مطلب آزاد مطلب آزاد .

مطلب آزاد

از بين بردن چروك هاي صورت

از بين بردن چروك هاي صورت

 

اپيدرم، لايه بيروني پوست و سرشار از كراتين است، و مانع از نفوذ آب به داخل پوست مي‌شود. در اين لايه از پوست، سلول‌هاي مرده پوست ريخته مي‌شوند. در اين لايه ملانين (رنگدانه مو) يافت مي‌شود. اپيدرم به عنوان محافظي براي لايه‌هاي زيرين پوست عمل مي‌كند و اولين خط دفاعي در سيستم ايمني بدن است در زير اپيدرم، يك لايه ضخيم پوست قرار دارد كه در آن اعصاب، چربي‌ها، رگ‌هاي خوني، الاستين و كلاژن وجود دارد. كلاژن -كه حدود ۸۰٪ از اين لايه‌ي پوست را اشغال مي‌كند، پروتئيني است كه جزء اصلي بافت همبند بدن را تشكيل مي‌دهد. كلاژن باعث استحكام پوست مي‌شود، در حالي كه الاستين، همانطور كه از نام آن پيداست، به پوست خاصيت ارتجاعي مي‌دهد و باعث مي‌شود به جلو و عقب كشيده شود. اين لايه از چربي تشكيل شده است. هيپودرم، مسئوليت گرم نگه‌داشتن ما و اندام‌هاي داخلي ما را بر عهده دارد

دلايل ايجاد چين و چروك به دو دسته تقسيم مي‌شوند:

دانستن دلايل چين و چروك، اولين قدم براي پيشگيري از آن‌هاست اما برخي از آن‌ها غيرقابل پيشگيري هستند. قدم بعدي، انتخاب روش صحيح مراقبت و از بين بردن چروك صورت متناسب با نوع آن و وضعيت بدني‌تان است.ما در مدرن ليزر آموزش چگونگي چروك در اصفهان را به شما مي‌دهيم

  • عوامل ذاتي (طبيعي)
  • عوامل بيروني (خارجي)

 

عوامل ذاتي (طبيعي) در ايجاد چروك

چين و چروك ذاتي، بدون در نظر گرفتن عوامل بيروني در طول عمر شما اتفاق مي‌افتد.

 

ژنتيكپيري ذاتي است. با گذشت سال‌ها، مولكول‌هاي DNA كه ژن‌هاي ما را تشكيل مي‌دهند، رو به زوال مي‌روند و اين سلول‌ها‌ كمتر و كمتر تكثير مي‌شوند كه منجر به چين‌ و‌ چروك پوست مي‌شود. سرعت اين روند در همه‌ي افراد يكسان نيست. اگر بستگان‌تان از چين‌ و‌ چروك رنج مي‌برند، بهتر است هر چه زودتر اقدامات احتياط آميز براي جلوگيري از بروز چين‌ و‌ چروك را انجام دهيد.

 

راديكال‌هاي آزاد: راديكال‌هاي آزاد، اتم يا مولكول‌هايي (به طور معمول اكسيژن)  با پيوندهاي الكتروني بدون جفت هستند، كه مي‌توانند واكنش‌هاي زنجيره‌اي مضري را در بدن ايجاد كنند. علاوه بر تغيير DNA و افزايش خطر ابتلا به سرطان، باعث ايجاد ارتباط متقابل بين چربي‌ها و پروتئين‌ها در پوست مي‌شوند و به ساختار كلاژن آن آسيب مي‌رسانند و منجر به ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شوند.

 

با قرار گرفتن در معرض نور UV و آلاينده‌هاي محيطي، ميزان راديكال آزاد افزايش مي‌يابد. افزايش مصرف آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي در برابر آسيب‌هاي ناشي از آن از شما محافظت مي‌كنند، اما از آنجا كه راديكال‌هاي آزاد نيز به عنوان بخشي از فرآيندهاي متابوليكي طبيعي در بدن توليد مي‌شوند، نمي‌توان به طور كامل از آسيب‌هاي ناشي از آن‌ها جلوگيري كرد.

 

گليكاسيون: يكي ديگر از فرآيندهاي طبيعي كه باعث ايجاد چين‌ و‌ چروك مي‌شود، قند گلوكز است كه يك سوخت سلولي اساسي در بدن است. به همان روشي كه شكر هنگام پخت‌و‌پز در گرماي زياد باعث قهوه‌اي شدن گوشت مي‌شود، پروتئين‌هاي موجود در پوست مانند كلاژن، وقتي در معرض سطح بالاي گلوكز قرار مي‌گيرند، تغيير مي‌كنند. اين روند معروف به گليكاسيون است و باعث مي‌‌شود الياف كلاژن پوست سفت و شكننده شوند و چين‌ و‌ چروك ايجاد شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۵:۱۲ توسط:احسان زماني موضوع:

علل ريختن موي سر

علل ريختن موي سر



ريزش مو مشكلي است كه آقايان و خانمها در سنين مختلف با آن روبرو هستند. روشهاي بسياري براي مقابله با اين مشكل وجود دارد. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستيد كه ميخواهيد ريزش مو خود را درمان كنيد، اين مقاله را دنبال كنيد.

درمان ريزش مو در اصفهان، يكي از خدمات مدرن ليزر است كه هم براي خانمها و هم براي آقايان استفاده ميشود.

وراثت، تغييرات هورموني، استرس، و يا مصرف دارويي خاص، ميتوانند از دلايل ريزش مو باشند. هركسي ريزش مو را تجربه ميكند، اما اين موضوع در آقايان شايعتر است.طاسي، به طور معمول، به ريزش بيش از حد مو از پوست سر گفته ميشود. ريزش ارثي مو با افزايش سن، شايعترين علت طاسي است. برخي افراد ترجيح ميدهند ريزش موهاي خود را بدون درمان رها كنند و براي پوشاندن آن از روشهاي مختلفي مانند كلاهگيس، كلاه و پودر مو، استفاده ميكنند؛ اما بعضي ديگر به دنبال روشهاي موثر و دائمي براي رفع ​ريزش موي در اصفهان هستند.

كم پشت شدن تدريجي مو در بالاي سر، به وجود آمدن نقاط دايرهاي و تكه تكه بدون مو در قسمتهاي مختلف سر، و سست شدن ناگهاني موها، از علائم ريزش موي  ميباشند.

در درمان با پي ار پي ، مقدار كمي خون از بدن فرد گرفته ميشود، سپس با يك روش خاص، خون از پلاسما جدا ميشود و دوباره به بدن تزريق ميشود. پلاسماي بدست آمده در اين مرحله، غني از سلولهايي است كه مربوط به فاكتور رشد و سلولهاي بنيادي ميشوند. از آنجا كه خون مورد استفاده در فرآيندPRP ، خون خود شخص است، هيچ واكنشي در سيستم ايمني رخ نميدهد و حساسيت ايجاد نميكند.

اين روش درماني با تقويت مو، از ريزش آن جلوگيري ميكند؛ پوست سر را نرم ميكند؛ و زخم و مشكلاتي كه ممكن است در طول فرآيند يا بعد از آن رخ دهد را به حداقل ميرساند.

در اين فرآيند، به ناحيه اي كه در آن ريزش مو تشخيص داده شده است، فيبروبلاست كه براي تغذيه و تقويت ريشههاي مو است، تزريق ميشود. روش پي آر پي، به ويژه در از بين بردن ريزش مو ژنتيكي و ارثي مؤثر است. با پي آر پي، موهاي ناسالم و ريشههاي ضعيف مو، دوباره تقويت ميشوند، مو زنده و پرپشت ميشود و ريزش آن متوقف ميگردد. 

مزوتراپي  براي مو، روشي براي بهبود و درمان ريزش مو است. مزوتراپي، يك روش غيرتهاجمي (بدون درد، خونريزي و سوختگي) و بدون نياز به جراحيست، كه در آن ويتامينها، آنزيمها و هورمونها به لايهي مياني پوست (درم) سر تزريق ميشوند؛ در واقع تغذيه و رطوبت لازم را به مو ميرساند و سوخت و ساز سلولي در پوست را افزايش ميدهد؛ اين فرايند، گردش خون در پوست سر را تسريع ميكند و مانع ريزش مو ميشود و به پرپشت شدن نواحي كمپشت كمك ميكند، اما براي قسمتهايي كه كاملاً خالي از مو هستند و فوليكول مو در آن نواحي از بين رفته است، موثر نيست.

يكي ديگر از مشكلات پوست سر كه با مزوتراپي قابل درمان است، شوره سر است. با اين حال، اين گزينه درماني فقط بايد در مواردي كه شوره سر بسيار شديد است، مورد استفاده قرار بگيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۷:۴۰ توسط:احسان زماني موضوع:

از بين  بردن تاسي سر

از بين تاسي سر



ما در اين مقاله قصد داريم تا به سوالات شما در مورد ​كاشت مو در اصفهان پاسخ دهيم . امروزه ريزش مو مشكل فراگير بوده كه ممكن است هر كسي را در گيرخود كند . از همان لحظه اي كه به دنبال در مان هستيد متوجه ميشويد انتخاب يك شيوهي درماني براي خودش ماجراها دارد . انواع روشهاي خانگي ، قرصها ، محلولها و شامپوها را ميبينيد كه به شما قول ميدهند ريزش موهايتان را متوقف كنند اما در بيشتر موارد در اين روش ها اين اتفاق محقق نمي شود و افراد به دنبال مجموعه خوب و يا دكتر خوب براي كاشت مو مي گردند . مجموعه مدرن ليزر با هدف انقلاب و پيشرفت در پزشكي زيبايي در شهر اصفهان تاسيس شد. علت نام گذاري مجموعه با عنوان مدرن ليزر استفاده از بروزترين و پيشرفته ترين دستگاه هاي حال حاضر دنيا در زمينه پوست، مو و لاغري مي باشد. نامي كه انعكاس دهنده گستردگي و بروز بودن خدمات اين كلينيك زيبايي است. نمونه اي از اين دستگاه شامل:

  • دستگاه كندلا ( مدل General Max Pro)؛ است تاييد شده از طرف متخصصان پوست آمريكا به عنوان بهترين ليزر رفع موهاي زايد .
  • فوتونا ( مدل SP Dynamic) ؛ برنده جايزه بهترين ليزر پوست آمريكا
  • ويرا و مگاسون: بهترني و بروزترين دستگاه از بين برنده چاقي هاي موضعي مقاوم سفت و نرم.

در چند دهه ي پيش كمتر كسي مي دانست كه كاشت مو يا پيوند موي طبيعي چيست اما امروز به لطف تكنولوژي بيشتر افراد با انواع كاشت مو آشنا هستند . به برداشت و انتقال فوليكول مو از قسمت هاي قابل برداشت بانك مو يا قسمت هايي از بدن مثل ريش ، سينه و كاشت آن در قسمت هايي كه دچار ريزش شده اند را پيوند موي طبيعي يا همان كاشت مو مي گويند .

منظور از مناسب ترين روش كاشت مو  چيست؟

از نظر بيشتر مجموعه ها مناسب ترين روش كاشت مو روشي است كه بهترين نتايج رابراي شما رقم بزند و كمترين ميزان استرس رابه شماوارد كند . نا گفته نماند كه رابطه دست آورد و هزينه در بيشتر انتخاب هاي شخص در طول زندگي صادق است . به پركردن نواحي بدون موي سر به شكلي كه زيبايي فرد را بازيابي كند دست آورد مي گويند . در بخش هزينه عوامل زيادي وجود دارند ازجمله : استرسها ، صدمات روشهاي كاشت مو ، هزينههاي مالي و زماني . رشد چشم گير روش هاي كاشت مو در سال هاي اخير به خاطر نتايج بسيار خوب و عوارض جانبي كم اين روش ها بوده است . دليل اين همه اهميت براي كاشت مو اين است كه اين كار با توجه به شرايط شما تعيين مي شود . هدف مجموعه كلينيك مدرن ليزر رسيدن به بهترين نتيجه با كم ترين ميزان آسيب است .

مواردي كه در كاشت مو مي توان موثر باشد عبارت است از :

ميزان طاسي شما ، چگونگي وضعيت بانكي مو ، وضعيت خوب شدن زخمها ، رنج بردن از بيماري خاص ، ميزان تراكم مورد نظر ، زمان مورد نظر براي كاشت مو ، استفاده از كدام روش براي كاشت مو . خوش بختانه با پيشرفت تكنولوژي روش هاي متعددي براي كاشت مو به وجود آمده است كه بيشتر متقاضيان مي توانند ازاين روش ها براي تراكم بيشتر مو استفاده كنند . بهتر است بدانيد . تفاوت اصلي روشهاي مختلف كاشت مو در شيوه و تكنيك برداشت گرافتها است. مثلاً در روش FUT برداشت به شكل نواري انجام ميشود و در روش FIT فوليكولها را به شكل واحدي استخراج ميكنيم . در نظر داشته باشيد كه در كاشت مو هرچه برداشت گرافتها بهتر انجام شود ، نتيجهي كاشت موبهتر ميشود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۰:۳۵ توسط:احسان زماني موضوع:

تاثير كراتين بر موها

 تاثير كراتين بر موها

 

قبل از آشنايي با كراتين مو در اصفهان ابتدا بهتر است بدانيم كراتين چيست؟كراتين پروتئين اصلي موجود در پوست، مو و ناخن است كه باعث حفاظت و عدم شكنندگي آن ها مي شود. اين ماده مسئول فعاليت هاي حياتي سلول از قبيل توليد پروتئين است و به همين دليل باعث شادابي و درخشندگي مو مي شود.

پس وقتي ميزان اين ماده براثر قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقيم، مواد شيميايي يا تغيير سبك زندگي، در سلول هاي پوست و مو كم مي شود، موها شادابي خود را از دست داده و به اصطلاح وز و زبر خواهند شد.

اگر براي لخت و براق شدن موهايتان روش كراتين مو  را انتخاب كرديد بهتر است همه چيز را درباره كراتين مو بدانيد. امروزه با وجود مواد و دستگاه هايي كه در سالن هاي آرايش و زيبايي وجود دارد صاف شدن موها ديگر آرزوي محال نيست.

روش هاي كراتينه كردن مو

كراتينه مو در اصفهان مانند ساير روش‌هاي درماني براي مو، انواع مختلفي دارد. پيشنهاد مي‌كنم قبل از انجام آن، ابتدا درباره انواع روش‌هاي كراتينه كردن مو بخوانيد تا بهترين روش را براي موهاي خود انتخاب كنيد.

كراتينه برزيلي

كراتينه برزيلي، وز مو را از بين مي‌برد و موها را صاف مي‌كند در حالي كه حجم موها را نيز حفظ مي‌كند. كراتينه موي برزيلي براي كساني مناسب است كه موهاي خيلي فر دارند كه به رطوبت نيز بسيار حساس است. روش كراتينه برزيلي به اين صورت است كه مواد كراتينه مو را روي مو مي‌گذارند، سپس با يك برس گرد فلزي و سشوار موها را خشك مي‌كنند. سپس توسط اتوي موي حرفه اي، موها را صاف مي‌كنند. با توجه به حجم موها اين پروسه حدود يك ساعت الي يك ساعت و نيم به طول مي‌انجامد.

ماندگاري كراتينه برزيلي، بين۳ تا ۶ ماه مي‌باشد. در اين روش موها با روغن‌هاي ضروري و مفيد به خوبي تغذيه مي‌شود در حالي كه يك لايه از پروتئين روي موها را پوشانده و باعث صافي و نرمي آن مي‌شود. شما مي‌توانيد در همان روز موهايتان را بشوييد و حالت دهيد. اكثراً درمان هاي كراتينه موي برزيلي حاوي فرمالدهيد نيستند.

كراتينه احيايي

كراتينه احيايي، وز موها را از بين مي‌برد درحالي كه حالت و فر موها را حفظ مي‌كند. براي كساني مناسب است كه فر موهايشان را دوست دارند ولي بدون استفاده از كلي محصول فر كننده، موهايشان را نمي توانند طوري كه دوست دارند حالت بدهند. كراتينه احيايي براي كساني كه موي مجعد دارند بسيار مناسب است و فرمالدهيد آزاد نمي‌كند. در اين روش آرايشگر، موي شما را از ريشه تا نوك، با مواد كراتينه مو مي‌پوشاند. سپس توسط سشوار و يك اتوي موي سراميكي موها را صاف مي‌كنند. بعد از اين پروسه موهاي شما تا حدود دو ماه قابل كنترل است.

كراتينه مو مردانه

كراتينه مو فقط مختص خانم ها نيست و در بسياري از سالن‌ها و آرايشگاه‌هاي مردانه نيز اين روش روي موهاي آقايان، به خصوص آقاياني كه موهاي بلند يا مجعد دارند نيز انجام مي‌شود. كراتينه مو مردانه در واقع جايگزين روش‌هاي سنتي نظير گلت كردن موها كه در آرايشگاه‌هاي مردانه رايج بود شده‌است. در اين روش علاوه بر نرم شدن موها، خشكي موها بر طرف گشته و مردان نيز مي‌توانند از لذت داشتن موهاي صاف و بدون موج بهره‌مند شوند.

روش هاي متفاوتي براي كراتين درماني موها وجود دارد و آرايشگري كه در اين زمينه مهارت دارد با توجه به نياز و نوع موهاي شما، بهترين مواد با فرمول مناسب را برايتان در نظر مي‌گيرد. بعضي از انواع كراتينه مو ماندگاري بالاي چند ماه يعني از 3 الي 6 ماه دارند؛ در حالي كه برخي فقط براي از بين بردن وز مو به كار مي‌روند و ماندگاري كمتري و حداكثر دو ماه دارند. در هر صورت به اين نكته توجه داشته باشيد كه در روش كراتينه كردن موها، منافد موها با كراتين پر مي شود و پس از چندين ماه شستشو، اين پروتئين‌هاي تزريق شده از بافت موها شسته مي‌شوند.

 

نكته :

ممنوعيت براي بانوان :  زنان باردار توصيه مي‌شود كه موهاي خود را كراتينه نكنند. اين كار ممكن است براي سلامتي آن ها و براي سلامتي فرزندان‌شان، خطرآفرين باشد. درمان با كراتين موجب آزاد شدن فرمالدهيد مي‌شود؛ ماده‌اي شيميايي كه حتي آرايشگران نيز در معرض خطر آن قرار مي‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۲:۲۹ توسط:احسان زماني موضوع:

كناف چيست و چه كاربردهايي دارد؟

كناف چيست و چه كاربردهايي دارد؟


ساختار كلي اين سيستم ها به شكل صفحات روكش دار گچي، سيماني و يا مقاطع فولادي گالوانيزه مي باشد. از اين صفحات جهت پوشش و پروفيل هاي فولادي به عنوان زير سازي استفاده مي شود. معمولاً اجراي كناف در شيراز    با توجه به شرايط و نوع نياز مورد نظر در ضخامت هاي متفاوتي عرضه مي‌شود.

 

مزاياي اجراي كناف

كناف ها به علت سهولت در ساخت و ساز و دقت اجرايي بالا، نسبت به روش هاي سنتي بسيار محبوب‌تر مي‌باشد؛ چراكه در زمان و هزينه هاي ساخت و ساز صرفه جويي قابل ملاحظه اي را به دنبال دارد. به همين دليل، اجراي كناف در شيراز يكي از بهترين و كم هزينه ترين مصالح ساختماني به شمار مي رود.

كناف نه تنها باعث كاهش بار مرده ساختمان مي شود، بلكه موجب كاهش نيروي ناشي از زلزله مي‌گردد و اين امر موجب مي‌شود كه هزينه‌هاي مربوط به سازه و پي كاهش يابد.

ساختار كناف به گونه اي مي باشد كه داراي عايق حرارتي و صوتي مناسب بوده و در برابر رطوبت مقاوم مي باشد.

كناف با توجه به ساختار مقاومي كه در برابر آتش سوزي دارد، مي‌تواند سازه و يا فضاهاي مورد نظر ساختمان را در مقابل آتش مستقيم يك تا دو ساعت مقاوم نمايد.

از ديگر مزاياي اجراي كناف در شيراز مي توان به مواردي همچون؛ ايجاد تغييرات با توجه به نيازها يا كاربري بنا، سهولت در انجام تعميرات، دسترسي سريع به تاسيسات، حمل و نقل آسان و ارزان اشاره نمود.

 

صوت در سيستم اجراي كناف در شيراز

معمولا ميزان صدايي كه در اثر كوبش در سقف هاي ساختمان ايجاد مزاحمت مي‌كند در سقف هاي مختلف متفاوت مي باشد.

به طور مثال؛ اگر سقف ما تيرچه بلوك باشد ميزان صداي ايجاد شده در اثر ضربه بالا مي باشد، به همين دليل براي پايين آوردن اين مقدار بايد بر روي سقف عمل كف سازي اجرا شود. سپس پوكه معدني ريخته و بعد از آن خاك ريزي  و سيمان كاري شود. در نهايت مي توانيم از يك لايه اليافي مانند موكت استفاده كنيم تا صداي كوبه اي كه به طبقه پايين مي‌رسد كاهش يابد.

اگر از سقف كاذب كناف به صورت يكپارچه و يا مشبك استفاده كنيم؛ ديگر نيازي به هيچ مصالح مصرفي جهت كاهش صداي كوبه اي نداريم.

 

رطوبت در سيستم اجراي كناف در شيراز

معمولا كناف ها صفحات روكش داري هستند كه كه گچ تشكيل دهنده‌ي آن با مواد مقاوم در برابر رطوبت تركيب شده و كاغذ روكش آن با مواد مقاوم رطوبت پوشش داده مي‌شود. از همين رو كناف ها مقاومت بالايي در برابر رطوبت دارند و گزينه مناسبي جهت استفاده در حمام، آشپزخانه و دستشويي به شمار مي‌روند.

علاوه بر آن از اين پنل هاي گچي مي توان به عنوان ديوارهاي جداكننده و پارتيشن كناف، ديوارهاي پوششي كناف، انواع سقف كاذب يكپارچه، سقف مشبك كناف، پوشش ستون و تيرهاي فلزي و بتني استفاده نمود.

يكي از ويژگي‌هاي بسيار محبوب اين نوع پنل هاي گچي؛ قابليت رنگ كردن ضد رطوبت اين نوع كناف ها مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۳۵ توسط:احسان زماني موضوع:

كناف مناسب چه خانه هايي است؟

كناف مناسب چه خانه هايي است؟



انواع اجراي كناف در بوشهر

انواع سقف هاي كاذب تحت عنوان ديوار پوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين حالت ديوار و سقف كناف در يك مجموعه نماي زيبايي در معماري داخلي ساختمان ايجاد مي كند. شركت هاي دكوراسيون داخلي از كناف با شيوه هاي متعددي از جمله طراحي ديوار پوششي به وسيله ي كناف، ديوار جدا كننده، سقف كاذب، سقف كاذب شبكه اي، سقف كاذب يكپارچه و … را در بر مي گيرد. همه ي نيروهاي متخصص در حوزه ي اجراي كناف با به كارگيري اصول و قواعد استاندارد عمل مي كنند. براي بهره مند شدن از خدمات دكوراسيون داخلي مي بايست با كارشناسان اين حوزه مشورت كنيد.

 

اجراي كناف در بوشهر به عنوان ديوار جدا كننده

ديوار جدا كننده با نام ديگري تحت عنوان داراي وال نيز معروف است. اين نوع ديوارها در فضاي داخلي براي ديوارهايي كه فشار بار زيادي بر روي آن ها نيست و جهت تقسيم بندي فضاي داخل تعبيه شده است به كار مي رود. اين متريال قاب هايي از جنس فولاد سبك را در بر مي گيرد. همچنين صفحه هايي كه با روكش گچي ساخته شده اند در يك لايه يا بيشتر با يك پيچ روي قاب ها قرار مي گيرد. فضاهاي خالي كه در ديوار وجود دارد اين امكان را فراهم مي سازد كه بتوان از عايق هاي حرارتي يا صوتي بهره برد و يا بتوان به راحتي به سيستم هاي مكانيكي و الكتريكي دسترسي داشت. در واقع مطالب ذكر شده درباره ي اجراي كناف در بوشهر از ويژگي هاي حائز اهميت اين سازه به شمار مي رود.

 

اجراي كناف در بوشهر جهت نصب سقف كاذب

طي فرآيند اجراي كناف در بوشهر يكي از كامل كننده هاي سقف اصلي ساختمان سقف كاذب محسوب مي شود. و يكي از شيوه هاي پوشاندن سقف اصلي در فضاي داخلي ساختمان به شمار مي‌ رود. در اين روش سازه هاي فلزي كه بستري براي مستقر شدن سقف كاذب را فراهم مي كند در سقف اصلي قرار مي گيرد و صفحاتي با روكش گچي در بستر ذكر شده تعبيه مي شود. نحوه ي تعبيه كردن سازه ي فلزي بر سقف داخلي ساختمان و شكل هاي مختلف سازه ب در نظر گرفتن فضا تعيين مي شود. اگر سقف كاذب از متريال هاي استانداردي برخوردار باشد، آپشن هاي بسياري را به صاحب بنا و طراح ارائه مي دهد. سقف هاي كاذب در دو نوع سقف كاذب شبكه اي و سقف كاذب يكپارچه توليد مي‌ شوند كه هر كدام شاخصه هاي منحصر به فردي را شامل مي شوند و بر اساس نياز با توجه به صلاح ديد طراح به كار مي روند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۸:۲۳ توسط:احسان زماني موضوع:

طريقه نصب كناف ها در منزل

طريقه نصب كناف ها در منزل


شركت ما با كادري مجرب و متخصص اجراي كناف در شهركرد را چندين دهه است كه بر عهده دارد.اما ابتدا به تاريخچه اجراي كناف شهركرد مي پردازيم.

كناف فناوري نسبتاً جديدي است كه براي اولين بار توسط شركت آلماني تاسيس شد .واقعيت اصلي كناف اين است كه اين فناوري شيوه هاي نوين در اجراي سقف كاذب و ديوارهاي داخلي است .

انجام تمامي اين كارها در اين روش به زمان و كمي تلاش نياز دارد و نتايج آن خيلي بيشتر از حد تصور و انتظارات ما است .اجراي كناف در شهركرد تمام انتظارات شما را درباره زيبايي ساختمان برآورده مي كند .

جالب است بدانيد كه يك شركت آلماني است كه انواع مصالح ساختمان را توليد و به فروش مي‌رساند.

محصولات اين كمپاني به دليل كيفيت خوب سازگاري با محيط زيست و دوام بالا بسيار مشهور هستند.

با ورود محصولات اين شركت به ايران اجراي كناف در شهركرد جايگاه ويژه اي براي خود پيدا كرده است.

به عبارت ساده اگر بخواهيم تعريفي از كناف داشته باشيم كناف صفحات گچي با روكش كاغذي هستند كه طي فرآيندهاي خاصي در محل اجرا مي شوند.

اين صفحات به صورت خشك و با طرح هاي مختلف در ديوارها و سقف هاي كاذب استفاده مي‌شود.

آلفونس و كارل كناف برادراني بودند كه به دليل علاقه به مواد طبيعي مانند گچ مدرك مهندسي معدن داشتند. آنها با مطالعه خواص اين  ماده تصميم گرفتند تا از آن براي سرعت بخشيدن به كاهش هزينه هاي ساخت و ساز استفاده كنند.

همانطور كه گفتيم اجراي كناف از آلمان شروع شدو با توسعه و تنوع بخشيدن به اين توليدات در سطح بين‌المللي در اين زمينه  فعاليت دارد.

سيستم ها و مصالحي كه بر مبناي گچ توليد مي‌شود:

  • عايق هاي صوتي حرارتي
  • مصالح و مواد ساختماني بر پايه گچ و سيمان
  • استخراج سنگ آهك و توليد مصالح مرتبط اين ماده ساختماني

شركت ما با تيمي كارآزموده و كارشناسان متخصص  اجراي كناف در شهركرد را بر عهده دارد اين كادر خبره و كارآزموده اجراي كناف در شهركرد را با بهترين كيفيت و نازلترين قيمت به شما مشتريان عزيز ارائه مي دهد .

 

مجموعه ما با چند دهه سابقه و تجربه در زمينه نصب فروش و اجراي كناف در شهركرد در خدمت همشهريان عزيز مي باشد .كناف كاران در مجموعه ما علاوه بر طراحي كناف  سقف منزل  شما مطابق با سليقه و نظر خودتان  خدمات ارائه ميدهند.

 

اين گروه آماده ارائه خدمات به شما مشتريان عزيز در دكوراسيون داخلي منزل ،دفتر كار ،شركت و…. با استفاده از طرح ها و مدل هاي مختلف مي باشند.

 

فقط كافيست با مجموعه ما براي اجراي كناف در شهركرد تماس گرفته و طرح و مدل خود را براي دكوراسيون داخلي منزل و آشپزخانه ،اتاق خواب، كناف سقف يا كناف ديوار سفارش دهيد.

 

مشاوران ما بعد از بازديد از مكان، شما را راهنمايي كرده و خدمات انواع كناف را به شما ارائه مي‌دهند،

 

اجراي كناف در شهركرد را به ما بسپاريد و براي اطلاع از طراحي نمونه كارو قيمت كناف و اجراي كناف شهركرد  با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد .

 

كناف ديوار يكي از دهها خدمات كناف كاران ما در شهركرد مي‌باشد .گروه ما علاوه بر طراحي ديوار يا همان ديوار كاذب مطابق با سليقه و نظر شما در كمترين زمان و با بيشترين كيفيت و نازلترين قيمت به اجراي آن در منزل شما مي پردازد اجراي كناف منزل خود را به ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۷:۰۶ توسط:احسان زماني موضوع:

نصب اصولي كناف به چه صورتي است؟

نصب اصولي كناف به چه صورتي است؟

 

اجراي كناف را به عنوان يكي از موارد مهم در دكوراسيون داخلي مي دانند كه داراي طرح هاي متنوع بوده و قابليت اجرا براي ديوار و سقف را دارا مي باشد. در واقع كناف نوعي صفحه روكش دار از جنس گچ مي باشد كه امروزه به عنوان يكي از عناصر مهم و زيبا در طراحي داخلي ساختمان ها محسوب مي گردد. كناف نسبت به انواع متريال هاي قديمي تر با سرعت بيشتري قابل اجرا مي باشد و با طراحي متنوع مي توان آن را در قسمت هاي مختلف مانند سقف به كار برد. كناف داراي انواع مختلفي از طرح ها و رنگ ها است كه با ضخامت متفاوتي توليد مي شود و با توجه به شرايط محيطي كه قرار است در آن كار اجراي كناف صورت بگيرد انواع مناسبي طراحي شده اند تا در مكان هايي با رطوبت و حرارت زياد يا كم نيز كاربردي باشد. وجود طرح هاي خاص براي كناف سبب مي شود كه اين عنصر دكوراتيو داراي محبوبيت زيادي باشد. هزينه هايي كه اجراي كناف دارد در مقايسه با موادي مانند گچ به مراتب پايين تر است و از آنجايي كه ارتفاع كمتري نبست به اجراي گچ روي سقف دارد داراي وزني سبك تر مي باشد. به همين دليل اجراي كناف جايگزين بسيار خوبي به جاي گچ در ساختمان هاي مدرن شده است.

مصالح مورد نياز براي اجراي كناف

مصالح مختلفي براي اجراي كناف لازم است كه عبارتند از صفحات روكش دار از نوع گچي و سيماني و گاردكس، آكوستيك و تصفيه هوا. در ضمن موادي مانند تايل هاي گچي و معدني همين طور پشم و چوب نيز استفاده مي شود. انواع ابزارها و نوارهاي درزگير همين طور مقاطع فولادي سبك براي اجراي كناف لازم است. سازه هاي سپري و ادوات اتصالات همين طور چسب هاي جدا كننده و محافظ از ديگر مصالح مورد نياز براي اجراي كناف هستند. ماستيك و بتونه درزگير نيز استفاده مي شود تا با كاربرد مناسب همه مصالح ذكر شده مقاومت مناسبي در برابر عوامل مختلف مانند رطوبت و آتش همين طور كپك ايجاد گردد. به همين ترتيب كناف عايق شده و اگر از ابزارها و مصالح به درستي استفاده شود ترك ها ايجاد نمي شوند. اجراي كناف در اصفهان تحت نظر متخصصين اين امر به صورت مناسب صورت مي گيرد و همه مراحل از صفر تا صد به صورت دقيق اجرا خواهد شد تا نتيجه اي مطلوب حاصل گردد.

 اگر قسمتي از ديواري كه كناف روي آن نصب شده است دچار آسيب شود در نتيجه مي توان اين قسمت را به سادگي تعويض كرد و يا تعميرات لازم را انجام داد. وجود اين ويژگي هاي متمايز كننده سبب مي شود كه عمر مفيد ساختمان نيز افزايش پيدا كند. يكي از نكات مهم در مورد اجراي كناف اين است كه بايد همه مراحل اجراي آن تحت نظر يك متخصص ماهر در اين زمينه انجام شود. هنگام نصب كناف بايد دقت كرد تا فشاري كه به ورقه هاي كناف وارد مي شود بيش از اندازه نباشد تا اين مصالح به درستي اجرا شوند و دوام مناسب خود را داشته باشند. قبل از اين كه كناف اجرا شود بايد اندازه گيري هاي دقيق صورت بگيرد تا طرح و نقشه نهايي به درستي اجرا شود. كناف داراي ايمني بالايي مي باشد و در قسمت هاي مختلف مانند سقف كاذب و يا قسمت هاي ديگر از ساحتمان به راحتي اجرا مي شود. كناف به عنوان يك عايق صوتي و حرارتي نيز شناخته مي شود و با نيروي كار كمتر و كاهش نخاله هاي ساختماني اجرا مي شود. رنگ پذيري كناف يكي از ويژگي هاي مثبت اين مصالح قلمداد مي شود و از اين رو دست طراحان براي استفاده از آن در هر ساختماني با هر دكوراسيوني باز مي باشد. البته بايد توجه كرد علاوه بر مزاياي زيادي كه كناف دارد مقاومت بالايي در برابر ضربه ندارد به ويژه هنگامي كه نصب تجهيزات صورت مي گيرد بايد دقت كرد كه ضربه به آن وارد نشود. اگر مواد اوليه براي كناف داراي كيفيت مناسب نباشند در اين صورت مشكلاتي را به دنبال خواهند داشت.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۱۹ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ

 ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ 

مراكز تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ (SAMSUNG) در طول سالها تجربه در خدمات سرويس هاي تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ، به اين مورد رسيده اند كه بايد به همه وسايلي كه با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط هستند توجه ويژه اي داشت.

مارك ها و برندهاي معتبر به دنبال توليد محصولات خود با بهترين كيفيت هستند و با توجه به آمار فروش و توليد ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ، به راحتي مي توان درك كرد كه اين دستگاه مورد استقبال مردم و همه كساني كه از اين محصولات استفاده مي كنند، بوده است.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ خود را به متخصصان متخصص و مجرب صفاهان سرويس بسپاريد.

نمايندگي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ 

مركز تعمير اين دستگاه سالانه دوره هاي آموزشي را براي تعميركاران ماشين ظرفشويي سامسونگ برگزار مي كند و آنها را با روش هاي تعمير لوازم خانگي خود آشنا كرده و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ را آموزش مي دهد.

هنگامي كه ماشين ظرفشويي شما مشكلي دارد و به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ نياز داريد، مي توانيد با خيال راحت با تعميرگاه مجاز ماشين ظرفشويي خود تماس بگيريد.

آنها متخصص ترين و باصلاحيت ترين تعميركار را براي شما ارسال مي كنند. براي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان با صفاهان سرويس تماس بگيريد تا در اسرع وقت و با هزينه مناسب آن را مانند روز اول تحويل شما دهيم.

علاوه بر اين، متخصصان ما نكته هاي خوبي را در براي نگهداري و استفاده درست از ماشين ظرفشويي سامسونگ به شما ارائه مي دهند تا بتوانيد از دستگاه خود بهتر استفاده كنيد.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ به دليل استفاده در خانه و همچنين هتل ها داراي اهميت است. به همين دليل، اين شركت خدماتي را براي رفع مشكلات و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان به خريداران اين محصول، ارائه مي دهد.

به طور مثال، اگر ماشين ظرفشويي سامسونگ به درستي كار نكند، سر و صداي زيادي ايجاد مي كند. مهمترين قسمت تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ تشخيص بخشي است كه بايد در داخل دستگاه تعمير شود. چه كسي بهتر از يك متخصص خبره در تعمير ظرف شويي سامسونگ مي تواند اين كار را انجام دهد.

اگر شناسايي مشكل را به درستي انجام دهيد، حل آن دشوار نيست. بنابراين، وقتي احساس كرديد كه ظرف شويي سامسونگ شما به مشكل بر خورده است، بايد فوراً از تعميركار ماشين ظرفشويي سامسونگ خود بخواهيد تا آن را در اسرع وقت با مراجعه به مكان، آن را تعمير كند.

دلايل عمده خرابي و نياز به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

 چرا ماشين ظرفشويي ظرف ها را به خوبي خشك نمي كند؟

  • خرابي تهويه: وظيفه تهويه، حذف هواي گرم و بخار آب از ماشين ظرفشويي پس از شستن است. هنگامي كه تهويه به درستي كار نكند، بخار ايجاد شده در دستگاه باقي مي ماند و از خشك شدن ظروف جلوگيري مي كنند.
  • آسيب به بازوهاي اسپري: با باز و بررسي كردن بازوهاي اسپري مي توانيد اين مشكل را برطرف كرده و در صورت نياز اين بازوها را تعويض كنيد.
  • خرابي فن تهويه: از فن تهويه گاهي اوقات براي خشك كردن ظروف استفاده مي شود. گاهي اوقات اين فن ها مي توانند سوخته، مسدود يا به طور كامل آسيب ببينند. در نتيجه براي سرويس و يا تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ، بايد همراه با ساير بررسي هاي فني، بررسي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۲:۳۷ توسط:احسان زماني موضوع:

ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ

 ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ 

مراكز تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ (SAMSUNG) در طول سالها تجربه در خدمات سرويس هاي تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ، به اين مورد رسيده اند كه بايد به همه وسايلي كه با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط هستند توجه ويژه اي داشت.

مارك ها و برندهاي معتبر به دنبال توليد محصولات خود با بهترين كيفيت هستند و با توجه به آمار فروش و توليد ماشين هاي ظرفشويي سامسونگ، به راحتي مي توان درك كرد كه اين دستگاه مورد استقبال مردم و همه كساني كه از اين محصولات استفاده مي كنند، بوده است.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ خود را به متخصصان متخصص و مجرب صفاهان سرويس بسپاريد.

نمايندگي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ 

مركز تعمير اين دستگاه سالانه دوره هاي آموزشي را براي تعميركاران ماشين ظرفشويي سامسونگ برگزار مي كند و آنها را با روش هاي تعمير لوازم خانگي خود آشنا كرده و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ را آموزش مي دهد.

هنگامي كه ماشين ظرفشويي شما مشكلي دارد و به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ نياز داريد، مي توانيد با خيال راحت با تعميرگاه مجاز ماشين ظرفشويي خود تماس بگيريد.

آنها متخصص ترين و باصلاحيت ترين تعميركار را براي شما ارسال مي كنند. براي تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان با صفاهان سرويس تماس بگيريد تا در اسرع وقت و با هزينه مناسب آن را مانند روز اول تحويل شما دهيم.

علاوه بر اين، متخصصان ما نكته هاي خوبي را در براي نگهداري و استفاده درست از ماشين ظرفشويي سامسونگ به شما ارائه مي دهند تا بتوانيد از دستگاه خود بهتر استفاده كنيد.

تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

تعمير ماشين ظرف شويي سامسونگ به دليل استفاده در خانه و همچنين هتل ها داراي اهميت است. به همين دليل، اين شركت خدماتي را براي رفع مشكلات و تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ در اصفهان به خريداران اين محصول، ارائه مي دهد.

به طور مثال، اگر ماشين ظرفشويي سامسونگ به درستي كار نكند، سر و صداي زيادي ايجاد مي كند. مهمترين قسمت تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ تشخيص بخشي است كه بايد در داخل دستگاه تعمير شود. چه كسي بهتر از يك متخصص خبره در تعمير ظرف شويي سامسونگ مي تواند اين كار را انجام دهد.

اگر شناسايي مشكل را به درستي انجام دهيد، حل آن دشوار نيست. بنابراين، وقتي احساس كرديد كه ظرف شويي سامسونگ شما به مشكل بر خورده است، بايد فوراً از تعميركار ماشين ظرفشويي سامسونگ خود بخواهيد تا آن را در اسرع وقت با مراجعه به مكان، آن را تعمير كند.

دلايل عمده خرابي و نياز به تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ

 چرا ماشين ظرفشويي ظرف ها را به خوبي خشك نمي كند؟

  • خرابي تهويه: وظيفه تهويه، حذف هواي گرم و بخار آب از ماشين ظرفشويي پس از شستن است. هنگامي كه تهويه به درستي كار نكند، بخار ايجاد شده در دستگاه باقي مي ماند و از خشك شدن ظروف جلوگيري مي كنند.
  • آسيب به بازوهاي اسپري: با باز و بررسي كردن بازوهاي اسپري مي توانيد اين مشكل را برطرف كرده و در صورت نياز اين بازوها را تعويض كنيد.
  • خرابي فن تهويه: از فن تهويه گاهي اوقات براي خشك كردن ظروف استفاده مي شود. گاهي اوقات اين فن ها مي توانند سوخته، مسدود يا به طور كامل آسيب ببينند. در نتيجه براي سرويس و يا تعمير ماشين ظرفشويي سامسونگ، بايد همراه با ساير بررسي هاي فني، بررسي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۱:۴۵ توسط:احسان زماني موضوع: