مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

دستگاه ليزر اندياگ

دستگاه ليزر اندياگ 

 

ليزر اندياگ در اصفهان(Nd:YAG) در واقع مخفف  Neodymium-doped yttrium aluminum garnet  است. اين دستگاه يكي از انواع پيشرفته در درمان ليزر است كه امروزه به صورت وسيع براي درمان پوست و برخي از اختلالات چشم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. دستگاه ليزر اندياگ در اصفهان كه در بازار تحت نظر برند‌هاي مختلف به فروش مي‌رسد، داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي است كه در درمان از آنها استفاده مي‌شود.

تقويت نور در دستگاه‌هاي ليزر شيوه‌اي است كه به صورت گسترده در درمان استفاده مي‌شود و دستگاه‌هاي ليزر با استفاده از طول موج مخصوص و القاي انرژي بالاي نور به لايه‌هاي عميق پوست نفوذ مي‌كنند در حالي كه به سطح و بافت آسيب وارد نمي‌كنند. در اين فرآيند انرژي حرارتي زيادي توليد مي‌شود.

عملكرد اين دستگاه ليزر موهاي زائد به اين صورت است كه يك پالس بلند 1064 نانو متري توليد مي كند كه همين باعث شده است كه تبديل به يكي از بهترين دستگاه ها براي استفاده روي پوست هاي تيره شده باشد و بتواند بدون آسيب رسيدن به پوست ريشه مو (فوليكول مو) را هدف گرفته باشد و به اين وسيله موهاي زائد را از ريشه از بين ببرد.

مزاياي ليزر موهاي زائد بوسيله ان دي ياگ

اين دستگاه در حال حاضر پركاربردترين دستگاه در سراسر دنيا به منظور ريموو كردن تاتو مي باشد. از ويژگي هاي اين دستگاه مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • مناسب براي انواع پوست
  • قدرت نفوظ بالا و از بين بردن موهاي روشن
  • سرعت از بين بردن موهاي زائد در اين روش بالاست
  • دفع رنگدانه هاي مختلف (مانند خال، ماه گرفتگي، لكه هاي ناشي از افزايش سن يا برخورد نور آفتاب، خالكوبي، ميكروپيگمنتيشن و...)
  • رنگدانه هاي سياه، آبي، قهوه اي و قرمز ناشي از تاتو را با اين ليزر مي‌توان از روي ابرو، خط چشم، خط لب و ساير قسمت هاي بدن محو كرد.
  • كوچك كردن منافذ باز پوست و روشن نمودن پوست
  • از بين بردن رنگدانه هاي ناشي از افزايش سن، لكه هاي قهوه اي، لكه هاي مادرزادي و...
  • عدم آسيب به پوست و فوليكول و بدون ايجاد خطر حين درمان
  • حذف رنگدانه هايي كه با هيچ دستگاه ديگري قابل حذف نبوده اند
  • درمان بدون درد با عوارض جانبي اندك
  • محبوب در بين بيماران و پزشكان

معايب ليزر ان دي ياگ

  • غير قابل استفاده براي موهاي نازك، سفيد با به طور كلي روشن
  • درد ليزر بوسيله اين دستگاه از ساير دستگاه ها بالاتر است.
  • دكتر متخصص انجام ليزر بايد بسيار كارآزموده باشد اگرنه در زمان استفاده از اين دستگاه احتمال خطر سوختگي، قرمزي

به طور كلي عوارض جانبي در درمان با ليزر اندياگ معمولا جزئي است و ممكن است شامل درد در طول درمان، قرمزي، تورم و خارش بلافاصله پس از درمان كه ممكن است چند روز پس از جلسه درماني نيز ادامه يابد؛ مي‌باشد. همچنين به ندرت ممكن است رنگدانه پوست انرژي بيش از حد نور را جذب كند و كمرنگ شود كه اين مشكل نيز خود به خود حل مي شود. همچنين كبودي محل ليزر در 10درصد از بيماران رخ مي دهد. و در موارد بسيار نادر ممكن است فرد دچار نوعي عفونت باكتريايي در محل درمان شود كه اين موضوع نيز با تجويز داروي آنتي بيوتيك مناسب به راحتي قابل درمان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۸:۰۰ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه ليزر ان دي يگ

دستگاه ليزر ان دي يگ

انجام مشاوره با پزشك متخصص پوست و ليزر قبل از شروع جلسات  با دستگاه اندياگ  ضرورت دارد. در اين جلسات بيمار بايد پزشك را در جريان مشكلات پوستي و داروهاي مصرفي خود قرار دهد و همينطور انتظارات خود را از انجام ليزر بيان نمايد. همچنين پزشك معالج بايد متقاضي را در جريان مراحل درمان، مراقبت هاي مورد نياز و همچين عوارض احتمالي آن قرار دهد.

براي شروع جلسه لازم است موهاي ناحيه مورد نظر تراشيده شود و يك ساعت قبل از شروع جلسه ميتوان از كرم هاي بي حسي موضعي جهت كاهش درد استفاده نمود. در صورت وجود تبخال و يا زخم هاي باز بايد جلسه ليزر درماني را تا بعد از بهبود كامل عارضه به تعويق انداخت.

مراقبت هاي بعد از انجام ليزر ND YAG

براي بهتر شدن نتيجه ليزر درماني با ليزر ان دي ياگ در اصفهان بهتر است در بين جلسات از اصلاح مكرر نواحي تحت درمان خودداري گردد. همچنين از آنجا كه در فاصله بين جلسات ليزر از حساسيت بيشتري برخوردار است، مواردي مانند اپيلاسيون، آفتاب گرفتن و سولار نبايد انجام شوند.

درمان برخي از نشانه هاي عروقي (ناهنجاري هاي قلب و عروق) با ليزر اندياگ

ليزر درماني درون عروقي روشي نسبتا غير تهاجمي است كه بوسياه دستگاه اندياگ انجام مي گيرد و مي تواند رگ‌هاي واريسي را درمان كند. در روش ليزر درون عروقي از انرژي ليزر كه پرتو متمركزشده نوري است استفاده مي‌شود. ليزر پزشكي با رهاسازي انرژي نور به سمت بافت هدف كه به دقت مشخص شده است كار مي‌كند؛ بنابراين بافت‌هاي مجاور تحت تأثير قرار نخواهند گرفت. ليزر درون عروقي يك روش سريع، بي‌خطر و مؤثر است كه مزاياي زيبايي زيادي داشته و مي‌تواند كيفيت زندگي بيمار را بهبود بخشد.

تقريبا همه بيماران مبتلا به واريس مي‌توانند از مزاياي ليزر درون عروقي بهره‌مند شوند. تعداد كمي از افراد (معمولاً آنهايي كه پس از عمل جراحي دوباره بيماري واريس آنها عود كرده است) گزينه‌هاي مناسبي براي قرار گرفتن تحت اين عمل نيستند.

ليزر درون عروقي يك روش بدون عارضه جانبي است. اين عمل در كمتر از يك ساعت و به صورت سرپايي انجام مي‌شود. علائم آن به سرعت برطرف شده و دوره نقاهت و بهبودي كوتاهي دارد. خوشبختانه براي انجام اين ليزر نيازي به بيهوشي نيست. پس زا انجام جاي زخم باقي نمي ماند و نرخ موفقيت آن بيش از 98 درصد است.

ليزر يگ ND:YAG مي تواند براي حذف رگ هاي عنكبوتي روي صورت (تلانژكتازي) (گونه، پيشاني، بيني و) و پاها استفاده شود.

زمان درمان اين ضايعات بستگي به فرم، اندازه و محل ضايعات و همچنين نوع پوست دارد. ولي معمولا عروق قرمز كوچك طي 1 الي 3 جلسه حذف مي شوند؛ و براي حذف رگ هاي بزرگتر و رگ هاي عنكبوتي، ممكن است جلسات متعدد بيشتري نياز باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه ليزر اربيوم

دستگاه ليزر اربيوم

ليزر اربيوم در اصفهان مانند ليزر كربن دي‌اكسيد، ليزر قوي فرساينده‌اي است كه براي برداشتن لايه‌ي بيروني پوست با استفاده از انرژي طراحي شده است. اساس كار ليزر اربيوم تبديل انرژي ليزر به انرژي حرارتي در نقاط كنترل شده است.

به طور كل فرسايش پوست با ليزر مانند ليزر اربيوم، ارجحيت‌هايي نسبت به ساير روش‌هاي لايه برداري دارد. برخي از مزاياي ليزر اربيوم شامل خونريزي كمتر، برش ِ بيشتر با توانايي هدف گرفتن نواحي كوچك مانند خال‌ها، و از همه مهم‌تر براي خيلي از افراد دوره‌ي كوتاه‌تر ريكاوري مي‌شود.

افرادي كه درمان با ليزر اربيوم انجام داده‌اند، دو برابر سريع‌تر و زودتر از افرادي كه درمان با ليزر‌هاي كربن دي‌اكسيد انجام داده‌اند بهبود يافته‌اند.

در درمان با ليزر اربيوم، بافت‌هاي پيرامون بسيار كم مي‌سوزند. عوارض جانبي ليزر اربيوم شامل تورم، قرمزي و كبودي مي‌شود، اما اين عوارض در ليزر اربيوم تنها يك هفته طول مي‌كشند. نتايج شگفت انگيز لايه برداري با ليزر اربيوم مي‌توانند تا ۵ سال دوام داشته باشند.

به زبان ساده ليزر اربيوم ياگ Er- YAG با برداشتن يك لايه نازك و سطحي از پوست كار خود را انجام مي دهد. ليزر اربيوم با اين روش مي تواند تيرگي ها و لكه هاي پوستي ناشي از تابش آفتاب و را از بين ببرد و در كاهش چين و چروك هاي سطحي پوست موثر باشد.

همچنين از اين ليزر در جهت روشن كردن و كم رنگ كردن خال هاي رنگي نيز استفاده مي كنند.
به عبارت ديگر ليزر فركشنال اربيوم ياگ در اصفهان ابزاري خوب و بي خطر براي درمان انواع مختلف ضايعات پوستي مثل خال ها، زگيل ها و.. محسوب مي شود و همچنين مي توان آن را در بعضي از بيماران به عنوان ابزاري براي جوانسازي پوست نيز استفاده كرد.
اين دستگاه از دسته ليزر هاي حالت جامد است كه با طول موج 2.940 نانومتر در مدهاي سويچ شده و پالسي كار مي كند و با بخار كردن لايه سطحي پوست موجب برداشتن آن مي شود.
در بازسازي پوست با ليزر اربيوم از اشعه اي استفاده مي شود كه پالس هاي كمي از نور را با انرژي بالا ارسال مي كند كه توسط آب و مواد موجود در پوست جذب مي شود. نور به انرژي گرمايي تغيير كرده و گرما سطح نازك پوست را، لايه به لايه، از بين مي برد (تبخير مي كند). سپس بعد از عمل و وقتي كه محل زخم بهبود پيدا مي كند، پوست جديد رشد كرده و جايگزين پوست آسيب ديده اي كه با ليزر برداشته شد مي شود.
طول موج به كار رفته در اربيوم ياگ براي جذب آب پوست مناسب است. اين ميزان جذب آب فرايند برداشتن لايه پوست را تحت كنترل درمي‌آورد. بنابراين ليزر اربيوم براي ترميم و جوانسازي پوست و كاهش چروك، جاي زخم و جوش و تجمع غيريكنواخت رنگدانه ها به كار برده مي‌شود. اين ليزر براي برداشتن ضايعه‌هاي گوناگون پوستي (برجستگي‌ها و غده‌هاي پوستي) نيز كاربرد دارد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۸:۲۲ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه اي پي ال

دستگاه اي پي ال 

 اي پي ال در اصفهان از انرژي نور براي هدف قرار دادن رنگ خاسي در پوست شما استفاده مي كند.

هنگامي كه پوست گرم مي شود، بدن شما از سلول هاي ناخواسته خلاص مي شود و اين باعث خلاص شدن از شر بيش از يك طول موج نور ضربان دار چيزهايي مي شود كه تحت درمان هستيد. بر خلاف ليزر، يك دستگاه ارسال مي كند، مي تواند همزمان طيف وسيعي از بيماري هاي پوستي را درمان كند.

شما با اي پي ال در اصفهان جوان تر به نظر مي رسيد زيرا رنگ پوست شما يكدست است و از آنجا كه نور به بافت ديگر، آسيب نمي رساند، مي توانيد به سرعت بهتر شويد.

يك متخصص پوست  با مجوز هيئت مديره بايد آن را تاييد كند در برخي موارد يك پرستار يا دستيار پزشك ممكن است قادر به انجام آن باشند در هر صورت بهتر است كلينيكي مناسب را براي انجام اين كار انتخاب كنيد.

چه كسي بايد از اي پي ال استفاده كند؟

گر پوستي كمرنگ يا قهوه اي روشن داريد، مي تواند بهترين نتيجه را دريافت كنيد. اگر مي خواهيد اين موارد را كاهش دهيد يا از شر آن ها خلاص شويد با متخصص پوست خود صحبت كنيد.

  • آكنه
  • علائم تولد
  • علائم كشش
  • لكه هاي كبدي يا پيري
  • رگهاي شكسته شده 
  • لكه هاي قهوه اي، لكه هاي كبدي يا پيري نيز ناميده مي شوند
  • لكه هاي تيره ناشي از تغييرات هورموني
  • تغيير رنگ پوست
  • چروك هاي ظريف
  • كك و مك
  • جاي زخم
  • موهاي زائد

چه كساني نبايد تحت درمان اي پي ال در اصفهان قرار بگيرند؟

در اين رابطه بايد بگوييم كه بهترين راه اين است كه ابتدا با پزشك خود مشورت كنيد اما موارد زير جزو شايع ترين دسته هايي هستند كه توصيه مي شود از اين دستگاه استفاده نكنند:

  • خانم هاي باردار
  • بيماري هاي پوستي داشته باشيد
  • مصرف داروي هاي خاص
  • افرادي كه به نور حساسيت دارند
  • اگر به تازگي از كرم هاي برنز كننده استفاده كرده ايد
  • احتمال سرطان پوست داريد
  • از كرم رتينوئيد استفاده مي كنيد
  • رنگ پوست شما بسيار تيره است
  • يك اختلال در ظاهر شدن سطح پوست داشته باشيد
  • اسكار شديد داشته باشيد
  • بافت اسكار كلوئيدي داشته باشيد

هنگامي كه براي انجام  اي پي ال به كلينيك مراجعه مي كنيد به هيچ عنوان از عطر، لوازم آرايشي، محصولات معطر كه باعث تحريك پوست شما مي شوند خودداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۳:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه ليزر  IPL 

دستگاه ليزر  IPL 

ليزر  IPL يا همان فتو فاشيال، روشي براي بهبود رنگ و بافت پوست شما بدون روش درماني نور پالس شديد جراحي است. اين مي تواند برخي از آسيب هاي قابل مشاهده ناشي از قرار گرفتن در معرض آفتاب را خنثي كند. ممكن است بيشتر روي صورت، گردن، دست ها يا سينه آن را مشاهده كنيد.

ممكن است در صورت داشتن پوستي قرمز، قهوه اي، يا لكه دار به دليل  IPL شرايط سلامتي به شما كمك كند.

 

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

 

درمان با IPL

 IPL در اصفهان از انرژي نور براي هدف قرار دادن رنگ خاسي در پوست شما استفاده مي كند.

هنگامي كه پوست گرم مي شود، بدن شما از سلول هاي ناخواسته خلاص مي شود و اين باعث خلاص شدن از شر بيش از يك طول موج نور ضربان دار چيزهايي مي شود كه تحت درمان هستيد. بر خلاف ليزر، يك دستگاه ارسال مي كند، مي تواند همزمان طيف وسيعي از بيماري هاي پوستي را درمان كند.

شما با اي پي ال در اصفهان جوان تر به نظر مي رسيد زيرا رنگ پوست شما يكدست است و از آنجا كه نور به بافت ديگر، آسيب نمي رساند، مي توانيد به سرعت بهتر شويد.

يك متخصص پوست  با مجوز هيئت مديره بايد آن را تاييد كند در برخي موارد يك پرستار يا دستيار پزشك ممكن است قادر به انجام آن باشند در هر صورت بهتر است كلينيكي مناسب را براي انجام اين كار انتخاب كنيد.

گر پوستي كمرنگ يا قهوه اي روشن داريد، مي تواند بهترين نتيجه را دريافت كنيد. اگر مي خواهيد اين موارد را كاهش دهيد يا از شر آن ها خلاص شويد با متخصص پوست خود صحبت كنيد.

  • آكنه
  • علائم تولد
  • علائم كشش
  • لكه هاي كبدي يا پيري
  • رگهاي شكسته شده 
  • لكه هاي قهوه اي، لكه هاي كبدي يا پيري نيز ناميده مي شوند
  • لكه هاي تيره ناشي از تغييرات هورموني
  • تغيير رنگ پوست
  • چروك هاي ظريف
  • كك و مك
  • جاي زخم
  • موهاي زائد

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۴:۰۴ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه ليزر SHR

دستگاه ليزر SHR   

ليزر SHR در سال ۲۰۰۶ در جهان پديد آمد، دو متخصص متعهد شدند كه روش ليزر موهاي زائد  را تغيير دهند. اين افراد بنيانگذار ليزرهاي آلما نيز بودند. آن ها نوآوري خود را SHR ناميدند

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

برنامه اين IPL تا آن زمان، از بين بردن موهاي زائد با ليزر يا با پالس دادن پوست با يك پرتو نور بسيار قوي انجام مي پذيرفت.  اين روش ممكن براي بسياري از افراد دردناك به نظر برسد، اما علاوه بر دردناك بودن اين روش ها بسياري از مشكلات مربوط به پوشش ناشي از استفاده روش مهر زني بود. پوشش كمتر بهينه باعث ايجاد نوارهاي گورخري در ناحيه تحت درمان مي شود. براي بدتر كردن اوضاع، همپوشاني پوشش حتي مي تواند باعث سوختگي پوست بيماري نيز شود.

بنابر اين ليزر SHR  در اصفهان به جاي ليزر هر يك از فوليكول هاي مو به طور جداگانه با يك پرتو پر قدرت كه دردناك است، از انرژي كمتري با تكرار زياد براي دستيابي به حداكثر نتايج با تقريبا بدون درد استفاده مي كند. علاوه بر اين، تكنيك SHR پوشش بهتر و يكنواخت ترين را تضمين مي كند و خطر سوختگي را به حداقل مي رساند.

همچنين خبر بزرگي براي افرادي با پوست تيره تر كه مي خواهند از بين بردن موهاي زائد SHR، علاوه بر مزاياي ذكر شده براي همه بيماران با ليزر استفاده كنند، بود. قبل از آن درد تقريبا غير قابل تحمل بود و خطر سوختگي بسيار بالا بود. پيش از ليزر اس اچ آر اصولا دردهاي ناشي از ليزرها مي توانست افراد را از استفاده اين روش منصرف كند، همچنين خطر سوختگي پوست نيز در افراد بسيار بالا بود

اين نوآوري فقط  از نظر فناوري نيست. اين همچنين نشان دهنده تغيير در رويكرد توسعه دهندگان دستگاه هاي پزشكي مانند آلما و پزشكان زيبايي است. جايي كه در گذشته به بيماران گفته مي شد فقط به نتايج اهميت دهند، اكنون مشخص شده است كه آسايش آن ها در طول و بعد از درمان بايد در نظر گفته شود. اين به معناي كاهش سطح درد، به حداقل رساندن خرابي بعد از درمان و عوارض احتمالي آن است. اين رويكرد به رواج بسياري از روش هاي زيبايي كه در گذشته روش هاي درماني زيبايي محسوب مي شدند كمك كرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۲:۲۴ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه اس اچ آر

دستگاه اس اچ آر

 

ليزر SHR در سال ۲۰۰۶ در جهان پديد آمد، دو متخصص متعهد شدند كه روش ليزر موهاي زائد  را تغيير دهند. اين افراد بنيانگذار ليزرهاي آلما نيز بودند. آن ها نوآوري خود را SHR ناميدند

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

برنامه اين IPL تا آن زمان، از بين بردن موهاي زائد با ليزر يا با پالس دادن پوست با يك پرتو نور بسيار قوي انجام مي پذيرفت.  اين روش ممكن براي بسياري از افراد دردناك به نظر برسد، اما علاوه بر دردناك بودن اين روش ها بسياري از مشكلات مربوط به پوشش ناشي از استفاده روش مهر زني بود. پوشش كمتر بهينه باعث ايجاد نوارهاي گورخري در ناحيه تحت درمان مي شود. براي بدتر كردن اوضاع، همپوشاني پوشش حتي مي تواند باعث سوختگي پوست بيماري نيز شود.

بنابر اين ليزر اس اچ ار در اصفهان به جاي ليزر هر يك از فوليكول هاي مو به طور جداگانه با يك پرتو پر قدرت كه دردناك است، از انرژي كمتري با تكرار زياد براي دستيابي به حداكثر نتايج با تقريبا بدون درد استفاده مي كند. علاوه بر اين، تكنيك SHR پوشش بهتر و يكنواخت ترين را تضمين مي كند و خطر سوختگي را به حداقل مي رساند.

 پاسخ بهتر بيماران با ليزر اس اچ آر

همچنين خبر بزرگي براي افرادي با پوست تيره تر كه مي خواهند از بين بردن موهاي زائد SHR، علاوه بر مزاياي ذكر شده براي همه بيماران با ليزر استفاده كنند، بود. قبل از آن درد تقريبا غير قابل تحمل بود و خطر سوختگي بسيار بالا بود. پيش از ليزر اس اچ آر اصولا دردهاي ناشي از ليزرها مي توانست افراد را از استفاده اين روش منصرف كند، همچنين خطر سوختگي پوست نيز در افراد بسيار بالا بود

رويكرد مدرن ليزر

اين نوآوري فقط  از نظر فناوري نيست. اين همچنين نشان دهنده تغيير در رويكرد توسعه دهندگان دستگاه هاي پزشكي مانند آلما و پزشكان زيبايي است. جايي كه در گذشته به بيماران گفته مي شد فقط به نتايج اهميت دهند، اكنون مشخص شده است كه آسايش آن ها در طول و بعد از درمان بايد در نظر گفته شود. اين به معناي كاهش سطح درد، به حداقل رساندن خرابي بعد از درمان و عوارض احتمالي آن است. اين رويكرد به رواج بسياري از روش هاي زيبايي كه در گذشته روش هاي درماني زيبايي محسوب مي شدند كمك كرد

فناوري در ليزر

درك اين نكته مهم است كه اين فناوري را مي توان با تمام طول موج هاي ليزر زيبايي كه براي از بين بردن مو استفاده مي شود. تركيب كرد. بديهي است كه طي چند سال اكثر توليد كنندگان اين نوآوري موفق را توسط آلما را نيز اتخاذ كردند. اين امر هم براي مراجعه كنندگان و هم متخصصان بهترين نتيجه را داشته باشد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۹:۱۵ توسط:احسان زماني موضوع:

دستگاه الكس  چگونه كار مي كند؟

دستگاه الكس  چگونه كار مي كند؟

يكي از اين روش‌ها، رفع مو زائد با ليزر الكساندريت است. با مدرن ليزر همراه باشيدتا با ليزر الكس در اصفهان بيشتر آشنا شويد. ليزر موهاي زائد روشي است كه با استفاده از پالس‌هاي نور، موهاي زائد را از بين مي‌برد، مانع از رشد مجدد مو مي‌شود و چرخه رشد مو را كند مي‌كند.

  • اين روش مي‌تواند از ۳ ماه تا يك سال طول بكشد كه در افراد مختلف متفاوت است.
  • اين روش بسته به پاسخ شخص به درمان و همچنين منطقه مورد نظر، به چندين جلسه نياز دارد.
  • اين روش دقت بالايي دارد و به سرعت و همزمان چندين مو را از بين مي‌برد.

ليزرها، پرتوهاي نور با طول موج خاص و مختلف هستند. مشاهده شده است كه وقتي طول موج بيشتري دارند، به لايه‌هاي عميق‌تر پوست يعني درم نفوذ مي‌كنند و بنابراين، براي رفع مو مؤثرتر هستند.

الكساندرايت نوعي از ليزر است كه اشعه‌اي با انرژي بالا منتشر مي‌كند؛ در واقع از طريق يك كريستال الكساندرايت، نور پرانرژي توليد مي‌شود. به اين صورت كه با عبور نور از كريستال الكساندرايت، پرتو نور با طول موج ۷۵۵ نانومتر توليد مي‌شود.

اصل اساسي اين درمان اين است كه “هرچه طول موج طولاني‌تر باشد، نفوذ عميق‌تر است.”

 الزامات قبل از ليزر شامل اصلاح منطقه مورد نظر با تيغ است. چهار دليل براي اين پيش نياز وجود دارد:

  • بوي ناشي از درمان (به خاطر سوختگي و ) را كاهش مي‌دهد.
  • اين كار مانع از ريختن رنگدانه‌هاي مو روي سطح پوست مي‌شود. اگر رنگدانه‌ها روي سطح پوست قرار بگيرند، باعث هدايت گرما به پوست مي‌شود كه مي‌تواند منجر به سوختگي سطحي شود.
  • اصلاح منطقه‌ي مورد نظر، باعث مي‌شود سطح پوست شفاف شود و ليزر به پوست منتقل شود و براي رفع موها به عمق بيشتري نفوذ ‌كند.
  • به افرادي كه پوست تيره‌تر دارند نيز توصيه مي‌شود براي چند ماه يا چند هفته منتهي به ليزر موهاي زائد، از كرم ضدآفتاب استفاده كنند تا آسيب‌ سلول‌هاي پوستي كاهش يابد

در روش ليزر موهاي زائد الكساندريت دو عملكرد وجود دارد كه به نوع ليزر مورد استفاده بستگي دارند:

ليزر كيو سوئيچ (Q-Switched):

خروجي اين نوع دستگاه، ليزر پالس است. اين بدان معني است كه ليزر به طور مداوم از دستگاه ساطع نمي‌شود، بلكه در پالس‌هاي كوتاه و در فواصل زماني منظم انجام مي‌شود. ليزر مورد استفاده در درمان معمولاً يك ليزر به حالت جامد است، يعني منبعي كه ليزر قدرت خود را از آن گرفته و آن را تقويت مي‌كند، يك ماده جامد است.

ليزر غير كيو سوئيچ (Non Q Switched):

اين نوع ليزر پرتويي مداوم از اشعه ليزر و بدون پالس ساطع مي‌كند. اين روش به پوست آسيب مي‌رساند و اين آسيب‌ها مي‌توانند طولاني مدت روي پوست باقي بمانند.در روش‌هاي امروزي، ليزر Q Switched ترجيح داده مي‌شود و همه بحث در مورد ليزر از اين پس دلالت بر استفاده از ليزر Q Switched  دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۹:۳۴ توسط:احسان زماني موضوع:

بهترين روش براي از بين بردن مو نازك

بهترين روش براي از بين بردن مو نازك

ليزر مو در يكي از مهم ترين مسائل زيبايي است كه افراد به دنبال استفاده از آن ها هستند.  همچنين ليزر صورت در اصفهان كه عموما براي رفع موهاي زائد از روي پوست انجام مي گيرد نيز يكي ديگر از امكاناتي است كه كلينيك ما به شما ارائه  مي دهد. اگر براي اصلاح موهاي زائد و ناخوشايند از تراشيدن مو، مو زدايي از طريق اپيلاسيون راضي نيستيد، ليزر موهاي زائد گزينه اي است كه مي تواند براي شما قابل تامل است

ليزر موهاي زائد يكي از روش هاي زيبايي است كه در ايالات متحده آمريكا انجام مي شود و نور بسيار غليظ را به فوليكول هاي مو مي زند. رنگدانه موجود در فوليكول ها نور را جذب مي كند.اين كار باعث مي شود تا موهاي زائد از بين بروند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

 ليزر مو براي از بين بردن موهاي ناخواسته از صورت، پا،چانه، پشت، بازو، زير بغل، خط بيكيني و ساير مناطق مفيد است. از مزاياي ليزر مو مي توان به موارد زير نيز اشاره كرد.

  • دقت، درستي، ليزرها مي توانند موهاي تيره و درشت را به طور انتخابي هدف قرار دهند در حالي كه پوست اطراف را آسيب نبينند همچنين ليزر مو نازك
  • سرعت، هر شات از ليزر كسري از ثانيه طول مي كشد و مي تواند همزمان بسياري از موها را درمان كند. ليزر مي تواند ناحيه اي تقريبا به اندازه ي يك ربع در هر ثانيه را درمان كند. نواحي كوچكي مانند لب بالا در كمتر از يك دقيقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت پاها ممكن است يك ساعت زمان ببرد.
  • قابل پيش بيني بودن اكثر بيماران به طور متوسط پس از سه ساعت تا هفت جلسه دچار ريزش موي دائمي مي شوند.

چگونه براي ليزر مو نازك آماده شويم؟

از بين بردن موهاي زائد با ليزر مو نازك در اصفهان فراتر از از بين بردن موهاي ناخواسته است. اين يك روش پزشكي است كه براي انجام آن نياز به آموزش دارد و خطرات احتمالي را به همراه دارد. قبل از انجام ليزر موهاي زائد بايد مدارك پزشك يا تكنسين انجام شده را كاملا بررسي كرد.

اگر قصد انجام ليزر مو در اصفهان را داريد، بايد شش هفته قبل از درمان، دست از اپيلاسيون كردن و يا الكتروليز برداريد چرا كه ليزر ريشه موها را هدف قرار مي دهد كه با اپيلاسيون يا موها موقتا از بين مي روند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۵:۰۶ توسط:احسان زماني موضوع:

مزيت دستگاه ليزركندلا 

مزيت دستگاه ليزركندلا 

در حال حاضر، بهترين دستگاه براي ليزر موهاي زائد صورت و بدن، دستگاه جنتل مكس پرو، ساخت كمپاني كندلا است. يكي از دلايلي كه بسياري از افراد از ليزر كندلا در اصفهان استفاده مي‌كنند اين است كه رفع موهاي زائد با آن سريع و راحت است و دردناك نيست. همچنين اين ليزر براي انواع پوست‌هاي تيره و روشن مفيد و موثر است. از بين بردن موهاي زائد با ليزر كندلا در اصفهان، يكي از خدمات مدرن ليزر است و براي اين منتظر از دستگاه كندلا جنتل مكس پرو كه در نظرسنجي از متخصصان پوست امريكا، بهترين ليزر مو زائد بدن شناخته شده است استفاده مي‌كند.

كمپاني كندلا سه دستگاه مختلف براي ليزر موهاي زائد دارد كه به ترتيب عبارتند از:

 

  • جنتل ليزر (Candela GentleLase) : اين دستگاه ليزر فقط طول موج الكس را دارد و فقط براي پوست‌هاي روش موثر است و نمي‌تواند موهاي زائد را براي پوست‌هاي تيره از بين ببرد و ممكن است باعث آسيب رسيدن و سوختن در افرادي شود كه پوست تيره دارند.
  • جنتل پرو (Candela Gentle Pro)
  • جنتل مكس پرو (Candela GentleMax Pro)

 كندلا مدل جنتل مكس پرو، پيشرفته‌تري و به‌روزترين دستگاه ليزر كندلا در  اصفهان است و تمام ايرادها و نواقص دو دستگاه قبلي در آن اصلاح شده، و امكانات جديدي نيز به آن اضافه شده است كه تاثيرگذاري آن براي رفع موهاي زائد را چندين برابر كرده است.

 دستگاه ليزر كندلا مدل جنتل مكس پرو، به‌روز ترين ليزر موجود در دنياست كه دو ليزر الكساندرايت و ان دي يگ را به طور همزمان دارد، در نتيجه براي انواع پوست‌هاي تيره و روشن، كاربرد دارد و موثر است.

هنگام ليزر بدن با دستگاه كندلا، ابتدا گاز خنك‌كننده در ناحيه  تحت درمان توسط خود دستگاه اسپري مي‌شود تا از گرم شدن بيش از حد و سوختگي پوست شما محافظت شود و پوست براي مدت كوتاهي بي‌حس مي‌شود تا دردي را احساس نكنيد؛ سپس به منظور هدف قرار دادن فوليكول‌هاي مو، پالس نور ليزر منتشر مي‌شود.

 پرتو ليزر كندلا، از لايه‌هاي عميق‌تر پوست عبور مي‌كند و جذب فوليكول مو مي‌شود و به نوبه‌ي خود مقدار كافي گرما توليد مي‌كند؛‌ گرماي ايجاد شده باعث مي‌شود تا فوليكول‌هاي مو از بين بروند (گرما عامل مهمي براي از بين بردن فوليكول‌هاي مو است)، و در نتيجه وقتي فوليكولي وجود نداشته باشد تا موها رشد كنند، پس براي هميشه مويي رشد نخواهد كرد.

 لازم به ذكر است كه طول موج‌ ليزرهاي به كار رفته در دستگاه ليزر كندلا در اصفهان، فقط تا عمقي نفوذ مي‌كنند كه فوكيول مو قرار دارد و بيشتر از آن به داخل بدن نفوذ نمي‌كنند، پس لازم نيست نگران باشيد، چون به سلامتي شما آسيبي نمي‌رساند.

 متناسب با اندازه‌ي ناحيه‌ي تحت درمان، ليزر موهاي زائد حداكثر ۳۰  دقيقه طول مي‌كشد. رفع موهاي زائد به ۴ تا ۶ جلسهدرمان نياز دارد و فاصله‌ بين هر جلسه، متناسب با ميزان رويش مو در شما است و مي‌تواند ۲۰ روز،‌ ۳۰ و يا حتي ۴۰ روز باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۷:۱۷ توسط:احسان زماني موضوع: