مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

 رژيم غذايي اصولي

 رژيم غذايي اصولي

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست

ممكن است شما به دليل اضافه وزن به  بهترين كارشناس تغذيه در اصفهان مراجعه كرده باشيد، اين مسئله را از ياد نبريد كه رژيم غذايي به معناي از بين بردن علايق خود نيست بلكه شما با توجه به داشتن بهترين دكتر رژيم در اصفهان مي توانيد به وزن ايده آل خود برسيد در حالي كه از هيچ غذاي مورد علاقه اي دست نكشيده‌ايد. رژيم غذاي و وضعيت تغذيه اي بر نتايج سلامتي تاثير مي گذارد. افزايش جهاني بيماري هاي غير واگير مرتبط با رژيم غذايي به تغذيه به اين معني است كه بيش از هر زمان ديگري ضروري است همه متخصصان مراقبت mal علاوه دو برابر چاقي و سو هاي بهداشتي قادر به ارائه حداقل توصيه هاي اساسي تغذيه اي مبتني بر شواهد باشند. بهبود رژيم غذايي فرد به مواردي بيش از ارائه اطلاعات نياز دارد، بلكه براي تغيير و حفظ رفتارهاي جديد به پشتيباني مداوم و طولاني مدت نياز دارد

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند. اين ها اطلاعاتي هستند كه دكتر مخصوص رژيم غذايي مي تواند به شما بدهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۲:۴۱ توسط:احسان زماني موضوع:

 رژيم مناسب و اصولي

 رژيم مناسب و اصولي

رژيم غذاي و وضعيت تغذيه اي بر نتايج سلامتي تاثير مي گذارد. افزايش جهاني بيماري هاي غير واگير مرتبط با رژيم غذايي به تغذيه به اين معني است كه بيش از هر زمان ديگري ضروري است همه متخصصان مراقبت mal علاوه دو برابر چاقي و سو هاي بهداشتي قادر به ارائه حداقل توصيه هاي اساسي تغذيه اي مبتني بر شواهد باشند. بهبود رژيم غذايي فرد به مواردي بيش از ارائه اطلاعات نياز دارد، بلكه براي تغيير و حفظ رفتارهاي جديد به پشتيباني مداوم و طولاني مدت نياز دارد

پزشكان اذعان مي كنند كه تغذيه نقش مهمي در سلامتي دارد و توافق داند كه ارائه مشاوره تغذيه بخشي از نقش آن ها است. با اين حال، ارائه توصيه هاي تغذيه اي به اندازه كافي دقيق كه مربوط به اهداف بهداشت بيمار مفيد باشد و منجر به تغييرات قابل اندازه گيري شود، در عمل معمول نيست

چالش ها و موانع متعددي براي اين كه پزشكان توصيه هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه، محدوديت زماني در قرار ملاقات هاي تغذيه اي به بيماران خود ارائه نمي دهند شناسايي شده است. كمبود آموزش و آموزش تغذيه و سلامتي در حال رشد دسترسي دارند.

متخصصان تغذيه به ايجاد برنامه هاي غذايي منحصر به فرد براي بهبود وزن، روحيه و انرژي كمك مي كنند. برنامه ريزي وعده هاي غذايي خانوادگي نيز اغلب بخشي از برنامه كاهش وزن است. علاوه بر برنامه ريزي غذا، يك متخصص تغذيه همچنين ممكن است مكمل هاي اساسي سلامتي را براي كمك به مشتري در دستيابي به اهداف سلامتي و كاهش وزن پيشنهاد كند.

متخصصان تغذيه در محيط هاي مختلفي از جمله بيمارستان ها، مراكز خرده فروشي و مراكز تناسب اندام دولتي يا خصوصي فعاليت مي كنند، پس از اتمام تحصيلات مورد نياز، سپس مي توانند  محلي را كه مي خواهند در آن كار كنند را انتخاب كنند. به عنوان يك متخصص تغذيه، هنگام شروع سفر خود به سمت سلامتي، به شما انگيزه مي دهند و تشويقتان مي كنند. هنگامي كه مشتريان شروع به درك دليل نياز به انتخاب بهتر غذا و سبك زندگي مي كنند، مي توانيد آن را تشويق كنيد كه فراتر از اهداف خود باشند و نحوه برخورد خود با سلامتي را براي هميشه تغيير دهند.

يك دكتر تغذيه در اصفهان مي تواند به شما در درك شرايط و چگونگي تاثير مواد غذايي بر روي آن كمك كند. به علاوه يك متخصص تغذيه يك برنامه غذايي را براي شما قرار مي دهد كه داراي مواد مغذي مورد نياز براي مديريت شما باشد.

اگر شما در حال مراقبت از افراد مسن هستيد مي بايست دستور غذايي مناسبي را داشته باشيد تا بتوانيد تمامي مواد مورد نياز بدن آن ها را تامين كنيد. يك رژيم غذايي مناسب در رابطه با ذائقه افراد نيز مي تواند تاثير گذار باشد.

ممكن است شما به دليل اضافه وزن به كارشناس تغذيه مراجعه كرده باشيد، اين مسئله را از ياد نبريد كه رژيم غذايي به معناي از بين بردن علايق خود نيست بلكه شما با توجه به داشتن يك دكتر رژيم در اصفهان مي توانيد به وزن ايده آل خود برسيد در حالي كه از هيچ غذاي مورد علاقه اي دست نكشيده ايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۷:۳۸ توسط:احسان زماني موضوع:

افزونه wp rocket

 افزونه wp rocket

يكي از راههاي مهم براي افزايش سرعت وردپرس است كه سرعت بارگذاري سايت را بسيار افزايش ميدهد استفاده ازافزونه هاي كش و مخصوصا افزونه wp rocket يا افزونه موشك وردپرس است. و تاثير بسيار زيادي در سرعت بارگذاري سايت دارد كه اين موضوع يكي از موضوعات مهم از نظر سئو سايت ميباشد.

در اين آموزش افزونه WP Rocket را كه توصيه شده ترين افزونه كش ورد پرس هست را معرفي ميكنيد و روش كار با آن را توضيح ميدهيم.

افزونه WP Rocket يك افزونه پرميوم كش وردپرس است. بعضي از ويژگي هاي اين افزونه با وجود اينكه افزونه هاي بسيار خوبي هم در مخزن وردپرس موجود هستند اين است كه اين افزونه يكي از بهترين و پراستفاده ترين افزونه هاي كش وردپرس است . ديگر ويژگي هاي اين افزونه عبارتند از:

فعال سازي با يك كليك: شما براي نصب و استفاده از اين افزونه به دانش كدنويسي نيازي نداريد و تنظيمات آن بسيار ساده است. تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه ويژگي كش كردن را روشن كره و شاهد افزايش سرعت وب سايت خود شويد.

پيش بارگذاري كش:  هميشه حتي قبل ازاينكه كاربري سايت شما را بازديد كند تمام نوشته ها و برگه هاي سايت شما را كش ميكند.

بارگذاري تنبل (Lazy Loading): اين يك ويژگي است كه فقط تصاويري بارگذاري ميشوند كه براي صفحه نمايش كاربر قابل ديده شدن هستند و بقيه تصاوير با اسكرول كردن كاربر به سمت پايين صفحه و ظاهر شدن تصاوير در صفحه نمايش كاربر بارگذاري ميشود.

كش كردن مرورگر: اين افزونه فايل هاي جاوااسكريپت، CSS و تصاوير سايت را در مرورگر بازديدكننده ذخيره ميكند. بنابراين صفحاتي كه قبلا مشاهده كرده اند ديگر براي آنها مجددا بارگذاري نميشود.

فشرده سازي Gzip: با فعال كردن قابليت فشرده سازي Gzip در پهناي باند مصرفي هاست صرفه جويي مي شود.

eCommerce  دوستانه: صفحات سبد خريد و پرداخت براي كاربران مثل woocomerce, jigoshop, ithemes, exchange, wp-shop كش نخواهند شد زيرا صفحات حاوي اطلاعات مخصوص كاربران هستند و نبايد كش شوند.

افزونه WP Rocket فايل هاي CSS و جاوا اسكريپت را مينيفاي كرده و آنها را اتصال مي دهد (concatenate) ، فونت هاي گوگل را بهينه سازي مي كند و بارگذاري JS را به تعويق مي اندازد.

افزونه WP Rocket با بيشتر CDN ها، افزونه هاي ترجمه، WordPress Multisite و سايت مپ هاي افزونه yoast seo ، افزونه  All in One Seo و افزونه Jetpack سازگار است.

افزونه WP Rocket تمام ويژگي هايي كه براي افزايش سرعت سايت وردپرسي خود نياز داريد و تمام كارهايي كه براي بهينه سازي وب سايت خود بايد انجام دهيد را بدون اينكه با نصب آن مشكلي داشته يا لازم به انجام پيكربندي خاصي داشته باشيد به شما ارائه مي دهد.

آموزش افزونه WP-Rocket و نحوه افزايش سرعت وردپرس

در ابتدا افزونه را خريداري نماييد. سپس مانند هر افزونه ديگري آن را در سايت خود در بخش افزونه ها نصب كنيد. در بخش افزونه ها ، افزودن افزونه و سپس بارگذاري افزونه از سيستم خود را انجام دهيد و نصب كنيد.

بعد از اينكه افزونه نصب شد آن را فعال كنيد. آنچه كه افزونه WP Rocket را از بقيه افزونه هاي كش متمايز مي سازد اين است كه به محض نصب و فعال سازي آن كش كردن صفحه به صورت پيش فرض فعال مي شود. با اين حال تنظيمات توصيه شده اي براي افزونه WP Rocket وجود دارد كه در ادامه آموزش به بررسي آنها مي پردازيم.

تنظيمات افزونه WP Rocket

در ابتدا وارد صفحه تنظيمات افزونه شويد. براي اين كار مي توانيد روي لينك تنظيمات در صفحه افزونه هاي نصب شده كليك كنيد يا در پيشخوان وردپرس به مسير تنظيمات » WP Rocket برويد.

،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۸:۵۷ توسط:احسان زماني موضوع:

آيا گود شدن زير چشم درماني دارد؟

آياگود شدن زير چشم درماني دارد؟ 

درمان گودي زير چشم در اصفهان يكي از رايج ترين درمانهاست. همه‌ي ما دوست داريم پوست شاداب، جوان و بدون نقصي داشته باشيم. تيرگي‌‌ و سياهي زير چشم‌، يكي از مشكلات پوستي‌‌ است كه در هر سني رخ مي‌دهد و باعث مي‌شوند چشم‌ها و صورت‌تان خسته به نظر برسد و سن شما را نيز بيشتر نشان مي‌دهد. سياهي زير چشم، دلايل و درمان‌هاي مختلفي دارد كه متناسب با نوع و شدت سياهي، مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

متناسب با عامل به وجود آورنده‌ي سياهي، گودي و شدت آن، روش‌‌هاي درماني زيادي وجودي دارد كه موثر هستند و تيرگي زير چشم را از بين مي‌برند، اما اگر سياهي زير چشم به دليل عوامل ژنتيكي باشد و شدت آن زياد باشد، هيچ روش درماني نمي‌تواند به طور كامل آن‌ها را از بين ببرد و فقط به بهبود و كاهش آن‌ها كمك مي‌كنند. براي پيشگيري از سياهي و تيرگي زير چشم بهتر است ؛ از كرم دور چشم حاوي ضدآفتاب استفاده كنيد؛ از كمپرس سرد استفاده كنيد؛ خواب كافي داشته باشيد.

روش‌هاي درمان گودي زير چشم

كلينيك زيبايي در اصفهان، براي بهبود و درمان سياهي زير چشم، از دستگاه‌ها و روش‌هاي پيشرفته و مدرن استفاده مي‌كند. همه‌‌ي اين روش ها غيرتهاجمي هستند و بدون درد، خونريزي، سوختگي، بيهوشي و جراحي انجام مي‌شوند. اين روش‌ها به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارند و بعد از درمان، مي‌توانيد مثل هميشه كارهاي روزمره‌تان را انجام دهيد.

 

 كلدپلاسما: معجزه كلدپلاسما، درمان سياهي زير چشم است. كلدپلاسما، شيوه‌ي درماني غيرليزري است، و از انرژي به صورت پلاسما استفاده مي‌كند؛ اين انرژي‌ براي احياء پوست، بازسازي پوست و درمان سياهي و تيرگي زير چشم كاربرد دارد. دستگاه زيبايي پلاسما، اولين تكنولوژي غيرليزري‌ است كه توسط سازمان غذا و دارو امريكا (FDA) تاييد شده استدرمان افتادگي پلك با پلاسما ، فناوري جديدي است كه بدون ايجاد تورم يا قرمزي انجام مي‌شود.

 مزوتراپي : مزوتراپي، يك روش تزريقي است. مخلوطي از داروها، ويتامين‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌هاي گياهي و . به لايه‌هاي زيرين و بافت پوست تزريق مي‌شوند. تاثير تزريق اين مواد به پوست، خيلي بيشتر از درمان خوراكي با اين مواد است. وقتي مزوتراپي با روش‌هاي درماني ديگر مثل ليزر كندلا ، ميكرودرم ، ميكرونيدلينگ و تركيب مي‌شود،‌ تاثير آن چندين برابر مي‌شود و تيرگي و پف زير چشم را به بهترين حالت ممكن، بهبود مي‌دهد و درمان مي‌كند.

 فوتونا: فوتونا برنده جايزه‌ي بهترين ليزر زيبايي دنياست . اين روش درماني، ‌مبتني بر ليزر است و در چهار مرحله انجام مي‌شود. اين مراحل به صورت همزمان، لايه‌هاي مختلف پوست را هدف قرار مي‌دهند. در واقع ليزر فوتونا، پوست را تحريك مي‌كند تا كلاژن بيشتري بسازد و از اين طريق به صورت طبيعي، تيرگي و سياهي زير چشم را درمان مي‌كند.جوانسازي با فوتونا در كلينيك مدرن ليزر اصفهان انجام مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۶:۱۱ توسط:احسان زماني موضوع:

 گودي چشم و درمان موثر آن

 گودي چشم و درمان موثر آن

درمان گودي زير چشم در اصفهان يكي از رايج ترين درمانهاست. همه‌ي ما دوست داريم پوست شاداب، جوان و بدون نقصي داشته باشيم. تيرگي‌‌ و سياهي زير چشم‌، يكي از مشكلات پوستي‌‌ است كه در هر سني رخ مي‌دهد و باعث مي‌شوند چشم‌ها و صورت‌تان خسته به نظر برسد و سن شما را نيز بيشتر نشان مي‌دهد. سياهي زير چشم، دلايل و درمان‌هاي مختلفي دارد كه متناسب با نوع و شدت سياهي، مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

متناسب با عامل به وجود آورنده‌ي سياهي، گودي و شدت آن، روش‌‌هاي درماني زيادي وجودي دارد كه موثر هستند و تيرگي زير چشم را از بين مي‌برند، اما اگر سياهي زير چشم به دليل عوامل ژنتيكي باشد و شدت آن زياد باشد، هيچ روش درماني نمي‌تواند به طور كامل آن‌ها را از بين ببرد و فقط به بهبود و كاهش آن‌ها كمك مي‌كنند. براي پيشگيري از سياهي و تيرگي زير چشم بهتر است ؛ از كرم دور چشم حاوي ضدآفتاب استفاده كنيد؛ از كمپرس سرد استفاده كنيد؛ خواب كافي داشته باشيد.

روش‌هاي درمان گودي زير چشم

كلينيك زيبايي در اصفهان، براي بهبود و درمان سياهي زير چشم، از دستگاه‌ها و روش‌هاي پيشرفته و مدرن استفاده مي‌كند. همه‌‌ي اين روش ها غيرتهاجمي هستند و بدون درد، خونريزي، سوختگي، بيهوشي و جراحي انجام مي‌شوند. اين روش‌ها به دوران نقاهت و مراقبت نياز ندارند و بعد از درمان، مي‌توانيد مثل هميشه كارهاي روزمره‌تان را انجام دهيد.

 

 كلدپلاسما: معجزه كلدپلاسما، درمان سياهي زير چشم است. كلدپلاسما، شيوه‌ي درماني غيرليزري است، و از انرژي به صورت پلاسما استفاده مي‌كند؛ اين انرژي‌ براي احياء پوست، بازسازي پوست و درمان سياهي و تيرگي زير چشم كاربرد دارد. دستگاه زيبايي پلاسما، اولين تكنولوژي غيرليزري‌ است كه توسط سازمان غذا و دارو امريكا (FDA) تاييد شده استدرمان افتادگي پلك با پلاسما ، فناوري جديدي است كه بدون ايجاد تورم يا قرمزي انجام مي‌شود.

 مزوتراپي : مزوتراپي، يك روش تزريقي است. مخلوطي از داروها، ويتامين‌ها، هورمون‌ها، عصاره‌هاي گياهي و . به لايه‌هاي زيرين و بافت پوست تزريق مي‌شوند. تاثير تزريق اين مواد به پوست، خيلي بيشتر از درمان خوراكي با اين مواد است. وقتي مزوتراپي با روش‌هاي درماني ديگر مثل ليزر كندلا ، ميكرودرم ، ميكرونيدلينگ و تركيب مي‌شود،‌ تاثير آن چندين برابر مي‌شود و تيرگي و پف زير چشم را به بهترين حالت ممكن، بهبود مي‌دهد و درمان مي‌كند.

 فوتونا: فوتونا برنده جايزه‌ي بهترين ليزر زيبايي دنياست . اين روش درماني، ‌مبتني بر ليزر است و در چهار مرحله انجام مي‌شود. اين مراحل به صورت همزمان، لايه‌هاي مختلف پوست را هدف قرار مي‌دهند. در واقع ليزر فوتونا، پوست را تحريك مي‌كند تا كلاژن بيشتري بسازد و از اين طريق به صورت طبيعي، تيرگي و سياهي زير چشم را درمان مي‌كند.جوانسازي با فوتونا در كلينيك مدرن ليزر اصفهان انجام مي‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۰:۴۸ توسط:احسان زماني موضوع:

پاكسازي اصولي پوست صورت

پاكسازي اصولي پوست صورت

افراد به دلايل مختلفي از پاكسازي صورت در اصفهان استفاده مي‌كنند؛ بعضي مي‌خواهند از شر جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد خلاص شوند و برخي صرفا براي ريلكس كردن و استراحت دادن به پوست صورت‌شان، از اين روش استفاده مي‌كنند.

 فشيال پوست در اصفهان، توسط مراكز زيبايي زيادي انجام مي‌شود. در اين مقاله سعي داريم تا اين روش را به طور كامل به شما معرفي كنيم و مزايا و معايب آن را مورد نقد و بررسي دهيم، و در انتها روش‌هاي جايگزيني را به شما پيشنهاد مي‌دهيم كه نه تنها موثر هستند، بلكه نتابج طولاني مدتي نيز دارند و مي‌توانند منافذ باز پوست، جاي جوش و لك‌هاي پوستي را نيز درمان و پوست‌تان را شاداب و درخشان كنند.

مراحل فشيال پوست صورت

مرحله اول: معمولاً تكنسيني كه فشيال انجام مي‌دهد، موهاي شما را در يك حوله مي‌پيچد تا در طول درمان، مواد و ماسك‌ها، موها را كثيف نكنند.

مرحله‌ي دوم: در اين مرحله، نوع پوست شما و وضعيت آن مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اينكه پوست‌تان خشك، نرمال، مختلط، حساس، مرطوب و يا چرب است؛ همچنين ميزان جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد و خشكي پوست‌تان نيز بررسي مي‌شود تا متناسب با آن از ماسك و مواد مناسبي استفاده شود.

مرحله سوم: در اين مرحله به كمك پدهاي پنبه‌اي‌ و دستمال مرطوب پوست به طور كامل تميز مي‌شود؛ براي اينكه نتيجه‌ي بهتري داشته باشد، بهتر است دوبار صورت تميز شود.  

مرحله چهارم: مراكز فشيال پوست در اصفهان، معمولا از دستگاهي استفاده مي‌شود كه بخار گرم، رقيق و آبكي را به صورت شما هدايت مي‌كند. اين بخار گرم بسيار آرامش‌بخش است و به نرم شدن  و تخليه‌ي جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد كمك مي‌كند. اگر پوست بسيار حساسي داريد، ممكن است در اين مرحله از بخار استفاده نشود.

مرحله پنجم: در اين مرحله براي لايه‌برداري از پوست از مواد شيميايي يا مكانيكي استفاده مي‌شود. لايه‌بردارهاي مكانيكي، بافت ريز و درشت دارند كه سلول‌هاي مرده سطح پوست را از بين مي‌برند. اين نوع لايه‌برداري همزمان با مرحله‌ي بخار انجام مي‌شود. در لايه‌برداري شيميايي از آنزيم‌ها و اسيدها براي شل كردن پيوند بين سلول‌هاي پوستي استفاده مي‌شود. درمان با آنزيم ملايم مي‌تواند در طول مرحله بخار نيز انجام شود.

مرحله ششم: بعد از لايه‌برداري پوست، نوبت از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد مي‌شود. اين مرحله دردناك است و براي افرادي كه پوست نازك و حساسي دارند، دردناك‌تر است. اگر اين مرحله به درستي انجام نشود، منجر به پارگي مويرگ‌ها، كبودي و لك، روي پوست صورت مي‌شود.

مرحله هفتم: در اين مرحله، پوست ماساژ داده مي‌شود تا گردش خون در آن افزايش يابد و ماهيچه‌هاي صورت استراحت كنند. اين مرحله درمان فشيال بسيار آرامش‌بخش و لذت‌بخش است.

مرحله هشتم: متناسب با نوع و شرايط پوست‌تان، از ماسك‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود. اين ماسك‌هاي مخصوص، براي مدت زمان مشخصي روي پوست‌تان مي‌مانند و سپس شسته مي‌شوند.

مرحله نهم: در اين مرحله، تونر، سرم، مرطوب كننده و ضد آفتاب روي پوست‌تان زده مي شود و فشيال پوست‌تان تمام مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۴:۵۸ توسط:احسان زماني موضوع:

تميز كردن اصولي صورت

تميز كردن اصولي صورت

پاكسازي پوست، براي مشكلات پوستي عميق و شديد، اصلا راه‌حل خوب و موثري نيست و فقط هزينه‌ي شما را هدر مي‌دهد. علاوه بر اين، بيماراني كه پاكسازي پوست در اصفهان انجام داده‌اند، به اين موضوع اشاره مي‌كنند كه هنگام از بين بردن جوش‌هاي سرسياه و سرسفيد در روش فشيال، درد زيادي را تحمل كرده‌اند؛ پس چرا روش هاي درماني ديگر كه سريع‌تر و راحت‌تر هستند را انتخاب نكنيد؟

بهترين روش‌هاي آبرساني و پاكسازي پوست

 

ميكرونيدلينگ:

ميكرونيدلينگ، يكي از روش‌هاي لايه‌برداري و پاكسازي پوست است.در اين روش درماني بعد از اعمال بي‌حسي موضعي روي پوست، مجموعه‌اي از سوزن‌هاي بسيار كوچك به سطح پوست وارد مي‌شوند و به آن صدمه مي‌زند و جاي سوزن‌ها شروع به خونريزي مي‌كند. به طور طبيعي پوست براي درمان و بهبود زخم‌هاي ايجاد شده، كلاژن‌ سازي پوست را تحريك مي‌كند و افزايش مي‌دهد؛ در واقع كلاژن عنصر حياتي براي استحكام و درخشش پوست است. اين روش كمي دردناك است و ممكن است جاي سوزن‌ها كبود شود و لك‌هاي ماندگار روي پوست ايجاد شود؛ پس نمي‌تواند روش خيلي خوبي باشد.

ميكرودرم:

يكي ديگر از روش‌هاي پاكسازي و شفافيت پوست صورت كه مي‌تواند جايگزين خوبي براي فشيال پوست در اصفهان باشد، ميكرودرم ابريژن است. اين روش درماني غيرتهاجمي، بدون درد، خونريزي، و سوختگي است و براي همه‌ نوع پوست و با هر رنگي كاربرد دارد.  اين روش درماني در دو مرحله انجام مي‌شود؛ در مرحله‌ي اول لايه‌هاي مرده پوست و چربي‌ها از روي پوست تراشيده مي‌شوند، و در مرحله بعد، با استفاده از سيستم مكشي كه در دستگاه ميكرودرم ابريژن تعبيه شده است، اين لايه‌هاي اضافي از روي پوست برداشته مي‌شوند. ميكرودرم باعث مي‌شود تا گردش خون در پوست افزايش يابد و اكسيژن بيشتري به پوست برسد، منافذ باز پوست را درمان، و پوست را درخشان و شاداب مي‌كند، اما براي از بين لك‌ها و جاي جوش و يا زخم‌هاي عميق، تاثير زيادي ندارد.

ليزر درماني:

ليزر درماني، يكي ديگر از روش‌هاي غيرتهاجمي و فوق‌العاده موثر براي پاكسازي پوست است. مدرن ليزر، كلينيك زيبايي در اصفهان،‌ از ليزر فوتونا براي اين منظور استفاده مي‌كند. ليزر فوتونا، معجزه جوانسازي قرن است و مورد تاييد سازمان غذا و دارو امريكاست و متخصصان پوست امريكا از آن استفاده مي‌كنند.

جوانسازي با فوتونا روشي بسيار سريع است و هيچگونه عارضه جانبي ندارد. فوتونا، در چهار مرحله همزمان انجام مي‌شود كه هر كدام كار ويژه‌اي براي سلامت و زيبايي پوست انجام مي‌دهند، كه يكي از آن‌ها پاكسازي و شفافيت پوست صورت است، و بقيه‌ي مراحل شامل كاهش چين و چروك، سفت كردن پوست و فرم‌دهي و حجم‌دهي مي‌شوند. براي آشنايي بيشتر با عملكرد ليزر فوتونا، مقالات ما را دنبال كنيد.

فوتونا نه تنها با لايه‌برداري موثر و سريع، باعث شفافيت و جلاي پوست شما مي‌شود، بلكه طيف وسيعي از مشكلات پوستي را نيز درمان مي‌كند؛ اين درمان‌ها شامل:

  • درمان منافذ باز
  • درمان جاي زحم، بخيه و سوختگي
  • درمان قرمزي پوست ناشي از جوش و
  • درمان عروق قرمز ريز روي پوست (تلانژكتازي)
  • درمان جوش
  • درمان جاي جوش
  • درمان لك
  • درمان كك ومك
  • درمان خال‌هاي سطحي

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۸:۲۶ توسط:احسان زماني موضوع:

ظروف مخصوص ماكروويوي

 ظروف مخصوص ماكروويوي

ابتدايي ترين و ساده ترين ويژگي اين ظروف بدون شك، شكل آسان آنهاست. شكل اين ظروف بسيار اهميت دارد و بايد بدانيد ظروف گرد و بيضي شكل خيلي كاربردي تر و مناسب تر از ظروف مربعي شكل هستند. ظروف بيضي و دايره اي باعث ميشوند تا حرارت به طور يكنواخت به تمام قسمت هاي غذا برسد. خريد عمده ظروف مايكروويوي براي استفاده هاي گوناگون بسيار به صرفه و ايمن است.

چه ظروفي را نبايد در مايكروويو قرار دهيم؟

  • ظروف پلاستيكي معمولي
  • ظروف فلزي يا داراي روكش فلزي و نيز فويل هاي آلومينيومي كه اشعه مايكرووير را منعكس ميكند را نبايد استفاده كرد.
  • بشقاب و فنجان هاي نقاشي شده فلزي، فنجان ها و ظروف با تزئينات فلزي وظروف حاوي پوشش فلزي يا دسته هاي فلزي را نبايد استفاده كرد. ظروف پلاستيكي مثل ظرف ماست ، كره و پنيز
  • ظروف خاص فلز كاري شده و آبكاري شده
  • ليوان هاي مسافرتي و ماگ هاي استيل و ماگ هايي كه لعاب دار شده اند
  • ظروف ملامين چرا كه امواج را به شدت جذب كرده و داغ، ذوب و سياه ميشوند.
  • ظروف سراميكي چرا كه در لعاب بسياري از ظرف هاي سراميكي مقداري فلز بكار رفته است. و برخي از سراميك ها بدليل اينكه هنگام ساخت مدت زيادي در كوره نبوده اند احتمال انفجار آنها در مايكروويو وجوددارد.
  • فويل آلومينيومي
  • ظروف كريستالي و سربي

تست ظروف

يك روش بسيار كاربردي براي مطمئن شدن از اينكه ظرفي قابليت استفاده در مايكرووير را دارد يا خير اين است كه ظرف خالي مورد نظر را داخل دستگاه قرار دهيم و ليوان آبي دخل آن بگذاريم و دستگاه را با آخرين درجه مايكرووير با زمان 1 دقيقه به كار بيندازيم، اگر ظرف مناسب باشد پس از مدت يك دقيقه نبايد نيم گرم شود در آن صورت قابليت استفاده در مايكرووير را دارد.

جنس ظروف ماكروويوي

ظروف پيركس ، ظروفي كه جنس سيليكوني دارند، يا ظروفي كه از مواد قابل تجزيه ساخته شده اند، بهترين ظروف براي مايكروويو هستند. از ظروف سفالي، ظروف شيشه اي، پلاستيكي مخصوص، سراميكي و چيني هم ميتوان استفاده كرد.

ظروف پيركس

ظروف شيشه اي نشكن و پيركس براي پخت غذا در مايكروويو مناسب هستند. بهتر است ظروفي را انتخاب كنيد كه در مايكروويو خيلي داغ نشوند.

ظروف پلاستيكي مخصوص

براي حفظ كيفيت غذا هنگام گرم كردن، حتما غذا را داخل ظروف دردار يا روكش پلاستيكي مخصوص استفاده كنيد.

ظروف چيني

بهترين ظروف براي استفاده در مايكروويو ظروف چيني و سراميكي (فاقد تزئينات) هستند. ظروف چيني فاقد نقش طلايي و نقره اي و فاقد زوائد فلزي و همچنين ظروف چيني كه خيلي نازك نباشد را ميتوان براحتي استفاده كرد.

ظروف سفالي

براي گرم كردن غذا و استفاده كوتاه مدت در مايكروويو مناسب هستند

تابه مايكروفر

اين تابه مخصوص مايكروفر هستند و مانند تفلون داراي اندودي است كه امواج را جذب ميكند و بسيار داغ ميشود. لطفا تابه را با توجه به دستورالعمل سازنده داغ كنيد و سپس غذاهايي مانند استيك و همبرگر را با اندكي روغن ميگذاريم تا سرخ شود.

ظروف چوبي و حصير

براي مدت كوتاه مانند گرم كردن نان و كيك ميتوان استفاده كرد اما توجه داشته باشيد در مدت طولاني بيش از 4 الي 5 دقيقه آب چوب و حصير تبخير ميشود و ممكن است ظرف ترك بخورد.

كاغذ و مقوا

براي يخ زدايي نان، تنوري كردن سيب زميني، گرم كردن يا پخت غذاهاي كم آب ، انواع حوله و دستمال كاغذي يا مقوا را ميتوان بكار برد.

پارچه هاي نخي و كتاني

براي گرم كردن نان پارچه هاي نخ يا كتان خالص مناسب هستند. اگر پارچه الياف مصنوعي داشته باشد ممكن است ذوب شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۴:۵۵ توسط:احسان زماني موضوع:

ظروف يكبار مصرف

 ظروف يكبار مصرف

امروزه با رشد و پيشرفت تكنولوژي كارخانجات با توليد ظروف يكبار مصرف و با بهره از قالب هاي زيبا ظروفي متناسب و شيك را توليد ميكند كه جايي در بين مجالس و مهماني هاي رسمي نيز داشته باشد و از طرفي هم حتي ديگر نيازي به شستن آن نيست و بعد از يكبار مصرف دور انداخته ميشود . و سالهاست كه اين ظروف يكبار مصرف حتي در نذري ها و سفره هاي ما جاي خود را باز كرده است. ما خريد عمده ظروف يكبار مصرف را براي مهماني ها و مجالس به شما پيشنهاد ميكنيم چرا كه بسيار مقرون به صرفه است.

جنس ظروف پلاستيكي يكبار مصرف

جنس اين ظروف از پلاستيك ها ، پليمرهايي هستند كه از سنتز مواد اوليه اي بنام مونومر تهيه ميشوند. مونومرها مواد سمي هستند و براي انسان ها ضرر دارند. اما پليمرها خنثي هستند و هيچ مشكلي ندارند. اما معمولا در فرآيند تهيه پليمرها مقداري مونومر باقي ميماند و اين باعث مشكل ميشود. اگر اين فرآيند اصولي و استاندارد صورت بگيرد مشكلي براي سلامت انسان ها ندارد. براي همين بايد در انتخاب اين ظروف بسيار دقت كرد و به هر نوع پلاستيكي نبايد مجوز بسته بندي مواد غذايي داده شود.

آيا ميتوان ظروف پلاستيكي يكبار مصرف راداخل ماكروفر گذاشت؟

به هيچ عنوان از ظروف پلاستيكي در ماكروويو استفاده نكنيد به خصوص براي غذاي چرب چرا كه گرما و پلاستيك و روغن باهم تركيب ميشوند و توليد سم ديوكسين ميكنند. مونومر آزاد دراين ظروف نوع PVC  بوده كه در فرآيند توليد، مقداري مونومر باقي ميماند و با غذا وارد بدن ميشود و به مرور زمان تجمع و از حد تراكم مجاز براي انسان فراتر ميرود. نبايد بيشتر از 2 ساعت غذا در اين ظروف باقي بماند.

چرا اين نبايد اين ظروف را در طبيعت رها كنيم؟

رفع آلودگي محيط زيست تقريبا دو دهه است كه با ورود بيش از حد مواد پلاستيكي غير قابل برگشت به طبيعت به حالت بحراني رسيده است. و ضايعات پلاستيكي سالها باقي مي مانند و نابود نمي شوند. و وقتي براي سفر و تفريح به كوه و دشت ميرويم نيز منظره كيسه ها، ظروف و ضايعات پلاستيكي چشم انداز زيبا را نابود ميكند.

انواع ظروف يكبار مصرف

  • ظروف يكبار مصرف گياهي: اين ظروف از نشاسته ذرت، سيب زميني و گندم ساخته شده اند و يك پليمر گياهي ضعيف هستند و به سرعت تجزيه ميشوند. مزاياي آنها ماندگاري بالا، بهره گيري از موادگياهي طبيعي و عدم استفاده از مواد شيميايي است.
  • ظروف يكبار مصرف كاغذي: اين ظروف مزيت هاي بسياري دارند مانند چاپ لولگوبر روي ظروف، مقاومت حرارتي بالا و براحتي نيز در محيط زيست تجزيه ميشوند.
  • ظروف يكبار مصرف آلومينيومي: از اين ظروف براحتي ميتوان در مايكروفر و فر براي گرم نگهداشتن غذا استفاده كرد. ظروف آلومينيومي خنثي است و هيچ واكنشي با غذا نشان نميدهد و سبب حفظ سلامتي غذا ميشود. از مزيت هاي اين ظروف ميتوان وزن سبك آن براي حمل و نقل، حفظ گرماي بيشتر غذا نسبت به ظروف ديگر، بازيافت آسان اين ظروف در طبيعت ، نام برد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۲۰ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه كيوسوپيچ چيست؟

 دستگاه كيوسوپيچ چيست؟ 

بيشترين و اولين كاربردي كه براي دستگاه ليرز كيوسوييچ در اصفهان مي توان در نظر گرفت، از بين بردن لك هاي بوجود آمده در صورت است. اين لك ها معمولا يا به دليل افزايش سن يا نتيجه زخم، جوش، مشكلات هورموني، عوامل ذاتي يا موارد ديگر ممكن است بروي صورت ايجاد شوند.

اين دستگاه بيش از يك دهه است كه مورد استفاده پزشكان زيبايي قرار گرفته است و تاكنون به كليه جلسات و حتي در زمان كم توانسته بسيار خوب واكنش نشان دهد. حتي لك هاي بسيار عمقي و طولاني مدت را توانسته نسبت به قبل كمتر رنگ تر كند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 نحوه كار دستگاه كيوسوپيچ

نكته بسيار مهم اين است كه حتما قبل از استفاده از دستگاه و قرار گرفتن در مراحل درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به شدت خودداري كنيد. حتي اين روند را بهتر است در طول درمان هم ادامه دهيد. لك هاي كوچك معمولا به ۳ جلسه درماني و لكه هاي بزرگ تر به ۵ الي ۶ جلسه درماني نيازمند هستند.  در ابتداي درمان نقاط تحت ليزر ابتدا دچار كبودي و تورم خفيفي خواهند شد كه برور بهتر شده ونهايتا در حدود يك هفته رنگدانه هاي پوست به تدريج از بين خواهند رفت.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۵:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع: