مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

برطرف كردن ترك هاي حاملگي

برطرف كردن ترك هاي حاملگي

ترك‌هاي پوستي يكي از انواع مشكلات پوستي هستند كه در اثر كشيده شدن پوست و همچنين جمع شدن سريع آن اتفاق مي‌افتند. ترك‌هاي پوستي در علم پزشكي، استريا ناميده مي‌شوند.

 

ترك‌هاي پوستي مثل اسكارهاي باريكي بر روي پوست هستند و اغلب رنگ و ميزان برجستگي‌شان در طول زمان تغيير مي‌كند (اسكار به‌جاي زخم، سوختگي، بخيه و به‌طوركلي به‌جاي جراحت روي پوست گفته مي‌شود كه ظاهر پوست را از حالت يكپارچه بودن خارج مي‌كند و بايد بگوييم كه درمان اسكار و از بين بردن جاي زخم امكان‌پذير است).

 

ترك‌هاي پوستي در زاويه ۹۰ درجه روي پوست ايجاد و منجر به كشيدگي پوست مي‌شوند.

 

ترك‌هاي پوستي معمولاً در ران‌ها بيشتر ايجاد مي‌شوند و در قالب خطوط صورتي‌رنگ يا بنفش بر روي پوست ظاهر مي‌شوند. بعد از گذشت چند ماه يا چند سال اين ترك‌ها تغيير رنگ مي‌دهند و  سفيد و حتي نقره‌اي مي‌شوند.

 

محل ترك‌هاي پوستي بين افراد متفاوت است اما معمولاً در :

  • ران‌ها، باسن و سينه‌ها در خانم‌هاي بالغ
  • كمر آقايان بالغ
  • شكم، سينه و ران‌ها در طول دوران بارداري خانم‌ها هستند.

برخي افراد ممكن است شكايت كنند كه ترك‌هاي پوستي ايجاد خارش مي‌كند و برخي ممكن است علائمي در اين رابطه نداشته باشند؛ اما درهرصورت بايد آن‌ها را جدي گرفت. اگر اين دو نوع ترك پوستي شما را آزار مي‌‌‌دهد، به كلينيك درمان ترك هاي حاملگي در اصفهان مراجعه كنيد تا پس از معاينه و بررسي دقيق آن‌ها، راهكارهاي لازم در اختيارتان قرار بگيرد.

 دلايل ايجاد استريا :اغلب افراد زماني دچار استريا مي‌شوند كه لايه مياني پوست كه درميس ناميده مي‌شود دچار كشيدگي شود. وقتي شخص افزايش وزن را تجربه كند يا حتي وزنش كاهش پيدا كند، با كوچك و بزرگ شدن ماهيچه‌ها، ترك‌هاي پوستي بر روي ران‌ها ظاهر مي‌شوند. رشد جهشي و بارداري نيز مي‌تواند منجر به بروز استريا گردد.

 

دلايل معمول ايجادكننده ترك‌هاي پوستي شامل:

  • رشد جهشي
  • افزايش و كاهش وزن
  • بارداري
  • تمرين‌هاي ورزشي جهت ايجاد عضله و افزايش سايز
  • شرايط پزشكي خاص هستند.

 ترك‌هاي پوستي هم در بين خانم‌ها و هم در بين آقايا‌ن به يك اندازه شايع است؛ و معمولاً در بازه سني بين ۵ تا ۵۰ سالگي رخ مي‌دهد. افرادي كه به‌صورت ژنتيكي در خانواده‌شان ترك پوستي ديده مي‌شود و همچنين افرادي كه سيگار مي‌كشند، بيشتر در معرض ايجاد ترك‌هاي پوستي قرار مي‌گيرند.

 شايد براي‌تان جالب باشد كه در طول دوران بارداري خانم‌ها باسن كمتر نسبت به خانم‌ها باسن بالاتر، بيشتر در معرض استريا هستند. پژوهش‌ها نشان دادهاست كه خانم‌هاي باردار با دور شكم بزرگ‌تر كه به دليل بزرگي جنين‌شان است، بيشتر دچار ترك‌هاي پوستي مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۳۰ توسط:احسان زماني موضوع:

كاشت دائمي مو 

كاشت دائمي مو 

كاشت مو، براي اضافه كردن موهاي بيشتر به ناحيه‌اي از سر انجام مي‌شود كه كم‌پشت يا طاس شده باشند. براي كاشت مو، از قسمت‌هاي ضخيم‌تر پوست سر يا ساير قسمت‌هاي بدن، مو گرفته مي‌شود و به قسمتي كه طاس و يا كم‌پشت باشد، پيوند داده مي‌شود.

بهترين ليزر كاشت مو در اصفهان به روش FUE، جراح شما اين مراحل را انجام مي‌دهد:

  • موهاي پشت سر به طور كامل تراشيده مي‌شوند.
  • جراح فوليكول‌هاي مو را از پوست سر خارج مي‌كند.
  • مثل روش FUT، جراح سوراخ‌هاي كوچكي روي پوست سر شما ايجاد مي‌كند و فوليكول‌هاي مو را در داخل سوراخ‌ها پيوند مي‌زند.
  • سپس محل‌هاي جراحي با بانداژ يا گاز استريل پوشانده مي‌شوند.

دوران نقاهت بعد از كاشت مو در اصفهان

 كاشت مو با FUT يا FUE ،ممكن است چندين ساعت تا چند روز طول بكشد، كه اين مدت زمان به اندازه‌ي محل درمان بستگي دارد. پس از اتمام جراحي، جراح با دقت همه‌ي بانداژها را برمي‌دارد. قسمتي كه كاشت مو براي آن انجام شده، ممكن است متورم باشد، بنابراين در محل مورد نظر تريامسينولون كه داروي ضدالتهاب است تزريق مي‌شود. احتمالاً در محل پيوند و همچنين در مناطقي كه مو از آن گرفته شده است، احساس درد خواهيد داشت.

 كارهايي كه نبايد بعد از جراحي كاشت مو انجام دهيد:

 

  • تا چند روز بعد از جراحي كاشت مو، موهاي خود را نشوييد، و بعد از آن فقط از شامپوهاي ملايم استفاده كنيد.
  • بعد از گذشت سه روز، بايد درد و تورم ناحيه‌ي تحت درمان بهبود يافته باشد، در غير اين صورت بايد حتما به پزشك مراجعه كنيد.
  • به مدت سه هفته روي پيوند‌هاي جديد را شانه نزنيد.
  • تا زماني كه پزشك به شما اجازه نداده است، نبايد از كلاه، روسري و يا مقنعه استفاده كنيد.
  • به مدت يك هفته نبايد ورزش كنيد.

اگر بعضي موها افتادند، و رشد موها زياد و يكدست نبود، نگران نباشيد، چون كاملا طبيعي و عادي است.

 عوارض جانبي كاشت مو

 شايع‌ترين عارضه جانبي زخم است و با هيچ روشي نمي‌توان از اين عارضه جانبي جلوگيري كرد، و فقط مي‌توان شدت آن را كاهش داد. عوارض جانبي احتمالي در جراحي كاشت مو مي‌توانند موارد زير باشند كه به ندرت رخ مي‌دهند:

  • عفونت
  • درد در پوست سر
  • خارش
  • تورم
  • التهاب فوليكول‌هاي مو
  • خونريزي
  • بي‌حسي اطراف محل‌هاي جراحي شده

 

هزينه كاشت مو چقدر است؟

 براي تعيين هزينه‌‌ي كاشت مو و يا درمان ريزش مو در اصفهان، لازم است تا ابتدا توسط بهترين دكتر كاشت مو  معاينه شويد، تا نوع پوست و نوع مو شما و علل ريزش آن مشخص شود، سپس راهكار درماني متناسب با آن به شما پيشنهاد و هزينه‌ي آن مشخص مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۴۹ توسط:احسان زماني موضوع:

 مراكز كاشت مو

 مراكز كاشت مو

بر اساس آمار جهاني، ۶۰ درصد از آقايان و ۵۰ درصد از خانم‌ها، ريزش مو، كم‌پشت شدن و طاس شدن مو را تجربه مي‌كنند. همانطور كه مي‌دانيد، موي سر تاثير زيادي روي زيبايي شما دارد، موهاي پرپشت و ضخيم، ايده‌آل‌ترين و بهترين ظاهر براي موها هستند. داشتن چنين موهايي دور از انتظار نيست و با روش‌هاي كاشت مو محقق مي‌شود. اگر شما هم قصد كاشت مو را داريد، اين مطلب را دنبال كنيد تا با  روش‌هاي كاشت مو و بهترين مركز كاشت مو در اصفهان بيشتر آشنا شويد.

كاشت مو چگونه انجام مي‌شود؟

كاشت مو، براي اضافه كردن موهاي بيشتر به ناحيه‌اي از سر انجام مي‌شود كه كم‌پشت يا طاس شده باشند. براي كاشت مو، از قسمت‌هاي ضخيم‌تر پوست سر يا ساير قسمت‌هاي بدن، مو گرفته مي‌شود و به قسمتي كه طاس و يا كم‌پشت باشد، پيوند داده مي‌شود.

بهترين روش‌هاي كاشت مو

روش پيوند واحد فوليكولي (FUT)

FUT، گاهي اوقات به عنوان عمل جراحي نوار فوليكولي  (FUSS)  نيز شناخته مي شود. براي كاشت مو به روش FUT، جراح شما اين مراحل را انجام مي‌دهد:

  • با چاقوي جراحي، جراح تكه‌اي از پوست سر شما (معمولاً در قسمت پشت سر) را برمي‌دارد. اين نوار پوست حدود ۱۵ سانتي‌متر طول دارد اما مي‌تواند طولش بيشتر و به اندازه‌ي فاصله‌ي بين گوش‌ها باشد.
  • قسمتي از سر كه پوست آن برداشته شده است، بخيه و پانسمان زده مي‌شود.
  • نوار پوست سر، به قطعات كوچكتر تقسيم مي‌شود ( حداكثر به ۲۰۰۰ قطعه كوچك‌تر)، و بعضي از اين آن‌ها ممكن است فقط يك مو داشته باشند.
  • با استفاده از سوزن يا تيغ، جراح سوراخ‌هاي كوچكي در پوست سر ايجاد مي‌كند. در واقع اين سوراخ‌ها در قسمتي از سر ايجاد مي‌شوند كه قرار است مو در آن‌جا كاشته شود.
  • جراح، موهاي جدا شده از نوار پوست را داخل اين سوراخ‌ها قرار مي‌دهد كه به اين مرحله پيوند گفته مي‌شود. تعداد اين پيوندها به نوع موي شما، اندازه‌ي قسمتي كه قرار است روي آن كاشت مو انجام شود، ضخامت مو، و رنگ موي شما بستگي دارد و در افراد مختلف،‌ متفاوت است.
  • سپس محل‌هاي جراحي با بانداژ يا گاز استريل پوشانده مي‌شوند.

روش استخراج واحد فوليكولي ( FUE)

براي كاشت مو در اصفهان به روش FUE، جراح شما اين مراحل را انجام مي‌دهد:

  • موهاي پشت سر به طور كامل تراشيده مي‌شوند.
  • جراح فوليكول‌هاي مو را از پوست سر خارج مي‌كند.
  • مثل روش FUT، جراح سوراخ‌هاي كوچكي روي پوست سر شما ايجاد مي‌كند و فوليكول‌هاي مو را در داخل سوراخ‌ها پيوند مي‌زند.
  • سپس محل‌هاي جراحي با بانداژ يا گاز استريل پوشانده مي‌شوند.

روش نيو گرافت (NeoGraft):

نيو گرافت، يك تكنيك FUE است كه نسبت به روش استخراج واحد فوليكولي،‌ كمتر تهاجمي است، روند درمان در آن كوتاه‌تر است، درد كمتري دارد، فوليكول‌هاي مو بهتر و بيشتر پيوند زده مي‌شوند و موهاي پيوند زده شده ماندگاري بيشتري دارند. روش نيو گرافت، توسط يك دستگاه انجام مي‌شود و مانند دو روش قبلي نياز به برش و جراحي طولاني‌ مدت نيست، و فقط به وسيله‌ي دو سوزن كوچك كه در دستگاه تعبيه شده است،‌ پيوند مو انجام مي‌شود.

پيوند مو به طور معمول موفق‌تر از روش‌هاي ترميم مو است، اما بايد نكات زير در نظر گرفته شود:

  • موهاي پيوند زده شده هم مثل موهاي معمولي با گذشت زمان نازك مي‌شوند، در نتيجه نياز به مراقبت و توجه دارند.
  • افرادي كه داراي فوليكول‌هاي خفته مو هستند (كساني كه موهاي زير پوستي دارند اما اين موها رشد نمي‌كنند و بلند نمي‌شوند)، پيوندهاي كمتري دارند، كه در اين حالت از روش‌هاي درماني ديگري مثل مزوتراپي استفاده مي‌شود. در روش مزوتراپي كه توسط كلينك زيبايي در اصفهان انجام مي‌شود، مخلوطي از داروها،‌ ويتامين‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌هاي گياهي،‌و در بافت پوست تزريق مي‌شوند و مواد مغذي براي رشد مو به فوليكول‌هاي مو منتقل مي‌شود و آن‌ها را تحريك مي‌كند تا موهاي جديدي رشد كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۲:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه بادي آناليز

دستگاه بادي آناليز

بادي آناليز در اصفهان يعني اگر به طور مرتب ورزش مي‌كنيد، و غذاهاي سالم مي‌خوريد اما وزن‌تان تغيير نكرده و لاغر نشده‌ايد، زمان آن فرا رسيده تا درصد چربي بدن‌تان را ارزيابي كنيد.

 پيشگيري از بيماري، كليد اصلي سلامتي است و تعادل در شاخص‌هاي بدن، عمل مهمي براي پيشگيري از هر نوع بيماري است. براي حفظ ميزان چربي بدن، ماهيچه‌ها، استخوان‌ها، و به خصوص آب بدن، دستگاه بادي آناليزر به شما كمك مي‌كند تا عملكردهاي مختلف بدن‌تان را هماهنگ كنيد و رژيم غذايي و سبك زندگي سالمي را در پيش بگيريد.

 مدرن ليزر به كمك دستگاه بادي آناليزر در اصفهان، ميزان توده عضلاني، چربي و آب بدن شما را اندازه‌گيري مي‌كند. اين اطلاعات كمك مي‌كنند تا نوع رژيم غذايي و حركات ورزشي متناسب با بدن شما، مشخص شوند، و براي افرادي كه قصد  كاهش وزن دارند و يا ورزشكار هستند و باشگاه مي‌روند، بسيار مفيد است.

 اين دستگاه با تعيين چربي احشايي(چربي دور قلب، كبد و )، ريسك ابتلا به بيماري‌هاي متابوليسم

مانند: ديابت، فشارخون، بيماري‌هاي قلبي و را در آينده نشان مي‌دهد  بادي آناليزور،  ناقرينگي اندام‌ها

)تجمع چربي بيشتر در يك طرف بدن(را نشان مي‌دهد، و موقع درمان چاقي موضعي با دستگاه كمك شاياني مي‌كند در مجموعه مدرن ليزر، آناليز بدن بادستگاه بادي آنالايزر ، به صورت رايگان انجام مي‌شود. براي رزور نوبت مي‌توانيد با ما تماس بگيريد و يك فرم قرار داده شده در سمت راست را تكميل كنيد. استفاده از دستگاه بادي آناليزور بسيار ساده است و فقط كافي‌ست روي آن بايستيد و دسته‌‌هاي تعبيه شده در كنار دستگاه را بگيريد و چند دقيقه منتظر بمانبد تا آناليز بدن تان تمام شود.

دستگاه بادي آناليزر مي‌تواند ۱۲ شاخص مهم بدن شما را اندازه گيري كند كه شامل موارد زير مي‌شود:

 وزن، BMI  (شاخص توده بدني)، سطح چربي احشايي، توده عضلاني، درصد چربي بدن، آب كل بدن، ضربان متابوليك (سوخت و ساز) پايه، توده مواد معدني استخوان، سن بيو بدن، نسبت عضلات و چربي، تجزيه و تحليل تعادل بدن.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۳:۴۲ توسط:احسان زماني موضوع:

يافتن مشكلات پوست 

يافتن مشكلات پوست 

به مراقبت و ماساژ صورت كه منجر به پاكسازي و لايه‌برداري از پوست مي‌شود، فشيال پوست گفته مي‌شود. افراد به دلايل مختلفي از فشيال پوست استفاده مي‌كنند؛ بعضي مي‌خواهند از شر جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد خلاص شوند و برخي صرفا براي ريلكس كردن و استراحت دادن به پوست صورت‌شان، از اين روش استفاده مي‌كنند.

بررسي پوست در اصفهان، توسط مراكز زيبايي زيادي انجام مي‌شود. در اين مقاله سعي داريم تا اين روش را به طور كامل به شما معرفي كنيم و مزايا و معايب آن را مورد نقد و بررسي دهيم، و در انتها روش‌هاي جايگزيني را به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه نه تنها موثر هستند، بلكه نتابج طولاني مدتي نيز دارند و مي‌توانند منافذ باز پوست، جاي جوش و لك‌هاي پوستي را نيز درمان و پوست‌تان را شاداب و درخشان كنند.

فشيال صورت، در اصل يك روش درماني چند مرحله‌اي براي پوست است كه باعث پاكسازي، لايه‌برداري، تغذيه‌رساني و آبرساني به پوست مي‌شود و كمك مي‌كند تا پوست‌تان جوان به نظر برسد.

 قبل از هر چيز، بايد پوست‌تان آناليز شود و مورد بررسي قرار بگيرد تا مشخص شود مشكلات پوست‌تان تا چه حد عميق و شديد هستند، و آيا فشيال پوست مي‌تواند روش مناسبي براي شما باشد يا نه.

 در كلينيك دكتر مهدي حاجيان بهترين دكتر پوست اصفهان، تست پوست، توسط دستگاه اسكين آناليزر انجام مي‌شود؛ اين دستگاه، شاخص‌هاي سلامت پوست‌تان را تجزيه و تحليل مي‌كند و شدت همه‌ي مشكلات پوستي، اعم از ميزان چربي پوست، رطوبت پوست، چين و چروك پوست، لك‌هاي پوست، و منافذ باز پوست را نشان مي‌دهد؛ در نتيجه متناسب با اين اطلاعات، بهترين و موثرترين روش درماني براي شما انتخاب مي‌شود.

فشيال پوست، براي مشكلات پوستي عميق و شديد، اصلا راه‌حل خوب و موثري نيست و فقط هزينه‌ي شما را هدر مي‌دهد. علاوه بر اين، بيماراني كه فشيال پوست در اصفهان انجام داده‌اند، به اين موضوع اشاره مي‌كنند كه هنگام از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد در روش فشيال، درد زيادي را تحمل كرده‌اند؛ پس چرا روش هاي درماني ديگر كه سريع‌تر و راحت‌تر هستند را انتخاب نكنيد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۷:۰۲ توسط:احسان زماني موضوع:

تشخيص بيماري هاي بدن با اسكن آناليز

تشخيص بيماري هاي بدن با اسكن آناليز

 

دستگاه آناليزر پوست يا اسكين آناليزر، شاخص‌هاي سلامت پوست را تجزيه و تحليل مي‌كند و ميزان همه‌ي مشكلات پوستي، چربي پوست، رطوبت پوست، چين و چروك پوست، لك‌هاي پوست، و منافذ باز پوست را نشان مي‌دهد. اين دستگاه، از طريق مقايسه اين اطلاعات با ميزان طبيعي و نرمال آن‌ها در پوست، مشكلات پوستي را به صورت دقيق مشخص مي‌كند. اين تشخيص به بهبود روند درمان و تاثير هر چه بيشتر آن‌ كمك زيادي مي‌كند. در واقع نوعي آزمايش گرفتن از پوست است.

در واقع به وسيله اين دستگاه، بعد از اينكه مشكلات پوستي، منشاء و شدت آن‌ها مشخص شود، بهترين روش درمان توسط پزشك كلينيك مدرن ليزر به شما ارائه مي‌شود.

 از آنجايي كه براي درمان مشكلات پوستي روش‌هاي زيادي وجود دارد‌ و هر كدام از اين روش‌ها براي نوع خاصي از عارضه‌هاي پوستي كاربرد دارند، در نتيجه با بررسي و تست دقيق پوست توسط اين دستگاه، بهترين و موثرترين روش درماني انتخاب و انجام مي‌شود و در نتيجه شما پوست جوان، شاداب و زيبايي خواهيد داشت.

 اگر سلامتي و شادابي پوست‌تان براي شما اهميت دارد، ايده‌آل‌ترين حالت اين است كه يك بار در ماه پوست شما توسط اين دستگاه آناليز شود، تا مطمئن شويد كه مواد آرايشي و بهداشتي كه استفاده مي‌كنيد براي پوست شما مناسب هستند يا نه و تاثير بدي روي پوست‌تان نگذارند. آناليز پوست به شما كمك مي‌كند تا پوست خود را بشناسيد و متناسب با آن از مواد آرايشي و بهداشتي استفاده كنيد.

عوامل زيادي وجود دارد كه بر تحليل و آسيب رساندن به پوست شما تاثيرگذار هستند؛ اين عوامل شامل: استرس، عوامل محيطي مثل نور خورشيد و آلودگي‌ها، رژيم غذايي ناسالم، و سبك زندگي ناسالم مي شود.

 پوست يك ارگان پويا و دائماً در حال تغيير است و مواد مغذي مورد نياز آن در طول زمان تغيير مي‌كند. دانستن وضعيت فعلي پوست‌تان به شما در درك نيازهاي آن كمك مي‌كند، و با رسيدگي و بهبود آن مي‌توانيد پوست درخشان و سالمي داشته باشيد.

 دستگاه اسكين آناليز در اصفهان، هم براي پيشگيري و هم براي درمان مشكلات پوستي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 اگر به هر دليلي روي پوست‌تان اختلال و عارضه‌هاي پوستي وجود دارد، بعد از بررسي دقيق پوست‌تان توسط اين دستگاه مي‌توانيد از روش‌هاي درماني مورد استفاده در كلينيك مدرن ليزر مثل: پلاسماجت، كلدپلاسما، مزوتراپي، تزريق ژل، تزريق بوتاكس، ميكرونيدلينگ، ميكرودرم، ليزر ۴ بعدي فوتونا و براي مشكلات پوستي مثل: درمان منافذ باز پوست، درمان استريا (ترك‌هاي چاقي، لاغري و بارداري)، درمان اسكارها (جاي سوختگي ،زخم و بخيه)،‌ درمان انواع زگيل، درمان تلانژكتازي (عروق قرمز ريز )، درمان انواع خال، درمان انواع لك، درمان كك و مك، درمان انواع جوش و جاي جوش، استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۴۵ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين بردن ترك هاي پوست 

از بين بردن ترك هاي پوست 

درمان ترك هاي پوستي در اصفهان چيست؟ افراد زيادي از داشتن ترك‌هاي پوستي روي بدنشان رنج مي‌برند. براثر افزايش وزن، رشد ماهيچه‌ها يا شرايط پزشكي خاص، پوست دچار كشيدگي مي‌شود و اين ترك‌ها اتفاق مي‌افتند. اما جاي نگراني نيست، با روش‌هاي درمان ترك هاي پوستي كه در ادامه خواهيم گفت، ما مي‌توانيم ترك هاي پوستي را انجام دهيم و به محو شدن اين ترك‌ها كمك كنيم. ترك‌هاي پوستي عضو عادي زندگي روزمره ما هستند، بخصوص اگر در دوران حاملگي يا بلوغ باشيم.

نگران نباشيد ترك‌هاي پوستي، براي سلامتي شما مضر نيستند و براي خلاص شدن از شر آن‌ها به مصرف دارو نياز نيست. اگرچه اين ترك‌ها ظاهر زشتي روي پوست ايجاد مي‌كنند و افراد زيادي تلاش مي‌كنند تا با كرم‌ها يا روش‌هاي ساده خانگي آن‎‌ها را از بين ببرند.

ترك‌هاي پوستي يكي از انواع مشكلات پوستي هستند كه در اثر كشيده شدن پوست و همچنين جمع شدن سريع آن اتفاق مي‌افتند. ترك‌هاي پوستي در علم پزشكي، استريا ناميده مي‌شوند.

 ترك‌هاي پوستي مثل اسكارهاي باريكي بر روي پوست هستند و اغلب رنگ و ميزان برجستگي‌شان در طول زمان تغيير مي‌كند (اسكار به‌جاي زخم، سوختگي، بخيه و به‌طوركلي به‌جاي جراحت روي پوست گفته مي‌شود كه ظاهر پوست را از حالت يكپارچه بودن خارج مي‌كند و بايد بگوييم كه درمان اسكار و از بين بردن جاي زخم امكان‌پذير است). ترك‌هاي پوستي در زاويه ۹۰ درجه روي پوست ايجاد و منجر به كشيدگي پوست مي‌شوند.

 ترك‌هاي پوستي معمولاً در ران‌ها بيشتر ايجاد مي‌شوند و در قالب خطوط صورتي‌رنگ يا بنفش بر روي پوست ظاهر مي‌شوند. بعد از گذشت چند ماه يا چند سال اين ترك‌ها تغيير رنگ مي‌دهند و  سفيد و حتي نقره‌اي مي‌شوند.

محل ترك‌هاي پوستي بين افراد متفاوت است اما معمولاً در :

  • ران‌ها، باسن و سينه‌ها در خانم‌هاي بالغ
  • كمر آقايان بالغ
  • شكم، سينه و ران‌ها در طول دوران بارداري خانم‌ها هستند.

برخي افراد ممكن است شكايت كنند كه ترك‌هاي پوستي ايجاد خارش مي‌كند و برخي ممكن است علائمي در اين رابطه نداشته باشند؛ اما درهرصورت بايد آن‌ها را جدي گرفت. اگر اين دو نوع ترك پوستي شما را آزار مي‌‌‌دهد، به كلينيك درمان ترك هاي پوستي مراجعه كنيد تا پس از معاينه و بررسي دقيق آن‌ها، راهكارهاي لازم در اختيارتان قرار بگيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۱۴ توسط:احسان زماني موضوع:

پاك كردن خالكوبي

پاك كردن خالكوبي

پاك كردن خالكوبي در اصفهان تفاوت چنداني با تاتو ندارد. به عبارت ديگر، بيش از يك راه براي انجام اين كار وجود دارد و مهم نيست كه شما از كدام يك از آن ها استفاده مي كنيد، موضوع مهم اين است كه در حالت اندكي از آثار را بر جاي مي گذارد

نكته ي قابل توجه اين است كه بسياري از افراد تلاش مي كنند كه در منزل اين عمل را انجام دهند اما متاسفانه عوارض جانبي بسيار خطرناكي را براي خود مي آفرينند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

در نهايت حذف تاتو به سه شكل مختلف انجام مي شود: جراحي ليزر، برداشتن جراحي و درمان هاي خانگي. اما هيچ كدام از اين گزينه ها به اندازه ي ليزر نمي تواند موثر و بدون عوارض باشد. همانطور كه گفته شد روش هاي خانگي اصولا خسارات جبران ناپذيري را براي افراد ايجاد مي كنند.

به طور كلي، رفع تاتو حذف رنگ هايي مانند قرمز، آبي و سياه راحت تر است، در حالي كه نارنجي و زرد، صورتي، بنفش و قهوه اي سخت تر از بين مي روند.  دشوار ترين سايه هاي جوهر براي از بين بردن سبز، آبي روشن، چركي و اساسا هر رنگ نئوني است. تمام اين گفته ها، گزارش هاي دقيق و علمي مي باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۳۱ توسط:احسان زماني موضوع:

روش هاي پاك كردن تتو

روش هاي پاك كردن تتو

شما يك ماه كامل به جست و جوي بهترين هنرمند تاتو پرداخته ايد و سپس يك ماه ديگر را در ليست انتظار مي گذرانيد. سر انجام، قسمتي از بدن شما را تبديل به يك طراح زيبا بدل كرد. خبر خوب اين است كه شما احتمالا با يك خالكوبي واقعا شيرين به پايان رسيد. خبر بد اين است كه پاك كردن تتو در اصفهان براي شما بسيار دشوارتر از برخي كارهاي آماتور است، كه معمولا به عمق پوست نفوذ پيدا نمي كنند.

به گفته متخصصان هرچه تاتو به قلب يا عروق خوني بزرگ تر نزديك تر باشند، برداشتن آن راحت تر است. به همين ترتيب، ريشه كن كردن تاتو در بند انگشت، دست، پا و مچ پا معمولا دشوارترين است.

چه عواقبي مي تواند رفع تاتو را به حداقل برساند؟

ممكن است در ابتداي كار از درد طولاني تا زخم قابل مشاهده را در وجود خود احساس كنيد. در واقع ممكن است احساس كنيد كه در جاي آن ها يك خال بزرگ وجود دارد. اين وضعيت تا مدتي ممكن است براي شما ناگوار باشد اما پس از مدتي تمامي اين عوارض از بين خواهند رفت.

پس از تصميم به رفع تاتو در اصفهان، بهتر است ابتدا به يك كلينيك با مجوز رسمي مراجعه نماييد، و از آن ها راهنمايي دريافت كنيد. اين به معناي نشستن با يك متخصص پوست يا جراح پلاستيك است كه متخصص رفع تاتو در اصفهان مي باشد و اگرچه برخي از تاتوكار ها ادعا كنند كه مي توانند اين كار را نيز بر عهده بگيرند اما پيشنهاد ما به شما اين است كه رفع تاتو در اصفهان را به يك كلينيك مورد اطمينان بسپاريد. هميشه بهتر است اقدامات مهم را به دست يك متخصص پزشكي بسپاريد.

اگر احساس درد رفع تاتو در اصفهان شما را مردد كرده است، به ياد داشته باشيد كه يك كلينيك معتبر سعي مي كند تا با بي حس كننده موضعي براي پوست شما، به كاهش درد شما نيز كمك كند، در نتيجه در طول درمان درد زيادي احساس نخواهيد كرد.

اصولا هر جلسه مي تواند بين ۴۵ دقيقه يا بيشتر طول بكشد. اين شامل عكسبرداري از تاتو، تزريق ماده بي حسي، يخ زدن ناحيه، استفاده از ليزر و در نهايت بانداژ كردن مي باشد. ليزر درماني بسيار مختصر است. به طور طبيعي زمان جلسه مي تواند بر اساس اندازه تاتو و نوع ليزر كمترين زمان را به خود اختصاص مي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۲:۵۴ توسط:احسان زماني موضوع:

رفع تتوهاي بدن

رفع تتوهاي بدن

رفع تتو در اصفهان تفاوت چنداني با تاتو ندارد. به عبارت ديگر، بيش از يك راه براي انجام اين كار وجود دارد و مهم نيست كه شما از كدام يك از آن ها استفاده مي كنيد، موضوع مهم اين است كه در حالت اندكي از آثار را بر جاي مي گذارد

نكته ي قابل توجه اين است كه بسياري از افراد تلاش مي كنند كه در منزل اين عمل را انجام دهند اما متاسفانه عوارض جانبي بسيار خطرناكي را براي خود مي آفرينند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

در نهايت حذف تاتو به سه شكل مختلف انجام مي شود: جراحي ليزر، برداشتن جراحي و درمان هاي خانگي. اما هيچ كدام از اين گزينه ها به اندازه ي ليزر نمي تواند موثر و بدون عوارض باشد. همانطور كه گفته شد روش هاي خانگي اصولا خسارات جبران ناپذيري را براي افراد ايجاد مي كنند.

به طور كلي، رفع تاتو حذف رنگ هايي مانند قرمز، آبي و سياه راحت تر است، در حالي كه نارنجي و زرد، صورتي، بنفش و قهوه اي سخت تر از بين مي روند.  دشوار ترين سايه هاي جوهر براي از بين بردن سبز، آبي روشن، چركي و اساسا هر رنگ نئوني است. تمام اين گفته ها، گزارش هاي دقيق و علمي مي باشند.

به گفته متخصصان هرچه تاتو به قلب يا عروق خوني بزرگ تر نزديك تر باشند، برداشتن آن راحت تر است. به همين ترتيب، ريشه كن كردن تاتو در بند انگشت، دست، پا و مچ پا معمولا دشوارترين است.

چه عواقبي مي تواند رفع تاتو را به حداقل برساند؟

ممكن است در ابتداي كار از درد طولاني تا زخم قابل مشاهده را در وجود خود احساس كنيد. در واقع ممكن است احساس كنيد كه در جاي آن ها يك خال بزرگ وجود دارد. اين وضعيت تا مدتي ممكن است براي شما ناگوار باشد اما پس از مدتي تمامي اين عوارض از بين خواهند رفت.

پس از تصميم به رفع تاتو ، بهتر است ابتدا به يك كلينيك با مجوز رسمي مراجعه نماييد، و از آن ها راهنمايي دريافت كنيد. اين به معناي نشستن با يك متخصص پوست يا جراح پلاستيك است كه متخصص رفع تاتو در اصفهان مي باشد و اگرچه برخي از تاتوكار ها ادعا كنند كه مي توانند اين كار را نيز بر عهده بگيرند اما پيشنهاد ما به شما اين است كه رفع تاتو را به يك كلينيك مورد اطمينان بسپاريد. هميشه بهتر است اقدامات مهم را به دست يك متخصص پزشكي بسپاريد.

اگر احساس درد رفع تاتو  شما را مردد كرده است، به ياد داشته باشيد كه يك كلينيك معتبر سعي مي كند تا با بي حس كننده موضعي براي پوست شما، به كاهش درد شما نيز كمك كند، در نتيجه در طول درمان درد زيادي احساس نخواهيد كرد.

اصولا هر جلسه مي تواند بين ۴۵ دقيقه يا بيشتر طول بكشد. اين شامل عكسبرداري از تاتو، تزريق ماده بي حسي، يخ زدن ناحيه، استفاده از ليزر و در نهايت بانداژ كردن مي باشد. ليزر درماني بسيار مختصر است. به طور طبيعي زمان جلسه مي تواند بر اساس اندازه تاتو و نوع ليزر كمترين زمان را به خود اختصاص مي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۲۲ توسط:احسان زماني موضوع: