مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

كراتينه كردن موي سر

كراتينه كردن موي سر

كراتينه مو در اصفهان نوعي پروتئين است كه مو ، پوست و ناخن هاي شما را تشكيل مي دهد. كراتين همچنين مي تواند در اندام هاي داخلي و غدد شما ديده شود. كراتينه مو يك پروتئين محافظ است ، كمتر از انواع ديگر سلول هايي كه بدن شما توليد مي كند ، خراشيده يا پاره مي شود.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

ريباندينگ مو

ريباندينگ مو را مي توان از پرها ، شاخ ها و پشم حيوانات مختلف تهيه كرد و به عنوان ماده اي در مواد آرايشي مو استفاده كرد. از آنجا كه كراتين عنصر ساختاري موهاي شما است ، برخي از افراد معتقدند كه مكمل ها ، محصولات و روش هاي درماني كراتين ويا ريباندينگ مو مي توانند به تقويت موهاي شما كمك كرده و موها را سالم جلوه دهند.

افرادي كه از كراتين روي موهاي خود استفاده مي كنند ، گزارش مي دهند كه در نتيجه موهايشان نرم و راحت است. اين تأثيرات بسته به سالم بودن موهاي شما، ضخامت طبيعي موها و نوع درمان كراتينه بسيار متفاوت است. كراتين با صاف كردن سلول هايي كه روي هم قرار مي گيرند باعث ايجاد رشته هاي مو مي شود. لايه هاي سلول ها كه كوتيكول مو ناميده مي شوند ، از نظر تئوري كراتين را جذب مي كنند و در نتيجه موهايي پر و براق به وجود مي‌آيند. مكمل هاي كراتين را مي توانيد تقريباً در هر فروشگاه مواد غذايي بهداشتي براي فروش پيدا كنيد. مكمل هاي كراتين به صورت پودر و كپسول در مي آيند. مكمل هاي كراتين بدون خطر نيستند. در صورت استفاده بيش از حد ، مي توانند پروتئين زيادي در بدن شما جمع شوند 

كراتين نوعي روش صاف كننده و احيا مو است كه كوتيكول مو را با پوششي از پروتئين مهر و موم مي كند و موخوره را از بين مي برد و به لطافت و درخشش مي افزايد. اين روند بسته به نوع مو ، طول و پر بودن ممكن است بين ۱ تا ۳ ساعت طول بكشد. قبل از درمان ، موها بايد كاملاً شامپو زده شوند تا روغن و باقي مانده محصول از آن گرفته شود تا آماده احيا مو شود. پس از شستن مو ، موها را به چهار بخش تقسيم مي كنم و با در نظر گرفتن زيرمجموعه هاي ۱/۲ اينچ تا ۱ اينچ ، محصول كراتين را از ريشه تا انتهاي آن شانه مي زنم تا از توزيع يكنواخت اطمينان حاصل شود. سپس شروع به خشك كردن مو مي كنم تا حدود ۷۵٪ خشك شود ، و يك بار ديگر ، موها را برش مي زنم و با برس دور موي گراز مو را صاف خشك مي كنم. هنگامي كه مو كاملا خشك شد ، من دوباره برش ايجاد مي كنم و قسمت هاي باقي مانده را با ۳-۸ عبور از آهن صاف اتو مي كنم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۱:۲۸ توسط:احسان زماني موضوع:

كاشتن ابرو 

كاشتن ابرو 

مقاله در مرود كاشت ابرو در اصفهان براي شما تمامي اطلاعات لازم را فراهم كرده است.ابروها نقش مهم و اساسي در صورت دارند. ابروهاي مرتب، پرپشت و متقارن، زيبايي چهره شما را چندين برابر مي‌كند.

 اين روزها، افراد زيادي به كمك مدا‌د ابرو و محصولات آرايشي ديگر، سعي مي‌كنند تا ظاهر ايده‌آل و زيبايي براي ابروهاي خود درست كنند. اگر نمي‌‌خواهيد زمان و هزينه‌ي زيادي را صرف راهكارهاي موقتي كنيد، ما در اين مقاله، راهكاراي دائم و موثري براي كاشت و رويش مجدد ابروها به شما پيشنهاد مي‌دهيم. كاشت ابرو در اصفهان ، ‌يكي از خدمات مجموعه ماست كه به كمك راهكاري موثر و غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) انجام مي‌شود؛‌ براي آشنايي با اين روش‌هاي درماني با مدرن ليزر همراه باشيد.

 علل ريزش ابرو

 ريزش مو و نازك شدن ابروها،‌ مي‌تواند نتيجه‌ي ژنتيك، عدم تعادل هورموني، استرس، آسيب ناشي از جراحي (جاي بخيه روي ابرو)، تغذيه نامناسب و سوختگي باشد؛ همچنين افزايس سن و استفاده بيش از حد از مواد آرايشي براي ابرو، هم از دلايل ريزش ابرو هستند. ممكن است ريزش در يكي از ابروها و يا هر دو رخ دهد. ريزش ابرو مي‌تواند با خارش همراه باشد. مشخص شدن علت ريزش ابرو مي‌تواند به بهبود و درمان ريزش مو كمك كند.

  • افزايش سن: با افزايش سن، برخي از فوليكول‌هاي مو، ديگر مويي توليد نمي‌كنند؛ ابروها و موها، رنگ خود را از دست مي‌دهند و سفيد يا خاكستري مي‌شوند، تارهاي مو نازك مي‌شوند و شروع به ريزش مي‌كنند. اين دليل ريزش ابرو كاملاً طبيعي است و در همه‌ي افراد ديده مي‌شود.
  • عدم تعدل هورموني: عدم تعادل هورمون‌هاي تيروئيد، مي‌تواند باعث ريزش موهاي ابرو شود، كه در هر دو حالت كم‌كاري و پركاري تيروئيد اتفاق مي‌افتد.پركاري تيروئيد، بيماري است كه در آن بدن بيش از حد هورمون تيروئيد توليد مي‌كند، و كم‌كاري تيروئيد، بيماري است كه در آن بدن به اندازه كافي هورمون تيروئيد توليد نمي‌كند. به طور خاص، در كم‌كاري تيروئيد، فرد ممكن است متوجه ريزش مو در انتهاي ابرو خود شود.
  • وضعيت پوستبراي اينكه ابروهاي سالمي داشته باشيد،‌ بايد پوست سالمي داشته باشيد، چون تارهاي مو و ابرو از فوليكول‌هايي كه داخل پوست هستند، توليد مي‌شود. ممكن است افراد در اثر التهاب پوست، خشكي پوست و مالش يا خارش ناحيه‌ي اطراف ابرو، موهاي ابرو خود را از دست دهند.
  • رژيم غذايي ناسالم: غذايي كه فرد مي‌خورد، تأثير قابل توجهي در سلامت پوست و مو دارد. بدن براي ايجاد موهاي سالم به مواد مغذي خاصي احتياج دارد. كمبود اسيد چرب، كمبود بيوتين و روي، باعث ريزش ابرو و مو مي‌شوند.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۴:۴۷ توسط:احسان زماني موضوع:

روش هاي كاشت مو 

روش هاي كاشت مو 

بر اساس آمار جهاني، ۶۰ درصد از آقايان و ۵۰ درصد از خانم‌ها، ريزش مو، كم‌پشت شدن و طاس شدن مو را تجربه مي‌كنند. همانطور كه مي‌دانيد، موي سر تاثير زيادي روي زيبايي شما دارد، موهاي پرپشت و ضخيم، ايده‌آل‌ترين و بهترين ظاهر براي موها هستند. داشتن چنين موهايي دور از انتظار نيست و با روش‌هاي كاشت مو محقق مي‌شود. اگر شما هم قصد كاشت مو در اصفهان را داريد، اين مطلب را دنبال كنيد تا با  روش‌هاي كاشت مو بيشتر آشنا شويد.

كاشت مو چگونه انجام مي‌شود؟

كاشت مو، براي اضافه كردن موهاي بيشتر به ناحيه‌اي از سر انجام مي‌شود كه كم‌پشت يا طاس شده باشند. براي كاشت مو، از قسمت‌هاي ضخيم‌تر پوست سر يا ساير قسمت‌هاي بدن، مو گرفته مي‌شود و به قسمتي كه طاس و يا كم‌پشت باشد، پيوند داده مي‌شود.

FUT، گاهي اوقات به عنوان عمل جراحي نوار فوليكولي (FUSS) نيز شناخته مي شود. براي كاشت مو به روش FUT، جراح شما اين مراحل را انجام مي‌دهد:

  • با چاقوي جراحي، جراح تكه‌اي از پوست سر شما (معمولاً در قسمت پشت سر) را برمي‌دارد. اين نوار پوست حدود ۱۵ سانتي‌متر طول دارد اما مي‌تواند طولش بيشتر و به اندازه‌ي فاصله‌ي بين گوش‌ها باشد.
  • قسمتي از سر كه پوست آن برداشته شده است، بخيه و پانسمان زده مي‌شود.
  • نوار پوست سر، به قطعات كوچكتر تقسيم مي‌شود ( حداكثر به ۲۰۰۰ قطعه كوچك‌تر)، و بعضي از اين آن‌ها ممكن است فقط يك مو داشته باشند.
  • با استفاده از سوزن يا تيغ، جراح سوراخ‌هاي كوچكي در پوست سر ايجاد مي‌كند. در واقع اين سوراخ‌ها در قسمتي از سر ايجاد مي‌شوند كه قرار است مو در آن‌جا كاشته شود.
  • جراح، موهاي جدا شده از نوار پوست را داخل اين سوراخ‌ها قرار مي‌دهد كه به اين مرحله پيوند گفته مي‌شود. تعداد اين پيوندها به نوع موي شما، اندازه‌ي قسمتي كه قرار است روي آن كاشت مو انجام شود، ضخامت مو، و رنگ موي شما بستگي دارد و در افراد مختلف،‌ متفاوت است.
  • سپس محل‌هاي جراحي با بانداژ يا گاز استريل پوشانده مي‌شوند.

روش استخراج واحد فوليكولي ( FUE)

براي كاشت مو به روش FUE، جراح شما اين مراحل را انجام مي‌دهد:

  • موهاي پشت سر به طور كامل تراشيده مي‌شوند.
  • جراح فوليكول‌هاي مو را از پوست سر خارج مي‌كند.
  • مثل روش FUT، جراح سوراخ‌هاي كوچكي روي پوست سر شما ايجاد مي‌كند و فوليكول‌هاي مو را در داخل سوراخ‌ها پيوند مي‌زند.
  • سپس محل‌هاي جراحي با بانداژ يا گاز استريل پوشانده مي‌شوند.

روش نيو گرافت (NeoGraft):

نيو گرافت، يك تكنيك FUE است كه نسبت به روش استخراج واحد فوليكولي،‌ كمتر تهاجمي است، روند درمان در آن كوتاه‌تر است، درد كمتري دارد، فوليكول‌هاي مو بهتر و بيشتر پيوند زده مي‌شوند و موهاي پيوند زده شده ماندگاري بيشتري دارند. روش نيو گرافت، توسط يك دستگاه انجام مي‌شود و مانند دو روش قبلي نياز به برش و جراحي طولاني‌ مدت نيست، و فقط به وسيله‌ي دو سوزن كوچك كه در دستگاه تعبيه شده است،‌ پيوند مو انجام مي‌شود.

 

پيوند مو به طور معمول موفق‌تر از روش‌هاي ترميم مو است، اما بايد نكات زير در نظر گرفته شود:

  • موهاي پيوند زده شده هم مثل موهاي معمولي با گذشت زمان نازك مي‌شوند، در نتيجه نياز به مراقبت و توجه دارند.
  • افرادي كه داراي فوليكول‌هاي خفته مو هستند (كساني كه موهاي زير پوستي دارند اما اين موها رشد نمي‌كنند و بلند نمي‌شوند)، پيوندهاي كمتري دارند، كه در اين حالت از روش‌هاي درماني ديگري مثل مزوتراپي استفاده مي‌شود. در روش مزوتراپي كه توسط كلينك زيبايي انجام مي‌شود، مخلوطي از داروها،‌ ويتامين‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌هاي گياهي،‌و در بافت پوست تزريق مي‌شوند و مواد مغذي براي رشد مو به فوليكول‌هاي مو منتقل مي‌شود و آن‌ها را تحريك مي‌كند تا موهاي جديدي رشد كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۶:۰۳ توسط:احسان زماني موضوع:

بررسي بدن و بيماري هاي مربوط به  آن

بررسي بدن و بيماري هاي مربوط به  آن

بادي آناليزر يعني اگر به طور مرتب ورزش مي‌كنيد، و غذاهاي سالم مي‌خوريد اما وزن‌تان تغيير نكرده و لاغر نشده‌ايد، زمان آن فرا رسيده تا درصد چربي بدن‌تان را ارزيابي كنيد.

 پيشگيري از بيماري، كليد اصلي سلامتي است و تعادل در شاخص‌هاي بدن، عمل مهمي براي پيشگيري از هر نوع بيماري است. براي حفظ ميزان چربي بدن، ماهيچه‌ها، استخوان‌ها، و به خصوص آب بدن، دستگاه بادي آناليزر به شما كمك مي‌كند تا عملكردهاي مختلف بدن‌تان را هماهنگ كنيد و رژيم غذايي و سبك زندگي سالمي را در پيش بگيريد.

 مدرن ليزر به كمك دستگاه بادي آناليزر به بررسي بدن در اصفهان مي پردازد و مواردي از بدنتان را كه نميدانيد به طور كامل در اختيار شما قرار خواهد داد، ميزان توده عضلاني، چربي و آب بدن شما را اندازه‌گيري مي‌كند. اين اطلاعات كمك مي‌كنند تا نوع رژيم غذايي و حركات ورزشي متناسب با بدن شما، مشخص شوند، و براي افرادي كه قصد  كاهش وزن دارند و يا ورزشكار هستند و باشگاه مي‌روند، بسيار مفيد است.

اين دستگاه با تعيين چربي احشايي(چربي دور قلب، كبد و )، ريسك ابتلا به بيماري‌هاي متابوليسممانند: ديابت، فشارخون، بيماري‌هاي قلبي و را در آينده نشان مي‌دهد.بادي آناليزور،  ناقرينگي اندام‌ها تجمع چربي بيشتر در يك طرف بدن را نشان مي‌دهد، و موقع درمانچاقي موضعي با دستگاه كمك شاياني مي‌كند.

استفاده از دستگاه بادي آناليزور بسيار ساده است و فقط كافي‌ست روي آن بايستيد و دسته‌‌هاي تعبيه شده در كنار دستگاه را بگيريد و چند دقيقه منتظر بمانبد تا آناليز بدن تان تمام شود. دستگاه بادي آناليزر مي‌تواند ۱۲ شاخص مهم بدن شما را اندازه گيري كند كه شامل موارد زير مي‌شود:

 وزن، BMI  (شاخص توده بدني)، سطح چربي احشايي، توده عضلاني، درصد چربي بدن، آب كل بدن، ضربان متابوليك (سوخت و ساز) پايه، توده مواد معدني استخوان، سن بيو بدن، نسبت عضلات و چربي، تجزيه و تحليل تعادل بدن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۳:۳۹ توسط:احسان زماني موضوع:

اسكن كردن پوست و تشخيص بيماري هاي آن

اسكن كردن پوست و تشخيص بيماري هاي آن

دستگاه آناليزر پوست ، اسكين آناليزر يا اسكن پوست در اصفهان شاخص‌هاي سلامت پوست را تجزيه و تحليل مي‌كند و ميزان همه‌ي مشكلات پوستي، چربي پوست، رطوبت پوست، چين و چروك پوست، لك‌هاي پوست، و منافذ باز پوست را نشان مي‌دهد. اين دستگاه، از طريق مقايسه اين اطلاعات با ميزان طبيعي و نرمال آن‌ها در پوست، مشكلات پوستي را به صورت دقيق مشخص مي‌كند. اين تشخيص به بهبود روند درمان و تاثير هر چه بيشتر آن‌ كمك زيادي مي‌كند. در واقع نوعي آزمايش گرفتن از پوست است!!

چرا استفاده از دستگاه اسكين آناليزر براي سلامت پوست شما لازم است؟

 در واقع به وسيله اين دستگاه، بعد از اينكه مشكلات پوستي، منشاء و شدت آن‌ها مشخص شود، بهترين روش درمان توسط پزشك كلينيك مدرن ليزر به شما ارائه مي‌شود.

 از آنجايي كه براي درمان مشكلات پوستي روش‌هاي زيادي وجود دارد‌ و هر كدام از اين روش‌ها براي نوع خاصي از عارضه‌هاي پوستي كاربرد دارند، در نتيجه با بررسي و تست دقيق پوست توسط اين دستگاه، بهترين و موثرترين روش درماني انتخاب و انجام مي‌شود و در نتيجه شما پوست جوان، شاداب و زيبايي خواهيد داشت.

 اگر سلامتي و شادابي پوست‌تان براي شما اهميت دارد، ايده‌آل‌ترين حالت اين است كه يك بار در ماه پوست شما توسط اين دستگاه آناليز شود، تا مطمئن شويد كه مواد آرايشي و بهداشتي كه استفاده مي‌كنيد براي پوستشما مناسب هستند يا نه و تاثير بدي روي پوست‌تان نگذارند. آناليز پوست به شما كمك مي‌كند تا پوست خود را بشناسيد و متناسب با آن از مواد آرايشي و بهداشتي استفاده كنيد.

عوامل زيادي وجود دارد كه بر تحليل و آسيب رساندن به پوست شما تاثيرگذار هستند؛ اين عوامل شامل: استرس، عوامل محيطي مثل نور خورشيد و آلودگي‌ها، رژيم غذايي ناسالم، و سبك زندگي ناسالم مي شود.

پوست يك ارگان پويا و دائماً در حال تغيير است و مواد مغذي مورد نياز آن در طول زمان تغيير مي‌كند. دانستن وضعيت فعلي پوست‌تان به شما در درك نيازهاي آن كمك مي‌كند، و با رسيدگي و بهبود آن مي‌توانيد پوست درخشان و سالمي داشته باشيد.

 دستگاه اسكين آناليزر، هم براي پيشگيري و هم براي درمان مشكلات پوستي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 اگر به هر دليلي روي پوست‌تان اختلال و عارضه‌هاي پوستي وجود دارد، بعد از بررسي دقيق پوست‌تان توسط اين دستگاه مي‌توانيد از روش‌هاي درماني مورد استفاده در كلينيك مدرن ليزر مثل: پلاسماجت، كلدپلاسما، مزوتراپي، تزريق ژل، تزريق بوتاكس، ميكرونيدلينگ، ميكرودرم، ليزر ۴ بعدي فوتونا و براي مشكلات پوستي مثل: درمان منافذ باز پوست، درمان استريا (ترك‌هاي چاقي، لاغري و بارداري)، درمان اسكارها (جاي سوختگي ،زخم و بخيه)،‌ درمان انواع زگيل، درمان تلانژكتازي (عروق قرمز ريز )، درمان انواع خال، درمان انواع لك، درمان كك و مك، درمان انواع جوش و جاي جوش، استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۹:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين اثرخالكوبي بدن

از بين اثرخالكوبي بدن

به طور كلي، رفع خالكوبي در اصفهان حذف رنگ هايي مانند قرمز، آبي و سياه راحت تر است، در حالي كه نارنجي و زرد، صورتي، بنفش و قهوه اي سخت تر از بين مي روند.  دشوار ترين سايه هاي جوهر براي از بين بردن سبز، آبي روشن، چركي و اساسا هر رنگ نئوني است. تمام اين گفته ها، گزارش هاي دقيق و علمي مي باشند.

شما يك ماه كامل به جست و جوي بهترين هنرمند تاتو پرداخته ايد و سپس يك ماه ديگر را در ليست انتظار مي گذرانيد. سر انجام، قسمتي از بدن شما را تبديل به يك طراح زيبا بدل كرد. خبر خوب اين است كه شما احتمالا با يك خالكوبي واقعا شيرين به پايان رسيد. خبر بد اين است كه رفع تاتو براي شما بسيار دشوارتر از برخي كارهاي آماتور است، كه معمولا به عمق پوست نفوذ پيدا نمي كنند.

به گفته متخصصان هرچه تاتو به قلب يا عروق خوني بزرگ تر نزديك تر باشند، برداشتن آن راحت تر است. به همين ترتيب، ريشه كن كردن تاتو در بند انگشت، دست، پا و مچ پا معمولا دشوارترين است.

چه عواقبي مي تواند رفع تاتو در اصفهان را به حداقل برساند؟

ممكن است در ابتداي كار از درد طولاني تا زخم قابل مشاهده را در وجود خود احساس كنيد. در واقع ممكن است احساس كنيد كه در جاي آن ها يك خال بزرگ وجود دارد. اين وضعيت تا مدتي ممكن است براي شما ناگوار باشد اما پس از مدتي تمامي اين عوارض از بين خواهند رفت.

پس از تصميم به رفع تاتو در اصفهان، بهتر است ابتدا به يك كلينيك با مجوز رسمي مراجعه نماييد، و از آن ها راهنمايي دريافت كنيد. اين به معناي نشستن با يك متخصص پوست يا جراح پلاستيك است كه متخصص رفع تاتو در اصفهان مي باشد و اگرچه برخي از تاتوكار ها ادعا كنند كه مي توانند اين كار را نيز بر عهده بگيرند اما پيشنهاد ما به شما اين است كه رفع تاتو در اصفهان را به يك كلينيك مورد اطمينان بسپاريد. هميشه بهتر است اقدامات مهم را به دست يك متخصص پزشكي بسپاريد.

اگر احساس درد رفع تاتو در اصفهان شما را مردد كرده است، به ياد داشته باشيد كه يك كلينيك معتبر سعي مي كند تا با بي حس كننده موضعي براي پوست شما، به كاهش درد شما نيز كمك كند، در نتيجه در طول درمان درد زيادي احساس نخواهيد كرد.

اصولا هر جلسه مي تواند بين ۴۵ دقيقه يا بيشتر طول بكشد. اين شامل عكسبرداري از تاتو، تزريق ماده بي حسي، يخ زدن ناحيه، استفاده از ليزر و در نهايت بانداژ كردن مي باشد. ليزر درماني بسيار مختصر است. به طور طبيعي زمان جلسه مي تواند بر اساس اندازه تاتو و نوع ليزر كمترين زمان را به خود اختصاص مي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۱:۵۶ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين بردن رنگ تاتو

از بين بردن رنگ تاتو

رفع تاتو در اصفهان تفاوت چنداني با تاتو ندارد. به عبارت ديگر، بيش از يك راه براي انجام اين كار وجود دارد و مهم نيست كه شما از كدام يك از آن ها استفاده مي كنيد، موضوع مهم اين است كه در حالت اندكي از آثار را بر جاي مي گذارد

نكته ي قابل توجه اين است كه بسياري از افراد تلاش مي كنند كه در منزل اين عمل را انجام دهند اما متاسفانه عوارض جانبي بسيار خطرناكي را براي خود مي آفرينند.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

در نهايت حذف تاتو به سه شكل مختلف انجام مي شود: جراحي ليزر، برداشتن جراحي و درمان هاي خانگي. اما هيچ كدام از اين گزينه ها به اندازه ي ليزر نمي تواند موثر و بدون عوارض باشد. همانطور كه گفته شد روش هاي خانگي اصولا خسارات جبران ناپذيري را براي افراد ايجاد مي كنند.

به طور كلي، رفع تاتو حذف رنگ هايي مانند قرمز، آبي و سياه راحت تر است، در حالي كه نارنجي و زرد، صورتي، بنفش و قهوه اي سخت تر از بين مي روند.  دشوار ترين سايه هاي جوهر براي از بين بردن سبز، آبي روشن، چركي و اساسا هر رنگ نئوني است. تمام اين گفته ها، گزارش هاي دقيق و علمي مي باشند.

 پاك كردن خالكوبي در چه صورتي مي تواند سخت باشد؟

شما يك ماه كامل به جست و جوي بهترين هنرمند تاتو پرداخته ايد و سپس يك ماه ديگر را در ليست انتظار مي گذرانيد. سر انجام، قسمتي از بدن شما را تبديل به يك طراح زيبا بدل كرد. خبر خوب اين است كه شما احتمالا با يك خالكوبي واقعا شيرين به پايان رسيد. خبر بد اين است كه رفع تاتو در اصفهان براي شما بسيار دشوارتر از برخي كارهاي آماتور است، كه معمولا به عمق پوست نفوذ پيدا نمي كنند.

براي پاك كردن تتو بهتر است چگونه تاتو را انجام دهيم؟

به گفته متخصصان هرچه تاتو به قلب يا عروق خوني بزرگ تر نزديك تر باشند، برداشتن آن راحت تر است. به همين ترتيب، ريشه كن كردن تاتو در بند انگشت، دست، پا و مچ پا معمولا دشوارترين است.

چه عواقبي مي تواند رفع تاتو را به حداقل برساند؟

ممكن است در ابتداي كار از درد طولاني تا زخم قابل مشاهده را در وجود خود احساس كنيد. در واقع ممكن است احساس كنيد كه در جاي آن ها يك خال بزرگ وجود دارد. اين وضعيت تا مدتي ممكن است براي شما ناگوار باشد اما پس از مدتي تمامي اين عوارض از بين خواهند رفت.

پس از تصميم به رفع تاتو ، بهتر است ابتدا به يك كلينيك با مجوز رسمي مراجعه نماييد، و از آن ها راهنمايي دريافت كنيد. اين به معناي نشستن با يك متخصص پوست يا جراح پلاستيك است كه متخصص رفع تاتو در اصفهان مي باشد و اگرچه برخي از تاتوكار ها ادعا كنند كه مي توانند اين كار را نيز بر عهده بگيرند اما پيشنهاد ما به شما اين است كه رفع تاتو را به يك كلينيك مورد اطمينان بسپاريد. هميشه بهتر است اقدامات مهم را به دست يك متخصص پزشكي بسپاريد.

اصولا هر جلسه مي تواند بين ۴۵ دقيقه يا بيشتر طول بكشد. اين شامل عكسبرداري از تاتو، تزريق ماده بي حسي، يخ زدن ناحيه، استفاده از ليزر و در نهايت بانداژ كردن مي باشد. ليزر درماني بسيار مختصر است. به طور طبيعي زمان جلسه مي تواند بر اساس اندازه تاتو و نوع ليزر كمترين زمان را به خود اختصاص مي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۸:۱۰ توسط:احسان زماني موضوع:

ليزر موهاي زائد كل بدن

ليزر موهاي زائد كل بدن

اگر تصميم به ليزر موهاي زائد داريد، پس با ما همراه باشيد. براي بسياري از افراد تحمل مو زائد روي بدن يا صورت‌شان ممكن است عذاب‌آور و يا بهتر بگوييم چندش‌آور باشد. روش‌هاي زيادي براي رفع مو زائد وجود دارد كه پرطرفدارين آن‌ها اپيلاسيون و اصلاح كردن (شيو كردن) است؛ ولي اين روش‌ها تاثير دائمي ندارند و بعد از مدت كوتاهي دوباره موهاي زائد رشد مي‌كنند؛ پس اگر مي‌خواهيد آن‌ها را به طور دائم از بين ببريد، در واقع فقط يك گزينه داريد: ليزر كردن؛ و خوشبختانه روش بسيار موثري‌ست.

 چندين دليل وجود دارد كه شما بايد بيش از يك بار مراجعه كنيد:

 

  1. در هر زمان معيني، فقط مقدار مشخصي از فوليكول‌هاي مو فعال هستند، در حالي كه بقيه‌ي فوليكول‌ها در مرحله استراحت به سر مي‌برند. موهاي بدن اينگونه كار مي‌كنند: رشد مي‌كند، از بين مي‌رود و ريزش مي‌يابد؛ و ليزر فقط روي موهايي كه در مرحله رشد فعال هستند تاثير مي‌گذارد. چرخه رشد طبيعي مو تقريباً يك ماه طول مي‌كشد، يعني زماني كه شما براي مرحله بعدي ليزر خود مراجعه مي‌كنيد.
  2. بعضي موها در برابر ليزر مقاومت زيادي دارند؛ ممكن است غافلگير شويد، اما رنگ پوست و مو شما بر روند ليزر موهاي زائد تأثير مي‌گذارد. موهاي تيره روي پوست روشن، بهترين حالت ممكن است و تاثيرگذاري بيشتري دارد، در حالي كه موهاي روشن روي پوست روشن چالش‌برانگيز هستند، همانطور كه موهاي تيره روي پوست تيره نيز چالش‌برانگيز است. قبل از اقدام به ليزر موهاي زائد بدن‌تان، درمورد نوع پوست و مو خود و نحوه‌ي تاثيرگذاري ليزر روي آن، با مركز ليزر موهاي زائد در اصفهان مشورت كنيد.
  3. بعضي از موها ممكن است مجدداً رشد كنند؛ حتي هنگامي كه ليزر شما به طور كامل انجام شده و پوست نرم و صافي داريد، هنوز هم برخي از موها مي‌توانند رشد كنند‌ (يا حتي موهاي جديد مي‌توانند در جايي كه قبلاً مويي وجود نداشته رشد كنند).

انواع دستگاه‌ها براي ليزر موهاي زائد

  • سيستم ليزر الكساندرايت (الكس)
  • سيستم ليزر دايود
  • سيستم ليزر Nd: YAG
  • سيستم ليزر IPL

 چيزهايي كه بايد قبل از ليزر موهاي زائد در اصفهان بدانيد:

 فرآيند رفع مو زائد ممكن است دردناك باشد:

در اين فرآيند، با فرستادن اشعه ليزر از طريق رنگدانه‌ها به داخل پوست، مو را از بين مي‌برد. اين اشعه به گرما تبديل مي‌شود و به فوليكول مو آسيب مي‌زند. ممكن است درد سريع و تيزي در قسمت‌هايي از بدن كه پوست نازك‌تري دارد احساس كنيد. اگر دستگاه ليزري كه براي شما استفاده مي‌شود مجهز به سيستم خنك‌كنندگي باشد‌ (در واقع يك انفجار سرد از هوا، درست در قسمتي از بدن كه روي آن ليزر مي‌شود به طور مداوم اعمال شود)، مي‌تواند بسيار كمك‌كننده باشد.

مدرن ليزر، پرسنل و پزشكان ماهري دارد و مجهز به دستگاه‌هاي پيشرفته و به‌روز ليزر بدن در اصفهان است؛ مي‌توانيد اين فرآيند را بدون درد يا با درد خيلي كم با ما تجربه كنيد.

اساساً ليزرها انرژي را در پوست آزاد مي‌كنند و رنگدانه(يا ملانين) در فوليكول مو اين انرژي را جذب مي‌كند و فوليكول مو از بين مي‌رود.

 قبل از اقدام، شما به شخصي احتياج داريد كه ساختار و علم اين ليزرها را درك كند و اين امر به ويژه در هنگام درمان مناطق حساس‌تر بدن از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. پس ‌با مشاوران  براي شناسايي نوع مو خود حتما مشاوره داشته باشيد تا بهترين نوع دستگاهي كه بروي پوست شما جواب مي دهد براي ليزر بدن در اصفهان

 به شما پيشنهاد بدهند. توجه داشته باشيد هر دستگاهي متناسب يك نوع پوست و رنگ خاص است تا نتيجه بدون عوارض داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۴:۰۷ توسط:احسان زماني موضوع:

ليزر پلاتينيوم چيست؟

ليزر پلاتينيوم چيست؟

 اين روزها ليزر مو زائد، طرفداران زيادي دارد و افراد ترجيح مي‌دهند از اين روش براي رفع موهاي زائد بدن و صورت استفاده كنند. از بين دستگا‌ه‌ها و روش‌هاي مختلف كدام از همه بهتر است؟ آي پي ال (IPL)، ليزر دايود، ليزر ان دي ياگ (ND:YAG)، ليزر الكساندرايت، كندلا و يا سوپرانو آيس پلاتينيوم ؟ اينها فقط چند مورد از انواع ليزرهاي موهاي زائد هستند كه ممكن است بيشتر از بقيه اسم‌شان را شنيده باشيد.ليزر پلاتينيوم در ، يكي از اين دستگاه‌هاي ليزر موهاي زائد كه در بسياري از كلينيك‌هاي رفع موهاي زائد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

ليزر سوپرانو آيس پلاتينيوم، از سه ليزر دايود، ان دي ياگ و الكساندرايت ساخته شده است، هم براي پوست‌هاي روشن و هم براي پوست‌هاي تيره كاربرد دارد.

ليزر پلاتينيوم، به لايه‌ي درم پوست نفوذ مي‌كند و با گرم شدن اين لايه،‌ فوليكول‌هاي مو از بين مي‌روند. بخشي از دستگاه كه با پوست در تماس است، مجهز به سيستم خنك‌كننده مي‌باشد تا در طول ليزر سطح پوست آسيب نبيند و نسوزد.. در اين روش ابتدا روي پوست ژل ماليده مي‌شود و سپس تكنسين با حركت سريع، دستگاه را روي پوست حركت مي‌دهد تا اينكه درمان آن ناحيه به پايان برسد.

ليزر، رنگدانه‌هاي فوليكول مو را هدف قرار مي‌دهد و گرماي ناشي از آن، موهاي سفيد يا خاكستري را از بين نمي‌برد. هرچه رنگدانه‌هاي مو بيشتر باشد، درمان موثرتر خواهد بود. موهاي بسيار ريز (موهاي نرم) نيز ممكن است بهترين كانديد براي ليزر موهاي زائد نباشند، چون اين موها ضخامت كافي ندارند، و در نتيجه ميزان رنگدانه‌ها در آن‌ها كم است و نمي‌توانند نور ليزر را جذب كنند.

بسياري از كلينيك‌هاي ليزر موهاي زائد از ليزر پلاتينيوم در اصفهان استفاده مي‌كنند، در حالي كه دستگاه ليزر ديگري وجود دارد كه سرعت بيشتري دارد و تعداد جلسات رفع مو زائد با آن كوتاه تر است، عوارض جانبي در آن كمتر است، مراجعه كننده درد كمتري احساس مي‌كند و تكنولوژي آن پيشرفته‌تر است و مي‌تواند جايگزين خيلي خوبي براي ليزر پلاتينيوم باشد. اين دستگاه كندلا است و در ادامه بيشتر با آشنا مي‌شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۹:۲۴ توسط:احسان زماني موضوع:

 دستگاه الكتروليز

 دستگاه الكتروليز

دستگاه الكتروليز در اصفهان  روشي براي از بين بردن تك تك موها از صورت تا بدن است. دستگاه هاي الكتروليز پزشكي امروزي با رشد انرژي شيميايي يا حرارتي، مركز رشد مو را از بين مي برند. پس از قرار دادن يك پروب بسيار ريز به فوليكول مو، موها با موچين برداشته مي شوند.

بيشتر نواحي بدن با الكتروليز قابل درمان هستند. از جمله ابروها، صورت، شكم، ران ها، سينه ها و پاها. به طور كلي هيچ عارضه جانبي دائمي وجود ندارد، اما ممكن است گاهي قرمزي مختصر و جزئي پوست رخ دهد.

عوامل زيادي روي رشد مو تاثير مي گذارند، بنابراين شما بايد براي چندين بار الكتروليز برگرديد. تعداد كل جلسات مورد نياز براي از بين بردن دائمي موها از يك منطقه خاص در افراد مختلف متفاوت است. بيشتر مشتري ها هفته اي يك بار يا هر هفته در صورت لزوم بر مي گردند. اما موهاي ناخواسته براي هميشه از بين مي روند و يك سري درمان ها كامل مي شوند. هر درمان بين ۱۵ دقيقه تا يك ساعت طول مي كشد.

مجموعه مدرن ليزر با هدف ايجاد انقلابي در زمينه پزشكي در اصفهان تاسيس شد. اين مجموعه با به كارگيري پيشرفته ترين دستگاه هاي روز دنيا در زمينه پوست، مو،لاغري، شروع به فعاليت كرد. نام اين مجموعه مدرن ليزر ناميده شد چرا كه ما توانسته بوديم مدرن ترين و با كيفيت ترين دستگاه هاي پزشكي را در اختيار شما قرار دهيم.

اين دستگاه ها شامل موارد زير مي باشد:

  1. كندلا: انتخاب شده به عنوان بهترين ليزر رفع مو، توسط متخصصان پوست آمريكا
  2. فتونا: برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  3. ويرا و مگاسون: بهترين دستگاه هاي از بين برنده چاقي موضعي مقاوم(سفت و نرم)

 متاسفانه باور غلطي در ميان جامعه شكل گرفته است كه الكتروليز بسيار دردناك است. براي بيشتر افراد روش هاي امروزي درد زيادي ايجاد نمي كند اما ميتواند صدميه ببينند. اگر به نظر شما اين درد قابل تحمل نيست، پزشك شما با كرم هاي موضعي بي حسي مي تواند اين درد را از بين ببرد و يا آن را به حداقل برساند.

 الكتروليز در صنعت براي توليد بسياري از فلزات وغير فلزات استفاده مي شود. همچنين الكتروليز معمولا براي پوشش دادن فلز با فلز ديگر استفاده  مي شود. روش پوشش دادن فلز با فلز ديگر با استفاده از جريان الكتريكي آبكاري ناميده مي شود.

رشد مو نتيجه وراثت و سطح هورمون ها است. همچنين، برخي از داروها، روش هاي موقت حذف مو و بيماري ها مي تواند رشد مو را تحريك كنند. هنگامي كه رشد مو در ناحيه اي از بدن وجود دارد كه ممكن است مانند لب هاي بالا، چانه يا خط بيكيني يك خانم باشد.

الكتروليز به طور گسترده در فرآيندهاي متالورژي، مانند استخراج يا تصفيه فلزات از سنگ معدن يا تركيبات و رسوب فلزات از محلول استفاده  مي شود. گاز سديم و كلر فلزي با الكتروليز كلريد سديم مذاب توليد مي شود. الكتروليز محلول آبي كلريد سديم باعث توليد هيدروكسيد سديم و گاز و كلر مي شود. هيدروژن و اكسيژن با الكتروليز آب توليد مي شوند.

ليزر موهاي زائد شامل استفاده از ليزر براي رساندن تابش خفيف به پيازهاي مو است. الكتروليز شامل قرار دادن يك پروب در فوليكول مو و راسال جريان الكتريكي از طريق آن است. ليزر درماني و الكتروليز هم مزايا و معايب خود را دارند.

ليزر موهاي زائد از ليزر براي آسيب رساندن به فوليكول هاي مو به اندازه كافي براي كاهش رشد مو استفاده مي كند. اين به طور دائمي رشد مو را كاهش مي دهد، اما موهاي ناخواسته را براي هميشه از بين نمي برد، در نهايت، موها دوباره رشد مي كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۴:۰۸ توسط:احسان زماني موضوع: