مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

برطرف كردن سياهي چشم 

برطرف كردن سياهي چشم 

درمان سياهي زير چشم يكي از رايج ترين درمانهاست. همه‌ي ما دوست داريم پوست شاداب، جوان و بدون نقصي داشته باشيم. تيرگي‌‌ و سياهي زير چشم‌، يكي از مشكلات پوستي‌‌ است كه در هر سني رخ مي‌دهد و باعث مي‌شوند چشم‌ها و صورت‌تان خسته به نظر برسد و سن شما را نيز بيشتر نشان مي‌دهد. سياهي زير چشم، دلايل و درمان‌هاي مختلفي دارد كه متناسب با نوع و شدت سياهي، مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر، درمان سياهي چشم در اصفهان است، و در اين مطلب قصد داريم به طور كامل درمورد آن‌ها صحبت كنيم؛ با ما همراه باشيد.

علت سياهي و تيرگي دور چشم

 افزايش سن:با افزايش سن، توليد كلاژن در پوست كمتر و كمتر مي‌شود، پوست نازك و شل مي‌شود، و چربي و آب خود را از دست مي‌دهد. صرف‌نظر از اينكه چه نوع پوستي داريد و چگونه از آن مراقبت مي‌كنيد، وقتي پوست‌تان نازك مي‌شود، سياهرگ‌هاي اطراف چشم، نمايان‌تر مي‌شوند. افزايش سن يك عامل كاملاً طبيعي و غيرقابل پيشگري براي سياهي زير چشم است.

 به جز افزايش سن كه روند طبيعي براي كاهش ميزان كلاژن پوست است، عوامل ديگري نيز وجود دارد كه اين روند را تسريع و تشديد مي‌كند. اين عوامل عبارتند از:

 

عوامل ارثي و ژنتيكي:عوامل ژنتيكي، نقش مهمي در به وجود آوردن سياهي زير چشم دارند؛ به طوري كه ممكن است در افراد با سن كم هم ديده شود، و حتي با گذشت زمان بيشتر و شديدتر شود.

 كمبود خواب يا عادت‌هاي بد براي خواب:خستگي زياد چشم، بيش از حد خوابيدن و كم خوابيدن، مي‌تواند عوامل ايجادكننده تيرگي در زير چشم‌ها باشد. كمبود خواب باعث مي‌شود روي پوست لك ايجاد شود و بافت‌هاي تيره و رگ‌هاي خوني كه در زير پوست قرار دارند، خود را بيشتر نشان دهند. همچنين كمبود خواب، مانع از رسيدن آب كافي به زير چشم و منجربه پف زير چشم مي‌شود. پف زير چشم هم يكي ديگر از عواملي‌ست كه از زيبايي صورت‌تان كم مي‌كند و سن شما را بيشتر از چيزي كه هست نشان مي‌دهد. درمان سياهي زير چشم و درمان پف زير چشم ، روش‌هاي درماني مشابهي در مدرن ليزر دارند، كه در ادامه مقاله با آن‌ها بيشتر آشنا مي‌شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۴۶ توسط:احسان زماني موضوع:

زگيل تناسلي چيست؟

زگيل تناسلي چيست؟

اين زگيل‌ها در ناحيه تناسلي ايجاد مي‌شوند و شايع ترين بيماري مقاربتي هستند كه از طريق تماس مستقيم بين پوست افراد انتقال مي‌يابند. زگيل‌هاي بسيار كوچك و گوشتي هستند و رنگ‌شان صورتي و يا قرمز است. اين زگيل‌ها آنقدر كوچك هستند كه به راحتي ديده نمي‌شوند. غالباً چندتايي (سه يا چهارتايي) در كنار هم قرار مي‌گيرند و ممكن است به سرعت رشد و گسترش پيدا كنند. آن‌ها معمولاً دردناك نيستند، اگرچه ممكن است باعث درد خفيف، خونريزي و خارش شوند. درمان زگيل تناسلي در اصفهان امكان‌پذير است و به كمك بهترين روش‌ها در مجموعه ما انجام مي‌شود.

 

در بيشتر موارد، زگيل‌هايي كه بر روي پوست ايجاد مي‌شوند، بي ضرر هستند و بدون درمان از بين مي‌روند. اما بعضي ديگر بايد توسط پزشك معاينه و درمان شود. به هيچ وجه به زگيل‌هايي كه روي پوست‌تان ايجاد شده دست نزنيد. اگر زگيل‌ها را لمس كنيد، ويروس آن‌ها در قسمت‌هاي ديگر پوست‌تان نيز پخش مي‌شود و در آن قسمت‌ها نيز زگيل ايجاد مي‌شود. بعضي اوقات، ممكن است زگيل بعد از درمان عود كند و براي بهبودي به بيش از يك درمان نياز داشته باشد.

زگيل از طريق تماس مستقيم با ويروس HPV ايجاد مي‌شود، و مسري است. HPV ممكن است از طريق تماس مستقيم شخص با شخص و يا از طريق تماس مستقيم با شي مورد استفاده شخص مبتلا به ويروس، گسترش يابد. ويروسي كه باعث ايجاد زگيل مي‌شود، مي تواند در نقاط ديگر روي بدن فرد مبتلا به زگيل نيز گسترش پيدا كند.

درمان انواع زگيل

  درمان زگيل در اصفهان شامل موارد زير مي‌شود:

 كرايوتراپي يا سرما درماني:اسپري كرايوتراپي يكي از موثرترين و بهترين روش‌هاي درماني براي انواع زگيل است. در كرايوتراپي از نيتروژن مايع براي انجماد زگيل استفاده مي‌شود. در اين روش درماني، محتويات دستگاه كرايو روي زگيل اسپري مي‌شود و به سرعت و با شدت، دماي آن را كاهش مي‌دهد و زگيل را فريز مي‌كند و منجر به مرگ سلولي در آن مي‌شود. از آنجايي كه نيتروژن مايع فقط روي زگيل اسپري مي‌شود، در نتيجه به پوست اطراف آن آسيب نمي‌زند و مانع پخش شدن زگيل به قسمت‌هاي ديگر پوست مي‌شود.

 

ليزر زگيل تناسلي و ليزر درماني براي انواع زگيل‌ها:از ليزر براي سوزاندن زگيل‌ها استفاده مي‌شود. در ليزر درماني بافت زگيل از بين مي‌رود و ممكن است زخم ايجاد شود. درمان ليزري زگيل، راه‌حل خوبي نيست، چون باعث پخش شدن ويروس آن به قسمت‌هاي ديگر بدن مي‌شود.

 

 كانتاريدين:كانتاريدين، ماده شيميايي است كه باعث ايجاد تاول در زير زگيل مي‌شود. روي زگيل ريخته مي‌شود و در آن نفوذ مي كند. با اين كار زگيل از سطح پوست جدا مي‌شود. اين روش درماني درناك است و ممكن است همه‌ي افراد نتواننند درد آن را تحمل كند.

الكترو ديكسيون و كورتاژ زگيل:اين روش با بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود. در اين روش درماني، جريان الكتريكي به زگيل فرستاده مي‌شود و خونرساني آن را از بين مي‌برد. سپس پزشك شما مي‌‌تواند زگيل را خارج كند. اين روش دردناك است و تاثير زيادي در از بين بردن زگيل‌ها ندارد.

 

ايمونوتراپي:پزشك شما ممكن است آنتي ژن‌هايي را به زگيل تزريق كند تا يك واكنش ايمني ايجاد كنند. اين روش درماني با درد شديد، تورم و قرمزي ايجاد شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۵۳ توسط:احسان زماني موضوع:

زگيل چيست؟

زگيل چيست؟

زگيل‌ها روي پوست رشد مي‌كنند و در اثر ويروس پاپيلوماي انساني (HPV) ايجاد مي‌شوند. بيش از ۱۰۰ نوع HPV وجود دارد كه فقط تعداد كمي از آن‌ها منجر به ايجاد زگيل بر روي پوست مي‌شوند. اين ويروس، رشد سلول‌ها روي لايه‌ي بيروني پوست را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد. در بيشتر موارد، زگيل‌هاي معمولي در انگشتان، و نزديك ناخن‌ها و يا روي دست‌ها ظاهر مي‌شوند، و انواع خاصي از HPV مي‌توانند باعث بروز زگيل در ناحيه تناسلي شوند. درمان زگيل در اصفهان، توسط مجموعه مدرن ليزر براي انواع زگيل‌ها انجام مي‌شود. براي آشنايي با انواع زگيل،  علل ايجاد و درمان زگيل در اصفهان، اين مطلب را مطالعه كنيد.

انواع زگيل

زگيل‌هاي معمولي:

معمولا ايننوع زگيل‌ها، روي دست‌ها و انگشتان دست ايجاد مي‌شوند. اين زگيل‌ها اندازه‌هاي مختلفي دارند و مي‌توانند خيلي كوچك باشند و يا اندازه‌ي متوسطي داشته باشند. زگيل‌هاي معمولي، بافت زبري دارند و پوسته پوسته هستند و لمس آن‌ها سخت استآنها از نظر رنگ متفاوت هستند و مي‌توانند به رنگ سفيد، قهوه‌اي روشن، صورتي، خاكستري باشند. گاهي اوقات، رگ‌هاي خوني لخته شده ريز مانند به صورت نقاط سياه روي آن‌ها قابل رويت است.

 زگيل‌هاي پلانتار يا ميخچه:

 اين نوع زگيل معمولاً به صورت توده‌هاي رنگي (قهوه اي روشن) و گوشتي هستند، و روي آن‌ها نقاط كوچك سفيد (برفك) و رگ‌هاي خوني كوچك لخته شده كه به صورت نقاط سياه ريز هستند، ظاهر مي‌شوند. زگيل‌هاي پلانتار در كف پا ايجاد مي‌شوند.

 زگيل پالمار يا موزايكي مانند

وقتي زگيل‌هاي پلانتار به صورت چندتايي كنار هم قرار بگيرند و مجمعه‌ي بزرگتري را تشكيل بدهند، زگيل پالمار ناميده مي‌شوند. اين زگيل‌ها مي‌توانند صدمه ببينند و عفونت كنند. زگيل‌هاي پالمار به رنگ‌هاي صورتي يا قهوه‌اي تيره، روي پوست ظاهر مي‌شوند.

 

زگيل غصابي

اين زگيل‌ها مانند زگيل هاي معمولي به نظر مي رسند. اين زگيل در افرادي كه به طور مرتب  و بدون دستكش به گوشت و ماهي خام دست مي‌زنند، يافت مي‌شود، به همين دليل نام آن زگيل غصابي است. مركز درمان زگيل در اصفهان بهشما پيشنهاد مي‌كند كه اگر مجبور هستيد روزانه به گوشت و ماهي خام دست بزنيد، حنما از دستكش استفاده كنيد تا بهاين نوع زگيل مبتلا نشويد.

زگيل تناسلي:

اين زگيل‌ها در ناحيه تناسلي ايجاد مي‌شوند و شايع ترين بيماري مقاربتي هستند كه از طريق تماس مستقيم بين پوست افراد انتقال مي‌يابند. زگيل‌هاي بسيار كوچك و گوشتي هستند و رنگ‌شان صورتي و يا قرمز است. اين زگيل‌ها آنقدر كوچك هستند كه به راحتي ديده نمي‌شوند. غالباً چندتايي (سه يا چهارتايي) در كنار هم قرار مي‌گيرند و ممكن است به سرعت رشد و گسترش پيدا كنند. آن‌ها معمولاً دردناك نيستند، اگرچه ممكن است باعث درد خفيف، خونريزي و خارش شوند. درمان زگيل تناسلي در اصفهان امكان‌پذير است و به كمك بهترين روش‌ها در مجموعه ما انجام مي‌شود.

زگيل‌هاي صاف:

زگيل صاف نوع ديگري از زگيل است كه ممكن است در قسمت پشت دست و بازوها مشاهده شود.  اين زگيل‌ها بسيار كوچك و ريز هستند. زگيل‌هاي مسطح، ممكن است در به صورت چندتايي كنار يكديگر ظاهر شوند. كوچك. زگيل صاف،سطح خشن و زيري ندارد و قابل لمس هستند. اين زگيل‌ها به رنگ قرمزمايل به صورتي يا قهوه‌اي مايل به قرمز هستند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۰۵ توسط:احسان زماني موضوع:

مزاياي آبرساني پوست

مزاياي آبرساني پوست

بيشتر افراد مي دانند كه حفظ رطوبت و آبرساني به پوست چقدر براي جوان سازي و شادابي آن مهم است . روش هاي زيادي براي آبرساني در اصفهان ، به پوست وجود دارد از روش هاي خانگي گرفته تا روش هاي موثر و پيشرفته كلينيكي در اين مطلب مي خواهيم نگاهي داشته باشيم به مجموعه مدرن ليزر كه با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد . علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد

شايد اين سوال براي شما هم پيش آمده باشد كه آبرساني پوست چيست و چگونه انجام مي شود . آبرساني به معني رطوبت دادن به پوست است پوست هم مانند ارگان هاي ديگر بدن نياز به آب و رطوبت دارد . بايد در نظر داشت كه هرچه سن بالا تر مي رود بايد به پوست خود براي حفظ رطوبت كمك بيشتري بكنيد . خوب است كه از محصولات آبرسان پوست به صورت روز مره استفاده مي كنيد اما آبرساني عميق تر فقط با روش هاي كلينيكي امكان پذير است .

علايم كم آبي پوست چيست ؟

اولين نشانه خارش پوست است . آب و هواي خيلي گرم يا خيلي سرد و عواملي هم چون باد مي تواند باعث كم آبي پوست و به دنبال آن خارش شود . دومين نشانه حساس شدن پوست است كه علل زمينه اي آن خشكي و كم آبي پوست است . وقتي لايه ي حفاظتي پوست از بين برود نمي تواند به خوبي از خود در برابر عوامل آسيب زا محافظت كند و به همين خاطر آلاينده ها و ميكروب ها به پوست نفوذ كرده و باعث التهاب و افزايش حساسيت مي شود . نشانه بعدي پوسته خسته و افتاده است كم آبي پوست باعث مختل شدن برخي فعاليت پوست مانند تقسيم سلولي مي شود و به همين خاطر سلول هاي مرده در لايه ي خارجي پوست تجمع مي يابند كه اين كار باعث كدر شدن پوست و بسته شدن منافذ آن مي شود . چين و چروك هاي ظريف نشانه بعدي كم آبي پوست است .

در اين جا قصد داريم تا شما را با چند نكته آشنا كنيم كه با رعايت آن مي توانيد پوست نسبتا مرطوب و شادابي داشته باشيد نكته اول نوشيدن آب است چرا كه رطوبت پوست از طريق آب داخل بدن تامين مي شود . بيشتر افراد فكر مي كنند كه چاي و قهوه مي تواند براي تامين آب بدن مناسب باشد اما اين باور غلط است اين مواد خاصيت ادرار آوري دارند كه مي تواند با عث كم آبي بدن بشود . از ديگر عواملي كه بايد از آن ها  اجتناب كنيد متوان به مصرف الكل ، ساير نوشيدني هاي كافئين دار و دوري از دخانيات اشاره كرد . از ديگر نكاتي كه استفاده از آن ها براي آب رساني به بدن مفيد است مي توان به ورزش منظم و نوشيدن آب در حين ورزش ، خواب كافي ، افزايش مصرف غذاهاي گياهي، سبزيجات، ميوه‌ها و حبوبات اشاره كرد .

در مان پوست كم آب :

در اين جا قصد داريم تا شما را با يك واقعيت مهم آشنا كنيم . درست است كه نخوردن آب باعث بد تر شدن شرايط پوستي شما مي شود ولي براي درست كردن شرايط كنوني پوست بايد از روش هاي سطحي آب رساني استفاده كنيد . اگر بخواهم واضح تر بگويم يعني اگر پوست شما دچار كم آبي شده افزايش نوشيدن آب به تنهايي نمي تواند كمكي به شما بكند و بايد از روش هاي آبرساني پوست استفاده بكنيد . در روش هاي آبرساني كلينيكي مدرن ليزر براي انجام آب رساني موثر كارهاي ديگري مثل لايه برداري هم انجام مي‌شود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۸:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

انواع روش هاي ليفت صورت 

انواع روش هاي ليفت صورت 

با افزايش سن، توليد كلاژن و الاستين پوست كم مي‌‌شود و بافت‌ها به طور طبيعي خاصيت ارتجاعي خود را از دست مي‌دهند كه منجر به ايجاد لك و چروك مي‌شود. ليفت در اصفهان كمك مي‌كند تا بافت‌هاي صورت سفت شوند و ليفت يابند.

 ليفت صورت

 ليفت صورت فقط روي دو سوم پايين صورت متمركز است. افراد به دلايل مختلفي ليفت صورت انجام مي‌دهند و يكي از دلايل معمول آن كمك به پنهان كردن علائم پيري‌ست. مجموعه ما با انجام ليفت صورت در اصفهان به شما كمك مي كند تا علائم پيري ظاهر شده روي پوست تان را درمان و برطرف كنيد و در هر سني صورت جواني داشته باشيد.

 

ليفتينگ صورت يعني از بين بردن پوست اضافي، صاف كردن چين و چروك و سفت شدن بافت و ماهيچه‌هاي  صورت كه شامل ليفت ابرو و چشم نمي‌شود.

 

براي ليفت صورت روش‌هاي مختلفي وجود دارد:

 

  • جراحي
  • كرم‌هاي ليفتينگ
  • بوتاكس، پركننده‌ها(چربي و ژل)
  • ميكرونيدلينگ
  • كاشت نخ
  • هايفو
  • آر اف فركشنال
  • IPL
  • فوتونا

جراحي:

 هدف از جراحي ليفت صورت، رفع افتادگي پوست و جوانسازي صورت است. در اين روش، افتادگي پوست اطراف فك، غبغب، اطراف دهان و بيني، گردن و زير چانه تحت درمان قرار مي گيرد. جراحي ليفتينگ صورت معمولاً به صورت سرپايي انجام مي شود. ممكن است شامل بي حسي موضعي و يا بيهوشي عمومي باشد. جراح برشي از پشت گوش تا خط مو و همچنين از پشت گوش به قسمت پشت سر ايجاد مي كند. ممكن است يك برش كوچك يا بريدگي در زير چانه ايجاد شود تا پوست و بافت عميق تر گردن محكم شود. سپس برش ها با بخيه ها بسته مي شوند.در جراحي، پوست كشيده و در نتيجه محكم مي‌شود، اما بافت كلي پوست شما بهبود نميابد. اين روش با درد و خونريزي همراه است و به دوران نقاهت و مراقبت نياز دارد.

 

 

روش‌هاي غيرتهاجمي ليفت صورت (بدون عمل جراحي، درد و خونريزي)

 اين روزها پزشكان و افراد زيادي روش‌هاي سريع، آسان و بدون جراحي را انتخاب مي‌‌كنند. بسياري از افراد به خاطر ترس از جراحي، اتاق جراحي و بيهوشي ترجيح مي‌دهند روش‌هايي را براي درمان انتخاب كنند كه با آن استرس كمتري داشته باشند. امروزه با پيشرفت تكنولوژي و روي كار آمدن روش‌هاي پيشرفته و بي‌خطر، شما مي‌توانيد بدون ترس درمان موثري داشته باشيد.

 كرم‌هاي ليفتينگ:

 كرم‌هاي ليفتينگ نسبت به روش‌هاي ديگر ليفت صورت، بسيار ارزان‌تر و كمتر تهاجمي هستند و به راحتي مي‌توانيد در منزل از آن‌ها استفاده كنيد. بر اساس تجربه‌هاي بدست آمده اين روش تاثير زيادي ندارد و نمي‌توانند همه‌ي چين و چروك‌ها و افتادگي پوست را درمان كنند، اما در بهبود وضعيت پوست بي‌تاثير نيستند.

 

تزريق پركننده‌ها(ژل و چربي):

 تزريق پركننده‌ها و چربي، روشي براي جوانسازي پوست بدون بيهوشي و خونريزي‌ست. پركننده‌ها را در زير پوست تزريق مي‌شوند تا خطوط صورت، چين و چروك‌ها را پر كرده و پوست را محكم كنند. محبوب‌ترين و شناخته‌شده‌ترين آن‌ها، بوتاكس است. اما تاثير آن موقتي‌ست و معمولا ۴ تا ۶ ماه باقي مي‌ماند و بيشتر براي پيشاني، اطراف چشم و دهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بهتر است بگوييم اين روش نمي تواند جايگزين روش هاي ديگر ليفت صورت در اصفهان كه موثر و دائمي هستند شود.

 ميكرونيدلينگ:

 

ميكرونيدلينگ علاوه بر بهبود مشكلات پوستي، هم در خانم‌ها و هم در آقايان به ليفت صورت و محكم شدن پوست كمك كمي مي‌كند (با افزايش سن، ميزان كلاژن‌سازي در پوست كمتر مي‌شود). در اين روش مجموعه‌اي از سوزن‌هاي بسيار كوچك وارد پوست مي‌شوند و سوراخ‌هاي ريزي ايجاد مي‌كنند؛ آسيب‌هاي ناشي از اين سوزن‌ها باعث مي‌شود كلاژن و الاستين بيشتري توليد شود و در نتيجه پوست مختصري محكم مي‌شود و ليفت پيدا مي‌كند.

 ليفت صورت با نخ :

 كاشت نخ يكي از جديدترين روش‌ها براي ليفت صورت و بدن است و طرفداران زيادي دارد. اين روش براي ليفت صورت، پيشاني، ابرو، چشم، گونه، خط فك و گردن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. روش درمان به اين صورت است كه بعد از ايجاد سوراخ‌هاي كوچك روي پوست، نخ ليفتينگ با سوزن وارد بافت‌هاي زير پوست مي‌شود و شبيه قلاب به اين بافت‌ها وصل مي‌شود و پوست بالا كشيده مي‌شود. كاشت نخ  بايد در كلينيك زيبايي انجام شود و حدودا ۴۰ دقيقه طول مي‌كشد. دوام و ماندگاري ليفت صورت با نخ به فاكتورهايي مثل ژنتيك و سبك زندگي شما بستگي دارد. اين روش كاملا ايمن است و ميزان كلاژن توليدي در پوست را افزايش مي‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۰۴ توسط:احسان زماني موضوع:

تزريق بوتاكس 

تزريق بوتاكس 

بوتاكس، در حقيقت نام تجاري سم بوتولينوم است كه توسط باكتري كلوستريديوم بوتولينوم توليد مي‌شود. بوتاكس به داخل پوست تزريق مي‌شود و ماهيچه‌ها را موقتاً فلج مي‌كند و مانع حركت عضلات و پيشرفت يا بدتر شدن چين و چروك مي‌شود. تزريق بوتاكس در اصفهان يكي ديگر از خدمات مدرن ليزر است.

اگرچه سم بوتولينوم، سم قدرتمند و خطرناكي است و مسموميت غذايي ايجاد مي‌كند و حتي مي‌تواند كشنده باشد، با اين حال، دانشمندان راهي براي استفاده از آن كشف كرده‌اند كه به نفع انسان است؛‌ يعني با تغيير در ساختار آن و استفاده مناسب و به اندزه از آن، به يك ماده‌ي درماني و كاربردي تبديل شده است.

تزريق بوتاكس، مورد تاييد سازمان غذا و دارو امريكا (FDA) است؛ با تزريق بوتاكس، بدون نياز به جراحي، ظاهر پوست صورت‌تان به طور موقت تغيير مي‌كند و چين و چروك‌هاي آن از بين مي‌رود. اين روش درماني غيرتهاجمي‌ست يعني روشي بدون درد، خونريزي و بيهوشيو اثرات آن زودبازده و قابل روئيت است.

بوتاكس چگونه كار مي‌كند؟

با تزريق بوتاكس، در سيگنال‌هاي عصبي بعضي از ماهيچه‌هاي خاص صورت، اختلال ايجاد مي‌شود و عضلات استراحت بيشتري پيدا مي‌كنند و در نتيجه خطوط و چين و چروك پوست كمتر و حذف مي‌شود.

اگر در طي چهار ماه گذشته، هر نوع تزريق بوتاكس داشته‌ايد، به پزشك بگوييد؛ همچنين در صورت مصرف شل‌كننده‌هاي عضلاني و داروهاي حساسيت، به پزشك خود اطلاع دهيد؛ اگر رقيق‌كننده خون مصرف مي‌كنيد، ممكن است لازم باشد چندين روز قبل از تزريق، آن‌ها را متوقف كنيد تا خطر خونريزي يا كبودي شما كاهش يابد.

تزريق بوتاكس بدون بيهوشي و با‌ بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود؛ ‌اين روش درمان سريع است و سرپايي انجام مي‌شود.

نكاتي كه بايد بعد از تزريق بوتاكس جدي بگيريد:

محل درمان شده را به مدت ۲۴ ساعت مالش يا ماساژ ندهيد. در غير اي صورت ممكن است سموم به مناطق ديگر پوست منتقل شود. شما مي‌توانيد بلافاصله بعد از تزريق به فعاليت‌هاي روزانه خود ادامه دهيد و به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارد.

تاثير درمان و ماندگاري بوتاكس تا چه زماني است؟

تزريق بوتاكس، با ايجاد اختلال در حركت ماهيچه‌ها، حدود ۴ تا ۶ ماه بعد از تزريق ماندگاري دارد؛ يعني اگر مي‌خواهيد هميشه صورتي بدون چين و چروك داشته باشيد، بايد دو بار در سال تزريق بوتاكس انجام دهيد.

چند ساعت بعد از تزريق بوتاكس، تاثير آن روي ماهيچه‌ها شروع مي‌شود، و نتيجه‌ي نهايي آن براي رفع چروك، بعد از گذشت حدوداً يك هفته روي پوست قابل مشاهده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۸:۴۲ توسط:احسان زماني موضوع:

فشيال چه كاربردهايي دارد؟

فشيال چه كاربردهايي دارد؟

فشيال پوست، براي مشكلات پوستي عميق و شديد، اصلا راه‌حل خوب و موثري نيست و فقط هزينه‌ي شما را هدر مي‌دهد. علاوه بر اين، بيماراني كه فشيال پوست در اصفهان انجام داده‌اند، به اين موضوع اشاره مي‌كنند كه هنگام از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد در روش فشيال، درد زيادي را تحمل كرده‌اند؛ پس چرا روش هاي درماني ديگر كه سريع‌تر و راحت‌تر هستند را انتخاب نكنيد؟

 بهترين روش‌هاي آبرساني و پاكسازي پوست(فشيال پوست)

 ميكرونيدلينگ:

ميكرونيدلينگ، يكي از روش‌هاي لايه‌برداري و پاكسازي پوست است.در اين روش درماني بعد از اعمال بي‌حسي موضعي روي پوست، مجموعه‌اي از سوزن‌هاي بسيار كوچك به سطح پوست وارد مي‌شوند و به آن صدمه مي‌زند و جاي سوزن‌ها شروع به خونريزي مي‌كند. به طور طبيعي پوست براي درمان و بهبود زخم‌هاي ايجاد شده، كلاژن‌ سازي پوست را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد؛ در واقع كلاژن عنصر حياتي براي استحكام و درخشش پوست است. اين روش كمي دردناك است و ممكن است جاي سوزن‌ها كبود شود و لك‌هاي ماندگار روي پوست ايجاد شود؛ پس نمي‌تواند روش خيلي خوبي باشد.

ميكرودرم:

يكي ديگر از روش‌هاي پاكسازي و شفافيت پوست صورت كه مي‌تواند جايگزين خوبي براي فشيال پوست در اصفهان باشد، ميكرودرم ابريژن است. اين روش درماني غيرتهاجمي، بدون درد، خونريزي، و سوختگي است و براي همه‌ نوع پوست و با هر رنگي كاربرد دارد.  اين روش درماني در دو مرحله انجام مي‌شود؛ در مرحله‌ي اول لايه‌هاي مرده پوست و چربي‌ها از روي پوست تراشيده مي‌شوند، و در مرحله بعد، با استفاده از سيستم مكشي كه در دستگاه ميكرودرم ابريژن تعبيه شده است، اين لايه‌هاي اضافي از روي پوست برداشته مي‌شوند. ميكرودرم باعث مي‌شود تا گردش خون در پوست افزايش يابد و اكسيژن بيشتري به پوست برسد، منافذ باز پوست را درمان، و پوست را درخشان و شاداب مي‌كند، اما براي از بين لك‌ها و جاي جوش و يا زخم‌هاي عميق، تاثير زيادي ندارد.

ليزر درماني:

ليزر درماني، يكي ديگر از روش‌هاي غيرتهاجمي و فوق‌العاده موثر براي پاكسازي پوست است. مدرن ليزر، كلينيك زيبايي،‌ از ليزر فوتونا براي اين منظور استفاده مي‌كند. ليزر فوتونا، معجزه جوانسازي قرن است و مورد تاييد سازمان غذا و دارو امريكاست و متخصصان پوست امريكا از آن استفاده مي‌كنند.جوانسازي با فوتونا روشي بسيار سريع است و هيچگونه عارضه جانبي ندارد. فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام مي‌شود كه هر كدام كار ويژه‌اي براي سلامت و زيبايي پوست انجام مي‌دهند، كه يكي از آن‌ها پاكسازي و شفافيت پوست صورت است، و بقيه‌ي مراحل شامل كاهش چين و چروك، سفت كردن پوست و فرم‌دهي و حجم‌دهي مي‌شوند

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

فيشيال چيست؟

فيشيال چيست؟

به مراقبت و ماساژ صورت كه منجر به پاكسازي و لايه‌برداري از پوست مي‌شود، فشيال پوست گفته مي‌شود. افراد به دلايل مختلفي از فشيال پوست در اصفهان استفاده مي‌كنند؛ بعضي مي‌خواهند از شر جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد خلاص شوند و برخي صرفا براي ريلكس كردن و استراحت دادن به پوست صورت‌شان، از اين روش استفاده مي‌كنند.

 فشيال در اصفهان، توسط مراكز زيبايي زيادي انجام مي‌شود. در اين مقاله سعي داريم تا اين روش را به طور كامل به شما معرفي كنيم و مزايا و معايب آن را مورد نقد و بررسي دهيم، و در انتها روش‌هاي جايگزيني را به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه نه تنها موثر هستند، بلكه نتابج طولاني مدتي نيز دارند و مي‌توانند منافذ باز پوست، جاي جوش و لك‌هاي پوستي را نيز درمان و پوست‌تان را شاداب و درخشان كنند.

فشيال صورت، در اصل يك روش درماني چند مرحله‌اي براي پوست است كه باعث پاكسازي، لايه‌برداري، تغذيه‌رساني و آبرساني به پوست مي‌شود و كمك مي‌كند تا پوست‌تان جوان به نظر برسد.

 قبل از هر چيز، بايد پوست‌تان آناليز شود و مورد بررسي قرار بگيرد تا مشخص شود مشكلات پوست‌تان تا چه حد عميق و شديد هستند، و آيا فشيال پوست مي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد يا نه.

 در كلينيك دكتر مهدي حاجيان بهترين دكتر پوست اصفهان، تست پوست، توسط دستگاه اسكين آناليزر انجام مي‌شود؛ اين دستگاه، شاخص‌هاي سلامت پوست‌تان را تجزيه و تحليل مي‌كند و شدت همه‌ي مشكلات پوستي، اعم از ميزان چربي پوست، رطوبت پوست، چين و چروك پوست، لك‌هاي پوست، و منافذ باز پوست را نشان مي‌دهد؛ در نتيجه متناسب با اين اطلاعات، بهترين و موثرترين روش درماني براي شما انتخاب مي‌شود.

مراحل فشيال پوست صورت

مرحله اول: معمولاً تكنسيني كه فشيال انجام مي‌دهد، موهاي شما را در يك حوله مي‌پيچد تا در طول درمان، مواد و ماسك‌ها، موها را كثيف نكنند.

مرحله‌ي دوم: در اين مرحله، نوع پوست شما و وضعيت آن مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اينكه پوست‌تان خشك، نرمال، مختلط، حساس، مرطوب و يا چرب است؛ همچنين ميزان جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد و خشكي پوست‌تان نيز بررسي مي‌شود تا متناسب با آن از ماسك و مواد مناسبي استفاده شود.

مرحله سوم: در اين مرحله به كمك پدهاي پنبه‌اي‌ و دستمال مرطوب پوست به طور كامل تميز مي‌شود؛ براي اينكه نتيجه‌ي بهتري داشته باشد، بهتر است دوبار صورت تميز شود.  

مرحله چهارم: مراكز فشيال پوست در اصفهان، معمولا از دستگاهي استفاده مي‌شود كه بخار گرم، رقيق و آبكي را به صورت شما هدايت مي‌كند. اين بخار گرم بسيار آرامش‌بخش است و به نرم شدن  و تخليه‌ي جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد كمك مي‌كند. اگر پوست بسيار حساسي داريد، ممكن است در اين مرحله از بخار استفاده نشود.

مرحله پنجم: در اين مرحله براي لايه‌برداري از پوست از مواد شيميايي يا مكانيكي استفاده مي‌شود. لايه‌بردارهاي مكانيكي، بافت ريز و درشت دارند كه سلول‌هاي مرده سطح پوست را از بين مي‌برند. اين نوع لايه‌برداري همزمان با مرحله‌ي بخار انجام مي‌شود. در لايه‌برداري شيميايي از آنزيم‌ها و اسيدها براي شل كردن پيوند بين سلول‌هاي پوستي استفاده مي‌شود. درمان با آنزيم ملايم مي‌تواند در طول مرحله بخار نيز انجام شود.

مرحله ششم: بعد از لايه‌برداري پوست، نوبت از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد مي‌شود. اين مرحله دردناك است و براي افرادي كه پوست نازك و حساسي دارند، دردناك‌تر است. اگر اين مرحله به درستي انجام نشود، منجر به پارگي مويرگ‌ها، كبودي و لك، روي پوست صورت مي‌شود.

مرحله هفتم: در اين مرحله، پوست ماساژ داده مي‌شود تا گردش خون در آن افزايش يابد و ماهيچه‌هاي صورت استراحت كنند. اين مرحله درمان فشيال بسيار آرامش‌بخش و لذت‌بخش است.

مرحله هشتم: متناسب با نوع و شرايط پوست‌تان، از ماسك‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود. اين ماسك‌هاي مخصوص، براي مدت زمان مشخصي روي پوست‌تان مي‌مانند و سپس شسته مي‌شوند.

مرحله نهم: در اين مرحله، تونر، سرم، مرطوب كننده و ضد آفتاب روي پوست‌تان زده مي شود و فشيال پوست‌تان تمام مي‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۱:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

پاكسازي  پوست صورت

پاكسازي  پوست صورت

افراد به دلايل مختلفي از پاكسازي صورت در اصفهان استفاده مي‌كنند؛ بعضي مي‌خواهند از شر جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد خلاص شوند و برخي صرفا براي ريلكس كردن و استراحت دادن به پوست صورت‌شان، از اين روش استفاده مي‌كنند.

 فشيال پوست در اصفهان، توسط مراكز زيبايي زيادي انجام مي‌شود. در اين مقاله سعي داريم تا اين روش را به طور كامل به شما معرفي كنيم و مزايا و معايب آن را مورد نقد و بررسي دهيم، و در انتها روش‌هاي جايگزيني را به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه نه تنها موثر هستند، بلكه نتابج طولاني مدتي نيز دارند و مي‌توانند منافذ باز پوست، جاي جوش و لك‌هاي پوستي را نيز درمان و پوست‌تان را شاداب و درخشان كنند.

مراحل فشيال پوست صورت

مرحله اول: معمولاً تكنسيني كه فشيال انجام مي‌دهد، موهاي شما را در يك حوله مي‌پيچد تا در طول درمان، مواد و ماسك‌ها، موها را كثيف نكنند.

مرحله‌ي دوم: در اين مرحله، نوع پوست شما و وضعيت آن مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اينكه پوست‌تان خشك، نرمال، مختلط، حساس، مرطوب و يا چرب است؛ همچنين ميزان جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد و خشكي پوست‌تان نيز بررسي مي‌شود تا متناسب با آن از ماسك و مواد مناسبي استفاده شود.

مرحله سوم: در اين مرحله به كمك پدهاي پنبه‌اي‌ و دستمال مرطوب پوست به طور كامل تميز مي‌شود؛ براي اينكه نتيجه‌ي بهتري داشته باشد، بهتر است دوبار صورت تميز شود.  

مرحله چهارم: مراكز فشيال پوست در اصفهان، معمولا از دستگاهي استفاده مي‌شود كه بخار گرم، رقيق و آبكي را به صورت شما هدايت مي‌كند. اين بخار گرم بسيار آرامش‌بخش است و به نرم شدن  و تخليه‌ي جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد كمك مي‌كند. اگر پوست بسيار حساسي داريد، ممكن است در اين مرحله از بخار استفاده نشود.

مرحله پنجم: در اين مرحله براي لايه‌برداري از پوست از مواد شيميايي يا مكانيكي استفاده مي‌شود. لايه‌بردارهاي مكانيكي، بافت ريز و درشت دارند كه سلول‌هاي مرده سطح پوست را از بين مي‌برند. اين نوع لايه‌برداري همزمان با مرحله‌ي بخار انجام مي‌شود. در لايه‌برداري شيميايي از آنزيم‌ها و اسيدها براي شل كردن پيوند بين سلول‌هاي پوستي استفاده مي‌شود. درمان با آنزيم ملايم مي‌تواند در طول مرحله بخار نيز انجام شود.

مرحله ششم: بعد از لايه‌برداري پوست، نوبت از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد مي‌شود. اين مرحله دردناك است و براي افرادي كه پوست نازك و حساسي دارند، دردناك‌تر است. اگر اين مرحله به درستي انجام نشود، منجر به پارگي مويرگ‌ها، كبودي و لك، روي پوست صورت مي‌شود.

مرحله هفتم: در اين مرحله، پوست ماساژ داده مي‌شود تا گردش خون در آن افزايش يابد و ماهيچه‌هاي صورت استراحت كنند. اين مرحله درمان فشيال بسيار آرامش‌بخش و لذت‌بخش است.

مرحله هشتم: متناسب با نوع و شرايط پوست‌تان، از ماسك‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود. اين ماسك‌هاي مخصوص، براي مدت زمان مشخصي روي پوست‌تان مي‌مانند و سپس شسته مي‌شوند.

مرحله نهم: در اين مرحله، تونر، سرم، مرطوب كننده و ضد آفتاب روي پوست‌تان زده مي شود و فشيال پوست‌تان تمام مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۵۳ توسط:احسان زماني موضوع:

پاكسازي  اصولي پوست

پاكسازي  اصولي پوست

  

پاكسازي پوست، براي مشكلات پوستي عميق و شديد، اصلا راه‌حل خوب و موثري نيست و فقط هزينه‌ي شما را هدر مي‌دهد. علاوه بر اين، بيماراني كه پاكسازي پوست در اصفهان انجام داده‌اند، به اين موضوع اشاره مي‌كنند كه هنگام از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد در روش فشيال، درد زيادي را تحمل كرده‌اند؛ پس چرا روش هاي درماني ديگر كه سريع‌تر و راحت‌تر هستند را انتخاب نكنيد؟

بهترين روش‌هاي آبرساني و پاكسازي پوست

 

ميكرونيدلينگ:

ميكرونيدلينگ، يكي از روش‌هاي لايه‌برداري و پاكسازي پوست است.در اين روش درماني بعد از اعمال بي‌حسي موضعي روي پوست، مجموعه‌اي از سوزن‌هاي بسيار كوچك به سطح پوست وارد مي‌شوند و به آن صدمه مي‌زند و جاي سوزن‌ها شروع به خونريزي مي‌كند. به طور طبيعي پوست براي درمان و بهبود زخم‌هاي ايجاد شده، كلاژن‌ سازي پوست را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد؛ در واقع كلاژن عنصر حياتي براي استحكام و درخشش پوست است. اين روش كمي دردناك است و ممكن است جاي سوزن‌ها كبود شود و لك‌هاي ماندگار روي پوست ايجاد شود؛ پس نمي‌تواند روش خيلي خوبي باشد.

ميكرودرم:

يكي ديگر از روش‌هاي پاكسازي و شفافيت پوست صورت كه مي‌تواند جايگزين خوبي براي فشيال پوست در اصفهان باشد، ميكرودرم ابريژن است. اين روش درماني غيرتهاجمي، بدون درد، خونريزي، و سوختگي است و براي همه‌ نوع پوست و با هر رنگي كاربرد دارد.  اين روش درماني در دو مرحله انجام مي‌شود؛ در مرحله‌ي اول لايه‌هاي مرده پوست و چربي‌ها از روي پوست تراشيده مي‌شوند، و در مرحله بعد، با استفاده از سيستم مكشي كه در دستگاه ميكرودرم ابريژن تعبيه شده است، اين لايه‌هاي اضافي از روي پوست برداشته مي‌شوند. ميكرودرم باعث مي‌شود تا گردش خون در پوست افزايش يابد و اكسيژن بيشتري به پوست برسد، منافذ باز پوست را درمان، و پوست را درخشان و شاداب مي‌كند، اما براي از بين لك‌ها و جاي جوش و يا زخم‌هاي عميق، تاثير زيادي ندارد.

ليزر درماني:

ليزر درماني، يكي ديگر از روش‌هاي غيرتهاجمي و فوق‌العاده موثر براي پاكسازي پوست است. مدرن ليزر، كلينيك زيبايي در اصفهان،‌ از ليزر فوتونا براي اين منظور استفاده مي‌كند. ليزر فوتونا، معجزه جوانسازي قرن است و مورد تاييد سازمان غذا و دارو امريكاست و متخصصان پوست امريكا از آن استفاده مي‌كنند.

جوانسازي با فوتونا روشي بسيار سريع است و هيچگونه عارضه جانبي ندارد. فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام مي‌شود كه هر كدام كار ويژه‌اي براي سلامت و زيبايي پوست انجام مي‌دهند، كه يكي از آن‌ها پاكسازي و شفافيت پوست صورت است، و بقيه‌ي مراحل شامل كاهش چين و چروك، سفت كردن پوست و فرم‌دهي و حجم‌دهي مي‌شوند. براي آشنايي بيشتر با عملكرد ليزر فوتونا، مقالات ما را دنبال كنيد.

فوتونا نه تنها با لايه‌برداري موثر و سريع، باعث شفافيت و جلاي پوست شما مي‌شود، بلكه طيف وسيعي از مشكلات پوستي را نيز درمان مي‌كند؛ اين درمان‌ها شامل:

  • درمان منافذ باز
  • درمان جاي زحم، بخيه و سوختگي
  • درمان قرمزي پوست ناشي از جوش و
  • درمان عروق قرمز ريز روي پوست (تلانژكتازي)
  • درمان جوش
  • درمان جاي جوش
  • درمان لك
  • درمان كك ومك

درمان خال‌هاي سطحي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۶:۳۰ توسط:احسان زماني موضوع: