديگر خون جدا مي‌شوند؛ سپس اين پلاكت‌ها كه غلظت آن‌ها افزايش پيدا كرده است، با خون باقيمانده تركيب مي‌شوند.غلظتي از اين پلاكت‌ها به ناحيه‌‌‌ي تحت درمان، تزريق مي‌شود و رشد سلول‌هاي بدن، در محل تزريق تحريك مي‌شود و افزايش مي‌يابد.

چون در اين تزريق، غلظت بالايي از پلاكت‌ها وجود دارد (۵ تا ۱۰ برابر بيشتر از خوني كه پلاكت‌هاي آن جدا نشده است)، به جرات مي‌توان گفت كه Prp ، سرعت درمان و بهبودي را افزايش مي‌دهد.

  • مي‌توان prpرا به دقت به منطقه آسيب‌ديده تزريق و آن را درمان كرد.
  • PRP ، همچنين براي بهبودي بعد از عمل جراحي برخي از صدمات نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد و به التيام بافت‌هاي بدن نيز كمك مي‌كند.

عواملي كه مي‌توانند اثربخشي درمان PRP را تحت تأثير قرار دهند عبارتند از:

  • ناحيه‌اي كه قرار است درمان شود
  • وضعيت سلامت بيمار

و اينكه آيا صدمه حاد است يا مزمن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۲:۳۴ توسط:احسان زماني موضوع:

ريزش مو سر 

ريزش مو سر 

ريزش مو مشكلي است كه آقايان و خانم‌ها در سنين مختلف با آن روبرو هستند. روش‌هاي بسياري براي مقابله با اين مشكل وجود دارد. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستيد كه مي‌خواهيد ريزش مو خود را درمان كنيد، اين مقاله را دنبال كنيد. درمان ريزش مو سر در اصفهان، يكي از خدمات مدرن ليزر است كه هم براي خانم‌ها و هم براي آقايان استفاده مي‌شود.

وراثت، تغييرات هورموني، استرس، و يا مصرف دارويي خاص، مي‌توانند از دلايل ريزش مو باشند. هركسي ريزش مو را تجربه مي‌كند، اما اين موضوع در آقايان شايع‌تر است.طاسي، به طور معمول، به ريزش بيش از حد مو از پوست سر گفته مي‌شود. ريزش ارثي مو با افزايش سن، شايع‌ترين علت طاسي است. برخي افراد ترجيح مي‌دهند ريزش موهاي خود را بدون درمان رها كنند و براي پوشاندن آن از روش‌هاي مختلفي مانند كلاه‌گيس، كلاه و پودر مو، استفاده مي‌كنند؛ اما بعضي ديگر به دنبال روش‌هاي موثر و دائمي براي درمان ريزش موي سر خود هستند.

كم پشت شدن تدريجي مو در بالاي سر، به وجود آمدن نقاط دايره‌اي و تكه تكه بدون مو در قسمت‌هاي مختلف سر، و سست شدن ناگهاني موها، از علائم ريطش موي سر مي‌باشند.

پي آر پي:

 

در درمان با PRP ، مقدار كمي خون از بدن فرد گرفته مي‌شود، سپس با يك روش خاص، خون از پلاسما جدا مي‌شود و دوباره به بدن تزريق مي‌شود. پلاسماي بدست آمده در اين مرحله، غني از سلول‌هايي است كه مربوط به فاكتور رشد و سلول‌هاي بنيادي مي‌شوند. از آنجا كه خون مورد استفاده در فرآيندPRP ، خون خود شخص است، هيچ واكنشي در سيستم ايمني رخ نمي‌دهد و حساسيت ايجاد نمي‌كند.

اين روش درماني با تقويت مو، از ريزش آن جلوگيري مي‌كند؛ پوست سر را نرم مي‌كند؛ و زخم و مشكلاتي كه ممكن است در طول فرآيند يا بعد از آن رخ دهد را به حداقل مي‌رساند.

در اين فرآيند، به ناحيه اي كه در آن ريزش مو تشخيص داده شده است، فيبروبلاست كه براي تغذيه و تقويت ريشه‌هاي مو است، تزريق مي‌شود. روش پي آر پي، به ويژه در از بين بردن ريزش مو ژنتيكي و ارثي مؤثر است. با پي آر پي، موهاي ناسالم و ريشه‌هاي ضعيف مو، دوباره تقويت مي‌شوند، مو زنده و پرپشت مي‌شود و ريزش آن متوقف مي‌گردد.

 مزوتراپي براي مو، روشي براي بهبود و درمان ريزش مو است. مزوتراپي، يك روش غير‌تهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) و بدون نياز به جراحي‌ست، كه در آن ويتامين‌ها، آنزيم‌ها و هورمون‌ها به لايه‌ي مياني پوست (درم) سر تزريق مي‌شوند؛ در واقع تغذيه و رطوبت لازم را به مو مي‌رساند و سوخت و ساز سلولي در پوست را افزايش مي‌دهد؛ اين فرايند، گردش خون در پوست سر را تسريع مي‌كند و مانع ريزش مو مي‌شود و به پرپشت شدن نواحي كم‌پشت كمك مي‌كند، اما براي قسمت‌هايي كه كاملاً خالي از مو هستند و فوليكول مو در آن نواحي از بين رفته است، موثر نيست. يكي ديگر از مشكلات پوست سر كه با مزوتراپي قابل درمان است، شوره سر است. با اين حال، اين گزينه درماني فقط بايد در مواردي كه شوره سر بسيار شديد است، مورد استفاده قرار بگيرد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

احيا  كردن موهاي سر 

احيا  كردن موهاي سر 

كراتين نوعي روش صاف كننده و احيا مو در اصفهان است كه كوتيكول مو را با پوششي از پروتئين مهر و موم مي كند و موخوره را از بين مي برد و به لطافت و درخشش مي افزايد. اين روند بسته به نوع مو ، طول و پر بودن ممكن است بين ۱ تا ۳ ساعت طول بكشد. قبل از درمان ، موها بايد كاملاً شامپو زده شوند تا روغن و باقي مانده محصول از آن گرفته شود تا آماده احيا مو شود. پس از شستن مو ، موها را به چهار بخش تقسيم مي كنم و با در نظر گرفتن زيرمجموعه هاي ۱/۲ اينچ تا ۱ اينچ ، محصول كراتين را از ريشه تا انتهاي آن شانه مي زنم تا از توزيع يكنواخت اطمينان حاصل شود. سپس شروع به خشك كردن مو مي كنم تا حدود ۷۵٪ خشك شود ، و يك بار ديگر ، موها را برش مي زنم و با برس دور موي گراز مو را صاف خشك مي كنم. هنگامي كه مو كاملا خشك شد ، من دوباره برش ايجاد مي كنم و قسمت هاي باقي مانده را با ۳-۸ عبور از آهن صاف اتو مي كنم.

درمان كراتينه براي درخشش و سلامت، پس از رنگ مو چه كاري انجام مي دهد؟

اين باعث مي شود موها صاف و قابل كنترل تر باشند. بعد از خدمات رنگي حتي عالي است، زيرا در رنگ شما مهر و موم مي‌كند و درخشش خارق العاده اي مي بخشد. براي مشتريان ، اعم از زن و مرد و همچنين مي تواند به موهاي بي نظم كمك كند چرا كه باعث مي شود تا شما هميشه مرتب باشيد و زمان كمتري را براي آماده كردن موهاي خود صرف كنيد.

كراتينه مو نوعي پروتئين است كه مو ، پوست و ناخن هاي شما را تشكيل مي دهد. كراتين همچنين مي تواند در اندام هاي داخلي و غدد شما ديده شود. كراتينه مو در اصفهان يك پروتئين محافظ است ، كمتر از انواع ديگر سلول هايي كه بدن شما توليد مي كند ، خراشيده يا پاره مي شود.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۸:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

ريباندينگ كردن مو 

ريباندينگ كردن مو 

ريباندينگ مو در اصفهان را مي توان از پرها ، شاخ ها و پشم حيوانات مختلف تهيه كرد و به عنوان ماده اي در مواد آرايشي مو استفاده كرد. از آنجا كه كراتين عنصر ساختاري موهاي شما است ، برخي از افراد معتقدند كه مكمل ها ، محصولات و روش هاي درماني كراتين ويا ريباندينگ مو مي توانند به تقويت موهاي شما كمك كرده و موها را سالم جلوه دهند.

افرادي كه از كراتين روي موهاي خود استفاده مي كنند ، گزارش مي دهند كه در نتيجه موهايشان نرم و راحت است. اين تأثيرات بسته به سالم بودن موهاي شما، ضخامت طبيعي موها و نوع درمان كراتينه بسيار متفاوت است. كراتين با صاف كردن سلول هايي كه روي هم قرار مي گيرند باعث ايجاد رشته هاي مو مي شود. لايه هاي سلول ها كه كوتيكول مو ناميده مي شوند ، از نظر تئوري كراتين را جذب مي كنند و در نتيجه موهايي پر و براق به وجود مي‌آيند. مكمل هاي كراتين را مي توانيد تقريباً در هر فروشگاه مواد غذايي بهداشتي براي فروش پيدا كنيد. مكمل هاي كراتين به صورت پودر و كپسول در مي آيند. مكمل هاي كراتين بدون خطر نيستند. در صورت استفاده بيش از حد ، مي توانند پروتئين زيادي در بدن شما جمع شوند.

كراتين نوعي روش صاف كننده و احيا مو است كه كوتيكول مو را با پوششي از پروتئين مهر و موم مي كند و موخوره را از بين مي برد و به لطافت و درخشش مي افزايد. اين روند بسته به نوع مو ، طول و پر بودن ممكن است بين ۱ تا ۳ ساعت طول بكشد. قبل از درمان ، موها بايد كاملاً شامپو زده شوند تا روغن و باقي مانده محصول از آن گرفته شود تا آماده احيا مو شود. پس از شستن مو ، موها را به چهار بخش تقسيم مي كنم و با در نظر گرفتن زيرمجموعه هاي ۱/۲ اينچ تا ۱ اينچ ، محصول كراتين را از ريشه تا انتهاي آن شانه مي زنم تا از توزيع يكنواخت اطمينان حاصل شود. سپس شروع به خشك كردن مو مي كنم تا حدود ۷۵٪ خشك شود ، و يك بار ديگر ، موها را برش مي زنم و با برس دور موي گراز مو را صاف خشك مي كنم. هنگامي كه مو كاملا خشك شد ، من دوباره برش ايجاد مي كنم و قسمت هاي باقي مانده را با ۳-۸ عبور از آهن صاف اتو مي كنم.

درمان كراتينه براي درخشش و سلامت، پس از رنگ مو چه كاري انجام مي دهد؟

اين باعث مي شود موها صاف و قابل كنترل تر باشند. بعد از خدمات رنگي حتي عالي است، زيرا در رنگ شما مهر و موم مي‌كند و درخشش خارق العاده اي مي بخشد. براي مشتريان ، اعم از زن و مرد و همچنين مي تواند به موهاي بي نظم كمك كند چرا كه باعث مي شود تا شما هميشه مرتب باشيد و زمان كمتري را براي آماده كردن موهاي خود صرف كنيد

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۰۹ توسط:احسان زماني موضوع:

ليفت كردن  ابروها

ليفت كردن  ابروها

دليل انجام ليفت ابرو در اصفهان به اين دليل است كه تمامي مردم به تعادل و زيبايي در صورت خود اهميت مي دهد. يكي از مواردي كه باعث زيبا تر شدن صورت انسان مي شود انحناي ابرو هاي به سمت بالا مي باشد. لازم به ذكر است كه اين مورد نه تنها در عصر جديد يكي از اركان زيبايي محسوب مي شود بلكه از ديرباز ابرو هاي به عنوان يكي از اجزاي بدن كه انسان را زيبا تر مي كند در متون و اشعار شاعران يافت مي شود.

ليفت در لغت اينگليسي به معناي بالا كشيدن مي باشد و به هرگونه اعمال براي بالا كشيدن ابرو به سمت پيشاني ليفت ابرو مي گويند. از انواع ديگر ليفتينگ مي توان به ليفت صورت و ليفت پيشاني نيز اشارده كرد.

براي رفع مشكل افتادگي ابروها، عمل ليفتينگ ابرو انجام مي شود كه باعث ليفت قسمت پيشاني و از بين رفتن چين و چروكهاي روي پيشاني فرد خواهد شد.

 علاوه بر صاف شدن پيشاني افراد و از بين رفتن خطوط اخم، عمل بالا كشيدن ابرو باعث مي شود كه چشم ها بازتر و سرزنده تر به نظر برسند. همين موضوع باعث مي شود كه صورت فرد جوانتر، زيباتر و شاداب تر شود.

چه افرادي نياز به ليفت ابرو دارند؟

  • افراد داراي ابروهاي افتاده
  • افراد داراي خطوط عميق در پيشاني
  • افراد داراي خطوط عميق بين دو ابرو

 

نكته: بهترين سن براي جراحي ليفت دايركت ابرو در اصفهان، بعد از 45 سالگي است. به طور كلي ليفت دايركت ابرو براي افراد زير 40 سال به هيچ عنوان توصيه نمي شود.

در افرادي كه بين 40 تا 45 سال سن دارند، بعد از انجام بررسي و معاينات لازم توسط پزشك و با صلاحديد ايشان امكان انجام جراحي وجود خواهد داشت.

ماندگاري ليفت ابرو

بايد بدانيد كه ماندگاري ليفت ابرو كاملا بسته به روش انجام و ميزان افتادگي ابرو ها مي باشد.اگر شما از طريق روش هاي جراحي اقدام به ليفت ابرو كنيد مانند ليفت ابرو با نخ كه از طريق جراحي صورت مي پذيرد كه دائمي مي باشد اما در عوض عوارضي دارد كه چشم پوشي از آن ها ناعادلانه مي باشد.

در غير اين صورت ليفت ابرو با چسب نيز داراي يك ماندگاري تقريبا يك ساله مي باشد كه از طريق كراتين مايع مي باشد. اما ليفت ابرو با هايفوتراپي در طي چند جلسه انجام مي شود كه ماندگاري آن در بهترين حالت 6 ماه به طول مي انجام اما با اين وجود مي توان گفت كه در بين روش هاي موجود بهترين گزينه مي باشد.

در كل مي توان گفت ميزان ماندگاري ليفت ابرو در اصفهان به روش انتخابي شما كاملا بستگي دارد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۱:۳۰ توسط:احسان زماني موضوع: