مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ميكرونيدلينگ 

ميكرونيدلينگ 

ميكرونيدلينگ در اصفهان يكي از جديدترين شيوه هاي درماني براي از بين بردن جاي بسياري از جراحت هاي پوستي مورد استفاده قرار مي گيرد. جالب است بدانيد كه اين شيوه به عنوان يكي از روش هاي درمان غير تهاجمي در نظر گرفته مي شود كه در ساليان دور به شكل ديگري با همين هدف جوانسازي پوست صورت مورد استفاده قرار مي گرفته است. چرا كه مصريان در گذشته با استفاده از ماسك هاي زبر خشن، مامند سنگ مرمر، لايه هاي مرده پوست را بر مي داشتند و در نتيجه راه را براي ساخت و ترميم مجدد پوست هموار مي نمودند.

پوست ما بر اثر استرس و اضطراب، غذاي بد، عوامل وراثتي، عدم مراقبت صحيح، تغيير وزن، افزايش سن، بارداري، بيماري هاي زمينه اي و غيره آسيب ديده است و دچار مشكل مي شود؛ در اين بين استفاده از برخي روش هاي درماني جهت بهبود اين آسيب ها ممكن است تا حد زيادي در زندگي ما تأثيرگذار باشد.

دكتر آندره كاميراند و همكارانش در مقاله ايدر سال ۱۹۹۷ با معرفي نيدل ابريشن پيشرفته گام مهم بعدي در باب نيدلينگ پوست را برداشتند. وي به روش Tattoing و با رنگ‌دانه همرنگ پوست نسبت به ترميم اسكار هيپوكروم صورت اقدام نمود. پس از يك تا دو سال، آن‌ها متوجه شدند بااينكه رنگ‌دانه مصنوعي كاملاً محوشده بود، جاي آن ملانين طبيعي جايگزين شده و همچنين بافت، ظاهر و رنگ اسكار بسيار بهبوديافته بود. اين اتفاق اين فكر را متبادر مي‌كرد كه تريپاناسيون (از ريشه يوناني تريپانون: با مته سوراخ كردن) اسكارها به روش tattoing مسئول بهتر شدن و رنگ‌دانه سازي مجدد اسكار است. آن‌ها به اين نتيجه رسيدند كه نيدلينگ اسكار به‌تنهايي موجب شكستن ساختار كلاژن و تجديد و تحريك ملانين سازي مي‌گردد . به دنبال كشف دكتر كاميراند، دكتر دس فرناندس يك استامپ نيدلينگ براي تحريك كلاژن معرفي كرد. بعدها وي غلتكي (رولر) با ۷۰ سوزن طراحي كرد كه استفاده از آن راحت‌تر بود.

امروزه با پيشرفت تكنولوژي دستگاه‌هاي پيشرفته و حرفه‌اي ميكرونيدلينگ جهت استفاده پزشكان در امر جوان‌سازي پوست توليدشده است. به‌صورت كلي مي‌توان گفت  اسكين نيدلينگ كه تحت عنوان ميكرونيدلينگ يا روش تزريق كلاژن نيز شناخته مي‌شود، يك روش غير جراحي كم تهاجمي است كه با ابزار ميكرونيدل آسيب كنترل‌شده‌اي به پوست فرد وارد مي‌كند.

 

روش كار ميكرونيدلينگ در اصفهان چگونه است؟

روش كار ميكرونيدلينگ به اين ترتيب است كه وسيله‌اي به نام «درمارولر» كه يك رولر غلتكي متشكل از سوزن‌هاي بسيار ريز از جنس فلز تيتانيوم و به قطر نيم يا حداكثر دو و نيم ميلي‌متر است، روي پوست كشيده مي‌شود و به اين ترتيب با نفوذ سوزن‌ها به لايه‌ي مياني پوست يا «درم» يك زخم كوچك و خون‌ريزي اندكي در پوست ايجاد مي‌شود كه بدن به آن واكنش نشان مي‌دهد و شروع به ترميم و بازسازي آن ناحيه مي‌كند.

در حقيقت، عملكرد روش ميكرونيدلينگ به اين صورت است كه وقتي غلتك داراي سوزن بر سطح پوست حركت داده مي‌شود، سوزن‌هاي ريز برحسب عمق و سرعتي كه پزشك آن را تعيين كرده، به‌صورت هم‌زمان به لايه‌ي دوم پوست يا درم وارد مي‌شوند (پزشك عمق و سرعت سوزن را بر حسب نوع پوست و چگونگي هدف مشخص مي‌كند). طي اين فرايند كلاژن و الاستين كه دو عنصر اصلي و مهم براي پوست هستند، توليد مي‌شود. با توليد كلاژن و الاستين، جاي زخم و جاي جوش و ديگر عارضه‌هاي پوستي به‌مرور زمان درمان مي‌شوند.

زخم هاي ايجاد شده باعث مي شوند كه سرم و ساير مواد درماني وارد منافذ پوست شده تا ترميم و بازسازي پوست از نو آغاز شود. به همين دليل معمولا قبلا از انجام اين كار، سرمي كه از موادي مانند ويتامين C، اسيد هيالورونيك و تشكيل شده است به روي پوست زده مي شود. استفاده از اين سرم در تسريع روند و ميزان توليد كلاژن و الاستين تاثير مثبتي داشته و در نتيجه موجب بازسازي و جوانسازي پوست صورت با سرعت بيشتري مي شود. اين كه ميزان عمقي وارد شدن سوزن ها در پوست تا چه اندازه باشد، به ميزان جراحت پوست و تشخيص پزشك بستگي دارد.

ميكرونيدلينگ روشي كاملا بدون درد است، اما در بيشتر موارد قبل از شروع درمان از كرم بي‌حسي استفاده مي‌كنند. در روش ميكرونيدلينگ برخلاف روش‌هاي ديگر مثل «ليزر» لايه‌ي «اپيدرم» آسيبي نمي‌بيند. بد نيست بدانيد كه از روش «ميكرونيدلينگ» براي رشد مجدد مو در روش‌هاي مدرن كاشت مو هم استفاده مي‌شود. به‌عقيده‌ي متخصصان پوست‌ومو در‌صورتي‌كه عمل ميكرونيدلينگ در مطب پزشك يا كلينيك‌هاي تخصصي پوست‌ومو انجام شود، مي‌تواند در حل بسياري از مشكلات پوستي مؤثر باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۴۷ توسط:احسان زماني موضوع:

ميكرو درم ابرشن 

ميكرو درم ابرشن 

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با ميكرودرم ابرشن در اصفهان آشنا كنيم. ميكروردم ابريژن سطح پوست را دوباره جوان مي‌كند، و در نتيجه چهر‌ه‌اي درخشان‌تر و شاداب‌تر خواهيد داشت. اين روش، فرآيند استفاده از كريستال‌هاي بسيار كوچك براي لايه‌برداري از پوست، و سپس استخراج باقي مانده‌ها و ناخالصي‌هاي پوست با مكش است. در اين روش، از مواد شيميايي استفاده نمي‌شود و يك روش غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) است. با استفاده از اين روش، پوست مرده و خشك سطح پوست از بين مي‌رود، تا پوست تازه و سالم زير بدن خود را نشان دهد.

اين دستگاه دو عملكرد دارد. در مرحله اول، دستگاه به آرامي پوست شما را مي‌تراشد- كه اين كار مي‌تواند با روش‌هاي ديگر هم انجام شود. كريستال‌هاي به كار رفته در اين روش، از موادي تشكيل شده‌اند كه رايج‌ترين آنها اكسيد آلومينيوم است، و مي‌تواند از اكسيد منيزيم، كلريد سديم و حتي الماس هم باشند!

در مرحله دوم، سلول‌هاي مرده پوست كه توسط كريستال‌ها خارج شده‌اند، از بين مي‌روند. اين كار توسط مكشي كه در داخل دستگاه تعبيه شده است، انجام مي‌شود و شدت اين مكش قابل تنظيم است.

مزاياي درمان

افزايش گردش خون

اين فرايند، گردش خون و غدد لنفاوي را در اعماق پوست بهبود مي‌دهد، كه باعث مي‌شود سلامت لايه‌هاي زيرين پوست افزايش يابد. افزايش جريان خون به معناي اكسيژن بيشتر و رسيدن مواد مغذي به سلول‌ها است؛ اين روند سلول‌ها را ترميم مي‌كند، بنابراين پوست تقويت مي‌شود و خاصيت ارتجاعي افزايش مي‌يابد.

 

تاثير محصولات مراقبت از پوست را افزايش مي‌دهد

اين روش، با از بين بردن سلول‌هاي مرده پوست و بهبود گردش خون، به جذب بيشتر محصولات مراقبت از پوست كمك مي‌كند؛ ‌براي مثال اگر از محصولات ضد آكنه براي پوست صورت‌تان استفاده مي‌كنيد، بعد از انجام اين روش، جذب و تاثيرگذاري اين محصولات روي پوست‌تان بيشتر مي‌شود و نتايج بهتري دارد.

 

اندازه و سلامت منافذ پوست

نه تنها مي‌تواند منافذ باز پوست را ببندد، بلكه تعداد آنها را نيز كاهش مي‌دهد. همه ما از بدو تولد روي پوست‌مان منافذ باز داريم، اما برخي از عوامل خارجي باعث بزرگتر شدن آن‌ها مي‌شود. منافذ پوست در اثر آلودگي و چرب شدن پوست، افزايش سن، پيري پوست‌ و نور خورشيد، بزرگ مي‌شوند. اين روش درماني مي‌تواند به درمان منافذ باز پوست كمك كند و با بهبود گردش خون، التهاب پوست را كاهش دهد و پاكيزگي و سلامت طبيعي پوست را افزايش دهد.

 

ايمن بودن

در حال حاضر بسياري از افراد اين شيوه‌ را به ساير روش‌هاي درماني مانند درمان با ليزر و لايه‌برداري شيميايي ترجيح مي‌دهند، زيرا ايمن‌تر است و نتايج عالي به همراه دارد. يكي از بي‌خطرترين روش‌هاي زيبايي و جوانسازي پوست است كه شما مي‌توانيد انجام دهيد و نيازي به مصرف دارو و دوره نقاهت طولاني مدت ندارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۱:۰۶ توسط:احسان زماني موضوع:

ميكرو درم ابريژن چيست؟

ميكرو درم ابريژن چيست؟

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با ميكرودرم ابريژن در اصفهان آشنا كنيم. ميكروردم ابريژن سطح پوست را دوباره جوان مي‌كند، و در نتيجه چهر‌ه‌اي درخشان‌تر و شاداب‌تر خواهيد داشتميكرودرم ، پوست را پاكسازي مي‌كند و تعداد زيادي از مشكلات پوستي مثل آكنه، جاي زخم آكنه، لكه‌هاي پوستي، آفتاب سوختگي، خطوط و چروك‌هاي ريز را درمان مي‌كند. درمان مشكلات پوستي با ميكرودرم ، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است كه در ادامه بيشتر با آن آشنا مي‌شويد.

اين روش براي انواع پوست‌ها با رنگ‌هاي مختلف مناسب است، و بعد از درمان، روي پوست، زخم و لك (تغيير رنگ) ايجاد نمي‌شود؛ ميكرودرم در اصفهان روش سريعي است، و بدون نياز به تزريق و بي‌حسي انجام مي‌شود و به دليل اثربخشي بالايي كه دارد، طرفداران زيادي پيدا كرده است.

دستگاه ميكرودرم ابريژن

اين دستگاه دو عملكرد دارد. در مرحله اول، دستگاه به آرامي پوست شما را مي‌تراشد- كه اين كار مي‌تواند با روش‌هاي ديگر هم انجام شود. كريستال‌هاي به كار رفته در اين روش، از موادي تشكيل شده‌اند كه رايج‌ترين آنها اكسيد آلومينيوم است، و مي‌تواند از اكسيد منيزيم، كلريد سديم و حتي الماس هم باشند!

در مرحله دوم، سلول‌هاي مرده پوست كه توسط كريستال‌ها خارج شده‌اند، از بين مي‌روند. اين كار توسط مكشي كه در داخل دستگاه تعبيه شده است، انجام مي‌شود و شدت اين مكش قابل تنظيم است.

 

مزايا

  • ظاهر پوست را بهبود مي‌دهد
  • سريع است
  • عوارض جانبي كم و خفيفي دارد
  • بدون سوزن و تزريق
  • بدون درد
  • مناسب براي همه افراد با هر نوع پوست
  • بسيار موثر

در حال حاضر بسياري از افراد اين شيوه‌ را به ساير روش‌هاي درماني مانند درمان با ليزر و لايه‌برداري شيميايي ترجيح مي‌دهند، زيرا ايمن‌تر است و نتايج عالي به همراه دارد. يكي از بي‌خطرترين روش‌هاي زيبايي و جوانسازي پوست است كه شما مي‌توانيد انجام دهيد و نيازي به مصرف دارو و دوره نقاهت طولاني مدت ندارد.

اين روش درماني، سلول‌هاي مرده پوست و هر آنچه كه باعث انسداد منافذ پوست و التهاب آن مي‌شود را از بين مي‌برد،  و باعث بهبود و از بين رفتن آكنه‌ها و جوش‌هاي سر سياه از روي پوست مي‌شود؛ گردش خون را افزايش مي‌دهد كه نتيجه‌ي آن رسيدن اكسيژن بيشتر به سلول‌ها است. همچنين پوست را تحريك مي‌كند تا كلاژن بيشتري توليد كند تا نرم‌تر و درخشان‌تر شود. در مرحله اول، قسمت‌ بالايي جوش‌هاي سرسياه، لايه‌برداري مي‌شود و در مرحله‌ي بعد از طريق مكش، چربي‌هاي باقي‌مانده‌ در آن نيز برطرف مي‌شود. نهايتاً، منافذ باز پوست را نيز كاهش مي‌دهد، چون همه‌ي عوامل به وجود آورنده‌ي منافذ باز از روي پوست حذف شده‌اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

فركشنالco2

فركشنالco2

وقتي پوست در قسمت‌هايي كه چربي‌ها را پوشانده است، به وسيله‌ي بافت‌ همبند، به داخل بافت‌هاي عميق‌تر پوست كشيده مي‌شود و سطح پوست ناهموار مي‌شود، سلوليت ايجاد مي‌شود. در واقع چربي‌هاي زيرپوستي كه بين ماهيچه‌ها و بافت‌هاي پوست هستند، به سطح پوست فشار وارد مي‌كنند و در شكم، پهلو، باسن، ران و بازوها، فرورفتگي‌هايي ايجاد مي‌شوداين چربي‌هاي زير پوستي، در خانم‌ها شايع‌تر است.

ژنتيك و عوامل ارثي، درصد چربي بدن و سن، عوامل تاثيرگذار بر سلوليت‌ها هستند؛ افزايش سن باعث مي‌شود پوست نازك شد و خاصيت ارتجاعي آن كم شود، در نتيجه سلوليت‌ها بيشتر نمايان مي‌شوند. هورمون‌ها، رژيم غذايي نامناسب، سبك زندگي ناسالم، سموم انباشته شده در بدن، افزايش وزن، بي‌تحركي و بارداري، نيز عوامل به وجودآوردنده‌ي سلوليت هستند.

ضخامت پوست شما نيز بر ظاهر سلوليت تاثيرگذار است. همه‌ي افراد با هر وزني، مي‌توانند سلوليت را در قسمت‌هاي مختلف بدن‌شان تجربه كنند.

يكي از روش‌هاي موثر كلينيك زيبايي در اصفهان براي از بين بردن سلوليت‌ها و چربي‌هاي موضعي، استفاده از دستگاه آر اف (rf) است.

آر اف فركشنال در اصفهان و آر اف، تفاوت‌هاي زيادي با يكديگر دارند. فركشنال rf، به كمك سوزن‌هاي بسيار كوچك، امواج راديويي را به لايه‌هاي عميق پوست منتقل مي‌كند و ميزان كلاژن و الاستين پوست  كه عواملي براي سفت شدن و حفظ خاصيت ارتجاعي پوست هستند را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد. در واقع روشي براي جوانسازي و رفع چين و چروك پوست است؛ در حالي كه آر اف، يكي از دستگاه‌هاي لاغري موضعي است و براي درمان سلوليت‌ها كابرد دارد.

قبل و بعد از درمان، بايد چه كارهايي را انجام دهيد؟

قبل و بعد از درمان، سيگار نكشيد، فعاليت‌هاي بدني زياد و ورزش‌هايي كه آب بدن‌تان را كم مي‌كنند انجام ندهيد و روزانه حداقل ۸ تا ۱۰ ليوان آب بخوريد.

 

چه كساني مي‌توانند از اين روش درماني استفاده كنند؟

  • افرادي كه سالم هستند و فقط در بعضي قسمت‌هاي بدن‌شان سلوليت دارند.
  • افرادي كه اضافه وزن ندارند و چاق نيستند.
  • كساني كه ايمپلنت بدن انجام نداده‌اند.
  • خانم‌هايي كه باردار نيستند.

 

به چند جلسه درمان نياز است؟

در صورتي كه بعد از درمان شيوه‌ي زندگي كه در گذشته داشته‌ايد را ادامه دهيد، ممكن است دوباره چربي‌هاي موضعي به سراغ‌تان بيايند. بعد از حدوداً ۵ جلسه درماني به فاصله ي زماني دو هفته، سلوليت‌ها و چربي‌هاي موضعي بهبود مي‌يابند و از بين مي‌روند. متناسب با نوع سلوليت‌ها و حجم آن‌ها، ممكن است جلسات درماني بيشتر يا كمتر شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۳:۳۲ توسط:احسان زماني موضوع:

پلاسماي  بيني چگونه انجام مي شود؟

پلاسماي  بيني چگونه انجام مي شود؟

پلاسما جت يا پلاسما بيني در اصفهان يكي از روش هاي جديد غير تهاجمي براي  كوچك كردن بدون عمل جراحي است كه بسيار مورد علاقه افرادي قرار گرفته است كه ترس از جراحي دارند. اين روش حتي براي افراد كه نمي تواند مراقبت هاي بعد از عمل را داشته باشند ويا بدليل نوع شغل و فعاليت كاري نمي توانند تايم زيادي در مرخصي باشند بسيار مناسب است. ما در كلينيك زيبايي مدرن ليزر بروز ترين ها را متناسب با نياز شما ارائه خواهيم داد.

امروزه عمل بيني يكي از عمل هاي پرطرفدار در ايران و حتي كل دنيا محسوب مي شود. همه‌ي ما مي‌دانيم كه يك عمل جراحي چه خطرات و عوارضي براي بدنمان خواهد داشت و از اثرات مواد بي‌هوشي و حساسيت‌هاي احتمالي به آن آگاهيم. خوشبختانه پلاسماي بيني روشي است كه با روي كار آمدنش تمامي اين مشكلات را برطرف كرد.

اما به خاطر داشته باشيد اين روش يك روش غير تهاجمي است. روش هاي غير تهاجمي به روش هايي در زيبايي گفته مي شود كه فرد بدون رفتن زير تيغ جراحي تغييراتي روي ظاهر خود ايجاد كند. روش پلاسما هم جز اين روش ها محسوب مي شود زيرا در انجام آن ما از جراحي استفاده نمي كنيم . پس با توجه به اين توضيحات ماندگاري كمتري نسبت به روش هاي تهاجمي دارد.

 

روش پلاسما جت بيشتر براي بيني هاي گوشتي استفاده مي شود. البته افراد ديگر با نوع بيني متفاوت نيز مي‌توانند از روش فوق استفاده كنند براي موارد زير:

  • افتادگي بيني
  • كج‌ بودن بيني
  • فرورفتگي يا برآمدگي روي بيني
  • قوز بيني
  • عدم قرينگي دو طرف بيني
  • صاف و گرد كردن نوك بيني
  • از بين بردن انحراف پل بيني
  • بالا بردن يا صاف كردن بيني

همانطور كه گفته شد اين روش جز روش هاي غير تهاجمي به حساب مي آيد پس تمامي عوارض كه ناشي از بيهوشي، حين جراحي و حتي بعد از آن است در اين روش كاملا حذف خواهد شد. زمان اين كار بسيار كمتر از جراحي است و از نوع موارد سرپايي به حساب مي آيد حتي شما نياز به همراه هم نخواهيد داشت.

درست است كه اين روش جز روش هاي كاملا امن بحساب مي آيد اما حتما بايد تحت نظر يك پزشك متخصص در اين زمينه صورت بگيرد. تزريق ژل بيني  و فرم دهي بيني به دليل نياز به دقت و ظرافت بالا نيازمند نگاه تخصصي يك پزشك مطمئن خواهد داشت.

در نظر داشته باشيد اگر اين كار توسط پزشك حاذق صورت نگيرد باعث مرگ بافت و حتي در مواردي به علت ناشي بودن فرد تزريق كننده باعث بروز آسيب شديد و جدي در چشم فرد شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۰:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

تغذيه مناسب

تغذيه مناسب

به گفته كارشناسان تغذيه نه‌تنها بر رشد جسمي و ظاهر انسان تأثير مي‌گذارد، بلكه بر نحوه احساس و برداشت ما از محيط، خلق‌وخو و رفتار ما نيز مؤثر است. اهميت وجود برخي مواد مغذي براي بدن به‌ويژه ويتامين‌ها، مواد معدني و پروتئين‌ها، آن اندازه ضروري است كه در تغذيه و سلامت سلول‌هاي مغز دخالت دارند و بر اين اساس مي‌توان با استفاده از تغذيه مناسب، از بروز برخي نارسايي‌هاي عصبي و رواني انسان، پيشگيري كرد.

نتايج تحقيقات داخلي نشان داده است تغذيه در اصفهان  كامل و كافي، باعث شادابي و تندرستي مي‌شود، بر طول عمر مفيد انسان مي‌افزايد، ناتواني و بيماري را كاهش مي‌دهد، زندگي را در نظر انسان خوشايند، سعادت‌آميز و رضايت‌بخش جلوه مي‌دهد و از پيري زودرس پيشگيري مي‌كند. برعكس سوءتغذيه كه امروزه، به‌ويژه در ميان كشورهاي توسعه‌نيافته شايع است، عامل اصلي مرگ‌وميرها است و بيشتر قربانيان خود را از ميان كودكان برمي‌گزيند.

رژيم غذاي و وضعيت تغذيه اي بر نتايج سلامتي تاثير مي گذارد. افزايش جهاني بيماري هاي غير واگير مرتبط با رژيم غذايي به تغذيه به اين معني است كه بيش از هر زمان ديگري ضروري است همه متخصصان مراقبت mal علاوه دو برابر چاقي و سو هاي بهداشتي قادر به ارائه حداقل توصيه هاي اساسي تغذيه اي مبتني بر شواهد باشند. بهبود رژيم غذايي فرد به مواردي بيش از ارائه اطلاعات نياز دارد، بلكه براي تغيير و حفظ رفتارهاي جديد به پشتيباني مداوم و طولاني مدت نياز دارد

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند. اين ها اطلاعاتي هستند كه بهترين دكتر رژيم  مي تواند به شما بدهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۴:۰۸ توسط:احسان زماني موضوع:

چگونه پهلوهايي لاغر داشته باشيم؟ 

چگونه پهلوهايي لاغر داشته باشيم؟ 

 اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌   براي لاغري پهلو در اصفهان با كلينيكي تخصصي در اين زمينه بيشتر آشنا شويد.

با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود.

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است. مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

نكات كاربرديدرباره‌ي چاقي و اضافه وزن

 

براي اينكه از چاقي و اضافه وزن پيشگيري كنيد و خدمات لاغري در اصفهان، به طور موثر براي شما انجام شود و نتيجه دهد، بهتر است نكات زير را مطالعه كنيد:

 

وزن فراتر از چربي است (تمركز روي چربي بدن)

 

اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه، رسيدن به بدن و وزن ايده‌آل‌تان، چيزي فراتر از كاهش چربي بدن است. در حقيقت، وزن بدن، شامل چربي‌ها، ميزان ماهيچه‌ها و وزن آب بدن مي‌شود.

ماهيچه‌ها از چربي سنگين‌تر هستند، بنابراين با از دست دادن چربي و به دست آوردن مقدار معادل عضله، در واقع مي‌توانيد وزن خود را افزايش دهيد، با اين حال، بدن شما از هميشه باريك‌تر و لاغرتر به نظر مي‌رسد.

ميزان كافي از كالري‌هاي مناسب را مصرف كنيد

 

كاهش وزن، به ميزان كالري دريافتي شما ربط دارد. از همه مهم‌تر، شما بايد بدانيد كه كالري مواد غذايي چقدر است و با بدن شما چه كار مي‌كنند. مثلا، كربوهيدرات‌هاي سفيد مانند نان و برنج ، كالري بالا و ارزش غذايي كمي براي بدن ما دارند. با اين حال، پروتئين و انواع خاصي از چربي‌ها براي سلامتي‌تان مفيد هستند.

به ميزان غذاي مصرفي‌تان توجه داشته باشيد

 

كلينيك لاغري ما، به شما توصيه مي‌كند كه هر روز به نوع غذا و ميزان آن توجه داشته باشيد. بدن افراد مختلف با يكديگر فرق دارد و ميزان غذا و كالري مصرفي براي شما منحصربه فرد است. به طور كلي، مي‌خواهيد كمتر از كالري توصيه شده روزانه‌تان مصرف كنيد، كه باعث مي‌شود بدن‌تان شروع به سوزاندن چربي كند، تا بتواند ميزان مصرف انرژي مورد نياز خود را حفظ كند.

 

خواب، در كاهش وزن به شما كمك مي‌كند

 

براي كاهش وزن، ‌سلامت جسمي و روحي شما مهم است و خواب كافي،‌ يكي از مهم‌ترين عواملي است كه به سلامت شما كمك مي‌كند. هنگام خواب، همه‌ي اعضاي بدن مجددا خود را بهبود مي‌دهند، و به اصلاح شارژ مي‌شوند؛ موقع خواب، سوزاندن چربي و كالري عمومي نيز اتفاق مي‌افتد، بنابراين با خواب كافي مي‌توانيد به بدن خود زمان لازم براي كاهش چربي‌ها را بدهيد.

 

غذاي سالم بخوريد (فست‌فود نخوريد)

 

كاهش وزن بايد همراه با تغيير در سبك زندگي باشد، در غير اين صورت، به راحتي مي توانيد به وزن اصلي خود برگرديد. يكي از اين تغييرات استفاده از غذاهاي سالم و نخوردن فست‌فود، شيريني‌ها و غذاهاي چرب است. منظور ما اين نيست كه براي هميشه آن‌ها را كنار بگذاريد‌، بلكه بايد كم‌كم ميزان آن‌ها را كاهش دهيد.

 

قرص‌هاي كاهش وزن ايده‌ي خوبي نيستند

 

براي قرص‌هاي كاهش وزن، اغلب نويد نتايج فوري داده مي‌شود. با اين حال، آن‌ها هيچ كاري براي تغيير رژيم غذايي و عادت‌هاي بدني انجام نمي‌دهند و توانايي مقاومت در برابر وسوسه‌ غذا خوردن و ساير عادت‌هايي كه باعث شده‌اند وزن شما زياد شود، را ندارند.

قرص‌هاي كاهش وزن مي‌توانند اين عوارض را داشته باشند:

  • فشار خون ريوي (كشنده)
  • بيماري قلبي
  • افزايش فشار خون
  • تپش قلب
  • بيخوابي
  • سرگيجه
  • بي‌قراري

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۷:۳۶ توسط:احسان زماني موضوع:

كويتيشن چه كاربردهايي دارد؟

كويتيشن چه كاربردهايي دارد؟

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با كويتيشن آشنا كنيم. براي از بين بردن چربي‌هاي زيرپوستي كه به صورت برآمدگي يا فرورفتگي روي پوست ايجاد مي‌شوند، و همچنين رسوبات چربي موضعي در بدن، بهبود عادت‌هاي غذايي، رژيم چربي‌سوزي و ورزش كردن، به تنهايي موثر نيستند.

در اين مطلب، به طور خاص درمورد دستگاه كويتيشن صحبت مي‌كنيم. كويتيشن، يكي از خدمات ما براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي نرم است. امروزه اين روش طرفداران زيادي دارد و جايگزين روش سنتي ليپوساكشن شده است.

دستگاه‌هاي مورد استفاده براي لاغري موضعي

مجموعه مدرن ليزر، براي درمان انواع چاقي موضعي در قسمت‌هاي مختلف بدن و متناسب با نوع چاقي شما، از چهار دستگاه مختلف استفاده مي‌كند. اين دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه ال پي جي (LPG): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از مكش.
  • آر اف (RF): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از امواج راديويي.
  • كويتيشن (Cavitation): براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي نرم.

 

چرا بعضي از روش‌هاي لاغري موثر نيستند؟

ممكن است درباره‌ي نارضايتي افراد از ‌تاثير روش‌هاي درمان چاقي چيزهايي شنيده باشيد، مي‌دانيد مشكل كجاست؟ سلوليت‌ها يا چربي‌هايي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ايجاد مي‌شوند، انواع مختلفي دارند و در قسمت‌هاي مختلف بدن مثل: پهلو، شكم، سينه، ران، باسن، بازو و غبغب، به وجود مي‌آيند.

نكته‌ي مهم اين است كه، قبل از شروع درمان، بايد بدن شما آناليز شود تا ميزان توده عضلاني، چربي و آب بدن شما، به طور دقيق مشخص شود و متناسب با نتيجه‌ي اين آناليز و همچنين عوامل موثر بر چاقي و افزايش وزن شما، روش درماني مناسب انتخاب مي‌شود. گفتني است كه، در مجموعه ما، تست و آناليز بدن، با دستگاه اسكين آناليزر به صورت رايگان انجام مي‌شود.

انواع روش‌هاي كلينيك كويتيشن براي درمان چاقي

روش‌هاي درمان چاقي به دو دسته تقسيم مي‌شوند.

  • درمان چاقي موضعي با دستگاه
  • ليزر افزايش سوخت‌وساز بدن

ليزر افزايش سوخت و ساز بدن، روشي است كه در آن اشتها شما كنترل مي‌شود و هنگامي كه احساسات مختلفي اعم از ناراحتي، خوشحالي، استرس و عصبانيت داريد، مي‌توانيد اشتها خود را كنترل كنيد تا زياد غذا نخوريد. به اين روش طب سوزني ليزري هم گفته مي‌شود، و عملكرد آن مشابه طب سوزني سنتي است، ولي با ليزر انجام مي‌شود و بدون درد، خونريزي و سوختگي است.

در واقع طب سوزني ليزري، همراه با رژيم درماني انجام مي‌شود، تا هم رعايت رژيم غذايي براي‌تان آسان‌تر شود و هم نتيجه‌‌ي بهتري نسبت به وقتي كه رژيم درماني به تنهايي استفاده مي‌شود، داشته باشد. اين روش درماني براي كاهش وزن كلي بدن است، اما روي لاغري و كاهش سايز نقاط خاص بدن متمركز نمي‌شود.

لاغري موضعي، برعكس روش‌ افزايش سوخت‌و‌ساز بدن، به كاهش وزن كلي كمكي نمي‌كند و فقط كاهش سايز در نقاط خاصي از بدن را انجام مي‌دهد.

كرايوليپوليز، نيز يكي از روش‌هاي درماني براي درمان چاقي موضعي است. اين روش با انجماد سلول‌هاي چربي در قسمت‌هاي خاص بدن، بافت‌هاي چربي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ذخيره شده‌اند را منجمد مي‌كند. در كرايوليپوليز، تعداد سلول‌هاي چربي كم مي‌شود.

لاغري و رفع چربي با كويتيشن چگونه انجام مي‌شود؟

كويتيشن، يكي از دستگاه‌هاي روش لاغري موضعي است و به كمك امواج صوتي با فركانس پايين، به لايه‌هاي زيرين پوست نفوذ مي‌كند و سلول‌هاي چربي را در محل موردنظر گرم مي‌كند و باعث ارتعاش آن‌ها مي‌شود، نهايتاً اين فشار، سلول‌هاي چربي را مي‌شكند و تجزيه مي‌كند، و سپس اين چربي‌ها از بدن دفع مي‌شوند.

درمان با كويتيشن  در اصفهان، معمولا ۶ تا ۸ جلسه طول مي‌كشد، اما متناسب با ميزان سلوليت‌ها، ممكن است تعداد جلسات درمان،‌ بيشتر يا كمتر شود. ۷۲ ساعت بعد از درمان، ‌علائم بهبودي در سلوليت‌ها و كاهش سايز آن‌ها مشخص مي‌شود. البته نتايج درمان به چگالي چربي ذخيره شده در بدن و عملكرد سيستم گردش خون بستگي دارد. اگر اين روش، همراه با رژيم غذايي باشد كه كلينيك كويتيشن ارائه مي‌دهد، سريع‌تر به نتيجه‌ي مطلوب مي‌رسيد؛ با اين حال ميزان كاهش سلول‌هاي چربي در افراد مختلف، متفاوت است.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۲:۱۵ توسط:احسان زماني موضوع:

كرايوليپوليز چيست

كرايوليپوليز  چيست؟

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

كرايوليوليز در اصفهان، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است. در اين روش به كمك نور ليزر دستگاه، چربي‌ها منجمد مي‌شوند و از بين مي‌روند. در واقع كرايوليپوليز، روشي موثر براي درمان چاقي موضعي و سلوليت‌ها است.

 

نكته: متناسب با نوع سلوليت‌ها، شدت آن‌ها و تشخيص پزشك، از يكي از دو روش، لاغري موضعي با دستگاه و يا كرايوليپوليز استفاده مي‌شود.

اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه، رسيدن به بدن و وزن ايده‌آل‌تان، چيزي فراتر از كاهش چربي بدن است. در حقيقت، وزن بدن، شامل چربي‌ها، ميزان ماهيچه‌ها و وزن آب بدن مي‌شود.

ماهيچه‌ها از چربي سنگين‌تر هستند، بنابراين با از دست دادن چربي و به دست آوردن مقدار معادل عضله، در واقع مي‌توانيد وزن خود را افزايش دهيد، با اين حال، بدن شما از هميشه باريك‌تر و لاغرتر به نظر مي‌رسد.

ميزان كافي از كالري‌هاي مناسب را مصرف كنيد

 

كاهش وزن، به ميزان كالري دريافتي شما ربط دارد. از همه مهم‌تر، شما بايد بدانيد كه كالري مواد غذايي چقدر است و با بدن شما چه كار مي‌كنند. مثلا، كربوهيدرات‌هاي سفيد مانند نان و برنج ، كالري بالا و ارزش غذايي كمي براي بدن ما دارند. با اين حال، پروتئين و انواع خاصي از چربي‌ها براي سلامتي‌تان مفيد هستند.

به ميزان غذاي مصرفي‌تان توجه داشته باشيد

 

كلينيك لاغري، به شما توصيه مي‌كند كه هر روز به نوع غذا و ميزان آن توجه داشته باشيد. بدن افراد مختلف با يكديگر فرق دارد و ميزان غذا و كالري مصرفي براي شما منحصربه فرد است. به طور كلي، مي‌خواهيد كمتر از كالري توصيه شده روزانه‌تان مصرف كنيد، كه باعث مي‌شود بدن‌تان شروع به سوزاندن چربي كند، تا بتواند ميزان مصرف انرژي مورد نياز خود را حفظ كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۱:۴۷ توسط:احسان زماني موضوع:

چگونگي انجام ليپوساكشن 

چگونگي انجام ليپوساكشن 

 

ليپوساكشن در اصفهان روش برداشتن چربي هاي اضافي بدن است . ليپوساكشن براي اولين بار در دهه ۸۰ ميلادي انجام شد و به شهرت رسيد. اين روش با نام هايي همچون ليپو، ليپو پلاستي يا فرم دهي اندام نيز شهرت دارد. ليپوساكشن با استفاده از مكش چربي ها را از بدن بيرون مي سازد. در موقع ليپوساكشن لوله هاي نازك و كوچك با سر پهن( كانولا) از طريق برش هاي كوچك وارد بدن ميشود و پزشك لوله را زير پوست حركت ميدهد تا به منطقه اي برسد كه چربي در آن جا جمع شده است بعد از طريق اين لوله چربي از بدن بيرون مي شود.

 

ليپوساكشن يك نوع پيكرتراشي براي بخش هاي مختلف بدن، از جمله رانها ، باسن و پهلوها ، شكم و كمر ، قسمت فوقاني بازوها ، پشت ، قسمت داخلي زانوها ، سينه ها ، گونه ها ، چانه ، گردن ، ساق پاها است كه به احتمال زياد به رژيم غذايي استاندارد و ورزش پاسخ نداده اند.

ليپوساكشن گاهي اوقات به تنهائي تحت بي حسي موضعي يا بيهوشي عمومي انجام شده و در موارد ديگر همراه با ساير اعمال جراحي پلاستيك مانند كوچك كردن سينه ها و يا جراحي شكم انجام مي پذيرد .

 

بهترين افراد براي انجام  ليپوساكشن

بايد توقعات شما از ليپوساكشن حقيقي باشد نه رويايي. بايد بدانيد كه ليپوساكشن ظاهر شما را بهبود بخشيده واعتماد به نفس شما را افزايش مي دهد، ولي ضرورتا بدان معني نيست كه كاملاً با ايده‌ال شما تطبيق نمايد.

بهترين نامزد براي ليپوساكشن اشخاص با وزن تقريبا طبيعي با پوستي سالم و قابل انعطاف هستند كه دچار مناطقي از چربي اضافي باشند. سن فاكتور مهمي نيست ولي اصولا هر چه سن بالاتر باشد، انعطاف پذيري پوست كم تر مي شود.

روش جراحي ليپوساكشن

از طريق برش هاي كوچك ۳- ۴ ميلي متري وبا استفاده از لوله هاي فلزي باريك و دستگاه مكنده چربي هاي عمقي برداشته ميشوند. محل برش ها طوري انتخاب مي شود كه اسكار آن مشخص نباشد.

يكي از روش هاي تازه در ليپوساكشن، استفاده از اولترا سوند( امواج صوتي) است. به علت وجود عوارض بيش تر استفاده از آن محدود به مناطقي از بدن است كه دربردارنده چربي متراكم بوده و با شيوه رايج قابل كشيدن نباشد.

زمان مورد نياز جهت ليپوساكشن بسيار متغير بوده و بسته به تعداد ناحيه ها و ميزان چربي كه بايد ساكشن گردد مي تواند از يك تا چهار ساعت به طول بيانجامد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۸:۰۵ توسط:احسان زماني موضوع: