مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

راه حل خانگي آرتروز 

راه حل خانگي آرتروز 

 

گردن بند طبي يكي از وسايل طبي مورد نياز ارتوپدي محسوب مي شود كه براي آرتروز گردن، ديسك گردن يا براي فشار هاي ناشي از فعاليت هاي سنگين كارايي دارد. گردن بند هاي طبي انواع مختلفي دارند كه هر كدام نسبت به آسيب هاي رخ داده مورد استفاده قرار مي گيرند. وظيفه ي اصلي گردن بند طبي ايجاد حالت سكون و ثابت در ناحيه ستون فقرات گردن مي باشد كه براي كشيدگي تاندون، آرتروز و ديسك گردن، بيشترين كارايي را دارد. فعاليت هاي پر حجم، بلند كردن اجسام سنگين، تصادف با ماشين يا برخورد به زمين از عوامل اصلي آسيب ديدگي ناحيه ستون فقرات گردن است. هنگامي كه آسيب ديدگي هاي جدي و وخيم رخ مي دهد، پزشك بلافاصله استفاده از گردن بند طبي را براي ثابت نگه داشتن گردن، ضروري ميداند زيرا كوچك ترين حركات گردن در اين شرايط ممكن است منجر به قطع نخاع يا مرگ حتمي شود. در اين مقاله با ما همرا باشيد تا شما را با مشخصات گردن بند طبي آشنا كنيم.

 

موارد استفاده از گردن بند طبي

همانطور كه گفته شد، وظيفه ي اصلي گردن بند طبي حمايت از ستون فقرات گردن است.

افرادي كه تحت عمل جراحي گردن قرار گرفته اند ضروري است كه بعد از عمل از گردن بند طبي استفاده كنند.

گردن بند طبي در بيمارستان ها و بخصوص در قسمت اورژانس بسيار كارايي دارد و پرسنل براي بيماران تصادفي از گردن بند طبي استفاده مي كنند.

براي كنترل كشيدگي تاندون.

براي كنترل تعادل ستون فقرات.

براي تسكين درد هاي افزايشي.

براي جلوگيري از فشارهاي وارده به ستون فقرات.

 

انواع گردن بند هاي طبي

گردن بند طبي انعطاف پذير.

متشكل از فوم و پارچه هاي لطيف و داراي بند چسبي كه براي بستن گردن بند تعبيه شده است. اين نوع گردن بند براي آسيب هاي خفيف كارايي دارد و بخاطر نرمي و لطافتي كه دارد باعث مي شود شما احساس راحتي كنيد و فشار وارد به گردن را از بين ببرد، همچنين به دفعات قابل شست و شو و استفاده است.

 

گردن بند طبي توماس

متشكل از چند سوراخ براي تهويه هوا و از جنس پلاستيك مي باشد. اين گردن بند نسبت به گردن بند هاي انعطاف پذير ساختار سختي دارند و گردن را به صورت محكم و ثابت نگه داري مي كند. لبه هاي بالايي و پاييني گردن بند متشكل از پد هايي از جنس فوم مي باشد كه محافظ چانه و گردن است كه ايجاد زخم جلوگيري مي كند.

 

گردن بند ميامي

 اين گردن بند بخاطر فيكس شدن با گردن احساس راحتي به بيمار مي دهد. همچنين قسمت پشتي گردن بند مقداري بالا تر از قسمت جلويي آن است زيرا روي ستون فقرات قرار گرفته و از اين ناحيه محافظت مي كند.

گردن بند طبي آسپن

اين گردن بند كمي به گردن بند مدل توماس شباهت دارد و متشكل از تعدادي سوراخ است همچنين جنس آن به گونه اي است كه قدرت تهويه بالايي دارد.

 

گردن بند دو تكه اي

اين گردن بند متشكل از دو قسمت است؛ قسمتي كه روي گردن قرار مي گيرد و قسمتي كه جلوي گردن قرار مي گيرد.

دو چسب در قسمت چپ و راست آن قرار دارد.

قوسي كه كه در پشت گردن بند قرار دارد باعث مي شود ستون فقرات در حالت صحيح خود قرار بگيرد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۳:۵۱ توسط:احسان زماني موضوع:

رفع آسيب هاي وارده با قوزك پا

رفع آسيب هاي وارده با قوزك پا

 

آسيب هايي كه به مچ پا وارد مي شود در انجام فعاليت هاي روزانه اختلال ايجاد مي كند. هنگامي كه به قوزك پا صدمه اي وارد شود به جز استراحت و توقف انجام كاراي روزمره كاري نمي توان كرد. در زمان هاي قديم هنگام آسيب به مچ پا از پيچاندن پارچه به دور مچ استفاده مي كردند كه مقرون به صرفه نيز بود اما امروزه راهكار هايي وجود دارد كه بتوان روند بهبودي را سريع تر طي كرد. در اين مقاله شما را با يكي از محصولات طبي درماني براي آسيب هايي كه به قوزك پا وارد مي شود آشنا مي كنيم. قوزك بند پا يكي از وسايل مورد نياز طبي درماني است براي صدمه هايي كه به مچ و قوزك پا وارد مي شود و اين امكان را مي دهد كه هر چه سريع تر درمان خود را به اتمام برسانيد. يكي از مؤلفه هاي اصلي يك قوزك بند با كيفيت، حمايت آن از ناحيه ي آسيب ديده مي باشد در غير اين صورت از روند بهبودي جلوگيري كرده و درد را تشديد مي كند.

 

فوايد استفاده از قوزك بند پا

قوزك بند ها به گونه اي طراحي شده اند كه بتوان به راحتي آن را دور قوزك پا، باز و بسته كرد. لازم به ذكر است كه قوزك بند را مي توانيد در دو نوع بند دار و بدون بند تهيه كنيد لزا وزن، جنس، حمايت و انعطاف در انتخاب شما حائز اهميت است. در خصوص انعطاف پذيري قوزك بند لازم است بدانيد براي آسيب هاي خفيف كاربرد بيشتري دارد اما براي آسيب هاي جدي بهتر است از قوزك بند هايي استفاده شود كه استحكام بالايي داشته باشند و با انقباض قوزك موجب افزايش جريان خون شود. قوزك بند در برخي موارد براي پيشگيري از پيچ خوردگي داخلي يا خارجي در قسمت مچ افرادي كه به دفعات آن را تجربه كرده اند بسيار الزامي است پس بهتر است قبل از پارگي يا كشيدگي تاندون ها از قوزك بند پا استفاده كنيد. قوزك بند براي ورزشكاراني كه بيشترين ساعات روز را به ورزش كردن اختصاص مي دهند بسيار مفيد است و از وارد شدن آسيب هاي احتمالي جلوگيري مي كند اما بهتر است به طور مداوم از قوزك بند استفاده نشود و هر از گاهي به مچ پاها اجازه ي تنفس داده شود؛ پس در هنگام خواب يا مواقعي كه ميدانيد آسيبي مچ ها را تهديد نمي كند از بستن آن اجتناب كنيد. در همه ي اين موارد قبل از تهيه و استفاده از اين محصول با پزشك متخصص مشورت كنيد.

 

انواع قوزك بند پا (بند دار، بدون بند، چسبي)

قوزك بند ساده

قوزك بند كشي

قوزك بند ورزشي

قوزك بند ليگاماني

قوزك بند آتل دار

 

كاربرد قوزك بند پا

درمان تورم

تسكين درد

كوفتگي قوزك پا

درمان پيچ خوردگي

درمان تعادل مفصل مچ پا

 

 

 

ساختار قوزك بند پا

داخل قوزك بند، قطعات فلزي و پلاستيكي تعبيه شده كه فقط در نوع بند دار آن به كار رفته است و در دو طرف قوزك، قطعات فلزي به عنوان محافظ عمل مي كند. هنگامي كه مچ پا دچار پيچ خوردگي شود، محافظ هاي قوزك بند به وظيفه ي خود عمل مي كنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۹:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

محصولات طبي رايج

محصولات طبي رايج

 

بانوان بارداري كه در دوران بارداري پوشاك متفاوتي نسبت به دوران قبل از بارداري استفاده مي كنند، بانواني كه به تناسب اندام خود اهميت مي دهند، افرادي كه از جاي زخم در قسمت شكم رنج مي برند يا افرادي كه از ناحيه شكم عمل جراحي شده اند و جاي بخيه نياز به مراقبت و بهبودي دارند و موارد ديگري كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم، مستلزم استفاده از محصولات طبي هستند كه در اين زمينه شكم بند رايج ترين محصول براي درمان و بهبودي اين افراد مي باشد. شكم بند ها ابتدا بعد از عمل جراحي كاربرد داشتند اما با گذشت زمان، امروزه جنبه هاي كاربردي ديگري نيز دارند كه هر كدام متناسب با نياز فرد، كاركرد متفاوتي دارند. همانطور كه مي دانيد قسمتي است كه بيشترين ذخاير چربي در آن قرار دارد لزا در بين افراد جامعه، افرادي كه اضافه وزن دارند بهره بيشتري ميبرند. در موارد بخصوصي كه به آن ها اشاره شد از جمله زخم هاي شكمي پس از عمل آپانديس، عمل سزارين يا افتادگي شكم استفاده از شكم بند با مشورت پزشك متخصص توصيه ميگردد.

 

انواع شكم بند

شكم بند لاغري

شكم بند بارداري

شكم بند براي كمر درد

شكم بند مخصوص زخم هاي شكمي

 

فوايد استفاده از شكم بند

كمك به جلوگيري از آسيب به كمر و لگن در دوران بارداري.

جلوگيري از افتادگي شكم بعد از دوران بارداري.

كمك به بهبودي مكان بخيه.

كمك به چربي سوزي.

تناسب اندام موقت.

تسكين درد كمر.

 

مضرات استفاده از شكم بند

از مضرات استفاده از شكم بند مي توان به حساسيت هاي پوستي اشاره كرد. اين در صورتي است كه شما بطور مداوم از شكم بند استفاده كنيد كه موجب تحريك و ساييدگي پوست مي شود و عرق كردن در اين ناحيه منجر به عرق سوزي يا سوختگي پوست مي شود. از ديگر مظرات استفاده از شكم بند كم آب كردن بدن است كه اين مسئله به تنهايي مشكلاتي چون خشكي دهان، خشكي پوست و اختلال كليه را به همراه مي آورد.

 

 

 

شكم بند لاغري

شكم بند هاي لاغري داراي يك نوار پهن از جنس نئوپرن هستند. نئوپرن به پهلو و قسمت هايي كه چربي دارند فشار مضاعف وارد مي كند و اين فشار به امر چربي سوزي كمك مي كند؛ اما متآسفانه در برخي موارد باعث مي شود بيشتر از حد معمول عرق كنيد در اين هنگام امكان دارد چربي سوزي رخ ندهد و فقط آب بدن از پوست خارج شود كه در اين صورت با آشاميدن آب، مجددا آب كافي بدن جبران مي شود و چربي سوزي اتفاق نمي افتد. در واقع استفاده از شكم بند به طور موقت براي لاغري بسيار كاربردي است و حداقل مدت كوتاهي به تناسب اندام كمك مي كند لزا برخي افراد براي بهبود افتادگي شكم نيز از شكم بند بهره مي برند. همچنين در بعضي مواقع فقط هنگامي كه از شكم بند استفاده مي كنيد، چربي سوزي اتفاق مي افتد و زماني كه از آن استفاده نكنيد ديگر فشاري به سلول هاي چربي وارد نيست در نتيجه مي توان گفت استفاده از شكم بند لاغري براي تناسب اندام موقت بسيار مفيد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۰:۳۴ توسط:احسان زماني موضوع:

مزاياي استفاده از آرنج بند

رفع آسيب هاي موقت آرنج

 

از آنجايي كه آرنج محل قرارگيري مفصل و اعصاب مي باشد مراقبت از آن نيز حائز اهميت است. انجام كارهاي مكرر و پرحجم در طول روز آرنج را آسيب پذير مي كند. آرنج بند بيشترين استفاده را براي بهبودي خشكي مفصل مي باشد همچنين ميتوان بعد از عمل جراحي مورد استفاده قرار مي گيرد. در برخي موارد افرادي كه به طور مداوم با رايانه سر و كار دارند ممكن است بعد از مدتي تاندون هاي آرنجشان متورم شود و ادامه دادن اين فعاليت ها منجر به پارگي تاندون مي شود؛ لزا استفاده از آرنج بند براي پيشگيري مي تواند احتمال وقوع اين خطرات را كاهش دهد. آرنج بند فشار هاي ناشي از پارگي تاندون ها را در ساعد كاهش مي دهد كه باعث مي شود اين عارضه سريع تر روند بهبودي را طي كند. در اين مقاله شما را با برخي از مشخصات و مزاياي استفاده از آرنج بند ها آشنا مي كنيم.

 

مزاياي استفاده از آرنج بند

آرنج بند هاي طبي بر خلاف آرنج بند هاي معمولي براي محافظت از مفصل آرنج بسيار موثر است و قابليت تنظيم فشار بر روي مفصل را دارد؛ همچنين نه تنها مداخله اي براي انجام كارهاي روزانه ايجاد نمي كند بلكه امكان راحتي بيشتري را براي فرد فراهم مي سازد. اگر آرنج شما دچار كشيدگي تاندون و يا رگ به رگ شده است به طور موقت مي توانيد از آرنج بند استفاده كنيد تا حدودي درد شما را تسكين دهد. اگر از آرنج بند طبي استفاده مي كنيد لازم است بدانيد كه اين آرنج بند ها داراي نوار هايي است كه قابليت تنظيم فشار دارد و به گونه اي طراحي شده كه فشار مضاعف به مفصل وارد نمي كند.

 

انواع آرنج بند

آرنج بند هاي مخصوص تنيس كه انواع مختلفي دارد. (نئوپرني)

.  آرنج بند بريس دار مچ تا بازو.

آرنج بند با قابليت تنظيم فشار.

آرنج بند با قابليت فشردگي.

آرنج بند محدود كننده.

آرنج بند با كش دوبل.

آرنج بند پد دار.

آرنج بند كشي.

 

كاربرد آرنج بند

حمايت از مفصل ها.

درمان خشكي مفصل.

درمان كشيدگي تاندون.

ثابت نگه داشتن مفصل.

درمان اپي كنديل هاي بازو.

درمان رگ به رگ شدن آرنج.

نگهداري و مراقبت بعد از عمل.

جلوگيري از آسيب هاي بيشتر و احتمالي.

محفوظ نگه داشتن گرماي قسمت آسيب ديده.

درمان تورم آرنج در اثر وارد شدن آسيب هاي مكرر.

 

ويژگي هاي آرنج بند

قابل شست و شو است.

محدوديت حركتي ايجاد نميكند.

حساسيتي براي پوست ايجاد نمي كند.

بسيار متنوع و مقرون به صرفه است.

در سايز ها و جنس هاي متفاوت موجود است.

داراي لايه هاي پد براي محافظت از مفصل مي باشد.

داراي نوار هايي براي تنظيم فشار در مفصل مي باشد.

سنگيني به دست شما وارد نمي كند و كاملا سبك و راحت است.

قيمت اين محصول متناسب با آپشن هايي كه گفته شده متفاوت است.

 

نكات مهم

هميشه وسايل پزشكي را از شركت هاي معتبر خريداري كنيد.

هنگام خريد نكاتي كه گفته شد را مد نظر قرار دهيد تا بتوانيد محصول مورد نياز را به هزينه ي مناسب و آنطور كه براي شما كارايي داشته باشد، خريداري كنيد.

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۵:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

رفع آسيب هاي وارده به كتف

رفع آسيب هاي وارده به كتف

 

بسياري از افراد جامعه در ناحيه كمر، كتف و شانه ها دچار عارضه و آسيب ديدگي هستند كه ناشي از نحوه ي غلط خوابيدن، نشستن و يا فعاليت هاي سنگين ورزشي است. كتف و شانه ها از اعضاي انعطاف پذير بدن هستند كه نسبت به ديگر اعضاي بدن، راحت تر دچار عارضه مي شوند. اگر ناحيه كتف در اثر ضربه خوردن دچار دررفتگي يا شكستگي شود با مشورت پزشك متخصص مي توانيد از كتف بندي كه مناسب آسيب ديدگي شما باشد استفاده كنيد. همچنين كتف بند براي درمان كوفتگي در ناحيه بازوها نيز مفيد است. لازم به ذكر است كه خريد كتف بند براي افرادي كه در معرض خطر هاي ناشي از فعاليت هاي ورزشي هستند ضروري مي باشد. امروزه كتف بند ها به گونه اي طراحي شده اند كه استفاده از آن مداخله اي در فعاليت هاي روزمره ندارند.

 

انواع كتف بند

كتف بند يك طرفه

براي حفاظت از استوخوان ترقوه و كتف.

براي حفاظت از دررفتگي يا نيمه دررفتگي.

در صورت نياز به شست و شو آن را با دست و آب سرد بشوريد.

اين مدل كتف بند را مي توانيد زير لباس و آن را فقط يك طرف بدن تنظيم كنيد.

 

كتف بند دو طرفه

همانطور كه از اسمش پيداست در هر دو طرف، از شانه ها محافظت مي كند و با ايجاد و حفظ گرما، درد را كاهش مي دهد. در اين محصول دو آتل در پشت آن تعبيه شده و داراي بند هاي شانه اي مي باشد كه در روند درمان موثر است.

 

مزاياي استفاده از كتف بند

يكي از مزاياي استفاده از كتف بند اين است كه از افتادگي شانه ها و خميدگي كمر جلوگيري كرده و اجازه مي دهد شانه ها و كمر به شكل مناسبي فرم دهي پيدا كنند.

در مواقع روي هم خوابيدن ريه ها، مشكلات تنفسي ايجاد مي شود كه در اين صورت كتف بند كمك ميكند تا فشار بر روي ريه ها كم تر شود البته در اين موارد ضروري است كه به پزشك متخصص مراجعه شود.

در موارد متعددي از جمله كارمندان كه با رايانه سر و كار دارند يا افرادي كه ساعات طولاني را به رانندگي كردن مي گذرانند، بهتر است براي حفظ تعادل كمر و كتف، از كتف بند هاي انعطاف پذيري استفاده كنند.

در خصوص درد هاي ناشي از كوفتگي، كتف بند طبي مي تواند گزينه ي مناسبي براي كاهش درد در بازوها و كتف باشد. اگر آسيب ديدگي در اين موارد خفيف باشد مي توانيد از كتف بندي استفاده كنيد كه انعطاف پذيري بيشتري داشته باشد و محدوديت هاي كمتري براي انجام فعاليت هاي روزمره ايجاد كند.

زماني كه شانه ها بر اثر آسيب هاي وارده ورم كند، استفاده از كتف بند باعث مي شود قسمت هاي آسيب ديده در حالت ثابت قرار بگيرند زيرا كتف بند اين قابليت را دارد كه مانند گچ عمل كند و به روند به بهبودي كمك مي كند. در اين حالت اگر نسبت به استفاده از كتف بند بي توجه باشيد، بي شك منجر به آسيب هاي جدي تري در ناحيه كتف مي شود.

از ديگر مزاياي استفاده از كتف بند اين است كه ناحيه آسيب ديده را گرم نگه مي دارد و زماني كه دماي بدن در اثر استفاده از كتف بند بالا برودف به روند درمان كمك مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۰:۰۵ توسط:احسان زماني موضوع:

 آسيب وارده به مچ دست

 آسيب وارده به مچ دست

 

يكي از اعضاي حائز اهميت بدن، دست ها و مچ ها ي دست مي باشد زيرا اين ناحيه در اثر ورزش هاي سنگين يا انجام كارهاي متفرقه ميتواند به مرور زمان آسيب پذير شود و درد هاي ناشي از اين آسيب ها ميتواند از ادامه ي فعاليت هاي متفرقه جلوگيري كند به اين منظور براي كنترل درد هاي مچ دست ميتوان از مچ بند هاي مخصوصي استفاده كرد كه هر كدام براي آسيب هاي مختلفي كاربرد دارند.

 

انواع مچ بند دست

مچ بند ورزشي

در ورزش هايي از جمله پينگ پونگ، واليبال، تنيس و... مورد استفاده قرار مي گيرد و اين مچ بند از وارد شدن فشار مضاعف به مچ دست ورزشكار جلوگيري مي كند.

(RSI مچ بند براي كشيدگي (

اين مچ بند، براي درمان كشيدگي مچ دست مورد استفاده قرار مي گيرد و مچ را حالت ثابت نگهداري مي كند كه موجب كاهش در مچ مي شود.

مچ بند و آتل انگشت شست

اين محصول همزمان ميتواند مچ دست و انگشتان شست را ثابت نگهدارد و بعد چرخش يا برگشت انگشت شست مورد استفاده قرار مي گيرد؛ همچنين براي درمان بيماري دكرون كاربرد دارد.

مچ بند طبي بعد از عمل جراحي

مچ بند طبي براي دست هاي آسيب ديده اي كه بعد از عمل جراحي نياز به مراقبت و ثابت ماندن دارد استفاده مي شود همچنين مچ بند طبي اين امكان را مي دهد كه انگشت هاي دست توان انجام كارهاي روزمره و متفرقه را داشته باشد.

مچ بند اسپلينت

اين مچ بند براي درمان ورم دست و همچنين سندرم تونل كارپ مفيد است. اسپلينت بهترين مچ بند دست براي التيام درد مي باشد. اسپلينت اين امكان را مي دهد كه بدون محدويت بتوانيد دست خود را حركت دهيد اما حركات سنگين و پيچيده را براي شما محدود مي سازد.

 

فوايد استفاده از مچ بند دست

كاهش تورم دست.

كاهش درد تاندون.

ثابت نگه داشتن مچ دست.

درمان سندرم تونل كارپال.

درمان كشيدگي هاي مكرر.

كنترل فشار ناشي از آسيب ديدگي.

كنترل مراحل التيام بعد از آسيب ديدگي.

درمان دررفتگي يا پيچ خوردن مچ دست.

جلوگيري از فعاليت هاي زياد در طول روز.

 

خطر استفاده از مچ بند دست

لازم به ذكر است پزشك متخصص نحوه استفاده صحيح از مچ بند دست را براي فرد آسيب ديده حائز اهميت بداند زيرا ممكن است برخي از بيماران بعد از مدت كوتاهي بدون مشورت با فيزيوتراپيست به دليل ناراحتي از پوشش مچ بند و تماس آن به روي مچ يا هنگام پوشيدن آن، استفاده از مچ بند را متوقف كنند و مانع از روند درمان شوند؛ همچنين خطراتي هنگام پوشيدن مچ بند وجود دارد كه بيمار بايد از آن آگاه باشد. برخي از بيماران به نئوپرن داخل مچ بند كه جنسي لاستيكي‌ دارد، حساسيت دارند كه در اين صورت ميتوانند از محصولات لاتكس يا بدون نئوپرن استفاده كنند؛ اما نئوپرن اين اجازه را مي دهد تا مچ دست آزادانه حركت كند و براي كاهش ورم دست و فشرده سازي مفيد است.

در آخر توصيه مي شود بدون تجويز پزشك و خودسرانه از مچ بند استفاده نكنيد چون همان طور كه گفته شد مچ بند دست از انواع زيادي برخوردار است و اگر از مچ بند نامناسبي استفاده كنيد آسيب هاي مكرري را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۵:۳۶ توسط:احسان زماني موضوع:

تنوع مصارف بلبرينگ در كجاست؟

تنوع مصارف بلبرينگ در كجاست؟

 

رول بلبرينگ ها يكي از پركاربردترين لوازم در ساخت و راه اندازي دستگاه ها در صنعت مي باشند .رولبرينگ ها در زمينه هاي مختلف تخصصي و جهت ماشين آلات و كارخانجات مورد استفاده قرار ميگيرد خريد رولبرينگ نيازمند اطلاعات لازم در اين زمينه مي باشد.

خريد رول بلبرينگ را به شركت ما بسپاريد.

در بعضي از شركت ها از جمله شركت ما اطلاعات لازم و كافي را متخصصين ما و مهندسين مكانيك ما در اختيار شما قرار مي دهند .رولبرينگ ها در صنايع و لوازم  برقي زيادي مورد استفاده قرار مي‌گيرد مثل سيستم حمل و نقل هوايي كارخانجات توليدي ابزار دستي دندانپزشكي تجهيزات پزشكي تجهيزات تصويربرداري و بسياري ديگر از دستگاههاي صنعتي شركت ما وارد كننده انواع بلبرينگ در ايران مي باشد اين شركت در صدد است كه به رشد توسعه و اقتصاد ايران كمك كند تمامي محصولات و كالاهاي اين شركت به همه نقاط كشور ارسال مي‌شود شركت ما آمادگي خود را براي بستن قرارداد با شركت هاي معتبر اعلام مي كند.

اين شركت دستي در صادرات محصولات صنعتي نيز داشته و اين محصولات را به شركت‌هاي خارجي  ارسال مي كند. خريد رولبرينگ به صورت استاندارد در شركت ما عرضه مي شود .كارشناسان ما شما را راهنمايي كرده تا رول بلبرينگ هاي باكيفيت و مرغوب به دست شما مشتري عزيز برسد.

انواع رول بلبرينگ و قطعات مربوط به آن كاربردها و مصارف گوناگوني و خاصي در صنعت دارد. بلبرينگهاي يكي از پركاربردترين لوازم ساخت و احداث و راه اندازي در صنايع است بلبرينگ ها در زمينه ماشين آلات و كارخانجات مورد استفاده قرار مي گيرد. قطعات اصلي بلبرينگ شامل چند قسمت مي شود لايه دروني كه بر روي شفت چرخشي نصب ميشود. و تمايل به چرخش محور است. لايه بيروني كه به مركز نصب شده است و ثابت است.

به غير از اين رول بلبرينگ ها، انواع ديگر با ويژگي هاي خاص و داراي محروم هستند گروه بازرگاني شركت ما آماده ثبت سفارشات شما عزيزان مي باشد به سايت شركت مراجعه كنيد و از انواع و اقسام محصولات صنعتي شركت ديدن فرماييد شركت ما اين محصولات را به صورت كلي و جزئي در خدمت مشتريان خود قرار مي‌دهد.

به همين دليل به شما توصيه مي كنيم براي خريد رول بلبرينگ از فروشگاه ها و شركت هاي معتبر و خوشنام خريداري كنيد .تا اصالت بلبرينگ را تاييد كند و داراي گارانتي هم باشد. چون شركت ما مستقيم اقدام به واردات رول بلبرينگ و فروش آن نموده و دست واسطه ها را در اين ميان قطع كرده است قيمت تمامي رولبرينگ ها بسيار مناسب است .شركت ما علاوه بر قيمت رول بلبرينگ  به اصلي بودن آن هم توجه ويژه بايد داشت چراكه قيمت رول بلبرينگ اصلي از قيمت تقلبي آن قطعاً بيشتر است .هرگز جنس با كيفيت و اصلي به قيمت پايين به فروش نمي رسد و به قول معروف هيچ ارزاني بي علت وهيچ گراني بي حكمت نيست.

شركت ما مشاوره رايگان در خدمت شما قرار مي دهد و با داشتن متخصصان زبده شما را از خريدي مطمئن آگاه

  مي كند.در شركت ما انواع كالاها و محصولات صنعتي داخلي و خارجي به فروش ميرسد. با شركت ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خريد رول بلبرينگ

 

رول بلبرينگ ها يكي از پركاربردترين لوازم در ساخت و راه اندازي دستگاه ها در صنعت مي باشند .رولبرينگ ها در زمينه هاي مختلف تخصصي و جهت ماشين آلات و كارخانجات مورد استفاده قرار ميگيرد خريد رولبرينگ نيازمند اطلاعات لازم در اين زمينه مي باشد.

خريد رول بلبرينگ را به شركت ما بسپاريد.

در بعضي از شركت ها از جمله شركت ما اطلاعات لازم و كافي را متخصصين ما و مهندسين مكانيك ما در اختيار شما قرار مي دهند .رولبرينگ ها در صنايع و لوازم  برقي زيادي مورد استفاده قرار مي‌گيرد مثل سيستم حمل و نقل هوايي كارخانجات توليدي ابزار دستي دندانپزشكي تجهيزات پزشكي تجهيزات تصويربرداري و بسياري ديگر از دستگاههاي صنعتي شركت ما وارد كننده انواع بلبرينگ در ايران مي باشد اين شركت در صدد است كه به رشد توسعه و اقتصاد ايران كمك كند تمامي محصولات و كالاهاي اين شركت به همه نقاط كشور ارسال مي‌شود شركت ما آمادگي خود را براي بستن قرارداد با شركت هاي معتبر اعلام مي كند.

اين شركت دستي در صادرات محصولات صنعتي نيز داشته و اين محصولات را به شركت‌هاي خارجي  ارسال مي كند. خريد رولبرينگ به صورت استاندارد در شركت ما عرضه مي شود .كارشناسان ما شما را راهنمايي كرده تا رول بلبرينگ هاي باكيفيت و مرغوب به دست شما مشتري عزيز برسد.

انواع رول بلبرينگ و قطعات مربوط به آن كاربردها و مصارف گوناگوني و خاصي در صنعت دارد. بلبرينگهاي يكي از پركاربردترين لوازم ساخت و احداث و راه اندازي در صنايع است بلبرينگ ها در زمينه ماشين آلات و كارخانجات مورد استفاده قرار مي گيرد. قطعات اصلي بلبرينگ شامل چند قسمت مي شود لايه دروني كه بر روي شفت چرخشي نصب ميشود. و تمايل به چرخش محور است. لايه بيروني كه به مركز نصب شده است و ثابت است.

به غير از اين رول بلبرينگ ها، انواع ديگر با ويژگي هاي خاص و داراي محروم هستند گروه بازرگاني شركت ما آماده ثبت سفارشات شما عزيزان مي باشد به سايت شركت مراجعه كنيد و از انواع و اقسام محصولات صنعتي شركت ديدن فرماييد شركت ما اين محصولات را به صورت كلي و جزئي در خدمت مشتريان خود قرار مي‌دهد.

به همين دليل به شما توصيه مي كنيم براي خريد رول بلبرينگ از فروشگاه ها و شركت هاي معتبر و خوشنام خريداري كنيد .تا اصالت بلبرينگ را تاييد كند و داراي گارانتي هم باشد. چون شركت ما مستقيم اقدام به واردات رول بلبرينگ و فروش آن نموده و دست واسطه ها را در اين ميان قطع كرده است قيمت تمامي رولبرينگ ها بسيار مناسب است .شركت ما علاوه بر قيمت رول بلبرينگ  به اصلي بودن آن هم توجه ويژه بايد داشت چراكه قيمت رول بلبرينگ اصلي از قيمت تقلبي آن قطعاً بيشتر است .هرگز جنس با كيفيت و اصلي به قيمت پايين به فروش نمي رسد و به قول معروف هيچ ارزاني بي علت وهيچ گراني بي حكمت نيست.

شركت ما مشاوره رايگان در خدمت شما قرار مي دهد و با داشتن متخصصان زبده شما را از خريدي مطمئن آگاه

  مي كند.در شركت ما انواع كالاها و محصولات صنعتي داخلي و خارجي به فروش ميرسد. با شركت ما در تماس باشيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۶:۵۹ توسط:احسان زماني موضوع:

اصلي ترين قطعات در صنعت

اصلي ترين  قطعات در صنعت

 

بلبرينگ به عنوان يكي از اصلي ترين و مهمترين قطعات در صنعت شناخته مي شود از آنجايي كه امروزه با پيشرفت تكنولوژي دستگاه هاي توليدي و صنعتي مختلفي در كارخانجات توليد و مشغول به فعاليت مي باشند لزوم يك شركتي كه خريد بلبرينگ را انجام داده و به صورت اينترنتي به بازار عرضه كند لازم و ضروري مي باشد .ما در شركت خود تصميم داريم لوازم صنعتي را به صورت اينترنتي در اختيار شما مشتريان گرامي قرار دهيم .شركت ما انواع بلبرينگ را به صورت كلي و جزئي به فروش مي رساند ما در اين شركت كالاهاي صنعتي را استاندارد و در بسته بندي هاي شكيل و منظم به سراسر نقاط كشور ارسال مي‌كنيم.

 اين شركت حدود ۵۰ درصد از بلبرينگ هاي توليد شده را به خارج از كشور و كشورهاي خاورميانه ارسال ميكند بلبرينگ صنعتي دسته هاي متنوعي دارد دسته بندي ها بر حسب فاكتورهاي صنعتي مثل نوع بار توليد كننده ها و متريال متفاوت است .اما از نظر مهندسين مكانيك شركت ما دسته بندي اصلي بلبرينگ هاي صنعتي بر اساس نوع بار صورت مي گيرد .بلبرينگ ها با توجه به كاربردهاي بسيار گسترده و صنعت هاي متنوعي كه مصرف كننده اين قطعات هستند در سايزهاي متنوع با شكل هاي مختلف و برندهاي گوناگون توليد مي شود.

اهميت و كيفيت بالاي بلبرينگ به اندازه‌اي است كه در ميان اجزاي اصلي قرار گرفته است و كساني كه مي‌خواهند بلبرينگ را خريداري كنند بايد اطلاعات زيادي راجع به مرغوبيت و استاندارد بودن اين كالا داشته باشند قيمت بلبرينگ هاي صنعتي تابع فاكتورهاي متعددي مي باشند كه عبارتند از مواد به كار رفته در توليد بلبرينگ از جنس فولاد سخت با درجه بالايي مي باشد حالا هر چه ميزان مواد در توليد بلبرينگ زيادتر باشد  قيمت بلبرينگ افزايش مي يابد.

بلبرينگهاي مينياتور در سايزهاي بسيار كوچك و با قيمت بالا وجود دارند. ما در شركت خود انواع بلبرينگ هاي مينياتوري را در بسته بندي هاي متنوع عرضه مي كنيم برند توليدكننده دومين فاكتور موثر بر قيمت بلبرينگ مي باشد امروزه در ايران و در تمام كشورهاي دنيا برندهاي مختلفي به توليد بلبرينگ مشغول هستند اين برند ها از تكنولوژي هاي خاص براي توليد خود استفاده مي‌كنند به همين دليل برند توليد كننده يكي از مهم ترين فاكتور ها در قيمت بلبرينگ صنعتي مي باشد. بلبرينگ ژاپني يكي از بلبرينگ هاي است كه از نظر قيمت پايين اما از نظر كيفيت خيلي ضعيف تر نيست و براي آن دسته از مشتريان كه بلبرينگ با قيمت مناسب و كيفيت خوب مي‌خواهد بلبرينگ ژاپني توصيه مي شود.

شركت ما داراي مجوز رسمي براي خريد و فروش انواع بلبرينگ ها دارد.اين شركت داراي متخصصين كارآزموده و باتجربه است كه مي توانند شما را راهنمايي كرده تا بلبرينگهاي مرغوب را تهيه كنيد اين شركت كالاهاي خود را به صورت كلي و جزئي در اختيار خريداران قرار مي دهد .اگر شما بخواهيد به بازار رفته و بلبرينگ تهيه كنيد قبل از آن به سايت شركت ما مراجعه كنيد و از قيمت‌ها آگاه شويد و توضيحاتي را كه كارشناسان ما براي شما در مقاله هاي اين كالاها و محصولات ديگر در سايت اين شركت داده اند را بخوانيد با خريد بلبرينگ از اين شركت خيال خود را آسوده كنيد ما در شركت خود انواع بلبرينگ هاي داخلي و خارجي را به شما نشان مي‌دهيم و هر آنچه كه يك مشتري بايد درباره اين كالا بداند را در اختيار شما قرار مي دهيم.

براي خريد انواع محصولات صنعتي خود با شركت ما تماس بگيريد.

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۵۱ توسط:احسان زماني موضوع:

 بال اسكرو جيست؟

 بال اسكرو جيست؟

 

در زمان‌هاي قديم جهت حركت ميزها چه طولي و عرضي از پيچها و مهره ها استفاده مي كردند به علت ساييدگي و خوردگي سيستم حركتي استفاده از پيچ و مهره الزامي اسا. اين نوع پيچ و مهره ها در حال حاضر نيز در برخي از دستگاههاي مستر دستگاه فرز و تراش نيز كاربرد دارد و در واقع يك وسيله مكانيكي بوده و حركت چرخشي را به حركت خطي تبديل كرده و از كمترين اصطكاك برخوردار است اگر شما بخواهيد مناسبي را انتخاب كنيد بايد چند مورد را در انتخاب خود لحاظ كنيد دقت مورد نياز ،شرايط محيطي محل نصب  و ميزان  بار الكترونيكي. خريد بال اسكرو را از شركت ما انجام دهيد چون بال اسكرو توسط كارشناسان ما كد گذاري شده و شما مي توانيد توسط اين كد ها قطر بال اسكرو سختي و تعداد چرخش آن را تشخيص دهيد مركز فروش انواع پيچ و مهره بال اسكرو شركت ما مي باشد كه مناسب ترين و ارزانترين پيچ و مهره را در بازار به صورت كلي و جزئي عرضه مي‌كند و شما مشتريان گرامي مي توانيد با كيفيت ترين محصولات را از اين شركت تهيه كنيد . تيم كارشناس و خبره ما هر آنچه كه شما درباره پيچ و مهره بال اسكرو بخواهيد را در خدمت شما قرار مي‌دهند اين شركت تمامي تلاش خود را انجام مي دهد تا محصولي استاندارد و با كيفيت و قيمت مناسب در خدمت مردم قرار دهد ما مفتخريم كه در اين شركت برندهاي معتبر و اصل را به نقاط مختلف ايران ارسال مي كند. همچنين محصولات ما با بسته بندي هاي استاندارد و منظم به كشورهاي خارجي نيز صادر مي‌شود اين شركت تمامي تلاش خود را مي‌كند تا مشتريان خود را حفظ كرده و باعث زياد شدن مشتري شود.

 

پيچ و مهره بال اسكرو انواع مختلفي دارد بال اسكرو و قفسه دار غلطكي هزارخار بال اسكروي دقيق و نمونه هاي ديگر. در انتخاب پيچ و مهره بال اسكرو بايد به نكاتي توجه كنيم .ميزان بار مكانيكي كه بايد جابه‌جا شود شرايط محيطي براي نصب و استفاده آن ميزان دقت مورد نياز در حركت.

پيچ و مهره بال اسكرو استفاده هاي فراواني دارد از جمله ماشين هاي كاغذي ،قلب هواپيما ،سنگ سنباده اي ،دستگاه هاي پرينتر ،ماشينهاي سوراخكاري و ماشين هاي بافندگي .بال اسكرو نياز به روغن كاري دائم و همچنين محافظت در برابر گرد و خاك دارند. بال اسكرو ها علاوه بر اينكه در برابر اعمال بار هاي فشاري مقاومت ميكنند ميتوانند با كمترين اصطكاك كار كنند.

قبل از اختراع بال اسكرو از سيستم پيچ و مهره ساده و معمولي استفاده مي شد از آنجايي كه ساختار اين سيستم به گونه‌اي بود كه در اثر حركات لرزشي بين پيچ و مهره ساييدگي ايجاد مي‌شد يك عيب بزرگ محسوب مي شد كم كم اين سيستم پيشرفت كرد تا آنكه بال اسكرو كشف شد.

 بال اسكرو ها قطعات آبكاري شده مي باشند. ولي آبكاري آنها سطحي است براي تراش بال اسكروها قطعات واسطه نيز استفاده شود به طوري كه جلوي لنگي ناشي از دوران را بگيرد .براي مشاهده انواع بال اسكرو ها در شركت ما كافيست صفحه انواع بال اسكروها را مشاهده كنيد و اگر قصد خريد اين قطعات صنعتي را داريد بهتر است اين مقاله را تا آخر بخوانيد تابا نحوه صحيح تعمير و نگهداري بال اسكرو آشنا شويد با مراجعه به سايت ما از تمامي اطلاعات متخصصان ما آگاه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۱۸ توسط:احسان زماني موضوع:

از كجا رول بلبرينگ اصل را تشخيص دهيم؟

از كجا رول بلبرينگ اصل را تشخيص دهيم؟

 

رول بلبرينگ ها در مقابل فشارها از نوع محوري يا شعاعي مقاومت زيادي از خود نشان مي دهند بلبرينگ مخروطي و استوانه اي در بازار وجود دارد كه مهم‌ترين ويژگي رول بلبرينگ را مي‌توان داشتن حالت غلتيدن بيشتر نسبت به بلبرينگ دانست.

با خريد رول بلبرينگ اورجينال از اين شركت خيال خود را براي دستگاه هاي صنعتي راحت كنيد.

ويژگي دوم روان بودن اين قطعات است و لازمه هر دستگاهي روان بودن بلبرينگ هست .قطعات رول بلبرينگ در انواع و جنس هاي مختلف توليد مي‌شود و استفاده از آن بستگي به نوع و ويژگي آن دارد همين ويژگي است كه توانسته خريد رول بلبرينگ اورجينال را براي مشتريان آسان و راحت كند.

 مشاوران و متخصصان براي خريد رول بلبرينگ اين

 كار را براي شما مشتريان عزيز و گرامي راحت مي كنند.

در شركت ما بسيار تلاش مي شود كه محصولات خود را به صورت اينترنتي به فروش برسانيم.تا در وقت مشتري صرفه جويي شود. مشتريان عزيز از راه دور سفارشات خود را ثبت مي‌كنند و اين مجموعه سفارشات را با پيك رايگان به درب منزل شما ارسال مي كند. چون خريد رول بلبرينگ يكي از پر مصرف ترين نوع اتصالات در صنعت مي باشد كه با دو هدف اصلي توليد و مورد استفاده قرار ميگيرد.

در ماشين آلات به زور بلبرينگ مثل حضور مفاصل در بدن است رول بلبرينگ در انواع مختلفي توليد مي شود.

 در شركت ما رول بلبرينگ هاي توليد شده به سراسر كشور ارسال مي شود اين شركت در زمينه صادرات اين محصول به كشورهاي خارجي نيز نقش بسزايي دارد ما در شركت خود اين محصولات را به صورت استاندارد در بسته بندي هاي منظم به تمامي نقاط كشور و يا خارج از كشور ارسال ميكند.

 رول بلبرينگ قيمت هاي متفاوتي دارد و با توجه به كشور سازنده آن قيمت آن نيز متفاوت است. شركت ما مفتخر است كه رول بلبرينگ هاي اورجينال را به شما مشتريان عزيز قرار دهد با توجه به تقلبي بودن رول بلبرينگ ها در بازار شما اگر اطلاعات صحيحي نداشته باشيد نمي توانيد اين محصولات اورجينال را از فيك تشخيص دهيد در شركت ما به صورت اينترنتي مي توانيد برندهاي بلبرينگ را ديده و بسته كيفيت آن كه زيرش نوشته شده انتخاب كنيد.

 شايد براي شما هم پيش آمده باشد يا در جاي ديده باشيد كه اجسام  خيلي سنگين را به راحتي جابه جايي مي كنند اغلب اين اجسام سنگين  به دليل بلبرينگ به حركت در مي آيند اين اجسام در اطراف ما زياد ديده مي شوند مواد تشكيل دهنده بلبرينگ شامل قفسه ، ساچمه  ،كاسه نمد فلزي مي باشد نبوده اين قطعه ها باعث فرسوده شدن و خراب شدن قطعه مي شود به دليل برندهاي مختلفي كه در بازار موجود است شما بايد شركتي را انتخاب كنيد كه برندهاي معتبر و اصل داشته باشد تا عمر دستگاه شما زياد شود.

شركت ما محصولات با كيفيتي را در خدمت شما قرار مي دهد شما با مشاوران رايگان و متخصصان و كارشناسان ما رول بلبرينگ هاي اصلي را از تقلبي تشخيص داده و كالاي اصل و قابل اطمينان را انتخاب كنيد .خريد رول بلبرينگ اورجينال به صورت اينترنتي كار را براي شما راحت كرده و شما با وارد شدن به سايت شركت ما به راحتي مي‌توانيد كالاهاي مورد نياز خود را تهيه كنيد اين شركت محصولات خود را به صورت كلي و جزئي در خدمت شما عزيزان قرار مي دهد شركت ما در تهيه و توليد محصولات صنعتي مرغوب قابل رقابت با كشورهاي خارجي مي باشد.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۸:۵۵ توسط:احسان زماني موضوع: