مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

علت شل شدن پوست 

علت شل شدن پوست 

اگر در اصفهان زندگي مي كنيد و به دنبال راه هايي براي درمان شلي پوست در اصفهان مي گرديد با ما همراه باشيد.در حالي كه افتادگي پوست ممكن است براي هر كسي اتفاق بيفتد احتمال آن با افزايش سن افراد بالا مي رود . از دست دادن وزن به ميزان قابل توجه و همچنين ابتلا به برخي از بيماري‌ها ممكن است باعث افتادگي در پوست شوند . براي شل شدن پوست درمان هايي مختلفي از محصولات بدون نسخه گرفته تا جراحي وجود دارد . در مطلب قصد داريم تا شما را با عوامل افتادگي پوست و روش هاي درمان آن آشنا كنيم .

پوستي محكم است كه بعد از كشيده شدن به حالت اوليه خود برگردد وقتي پوست اين توانايي را از دست مي دهد كم كم شل مي شود . افتادگي پوست مي تواند در هر بخشي از بدن اتفاق بيفتد . بخش هايي از بدن كه بيشتر در معرض اين افتادگي هستند عبارت اند از : پلك‌ها ، غبغب ، چانه ، گلو ، بالاي بازوها و شكم . دلايل زيادي براي افتادگي پوست وجود دارد كه شامل :

  1. افزايش سن

با افزايش سن پوست دو پروتئين مهم توليد شده الاستين و كلاژن را از دست مي‌ دهد كه اين كار باعث افتادگي پوست مي شود همانگونه كه مي دانيد الاستين به پوست خاصيت ارتجاعي مي‌بخشد و اين امكان را براي پوست محكم فراهم مي‌كند كه هنگام كشش دوباره به عقب برگردد و كلاژن هم از الياف محكم تشكيل شده و به پوست كمك مي‌كند ساختار و استحكام خود را حفظ كند .اين دو پروتئين، همچنين مي‌توانند با گذشت زمان بر اثر عوامل خارجي تخريب شوند كه  اين عوامل عبارت هستند از : اشعه فرابنفش ، دود سيگار ، تغذيه نامناسب و مصرف بيش از حد الكل .

  1. كاهش وزن

تحمل وزن اضافي در مدت طولاني مي‌تواند به الياف كلاژن و الاستين پوست آسيب برساند وهمين  امر باعث مي‌شود كه هنگام لاغر شدن فرد  پوست او سخت ‌تر به حالت اوليه خود باز گردد تنها شما با از دست دادن چهل و پنج كيلو از وزن خود متوجه شل شدن پوست به شكل قابل توجهي مي شويد . بهتر است بدانيد كه  در كاهش سريع وزن پس از جراحي احتمال افتادگي پوست بيشتر مي شود . از آنجايي كه پوست‌هاي جوان‌ تر، سريع‌ تر به حالت قبلي خود بازمي‌گردند ، سن فرد در زمان كاهش وزن نيز مي‌تواند در ميزان شل شدن پوست نقش داشته باشد .

  1. بارداري
  2. ميزاني از شل شدن پوست پس از بارداري امري رايج است . در بارداري‌هاي چند قلو مانند دو قلو يا سه قلو ممكن است افتادگي پوست بيشتري در اطراف شكم مشاهده شود . سن مادر نيز مي‌تواند در ميزان افتادگي و شل شدن پوست موثر باشد .
  1. بيماري

برخي بيماري ها با افتادگي پوست شناخته مي‌شوند كه يكي از اين بيماري‌ ها به پوست شل گرانولوماتوز معروف است . مبتلايان به اين بيماري  شل شدن بسيار تدريجي پوست را روي آرنج و زانوي خود مشاهده مي‌كنند . پوست آويزان ناشي از بيماري معمولاً به خوبي به درمان پاسخ نمي ‌دهد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۱:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين بردن خط خنده 

از بين بردن خط خنده 

در سال‌هاي اخير استفاده از ژل  براي رفع خط خنده در اصفهان ، از بين بردن چين‌ و چروك‌هاي پوستي كاربرد فراواني پيدا كرده است. در روش‌هاي مختلف تزريق ژل، از ژل‌هاي مخصوص براي جايگزيني چربي‌هاي ازدست‌رفته پوست و بهبود چين‌ و چروك‌ها استفاده مي‌شود. اين كار با كمك به ترميم بافت‌هاي پوستي به‌صورت موقت يا دائم چين‌ و چروك‌هاي صورت را برطرف كرده و به شما احساس خوب جواني را هديه مي‌دهد.

افزايش سن باعث مي‌شود كه در نواحي كناري بيني و دهان خطي بلند و عميق ايجاد شود كه از آن به نام خط خنده ياد مي‌شود. اين خط معمولا عميق بوده و باعث جدا شدن لب‌ها از گونه‌ها مي‌شود. به همين دليل افراد زيادي به دنبال راه‌حلي براي برطرف كردن آن هستند. برطرف كردن اين خطوط معمولا محدوديت سني نداشته و هر فردي كه از وجود آن‌ها ناراضي باشد مي‌تواند براي رفع آن‌ها اقدام كند.

بهتر است اين كار در كلينيك هاي معتبر تحت نظر پزشكان متخصص و با تجربه‌ي پوست و مو انجام شود. معمولا از فيلرها و ژل ها براي تزريق اين ناحيه استفاده مي‌گردد. اين مواد تزريقي علاوه بر خط خنده براي كاهش يا از بين بردن خطوط اخم و ساير چين و چروك هاي آزار دهنده كه به عنوان بخشي از روند طبيعي پيري ايجاد مي‌شوند، نيز استفاده مي‌شوند و مي‌توانند جايگزيني براي جراحي هاي مشابه جوان سازي صورت باشند. پركننده‌ها در اين ناحيه، علاوه بر پر كردن، از عميق‌تر شدن خط خنده نيز پيشگيري مي‌نمايند.

 

مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و  پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن و معتبر بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

 

از ديگر ويژگي هاي اين مركز تزريق انواع ژل هاي خارجي و ايراني متناسب براي تزريق لب، گونه، خط خنده و زاويه دار كردن صورت از با كيفيت ترين برندهاي موجود در بازار و متناسب با نوع كار شما مي باشد. نوع انتخاب به خود شما بستگي دارد. بعد از يك جلسه مشورت با پزشك شما مي توانيد با ديد بازتري بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۴۲ توسط:احسان زماني موضوع:

انجام ليفت با نخ براي صورت

انجام ليفت با نخ براي صورت

در ناحيه‌اي از صورت كه قرار است در آن كاشت نخ انجام شود، بي‌حسي تزريق مي‌شود و يا از كرم‌هاي بي‌حسي موضعي استفاده مي‌شود.

نخ‌هاي به كار رفته در اين روش از PDO (پلي دي اكسانون) ساخته شده‌اند. اين نخ‌ها، روند كلاژن‌سازي پوست را تحريك مي‌كنند و افزايش مي‌دهند تا كلاژن‌هاي جديدي در پوست ساخته شود. كلاژن، يكي از فاكتورهاي مهمي‌‌ست كه باعث مي‌شود پوست سفت و محكم باشد. نخ‌هايPDO ، باعث تحريك الاستين و اسيد هيالورونيك در پوست نيز مي‌شوند، كه هر دو عاملي براي شادابي و خاصيت ارتجاعي پوست هستند.

نخPDO ، با استفاده از يك سوزن خيلي كوچك به داخل پوست وارد مي‌شود و به بافت پوست قلاب مي‌شود و پوست را بالا مي‌كشد و ليفت مي‌دهد.

از نخ ضخيم و خاردار، براي كاشت نخ در اصفهان  براي ليفت صورت استفاده مي‌شود. اين خارها به پوست متصل مي‌شوند و پوست را بالا مي‌كشند. نوع بدون خار فقط براي تحريك توليد كلاژن استفاده مي‌شود.

 از نخ‌هاي كوتاه‌تر براي ليفت ابروها و گونه‌ها، و از نخ‌هاي ضخيم‌تر و بلندتر براي درمان افتادگي و چين و چروك در ناحيه‌ي گردن و غبغب استفاده مي‌شود.

تفاوت فشيال پوست و كاشت نخ چيست؟

فشيال پوست، روشي براي پاكسازي و لايه‌برداري پوست استفشيال پوست ، توسط مراكز زيادي انجام مي‌شود، اما اين روزها، روش‌هاي بهتر و موثرتري جايگزين آن‌ شده است؛ يكي از اين روش‌ها ميكرودرم ابريژن است، كه طي دو مرحله، پوست را پاكسازي مي‌كند. در مرحله اول، چربي‌ها و سلول‌هاي مرده‌ي پوست تراشيده مي‌شوند و در مرحله‌ي بعد، توسط سيستم مكش از روي پوست برداشته مي‌شوند و پوست تميز و درخشان مي‌شود؛ اما كاشت نخ، روشي براي جوانسازي و ليفت صورت است و چين و چروك آن را درمان مي‌كند.

 در اين روش درماني، نخ‌ها از چه چيزي ساخته مي‌شوند؟

نخ‌ها از الياف مختلف حيوانات، گياهان و سبزيجات ساخته مي‌شوند. در واقع اليافي كه حاوي پروتئين هستند.

 چه زماني نتيجه‌ي آن قابل ملاحظه است؟

پس ۱ الي ۲ روز، نتايج قابل مشاهده است؛ به مرور زمان با افزايش طبيعي كلاژن پوست كه در واقع كاشت نخ آن‌ها را تحريك كرده است، روند جوانسازي و رفع چين و چروك‌ ها، بهتر و بيشتر مي‌شود.

 كاشت نخ چقدر طول مي‌كشد؟

روش كاشت نخ معمولاً حدود ۳۰ تا ۴۰ دقيقه طول مي‌كشد، ولي متناسب با قسمتي كه قرار است كاشت نخ روي آن انجام شود و تعداد آن‌ها، اين مدت زمان كمتر يا بيشتر مي‌شود.

 آيا اين روش درماني ايمن است؟

برخلاف روش‌هاي درماني ديگر كه به جراحي يا بيهوشي نياز دارند، كاشت نخ سرپايي انجام مي‌شود و به بيهوشي نياز ندارد، و فقط در محل تحت درمان، بي‌حسي موضعي انجام مي‌شود. كاشت نخ، يك روش غيرتهاجمي‌ و بدود درد است و به سطح پوست‌تان آسيبي نمي‌رساند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۵۱ توسط:احسان زماني موضوع:

ليفت صورت مناسب چه افرادي است؟

ليفت صورت مناسب چه افرادي است؟

با افزايش سن، توليد كلاژن و الاستين پوست كم مي‌‌شود و بافت‌ها به طور طبيعي خاصيت ارتجاعي خود را از دست مي‌دهند كه منجر به ايجاد لك و چروك مي‌شود.ليفت صورت فقط روي دو سوم پايين صورت متمركز است. افراد به دلايل مختلفي ليفت صورت انجام مي‌دهند و يكي از دلايل معمول آن كمك به پنهان كردن علائم پيري‌ست. مجموعه ما با انجام ليفت صورت در اصفهان به شما كمك مي كند تا علائم پيري ظاهر شده روي پوست تان را درمان و برطرف كنيد و در هر سني صورت جواني داشته باشيد.ليفتينگ صورت يعني از بين بردن پوست اضافي، صاف كردن چين و چروك و سفت شدن بافت و ماهيچه‌هاي  صورت كه شامل ليفت ابرو و چشم نمي‌شود.

 براي ليفت صورت روش‌هاي مختلفي وجود دارد:

  • جراحي
  • كرم‌هاي ليفتينگ
  • بوتاكس، پركننده‌ها(چربي و ژل)
  • ميكرونيدلينگ
  • كاشت نخ
  • هايفو
  • آر اف فركشنال
  • IPL
  • فوتونا

جراحي:

 هدف از جراحي ليفت صورت، رفع افتادگي پوست و جوانسازي صورت است. در اين روش، افتادگي پوست اطراف فك، غبغب، اطراف دهان و بيني، گردن و زير چانه تحت درمان قرار مي گيرد. جراحي ليفتينگ صورت معمولاً به صورت سرپايي انجام مي شود. ممكن است شامل بي حسي موضعي و يا بيهوشي عمومي باشد. جراح برشي از پشت گوش تا خط مو و همچنين از پشت گوش به قسمت پشت سر ايجاد مي كند. ممكن است يك برش كوچك يا بريدگي در زير چانه ايجاد شود تا پوست و بافت عميق تر گردن محكم شود. سپس برش ها با بخيه ها بسته مي شوند.در جراحي، پوست كشيده و در نتيجه محكم مي‌شود، اما بافت كلي پوست شما بهبود نميابد. اين روش با درد و خونريزي همراه است و به دوران نقاهت و مراقبت نياز دارد

روش‌هاي غيرتهاجمي ليفت صورت  (بدون عمل جراحي، درد و خونريزي)

اين روزها پزشكان و افراد زيادي روش‌هاي سريع، آسان و بدون جراحي را انتخاب مي‌‌كنند. بسياري از افراد به خاطر ترس از جراحي، اتاق جراحي و بيهوشي ترجيح مي‌دهند روش‌هايي را براي درمان انتخاب كنند كه با آن استرس كمتري داشته باشند. امروزه با پيشرفت تكنولوژي و روي كار آمدن روش‌هاي پيشرفته و بي‌خطر، شما مي‌توانيد بدون ترس درمان موثري داشته باشيد

كرم‌هاي ليفتينگ:

كرم‌هاي ليفتينگ نسبت به روش‌هاي ديگر ليفت صورت، بسيار ارزان‌تر و كمتر تهاجمي هستند و به راحتي مي‌توانيد در منزل از آن‌ها استفاده كنيد. بر اساس تجربه‌هاي بدست آمده اين روش تاثير زيادي ندارد و نمي‌توانند همه‌ي چين و چروك‌ها و افتادگي پوست را درمان كنند، اما در بهبود وضعيت پوست بي‌تاثير نيستند.

 

تزريق پركننده‌ها(ژل و چربي):

 تزريق پركننده‌ها و چربي، روشي براي جوانسازي پوست بدون بيهوشي و خونريزي‌ست. پركننده‌ها را در زير پوست تزريق مي‌شوند تا خطوط صورت، چين و چروك‌ها را پر كرده و پوست را محكم كنند. محبوب‌ترين و شناخته‌شده‌ترين آن‌ها، بوتاكس است. اما تاثير آن موقتي‌ست و معمولا ۴ تا ۶ ماه باقي مي‌ماند و بيشتر براي پيشاني، اطراف چشم و دهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بهتر است بگوييم اين روش نمي تواند جايگزين روش هاي ديگر ليفت صورت در اصفهان كه موثر و دائمي هستند شود.

 ميكرونيدلينگ:

 ميكرونيدلينگ علاوه بر بهبود مشكلات پوستي، هم در خانم‌ها و هم در آقايان به ليفت صورت و محكم شدن پوست كمك كمي مي‌كند (با افزايش سن، ميزان كلاژن‌سازي در پوست كمتر مي‌شود). در اين روش مجموعه‌اي از سوزن‌هاي بسيار كوچك وارد پوست مي‌شوند و سوراخ‌هاي ريزي ايجاد مي‌كنند؛ آسيب‌هاي ناشي از اين سوزن‌ها باعث مي‌شود كلاژن و الاستين بيشتري توليد شود و در نتيجه پوست مختصري محكم مي‌شود و ليفت پيدا مي‌كند.

 

ليفت صورت با نخ:

كاشت نخ يكي از جديدترين روش‌ها براي ليفت صورت و بدن است و طرفداران زيادي دارد. اين روش براي ليفت صورت، پيشاني، ابرو، چشم، گونه، خط فك و گردن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. روش درمان به اين صورت است كه بعد از ايجاد سوراخ‌هاي كوچك روي پوست، نخ ليفتينگ با سوزن وارد بافت‌هاي زير پوست مي‌شود و شبيه قلاب به اين بافت‌ها وصل مي‌شود و پوست بالا كشيده مي‌شود. كاشت نخ  بايد در كلينيك زيبايي انجام شود و حدودا ۴۰ دقيقه طول مي‌كشد. دوام و ماندگاري ليفت صورت با نخ به فاكتورهايي مثل ژنتيك و سبك زندگي شما بستگي دارد. اين روش كاملا ايمن است و ميزان كلاژن توليدي در پوست را افزايش مي‌دهد.

 

مزايا:

 

  • هيچ مراقبت ويژه اي نياز ندارد
  • اثرات درمان بلافاصله قابل مشاهده است.
  • اثرات درمان با گذشت زمان از بين نمي‌رود، اما دائم و هميشگي هم نيست.
  • هيچ گونه صدمه يا زخمي روي پوست ايجاد نمي‌شود.
  • نخ‌ها به هيچ وجه قابل مشاهده و لمس نيستند.
  • نخ‌ها كاملا داخل پوست قرار مي‌گيرند.
  • در صورت لزوم، براي ماه‌ها و سال‌ها بعد نيز امكان تكرار در همان جايي از صورت كه قبلا انجام شده نيز وجود دارد.
  • از سن ۲۰ سالگي مي‌توانيد از اين روش استفاده كنيد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۳۰ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين بردن چروك هاي اطراف چشم

از بين بردن چروك هاي اطراف چشم

 تزريق بوتاكس يكي از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين درمان‌هاي زيبايي و جوانسازي در جهان است. اگرچه تزريق بوتاكس براي اهداف زيبايي‌شناسي، بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد اما براي قطع عرق بيش از حد نيز كاربرد دارد.

با تزريق بوتاكس، در سيگنال‌هاي عصبي بعضي از ماهيچه‌هاي خاص صورت، اختلال ايجاد مي‌شود و عضلات استراحت بيشتري پيدا مي‌كنند و در نتيجه خطوط و چين و چروك پوست كمتر و حذف مي‌شود. حتماً تا به حال درمورد تزريق ژل چيزهايي شنيده‌ايد؛ مي‌دانيد چه تفاوتي با تزريق بوتاكس دارد؟

هر دو روش‌هاي درماني و زيبايي از طريق تزريق هستند، اما با اين تفاوت كه تزريق ژل براي زاويه‌سازي فك، حجم‌دهي گونه و لب، رفع خط خنده، ايجاد خط گونه، رفع گودي و درمان چروك‌هاي چشم در اصفهان، مورد استفاده قرار مي‌گيرد، در حالي كه بوتاكس روشي است براي رفع چروك اطراف لب، پيشاني، و چشم. تزريق ژل ، يكي ديگر از خدمات مجموعه مدرن ليزر است كه در در مقالات بعدي با اين شيوه‌ي زيبايي بيشتر آشنا خواهيد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۸:۳۶ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين بردن  چروك هاي  پيشاني 

از بين بردن  چروك هاي  پيشاني 

 چين و چروك ذاتي، بدون در نظر گرفتن عوامل بيروني در طول عمر شما اتفاق مي‌افتد.

 ژنتيكپيري ذاتي است. با گذشت سال‌ها، مولكول‌هاي DNAكه ژن‌هاي ما را تشكيل مي‌دهند، رو به زوال مي‌روند و اين سلول‌ها‌ كمتر و كمتر تكثير مي‌شوند كه منجر به چين‌ و‌ چروك پوست مي‌شود. سرعت اين روند در همه‌ي افراد يكسان نيست. اگر بستگان‌تان از چين‌ و‌ چروك رنج مي‌برند، بهتر است هر چه زودتر اقدامات احتياط آميز براي جلوگيري از بروز چين‌ و‌ چروك را انجام دهيد.

 

راديكال‌هاي آزاد: راديكال‌هاي آزاد، اتم يا مولكول‌هايي (به طور معمول اكسيژن)  با پيوندهاي الكتروني بدون جفت هستند، كه مي‌توانند واكنش‌هاي زنجيره‌اي مضري را در بدن ايجاد كنند. علاوه بر تغيير DNA و افزايش خطر ابتلا به سرطان، باعث ايجاد ارتباط متقابل بين چربي‌ها و پروتئين‌ها در پوست مي‌شوند و به ساختار كلاژن آن آسيب مي‌رسانند و منجر به ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شوند.

 

با قرار گرفتن در معرض نور UV و آلاينده‌هاي محيطي، ميزان راديكال آزاد افزايش مي‌يابد. افزايش مصرف آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي در برابر آسيب‌هاي ناشي از آن از شما محافظت مي‌كنند، اما از آنجا كه راديكال‌هاي آزاد نيز به عنوان بخشي از فرآيندهاي متابوليكي طبيعي در بدن توليد مي‌شوند، نمي‌توان به طور كامل از آسيب‌هاي ناشي از آن‌ها جلوگيري كرد.

 گليكاسيون: يكي ديگر از فرآيندهاي طبيعي كه باعث ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شود، قند گلوكز است كه يك سوخت سلولي اساسي در بدن است. به همان روشي كه شكر هنگام پخت‌و‌پز در گرماي زياد باعث قهوه‌اي شدن گوشت مي‌شود، پروتئين‌هاي موجود در پوست مانند كلاژن، وقتي در معرض سطح بالاي گلوكز قرار مي‌گيرند، تغيير مي‌كنند. اين روند معروف به گليكاسيون است و باعث مي‌‌شود الياف كلاژن پوست سفت و شكننده شوند و چين‌ و‌ چروك ايجاد شود.

عوامل بيروني (خارجي) در ايجاد چروك

خورشيد: تابش اشعه ماوراء بنفش نور خورشيد به طور مستقيم، مهمترين علت چين‌ و‌ چروك است و به ساختار كلاژن و الاستين كه به پوست استحكام و خاصيت ارتجاعي مي‌بخشد، آسيب مي‌رساند. براي رفع آسيب ايجاد شده، آنزيم‌ها ايجاد مي‌شوند، كه اصلا براي ترميم كافي نيستند. اين روند همچنين منجر به ايجاد راديكاله‌اي آزاد مي‌شود كه آسيب را چندين برابر مي‌كند.

 سيگارسيگار كشيدن نه تنها به سلامتي شما آسيب مي‌رساند، بلكه تاثير بدي روي پوست‌تان مي‌گذارد. دود سيگار حاوي صدها ماده مؤثر براي آسيب رساندن به كلاژن و الاستين در پوست است. استعمال سيگار ممكن است سطح ويتامين A كه يك آنتي اكسيدان محافظت در برابر آسيب‌هاي راديكال آزاد است را كاهش دهد. علاوه بر اين، سيگار كشيدن باعث كاهش چشمگير جريان خون در پوست، كاهش مواد مغذي و اكسيژن مورد نياز پوست براي ترميم خود مي‌شود.

 نحوه‌ي خوابيدناگر شما عادت داريد هر شب به حالت مشابهي بخوابيد، سعي كنيد هر شب آن را تغيير دهيد؛ چون پوست شما با افزايش سن، قدرت و خاصيت ارتجاعي‌اش را از دست مي‌دهد، و  فشار شبانه روي بالش مي‌تواند آسيب جدي به پوست وارد و آن را چروك كند.

 آلودگي، خواب ناكافي، استرس، نوشيدن با ني و پوست خشك، عوامل خارجي ديگري هستند كه منجربه ايجاد چروك مي‌شوند.

تا اينجا درمورد رفع چروك و جزئيات مربوط به آن آشنايي پيدا كردي؛ و حالا نوبت درمان هاي مختلف براي رفع چروك  پيشاني در اصفهان مي‌رسد. روش‌هاي درمان چين‌ و‌ چروك چيست؟ آيا اين روش‌ها درمان قطعي هستند؟ آيا اين روش‌ها دردناك هستند؟ چقدر طول مي‌كشد تا بعد از درمان نتيجه حاصل شود؟ براي پيدا كردن جواب اين سوال‌ها و آشنايي با روش‌هاي رفع چروك در اصفهان و ليفت صورت ، با كلينيك زيبايي  مدرن ليزر ، همراه باشيد.  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۴۶ توسط:احسان زماني موضوع:

درمان چروك هاي روي صورت

درمان چروك هاي روي صورت

چين و چروك ذاتي، بدون در نظر گرفتن عوامل بيروني در طول عمر شما اتفاق مي‌افتد.

 ژنتيكپيري ذاتي است. با گذشت سال‌ها، مولكول‌هاي DNAكه ژن‌هاي ما را تشكيل مي‌دهند، رو به زوال مي‌روند و اين سلول‌ها‌ كمتر و كمتر تكثير مي‌شوند كه منجر به چين‌ و‌ چروك پوست مي‌شود. سرعت اين روند در همه‌ي افراد يكسان نيست. اگر بستگان‌تان از چين‌ و‌ چروك رنج مي‌برند، بهتر است هر چه زودتر اقدامات احتياط آميز براي جلوگيري از بروز چين‌ و‌ چروك را انجام دهيد.

 

راديكال‌هاي آزاد: راديكال‌هاي آزاد، اتم يا مولكول‌هايي (به طور معمول اكسيژن)  با پيوندهاي الكتروني بدون جفت هستند، كه مي‌توانند واكنش‌هاي زنجيره‌اي مضري را در بدن ايجاد كنند. علاوه بر تغيير DNA و افزايش خطر ابتلا به سرطان، باعث ايجاد ارتباط متقابل بين چربي‌ها و پروتئين‌ها در پوست مي‌شوند و به ساختار كلاژن آن آسيب مي‌رسانند و منجر به ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شوند.

 

با قرار گرفتن در معرض نور UV و آلاينده‌هاي محيطي، ميزان راديكال آزاد افزايش مي‌يابد. افزايش مصرف آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي در برابر آسيب‌هاي ناشي از آن از شما محافظت مي‌كنند، اما از آنجا كه راديكال‌هاي آزاد نيز به عنوان بخشي از فرآيندهاي متابوليكي طبيعي در بدن توليد مي‌شوند، نمي‌توان به طور كامل از آسيب‌هاي ناشي از آن‌ها جلوگيري كرد.

 گليكاسيون: يكي ديگر از فرآيندهاي طبيعي كه باعث ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شود، قند گلوكز است كه يك سوخت سلولي اساسي در بدن است. به همان روشي كه شكر هنگام پخت‌و‌پز در گرماي زياد باعث قهوه‌اي شدن گوشت مي‌شود، پروتئين‌هاي موجود در پوست مانند كلاژن، وقتي در معرض سطح بالاي گلوكز قرار مي‌گيرند، تغيير مي‌كنند. اين روند معروف به گليكاسيون است و باعث مي‌‌شود الياف كلاژن پوست سفت و شكننده شوند و چين‌ و‌ چروك ايجاد شود.

عوامل بيروني (خارجي) در ايجاد چروك

خورشيد: تابش اشعه ماوراء بنفش نور خورشيد به طور مستقيم، مهمترين علت چين‌ و‌ چروك است و به ساختار كلاژن و الاستين كه به پوست استحكام و خاصيت ارتجاعي مي‌بخشد، آسيب مي‌رساند. براي رفع آسيب ايجاد شده، آنزيم‌ها ايجاد مي‌شوند، كه اصلا براي ترميم كافي نيستند. اين روند همچنين منجر به ايجاد راديكاله‌اي آزاد مي‌شود كه آسيب را چندين برابر مي‌كند.

 سيگارسيگار كشيدن نه تنها به سلامتي شما آسيب مي‌رساند، بلكه تاثير بدي روي پوست‌تان مي‌گذارد. دود سيگار حاوي صدها ماده مؤثر براي آسيب رساندن به كلاژن و الاستين در پوست است. استعمال سيگار ممكن است سطح ويتامين A كه يك آنتي اكسيدان محافظت در برابر آسيب‌هاي راديكال آزاد است را كاهش دهد. علاوه بر اين، سيگار كشيدن باعث كاهش چشمگير جريان خون در پوست، كاهش مواد مغذي و اكسيژن مورد نياز پوست براي ترميم خود مي‌شود.

 نحوه‌ي خوابيدناگر شما عادت داريد هر شب به حالت مشابهي بخوابيد، سعي كنيد هر شب آن را تغيير دهيد؛ چون پوست شما با افزايش سن، قدرت و خاصيت ارتجاعي‌اش را از دست مي‌دهد، و  فشار شبانه روي بالش مي‌تواند آسيب جدي به پوست وارد و آن را چروك كند.

 آلودگي، خواب ناكافي، استرس، نوشيدن با ني و پوست خشك، عوامل خارجي ديگري هستند كه منجربه ايجاد چروك مي‌شوند.

تا اينجا درمورد رفع چروك و جزئيات مربوط به آن آشنايي پيدا كردي؛ و حالا نوبت به درمان چروك در اصفهان مي‌رسد. روش‌هاي درمان چين‌ و‌ چروك چيست؟ آيا اين روش‌ها درمان قطعي هستند؟ آيا اين روش‌ها دردناك هستند؟ چقدر طول مي‌كشد تا بعد از درمان نتيجه حاصل شود؟ براي پيدا كردن جواب اين سوال‌ها و آشنايي با روش‌هاي رفع چروك در اصفهان و ليفت صورت ، با كلينيك زيبايي  مدرن ليزر ، همراه باشيد.  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۰۹ توسط:احسان زماني موضوع:

روش هاي از بين بردن چروك صورت

 روش هاي از بين بردن چروك صورت 

دانستن دلايل چين و چروك، اولين قدم براي پيشگيري از آن‌هاست اما برخي از آن‌ها غيرقابل پيشگيري هستند. قدم بعدي، انتخاب روش صحيح مراقبت و از بين بردن چروك صورت متناسب با نوع آن و وضعيت بدني‌تان است.ما در مدرن ليزر آموزش چگونگي رفع  چروك صورت در اصفهان را به شما مي‌دهيم

  • عوامل ذاتي (طبيعي)
  • عوامل بيروني (خارجي)

 

عوامل ذاتي (طبيعي) در ايجاد چروك

چين و چروك ذاتي، بدون در نظر گرفتن عوامل بيروني در طول عمر شما اتفاق مي‌افتد.

 

ژنتيكپيري ذاتي است. با گذشت سال‌ها، مولكول‌هاي DNA كه ژن‌هاي ما را تشكيل مي‌دهند، رو به زوال مي‌روند و اين سلول‌ها‌ كمتر و كمتر تكثير مي‌شوند كه منجر به چين‌ و‌ چروك پوست مي‌شود. سرعت اين روند در همه‌ي افراد يكسان نيست. اگر بستگان‌تان از چين‌ و‌ چروك رنج مي‌برند، بهتر است هر چه زودتر اقدامات احتياط آميز براي جلوگيري از بروز چين‌ و‌ چروك را انجام دهيد.

 

راديكال‌هاي آزاد: راديكال‌هاي آزاد، اتم يا مولكول‌هايي (به طور معمول اكسيژن)  با پيوندهاي الكتروني بدون جفت هستند، كه مي‌توانند واكنش‌هاي زنجيره‌اي مضري را در بدن ايجاد كنند. علاوه بر تغيير DNA و افزايش خطر ابتلا به سرطان، باعث ايجاد ارتباط متقابل بين چربي‌ها و پروتئين‌ها در پوست مي‌شوند و به ساختار كلاژن آن آسيب مي‌رسانند و منجر به ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شوند.

 

با قرار گرفتن در معرض نور UV و آلاينده‌هاي محيطي، ميزان راديكال آزاد افزايش مي‌يابد. افزايش مصرف آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي در برابر آسيب‌هاي ناشي از آن از شما محافظت مي‌كنند، اما از آنجا كه راديكال‌هاي آزاد نيز به عنوان بخشي از فرآيندهاي متابوليكي طبيعي در بدن توليد مي‌شوند، نمي‌توان به طور كامل از آسيب‌هاي ناشي از آن‌ها جلوگيري كرد.

 

گليكاسيون: يكي ديگر از فرآيندهاي طبيعي كه باعث ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شود، قند گلوكز است كه يك سوخت سلولي اساسي در بدن است. به همان روشي كه شكر هنگام پخت‌و‌پز در گرماي زياد باعث قهوه‌اي شدن گوشت مي‌شود، پروتئين‌هاي موجود در پوست مانند كلاژن، وقتي در معرض سطح بالاي گلوكز قرار مي‌گيرند، تغيير مي‌كنند. اين روند معروف به گليكاسيون است و باعث مي‌‌شود الياف كلاژن پوست سفت و شكننده شوند و چين‌ و‌ چروك ايجاد شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۵۲ توسط:احسان زماني موضوع:

رفع چروك صورت 

رفع چروك صورت 

اپيدرم، لايه بيروني پوست و سرشار از كراتين است، و مانع از نفوذ آب به داخل پوست مي‌شود. در اين لايه از پوست، سلول‌هاي مرده پوست ريخته مي‌شوند. در اين لايه ملانين (رنگدانه مو) يافت مي‌شود. اپيدرم به عنوان محافظي براي لايه‌هاي زيرين پوست عمل مي‌كند و اولين خط دفاعي در سيستم ايمني بدن است در زير اپيدرم، يك لايه ضخيم پوست قرار دارد كه در آن اعصاب، چربي‌ها، رگ‌هاي خوني، الاستين و كلاژن وجود دارد. كلاژن -كه حدود ۸۰٪ از اين لايه‌ي پوست را اشغال مي‌كند، پروتئيني است كه جزء اصلي بافت همبند بدن را تشكيل مي‌دهد. كلاژن باعث استحكام پوست مي‌شود، در حالي كه الاستين، همانطور كه از نام آن پيداست، به پوست خاصيت ارتجاعي مي‌دهد و باعث مي‌شود به جلو و عقب كشيده شود. اين لايه از چربي تشكيل شده است. هيپودرم، مسئوليت گرم نگه‌داشتن ما و اندام‌هاي داخلي ما را بر عهده دارد

دلايل ايجاد چين و چروك به دو دسته تقسيم مي‌شوند:

دانستن دلايل چين و چروك، اولين قدم براي پيشگيري از آن‌هاست اما برخي از آن‌ها غيرقابل پيشگيري هستند. قدم بعدي، انتخاب روش صحيح مراقبت و از بين بردن چروك صورت متناسب با نوع آن و وضعيت بدني‌تان است.ما در مدرن ليزر آموزش چگونگي رفع چروك در اصفهان را به شما مي‌دهيم

  • عوامل ذاتي (طبيعي)
  • عوامل بيروني (خارجي)

 

عوامل ذاتي (طبيعي) در ايجاد چروك

چين و چروك ذاتي، بدون در نظر گرفتن عوامل بيروني در طول عمر شما اتفاق مي‌افتد.

 

ژنتيكپيري ذاتي است. با گذشت سال‌ها، مولكول‌هاي DNA كه ژن‌هاي ما را تشكيل مي‌دهند، رو به زوال مي‌روند و اين سلول‌ها‌ كمتر و كمتر تكثير مي‌شوند كه منجر به چين‌ و‌ چروك پوست مي‌شود. سرعت اين روند در همه‌ي افراد يكسان نيست. اگر بستگان‌تان از چين‌ و‌ چروك رنج مي‌برند، بهتر است هر چه زودتر اقدامات احتياط آميز براي جلوگيري از بروز چين‌ و‌ چروك را انجام دهيد.

 

راديكال‌هاي آزاد: راديكال‌هاي آزاد، اتم يا مولكول‌هايي (به طور معمول اكسيژن)  با پيوندهاي الكتروني بدون جفت هستند، كه مي‌توانند واكنش‌هاي زنجيره‌اي مضري را در بدن ايجاد كنند. علاوه بر تغيير DNA و افزايش خطر ابتلا به سرطان، باعث ايجاد ارتباط متقابل بين چربي‌ها و پروتئين‌ها در پوست مي‌شوند و به ساختار كلاژن آن آسيب مي‌رسانند و منجر به ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شوند.

 

با قرار گرفتن در معرض نور UV و آلاينده‌هاي محيطي، ميزان راديكال آزاد افزايش مي‌يابد. افزايش مصرف آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي در برابر آسيب‌هاي ناشي از آن از شما محافظت مي‌كنند، اما از آنجا كه راديكال‌هاي آزاد نيز به عنوان بخشي از فرآيندهاي متابوليكي طبيعي در بدن توليد مي‌شوند، نمي‌توان به طور كامل از آسيب‌هاي ناشي از آن‌ها جلوگيري كرد.

 

گليكاسيون: يكي ديگر از فرآيندهاي طبيعي كه باعث ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شود، قند گلوكز است كه يك سوخت سلولي اساسي در بدن است. به همان روشي كه شكر هنگام پخت‌و‌پز در گرماي زياد باعث قهوه‌اي شدن گوشت مي‌شود، پروتئين‌هاي موجود در پوست مانند كلاژن، وقتي در معرض سطح بالاي گلوكز قرار مي‌گيرند، تغيير مي‌كنند. اين روند معروف به گليكاسيون است و باعث مي‌‌شود الياف كلاژن پوست سفت و شكننده شوند و چين‌ و‌ چروك ايجاد شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۰۹ توسط:احسان زماني موضوع:

بهترين دستگاه هاي ليزر مو

بهترين دستگاه هاي ليزر مو

اين روزها ليزر مو زائد، بهترين ليزر مو در اصفهان مي باشد. طرفداران زيادي دارد و افراد ترجيح مي‌دهند از اين روش براي رفع موهاي زائد بدن و صورت استفاده كنند. از بين دستگا‌ه‌ها و روش‌هاي مختلف كدام از همه بهتر است؟ آي پي ال (IPL)، ليزر دايود، ليزر ان دي ياگ (ND:YAG)، ليزر الكساندرايت، كندلا و يا سوپرانو آيس پلاتينيوم ؟ اينها فقط چند مورد از انواع ليزرهاي موهاي زائد هستند كه ممكن است بيشتر از بقيه اسم‌شان را شنيده باشيد.ليزر پلاتينيوم در اصفهان ، يكي از اين دستگاه‌هاي ليزر موهاي زائد كه در بسياري از كلينيك‌هاي رفع موهاي زائد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

ليزر ان دي ياگ: بهترين ليزر براي پوست‌هاي تيره

از آنجايي كه ان دي ياگ براي نفوذ در رنگدانه‌هاي مو ضعيف عمل مي‌كند، در نتيجه براي پوست‌هاي تيره مناسب است. چيزي كه ان دي ياگ را براي پوست‌هاي تيره ايمن مي‌كند، اين است كه طول موج بلندي دارد و از رنگدانه‌هاي سطح پوست عبور مي‌كند و جذب رنگدانه‌هاي مو مي‌شود. با اين حال براي موهاي ريز و سفيد اصلا مناسب نيست و ممكن است دردناك باشد. از آنجايي كه قدرت جذب كمي دارد، نمي‌تواند موهاي زائد زيادي را از بين ببرد و به همين دليل نياز است تا جلسات درمان چندين بار ادامه پيدا كند.

 

ليزر دايود: بهترين ليزر براي پوست‌هاي متوسط

دايود، هر دو طول موج كوتاه و بلند را ساطع مي‌كند، بنابراين به خوبي جذب رنگدانه‌هاي مو مي‌شود و به عمق غده‌هاي مو نفوذ مي‌كند. طول موج‌هاي بلندتر خطر آسيب‌هاي پوستي را كاهش مي‌دهند. رفع موهاي زائد با ليزر، به جلسات بيشتري نياز دارد.

ليزر الكساندرايت در اصفهان: بهترين ليزر براي پوست‌هاي روشن

 الكساندرايت، نسبت به برخي از رقباي خود طول موج بيشتري دارد و براي انواع رنگ پوست‌ها كاربرد دارد.  مهمترين مزيت الكساندرايت، افزايش اندازه پرتو ليزر و ميزان تكرار آن است، يعني در زمان كمتر، سطح بيشتري را درمان مي‌كند و موهاي زائد بيشتري را از بين مي‌برد؛ به همين دليل يكي از سريع‌ترين ليزرهاست. با اينكه طول موج زيادي دارد، ولي باز هم به خوبي جذب رنگدانه‌هاي مو مي‌شود و احتمال سوختگي و آسيب ديدن سطح پوست با آن بسيار كم است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۶:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع: