مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

ليزر كيوسوپيچ چه كاربردهايي دارد؟

ليزر كيوسوپيچ چه كاربردهايي دارد؟

بيشترين و اولين كاربردي كه براي دستگاه ليرز كيوسوييچ در اصفهان مي توان در نظر گرفت، از بين بردن لك هاي بوجود آمده در صورت است. اين لك ها معمولا يا به دليل افزايش سن يا نتيجه زخم، جوش، مشكلات هورموني، عوامل ذاتي يا موارد ديگر ممكن است بروي صورت ايجاد شوند.

اين دستگاه بيش از يك دهه است كه مورد استفاده پزشكان زيبايي قرار گرفته است و تاكنون به كليه جلسات و حتي در زمان كم توانسته بسيار خوب واكنش نشان دهد. حتي لك هاي بسيار عمقي و طولاني مدت را توانسته نسبت به قبل كمتر رنگ تر كند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .

فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا

ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

نحوه كار دستگاه ليزر كيوسوپيچ

نكته بسيار مهم اين است كه حتما قبل از استفاده از دستگاه و قرار گرفتن در مراحل درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به شدت خودداري كنيد. حتي اين روند را بهتر است در طول درمان هم ادامه دهيد. لك هاي كوچك معمولا به ۳ جلسه درماني و لكه هاي بزرگ تر به ۵ الي ۶ جلسه درماني نيازمند هستند.  در ابتداي درمان نقاط تحت ليزر ابتدا دچار كبودي و تورم خفيفي خواهند شد كه برور بهتر شده ونهايتا در حدود يك هفته رنگدانه هاي پوست به تدريج از بين خواهند رفت.

مراقبت هاي بعد از ليزر كيوسوييچ

توجه داشته باشيد كه درحين انجام جلسات درمان پوست دچار التهاب و قرمزي است . بمرور پوست شما ترميم خود را آغاز كرده و شروع به پوسته پوسته شدن مي كند. بدليل اينكه اين روند طولاني مدت است بهتر است صبوري داشته باشيد و حتما تا پايان رسيدن  دوران نقاهت خود از قرار گرفتن در معرض نور خورشد كه خود عامل تشديد كننده التهاب و لك صورت است خوداري كنيد.

اگر پوست حساسي داريد و يا پوست شما بعد از زخم گوشت اضافه مي اورد بهتر است از اين روش استفاده نكنيد. به طور كل اين روش براي افراد با پوست روشن مناسب تر و بهتر نتيجه خواهد گرفت.

در كلينيك زيبايي مدرن ليزر ما قبل از انجام هر روشي بر روي فرد ابتدا يك ويزيت انجام داده و كليه شرايط را بررسي مي كنيم . روش پيشنهادي به شما روشي است كه بعد از بررسي هاي صورت گرفته به شما توضيه شده است. اما همواره در نظر داشته باشيد اگر به هر چيزي حساسيت داريد حتما در جلسه اول پزشك را از اين حساسيت خود مطلع كنيد تا روش انتخابي شما كاملا امن و با بهترين خروجي صورت گيرد.

 

كاربردهاي دستگاه ليزر كيوسوييچ

لك هايي كه توسط دستگاه كيوسوييچ از بين مي روند شامل موارد زير است: از بين بردن لكه هاي قهوه اي صورت؛ از بين بردن كك و مك؛ لكه هاي جاي جوش؛ رفع و درمان ملاسما كاربردها و موارد دستگاه Qswitch فقط محدود به از بين لك صورت نيست بلكه درمان ها ديگري هم مي توان بروي آن انجام داد مانند:حذف و پاك كردن كامل تاتو؛ حذف خالكوبي و خال هاي مادر زادي

كليه اين موارد هم بروي صورت و هم در تمامي نقاط بدن مي تواند صورت بگيرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

كرايوليپوليز چيست؟

كرايوليپوليز چيست؟

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري در اصفهان، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

كرايوليوليز در اصفهان، يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است. در اين روش به كمك نور ليزر دستگاه، چربي‌ها منجمد مي‌شوند و از بين مي‌روند. در واقع كرايوليپوليز، روشي موثر براي درمان چاقي موضعي و سلوليت‌ها است.

 

نكته: متناسب با نوع سلوليت‌ها، شدت آن‌ها و تشخيص پزشك، از يكي از دو روش، لاغري موضعي با دستگاه و يا كرايوليپوليز استفاده مي‌شود.

اولين و مهم‌ترين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه، رسيدن به بدن و وزن ايده‌آل‌تان، چيزي فراتر از كاهش چربي بدن است. در حقيقت، وزن بدن، شامل چربي‌ها، ميزان ماهيچه‌ها و وزن آب بدن مي‌شود.

ماهيچه‌ها از چربي سنگين‌تر هستند، بنابراين با از دست دادن چربي و به دست آوردن مقدار معادل عضله، در واقع مي‌توانيد وزن خود را افزايش دهيد، با اين حال، بدن شما از هميشه باريك‌تر و لاغرتر به نظر مي‌رسد.

ميزان كافي از كالري‌هاي مناسب را مصرف كنيد

 

كاهش وزن، به ميزان كالري دريافتي شما ربط دارد. از همه مهم‌تر، شما بايد بدانيد كه كالري مواد غذايي چقدر است و با بدن شما چه كار مي‌كنند. مثلا، كربوهيدرات‌هاي سفيد مانند نان و برنج ، كالري بالا و ارزش غذايي كمي براي بدن ما دارند. با اين حال، پروتئين و انواع خاصي از چربي‌ها براي سلامتي‌تان مفيد هستند.

به ميزان غذاي مصرفي‌تان توجه داشته باشيد

 

كلينيك لاغري در اصفهان، به شما توصيه مي‌كند كه هر روز به نوع غذا و ميزان آن توجه داشته باشيد. بدن افراد مختلف با يكديگر فرق دارد و ميزان غذا و كالري مصرفي براي شما منحصربه فرد است. به طور كلي، مي‌خواهيد كمتر از كالري توصيه شده روزانه‌تان مصرف كنيد، كه باعث مي‌شود بدن‌تان شروع به سوزاندن چربي كند، تا بتواند ميزان مصرف انرژي مورد نياز خود را حفظ كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۴:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

شاك ويو چيست؟

شاك ويو چيست؟

 اگر تصميم به كاهش وزن گرفته‌ايد و نمي‌دانيد كدام روش‌هاي درماني براي شما بهتر و موثر هستند،‌ و يا اصلا بايد از كجا شروع كنيد،‌ با متد شاك ويو در اصفهان همراه باشيد.

با دانستن نكاتي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، شانس شما براي رسيدن به وزن ايده‌آل و موردنظرتان بيشتر مي‌شود.

اگر براي كاهش وزن راه‌هاي مختلفي را امتحان كرده‌ايد ولي به نتيجه دلخواه و وزن ايده‌آل‌تان نرسيده‌ايد،‌ بايد بگوييم كه از روش‌‌هايي استفاده كرده‌ايد كه متناسب با نوع چاقي و شرايط بدني شما نبوده است.

 

خدمات كلينيك لاغري

 مدرن ليزر براي درمان چاقي و كاهش وزن از سه روش مختلف كه غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و بيهوشي) هستند استفاده مي‌كند، كه هر كدام براي نوع خاصي از چاقي مناسب هستند:

 

لاغري با ليزر (افزايش سوخت‌و‌ساز بدن) در كلينيك لاغري:

 

رژيم غذايي سالم به شما كمك مي‌كند تا سبك زندگي سالم‌ و زيبايي و تناسب‌ اندام داشته باشيد و از ابتلا شدن به بسياري از بيماري‌ها مثل: ديابت،‌ كبد چرب، مشكلات قلبي، عروقي و … پيشگيري كنيد. رژيم غذايي نه تنها به افراد چاق، بلكه به افراد لاغر نيز كمك مي‌كند تا به وزن ايده‌آل‌شان برسند. لازم به ذكر است كه براي رسيدن به وزن مناسب، رژيم غذايي به تنهايي نمي‌تواند نتايج عالي و سريع داشته باشد و بايد همزمان با تكنيك‌هاي ديگر انجام شود تا نتيجه‌‌ي بهتر، موثرتر و سريع‌تري حاصل شود. يكي از اين تكنيك‌ها، لاغري با ليزر است.

روش لاغري با ليزر كه نام آن طب سوزني ليزري است، به كنترل اشتها و افزايش سوخت‌وساز بدن كمك مي‌كند. در واقع از يك ليزر كم‌توان براي اين منظور استفاده مي‌شود و مواردي كه مربوط به پرخوري احساسي مي‌شود را كنترل مي‌كند. منظور از پرخوري احساسي،‌ حالتي است كه يك فرد به دليل خوشحالي،‌ ناراحتي، استرس، عصبانيت و … ميل بيشتري به غذا خوردن داشته باشد.

گاهي اوقات ممكن است تصميم به لاغر كردن قسمت خاصي از بدن‌تان مثل: شكم، پهلو، ران، باسن، سينه و بازوها را داشته باشيد، كه در اين حالت، لاغري با ليزر نمي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد،‌ چون طب سوزني ليزري براي كاهش وزن كلي موثر است و نمي‌تواند براي لاغري موضعي مفيد باشد.

لاغري موضعي با دستگاه براي از بين بردن سلوليت‌ها (چربي‌هاي زير پوست) كاربرد دارد و متناسب با نوع سلوليت و چاقي، از دستگاه خاصي استفاده مي‌شود. كلينيك لاغري ، از دستگاه‌هاي لاغري موضعي زير استفاده مي‌كند:

  • ال پي جي: از مكانيسم مكش براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • آر اف: از مكانيسم امواج راديويي براي درمان سلوليت‌ها و انواع چاقي استفاده مي‌كند.
  • كويتيشن: براي درمان سلوليت‌هاي نرم كاربرد دارد.
  • شاك ويوبراي درمان سلوليت‌هاي سفت كاربرد دارد (مثل سلوليت‌هاي پشت پا).

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۴:۰۱ توسط:احسان زماني موضوع:

كاربرد ظروف IML براي چست؟

كاربرد ظروف IML براي چست؟

In Mold Labeling به معني ليبل گذاري درون قالب همزمان با توليد ظرف است و در ظروف توليد شده با اين روش ، ليبل بخشي جداناپذير از بدنه ظرف ميشود. و اين روش جايگزيني براي چاپ مستقيم روي ظروف است. خريد عمده ظروف IML بدليل مزاياي آن بسيار مقرون به صرفه است. در اين روش ليبل مورد نظر ما بر روي ظرف حك ميشود و ديگر نيازي به چاپ يا انواع ديگر برچسب زني نميباشد كه ممكن است بعد از مدت كوتاهي از بين برود ولي حك روي ظروف ماندگار است و براحتي از بين نميرود و ليبل بخش جدانشدني از بدنه ظرف ميباشد.

به طور ليبل زني ظروف IML به سه روش صورت ميگيرد

  1. قالب زني به صورت تزريق پلاستيك
  2. قالب زني از طريق تزريق بادي
  3. فرم دهي حرارتي

 

فرآيند توليد ظروف IML

  • ليبل درخواستي مشتري، توسط تامين كننده ليبل طراحي ، چاپ ميشود.
  • ليبل هاي چاپ خورده و آماده توسط ربات به درون قالب برده ميشود
  • ليبل با نيروي الكتريسيته ساكن روي ديواره قالب تثبيت ميشود
  • مواد پلاستيكي مذاب به داخل قالب تزريق ميشود و ليبل بخشي از بدنه ميشود
  • قطعه ليبل گذاري شده از قالب توسط ربات جدا ميشود و ليبل بعدي در قالب قرار ميگيرد و اين مراحل تكرار ميشود.

مزاياي IML

  • اين ظروف تمام ويژگيهاي مورد نياز يك بسته بندي شكيل صادراتي از جمله استانداردهاي رايج و بهداشتي را دارد.
  • جذب مشتري به دليل زيبايي و چشم كير شدن محصول
  • ايجاد ارزش افزوده بيشتر روي محصول
  • عدم آلوده شدن ظروف هنگام توليد و بسته بندي بدليل استفاده از رباتها
  • ماندگاري طولاني تر محصولات بدليل حفظ سلامت مصرف كنندگان
  • قابليت استفاده مجدد در مصارف خانگي
  • تبليغات رايگان و دائمي محصول بعلت دوام بالاي چاپ عكس روي بسته بندي
  • كيفيت بسيار بالاي رنگ لوگو و تنوع طراحي
  • قيمت رقابتي و مقرون به صرفه بودن اين محصول
  • مقاومت بالاي ليبل در برابر آب و سطوح خشن
  • هزينه كمتر
  • به هيچ عمليات و تجهيزاتي براي نصب ليبل نياز نيست
  • افزايش سرعت بسته بندي
  • كاهش هزينه انبار داري
  • افزايش مقاومت ليبل در مقابل فشار

يكي از عوامل مهم در فرآيند توليد اين ظروف ، با دوام بودن و مقاومت بالاي آن است. و همچنين بهترين روش براي نشان دادن طرح هاي گرافيكي براي تبليغات ميباشد. استفاده از اين روش باعث جذابيت و زيباتر شدن ظروف پلاستيكي ميباشد و مصرف كنندگان از اين نوع ظروف بعد از استفاده از مواد غذايي داخل آن را در موارد ديگري كاربرد دارد.

از آنجايي كه هميشه تبليغات با صرف هزينه ها همراه است استفاده از يك تبليغ مفيد و به صرفه اهميت زيادي دارد و اگر بخواهيد فقط براي چند روز يك بنر تبليغاتي را در محلي در ديد عموم قرار دهيد بايد هزينه و زمان نسبتا زيادي صرف كنيد. ولي با روش IML علاوه بر ماندگاري بالا، هزينه بسيار كمتري دارد و ميتواند يك روش مفيد براي تبليغات باشد.

ديگر مزاياي ساخت قالب IML

حداكثر كيفيت چاپ: با روش چاپ افست تصاوير با وضوح بالا را تضمين ميكند. و ميتوان كل سطح ظرف را پوشش داد بدون اينكه قسمتي از بدنه اصلي ظرف ديده شود.

مقاوم و بهداشتي: بهترين مزيت اين ظروف مقاومت در برابر رطوبت و تغييرات دماست، بخصوص ظروف بستني دماي زير صفر درجه را تجربه ميكنند. بهترين انتخاب ظروفي است كه براي محصولات منجمد و محصولاتي كه بايد داخل يخچال باشد استفاده كرد.

مدت زمان توليد كمتر و هزينه هاي پايينتر: در فرآيند توليد اين ظروف در يك مرحله ساخته و تزئين ميشوند و نگهداري ظروف خالي غيرضروري است. هزينه هاي انبار و حمل و نقل نيز كمتر است.

سازگار با محيط زيست: بسته بندي و ليبل هر دو از يك ماده تشكيل شده اند و به طور كامل بازيافت ميشوند.

طيف گسترده اي از گزينه ها و رنگ ها: محصول بسته بندي پلاستيكي مورد نظر را ميتوان با طيف گسترده اي از ماد مختلف تزئين كرد و به شمااين امكان را ميدهد كه محصول شما در قفسه فروشگاه متمايز از محصولات ديگر باشد. شايد به همين دليل است كه مديران بازاريابي عاشق ظروف IML هستند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۰:۴۱ توسط:احسان زماني موضوع:

سرنگ هاي مخصوص تزريقي پزشكي

سرنگ هاي مخصوص تزريقي پزشكي

سرنگ در اصل يك كلمه يوناني به معناي لوله ميباشد و بوسيله آن مايعات را به بدن تزريق كرده و يا از بدن خارج ميكنند. انواع سرنگ از لحاظ اندازه، حجم و كيفيت با يكديگر متفاوت هستند ولي مهمترين ويژگي تقسيم بندي آنها ، حجم و نوع سرنگ ها است.

سرنگ ها از پر مصرف ترين وسايل در پزشكي هستند و در بيمارستان ها و مراكز پزشكي براي موارد مختلفي استفاده ميشوند و اغلب جنس پلاستيكي و يكبار مصرف دارند. خريد عمده سرنگ تزريقي پزشكي بيشتر براي بيمارستان ها و مراكز درماني انجام ميشود.

انواع سرنگ ها

سرنگ ساده

اين سرنگ ها يكبار مصرف هستند و براي تزريق مواد دارويي و گرفتن نمونه خون در آزمايشگاه ها استفاده ميشود و بايد در بازه دمايي 15 تا 35 درجه سانتيگراد نگهداري شوند.

سرنگ توبركولين

ظرفيت اين سرنگ ها يك سي سي است و داراي سوزني كوچك و استوانه اي باريك هستند و برحسب ميليمتر درجه بندي شده اند.

اين سرنگ ها بيشتر براي شستشوي زخم ها ، تزريق محلول ها، مقادير كم داروهاي غليظ و تست هاي داخل جلدي استفاده ميشود.

سرنگ لوئرلاك

در اين مدل، سوزن تزريق درون شيارهاي مارپيچي سوزن قفل ميشود و براساس استانداردهاي ملي و بين المللي ساخته ميشوند. اين سرنگ ها از سر سوزن جدا نميشوند و امكان تعويض سرسوزن در اين محصول براحتي قابل انجام است. اين سرنگ ها در هر كارتن بين 600 تا 1000 سرنگ وجود دارد و حجم اين سرنگ ها نيز 3، 5 و 10 ميليمتر است.

سرنگ گاواژ

از اين سرنگ براي شستشوي مثانه يا وارد كردن خوراكي از طريق سوند به معده و همچينين براي خارج كردن ترشحات معده استفاده ميشود.

سرنگ انسولين

از اين سرنگ ها براي تزريق انسولين استفاده ميشود و سر سوزن در آنها از بدن جدا ميشوند و براساس دو مدل 50 واحدي و 100 واحدي هستند. در بعضي از سوزن ها، هنگامي كه سر سوزن از بدنه آن جدا ميشود، باعث ايجاد يك فضاي مرده ميشود و مقداري انسولين در اين فضا باقي مي ماند. در اين مواقع محاسبه دوز انسولين تزريقي مشكل است و بهترين راه حل استفاده از همين سرنگ انسولين ميباشد.

سرنگ دو سر سوزن

اين سرنگ ها داراي دو سوزن هستند و يكي از آنها براي تركيب دارو و كشيدن آن به داخل سرنگ و از ديگري براي تزريق استفاده ميشود.

سرنگ هيپودرميك

اين سرنگ ها دو نوع مقياس اندازه گيري دارند و اين مقياس ها برحسب ميني مس و ميلي متر ميباشد و هر ميليمتر به ده قسمت ديگر تقسيم ميشود و حجم اين سرنگ ها معمولا 2.5 تا 3 ميليمتر است و سوزن به آن متصل ميباشد.

اين سرنگ ها نوعي از سرنگ هاي زيرپوستي هستند و به يك سوزن توخالي وصل ميشوند. با اين سرنگ ها، پوست سوراخ شده و مواد دارويي وارد بدن ميشوند و همچنين از همين سرنگ براي خارج كردن خون از بدن استفاده ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۴۲ توسط:احسان زماني موضوع:

 سيفتي باكس چيست؟

 سيفتي باكس چيست؟

سيفتي باكس يا safety box به معناي جعبه ايمني است. اين محصول اگرچه به ظاهر عمومي بنظر ميرسد ولي بيشتر در بيمارستان ها، دندانپزشكي ها، كلينيك ها، مطب ها، مراكز جراحي، آرايشگاه ها و هتل ها براي پسماند تيز و برنده مانند سرنگ، كاتتر، بيوپسي، شيشه، تيغ جراحي، تيغ اصلاح صورت و هرچيزي كه پتانسيل بريدن دارد استفاده ميشود.

امروزه انواع مختلفي از سيفتي باكس ها به بازار عرضه ميشود و براي خريد عمده سيفتي باكس ميتوان اقدام كرد اما بايد توجه داشت به دليل قيمت پايينتر از كيفيت اين محصول چشم پوشي نكنيم. بنابراين انتخاب سيفتي باكس يك مسئله ي بسيار مهم محسوب ميشود و عدم توجه كافي هنگام خريد باعث بروز مشكلات زيادي ميشود.

موارد استاندارد بودن سيفتي باكس

  1. سيفتي باكس هنگام سقوط از ارتفاع حداكثر يك متري و يا در اثر ضربه و فشار نشكند
  2. محتويات داخل سيفتي باكس به هيچ عنوان به بيرون نشت نكند.
  3. هنگام سوزاندن سيفتي باكس ، كمترين ميزان گازهاي سمي توليد شود.
  4. بدنه ي سيفتي باكس به اندازه كافي مستحكم باشد و خطر جراحت و آسيب براي كاركنان بخش بهداشت و درمان كاهش مي يابد.
  5. حتما يك سيفتي باكس استاندارد حتما داراي نشان استاندارد و اين معيارها براساس استاندارد ملي ايران به شماره 8502 تعيين ميشود.

چگونگي انتخاب سيفتي باكس مناسب

  • متناسب با نياز خود انتخاب كنيد: سيفتي باكس ها در مدل ها و انواع مختلفي عرضه ميشوند و كوچكترين سايز آن 80 سي سي و بزرگترين حجم آن حدود 30 ليتري است. و كاربران براحتي ميتوانند متناسب با نياز خود سيفتي باكس مناسبي انتخاب كنند.
  • كيفيت بدنه و جنس سيفتي باكس: يكي از اصلي ترين نكات هنگام خريد ، توجه به كيفيت و جنس آن است. اين محصول معمولا از جنس پلي پروپيلن ساخته ميشود ولي متاسفانه برخي از توليدكنندگان از مواد بازيافتني استفاده ميكنند و اين امر احتمال انتشار بيشتر گاز فوران هنگام سوزاندن ميشود و جز گازهاي خطرناك محسوب ميشود.
  • قابل اتوكلاو شدن باشد: معمولا اين محصول براي دفع ابزاري كه با موادي مانند خون انسان و مايعات بيولوژيكي و عفوني در تماس بوده اند استفاده ميشود. به همين دليل لازم است سيفتي باكس و محتويات آن ابتدا آلودگي زدايي شود و سپس امحاء يا سوزانده شود. بنابراين سيفتي باكس هايي بايد تهيه شود كه قابليت تحمل دمايي و اتوكلاو شدن را داشته باشد.
  • طراحي مناسبي داشته باشد: مهمترين نكاتي كه بايد براي حفظ ايمني كاربر و طراحي سيفتي باكس رعايت شود مانند:

قفل هاي مستحكم: درب سيفتي باكس بايد به گونه اي باشد كه امكان قفل كردن موقت و دائم داشته باشد. چرا كه بعد از تكميل شدن اين ظروف بايد قفل دائم آن را بست تا براي حمل و نقل و امحاء آن مشكلي پيش نيايد.

وجود شيار بر روي دهانه: وجود شيارها در دهانه درب سيفتي باكس به جدا سازي سوزن سرنگ ها كمك ميكند.

قطر مناسب دهانه: بايد متناسب با نوع كاربرد آن طراحي شود. بعنوان مثال در بيمارستان ها دهانه سيفتي باكس بايد عريض تر باشد تا پسماندها به آساني دفع شوند.

سطح مقطع مناسب: قبل از خريد حتما به فضايي كه قرار است از سيفتي باكس استفاده كنيد را مورد توجه قرار دهيد.

وجود دسته براي جابجايي آسان و ايمن: دسته ارگونوميك باعث ميشود جابجايي و حمل اين محصول براحتي توسط كاربران صورت بگيرد.

دارا بودن نشانگر حداكثر ظرفيت: پر شدن بيش از حد اين ظروف ميتواند باعث آسيب شود بنابراين فقط بايد 75% حجم آن پر شود و نشاگر به شما اين امكان را ميدهد كه پر شدن اين ظروف را مشاهده كنيد.

سطح صاف و بدون زائده: گوشه هاي تيز و لبه هاي تيز احتمال بروز آسيب و انتقال عفونت به كاربران را افزايش ميدهد بنابراين دقت كنيد كه سيفتي باكس انتخابي زائده و گوشه هاي تيز نداشته باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۲۱ توسط:احسان زماني موضوع:

مخزن فريم دار IBC چيست؟

مخزن فريم دار IBC چيست؟

اين نوع ازمخزن داراي محافظ يا همان فريم بيروني با پوشش رنگ اپوكسي است و مخزن داخلي آن از فرآيند قالب گيري دوراني ساخته شده است. در اين مخازن از گريد 3840 استفاده شده و كليه استانداردهاي بهداشتي را دارد. اين مخزن پلي اتيلن مقاومت بالايي در برابر ضربه و خورندگي و بهداشتي ميباشد. خريد عمده مخزن فريم دار IBC بهمراه شير و اتصالات مربوط به آن، براي شركتهاي بسته بندي و حمل و نقل مايعات اسيدي و نفتي و شيميايي بهترين گزينه است.

اين مخزن ها با ظرفيت هاي گوناگون و براي ذخيره و حمل و نقل مايعات مختلف مانند : مواد غذايي، آب، حلالها، مواد شيميايي، مواد اسيدي، مواد شوينده و .... استفاده ميشود.

مخزن هاي IBC اغلب داراي پالت متصل به زير مخزن هستند و بنابراين به نگراني جدا شدن پالت از مخزن نيازي نيست. و براحتي با ليفتراك ها جابجا ميشوند و اگر مايعات اشتعال يا خطرناك را در اين مخزن ذخيره ميكنيد دارا بودن پالت متصل به ظرف باعث كاهش آسيب ديدن محموله ها ميشود.

اين مخزن ها داراي نازل متصل به جلو هستند و به شما اين امكان را ميدهد تا مايعات را به سرعت تخليه كنيد. كار كردن با نازل آن آسان است و براحتي خروجي از ظرف را ميتوانيد كنترل كنيد.

اين ظروف داراي ظرفيت مايع 450 تا 3000 ليتر (119 تا 793 گالن) هستند. ميتوان مقادير زيادي مايعات را در همان ظروف نگهداري كرد و از فضاي ذخيره سازي استفاده كرد. اگر تاسيسات شما فضاي كمي دارد ميتوانيد اين مخزن ها را در بالاي يكديگر قرار دهيد. و براحتي مخزن هاي IBC ظرفيت مايعات براي تجارت خود ميتوانيد بيابيد. و ميتوانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد. براي حمل و نقل نيز در اسرع وقت ميتوانيد كل موجودي خود را بارگيري و تخليه كنيد.

بادوام براي حمل ونقل مايعات خطرناك

زماني كه نوبت به ذخيره و انتقال مايعات خطرناك ميرسد بايد محصولات شما در هر زمان ايمني كافي داشته باشند. IBC ها از پلاستيك هاي قوي و بادوام ساخته ميشوند و از مايعات در برابر آسيب ها و عناصر خارجي محافظت ميكنند. آنها در يك پوسته سيمي محكم  شده اند و باعث محافظت بيشتر ميشود.

IBC ها به منظور ذخيره و ارسال انواع مايعات طراحي شده اند و يك انتخاب عالي براي تجارت شما هستند و در زمان استفاده از آنها آرامش بيشتري خواهيد داشت. چه شما بخواهيد آب آشاميدني خود را حفظ كنيد و چه يك كارخانه مهندسي شيمي داشته باشيد ميتوانيد از اين مخازن استفاده كنيد.

مخزن هاي فريم دار به شما در صرفه جويي در هزينه، افزايش بهره وري و كاهش آسيب محصول كمك ميكند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۰۷ توسط:احسان زماني موضوع:

 گالن هاي با حجم 10 ليتري

 گالن هاي با حجم 10 ليتري

گالن بطري ظرف پلاستيكي و درداري است كه در واقع واحد اندازه گيري حجم مايعات محسوب ميشود. گالن در آمريكا برابر است با 587/3 ليتر و در انگلستان برابر است با 645/4 ليتر.

اگر توليد كننده ظروف پلاستيكي كمي خلاق باشد ميتواند گالن هايي درابعاد و طرح هاي مختلفي توليد كند. خريد عمده گالن 10 ليتري براي شركت هاي بسته بندي بسيار مناسب و مقرون به صرفه ميباشد.

گالن 1 ليتري از وزن سبكي برخوردار است و وزن آن معادل 80 گرم ميباشد. به همين دليل براحتي قابل حمل و نقل و جابجايي است. همچنين داراي يك نوع درب پملپ دارنيز هست. اين محصول از جنس پلي اتيل ميباشد. اين ماده اقتصادي يكي از مهم ترين و ضروري ترين منبع ساخت انواع پلاستيك ها در دنيا محسوب ميشود. و از ماده پلي اتيلن هر سال صدها و ميليون ها تن جهت توليد انواع پلاستيك ها در جهان مصرف ميشود. و يكي از پركاربردترين محصولات براي بسته بندي و نگهداري مواد غذايي و ساخت تركيبات آرايشي بهداشتي نيز هست. اين ماده خاصيت سمي ندارد و هيچ گونه خطري ندارد. و بهمين دليل بهترين گزينه براي نگهداري مواد شيميايي، روغن، بنزين، گازوييل، نفت و ديگر انواع مايعات است. همچنين از مقاومت بسيار بالايي در برابر مواد شيميايي برخوردار است. گالن 1 ليتري مقاومت بالايي در برابر ضربه دارد. زيرا بر روي اين محصول تست ضربه پذيري انجام ميشود و همچنين امكان سفارش سازي اين محصول براي مشتري طبق نياز او فراهم ميباشد.

ميزان قيمت گالن هاي پلاستيكي

ميزان قيمت گالن هاي پلاستيكي به ابعاد و جنس گالن ها بستگي دارد. و همچنين براساس برند و شركت سازنده نيز تعيين قيمت ميشود. گالن ها معمولا از پلاستيك هاي مرغوبي توليد ميشود و در برابر انواع آسيب ها مانند ضرب ديدگي وسرما و گرما مقاوم هستند.

جنس گالن ها در ميزان قيمت تاثير بسياري دارد و گالن هاي درجه 1 به دليل كيفيت بيشتر داراي قيمت بالاتري نسبت به گالن هاي درجه 2 هستند.

قيمت گالن هاي پلاستيكي در عمده فروشي به دليل تعداد بالاتري كه خريداري ميكنيد ، مناسبتر و كمتر ميباشد.

معرفي انواع گالن ها 

كاربرد گالن ها با توجه به كيفيت ساخته شده رابطه مستقيمي دارد. گالن هاي پلاستيكي از نظر كيفيت به دو دسته درجه 1 و درجه 2 تقسيم بندي ميشوند. معمولا گالن هاي درجه 1 براي استفاده مواد غذايي مثل خيار شور و سس هاي خوراكي و موارد بهداشتي استفاده ميشود. و از گالن هاي درجه 2 براي مايعات شيميايي مانند بنزين و نفت استفاده ميشود.

انواع گالن پلاستيكي از نظر كيفيت و نوع مصرف

  • گالن كتابي
  • گالن شفاف
  • گالن صنعتي
  • گالن تاشو
  • گالن شيردار

خط توليد گالن هاي پلاستيكي

در اين خط توليد گابت ها بوسيله دستگاه هاي مخصوص و تزريق پلاستيك درون قالب ها به توليد گالن پلاستيكي در ابعاد مختلف انجام ميشود.

استفاده از دستگاه ها در خط توليد باعث كيفيت بهتر و سرعت توليد شده است و همچنين روزانه ميتوان تعداد زيادي گالن در حجم هاي مختلف توليد كرد. دستگاهها در خط توليد داراي ظرفيت هاي مختلف و كارايي هاي زيادي هستند و هر دستگاه براي يك كار مناسب است.

نيروها و اپراتورها در خط توليد نقش مهمي دارند و باعث نظم بخشيدن به كار و درست جلو رفتن مراحل توليد ميشوند. هرچه دقت بيشتري در خط توليد باشد محصول نهايي با كيفيت و بهتر خواهد شد.

توليد كننده بعد از توليد محصول در ابعاد مختلف، آنها را به بازارها و فروشگاه ها عرضه ميكنند تا مصرف كنندگان براحتي براي نياز خود از اين محصولات استفاده كنند. يكي از كارهايي كه فروشندگان و توليدكنندگان براي عرضه كارهاي خود انجام ميدهند استفاده از سايت هاي فروش ميباشد. زيرا محصولات بسيار به صرفه و راحت در اختيار مشتريان قرار ميگيرد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۲:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

گالن هاي با حجم 20 ليتري

گالن هاي با حجم 20 ليتري

گالن هاي 20 ليتري تقاضاي بسياري دارد. چرا كه اين محصول بسيار پركاربرد ميباشد. گالن ها در ظرفيت هاي متفاوت كاربردهاي مختلفي دارند. اما گالن 20 ليتري كاربردهاي بيشتري دارد. از گالن 20 ليتري براي ذخيره آب، بنزين، گازوئيل، مواد شيميايي، مواد پتروشيمي، دارويي، روان كننده ها، سمومات كشاورزي و ... استفاده ميشود. هر صنفي براي كار خود به خريد عمده گالن 20 ليتري نيازمند است.

انواع كاربرد گالن 20 ليتري

يك باغبان براي ذخيره سم درختان و گياهان

افرادي كه در مناطق مختلف كه آب آشاميدني لوله كشي ندارند

رانندگان وسيله نقليه براي جابجايي بنزين و گازوئيل در شرايط خاص

در كارواش ها براي نگهداري شامپوي شست و شوي خودرو

انواع گالن ها

  • گالن 20 ليتري مدل 2010
  • گالن 20 ليتري مدل 2011
  • گالن 20 ليتري مدل 2012
  • گالن 20 ليتري مدل 2013
  • گالن 20 ليتري مدل 2014
  • گالن 20 ليتري مدل 2015

با توجه به نياز و نوع مصرف اين محصول، نوع پلاستيك آنها متفاوت است. اين گالن ها يا با 100% مواد نو تهيه ميشود و يا با 100% مواد كهنه و يا 50% مواد نو + 50% مواد كهنه توليد ميشوند.

نوع مواد اوليه نو و كهنه بودن به نوع مصرف و موادي كه قرار است در اين گالن ها ذخيره شود بستگي دارد. بعنوان مثال براي مواد غذايي بايد از گالن هاي مواد نو استفاده كرد زيرا بهداشت و سلامت افراد بسيار مهم و حياتي است.

گالن هايي كه با مواد نو توليد ميشوند دوام بيشتري دارند و طول عمر بالايي براي استفاده دارند. جنس گالن ها از پلي اتيلن است.

گالن 20 ليتري آلماني چيست؟

گالن هاي آلماني كيفيت بسيار خوبي دارند و در حجم هاي مختلفي مانند گالن 20 ليتري توليد ميشوند. اين گالن ها درب هاي كوچكي دارند و مايعات در هنگام حمل براحتي از آن بيرون نميريزد.

جنس بدنه اين محصول به قدري ضخيم و محكم بوده كه به آساني و با ضربات سنگين دچار مشكل و شكستگي نخواهد شد.

فروش انواع گالن 20 ليتري

گالن هاي 20 ليتري را كارخانه مختلفي مانند كارخانه هاي بسته بندي مايعات مختلف استفاده ميكنند. اينگالن ها كاربرد بسياري در پتروشيمي و بسته بندي نفت دارند و اكثر گالن هاي 20 ليتري به شركت هاي بسته بندي فروخته ميشود.

خط توليد گالن 20 ليتري دستگاه تزريق پلاستيك بايد است و انواع گالن 20 ليتري پلاستيكي، دبه پلاستيكي و بشكه پلاستيكي را با مواد پلي اتيلن و با بهترين كيفيت توليد ميكنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۸:۱۴ توسط:احسان زماني موضوع:

بطري هاي با حجم 250 ميلي ليتر

 بطري هاي با حجم 250 ميلي ليتر

امروزه صنايع مختلفي در حال توليد محصولات متنوعي هستند و هركدام ويژگي و تركيبات متفاوتي دارند. بطري ها دنياي رنگارنگي دارند و از انواع مختلفي توليد شده اند. دغدغه اصلي توليد كنندگان حفظ اصالت و كيفيت محصول توليد است. و جالب است بدانيم هر محصول ، تركيبات ويژه اي دارد و مجموعه اي از مواد شيميايي و آلي آن را تشكيل ميدهند و براي حفظ خواص آن بايد از بسته بندي هاي مناسب ويژه استفاده كرد. يكي از انواع بسته بندي پركاربرد در جهان امروز، بطري هاي پلاستيكي هستند . خريد عمده بطري 250 ميل در اشكال و جنس هاي مختلف ، در بازار موجود است.

حجم بطري هاي پلاستيكي

حجم بطري هاي پلاستيكي مانند مواد اوليه به كار رفته در ساختار آن بسيار متنوع و گسترده است. حجم هاي استاندارد بطري هاي پلاستيكي عبارتند از:

  • 30 سي سي
  • 60 سي سي
  • 120 سي سي
  • 250 سي سي
  • 300 سي سي
  • 400 سي سي
  • 500 سي سي
  • 900 سي سي
  • 1000 سي سي
  • 1500 سي سي

در سراسر دنيا ، بطري ها در سه جنس فلزي، شيشه اي و پلاستيكي موجود هستند.

بطري هاي پلاستيكي به روش هاي مختلفي توليد ميشوند و با توجه به فرآيند مورد نظر ، انتخاب مواد اوليه متفاوت است.

اين بطري ها اولين بار در سال 1947 به دنيا معرفي شدند. اين بطري ها از پلاستيك توليد ميشوند و معمولا براي ذخيره مايعاتي مانند آب ، نوشيدني هاي گازدار، روغن موتور، روغن آشپزي، دارو و ... استفاده ميشوند.

انواع بطري هاي پلاستيكي

بطري پلاستيكي پلي اتيلن متراكم يا HDPE

پلي اتيلن كم تراكم يا LDPE

پلي اتيلن ترفتالات يا PET

پلي وينيل كلرايد يا PVC

پلي كربنات يا PC

پلي پروپيلن

پلي استايرن يا PS

مزاياي بطري پلاستيكي پلي اتيلن متراكم

  • كم هزينه و اقتصادي بودن از نظر قيمت بنابراين براي توليدكننده بصرفه است
  • مقاومت مناسب در برابر ضربه و آسان بودن حمل و نقل
  • نفوذناپذير در برابر ميكروب ها و رطوبت و محتويات آن سالم مي ماند
  • داراي تاييديه سلامت از سازمان FDA (سازمان غذا و دارو آمريكا)
  • جنس شفاف، انعطاف پذير و متراكم
  • عملكرد مناسب در دماي زير نقطه انجماد

معايب پلي اتيلن متراكم

  • براي مواد مواد حلال قابل استفاده نيست
  • براي محصولات با دماي بالاي 160 درجه فارنهايت يا 71 درجه سانتيگراد مناسب نيست
  • براي محصولات نيازمند فرآيند مكش مناسب نيست

 

كاربرد هاي پلي اتيلن متراكم

  • انواع قالب گيري تزريقي براي ظرف هاي غذا، لوازم خانگي و ...
  • انواع قالب گيري دوراني مانند توليد مخزن ها ، ظروف و ...
  • انواع قالب گيري بادي مانند ساخت بطري ها در ابعاد و شكل هاي متفاوت و براي محصولات غذايي
  • بسته بندي مواد شوينده و سفيد كننده
  • محصولات مراقبت از مو
  • روغن موتور

بطري هاي كاغذي

بطري هاي پلاستيكي هرقدر مزايا داشته باشند ولي بدليل تجزيه ناپذيري آنها در طبيعت به شدت مضر هستند. و به همين دليل توليدكنندگان همواره به دنبال توليد مواد كم ضررتر براي طبيعت هستند. و اخيرا پروژه اي از سمت شركت كوكاكولا در دست بررسي و اجراست و شايد راه حلي بسيار هوشمندانه براي رهايي طبيعت از بطري هاي پلاستيكي باشد.

اين شركت با توليد بطري هاي كاغذي قدمي بزرگ در اين راه برداشته است. بطري هاي كاغذي براحتي بازيافت ميشوند و در طبيعت باقي نمي مانند. هدف كوكاكولا اين است كه تا سال 2030 هر بطري و قوطي فروخته شده را دوباره بازيافت كند و اعلام كرده است در توليد بسته بندي هاي جديد فقط از مواد 100 درصد بازيافت پذير استفاده خواهد شد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۶:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع: