مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

رژيم غذايي مناسب

رژيم غذايي مناسب

رژيم غذاي و وضعيت تغذيه اي بر نتايج سلامتي تاثير مي گذارد. افزايش جهاني بيماري هاي غير واگير مرتبط با رژيم غذايي به تغذيه به اين معني است كه بيش از هر زمان ديگري ضروري است همه متخصصان مراقبت mal علاوه دو برابر چاقي و سو هاي بهداشتي قادر به ارائه حداقل توصيه هاي اساسي تغذيه اي مبتني بر شواهد باشند. بهبود رژيم غذايي فرد به مواردي بيش از ارائه اطلاعات نياز دارد، بلكه براي تغيير و حفظ رفتارهاي جديد به پشتيباني مداوم و طولاني مدت نياز دارد

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند.

متخصصان تغذيه به ايجاد برنامه هاي غذايي منحصر به فرد براي بهبود وزن، روحيه و انرژي كمك مي كنند. برنامه ريزي وعده هاي غذايي خانوادگي نيز اغلب بخشي از برنامه كاهش وزن است. علاوه بر برنامه ريزي غذا، يك متخصص تغذيه همچنين ممكن است مكمل هاي اساسي سلامتي را براي كمك به مشتري در دستيابي به اهداف سلامتي و كاهش وزن پيشنهاد كند.

بهترين كارشناس تغذيه از يك روش عملي مبتني بر غذا براي ارزيابي عادات فرد و ايجاد يك برنامه غذايي شخصي   در رژيم غذايي در اصفهان استفاده مي كنند. شما به عنوان يك متخصص تغذيه، مشتريان خود را به سمت خوردن غذاهاي تازه و طبيعي راهنمايي كرده و آموزش هاي همراه را براي ترويج بيشتر تغذيه سالم ارائه مي دهد.

متخصصان تغذيه در محيط هاي مختلفي از جمله بيمارستان ها، مراكز خرده فروشي و مراكز تناسب اندام دولتي يا خصوصي فعاليت مي كنند، پس از اتمام تحصيلات مورد نياز، سپس مي توانند  محلي را كه مي خواهند در آن كار كنند را انتخاب كنند. به عنوان يك متخصص تغذيه، هنگام شروع سفر خود به سمت سلامتي، به شما انگيزه مي دهند و تشويقتان مي كنند. هنگامي كه مشتريان شروع به درك دليل نياز به انتخاب بهتر غذا و سبك زندگي مي كنند، مي توانيد آن را تشويق كنيد كه فراتر از اهداف خود باشند و نحوه برخورد خود با سلامتي را براي هميشه تغيير دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۶:۳۴ توسط:احسان زماني موضوع:

چاقي اطراف شكم

چاقي اطراف شكم 

براي از بين بردن چربي‌هاي زيرپوستي كه به صورت برآمدگي يا فرورفتگي روي پوست ايجاد مي‌شوند، و همچنين رسوبات چربي موضعي در بدن، بهبود عادت‌هاي غذايي، رژيم چربي‌سوزي و ورزش كردن، به تنهايي موثر نيستند.

در اين مطلب، به طور خاص درمورد دستگاه كويتيشن صحبت مي‌كنيم. يكي از خدمات ما براي درمان چاقي شكم در اصفهان و از بين بردن سلوليت‌هاي نرم است. امروزه اين روش طرفداران زيادي دارد و جايگزين روش سنتي ليپوساكشن شده است.

مجموعه مدرن ليزر، براي درمان انواع چاقي موضعي در قسمت‌هاي مختلف بدن و متناسب با نوع چاقي شما، از چهار دستگاه مختلف استفاده مي‌كند. اين دستگاه‌ها عبارتند از:

  • دستگاه ال پي جي (LPG): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از مكش.
  • آر اف (RF): درمان چاقي و سلوليت‌ها با استفاده از امواج راديويي.
  • كويتيشن (Cavitation): براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي نرم.
  • شاك ويو (Shock Wave): براي درمان چاقي و سلوليت‌هاي سفت.

برا آشنايي بيشتر با اين دستگاه‌ها و عملكرد آن‌ها، مقالات مدرن ليزر را دنبال كنيد.

چرا بعضي از روش‌هاي لاغري موثر نيستند؟

ممكن است درباره‌ي نارضايتي افراد از ‌تاثير روش‌هاي درمان چاقي چيزهايي شنيده باشيد، مي‌دانيد مشكل كجاست؟ سلوليت‌ها يا چربي‌هايي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ايجاد مي‌شوند، انواع مختلفي دارند و در قسمت‌هاي مختلف بدن مثل: پهلو، شكم، سينه، ران، باسن، بازو و غبغب، به وجود مي‌آيند.

نكته‌ي مهم اين است كه، قبل از شروع درمان، بايد بدن شما آناليز شود تا ميزان توده عضلاني، چربي و آب بدن شما، به طور دقيق مشخص شود و متناسب با نتيجه‌ي اين آناليز و همچنين عوامل موثر بر چاقي و افزايش وزن شما، روش درماني مناسب انتخاب مي‌شود. گفتني است كه، در مجموعه ما، تست و آناليز بدن، با دستگاه اسكين آناليزر به صورت رايگان انجام مي‌شود.

روش‌هاي درمان چاقي به دو دسته تقسيم مي‌شوند.

  • درمان چاقي موضعي با دستگاه
  • ليزر افزايش سوخت‌وساز بدن

ليزر افزايش سوخت و ساز بدن، روشي است كه در آن اشتها شما كنترل مي‌شود و هنگامي كه احساسات مختلفي اعم از ناراحتي، خوشحالي، استرس و عصبانيت داريد، مي‌توانيد اشتها خود را كنترل كنيد تا زياد غذا نخوريد. به اين روش طب سوزني ليزري هم گفته مي‌شود، و عملكرد آن مشابه طب سوزني سنتي است، ولي با ليزر انجام مي‌شود و بدون درد، خونريزي و سوختگي است.

در واقع طب سوزني ليزري، همراه با رژيم درماني انجام مي‌شود، تا هم رعايت رژيم غذايي براي‌تان آسان‌تر شود و هم نتيجه‌‌ي بهتري نسبت به وقتي كه رژيم درماني به تنهايي استفاده مي‌شود، داشته باشد. اين روش درماني براي كاهش وزن كلي بدن است، اما روي لاغري و كاهش سايز نقاط خاص بدن متمركز نمي‌شود.

لاغري موضعي، برعكس روش‌ افزايش سوخت‌و‌ساز بدن، به كاهش وزن كلي كمكي نمي‌كند و فقط كاهش سايز در نقاط خاصي از بدن را انجام مي‌دهد.

كرايوليپوليز، نيز يكي از روش‌هاي درماني براي درمان چاقي موضعي است. اين روش با انجماد سلول‌هاي چربي در قسمت‌هاي خاص بدن، بافت‌هاي چربي كه در لايه‌هاي زيرين پوست ذخيره شده‌اند را منجمد مي‌كند. در كرايوليپوليز، تعداد سلول‌هاي چربي كم مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۳۰ توسط:احسان زماني موضوع:

رژيم لاغري

رژيم لاغري

اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌ بايك رژيم لاغري در اصفهان همراه باشيد.

با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود.

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند، كه هر كدام براي نوع خاصي از چاقي مناسب هستند

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و  پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

 

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و  ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.

آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.

كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.

شاك ويو: براي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۴۲ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين بردن مشكل غبغب 

از بين بردن مشكل غبغب 

بعضي از افراد به صورت ژنتيكي، افتادگي غبغب دارند و به همين دليل پوست‌شان خاصيت ارتجاعي كمتري دارد. اگر پوست خاصيت ارتجاعي خود را از دست بدهد، نمي‌تواند چربي‌ها را در اطراف چانه محكم نگه دارد و پوست‌تان شل و افتاده مي‌شود.

در برخي موارد با انجام ورزش‌هاي مربوط به غبغب، افتادگي آن برطرف مي‌شود، اما در موارد حادتر بهتر است روش‌هاي زير را امتحان كنيد:

ماسك‌هاي صورت زيادي وجود دارند كه به محكم كردن پوست و بهبود ظاهر آن كمك مي‌كنند، اما تاثير آ‌ن‌ها موقتي‌ست و فقط تا زماني كه از آن‌ها استفاده مي‌كنيد، مي‌توانند تاثير خيلي كمي داشته باشند. مدرن ليزر كه در زمينه كوچك كردن غبغب در اصفهان، سابقه‌ي طولاني دارد، به شما پيشنهاد مي‌كند كه قبل از استفاده از اين ماسك‌ها به پزشك مراجعه كنيد، تا ابتدا پوست شما مورد بررسي قرار بگيرد و مشخص شود آيا اين ماسك‌ها براي پوست‌ شما ضرري ندارند و اينكه تا چه حد مي‌توانند موثر باشند، تا هزينه‌ي اضافي براي آن‌ها صرف نكنيد.

رژيم غذايي طبيعي مي‌تواند در رفع غبغب به شما كمك كند. مخصوصاً زماني كه دليل ايجاد آن اضافه وزن و رژيم غذايي ناسالم باشد. كاهش ميزان كالري دريافتي روزانه، نوشيدن آب زياد و خوردن خوراكي‌هايي كه آب فراوان دارند، باعث مي‌شود تا چربي بيشتري از بدن دفع شود. اما اين روش زمان‌بر است و ممكن است در برخي افراد نتيجه‌بخش نباشد، اما بي تاثير هم نيست.

ممكن است براي رفع و از بين بردن غبغب در اصفهان

 ، به دنبال روش‌هايي باشيد كه با آن‌ها سريع‌تر به نتيجه مطلوب‌تان برسيد؛ اين روش‌ها شامل:

ليپوساكشن: در اين روش با استفاده از حرارت و سيستم مكش، چربي‌هاي پوست از بين مي‌روند، ولي براي بهبود و تقويت خاصيت ارتجاعي پوست كمكي نمي‌كند و فقط چربي‌ها را از بين مي‌برد.

 

 ليپوماتيك: ليپوماتيك غبغب، روشي‌ست كه با جراحي، چربي‌هاي بدن خارج مي‌شوند. براي درمان با اين روش به بيهوشي نياز است.

 

تزريق ژل كيبلا: يك روش تزريقي‌ست، و نام ماده‌اي كه به بدن تزريق مي‌شود كيبلا است. در واقع با تزريق اين ماده به بدن، سلول‌ها و بافت‌هاي چربي در پوست تجزيه مي‌شوند.

 

بر اساس تجربيات گذشته و مطالعات انجام شده، ليپوساكشن،‌ ليپوكاتيك و تزريق كيبلا، براي مواردي كاربرد دارند. كه چربي عامل افتادگي غبغب باشد؛ در غير اين صورت، يعني در مواردي كه ژنتيك، افزايش سن و دلايل ايجاد غبغب باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۲۲ توسط:احسان زماني موضوع:

كوچك كردن غبغب

كوچك كردن غبغب

افتادگي غبغب، يكي از مشكلاتي است كه بر اثر افزايش وزن و افزايش سن رخ مي‌دهد و ظاهر گلو و زير چانه شما را زشت مي‌كند، و فرم صورت را از حالت زاويه‌دار بودن خارج مي‌كند. نياز نيست نگران باشيد، چون كوچك كردن غبغب در اصفهان قابل درمان است!

كلينيك مدرن ليزر، خدمات مربوط به كوچك كردن غبغب در اصفهان  را انجام مي‌دهد و بدون هيچ درد و نگراني، از شر آن خلاص مي‌شويد.

دانستن عوامل به وجود آورنده غبغب به شما كمك مي‌كند تا از آن پيشگيري كنيد و روند درمان‌تان سريع‌تر و بهتر پيش رود.

 

سه عامل اصلي براي ايجاد غبغب و افتادگي آن وجود دارد:

جمع شدن لايه‌هاي چربي و افزايش آن‌ها در زير پوست

افزايش سن و كاهش ميزان كلاژن پوست

ژنتيك

رژيم غذايي و وزن: در حالي كه هميشه افزايش وزن علت ايجاد غبغب نيست، اما مي‌تواند تاثيرگذار باشد. رژيم غذايي با كالري زياد، غذاهاي فرآوري شده و چرب‌ي‌هاي ناسالم، منجر به افزايش وزن مي‌شوند و مي‌توانند عاملي براي ايجاد غبغب باشند. البته لازم به ذكر است كه افراد لاغر هم ممكن است افتادگي غبغب باشند.

حتي كاهش وزن زياد هم منجر به افتادگي غبغب مي‌شود؛ وقتي وزن زيادي را از دست مي‌دهيد، در واقع چربي‌هاي زير پوست‌تان را آب مي‌كنيد و زير پوست خالي و پوست افتاده مي‌شود. صورت‌ هم مثل بقيه‌ي اندام‌هاي بدن، در اثر كاهش وزن، لاغر مي‌شود و چربي‌هاي آن از بين مي‌روند، در نتيجه ماهيچه‌هاي اطراف چانه ضعيف مي‌شوند و پوست اطراف آن‌ها شل مي‌شود. براي اين افراد، كوچك كردن غبغب در اصفهان انجام نمي‌شود، بلكه ما روش‌هاي جوانسازي را به آن‌ها پيشنهاد مي‌دهيم؛ براي آشنايي بيشتر با اين رو‌ش‌ها، مقالات مدرن ليزر را دنبال كنيد

با افزايش سن، كلاژن و الاستين پوست كمتر توليد مي‌شود. كلاژن، ماده‌اي براي حفظ استحكام پوست و مانعي براي افتادگي پوست است، در حالي كه الاستين، به حفظ خاصيت ارتجاعي پوست كمك مي‌كند. وقتي ميزان اين دو ماده حياتي پوست كاهش مي‌يابد، در نتيجه در قسمت‌هاي مخلف بدن،‌ پوست شل و افتاده مي‌شود؛ يكي از اين قسمت‌ها زير چانه است. افزايش سن، يك روند طبيعي در ايجاد غبعب است و نمي‌توانيد آن را از بين ببريد، اما عوامل محيطي مثل نورخورشيد، سيگار كشيدن، خشكي بيش از حد پوست و كمبود ويتامين‌ها و آنتي‌اكسيدان در بدن، عوامل قابل كنترل و تشديدكننده كاهش كلاژن و الاستين هستند..    


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۴:۴۸ توسط:احسان زماني موضوع:

درمان قرمزي پوست

درمان قرمزي پوست

به مراقبت و ماساژ صورت كه منجر به پاكسازي و لايه‌برداري از پوست مي‌شود، فشيال پوست گفته مي‌شود. افراد به دليل درمان قرمزي پوست در اصفهان  از  فشيال پوست استفاده مي‌كنند؛ بعضي مي‌خواهند از شر جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد خلاص شوند و برخي صرفا براي ريلكس كردن و استراحت دادن به پوست صورت‌شان، از اين روش استفاده مي‌كنند.

 فشيال پوست ، توسط مراكز زيبايي زيادي انجام مي‌شود. در اين مقاله سعي داريم تا اين روش را به طور كامل به شما معرفي كنيم و مزايا و معايب آن را مورد نقد و بررسي دهيم، و در انتها روش‌هاي جايگزيني را به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه نه تنها موثر هستند، بلكه نتابج طولاني مدتي نيز دارند و مي‌توانند منافذ باز پوست، جاي جوش و لك‌هاي پوستي را نيز درمان و پوست‌تان را شاداب و درخشان كنند.

فشيال صورت، در اصل يك روش درماني چند مرحله‌اي براي پوست است كه باعث پاكسازي، لايه‌برداري، تغذيه‌رساني و آبرساني به پوست مي‌شود و كمك مي‌كند تا پوست‌تان جوان به نظر برسد.

 

 

 

قبل از هر چيز، بايد پوست‌تان آناليز شود و مورد بررسي قرار بگيرد تا مشخص شود مشكلات پوست‌تان تا چه حد عميق و شديد هستند، و آيا فشيال پوست مي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد يا نه.

 در كلينيك دكتر مهدي حاجيان بهترين دكتر پوست اصفهان، تست پوست، توسط دستگاه اسكين آناليزر انجام مي‌شود؛ اين دستگاه، شاخص‌هاي سلامت پوست‌تان را تجزيه و تحليل مي‌كند و شدت همه‌ي مشكلات پوستي، اعم از ميزان چربي پوست، رطوبت پوست، چين و چروك پوست، لك‌هاي پوست، و منافذ باز پوست را نشان مي‌دهد؛ در نتيجه متناسب با اين اطلاعات، بهترين و موثرترين روش درماني براي شما انتخاب مي‌شود

فشيال پوست، براي مشكلات پوستي عميق و شديد، اصلا راه‌حل خوب و موثري نيست و فقط هزينه‌ي شما را هدر مي‌دهد. علاوه بر اين، بيماراني كه فشيال پوست در اصفهان انجام داده‌اند، به اين موضوع اشاره مي‌كنند كه هنگام از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد در روش فشيال، درد زيادي را تحمل كرده‌اند؛ پس چرا روش هاي درماني ديگر كه سريع‌تر و راحت‌تر هستند را انتخاب نكنيد؟

.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۴:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

مزوتراپي مو براي چيست؟

مزوتراپي مو براي چيست؟

ريزش مو يكي از شايع‌ترين مشكلات امروز‌ي‌ست. اگرچه ريزش ۲۵ تا ۵۰ تار مو در روز امري طبيعي است، اما گاهي اوقات ريزش مو بسيار بيشتر و سريع‌تر مي‌شود و شما را نگران مي‌كند. مزوتراپي مو در اصفهان  ممكن است به جلوگيري از ريزش مو، بهبود كيفيت مو و تحريك رشد مو كمك كند.

در اين روش، داروها به پوست سر تزريق مي‌شوند و به لايه‌ي درم و بافت همبند پوست وارد مي‌شوند و گردش خون، سيستم ايمني و عصبي بدن را بهبود مي‌دهند، كه نتيجه‌ي آن كاهش و درمان ريزش مو است. اگر نياز به رشد موهاي جديد و ضخيم شدن آن‌ها داريد، اين روش نمي‌تواند موثر باشد، و ما جوانسازي با فوتونا را به شما معرفي مي‌كنيم.

 

 

اين روش درماني روي ضخامت كلاژن و الاستين پوست تأثير مي‌گذارد. سوزن در امتداد خطوط سفيد ترك‌هاي پوستي (استريا) تزريق مي‌شود و به لايه‌هاي زيرين پوست در آن ناحيه منتقل مي‌شود، در نتيجه سطح كلاژن و الاستين توليدي در پوست افزايش پيدا مي‌كند و نتيجه‌ي آن احيا و جوانسازي پوست است.

مزاياي مزوتراپي

عدم تعادل هورموني در اطراف فوليكول مو را اصلاح مي‌كند؛ به موها مواد مغذي مي‌رساند؛گردش خون را بهبود مي‌دهد؛ سرعت كوچك شدن فوليكول مو، كه يكي از عوامل ريزش است را كاهش مي‌دهد؛ جوانسازي كامل پوست؛ پوست را محكم و سفت مي‌كند و خاصيت ارتجاعي آن را افزايش مي‌دهد؛ وضعيت پوست را بهبود مي‌دهد و آن را درخشان مي‌كند؛ پيشگيري از ايجاد چين و چروك، جوانسازي و احياي پوست؛ رنگ پوست را بهبود مي‌دهد؛ باعث ليفت پوست در صورت، گردن، غبغب و روي دست‌ها مي‌شود؛ براي همه‌ي پوست‌ها مناسب و ايمن است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۴۳ توسط:احسان زماني موضوع:

مزوتراپي لك  چيست؟

مزوتراپي لك  چيست؟

مزوتراپي  لك در اصفهان روشي‌ست كه هم از طريق فيزيكي و هم شيميايي، بدن را تحريك مي‌كند؛ در آن مخلوطي از مواد مانند داروها، ويتامين‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌هاي گياهي و وجود دارد كه در مقادير ميكروسكوپي در بافت پوست تزريق مي‌شوند. در اين روش، اثر تزريق نسبت به مصرف اين خوراكي‌ها خيلي بيشتر است. اين روش غيرتهاجمي است كه به جراحي نياز  ندارد و به سادگي مزوتراپي در اصفهان انجام مي‌شود.

مزوتراپي، يك روش پزشكي‌ست و با درمان‌هاي ساده زيبايي كه تاثيرات كوتاه مدت و موقت دارند و خطرات، عوارض جانبي و محدوديت‌هاي درازمدت براي سلامتي ايجاد مي‌كنند، فرق دارد؛ اما اين نكته را در نظر بگيريد كه بايد در كلينيكي معتبر با پزشكان و اپراتورهاي مجرب كه مجوز دارند انجام شود.

ريزش مو يكي از شايع‌ترين مشكلات امروز‌ي‌ست. اگرچه ريزش ۲۵ تا ۵۰ تار مو در روز امري طبيعي است، اما گاهي اوقات ريزش مو بسيار بيشتر و سريع‌تر مي‌شود و شما را نگران مي‌كند. مزوتراپي ممكن است به جلوگيري از ريزش مو، بهبود كيفيت مو و تحريك رشد مو كمك كند.

 

در اين روش، داروها به پوست سر تزريق مي‌شوند و به لايه‌ي درم و بافت همبند پوست وارد مي‌شوند و گردش خون، سيستم ايمني و عصبي بدن را بهبود مي‌دهند، كه نتيجه‌ي آن كاهش و درمان ريزش مو است. اگر نياز به رشد موهاي جديد و ضخيم شدن آن‌ها داريد، اين روش نمي‌تواند موثر باشد، و ما جوانسازي با فوتونا در اصفهان را به شما معرفي مي‌كنيم.

يكي از كاربردهاي مزوتراپي، جوانسازي پوست است كه با هدف كاهش مشكلات پوستي در صورت و بدن انجام مي‌شود. از اين روش مي‌توان براي جوانسازي صورت، گردن و زير چشم استفاده كرد. براي جوانسازي پوست، مواد به لايه‌ي درم (لايه مياني پوست) تزريق مي‌شود، كه نتيجه‌ي آن تقويت و افزايش توليد كلاژن و الاستين است. كلاژن و الاستين، تغذيه‌ي مورد نياز پوست براي حفظ خاصيت ارتجاعي و استحكام پوست هستند و سوخت و ساز آن را افزايش مي‌دهند.

مزاياي مزوتراپي

عدم تعادل هورموني در اطراف فوليكول مو را اصلاح مي‌كند

به موها مواد مغذي مي‌رساند

گردش خون را بهبود مي‌دهد

سرعت كوچك شدن فوليكول مو، كه يكي از عوامل ريزش است را كاهش مي‌دهد

جوانسازي كامل پوست

پوست را محكم و سفت مي‌كند و خاصيت ارتجاعي آن را افزايش مي‌دهد

وضعيت پوست را بهبود مي‌دهد و آن را درخشان مي‌كند

پيشگيري از ايجاد چين و چروك، جوانسازي و احياي پوست

رنگ پوست را بهبود مي‌دهد

باعث ليفت پوست در صورت، گردن، غبغب و روي دست‌ها مي‌شود

براي همه‌ي پوست‌ها مناسب و ايمن است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۱:۵۳ توسط:احسان زماني موضوع:

پي آر پي چيست؟

پي آر پي چيست؟

پلاسماي غني از پلاكت يا پي آر پي در اصفهان يك روش درماني است، كه از قابليت‌هاي طبيعي بدن براي درمان بدن استفاده مي‌كند. prp ، براي درمان ريزش مو، بهبود روند درمان كاشت مو ، درمان آسيب‌هاي ارتوپدي،‌ آرتروز، بهبود آسيب‌ديدگي‌هاي ورزشي، صدمات حاد ماهيچه‌ها و رباط‌ها و كاهش و بهبود التهاب ناشي از آن‌ها، توسط مجموعه مدرن ليزر انجام مي‌شود.

خون، حاوي گلبول‌هاي قرمز، سلول‌هاي سفيد و پلاكت‌ها است. پلاكت‌ها حاوي صدها پروتئين به نام فاكتورهاي رشد هستند و چندين نقش مهم در بدن ايفا مي‌كنند:

باعث لخته شدن خون در محل زخم مي‌شوند، تا خونريزي ادامه پيدا نكند.

به بهبود زخم‌ها و صدمات كمك مي‌كنند.

تحقيقات نشان داده است كه، تزريق غلظت بالاي پلاكت به بهبود قسمت‌هايي از بدن كه ملتهب شده‌اند يا آسيب ديده‌اند كمك مي‌كند؛ چون غلظت بالاي پلاكت، غلظت بالايي از فاكتورهاي رشد را دارد، و در نتيجه سرعت بهبود بيشتر مي‌شود.

يك نمونه خون از فرد تحت درمان گرفته مي‌شود، و طي يك فرآيند سانتريفيوژ با دستگاهي مخصوص، پلاكت‌ها از محتويات ديگر خون جدا مي‌شوند؛ سپس اين پلاكت‌ها كه غلظت آن‌ها افزايش پيدا كرده است، با خون باقيمانده تركيب مي‌شوند.

غلظتي از اين پلاكت‌ها به ناحيه‌‌‌ي تحت درمان، تزريق مي‌شود و رشد سلول‌هاي بدن، در محل تزريق تحريك مي‌شود و افزايش مي‌يابد.

چون در اين تزريق، غلظت بالايي از پلاكت‌ها وجود دارد (۵ تا ۱۰ برابر بيشتر از خوني كه پلاكت‌هاي آن جدا نشده است)، به جرات مي‌توان گفت كه Prp ، سرعت درمان و بهبودي را افزايش مي‌دهد.

مي‌توان prpرا به دقت به منطقه آسيب‌ديده تزريق و آن را درمان كرد.

PRP ، همچنين براي بهبودي بعد از عمل جراحي برخي از صدمات نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد و به التيام بافت‌هاي بدن نيز كمك مي‌كند.

عواملي كه مي‌توانند اثربخشي درمان PRP را تحت تأثير قرار دهند عبارتند از: ناحيه‌اي كه قرار است درمان شود؛ وضعيت سلامت بيمار و اينكه آيا صدمه حاد است يا مزمن

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۳۸ توسط:احسان زماني موضوع:

پلكسرچيست؟

 

پلكسرچيست؟

جت پلاسما در سال ۲۰۱۴ در بازار لوازم آرايشي دستگاه خود را معرفي كرد. در حاليكه مطالعات علمي مربوط به دستگاه پلكسر در سال ۲۰۰۹ شروع شد و در سال ۲۰۱۱ منتشر و در سال ۲۰۱۲ به عنوان يك دستگاه پزشكي مورد تاييد قرار گرفت.

لازم به ذكر است اين دو دستگاه تفاوت هاي زيادي با هم دارند، در حاليكه تصور مي شود يكي هستند. اين مسئله مصداق نام برندهايي است كه جايگزين نام محصول شده اند در اين مطلب به چند مورد از اين برندها كه جاي محصول را گرفته اند، اشاره مي شود.

جريان پلاسما جت نسبت به پلكسر پلاسما از فاصله دورتري از پوست شروع مي شود. بيشتر بودن فاصله از سطح پوست باعث مي شود انرژي پلاسما جت غير قابل كنترل شود، فرايند به شكل تهاجمي تر انجام شود و دقت كار نيز كاهش پيدا مي كند. به اين ترتيب جريان به عمق پوست نفوذ مي كند و منجر به بروز اسكار يا نكروز مي شود.

دستگاه پلاسما جت داراي اثر حرارتي بالاتري است و درصد آسيب آن به پوست بيشتر است، بنابراين دوره نقاهت طولاني تري دارد، در كار با پلاسما جت نكروز روي پوست توليد مي شود و زمان بهبود اين نكروزها طولاني است.

در كار با پلاسما فاصله بين نوك سوزن و پوست كمتر است و در نتيجه كنترل بيشتري بر روي پوست وجود دارد، بافت نكروز ايجاد نمي شود و آسيب كمتري به بافت وارد مي شود و دوره بهبود پوست كوتاه تر خواهد بود. به علاوه حرارت ايجاد شده در دستگاه پلكسر به كلاژن سازي كمك مي كند.

جت پلاسما از DC يا جريان مستقيم استفاده مي كند كه ادعا مي شود ايمن تر است؛ در حاليكه پلكسر طوري طراحي شده كه هيچ جرياني آزاد نمي كند و به اين ترتيب از گرماي آزاد شده ناشي از جريان مستقيم پيشگيري كرده و هيچ زخمي روي بافت ايجاد نمي شود.

جت پلاسما داراي الكترود بازگشتي است تا جريان انتقال يافته را از بدن خارج كند. جريان مستقيم خطرناك است و باعث مي شود يك جرقه الكتريكي از فاصله دور به صورت عمقي تر عمل كند.
استفاده از جت پلاسما با انعقاد خون همراه است كه براي انعقاد خون انرژي بالا نياز است، اين مسئله نشان مي دهد از پلكسر پلاسما بسيار تهاجمي تر است و علاوه بر اينكه منجر به درد بيشتر و اتلاف وقت بيمار مي شود، با ريسك بيشتر نكروز و اسكار همراه است.

پلكسر داراي نتايج بافت شناسي، ميكروسكوپي و توموگرافي است كه نشان مي دهد داراي ايمني و اثربخشي بيشتري است

 

كاربردهاي درماني پلاسما جت و پلكسر

كاربردهاي پلكسر در اصفهان براي قرنيه چشم (تنها پلكسر داراي تاييديه پزشكي، مقالات منتشر شده و پروتكل هاي موثر در اين زمينه است)
درمان هاي قرنيه چشم در ابتدا بر روي خرگوش هاي نر نيوزيلندي انجام شد. اين خرگوش ها به سه گروه تقسيم شدند و چشم چپ اين خرگوش ها براي انجام آزمايش در نظر گرفته شد. آزمايش ها بر روي سه بخش از سطح قرنيه چشم و تحت تاثير پلاسما انجام شد. براي اين منظور پلاسما توسط دستگاه پلكسر، در حالت مداوم و با سطح قدرت كم توليد شد (هندپيس سفيد) كه با فواصل زماني ۰٫۷ ثانيه و با استفاده از سوزن ۲۲ انجام شد.

دستگاه جت پلاسما به دليل ويژگي هايي كه دارد در چشم پزشكي قابل استفاده نيست.

براي ارزيابي ايمني پلاسما، تغييرات بافتي بخش تحت درمان پس از ۲۴ ساعت، يك هفته و يك ماه مورد بررسي قرار گرفتند و نتايج به شرح زير بود:

پس از ۲۴ سطح فقط نقص مخاطي قابل مشاهده بود. در حاليكه پس از يم هفته و يك ماه سطح چشم كاملا درمان شده بود و به سلامت كامل رسيده بود. بنابراين پلكسر پلاسما به عنوان يك ابزار جراحي نرم جايگزين خوبي براي برخي روش هاي درماني به كار برده بر روي سطح چشم مي باشد.

در تحقيقات بيشتري كه در اين زمينه انجام شد، اثربخشي پلكسر براي درمان ۱۵ بيماري بر روي سطح چشم ثابت شد.

در نهايت آنچه دستگاه پلكسر را نسبت به ساير رقيبان و دستگاه هاي مشابه برتري مي بخشد، اين است كه پلكسر داراي ثبت بين الملل است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۸:۱۳ توسط:احسان زماني موضوع: